Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Lexus RX 350 – první jízdní dojmy

Jak asi jezdí auto, které už s předchozím motorem stanovovalo nová měřítka v nehlučnosti a jehož výkon se zvýšil o plnou třetinu? Na horských silničkách i dálnicích Toskánska jsme zjišťovali, jak umí nový tříapůllitr cvičit s robustním SUV.
Zpět na článek
11. 4. 2006 09:07
neregistrovaný "jesus"
11. 4. 2006 15:18
neregistrovaný "Charger"
11. 4. 2006 10:59
neregistrovaný "GTI"
11. 4. 2006 11:55
neregistrovaný "Haya"
11. 4. 2006 12:22
neregistrovaný "Skyline"
11. 4. 2006 13:32
neregistrovaný "ciello"
11. 4. 2006 19:26
neregistrovaný "ZZ"
11. 4. 2006 12:05
neregistrovaný "spione"
11. 4. 2006 12:09
neregistrovaný "GTI"
11. 4. 2006 12:29
neregistrovaný "spione"
11. 4. 2006 12:44
neregistrovaný "GTI"
11. 4. 2006 13:38
neregistrovaný "ciello"
11. 4. 2006 13:44
neregistrovaný "GTI"
11. 4. 2006 15:21
neregistrovaný "Charger"
11. 4. 2006 15:28
neregistrovaný "GTI"
11. 4. 2006 18:00
neregistrovaný "Pepino"
11. 4. 2006 12:11
neregistrovaný "nachos"
11. 4. 2006 12:20
neregistrovaný "GTI"
11. 4. 2006 12:40
neregistrovaný "nachos"
11. 4. 2006 12:57
neregistrovaný "GTI"
11. 4. 2006 13:07
neregistrovaný "ja"
11. 4. 2006 13:25
neregistrovaný "GTI"
11. 4. 2006 13:37
neregistrovaný "ja"
11. 4. 2006 13:41
neregistrovaný "ciello"
11. 4. 2006 13:47
neregistrovaný "GTI"
11. 4. 2006 13:52
neregistrovaný "ja"
11. 4. 2006 15:31
neregistrovaný "Dinar"
11. 4. 2006 15:33
neregistrovaný "ja"
11. 4. 2006 15:56
neregistrovaný "GTI"
11. 4. 2006 13:50
neregistrovaný "ja"
11. 4. 2006 13:30
neregistrovaný "nachos"
11. 4. 2006 13:48
neregistrovaný "GTI"
11. 4. 2006 13:49
neregistrovaný "lowkick"
11. 4. 2006 13:52
neregistrovaný "ja"
11. 4. 2006 14:23
neregistrovaný "ciello"
11. 4. 2006 15:42
neregistrovaný "lowkick"
12. 4. 2006 08:38
neregistrovaný "ciello"
11. 4. 2006 12:42
neregistrovaný "spione"
11. 4. 2006 14:05
neregistrovaný "Q7"
11. 4. 2006 15:03
neregistrovaný "GTI"
11. 4. 2006 12:34
neregistrovaný "ja"
11. 4. 2006 13:31
neregistrovaný "Ludanek"
11. 4. 2006 14:08
neregistrovaný "ja"
11. 4. 2006 15:21
neregistrovaný "Charger"
6. 2. 2007 09:59
neregistrovaný "Piti"
11. 4. 2006 11:35
neregistrovaný "Tom"
11. 4. 2006 15:24
neregistrovaný "Charger"
11. 4. 2006 21:01
neregistrovaný "Tom"
11. 4. 2006 19:31
neregistrovaný "ZZ"
11. 4. 2006 21:02
neregistrovaný "Tom"
12. 4. 2006 00:48
neregistrovaný "ZZ"
12. 4. 2006 10:59
neregistrovaný "Tom"
12. 4. 2006 08:40
neregistrovaný "ciello"
