Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Lexus LS460: v Japonsku již prodej začal

Luxusní vrcholný model koncernu Toyota Motor Corporation se začal prodávat na japonském trhu.
Zpět na článek
26. 9. 2006 12:05
neregistrovaný "Odbornik"
26. 9. 2006 14:28
neregistrovaný "Pierro"
26. 9. 2006 14:48
neregistrovaný "Odborník"
26. 9. 2006 14:50
neregistrovaný "Odborník"
26. 9. 2006 15:50
neregistrovaný "čert"
26. 9. 2006 17:15
neregistrovaný "ZZ"
26. 9. 2006 19:38
neregistrovaný "Tom"
26. 9. 2006 12:26
neregistrovaný "Ada"
26. 9. 2006 12:33
neregistrovaný "Danny"
26. 9. 2006 12:33
neregistrovaný "fan"
26. 9. 2006 12:48
neregistrovaný "Paul"
26. 9. 2006 13:25
neregistrovaný "Drsoň"
26. 9. 2006 14:30
neregistrovaný "Pierro"
26. 9. 2006 15:51
neregistrovaný "Paul"
26. 9. 2006 16:50
neregistrovaný "čert"
26. 9. 2006 16:51
neregistrovaný "čert"
26. 9. 2006 17:17
neregistrovaný "ZZ"
26. 9. 2006 18:49
neregistrovaný "Paul"
26. 9. 2006 21:38
neregistrovaný "ZZ"
26. 9. 2006 18:51
neregistrovaný "Paul"
26. 9. 2006 19:55
neregistrovaný "Galant"
27. 9. 2006 08:27
neregistrovaný "Galant"
27. 9. 2006 15:18
anonym
27. 9. 2006 15:22
neregistrovaný "Galant"
26. 9. 2006 22:12
anonym
27. 9. 2006 08:28
neregistrovaný "Galant"
26. 9. 2006 22:05
neregistrovaný "čert"
26. 9. 2006 17:05
neregistrovaný "hoborg"
26. 9. 2006 18:52
neregistrovaný "Paul"
26. 9. 2006 22:11
neregistrovaný "čert"
27. 9. 2006 09:04
neregistrovaný "hoborg"
26. 9. 2006 15:42
neregistrovaný "Galant"
26. 9. 2006 19:57
neregistrovaný "Galant"
26. 9. 2006 20:28
neregistrovaný "Galant"
26. 9. 2006 21:08
neregistrovaný "Galant"
26. 9. 2006 19:58
neregistrovaný "Galant"
26. 9. 2006 19:40
neregistrovaný "Tom"
26. 9. 2006 21:20
anonym
26. 9. 2006 21:39
neregistrovaný "ZZ"
26. 9. 2006 22:44
anonym
26. 9. 2006 22:56
neregistrovaný "Tom"
26. 9. 2006 13:17
neregistrovaný "helmuthhyb"
26. 9. 2006 13:33
neregistrovaný "ciello"
26. 9. 2006 13:46
neregistrovaný "helmuthhyb"
26. 9. 2006 13:47
neregistrovaný "helmuthhyb"
26. 9. 2006 14:31
neregistrovaný "ciello"
26. 9. 2006 15:08
neregistrovaný "Odborník"
26. 9. 2006 15:26
26. 9. 2006 15:33
neregistrovaný "ciello"
26. 9. 2006 15:37
neregistrovaný "Odborník"
26. 9. 2006 15:52
26. 9. 2006 16:00
neregistrovaný "Galant"
26. 9. 2006 17:19
neregistrovaný "ZZ"
26. 9. 2006 18:45
26. 9. 2006 21:40
neregistrovaný "ZZ"
26. 9. 2006 23:09
27. 9. 2006 00:24
neregistrovaný "ZZ"
27. 9. 2006 14:51
26. 9. 2006 15:40
neregistrovaný "Galant"
26. 9. 2006 17:06
neregistrovaný "ciello"
26. 9. 2006 20:03
neregistrovaný "Galant"
26. 9. 2006 15:56
neregistrovaný "čert"
26. 9. 2006 17:04
neregistrovaný "ciello"
26. 9. 2006 17:24
anonym
27. 9. 2006 10:01
neregistrovaný "ciello"
30. 9. 2006 01:00
neregistrovaný "wrx.sti"
26. 9. 2006 14:16
neregistrovaný "Odborník"
26. 9. 2006 16:42
anonym
26. 9. 2006 17:40
26. 9. 2006 16:52
neregistrovaný "mates"
26. 9. 2006 16:55
neregistrovaný "čert"
26. 9. 2006 19:44
neregistrovaný "Tom"
27. 9. 2006 11:32
neregistrovaný "mates"
27. 9. 2006 13:29
neregistrovaný "Tom"
26. 9. 2006 16:59
neregistrovaný "helmuthhyb"
26. 9. 2006 17:06
26. 9. 2006 17:26
neregistrovaný "Umierneny"
26. 9. 2006 17:28
neregistrovaný "helmuthhyb"
26. 9. 2006 17:33
neregistrovaný "čert"
26. 9. 2006 18:08
neregistrovaný "helmuthhyb"
26. 9. 2006 21:43
neregistrovaný "ZZ"
26. 9. 2006 22:54
anonym
26. 9. 2006 22:57
neregistrovaný "Tom"
26. 9. 2006 23:03
neregistrovaný "jozef77"
30. 9. 2006 01:10
neregistrovaný "wrx.sti"
26. 9. 2006 17:16
neregistrovaný "Roller"
26. 9. 2006 18:06
neregistrovaný "helmuthhyb"
26. 9. 2006 18:15
26. 9. 2006 18:33
neregistrovaný "helmuthhyb"
26. 9. 2006 18:31
neregistrovaný "helmuthhyb"
26. 9. 2006 19:15
anonym
26. 9. 2006 19:25
neregistrovaný "helmuthhyb"
26. 9. 2006 19:19
neregistrovaný "helmuthhyb"
27. 9. 2006 08:12
neregistrovaný "helmuthhyb"
27. 9. 2006 10:13
neregistrovaný "ciello"
26. 9. 2006 20:31
neregistrovaný "Galant"
26. 9. 2006 21:20
neregistrovaný "Galant"
26. 9. 2006 21:02
neregistrovaný "carmik"
26. 9. 2006 21:22
neregistrovaný "Galant"
27. 9. 2006 07:56
neregistrovaný "carmik"
27. 9. 2006 08:33
neregistrovaný "Galant"
27. 9. 2006 15:33
neregistrovaný "Galant"
28. 9. 2006 09:37
neregistrovaný "carmik"
28. 9. 2006 11:32
anonym
26. 9. 2006 17:32
26. 9. 2006 17:36
neregistrovaný "čert"
26. 9. 2006 18:02
neregistrovaný "helmuthhyb"
26. 9. 2006 18:07
26. 9. 2006 20:33
neregistrovaný "Galant"
26. 9. 2006 19:50
neregistrovaný "Tom"
26. 9. 2006 20:34
neregistrovaný "Tom"
26. 9. 2006 20:41
neregistrovaný "Galant"
26. 9. 2006 23:12
neregistrovaný "Tom"
26. 9. 2006 23:13
neregistrovaný "Tom"
28. 9. 2006 14:48
neregistrovaný "Tom"
28. 9. 2006 14:50
neregistrovaný "Tom"
26. 9. 2006 20:36
neregistrovaný "Galant"
26. 9. 2006 21:15
neregistrovaný "Galant"
27. 9. 2006 15:49
neregistrovaný "Galant"
26. 9. 2006 19:49
neregistrovaný "Tom"
26. 9. 2006 20:21
neregistrovaný "Tom"
26. 9. 2006 20:20
neregistrovaný "Galant"
26. 9. 2006 20:45
neregistrovaný "Galant"
27. 9. 2006 10:34
neregistrovaný "ciello"
27. 9. 2006 10:46
neregistrovaný "Galant"
27. 9. 2006 12:13
neregistrovaný "ciello"
27. 9. 2006 12:55
neregistrovaný "Galant"
27. 9. 2006 14:04
neregistrovaný "ciello"
27. 9. 2006 14:08
neregistrovaný "Galant"
27. 9. 2006 14:11
neregistrovaný "Galant"
27. 9. 2006 14:22
anonym
27. 9. 2006 14:31
neregistrovaný "Galant"
27. 9. 2006 14:43
neregistrovaný "ciello"
27. 9. 2006 14:47
neregistrovaný "Galant"
30. 9. 2006 01:26
neregistrovaný "wrx.sti"
27. 9. 2006 15:08
neregistrovaný "Galant"
27. 9. 2006 16:18
neregistrovaný "ciello"
27. 9. 2006 16:23
neregistrovaný "Galant"
26. 9. 2006 21:07
neregistrovaný "petrt"
26. 9. 2006 21:13
neregistrovaný "Galant"
26. 9. 2006 21:33
anonym
26. 9. 2006 23:17
neregistrovaný "Tom"
26. 9. 2006 23:37
neregistrovaný "petrt"
27. 9. 2006 09:08
neregistrovaný "Galant"
27. 9. 2006 13:40
neregistrovaný "Tom"
27. 9. 2006 13:39
neregistrovaný "Tom"
27. 9. 2006 10:56
neregistrovaný "ciello"
27. 9. 2006 11:05
neregistrovaný "Galant"
27. 9. 2006 12:20
neregistrovaný "ciello"
27. 9. 2006 12:59
neregistrovaný "Galant"
27. 9. 2006 13:42
neregistrovaný "Tom"
27. 9. 2006 13:45
neregistrovaný "Tom"
27. 9. 2006 14:48
neregistrovaný "ciello"
28. 9. 2006 15:02
neregistrovaný "Tom"
27. 9. 2006 14:35
neregistrovaný "ciello"
27. 9. 2006 14:59
neregistrovaný "Galant"
27. 9. 2006 16:26
neregistrovaný "ciello"
27. 9. 2006 17:40
27. 9. 2006 19:44
neregistrovaný "Galant"
30. 9. 2006 01:32
neregistrovaný "wrx.sti"
26. 9. 2006 21:40
26. 9. 2006 21:54
neregistrovaný "ZZ"
27. 9. 2006 08:29
27. 9. 2006 10:51
neregistrovaný "ZZ"
27. 9. 2006 12:08
27. 9. 2006 13:33
neregistrovaný "Galant"
27. 9. 2006 17:37
27. 9. 2006 17:47
neregistrovaný "ZZ"
27. 9. 2006 19:47
neregistrovaný "Galant"
27. 9. 2006 22:27
anonym
27. 9. 2006 22:45
27. 9. 2006 22:35
27. 9. 2006 22:58
neregistrovaný "petrt"
27. 9. 2006 23:08
27. 9. 2006 23:33
neregistrovaný "petrt"
29. 9. 2006 09:08
27. 9. 2006 15:04
27. 9. 2006 10:30
neregistrovaný "Hds"
27. 9. 2006 12:08
27. 9. 2006 15:05
27. 9. 2006 17:35
27. 9. 2006 09:06
neregistrovaný "Galant"
27. 9. 2006 09:28
neregistrovaný "Galant"
27. 9. 2006 13:29
anonym
27. 9. 2006 13:38
neregistrovaný "Galant"
27. 9. 2006 17:34
27. 9. 2006 19:55
neregistrovaný "Galant"
27. 9. 2006 22:20
28. 9. 2006 17:31
neregistrovaný "Galant"
29. 9. 2006 09:06
29. 9. 2006 16:50
neregistrovaný "Galant"
27. 9. 2006 20:24
neregistrovaný "Galant"
27. 9. 2006 22:11
28. 9. 2006 17:21
neregistrovaný "Galant"
29. 9. 2006 09:02
29. 9. 2006 16:53
neregistrovaný "Galant"
30. 9. 2006 00:11
27. 9. 2006 12:51
neregistrovaný "Odborník"
27. 9. 2006 13:26
anonym
26. 9. 2006 23:14
neregistrovaný "Tom"
26. 9. 2006 22:01
neregistrovaný "ZZ"
26. 9. 2006 23:15
neregistrovaný "Tom"
27. 9. 2006 09:21
neregistrovaný "Galant"
27. 9. 2006 09:44
neregistrovaný "manitou"
27. 9. 2006 12:17
30. 9. 2006 01:52
neregistrovaný "wrx.sti"
7. 10. 2006 18:10
anonym
9. 10. 2006 19:02
neregistrovaný "xtra01"
24. 3. 2007 11:59
neregistrovaný "Ondrej"
neregistrovaný "Odbornik"
26. 9. 2006 12:05
Proc
si myslej, ze v roce 2006 uspejou s autem, ktery vypada jako BMW z roku 2000 ?