11. 4. 2006 11:36
neregistrovaný "manitou"
11. 4. 2006 11:53
neregistrovaný "Tom"
11. 4. 2006 12:15
neregistrovaný "GTI"
11. 4. 2006 12:18
neregistrovaný "manitou"
11. 4. 2006 12:22
neregistrovaný "GTI"
11. 4. 2006 12:23
neregistrovaný "manitou"
11. 4. 2006 12:23
neregistrovaný "GTI"
11. 4. 2006 12:25
neregistrovaný "manitou"
11. 4. 2006 12:26
neregistrovaný "GTI"
11. 4. 2006 12:58
neregistrovaný "Haya"
11. 4. 2006 13:05
neregistrovaný "ja"
11. 4. 2006 13:33
neregistrovaný "Skyline"
11. 4. 2006 13:43
neregistrovaný "MadPete"
11. 4. 2006 13:44
neregistrovaný "lowkick"
11. 4. 2006 13:50
neregistrovaný "GTI"
11. 4. 2006 15:27
neregistrovaný "Charger"
11. 4. 2006 17:38
neregistrovaný "Skyline"
11. 4. 2006 13:56
neregistrovaný "ciello"
11. 4. 2006 13:53
neregistrovaný "ciello"
11. 4. 2006 14:20
neregistrovaný "GTI"
11. 4. 2006 14:26
neregistrovaný "ciello"
11. 4. 2006 14:34
neregistrovaný "GTI"
12. 4. 2006 02:10
neregistrovaný "chali"
11. 4. 2006 12:41
neregistrovaný "lowkick"
11. 4. 2006 12:45
neregistrovaný "manitou"
11. 4. 2006 12:48
neregistrovaný "lowkick"
11. 4. 2006 12:50
neregistrovaný "GTI"
11. 4. 2006 12:54
neregistrovaný "ja"
11. 4. 2006 12:58
neregistrovaný "lowkick"
11. 4. 2006 13:28
neregistrovaný "GTI"
11. 4. 2006 13:19
neregistrovaný "petrt"
11. 4. 2006 13:26
neregistrovaný "ja"
11. 4. 2006 13:38
neregistrovaný "petrt"
11. 4. 2006 13:42
neregistrovaný "GTI"
11. 4. 2006 13:51
neregistrovaný "petrt"
11. 4. 2006 13:46
neregistrovaný "ja"
11. 4. 2006 14:03
neregistrovaný "petrt"
11. 4. 2006 14:27
neregistrovaný "ja"
11. 4. 2006 15:05
neregistrovaný "petrt"
11. 4. 2006 16:06
neregistrovaný "ja"
11. 4. 2006 16:16
neregistrovaný "petrt"
11. 4. 2006 20:35
neregistrovaný "Ja"
11. 4. 2006 13:38
neregistrovaný "Ludanek"
11. 4. 2006 12:55
neregistrovaný "ja"
11. 4. 2006 14:22
neregistrovaný "Spei"
11. 4. 2006 14:27
neregistrovaný "GTI"
11. 4. 2006 14:29
neregistrovaný "ciello"
11. 4. 2006 12:47
neregistrovaný "manitou"
11. 4. 2006 13:40
neregistrovaný "GTI"
11. 4. 2006 13:46
neregistrovaný "Ludanek"
11. 4. 2006 13:52
neregistrovaný "GTI"
11. 4. 2006 13:55
neregistrovaný "Ludanek"
11. 4. 2006 14:24
neregistrovaný "GTI"
11. 4. 2006 13:54
neregistrovaný "petrt"
11. 4. 2006 14:02
neregistrovaný "ja"
11. 4. 2006 14:07
neregistrovaný "Ludanek"
11. 4. 2006 14:14
neregistrovaný "ja"
11. 4. 2006 14:26
neregistrovaný "lowkick"
11. 4. 2006 14:26
neregistrovaný "petrt"
11. 4. 2006 14:30
neregistrovaný "GTI"
11. 4. 2006 14:40
neregistrovaný "ja"
11. 4. 2006 14:55