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "Pierro"
26. 9. 2006 14:28
Re: Proc
Odborníku a co FIAT?? už si ho řídil?? >:-[]
neregistrovaný "Odborník"
26. 9. 2006 14:48
Re: Proc
FIATa bys sem neměl plést. To je automobil sice taky špičkový, ale z úplně jiné kategorie a narozdíl od lexusu originální. Ale chápu, že ty to těžko poznáš. Nemáš prostě ty zkušenosti jako my ostatní.
neregistrovaný "Odborník"
26. 9. 2006 14:50
Re: Proc
FIATa bys sem neměl plést. To je automobil sice taky špičkový, ale z úplně jiné kategorie a narozdíl od lexusu originální. Ale chápu, že ty to těžko poznáš. Nemáš prostě ty zkušenosti jako někteří z nás ostatních. Ještě se máš hodně co učit, bazarovej zamřížovanej bejčku v kopytech, nebo jak to vlastně bylo.
neregistrovaný "čert"
26. 9. 2006 15:50
Re: Proc
ty jsi znalec co? Bravo Lexus - u slova dokonale limuzina by mohla byt ve slovníku jeho fotka :-)))) ;-) :yes:
neregistrovaný "ZZ"
26. 9. 2006 17:15
Re: Proc
>:-[] :yes:
neregistrovaný "Tom"
26. 9. 2006 19:38
Re: Proc
>:D :yes: ;-)
neregistrovaný "Ada"
26. 9. 2006 12:26
PECKA
Protože tohle auto je pecka, našlápnutý špičkovou výbavou a hlavně nejezdí v něm otylý papaláši jako v "ikonách", pro mě senza důvod proč dát :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Danny"
26. 9. 2006 12:33
Lexus 600
nadherny voz,mercedes môže začať rozmýšlať čo ide robiť.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "fan"
26. 9. 2006 12:33
Lexus rulez
Komfort, kvalita, bezpeci, image, vypada to opravdu dobre. A to, ze ma podobny tvary s BMW ? To ma i nova S klasse, ne?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Paul"
26. 9. 2006 12:48
Zase vedle...
Já nevímm, ale když vidím ten vzhled... Zepředu novou masku MB, zazadu evokuje BMW... Interiér nic moc, design mi připomíná Toyotu RAV4, což je trochu mimo... Prostě to není kus auta. Auto bez duše...
Rozbalit vlákno
35
neregistrovaný "Drsoň"
26. 9. 2006 13:25
Re: Zase vedle...
taky mi to tak připadá... ;-\
neregistrovaný "Pierro"
26. 9. 2006 14:30
Re: Zase vedle...
Paule mimo a jako bez duše seš tu tak leda ty. Až si v tomhle autě zajezdíš a nenaděláš si z toho do pemprsky, tak potom napiš. Kapišto?? ;-)
neregistrovaný "Paul"
26. 9. 2006 15:51
Re: Zase vedle...
Ne nechápu. Pro mě je Lexus něco jako hodinky Seiko >:D
neregistrovaný "čert"
26. 9. 2006 16:50
Re: Hloupy pavle
Hloupý Pavle, vidím ,že ty chybí přehled jak v autech tak v hodinkách. Asi bys měl ze začátku jen hodně číst a nesnaž se zapojovat do diskuse neb se znemožníš stejně jako teď a co se hodinek týče doporučuji přečíst třeba na chronomagu ale čti pozorně a přečti si i něco o seiku a možná že budeš víc než překvapen:-) No a ted si sedni do sve škody 120 dej na ruku ty letecký hodinky od kluku s trznice a utikej za ženou která tě doma bije asi ví proč!!! ;-) :yes: že ji srdečně zdravím a nezapomen hodne cist.-)
neregistrovaný "čert"
26. 9. 2006 16:51
Re: Hloupy pavle
omlouvám se za hrubku má tam být ti:-)
neregistrovaný "ZZ"
26. 9. 2006 17:17
Re: Hloupy pavle
>:D >:D >:D Opička Paul se tu zase předvedla >:D Bojím se domyslet, co se dozvíme příště za "moudra" >:-[]
neregistrovaný "Paul"
26. 9. 2006 18:49
Re: Hloupy pavle
Hlavně že víš jaký je rozdíl mezi liftbackem a hatchbackem >:D
neregistrovaný "ZZ"
26. 9. 2006 21:38
Re: Hloupy pavle
Nepochybně, opičko.
neregistrovaný "Paul"
26. 9. 2006 18:51
Re: Hloupy pavle
Už mnoho mnoho let se Seiko snaží a... A nic. Jsou jen průměr, nic víc, ba spíše méně... Stejně tak vidím Lexus. Bezvýznamná snaha alespoň něčím zaujmout. A pořád se nedaří... Víme proč :-)
neregistrovaný "Galant"
26. 9. 2006 19:55
Re: Hloupy pavle
tobe se zhruba stejne prodeje jak S-classe zdaji nic ? ;-\ Jsi potom pekne vedle...
Avatar - Charger
26. 9. 2006 20:55
Re: Hloupy pavle
>:D a kde jsi nabral ty zhruba stejné prodeje jako S-klasse?
neregistrovaný "Galant"
27. 9. 2006 08:27
Re: Hloupy pavle
od zacatku prodeju LS :
Esko 1.04 mil
LS 0.977mil

to mi prijde dost na to ze to je auto bez image >:D zdroj - Autotip
anonym
27. 9. 2006 15:18
Re: Hloupy pavle
no jo...ale tady nejsme v Americe
neregistrovaný "Galant"
27. 9. 2006 15:22
Re: Hloupy pavle
to souhlas, ale o co automobilkam nejvic jde ? prece o prodeje ne ? a je jedno jestli proda celkem milion v americe nebo v evrope...z tohoto pohledu muze byt Lexu celkem jedno ze "pry" nema image...evropske chapani Lexu je vec jina, o tom se rozepisuji vsuda tady kolem :-)
anonym
26. 9. 2006 22:12
Re: Hloupy pavle
Tak teď jsi se totálně ztrapnil... Když napíšeš takovou blbost, o něčem to svědčí. P.S.: Větší blbost napsal snad jen ZZ, když nepoznal liftback od hatchbacku >:D. Vidím že jste se sešli..
neregistrovaný "Galant"
27. 9. 2006 08:28
Re: Hloupy pavle
nevim jestli to bylo na me, pokud ano, o cem co svedci ? :-O
neregistrovaný "čert"
26. 9. 2006 22:05
Re: Hloupy pavle
Hloupy pavle :-) vim ze je to jako bych hrách na stěnu házel ,či dokonce se snažil během dne naučit dislektika gramatiku:-) ale přesto se pokusím ,má občanská povinost mě nutí:-) na chronomagu jsi zjevně velmi špatně četl(snad jsi adresu zadál správně a dokázal jsi to i přečíst) spiš vůbec, dokážeš mi prosím charakterizovat pojem průměr ve světě jemné mechaniky?(máš nějakou blízkou konkurenci či v čem ti tyto hodinky nestačí ? co u nich postrádáš a proč?) Jsi zjevně duševně i tělesně zaostalý a hraješ si jaště s panenkama jinak bys jako dospělý a soudný člověk který má nedej bože právo volit říci podobnou hovadinu!!!Dej mi pádně argumenty ne plky nebo sem raději už nepiš:-)Jsi hloupý ne pro svůj názor ,ale proto jak ho prezentuješ:-)
neregistrovaný "hoborg"
26. 9. 2006 17:05
Re: Hloupy pavle
a co znamena "neco jako hodinky Seiko"? vis alespon neco o hodinkach nebo jen tak placas do vetru, s trapnym predsudkem ze japonsky hodinky jsou jen "lacina kopie" svycarskych? haha :]
neregistrovaný "Paul"
26. 9. 2006 18:52
Re: Hloupy pavle
Něco o nich vím. I proto bych si je nekoupil.
neregistrovaný "čert"
26. 9. 2006 22:11
Re: Hloupy pavle
Pavle a co něco o ic víš prosím pochval se :-) a co jsi koupil a proč napiš mi jsem velkým fans nejen do aut ,ale i do hodinek tak mě prosím pouč ,ale snaž se :-) věřím že se nechceš znemožnit:-) držím palce abys mě ubil argumenty:-)))jinak pojem něco je blíže nespecifikovatelný a navíc nic neříká když ti řeknu něco jse msnědl či něco udělal nevíš kolik a čeho jsem snědl je to vlastně zbytečné slovo které není schopné blíže charakterizovat tvé vědomosti je to asi jako bych řekl něco o japonsku vím a to něco je že asi snad vím jakou barvu má jejich vlajka to je vše:-) tak s těmi tvými něco vědomostma už neobtěžuj!!!
neregistrovaný "hoborg"
27. 9. 2006 09:04
Re: Hloupy pavle
a copak o nich vis? rikaji ti alespon neco pojmy quartz a kinetic? asi sotva ze. smir se s tim ze o hodinkach vis ocividne *, ale hlavne ze mas "nazor" :]]
neregistrovaný "Galant"
26. 9. 2006 15:42
Re: Hloupy pavle
interier je naprosto super :yes: narozdil od nove S classe, to je jen kopie sedmicky ;-\
Avatar - Charger
26. 9. 2006 17:36
Re: Hloupy pavle
interiér nedosahuje kvalit ostatních soupeřů a co na tom že se nepodobá ostatním v té třídě
neregistrovaný "Galant"
26. 9. 2006 19:57
Re: Hloupy pavle
a to myslis jak ? Kvalitou ? >:D O te snad nepochybuje nikdo...design ? vec nazoru, u me vitezi na cele care...mozna rada 7 - to byl original, A8,Esko..nuda,nuda 8-s
Avatar - Charger
26. 9. 2006 20:12
Re: Hloupy pavle
Myslím kvalitou, tím jak vypadají materiály použité v něm a taky by se dalo hovořit o atmosféře. která je v takové S-klasse prý daleko útulnější a luxusnější, ale já v tom autě neseděl, takže jen píšu to co jsem vyčetl z testů a vykoukal z obrázků
neregistrovaný "Galant"
26. 9. 2006 20:28
Re: Hloupy pavle
kvalita materialu - tady Lex urcite nezaostava, na to dam ruku do ohne (budu verit testum :-), dej si vedle sebe fotky sedmicky a eska a najdi deset rozdilu ;-\ minula generace eska, to bylo neco jinyho :yes: navic ten volant - ten je jak z hyundaie ;-)
Avatar - Charger
26. 9. 2006 20:57
Re: Hloupy pavle
já taky nemluvím o tvaru palubní desky..tam nic nenamítám..
neregistrovaný "Galant"
26. 9. 2006 21:08
Re: Hloupy pavle
a co mas presne na mysli ? Nejak vic konkretne...
Avatar - Charger
26. 9. 2006 17:34
Re: Hloupy pavle
přesně..bez duše a ten interiér je takový jalový ;-\
neregistrovaný "Galant"
26. 9. 2006 19:58
Re: Hloupy pavle
jak jsem psal nahore...pro me :yes: proste se mi libi "klasika"...
neregistrovaný "Tom"
26. 9. 2006 19:40
Re: Hloupy pavle
NA-LE-TI-ŠTĚ NA-LE-TI-ŠTĚ NA-LE-TI-ŠTĚ
anonym
26. 9. 2006 21:20
Re: Hloupy pavle
>:D >:D
neregistrovaný "ZZ"
26. 9. 2006 21:39
Re: Hloupy pavle
>:-[] >:D Klasika, ale vděčně pobaví ;-)
anonym
26. 9. 2006 22:44
Re: Hloupy pavle
Yeaaaaah >:D ;-)
neregistrovaný "Tom"
26. 9. 2006 22:56
Re: Hloupy pavle
To sem byl já. Nemám rád šmouly, nemám rád zloděke nicků a nemám rád automatické odhlašování.. ale jinak je novej systém fakt good :yes:
neregistrovaný "helmuthhyb"
26. 9. 2006 13:17
ocne vady?