neregistrovaný "petrt"
11. 4. 2006 15:24
neregistrovaný "GTI"
11. 4. 2006 15:54
neregistrovaný "petrt"
11. 4. 2006 14:35
neregistrovaný "Ludanek"
11. 4. 2006 14:37
neregistrovaný "GTI"
11. 4. 2006 14:48
neregistrovaný "ja"
11. 4. 2006 14:56
neregistrovaný "MadPete"
11. 4. 2006 15:02
neregistrovaný "ja"
11. 4. 2006 15:57
neregistrovaný "Haya"
11. 4. 2006 14:39
neregistrovaný "Ludanek"
12. 4. 2006 02:30
neregistrovaný "chali"
11. 4. 2006 13:51
neregistrovaný "manitou"
11. 4. 2006 13:52
neregistrovaný "GTI"
11. 4. 2006 13:57
neregistrovaný "manitou"
11. 4. 2006 13:55
neregistrovaný "manitou"
11. 4. 2006 13:55
neregistrovaný "manitou"
11. 4. 2006 14:12
neregistrovaný "ciello"
11. 4. 2006 14:22
neregistrovaný "GTI"
11. 4. 2006 14:08
neregistrovaný "GTI"
11. 4. 2006 14:07
neregistrovaný "lowkick"
11. 4. 2006 14:13
neregistrovaný "GTI"
11. 4. 2006 14:19
neregistrovaný "ja"
11. 4. 2006 15:32
neregistrovaný "Charger"
11. 4. 2006 15:39
neregistrovaný "ja"
11. 4. 2006 20:05
neregistrovaný "Charger"
12. 4. 2006 02:38
neregistrovaný "chali"
11. 4. 2006 14:22
neregistrovaný "ciello"
11. 4. 2006 14:31
neregistrovaný "lowkick"
11. 4. 2006 14:34
neregistrovaný "ciello"
11. 4. 2006 14:35
neregistrovaný "GTI"
11. 4. 2006 14:34
neregistrovaný "ja"
11. 4. 2006 15:01
neregistrovaný "GTI"
11. 4. 2006 15:07
neregistrovaný "GTI"
11. 4. 2006 15:32
neregistrovaný "ja"
11. 4. 2006 15:51
neregistrovaný "GTI"
11. 4. 2006 15:56
neregistrovaný "ja"
11. 4. 2006 16:18
neregistrovaný "GTI"
11. 4. 2006 20:33
neregistrovaný "Ja"
11. 4. 2006 20:48
12. 4. 2006 02:47
neregistrovaný "chali"
11. 4. 2006 15:13
neregistrovaný "Pierce"
11. 4. 2006 15:15
neregistrovaný "GTI"
11. 4. 2006 15:29
neregistrovaný "Charger"
11. 4. 2006 16:28
neregistrovaný "sys"
11. 4. 2006 16:30
neregistrovaný "sys"
11. 4. 2006 16:38
neregistrovaný "GTI"
11. 4. 2006 16:55
neregistrovaný "sys"
11. 4. 2006 17:17
neregistrovaný "GTI"
11. 4. 2006 17:26
neregistrovaný "sys"
11. 4. 2006 17:39
neregistrovaný "GTI"
11. 4. 2006 17:40
neregistrovaný "sys"
11. 4. 2006 17:49
neregistrovaný "GTI"
11. 4. 2006 16:36
neregistrovaný "mari"
11. 4. 2006 16:46
neregistrovaný "GTI"
11. 4. 2006 17:03
neregistrovaný "mari"
11. 4. 2006 17:13
neregistrovaný "GTI"
11. 4. 2006 16:40
neregistrovaný "Elvis"
11. 4. 2006 16:47
neregistrovaný "mari"
11. 4. 2006 20:12
neregistrovaný "carmik"
11. 4. 2006 16:59
neregistrovaný "GTI"
11. 4. 2006 17:07
neregistrovaný "mari"
11. 4. 2006 17:10
neregistrovaný "GTI"
11. 4. 2006 17:25
neregistrovaný "mari"
11. 4. 2006 17:37
neregistrovaný "GTI"
11. 4. 2006 17:44
neregistrovaný "mari"
11. 4. 2006 17:50
neregistrovaný "GTI"
11. 4. 2006 18:04
neregistrovaný "mari"
12. 4. 2006 10:12
neregistrovaný "manitou"
11. 4. 2006 17:04
neregistrovaný "GTI"
11. 4. 2006 17:09
neregistrovaný "mari"
11. 4. 2006 17:11
neregistrovaný "GTI"
11. 4. 2006 17:18
neregistrovaný "mari"
11. 4. 2006 17:22
neregistrovaný "GTI"
12. 4. 2006 10:14
neregistrovaný "manitou"
11. 4. 2006 17:09
neregistrovaný "GTI"
11. 4. 2006 17:13
neregistrovaný "mari"
11. 4. 2006 17:13
neregistrovaný "GTI"
11. 4. 2006 17:37
neregistrovaný "jesus"
11. 4. 2006 18:10
neregistrovaný "Pepino"
11. 4. 2006 19:44
neregistrovaný "ZZ"
11. 4. 2006 21:44
neregistrovaný "Ludanek"
11. 4. 2006 21:50
neregistrovaný "ZZbysek"
12. 4. 2006 08:17
neregistrovaný "ja"
11. 4. 2006 21:47
neregistrovaný "ZZbysek"
11. 4. 2006 23:43
neregistrovaný "Tom"
12. 4. 2006 00:51
neregistrovaný "ZZ"
12. 4. 2006 07:52
neregistrovaný "MadPete"
12. 4. 2006 08:39
neregistrovaný "GTI"
12. 4. 2006 11:16
neregistrovaný "Tom"
12. 4. 2006 07:57
neregistrovaný "jesus"
12. 4. 2006 08:10
neregistrovaný "MadPete"
12. 4. 2006 11:15
neregistrovaný "Tom"
12. 4. 2006 08:39
neregistrovaný "GTI"
12. 4. 2006 11:13
neregistrovaný "Tom"
12. 4. 2006 11:44
neregistrovaný "MadPete"
12. 4. 2006 11:59
neregistrovaný "Tom"
12. 4. 2006 08:31
neregistrovaný "ja"
12. 4. 2006 08:56
neregistrovaný "GTI"
12. 4. 2006 09:08
neregistrovaný "ja"
12. 4. 2006 09:31
neregistrovaný "GTI"
12. 4. 2006 09:42
neregistrovaný "ja"
12. 4. 2006 11:22
neregistrovaný "Tom"
12. 4. 2006 10:22
neregistrovaný "Pepino"
12. 4. 2006 12:44
neregistrovaný "GTI"
12. 4. 2006 00:52
neregistrovaný "suunto"
12. 4. 2006 12:52
neregistrovaný "MadPete"
12. 4. 2006 07:58
neregistrovaný "MadPete"
12. 4. 2006 10:35
neregistrovaný "ANTIGTI"
12. 4. 2006 10:16
neregistrovaný "manitou"
12. 4. 2006 10:23
neregistrovaný "ja"
12. 4. 2006 12:38
neregistrovaný "GTI"
12. 4. 2006 13:19
neregistrovaný "manitou"
12. 4. 2006 14:06
neregistrovaný "Tom"
12. 4. 2006 15:44
neregistrovaný "GTI"
13. 4. 2006 08:47
neregistrovaný "manitou"
12. 4. 2006 10:18
neregistrovaný "manitou"
12. 4. 2006 11:37
neregistrovaný "Tom"
12. 4. 2006 10:51
neregistrovaný "manitou"
12. 4. 2006 10:58
neregistrovaný "ja"
12. 4. 2006 11:22
neregistrovaný "Pepino"
12. 4. 2006 11:42
neregistrovaný "GTI"
12. 4. 2006 14:08
neregistrovaný "Alessio"
12. 4. 2006 15:42
neregistrovaný "GTI"
neregistrovaný "jesus"
11. 4. 2006 09:07
...