No ale pani..Svetla ine predna maska uplne ina priestorove riesenie ine ,ine rozmery a proporcie.. delenie liniek ine...Zozadu detto Takze lex moze pripominats class alebo sedmu iba niekomu kto 1)podstupil neuspesnu operaciu oka 2)je pod vplivom omamnej latky(sakra ucinnej) 3)ma problem s realitou tohoto sveta vseobecne.. No a interier.. skor je smutne ako s class bezducho kopirovala sedmu.. S class je delo ale novy lex je dizajnovo uplne rovnocenne auto. Sedma a A8 su nateraz mimo hru :-!
Rozbalit vlákno
25
neregistrovaný "ciello"
26. 9. 2006 13:33
Re: ocne vady?
ty myslíš? nebo kdo řekl, že Sedma a A8 jsou mimo hru.. mimo jakou hru? ;-\ to se vážně hodně divím... jako to tady Lex zválcuje?
neregistrovaný "helmuthhyb"
26. 9. 2006 13:46
Re: ocne vady?
sedma ma problem s dizajnom.. aj ked sa teraz dobre predava jej predaje v globalnom hladisku su nissie ako bmw ocakavalo. je to dobre auto (osobne skusenosti - a nie s polhodky jazdenia) jednoducho nema na spicu. Audinka?? kdekolvek mimo europu neakceptovana.. Najvacsi trh - usa ju berie ako len ako drahsieho vw. Nema tam meno take ake ma v eu.. No a ukaz mi jedinu ale konkretnu opakujem K O N K R E T N U technologicku vec v ktorej 7ma alebo A8 prekonavaju lexa pripadne s class. :-!
neregistrovaný "helmuthhyb"
26. 9. 2006 13:47
Re: ocne vady?
preklep - nizsie
neregistrovaný "ciello"
26. 9. 2006 14:31
Re: ocne vady?
no.. takže nezválcuje.. Tady v Evropě rozhodně ne. Tak o čem tady diskutujem... víš to stejně jako já. A nejde o technickou vyspělost, ale image v této kategorii hraje velkou roli a nikdo nebud chtít jezdit dražší Toyotou.. jen proto, že nemá prachy na BMW nebo A8..?!? Tuhle třídu ovládá větší polovinou u nás MB, A8 necelou čtvrtinou.. a i ten Phaeton se prodává lépe. A žeby do teď byl Lexus jen plečka? Jo čísla se změní, ale rozhodně neobrátí. Takže mi řekni jedinou konkrétní věc, podle které to tu Lexus zválcuje.. :-!
neregistrovaný "Odborník"
26. 9. 2006 15:08
Re: ocne vady?
Opravdu, to je neuvěřitelné. Dal jsem si obrázky lexe a sedmičky s poloviční průhledností na sebe, a fakt mají téměř totožné siluety, a to včetně oken. Dělají si z nás prču asi.
26. 9. 2006 15:26
Re: ocne vady?
:-) :yes: ..drazsi Toyotou...zasah :yes: >:D
neregistrovaný "ciello"
26. 9. 2006 15:33
Re: ocne vady?
:-) já to tak sice neberu, ale když psal o té dražší VW A8... tak to je asi to stejný... ;-)
neregistrovaný "Odborník"
26. 9. 2006 15:37
Re: ocne vady?
Vždyť ano. Audi je vyleštěné VW, co jiného taky?
26. 9. 2006 15:52
Re: ocne vady?
kdybys nejake (Audi) vyhral...prachovku bys z ruky nepustil vid? :-)
neregistrovaný "Galant"
26. 9. 2006 16:00
Re: ocne vady?
slo by pryc...okamzite :-) a na jeho misto...Lexus ?! >:D
neregistrovaný "ZZ"
26. 9. 2006 17:19
Re: ocne vady?
Dražší Toyota? Audi je pak nutně dražší VW... lowkicku, možná bys místo kopání do pytle s pískem, měl trochu přemýšlet, co plácneš >:D
26. 9. 2006 18:45
Re: ocne vady?
Mozna bys mel cist vsechny prispevky a poprade...prave to prirovnani jsem umyslne zlehcoval ;-) A Lexus je pro tebe pytel s piskem? :-O Hmm...divne. :-) Ja kdyz placnu, tak to stoji za to! :-! ;-)
neregistrovaný "ZZ"
26. 9. 2006 21:40
Re: ocne vady?
Ten pytel s pískem nechápu, chlapče. PS: Znáš to o tom, že nejvíc štěká pes, co nekouše, ty bojovníku jeden ;-)
26. 9. 2006 23:09
Re: ocne vady?
Hele, nejak nemam dnes na tebe naladu!Ty toho asi nechapes vic...napriklad, ze mas byt rad, ze tady (i s tebou) diskutuji...no a osloveni chlapce od tebe teda "sedi" :-) Je to tak: ty vis mozna, ale ja urcite...takze zustan v klidu. Mimochodem, ja myslel, ze tenhle podnik ma byt o autech a ne o problemech. :-|
neregistrovaný "ZZ"
27. 9. 2006 00:24
Re: ocne vady?
Tak šup, nestyď se a pověz mi o tom pytli s pískem. Takhle to vypadá, že zase jen blbě tlacháš, siláčku... :no:
27. 9. 2006 14:51
Re: ocne vady?
nepochopil??? ty uz nectes mezi radky??? :-O O.K. zaridim se podle toho...
neregistrovaný "Galant"
26. 9. 2006 15:40
Re: ocne vady?
no v evrope asi ne - i kdyz na to rozhodne ma :yes: jinde ve svete je to ale jiny kafe, celkove si myslim ze bude nejprodavanejsi z lux limuzin..a o to jde :-! toyota si nemusi nastesti delat vrasky z nejaky CR, to je asi jak pro Skodu uzbekistan :-)
neregistrovaný "ciello"
26. 9. 2006 17:06
Re: ocne vady?
ale my žijem zde v CR.. v Evropě a to mě zajímá více, než státy nebo uzbekistán... Nebo když se hraje MS v hokeji fandíš Kazachstánu..?!? ;-\
neregistrovaný "Galant"
26. 9. 2006 20:03
Re: ocne vady?
fandim kazachstanu, rozhodne vic nez nemecku :-) evropa je tradicne hodne konzervativni, navic tu ma Lex velkou konkurenci, takze to nejaky patek potrva...ovsem to nic nemeni na faktu ze je to :yes: auto a pokud to nekdo nevidi, strka hlavu do pisku ;-)
neregistrovaný "čert"
26. 9. 2006 15:56
Re: ocne vady?
Pheaton že se prodává? ;-) kde jsi to vzal? ty prodeje jsou mizerné!!!!!!!!!! se podívej do statistik !!!Lexus půjde na dračku už se těším až dorazí:-) Je to krasavec!!!! No myslím že naše honorace pochopila že netřeba se vozit audinou ,že lepší je mít luxus a to ti dá lexus :-)))
neregistrovaný "ciello"
26. 9. 2006 17:04
Re: ocne vady?
čti mě lépe čerte... ;-) já nepsal, že se Phaeton prodává dobře... a ty píšeš, že se prodává mizerně.. :-) hmmm.. já psal, že se nyní prodává lépe než Lexus LS.. tak teda nevím jak hodnotíš prodej Lexe.. 9 ku 2 za tento rok.. mizerný čísla.. a to rozhodně nejsem ten co zavrhuje Lexus.. a o Phaetonu.. raději nemluvit.. byl to jen krásný příklad.. a pokud máš na mysli třeba A8 - tak ta se prodává 30x lépe než LS.. Musíš být asi děsně bohatej... když přesně víš co tu půjde na dračku.. to asi nemáš v tom případě nouzi o práci.. A Evropa? Lexus bude na tom lépe než u nás.. a Státy nebo cokoliv jiného mě nezajímá neboť žiji zde... A zde... jsou prodeje tradičních značek.. řekl bych - stabilně silné...
anonym
26. 9. 2006 17:24
Re: ocne vady?
No na tuhle karu nemam .-) ale nesu to statecne no stavajici prodeje nejsou růžové ,ale když se podívám na prodeje nových modelů Lexe na nasem trhu tak jdou vzhuru a to je dobre jasne je ze prvni mista budou patrit MB,BMW,Audi ale za nima s jaguarem by mohl byt tento lex. No nechme se překvapit.Má na to být černým koněm téhle třídy:-)
neregistrovaný "ciello"
27. 9. 2006 10:01
Re: ocne vady?
Ano.. :yes: tohle je střízlivý pohled na věc.. :yes: a pravdivý :yes: ;-)
neregistrovaný "wrx.sti"
30. 9. 2006 01:00
Re: ocne vady?
Ciello,ty jsi prodejce aut?
neregistrovaný "Odborník"
26. 9. 2006 14:16
Re: ocne vady?
Dej si vedle sebe fotky eska, tohoto mastodonta a sedmičky z boku. Budeš se dost divit.
anonym
26. 9. 2006 16:42
SUPER
osobně si myslím: nejelegantnější luxusní limuzína!
a že je podobná BMW 7, S-Klasse? No a co? Jenže technika a kvalita Lexusu je fantastická!!!! Jdu vidělávat.... >:D
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Charger
26. 9. 2006 17:40
Re: SUPER
Tak přeju at "viděláš" :-)
neregistrovaný "mates"
26. 9. 2006 16:52
Az se dohadate
o premiovem "mainstreamu", tak si snad konecne uvedomite, ze kralem limuzin je XJ i bez baterek, joysticku a jinych kravin! :yes: Vim, ze jste cekali az vam to pvim, tak plnim svoji ostrovni povinnost ;-)
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "čert"
26. 9. 2006 16:55
Re: Az se dohadate
víme a dík za info a za chvíli přijde GTI a bude to zase jinak :-))) :yes:
Avatar - Charger
26. 9. 2006 17:42
Re: Az se dohadate
XJ je králem limuzín hlavně co se týče podvozku který je krásně pohodlný a zároven až sportovní. Škoda slabšího odhlučnění proti soupeřům... ;-)
neregistrovaný "Tom"
26. 9. 2006 19:44
Re: Az se dohadate
XJ? To se ještě prodává? >:-[] >:-[] >:-[] ;-)
neregistrovaný "mates"
27. 9. 2006 11:32
Re: Az se dohadate
Dostanes baterkou z Priusu po palici! >:-[]
neregistrovaný "Tom"
27. 9. 2006 13:29
Re: Az se dohadate
Ajajaj.. to ještě netušíš, co jsem chtěl napsat původně.. XL? To znám, včera jsem si jedno koupil, tmavě zelený s límečkem >:-[] ;-)
neregistrovaný "helmuthhyb"
26. 9. 2006 16:59
OCNE VADY II
pani idem rad po rade.. kedze ani jeden s vas nevedel v com KONKRETNE by a8 pripadne 7ma prevsovala po technickej stranke lexa nejdem to rozoberat. Neprevysuje v nicom a ak ano rad si vypocujem konkretny udaj.. Teraz tu slavnu "image".. image ma bmw. ako najkazovajsia premiova znacka. najazdil som zo sedmou dajaky ten km a s novou 5kou este viac. zoznam poruch je no.. "rozsiahly". sedma je pre mna realita. nepozeram sa nu len na plagatoch a na webe. A verdikt?? nic moc.... Teraz ta audinka,,, dobre auta. image maju na slovensku v cechach rumunsku polsku a mozno na ukrajne. Neakceptuju ju ani samotny nemci ako top znacku. V usa je na urovni lepsie vybaveneho vw. co aj je. Takze radsej drahu odnoz toyoty ktora ma svetove image ako predrazeny trapas od vw ktory neakceptuje nik okrem vychodneho bloku. A teraz o tom kopirovani. Viete vase argumenty ako ste prekrvali fotky..:))))) Dajte to na web nech sa vsetci pozrieme:)asi sa nebudeme mat na co :-! Myslim ze ste to nerobili ak ano rad sa pozriem.. a potom si este prelozte vw passat a novu 5ku bmw.. :) Suma sumarum. pre mna bmw skoncilo. nespolahlive a zdaleka nie take dokonale ked s nim mate jazdit kazdy den.Audinku nechavam pre skalnych fanusikov vw no a medveda pre hlavohrude a senilnych dedkov. Ak si odmyslim jaga ktory je nadherny ale nemam naladu cakat 5 tyzdnov na nahradny diel v pripade poruchy zostava jedine lex. no a jazda s gs je komfortnejsia ako v bmw 7me.. tak aka potom bude LS 600h?? neviem ale buduce leto vam to napisem .A pozrite si toto..:)))) [odkaz]
Rozbalit vlákno
12
Avatar - masO
26. 9. 2006 17:06
Re: OCNE VADY II
no tak to video je velkej narez :-) :yes: :yes:
neregistrovaný "Umierneny"
26. 9. 2006 17:26
Re: OCNE VADY II
Huste video. Chcelo by to vidiet aj na cestu :)
neregistrovaný "helmuthhyb"
26. 9. 2006 17:28
Re: OCNE VADY II
totzo video je s testu lexa gs hybrid..:)
neregistrovaný "čert"
26. 9. 2006 17:33
Re: OCNE VADY II
no lepsi nez dobre!!!! zaregistroval nekdo nejakej hluk? ja ne bravo Lex!!! :yes: :yes: :yes:
Avatar - Charger
26. 9. 2006 17:51
Re: OCNE VADY II
a víš proč je jízda v GS komfortnější než v 7me?? Co třeba proto že sedma je orientovaná hodně na sportovnost??
neregistrovaný "helmuthhyb"
26. 9. 2006 18:08
Re: OCNE VADY II
nemas pravdu.. sedma ma jednoznacnu ulohu hrat luxusnu karu v rade bmw. Preto sa nerobi ani bmw M 7. Sportovo luxusna uloha je pridelena 6ke. A uloho takmer supersportu je pre M6 pripadne pre M5
Avatar - Charger
26. 9. 2006 19:26
Re: OCNE VADY II
Já nemyslím vrámci BMW...myslím vrámci limuzín- tam hraje sportovní notu oproti A8, S-klasse atd.
neregistrovaný "ZZ"
26. 9. 2006 21:43
Re: OCNE VADY II
Video: >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D :yes: :yes: :yes: :yes: >:-[] >:-[] >:-[] >:D >:D >:D
anonym
26. 9. 2006 22:54
Re: OCNE VADY II
Tohle video, to je hybridní masakr. Bravo Lexus, bravo bravissimo hybridní expres GS! Nejlepší na tohle autě je pružné zrychlení: 60-100 km/h: 3,7 s; 80-120 km/h: 4 s; 80-140 km/h: 6,4 s. Mám pocit, že právě pár VWfilů ztratilo poslední iluze a jejich Passátům právě upadly mračítka >:-[] >:-[] >:-[] Lexus ruleZZ
neregistrovaný "Tom"
26. 9. 2006 22:57
Re: OCNE VADY II
To jsem byl já
neregistrovaný "jozef77"
26. 9. 2006 23:03
Re: OCNE VADY II
>:-[] :yes:
neregistrovaný "wrx.sti"
30. 9. 2006 01:10
Re: OCNE VADY II
:yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "Roller"
26. 9. 2006 17:16
už onedlho
Otázka času kedy Lexus dobyje celu Európu. V Anglicku ho už podľa prieskumu radia nad BMW a Audi. Akoby nie, nech si každý odporca hovorí čo chce ale dizajn je veľmi podarený (narozdiel od súčastných nemcov), technika tiež na najvyššsj úrovni, a ešte kvalita + spoľahlivosť...neni čo riešiť.
Rozbalit vlákno
30
Avatar - Charger
26. 9. 2006 17:47
Re: už onedlho
ano ano..už brzo čínské auta dosáhnou kvalit těch evropských a japonských >:D stejná utopie jako to co jsi napsal. A že je lex technicky pokročilejší než evropští konkurenti? >:D Taky dobrý for
neregistrovaný "helmuthhyb"
26. 9. 2006 18:06
Re: už onedlho
pisem to tu xty raz.. cakam od teba jedine KONKRETNR opakujem K O N K R E T N E technicke riesenie v ktorom by sedma prekonala lexa :-)
26. 9. 2006 18:15
Re: už onedlho
Píšeš, že ježdíš bavoráky. Tak jistě víš, že jestli je v něčešm BMW výlučné, je to ve schopnosti vytvořit jaksi komunikativní auto... pocit za volantem... řekl bych, že v tom je BMW opravdu jediněčný. Lexe neznám, ale mám načtenou fůru testů. Ve všech se to hemží chválou techniky a lehkou kritikou malé komunikativnosti volantu... jaksi "sterilní" jízdy. Koneckonců, Lexe bych ani nestavěl proti BMW... vždyť, copak Lex je nějaká sportovní limuzína. Porovnávejme s Mercedesem... neboť to je nepochybně evropská ambice Lexe... být přitažlivý pro kupce Mercedesů.
Avatar - donPedro
26. 9. 2006 18:28
Re: už onedlho
No dejme tomu že to ambice Lexe je. Je to však IMHO ambice velmi těžko dosažitelná. Jěště tak u prvokupců, tam šanci dejmetomu má. U těch co už Méďů vystřídali více, tož tam ta šance bude o velmi hodně menší (snad jedině kdyby svého vlastníka MB řádně na*ral, což mně zas až tak pravděpodobné nepřipadá). Tož tak.
neregistrovaný "helmuthhyb"
26. 9. 2006 18:33
Re: už onedlho
vernost zakaznikov bmw a mercedesu je prekvapivo mala.. mercedes je na tom lepsie bmw je na tom katastrofalne.
neregistrovaný "helmuthhyb"
26. 9. 2006 18:31
Re: už onedlho
Napisal si doslova: A že je lex technicky pokročilejší než evropští konkurenti? >:D Taky dobrý for... Neviem ci je lahke riadenie dostatocny dovod na take vyhlasenie. A hlavne to nie je KONKRETNE technologicke riesenie v ktorom by sedma prekonala lexa. A ktej komunikativnosti. BMW ti dovoli vela. podvozok je fenomenalny a riadenie tiez. Ale otazka pre koho a za aku cenu..5ka verzus gs. gs sa viac naklana a lahsie sa "rozvlni".. 5ka je tvrda hlucna a ked chtis vymol tak ti hrkocu zuby. na okruhu by bola 5ka rychlejsia, na okreske by sa naskok rapidne zmensil. A NA trase praha kosice by som ako sofer bawora slepo zavidel tomu v lexe.. pozri si to video na ktore som nechal odkaz
26. 9. 2006 19:04
Re: už onedlho
priste vic premyslej nez napises, ze BMW 7 je pro tebe realita...mozna virtualni >:-[] ...nebo kazdodenni(ma ji tvuj sef) >:-[] P.S.:ach ty fotky :-)
anonym
26. 9. 2006 19:15
Re: už onedlho
mas problem? a v com:) mozeme si dat rande. nerozbijam hlavu hned na pockanie aj ked som alergicky na to ked niekto tvrdi ze klamem.. sefa nemam. sam som sefom. vidis v tom nieco zle? ja nie.. zavist je prejavom idiotov. tak vaz svoje slova. to ze mam sedmu je fakt.
26. 9. 2006 19:22
Re: už onedlho
ty anonymni osliku...prave ze by sis rozbil hlavu hned na prvnim rande, vis :-) a sedmu mas mozna tak srdcovou v kartach ANEBOOO...rok vyroby cca 1990 >:-[] Tedy neni co zavidet a hlavne neni komu...
neregistrovaný "helmuthhyb"
26. 9. 2006 19:25
Re: už onedlho
daj si svoje foto do profilu ak ti to strach dovoli
26. 9. 2006 19:28
Re: už onedlho
strach z priteplalych obdivovatelu mi to opravdu nedovoli...a mimochodem...podle fotky se pracuje jen ve filmech :-!
neregistrovaný "helmuthhyb"
26. 9. 2006 19:19
Re: už onedlho
s ktorou fotkou mas problem? a teraz naozaj rozmyslaj co povies
26. 9. 2006 19:24
Re: už onedlho
pockej...strasne se bojim, abych neco nerekl spatne...pockej...
26. 9. 2006 19:27
Re: už onedlho
tak uz vim...ty *! priste premyslej nez si das fotku ze svy "sedmy" do profilu...(samo, ze ted uz tam neni) :no: ...tak asi tak. Bylo to dost uvazlive? >:-[]
26. 9. 2006 19:35
Re: už onedlho
infarkt???..tak to sorry...poslu kvetiny (dve bile lilie) >:-[]
neregistrovaný "helmuthhyb"
27. 9. 2006 08:12
Re: už onedlho
bola to sluzobna 5ka.. mas este dajaky problem?:) no nic sadni do skody 120 L a uzivaj si zivot... a k tym foto.. stale tam mas toho postarsieho cierneho pana?:)) no ked krtizujes foto cloveka ktorý sa neboji ukazat svoju tvar a ty sa skryvas v anonimite webu.. si blb.. Ps mam tam nove:) s tymto som jazdil cez leto:)) tak si uzivaj leto:) (infarkt nie.. venoval som sa snubenke)chces aj jej fotku ? >:-[]
neregistrovaný "ciello"
27. 9. 2006 10:13
Re: už onedlho
jo
27. 9. 2006 14:55
Re: už onedlho
>:D >:D >:D ...blb je u me ten, co se predvadi u cizich autaku...tim samozrejme nemyslim treba zrovna tebe, ze >:-[] ALE jinak zabavna reakce >:D >:D >:D
Avatar - Charger
26. 9. 2006 19:28
Re: už onedlho
o podstatné tu za mě už napsal GTI- BMW dokáže s řidičem vytvořit jeden celek. Ale když chceš konkrétní věc v čem je sedma lepší, tak jednoznačně říkám motory
neregistrovaný "Galant"
26. 9. 2006 20:31
Re: už onedlho
souhlas (castecny), to co ji tady nejvic srazi vaz je absence vyberu motoru, za to ma maly, ale opravdu jen maly :no: :-)
Avatar - Charger
26. 9. 2006 21:00
Re: už onedlho
ano..a ani ten osmivál se nijak moc nepovedl.. a hybridy neberu 8-s ale mě by strašně vadilu že tě vlastní auto nenechá už ani pomalu řídit. proto bych tento Lex nemohl mít..
neregistrovaný "Galant"
26. 9. 2006 21:20
Re: už onedlho
no, tak do takovych spekulaci bych se nepoustel (zatim s nim moc lidi nejelo a papirove vypada moc dobre), hybridy jsou super na to ze je to nejaka prvni generace, dalsi budou o hodne dal. K tomu rizeni...VAZ 2101 je ideal >:-[] :yes:
neregistrovaný "carmik"
26. 9. 2006 21:02
Re: už onedlho
opravdu jsi přesvědčený, že BMW má nejlepší motory? ;-)
neregistrovaný "Galant"
26. 9. 2006 21:22
Re: už onedlho
ma... :-) ostatne o tom rozhoduji profici...hadej kdo ma nejvic titulu engine of the year ? BMW :yes:
neregistrovaný "carmik"
27. 9. 2006 07:56
Re: už onedlho
zeptej se někdy odborníka od BMW proč mají takové obavy z z motorů od Lexusu. Vím o čem mluvím.
neregistrovaný "Galant"
27. 9. 2006 08:33
Re: už onedlho
hele ja fandim Lexu ;-) namam pochyby o kvalitach motoru Lexu, ovsem BMW je na spici :yes:
Avatar - Charger
27. 9. 2006 15:24
Re: už onedlho
Lexus ještě nevyrobil bentzínový motor který by byl lepší než ten v BMW
neregistrovaný "Galant"
27. 9. 2006 15:33
Re: už onedlho
souhlas...ale mozna lepsi nez MB...pouha spekulace ;-) ostatne jak se pozna ze je jeden motor lepsi nez druhy pokud neni ve stejnem sasi ? :-O
neregistrovaný "carmik"
28. 9. 2006 09:37
Re: už onedlho
... třeba ve spolehlivosti!!!
anonym
28. 9. 2006 11:32
Re: už onedlho
myslím to celkově is šasi..ono potom se to poznat moc nedá
26. 9. 2006 17:32
ÚCHVATNOST
Jsou auta, která tvoří svět. Svět dokonalejch věcí, svět krás... Tuhle ambici lze naplnit, pokud má auto úchvatnej (rozumíš - úchvatnej) design, a když příjdeš blíž i úchvatnou techniku. Klasickým reprezentantem je například Mercedes Benz S-klasse. Nebo Jaguar XJ. Pak jsou auta, která vyžadují respekt. Jsou technicky dokonalá... a jediné, čeho se jim nedostává je právě ta... vizuální úchvatnost... No... a pak jsou auta ostatní... Kam zařadit Lexe? To je jenom na tobě. Já ho zařazeného mám.