nebim jak v CR ale v Estonsku tohle auto ma snad kazdej,kdo na nej ma prachy...me osobne se z tehle kategorie aut libi asi nejmin, uzcite bych sahnul po volvu,MB...nicmene lidi ho chtej
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Charger"
11. 4. 2006 15:18
Re: ...
;-\ :yes:
neregistrovaný "GTI"
11. 4. 2006 10:59
KOVBOJ - N1
Zoufal´á snaha některých lidí, mít káru chytřejší, než jsou oni sami, dovede některé zoufalce až do kategorie zatmění... totiž do kategorie N1. Abys to pochopil... tak když podnikáš... a jsi plátcem DPH, můžeš proti příjmům DPH započítat výdaje na DPH... nikoliv ovšem u osobních aut. Toto je sice obtížně pochopitelné, ale tak to tu platí. Započítávat DPH lze ovšem u vozidel v úpravě N1... to jest... úprava :polotir" Rozumíš... zazděj ti zadní a zadní boční okna, za zadní sedadla ti namontujou kovovou přepážku... a ty si sedneš do svýho RX350... a vypadáš... jo, vypadáš jak žebrák. Ten, kdo si chce koupit RX 350... snad dá dohromady 1,5 mega a dostane auto na špičové technické úrovni. Prostitut vlastních tužeb ovšem musí volit cestu N1... Tak pánové, kovbojové N1... měli by jste vědět, že na silnici jste za trapáčky... k smíchu... (vůbec nejhorší řešení, které znám je Jaguar v úpravě N1... brrrrr). N1 v těchto autech totiž na vás prozrazuje zejména to vaše vlastní omezení... vždyť (bože) v této cenové hladině jde o ušmudlanejch 19 procent... tedy cca 250tyček... za které prodáte svůj sen o úspěšném podnikateli... o tom zázračném pocitu, že jsem něco dokázal. Hlavně tu nepište ty nesmysly, že jako tím ušetříte a peníze točíte jinde... P.S. Milión prodanejch RX... já se snad budu muset vrátit do školy... aby mi tam někdo vysvětlil, jaký si mám koupit SUV... Zatím jsem asi zastydlej... miliju VOLVO, BMW, MB... nebo, že by ta oblíbenost RX vězela v něčem jiném? Ale v čem?
Rozbalit vlákno
42
neregistrovaný "Haya"
11. 4. 2006 11:55
Re: KOVBOJ - N1
úpravy na N1 u luxusních aut je prachsprosté legalizované krácení daní :-! :no:
neregistrovaný "Skyline"
11. 4. 2006 12:22
Re: KOVBOJ - N1
Okradani podnikatelu o silnicni dan, prestoze jezdi stejnym autem, jako spousta jinych, je mnohem horsi. Kazdy podnikatel, ktery minimalizuje sve vydaje statu, dela dobre. Ja odvadim vic, nez 50% platu na svine typu Pablbka a dalsi vyzirky, na ktery se neda ani podivat. Kdybych mohl, nedal bych jim ani kacku, to mi ver. A spatny svedomi bych kvuli tomu nemel, stejne za to nic nedostavam. Respektive nedostavam vic, nez hnedocech, ktereho ze svych dani platim. 8-s :no: :no:
neregistrovaný "ciello"
11. 4. 2006 13:32
Re: KOVBOJ - N1
čeče zase souhlasím.. >:D :yes: ;-)
neregistrovaný "ZZ"
11. 4. 2006 19:26
Re: KOVBOJ - N1
Hnědočech >:D :yes: Jinak souhlas :yes: PS: Ale je to krásné téma to N1 zrovna k Lexu, že? :no: Je to tschurák :no:
neregistrovaný "spione"
11. 4. 2006 12:05
Re: KOVBOJ - N1
No, to se ti teda povedlo! Co ma tvuj "prispevek" spolecneho s Lexusem? Spise to vypada tak, ze jaksi nemas sanci si tech 19 % DPH odmaznout a tak sis vytvoril tuhle kovbojskou konstrukci. Jsou i taci, kteri nelesti sve "natunovane" fabie o vikendech na srazech pred benzinkou a proste a jednoduse maji auto na jezdeni. Neni pro ne cilem ziti, pouze veci bezne spotreby. Da se to pochopit? Pak je uz jenom jednoducha otazka, jestli ten opruz s mrizi stoji za to. Z 1,5 M usetris 300 k. Jestli jsi takovy frajer, ze na Lexuse mas a tech 300 k te nezajima, uprimne ti to preju a mozna tak trochu zavidim. Jaguar s mrizi je samozrejme blbost.