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "čert"
26. 9. 2006 17:36
Re: ÚCHVATNOST
Gti neboj ty si ho snad časem zařadíš třeba někde mezi Audi 8 a Bmw 7:-) věřím že jednou určitě ;-)jsem optimista :-)) :yes:
neregistrovaný "helmuthhyb"
26. 9. 2006 18:02
Re: ÚCHVATNOST
mas pravdu, dizajn je tak prudko osobna zalezitost.. Priklad. aj ked jazdim baworaky a chcem prejst na lexikov som mal pocit ze najkrajsie auto co sa predava na sk je jag a po nom alfa.. Pred mesiacom asi mali jednu alfu vycapenu v poluse (nakupne centrum v ba) Pri nej fesna hosteska.. Moja snubenka s graciou odignorovala hostesku sadla do alfinky pozrela sa okolo seba a detsky uprimne zahlasila... preboha a toto je co za hrozne auto... sanka mi padla v uzase a uvedomil som si relativitu krasy. boxtera mi tiez neschvalila ;-\ ;-\ Ale lexa budem mat ci sa jej to paci alebo nie >:-[]
neregistrovaný "Galant"
26. 9. 2006 20:33
Re: ÚCHVATNOST
moje zena taky nechce BMW3, ze pry je hnusny ;-\ a stejne bude ! :-)
Avatar - donPedro
26. 9. 2006 18:09
Lexusní luxus
Ano auto je to pěkné a luxusní. A byť vím že si tady nabíhám na veřejné zoustouzení, tak nemohu neříci následující: Bangleho záď jest fenoménem doby této, příď odkazuje na MB jen málo, z palubky velmi lehounce vanou passátní větry. Ale chápu to, neb vytvořit něco vpravdě originálního, jest po tak dlouhé historii automobilismu, opravdu těžké, velmi těžké. Nicméně, nicvíce i tento luxusní Lexus si bezesporu najde své misto na trhoslunci. Tož tak.
Rozbalit vlákno
0
26. 9. 2006 18:59
BLA,BLA,BLA,Lexus,BLA,BLA.....
Zoufalci obhajujici Lexus a nenavidici nemecke vozy tady mohou kvakat co chteji, pronaset sebenesmyslnejsi prognozy a stejne to na prodejnich cislech nic nezmeni, NIC! Lexusy urcite nejsou spatne vozy, jsou dokonce vyborne, ale ne lepsi nez BMW,AUDI,MB! Ano, v US se jim povedlo zalozit image a spousta lidi si Lexus koupi ani nevi proc. Tohle prece stale vytykate VW...marketingovou masaz...kupce bez mozku...a prece VW prodava. Tak proc to neaplikovat na Lexe v USA...je to stejne...tamhle bohaty soused ho ma...ja ho chci taky, kolega ze showbusinessu ho ma...musim mit vetsi a s baterkama >:-[] Jedine budoucnost a prodejni cisla ukazi, zda na to Lexus ma nebo tady jen kecate blbosti. Co se tyka Evropy, myslim, ze spis jen kecate blbosti. :no: :-)
Rozbalit vlákno
39
Avatar - Charger
26. 9. 2006 19:24
Re: BLA,BLA,BLA,Lexus,BLA,BLA.....
Ano..přesně tak to vidím i já :yes:
neregistrovaný "Tom"
26. 9. 2006 19:50
Re: BLA,BLA,BLA,Lexus,BLA,BLA.....
Tak si jeho příspěvek taky ulož >:-[] ;-)
Avatar - Charger
26. 9. 2006 20:16
Re: BLA,BLA,BLA,Lexus,BLA,BLA.....
ale ale...že by se projevily utopické sny? Bez kvalitního dieselu nemá Lexus šanci...
neregistrovaný "Tom"
26. 9. 2006 20:34
Re: BLA,BLA,BLA,Lexus,BLA,BLA.....
Jsem realista: když si uvědomíme, kolik a jakých modelů má Lexus v nabídce (pouze sedany, SUV a CC).. když si uvědomíme rozsah nabízených motorizací (žádné social verze, žádný diesel).. když si uvědomíme zejména germánský sociální snobismus (téměř ofiko termín).. když si uvědomíme dobu působení v EU.. tak nikdo soudný nemůže neříci, že by úspěch Lexusu nebyl fenomenální :yes: Diesel v nabídce velkých Lexusů, také jsem o tom párkrát přemýšlel - být na jejich místě asi bych ho urychleně zavedl.. Lexus se vyjádřil, že zatím nevidí v uvedení dieselů do velkých limuzín smysl.. asi vědí, co dělají.. BTW co je to šance? Lexus si dal cíl 100,000 aut v EU v roce 2010 a za tím si úspěšně jde
neregistrovaný "Galant"
26. 9. 2006 20:41
Re: BLA,BLA,BLA,Lexus,BLA,BLA.....
stejne jako jde tvrde toyota na prvni misto v prodejech..obcas se divim kam muze tolik aut prodat :-) neni duvod neverit ze i Lex to dokaze..ovsem ja bych byl rad kdyby zustal tady "vyjimecny" (takze zhruba 20let mam cas)
Avatar - Charger
26. 9. 2006 21:03
Re: BLA,BLA,BLA,Lexus,BLA,BLA.....
nemá šanci prodat víc aut než třeba merc....tak jsem to myslel
neregistrovaný "Tom"
26. 9. 2006 23:12
Re: BLA,BLA,BLA,Lexus,BLA,BLA.....
Vzhledem k tomu, že se do prodejů Mercedesu započítávají opravdu "reprezentativní" vozy typu A-classe a B-classe, ale zejména i klasické dodávky (jako dodávky, nemám na mysli pouze N1), tak je to pravděpodobné.. tohle srovnání ovšem samozřejmě není košer - mě zajímá srovnání IS vs C-klasse, GS vs E-classe, LS vs S-klasse apod. Pak je tu ještě otázka, co je prémiového na "sociálních" modelech typu E200 cdi apod. a zda je vůbec brát v potaz v rámci tohoto porovnávání. Pokud vůbec sedovat závod v číslech, pak jedině globálně. Nejdůležitější je ovšem skutečnost, že to Lexus již dokázal - stal se plnohodnotnou konkurencí, kterou je třeba respektovat. V něčem je daleko před konkurencí, v něčem je trochu před konkurencí, v něčem jiném třeba trochu zaostává.. stejně tak jako jeho konkurenti v porovnání s ním i v porovnání sami mezi sebou.. navíc vždy záleží na konkrétním jedinci a úhlu jeho pohledu a jeho preferencích. Patrně se shodneme na jedné věci - Lexus se dostal na úroveń, kdy není možné jednoduše říci "Mercedes byl, je a vždy bude lepší".. prostě pokud člověk chce udělat fakt kvalifikované rozhodnutí, tak by si měl obě auta vyzkoušet a pak na základě svých preferencí vybrat pro sebe vhodnějšího kandidáta
neregistrovaný "Tom"
26. 9. 2006 23:13
Re: BLA,BLA,BLA,Lexus,BLA,BLA.....
Podlení věta je vlastně shrnutím toho vo co se tady furt snažim ;-)
Avatar - Charger
27. 9. 2006 15:25
Re: BLA,BLA,BLA,Lexus,BLA,BLA.....
Ale samozřejmě že každému sedí něco jiného ;-)
neregistrovaný "Tom"
28. 9. 2006 14:48
Re: BLA,BLA,BLA,Lexus,BLA,BLA.....
;-)
Avatar - Charger
27. 9. 2006 15:26
Re: BLA,BLA,BLA,Lexus,BLA,BLA.....
Já to mYslím stejně jak ty- GS proti E, LS proti S atd... ;-)
neregistrovaný "Tom"
28. 9. 2006 14:50
Re: BLA,BLA,BLA,Lexus,BLA,BLA.....
Výše "německých" prodejů Merglu trochu "kazí" všechny statistiky.. za pár let bude zajímavé srovnání prodejů v zemích jako je Británie či Francie ;-)
neregistrovaný "Galant"
26. 9. 2006 20:36
Re: BLA,BLA,BLA,Lexus,BLA,BLA.....
souhlas :yes: ale on prijde...nebojte - a jakou pak budete mit vymluvu >:-[]
Avatar - Charger
26. 9. 2006 21:02
Re: BLA,BLA,BLA,Lexus,BLA,BLA.....
pak už to bude rovnocenný soupeř ;-)
neregistrovaný "Galant"
26. 9. 2006 21:15
Re: BLA,BLA,BLA,Lexus,BLA,BLA.....
rozumny nazor,diky ze nej :yes: nakonec prece jen budes ten z prvnich "osvicenych" :-)
Avatar - Charger
27. 9. 2006 15:27
Re: BLA,BLA,BLA,Lexus,BLA,BLA.....
kdo ví ;-)
neregistrovaný "Galant"
27. 9. 2006 15:49
Re: BLA,BLA,BLA,Lexus,BLA,BLA.....
i zazraky se deji ;-)
neregistrovaný "Tom"
26. 9. 2006 19:49
Re: BLA,BLA,BLA,Lexus,BLA,BLA.....
Ulož si svůj příspěvek na disk a za pět let si ho znova přečti ;-) BTW letos v EU25 prodávají dvojnásob než loni, v současné době jsou v prodejních číslech na úrovni Jaguaru..
26. 9. 2006 19:56
Re: BLA,BLA,BLA,Lexus,BLA,BLA.....
chudak Jaguar :-( ...hele za pet let budu mit za sebou dalsi dva harddisky :-) a taky nejake to auto..zeby Lexus >:-[]
neregistrovaný "Tom"
26. 9. 2006 20:21
Re: BLA,BLA,BLA,Lexus,BLA,BLA.....
OK, tak si to zálohuj na CD.. to by mělo pár let vydržet, teda pokud nebydlíš někde v záplavové oblasti ;-) Znáš to, nakonec japonec.. a když luxusní, tak Lexus ;-) BTW nikdy neříkej nikdy :-!
neregistrovaný "Galant"
26. 9. 2006 20:20
Re: BLA,BLA,BLA,Lexus,BLA,BLA.....
ach boze :no: takze pokud se nekomu libi Lex tak uz je zoufalec...hm... :no: precti si obcas nejake ty testy...auta v teto kategorii jsou vsechny vyborna, jde o odlisnosti v "osobnosti" (ted cekam kecy o tom ze Lex zadnou nema) Prodejni cisla - muj koment viz vyse - v evrope vsechno trochu dyl trva ;-) P.S. ne, nemam nic proti nemeckym vozum, dokonce miluju BMW, ovsem nejsem slepej a realitu prijimam tak jak je...muzem jit proti principum - a ony se stejne nezmeni, tak o tom premyslej...az za cca 20let tu skoro kazdy bude chtit Lexe v premiovce ( ano, tolik tomu davam nez to evrope "dojde") :-!
26. 9. 2006 20:39
Re: BLA,BLA,BLA,Lexus,BLA,BLA.....
1.do bozstvi mam daleko 2.dat bohu palec dolu...to chce odvahu :-) To vis, ze jsem prehanel...s temi zoufalci, stejne jako ty prehanis, ze kazdy bude chtit Lexe :-)
neregistrovaný "Galant"
26. 9. 2006 20:45
Re: BLA,BLA,BLA,Lexus,BLA,BLA.....
:-) to nebylo na boha, toho mam rad :yes: to jsem rad ze jsi prehanel, uz jsem si zacinal zoufat >:-[] a s tim Lexem...bude to zhruba jak s Passatem...kazdy ho kupuje a nikdo nevi proc >:D (GTI promin :yes: ), s tim rozdilem ze na rozdil od Passata s nim bude kazdy spokojeny = retezova reakce, kazdy ma Lexe >:D
neregistrovaný "ciello"
27. 9. 2006 10:34
Re: BLA,BLA,BLA,Lexus,BLA,BLA.....
ti co kupují Passata vědí proč ho kupují.. ale problém (pro Lexe) je, že nevědí, proč by si měli koupit Lexus... Jeden příklad chci vysvětlit... nepochopím a nevím, co vede člověka ke koupi RX namísto Range Rovera..
neregistrovaný "Galant"
27. 9. 2006 10:46
Re: BLA,BLA,BLA,Lexus,BLA,BLA.....
proc koupit Lex? kvalita, dale kvalita, neokoukanost...RX,no toto je krasny priklad - RX je prvni v prodejich lux SUV v CR - ze by pvni vlastovka :-) toto je pro me nazorny priklad nakupu auta, ktere nepotrebujes, rozumnej..RX neni v nicem lepsi nez GS (v terenu propadne) a presto se vyborne prodava..proc ? nevim, ze by image :-) ovsem to neplati pro IS,GS..tam bych dokazal pochopit proc je koupit misto C,E...
neregistrovaný "ciello"
27. 9. 2006 12:13
Re: BLA,BLA,BLA,Lexus,BLA,BLA.....
:-O ??? co?? první v prodejích luxusních SUV..?? tak snad v Prodejích Lexusních SUV... Nenech se vysmát.. já se jen ptal proč lidé upřednostní RX před Rangem... no nic... a tedy k těm číslům.. Jestli se necháš krmit těma řečima o prodejnosti a tím že Lex vede žebříček prodejů.. >:D >:D >:D luxusních SUV v ČR... >:D >:D >:D kde jsi k tomu tvrzení prosím přišel... protože pak by se daly chápat všechny ostatní výkřiky o nadřazenosti Lexusu nad Premium Class.. >:D >:D pro příklad.. Q7.. od Audi.. to jsou ti co neuměj pořádně zbouchat auto.. tak ta Q7 co se prodává od 3tího měsíce (!!!) je v prodejích hned za ML.. to je model od Mercedesu.. a ten jich tu prodal téř o nulu "0" víc.. a Audi (jako dvojka na trhu) asi tak 4x více než Lexus.. to jen pro pořádek... ;-) takže nevím, na kterou vlaštovku ses díval.. ale dobrá.. >:-[] ale řekni mi teda ten důvod lidí co odejdou od Mercedesu (Jaguárů, BMW, Audi) k Lexusu.. ptám se seriozně.. :yes: ;-)
neregistrovaný "Galant"
27. 9. 2006 12:55
Re: BLA,BLA,BLA,Lexus,BLA,BLA.....
mrkni na [odkaz]{4A86501A-BBD… pokud nepujde odkaz tak na autosap.cz - oficialni statistiky dovozcu automobilu : od zacatku roku RX 53, Q7 47, X5 16, ML 70 - sorry to je vic :yes: odkud mas info ty ? ja nikdy nic o nadrazenosti Lexe nerek - pouze rikam ze to je premiovka stejne tak jako vsechny ostatni...a ten duvod ? nevim, to prece zalezi na kazdem..to je jak kdybych se te ptal proc je lepsi BMW nez JAG...jsou proste kazdy jiny, jeden lepsi v jedne vlastnosti, druhy v jiny...a tak je to dobre,vybre si kazdy :yes:
neregistrovaný "ciello"
27. 9. 2006 14:04
Re: BLA,BLA,BLA,Lexus,BLA,BLA.....
ad čísla.. uvádíš jen polovinu.. a potom tedy chápu ty řeči o tom, že to lex válcuje už nyní.. není to tak: MB-ML 403, Q7 260, Touareg 253, XC90 183,
neregistrovaný "Galant"
27. 9. 2006 14:08
Re: BLA,BLA,BLA,Lexus,BLA,BLA.....
co mi chybi ? rad bych to vedel...mozna "prepazky" - N1 ?
neregistrovaný "Galant"
27. 9. 2006 14:11
Re: BLA,BLA,BLA,Lexus,BLA,BLA.....
uz to vidim ;-) pocitas i N1...potom mas pravdu, sorry :yes:
anonym
27. 9. 2006 14:22
Re: BLA,BLA,BLA,Lexus,BLA,BLA.....
promiň, nedokončil jsem to.. :-) MB-ML 403, Q7 260, Touareg 253, XC90 183, X5 127, Freelander 104, LandCruiser 70, RX 67, Discovery 60, Range Rover Sport 58, Cayenne 31, Range Rover 13... Nesmíš zapomínat na odpočtový auta.. to je pak jen půl pravdy... A že jsi neřek nic o nadřazenosti... ano.. přesně jako nikdo nehaní Lexus.. jen že zatím nedosahuje image Mercedesu a to je vše... Spíš většina Lexus Fans píší ve smyslu, že kam se hrabe Audinka nebo ten divnej Bangleho výtvor...
:-) Myslíš, že se třeba ta A8 musí a má za něco stydět?.. neřekl bych.. ani bych neřekl, že by se Audi chtěla prezentovat jako Lexus... každej má svůj styl. Stejně jako má svůj styl BMW tak i Mercedes a Jaguar.. A nezapomínej, že jsme v Evropě, a tady nahlížíme na auta úplně jinak... Tak nějak jinak.. jaksi alfo-B-auto-mercedesovsky-union-MW-brits… :-) ;-)
neregistrovaný "Galant"
27. 9. 2006 14:31
Re: BLA,BLA,BLA,Lexus,BLA,BLA.....
jo, uz jsem ty cisla nasel...dost me prekvapuje kolik lidi v teto cenove kategorii pracuje jako udrzbari :-) ok, bez N1 to vypadalo lip, musim uznat...no par extramnich nazoru je tu na obou stranach, jinak na zbytek opet souhlas, pises vlastne to stejny co ja :yes:
neregistrovaný "ciello"
27. 9. 2006 14:43
Re: BLA,BLA,BLA,Lexus,BLA,BLA.....
:-) no upřimně, z ceny 2.0 mio odpáraná daň.. (v případě Q7, X5, ML atd) tak je základ pro další auto za 400, a to už asi počítá každej údržbář neúdržbář...
neregistrovaný "Galant"
27. 9. 2006 14:47
Re: BLA,BLA,BLA,Lexus,BLA,BLA.....
musim se jeste podivat kolik maybachu a RR se proda v N1, abych opet priste nezaspal... :-)
neregistrovaný "wrx.sti"
30. 9. 2006 01:26
Re: BLA,BLA,BLA,Lexus,BLA,BLA.....
:yes: :yes: :yes:
27. 9. 2006 15:01
Re: BLA,BLA,BLA,Lexus,BLA,BLA.....
A ja myslel, ze se tady na konci doctu, proc si nemam kupovat Range Rover Sport a chnapnout po lexusni prenosne svitilne RX >:-[] ... ;-)
neregistrovaný "Galant"
27. 9. 2006 15:08
Re: BLA,BLA,BLA,Lexus,BLA,BLA.....
neboj, tady bych ti opravdu doporucil Range Rover... ;-)
neregistrovaný "ciello"
27. 9. 2006 16:18
Re: BLA,BLA,BLA,Lexus,BLA,BLA.....
to já sice taky, ale hold.. co naděláš.. Nevadí.. ;-) každopádně opravdu nevidím jasný a konkrétní důvod proč nekoupit RRSport na úkor RX..?!? ;-\ za stejný prachy (!!!) :-!
neregistrovaný "Galant"
27. 9. 2006 16:23
Re: BLA,BLA,BLA,Lexus,BLA,BLA.....
no on zadny nic moc neni...pokud nechces "ze pry" neskutecne tiche, pohodlne auto...to myslim je jedine v cem ma RX navrch, mozna kvalita...jinak :-!
neregistrovaný "petrt"
26. 9. 2006 21:07
golfklub
Lexus jsou určitě kvalitní auta. Možná víc než BMW i Mercedes. Ale ne zas o tolik aby to vynahradilo ztátu image. Protože i s BMW 5 nebo Mercedesem E v max. výbavě budeš jako řidič cestovat stejně pohodlně. Koupit vyšší model je většinou o tom ukázat kdo jsi. Nebo že jezdíš vzadu, to je ale totéž. A v tom vidim největší slabinu lexe v Evropě. Postav se před golfklubem (nemyslim ten tuning klub >:-[] ) s S nebo 7 a vedle s lexem. Jo, znalec ocení, ostatní nebudou věřit že stál stejně. A jak se tu reje do BMW ohledně spolehlivosti- můj (bohužel)vzdálenější příbuzný má už třetí 745-750 a žádný problem neměl.Nikdy.
Rozbalit vlákno
61
neregistrovaný "Galant"
26. 9. 2006 21:13
Re: golfklub
ostatni nebudou verit ze stal stejne ?to jako ze stal vic, ze ? :-) image...to je opravdu velice relativni pojem...navic, pokud si nekdo kupuje auto podle image, tak je snob :-! pokud se nekomu libi Logan, at si koupi Logan a ne radu 7 i kdyz na to ma ! Chce to trochu vetsi "volnost mysleni", ne upjatost na tradicich..teda jak kterych :-)
anonym
26. 9. 2006 21:33
Re: golfklub
To je jasný, ale v této třídě znamená image opravdu hodně. Řekl bych že skoro vše. Protože opravdu neni moc jiných důvodů proč nekoupit třeba tu 55O v plné výbavě. Nebo i toho levnějšího lexe. Teda pokud jsi řidič, těm vzadu to samozřejmě jedno už neni. Mě třeba lex nesedí vzhledově, technika bude určitě dokonalá. A ber že třeba ta sedma bude mít brzo novou generaci a stará furt důstojně konkuruje ostatním. To o něčem vypovídá ne?
neregistrovaný "Tom"
26. 9. 2006 23:17
Re: golfklub
To je přesně ono - Tobě nesedí. To je přirozené, každý jsme trochu jiný. Ale to, že Tobě nesedí přeci vůbec neznamená, že by jinému nemohl "sedět" více než Mergl. A vo tom to je! :-!
neregistrovaný "petrt"
26. 9. 2006 23:37
Re: golfklub
Jo, jasně. Já taky nikde nepíšu že to je křáp nebo tak něco. Jen nechápu proč ho někteří zdejší japanoautofilové tak vynáší do nebes,. Uznávám že je to určitě dobré auto, ale to v této třídě asi každé. Je to osobní věc každého co si koupí. Ale pořád si myslim že S nebo 7 udělá víc parády. Ne proto že se mi líbí, ale proto že jsme v evropě. Jo a na lexu je mi sympatický že tam necpou disel jen aby to prodali, to ocenuju. :yes:
neregistrovaný "Galant"
27. 9. 2006 09:08
Re: golfklub
nikdo ho nevynasi do nebes...spis ho brani proti zatracovani a srovnavani s cinou ;-) je to proste premiovka jak se patri, i kdyz nekteri nesouhlasi :yes:
neregistrovaný "Tom"
27. 9. 2006 13:40
Re: golfklub
jj, naprostej souhlas :yes:
neregistrovaný "Tom"
27. 9. 2006 13:39
Re: golfklub
Kupuješ auto kvůli parádě nebo kvůli autu samotnému? ;-) BTW ta paráda je taky věci osobního vkusu a preferencí
neregistrovaný "ciello"
27. 9. 2006 10:56
Re: golfklub
napsal jsi to přesně, tak jen se zamysli nad předešlýma příspěvkama kde se staví Lex nad úroveň současné Premium class... To je takové trochu kontra-tvrzení.. no nic..s tímto tvým příspěvkem musím souhlasit.. a jen přidám. že v této třídě a kategorii aut není špatných aut.. ani nekvalitních.. jen každé cílí jinam.. a rozhodně to není tak, žeby Audi nebo BMW byla špatná auta jak se tady velmi často dočítám. A všechno má svůj čas.. pokud u Lexe nenastane špatné období a bude postupovat vzhůru (což nejde do nekonečna) tak se určitě prosadí, ale nesesadí třeba toho Mercedese.. (ale podotýkám, že nesmí přijít hubený roky.. jako např u Jaga nebo nyní u Saabu)... protože pak hned nastoupí konkurence a pošle Lexe zpět "dolů". Tím chci jen říct, že stavět tu Lexe jako konečně něco pořádnýho v této třídě co nemá konkurenci... je mimo mísu a úsměvné.. opravdu to pak zavání fanatismem.. protože všichni zde "antilexusní" přispěvatele (kam se NEřadím) upozorňují jen na nižší kredit v oblasti image - postavení a vnímání auta.. ;-) věřím, že si rozumíme..