neregistrovaný "GTI"
11. 4. 2006 12:09
Re: KOVBOJ - N1
Nevypsal jsem to proto, abys mi záviděl. Ano jsem plátce DPH a nikdy bych se nemohl prostituovat (také se neprostituuji) směrem k N1... Vypsal jsem to proto, že jde o zoufalost doby a zoufalost lidí... N1 z Jaguara... bože. Můj příspěvek má společného s článkem hodně. Článek jsi evidentně ani nečetl...
neregistrovaný "spione"
11. 4. 2006 12:29
Re: KOVBOJ - N1
O.K. Asi mas auto nejen na jezdeni, ale i jako konicka. Proti tomu zadna. Kdyz tu moznost mas a nevyuzijes ji, proc ne. Tvoje volba. Nazyvat ale ty ostatni "zebraky" - to se na me nezlob, to je hodne z paty. Duvody jsem uvedl vyse. Clanek jsem cetl, o N1 byl az posledni z nekolika desitek radku!?
neregistrovaný "GTI"
11. 4. 2006 12:44
Re: KOVBOJ - N1
Ale vždyť ti lidé si mohou koupit levnější auto a ne si zoufat v dražším s drnčící přepážkou... Je to jen o tom být někýmm jiným, než na co mám... kdyby jim zákon umožnil větší odpočet, pokud na zadní dveře přidělaj zvenku mušli... budou jezdit v tom RX jako pojízdnej záchod... to si piš...
neregistrovaný "ciello"
11. 4. 2006 13:38
Re: KOVBOJ - N1
souhlas...!! :yes: :yes: a velkej souhlas.. ;-)
neregistrovaný "GTI"
11. 4. 2006 13:44
Re: KOVBOJ - N1
:-) Děkuju :yes:
neregistrovaný "Charger"
11. 4. 2006 15:21
Re: KOVBOJ - N1
:yes: :yes: >:D
neregistrovaný "GTI"
11. 4. 2006 15:28
Re: KOVBOJ - N1
;-) :yes:
neregistrovaný "Pepino"
11. 4. 2006 18:00
Re: KOVBOJ - N1
souhlasím s tebou, GTI.
Je proti přírodě, když někdo zprasí krásné BMW mřížkou.
neregistrovaný "nachos"
11. 4. 2006 12:11
Re: KOVBOJ - N1
fakt k smíchu. kdo by nevyužil tuhle státem posvěcenou výhodu, byl by sám proti sobě. vydělaný jsou stejný jako ušetřený. tvůj názor by pasoval tak leda na dědice nebo restituenta - lehce nabyl, lehce pozbyl. kdo peníze vydělává vlastní prací a schopnostma je vesměs schopen logicky uvažovat.