neregistrovaný "Galant"
27. 9. 2006 11:05
Re: golfklub
naprosto, pod toto se muzu podepsat ;-) jedina poznamka s tim sesazeni MB...jde o to co tim beres..v celosvetovych prodejich asi ano, v evrope urcite ne v nasledujich x desitkach letech ;-)
neregistrovaný "ciello"
27. 9. 2006 12:20
Re: golfklub
to je k diskuzi a s drobnou nadsázkou rovnající se tvrzení : "...konkurence a pošle Lexe zpět "dolů".". A ten Mercedes.. ať chceš nebo ne, tak i ten Sprinter a Vito je bráno jako auto s HVĚZDOU na kapotě.. (jestli má kvalitu nebo ne.. je věc druhá) ;-) ale chápeš co tím chci říct - to vnímání značky.
neregistrovaný "Galant"
27. 9. 2006 12:59
Re: golfklub
vnimani znacky? pro me je sprinter sice auto s hvezdou na kapote, ovsem naprosto stejny jak s dvojitym W na kapote, predstav si dodavku se skakajici kockou na kapote 8-s
neregistrovaný "Tom"
27. 9. 2006 13:42
Re: golfklub
Jaguar Paletster >:D >:-[] :yes: ;-)
neregistrovaný "Tom"
27. 9. 2006 13:45
Re: golfklub
Souhlas :yes: Tohle je fakt schizofrenie - na jedné straně převážně germánský sociální snobismus a přitom těm samým nevadí, že stejně znak na kapotě mají dodávky, tahače a jiné užitkové vozy (včetně fekálních).. v US je to jinak, tak MB A ani B netahá, dodávky prodává jako Dodge Sprinter
neregistrovaný "ciello"
27. 9. 2006 14:48
Re: golfklub
jo ve státech.. to je jinak.. přesně.. maj tam i jinýho prezidenta.. a i hamburger tam je jinej.. jo a kafe.. (prej státy a kafe.. >:D >:D ) to abys hledal. Ale nevšimnul jsem si, že tu píšem americky, nebo jak se tam mluví.. jo a tome.. nevěděl jsem taky, že Tokio je ve státech :-) takže klídek... ;-)
neregistrovaný "Tom"
28. 9. 2006 15:02
Re: golfklub
Americkýho prezidenta, legislativu, hamburgery a spoustu dalších věcí teda zrovna nemusim - zlatá Evropa.. ale jejich vnímání prémiovosti se mi zamlouvá ;-) Ano, mám problém s tím, že prémiovou značku používají dodávky, autobusy a dokonce i ***cucy (nedávno jsem jeden viděl, nekecám) ;-\ :no: Máš se ještě co učit, samozřejmě, že je ve státech Tokio - důkaz místo slibů [odkaz] >:D >:-[] >:-[] >:-[] ;-)
neregistrovaný "ciello"
27. 9. 2006 14:35
Re: golfklub
no.. moc si nerozumíme.. ;-\ ženeš to do extrému, i když nevím proč... ;-\ Nikdy nebude bohatá firma jezdit lagricovým lowendovým autem.. NIKDY... právě kvůli tomu vnímání značky! Stejně jako šéfové a top-management nebude NIKDY jezdit Loganem.. NIKDY... právě kvůli tomu vnímání značky! Nikdy nebude také velmi úspěšný člověk chodit s hodinkama z internetu.. a nebude kouřit nejlevnější značku cigaret.. prostě to tak je.. a tady stále patří Mercedes k té vyšší třídě.. a je jedno, jestli to je Aclass nebo Sprinter.. a tady VW vedle Mercedesu prostě hraje druhý housle.. (Vito-Multivan, Sprinter-Crafter..).. a úspěšná firma co ve svým oboru představuje špičku, tak ta bude jezdit tím Mercedesem (sprinter nebo vito).. a ne toyotou Hiace.. snad si už trochu rozumíme.. ;-)
neregistrovaný "Galant"
27. 9. 2006 14:59
Re: golfklub
ja prece nic do extremu nezenu, klid :-) ja ti samozrejme rozumim, jak jsem psal nahore, "skoro" s tebou souhlasim, ovsem vnimani znacky se muze zmenit a taky se zmeni...jednou..pokud se bude Lex snazit..stejne jak se to povedlo Audi :yes: a nerikam ze to bude hned..
neregistrovaný "ciello"
27. 9. 2006 16:26
Re: golfklub
to jistě, všechno má svůj čas.. proto mě udivují (ne zcela od tebe) výkřiky typu.. Lex to tu válcuje a kdo si kupuje MB, Audi, Bmw, Jaguar - to jsou lůzři co nevěděj kde je svět... vždyť přece Audi neumí udělat auto a Bangle.. to je fušér, tak přece každej rozumnej musí volit toho Lexuse.. atd. Lexus ještě tuhle sílu nemá, to víme oba (a nejenom my) a to teď nemluvím o kvalitách vozu. Takže ano - souhlas :-) a ten extrém jsem myslel Toma (sry) - Jaguar Paletster ;-) - vím, že to byla nadsázka, ale přicmrndávací.. :no:
neregistrovaný "Galant"
27. 9. 2006 19:44
Re: golfklub
:yes:
neregistrovaný "wrx.sti"
30. 9. 2006 01:32
Re: golfklub
Nebo Rolse pick-up >:D
26. 9. 2006 21:40
Re: golfklub
Galante... tohle nepiš... to je až příliš nedomyšlená myšlénka... Neboť každej... Galante, i ten co kupuje toho Logana, kupuje auto především (především, to zdůrazňuji) kvůli prestiži. Kdo ti tvrdí, že ne, lže. Není jinej vizuální, hmotnej fenomen s nímž by se člověk vyjadřoval navenek víc, než-li s autem. Chlap, bejk může jen dvama věcma opásat svou osobu, coby šperkama - jsou to hodinky a auto. Prsteny, náušnice, řetězy, kroužky v pupku, tetovanej žalud, zlatý korunky, paruka, všechno špatně. Dokonalé hodinky... a dokonalý auto... pak seš ten pravej kovboj. Ovšem pozor... cena auta nerozhoduje... rozhoduje styl. Co je ti platnej Jaguar XJ... když ti podolek skejtovejch jeansů plandá u kolen... ;-) Ale abys to dobře pochopil... k autu se musíš chovat lehce arogantně... hlavně ho neleštit před rodným panelákem... to seš vodkecanej po druhým kýblu... rozumíš... auto... to chce styl :-) ;-) P.S. Víš co byl za komoušů Oltcit?.. vím, směješ se... jenže za drátama to mělo velmi silnou příchuť Francie... kterou jsi tedy nikdy vidět nesměl... takže Oltcit tehdy... to bylo, asi tak, jako když si dnes koupíš Focus ST... Proto se prodával... pro svou prestiž, pro image... pro image neskutečnýho děla... jo... tak to bylo... naštěstí už je to pryč.
neregistrovaný "ZZ"
26. 9. 2006 21:54
Re: golfklub
>:D >:D Oltcit jako Focus ST >:D >:D >:D Už to nepij ani ředěný, strécu >:-[] ;-)
Avatar - Dinar
27. 9. 2006 08:29
Re: golfklub
ZZ: připadá ti to jako sci-fi? Pak je vidět, žes opravdu zajíček, to co napsal byla, bohužel, realita. I když chápu, že z dnešního pohledu úsměvná. GTI: opět celý příspěvek sedí... :yes: ;-)
neregistrovaný "ZZ"
27. 9. 2006 10:51
Re: golfklub
Jo, strejc přehání. Jako vždy to jsou barvité kecy 8-s :no:
27. 9. 2006 12:08
Re: golfklub
:-) Jasně... já toho Oltcita pár let tvrdě prožil :-) :yes:
neregistrovaný "Galant"
27. 9. 2006 13:33
Re: golfklub
no, ja v nem jel jednou...pocit sucha a bezpeci jsem rozhodne nemel :-)
27. 9. 2006 17:37
Re: golfklub
Jenže já jinoui volbu neměl... já byl nucenej žít v komunismu... za drátama.
neregistrovaný "ZZ"
27. 9. 2006 17:47
Re: golfklub
Nucenej žít v komunismu? On všude na Světě byl komunismus?? Vždy má člověk jinou volbu... ale co jiného od tebe chtít než plky, v tomto případě alibistické 8-s :no:
neregistrovaný "Galant"
27. 9. 2006 19:47
Re: golfklub
ZZ: zazil jsem komance jen nekolik (11) let ale vim ze ven clovek jen tak nemohl...navic pokud mel treba rodinu tak je to bezpredmetny ;-\ takze pokud jsi se nechcel proplizit/prostrilet pres draty a nebo jsi nebyl herec tak jsi byl bez sance, maximalne madarsko,bulharsko :no:
anonym
27. 9. 2006 22:27
Re: golfklub
Mas pravdu, ale kdyz nekomu bylo v 89´teprve osmnact...tak to holt nemusel resit, vystoupil ze SSM a hotovo...to se to ted tady nekterym keca a keca a przzni...
27. 9. 2006 22:45
Re: golfklub
Velmi těžká doba, tehdy... Lágr. Permanentní strach, Opisovaly se knihy. Dodnes je mám - Václav Hrabě... Orwell - 1984... představ si, že bys dnes opisoval román 1984 o cca 250 stránkách... z patnáctý kopírákový kopie... nebyly kopírky, resp. byly, ale zapisovaly se focené stránky (v Rumunsku byly registrované u psací stroje...) Nic nebylo - nic, toaletní papír, vložky pro ženský, nic. Banán jednou ročně, na vánoce po hodinový frontě... Dva druhy jogurtů. Červená a žlutá limonáda a cola za 5 korun (dnes asi tak jako by byla třetinka za 50)...
27. 9. 2006 22:35
Re: golfklub
Jistě. Dnes se tomu už ani nechce věřit. Občas tu píšu o prožitcích v rudém temnu... třeba jak jsem koupil od jednoho tiráka časopis Auto moto und sport (bál jsem se, když jsem si ho nesl domů, aby mě nesbalili) a dva roky si v něm listoval... a půjčoval ho nejlepším kamarádům... a četl v něm i inzeráty a představoval si ta nabízená auta...
neregistrovaný "petrt"
27. 9. 2006 22:58
Re: golfklub
Když ty Olcity začali prodávat tak mi bylo kolem 16ti a už jsem se viděl jak se v něm vozim. >:D Pamatuju si jak se na ně psal pořadník na tvrdě se prodávalo pořadí. Strejda zelinář měl tu luxusní variantu s plastama./Pod nima to ůžasně hnilo. Pamatuješ jak tenkrát ty kluci vlezli na Jarově na parking Mototechny a zrušili tam několik olcitů a škodovek? Lidi brečeli že na ně nezbude, brali i ty opravený bouračky.
27. 9. 2006 23:08
Re: golfklub
:-) :-) Přesně... ten oplastovanej... to tu bylo vnímáno jako 911... turbo :-) Zoufalá doba...
neregistrovaný "petrt"
27. 9. 2006 23:33
Re: golfklub
Někdy mám ale pocit...když vidim komouše jak si vyskakujou...snad maj lidi rozum a Logan nebude v Tuzexu jen pro zelináře a řezníky....to už snad nikdy nebude. Pamatuješ ma ty Civiky z Tuzexu? Já je teda přímo nezažil , ale byla to konkurence pro F127. Dnes s tim strašej golf a focus >:D >:D >:D
29. 9. 2006 09:08
Re: golfklub
:-) :-) Ano, pamatuju. Už jsem tu psal, že tam se dá vystopovat to, proč v Česku je tak silná komunita milovníků Hondy - pár Civiků v Tuzexu...