neregistrovaný "GTI"
11. 4. 2006 12:20
Re: KOVBOJ - N1
No, to je právě ten postoj trápaáčka... klasickej kovboj N1... žiju snad, na co mám, když nemám na BMW MX5 bez přepážky, jezdím Pendolinem... Nebo jsem za šaška na silnici s přepážkou...
neregistrovaný "nachos"
11. 4. 2006 12:40
Re: KOVBOJ - N1
problém je v tom, že pro mě je auto věc, byť třeba krásná, drahá a kvalitní, která dopravuje a nikoliv božstvo jako pro tebe. podotýkám, že mám krásné, drahé a kvalitní věci rád.
neregistrovaný "GTI"
11. 4. 2006 12:57
Re: KOVBOJ - N1
Tak potom bys nikdy nesvolil, aby ti zprznili auto přepážkou... To víš, že už nemůžeš pak sklopit sedadlo či sedadla...
neregistrovaný "ja"
11. 4. 2006 13:07
Re: KOVBOJ - N1
vidno, ze sa vyznas aj v N1 - namontovana prepazka ti v mnohych pripadoch umozni sklopit zadne sedadla, dokonca v niektorych pripadoch je posuvatelna (RRS). :-O :-O To je prekvapenie, co? >:D >:D Zasa pises o niekom, o com nepas absolutne ani potuchy!!! >:D >:D >:D
neregistrovaný "GTI"
11. 4. 2006 13:25
Re: KOVBOJ - N1
Jen to upřesním... můžeš sklopit sedadlo, ale ta přepážka je pevná... můžeš ji jen posouvat dopředu a dozadu... doufám tu omezenost nákladového prostoru chápeš... třeba lyže už nemůžeš prostrkovat středovým otvorem...
neregistrovaný "ja"
11. 4. 2006 13:37
Re: KOVBOJ - N1
zasa si mimo! Ak mas vo vybave stredovy otvor pre lyze, prestrcis aj lyze! Ale to by chcelo nieco o tom vediet. Priklad z koncernu je spominana a6 avant so stredovym tunelom pre lyze. Ak mas nieco vacsie (RRS), tak tam tie lyze strcis a na preparzku sa mozes vybodnut, lebo ti nezavadzia (navyse je posuvna) - a cink 230.000 Czk je doma! GTI! Skus na internete hladat poctivejsie, mozno nieco najdes. Alebo, ak mas odvahu, chod do autosalonu a spytaj sa na veci. >:D >:D >:D
neregistrovaný "ciello"
11. 4. 2006 13:41
Re: KOVBOJ - N1
ne všechny přepážky jsou stejný.. někdo má někdo nemá... takže to vidím, že pravdu máte oba..
neregistrovaný "GTI"
11. 4. 2006 13:47
Re: KOVBOJ - N1
Počkej, přece mi nechceš ríct, že když máš díru pro lyže, že ti přepážka umožní ji užívat...
neregistrovaný "ja"
11. 4. 2006 13:52
Re: KOVBOJ - N1
presne to ti chcem povedat. A aby som bol konkretny - model A6 avant. staci? >:D
neregistrovaný "Dinar"
11. 4. 2006 15:31
Re: KOVBOJ - N1
Mám přepážku s dírou na lyže jak v passatu tak v touaregu. Mříž mi vyhovuje, mám psa. V případě touarega dělal odpočet DPH přes 250tis., za tyto peníze mě nemrzí být "prostitutem N1" a "trapáčkem" na silnicích. Vidím to prostě tak, že za cenu černých oken jsem nehodil svých celkem 400tis. do socanské tlamy, aby je obratem mohli vyplatit rodině Vargových za jejich tři nové přírustky. Daňový systém je v této zemi pokřivený, svou nevoli v tomto směru můžu vyjádřit max. ve volbách, což dělám, ostatní co se týká přístupu k pořízení auta s nebo bez N1 je jen otázka názoru, nálepkování "kovbojem N1" apod. zavání trochu slabomyslným pozérstvím.