27. 9. 2006 15:04
Re: golfklub
jo mladej zajicek... :-) >:-[]
neregistrovaný "Hds"
27. 9. 2006 10:30
Re: golfklub
ZZ, to opravdu není k smíchu, GTI má naprostou pravdu! :yes:
27. 9. 2006 15:05
Re: golfklub
Jasne! :yes: :yes:
neregistrovaný "Galant"
27. 9. 2006 09:06
Re: golfklub
dovolim si v tomhle opravdu nesouhlasit - auto si kupuju jak se libi me - ne kvuli okoli...neni mi vubec proti srsti "jezdit v RR v jeanach" - chlap, bejk - nepotrebuje mit BMW a TAG hodinky...muze jezdit tramvaji...loganem, BMW, felicii..jde o to kde ma hodnoty...pisme a diskutujme o autech-ne kdo je jakej chlap, to je dost jiny tema..a s autama to nema moc spolecnyho ;-)
neregistrovaný "Galant"
27. 9. 2006 09:28
Re: golfklub
ted si to znovu ctu a nevim jestli jsem te napoprve spravne pochopil :-O pokud tam beres tu cenu v tom smyslu ze remeslnik ( i povahou) ma treba Berlingo i kdyz ma na trojku, potom promin a :yes: pokud je nekdo "ital" povahou a ma Alfu, to je spravne, ne naopak...
anonym
27. 9. 2006 13:29
Re: golfklub
Už te někdy pustili do světa?... vždyť to co píšeš nemá s realitou vůbec nic společného... A vůbec, přečti se mě nahoře, prosím, podrobně... abys tu neházel zbytečně Tag Heuer do placu.
neregistrovaný "Galant"
27. 9. 2006 13:38
Re: golfklub
nechapu ;-\ co je na tom nerealnyho ..pokud si opravdu myslis ze nekomu zalezi na tom jaky mas auto (pokud beru v potaz hlavne zeny - a nemyslim stetky), tak si kup Q7 hlavne v nejaky zlaty barve a zkus sbalit normalni holku...nepochodis..je to proste o necem jinym..a abych se "trapil" v A4, protoze je in misto v galantu ktery chci, tak na to nejsem :-!
27. 9. 2006 17:34
Re: golfklub
A proč chceš toho Galanta? Vždyť přece, "auto jako auto" ne? :-) Budeš si vybírat barvu? Bral bys ho i v růžové? :-) Galante, klid... garantuji ti, že až budeš vybírat a následně kupovat auto, pak prestiž a image, bude hrát rozhodující roli... Uvidíš.
neregistrovaný "Galant"
27. 9. 2006 19:55
Re: golfklub
aj, ze by jsi me dostal ? >:D ne nedostal - galant v ruzove proste neni, nastesti, ufff :-) jasne prestiz ano, ale ruku na srdce (a to rikam jako verny priznivec) galant NEMA image A4 (vseobecne, nemyslim pro me), ale ja na to co ?pecu :-) proto si koupim galant, ne A4, ne Logan, ne Megan, ne Ccko, ne RR, proste auto co me oslovuje, ne to co oslovuje jiny...
27. 9. 2006 22:20
Re: golfklub
Uvidíš, že si Galanta nejspíš nekoupíš... ;-) že si koupíš nějaké evropské dělo... třeba trojkového bavora... ten je přece krásnej... ostatně ho miluješ... Koukal jsem na tvé generálie... Závidím ti věk :yes: Ale Galante... právě, že tou růžovou jsem tě tedy "dostal"... proč bys ho nevzal?... na vnějších znacích ti přece nezáleží... :-) tak vidíš, že je to všechno trochu jinak... Nesmíš to vidět křečovitě, extrémně. Představ si, že budeš mít zítra 50 miliónů... ani na vteřinu tě nenapadne, koupit si Galanta :-) Zapasuješ Ferrari 599 GTB do garáže a image budeš muset zavírat na tři západy, aby ti nevyrazilo dveře ;-) :yes:
neregistrovaný "Galant"
28. 9. 2006 17:31
Re: golfklub
Galanta uz jsem si koupil ;-) a tuto predstavu uz jsem nekolikrat probiral, to mi ver...vis co bych si koupil ? Ferrari ne (to byl musel mit tak 500mil, to by bylo jasny F430), ale na 100% BMW330i, IS250, Galant V6 2.5, ano, vsechny tri. A ja nerekl ze na vnejsich znacich nezalezi..to jsi me spatne pochopil..ME se ruzovy galant nelibi a o to jde...tady jde o to ze napric tomu ze vsichni odsuzujete Lex, ja bych nemel problem ho mit vedle trojky..asi jsem u vas klesl, ale jsou to prece moje prachy a pro me je dulezity mit co ja chci. nebudu prece moji zene cpat trojku (i kdyz vim ze je super) kdyz chce P206..o to mi jde, kazdy sam sveho stesti strujce :yes: prece kdyz vyhraju 100 melcku, nekoupim si radu 7, kdyz mi nic moc nerika, okay ? ;-) P.S. mam rad tyhle diskuze, skoda ze to nejde vic on-line, rano a vecer je dost velka prodleva na moje argumenty :-)
29. 9. 2006 09:06
Re: golfklub
:-) Až budeš mít těch sto melounů, napiš mi, cos koupil... P.S. 206... jo, souhlas.
neregistrovaný "Galant"
29. 9. 2006 16:50
Re: golfklub
:-) nejenom napisu, klidne i svezu..predstav si ...F430 nebo 330i ;-)
neregistrovaný "Galant"
27. 9. 2006 20:24
Re: golfklub
a jeste jednu malou poznamku - toto o vybirani, kupovani, prestizi a image je jen pro mensi skupinku jedincu, naprosta vetsina to nema moc sanci resit a tak bere feldu, fabku, eskorta na plechacich, proste aby jezdili s co nejmensimi naklady a nejakou prestiz vubec neresi :-)
27. 9. 2006 22:11
Re: golfklub
V tom se právě mýlíš. je znát, žes zatím bez auta... tak jen se pokus si představit, že i ten kluk, co si koupí tu Feldu na plecháčích... když se k ní blíží na parkovišti... kouká jen na ní, vpíjí se do barvy a říká si - jo, je to kára... Pochop... nahoře to píši... cena nerozhoduje... Uvidíš, že to poznáš... dokonce ti napíši jednu úvahu, která tě možná bude šokovat - mnohdy věnuje vybírání té "feldy" její budoucí majitěl více času, než ten, co si koupí trojkovýho bavoráka za mega a půl... popřemejšlej, Galante... tohle všechno je o životě. Osobně znám pár lidí, kteří koupí auto za dvě mega z volný ruky s takovým přehledem, jako ty nový CD Chinaski... možná, že ty to CD ještě posloucháš, ale oni za dva roky už jezděj v něčem jiném... Svět peněz a svět aut je velmi barvitý... pouze ta prestiž, image se tam táhne jak červená nit... Vzpomeň jednou na má slova :yes:
neregistrovaný "Galant"
28. 9. 2006 17:21
Re: golfklub
v tom se prave mylis :-) auto uz mam treti : S120, Lancer, Galant..
29. 9. 2006 09:02
Re: golfklub
:-) Tak tos mě trochu s tou oslavou Galanta. ;-) Vychvalovat vlastní auto... Galante, Galante ;-) P.S. No, vidíš... stoupáš na tom pomyslném žebříčku dobře... čeká tě nebe - BMW...
neregistrovaný "Galant"
29. 9. 2006 16:53
Re: golfklub
no,jo, ale zatim mam jen 2.0V6, ja chci 2.5V6 ;-) si pis ze me ceka..uz se na me nemuze dockat a ja ne nej taky ne >:-[] holt, ruzova budoucnost :yes:
neregistrovaný "Odborník"
27. 9. 2006 12:51
Re: golfklub
V době, kdy máš chronometr na telefonu, na palubce, na monitoru a bůhvíkde ještě, tvoje tvrzení o hodinkách přestává platit.
anonym
27. 9. 2006 13:26
Re: golfklub
Tak to seš vedle jak ta jedle... Pokud tedy hledáš jen informaci o čase, stačí kostel, to uznám... Já ovšem psal trochu o něčem jiném... trochu hodně.
neregistrovaný "Tom"
26. 9. 2006 23:14
Re: golfklub
:yes:
neregistrovaný "ZZ"
26. 9. 2006 22:01
Lexusoidní diskuze
Jako vždy... objeví se článek o novém Lexu a hned je tu plná diskuze. No, není to překvapující? Už ani ne. Taková vlna plků eurocentristů >:D Nikdo však není schopný říct, co jim na Lexu vadí. Dokonce řeknou, že s ním ani nejeli, ale vědí, že je horší než BMW nebo MB :no: To jsou soudy, panečku... Image Lexe je špatná? Kde? V Uzbekistánu, nebo ve Rwandě? Co si to, chlapci, namlouváte? Bojíte si připustit, že Lex je sakra horké želízko, co? Technicky je o krok dále, designem více zaměřený na US = v EU pomaleji stárnoucí, kvalitou a zpracováním na konkurenční úrovni, ... je mezi ním a např. BMW stejný rozdíl jako mezi BMW a MB a naopak. Otevřete mysl a nebuďte malí ;-)
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Tom"
26. 9. 2006 23:15
Re: Lexusoidní diskuze
jj :yes:
neregistrovaný "Galant"
27. 9. 2006 09:21
Re: Lexusoidní diskuze
fakt je ze vzdycky nejvetsi diskuze jsou bud u Hondy, Lexe, VW - tyto znacky vyvolaji nejvetsi odezvu...a to je jen dobre, jsem rad ze tu neni jen "stejne stado" kupujici pouze VW ci TTT :yes:
neregistrovaný "manitou"
27. 9. 2006 09:44
Re: Lexusoidní diskuze
Hele, ZZ, neblázni, tady nikdo neplkal o Evropě. Tady ti jasně pár lidí napsalo, že to auto prostě neberou designem. Prostě to auto pro mne třeba nemá duši, z BMW 7 nebo XJ něco vyzařuje, charizma, dýchá na mne tradice, jistota tahu designera. Je to prostě evropskej styl, kterej je mi bližší, ale to není přece nic o tom, že jsem eurocentrista. Prostě japonskej Lex má US vizáž a já mu to holt nevěřím. Ano, Lex je dokonalý technický výtvor, ovšem kabát je taky důležitý. Ono, kdyby se to aplikovalo jinak, tak každá taky má, ale vybíráš tu co se ti líbí ;-)
Avatar - davy
27. 9. 2006 12:17
za jedna
Tesim se na svezeni v LS 460, ale jeste vice na LS600L, ktera by mela mit pohon 4x4. Tedy auto na cely rok, max. luxus za konkurenceschopnou cenu. Mne se ten koncept auta zamlouva a oslovuje mne. Podle mne sedi k urcitemu typu zivotniho stylu, jako rodinne asi ne. Mne treba nikdy nijak neoslovilo BMW, i kdyz jsem to v lete zmenil po jizdach v M5 a o vikendu si chci prohlednout novou X5 v Perizi. Tak uvidime:-) Tak navidenou v Mostu zitra.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "wrx.sti"
30. 9. 2006 01:52
Dvě chybičky
Není pětimístný (mám 3 děti).A 4x4 bych též uvítal.Šestistovka už bude asi o dost dražší,což?
Rozbalit vlákno
0
anonym
7. 10. 2006 18:10
LS
:yes: pěkný kočár ;-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "xtra01"
9. 10. 2006 19:02
super...
kam se sere treba sedmickovej bayern!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Ondrej"
24. 3. 2007 11:59
Dobry den
Dobry den,
idem si kupit nove auto,nejaku premiovu limuzinu ale sa v autach moc nevyznam.Viem ze na trhu su nejake podobne auta ako Mercedes S,Audi A8,BMW 7 a VW Phaeton.Prosim,napiste ktore je najlepsie a preco,popripade vyhody,nevyhody a pod.
Dakujem za odpovede!
Rozbalit vlákno
0