neregistrovaný "ja"
11. 4. 2006 15:33
Re: KOVBOJ - N1
:yes:
neregistrovaný "GTI"
11. 4. 2006 15:56
Re: KOVBOJ - N1
Oceňuji upřímnost. A toho psa používáš pro podnikání? ;-) To je přesně to, o čem píši... očůrávat berňák. Jinak tuším, že bez N1 by ti tam tu mříž VW dal také, ne? Myslím jako variabilní. Takže máš psa, kterej nevidí ven, když ho vezeš... P.S. Volby musíme "zvládnout" jinak jdem do kytek, to je jasný :yes:
neregistrovaný "ja"
11. 4. 2006 13:50
Re: KOVBOJ - N1
ak sa niekto pasuje za "obhajcu" VW group, mal by vediet aj moznosti, ktore mu koncern v ramci jednotlivych znaciek ponuka. >:D On to nevie, pretoze informacie na nete nie su az tak kompletne. :-! To, ze nie vsetky prepazky, nie su rovnake nemeni nic na tom, ze sedadla zostavaju sklopne, a ak naozaj budes velmi chciet, tak ti dieru na lyze do kazdej prepazky urobia. U RRS ti sece bude nanic, ale inde to mozno pomoze. A ak sme u tych lyzi, za usetrene peniaze, ktore ziskas na odpocte si kludne mozes kupit thule - box na lyze, a stale si v pohode.
neregistrovaný "nachos"
11. 4. 2006 13:30
Re: KOVBOJ - N1
ale i svolil. za těch hypoteticky ušetřených dvěstěpade se dá koupit spousta dalších hezkých věcí. co třeba polo :-). Navíc jestli ho taky dělaj v N1, mohlo by zbýt i na hodinky..
neregistrovaný "GTI"
11. 4. 2006 13:48
Re: KOVBOJ - N1
To jsou právě ty špatné počty ;-)
neregistrovaný "lowkick"
11. 4. 2006 13:49
Re: KOVBOJ - N1
za dobry hodinky das tak zhruba prachy na to polo :-)
neregistrovaný "ja"
11. 4. 2006 13:52
Re: KOVBOJ - N1
>:D :yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "ciello"
11. 4. 2006 14:23
Re: KOVBOJ - N1
myslím, že si pleteš pojem drahý a dobrý.. ;-)
neregistrovaný "lowkick"
11. 4. 2006 15:42
Re: KOVBOJ - N1
pro mne jsou Omegy docela dobry hodinky :-)
neregistrovaný "ciello"
12. 4. 2006 08:38
Re: KOVBOJ - N1
jenže dobrý jsou i za 20.000 a za to polo rozhodně není.. ;-)
neregistrovaný "spione"
11. 4. 2006 12:42
Re: KOVBOJ - N1
Jeste me napadlo... GTI, nemas ty plnou hlavu "Zkrocene hory"? Asi jsi neco pochopil, ze? Jinak me stale unika, jak ses od Lexuse k tem kovbojum dostal... >:D
To byl jen zert. Diky za diskuzi.
neregistrovaný "Q7"
11. 4. 2006 14:05
Re: KOVBOJ - N1
ty jsi za šaška i bez přepažky
neregistrovaný "GTI"
11. 4. 2006 15:03
Re: KOVBOJ - N1
Že by? :-) Tak se pochlub >:D
neregistrovaný "ja"
11. 4. 2006 12:34
Re: KOVBOJ - N1
GTI je odbornik aj na problematiku racionality v spravani zakaznikov. >:D >:D 80% vsetkych aut, ktore je mozne upravit na N1 sa ako N1 predava. A je uplne jedno, ci to je Lexus alebo Porsche, Avant a pod. Z kazdeho 1 miliona Czk v netto cene auta usetris 190.000, ak mas aut niekolko a kazde v hodnote 2.000.000 (napr A6 avant, aby si tomu rozumel), tak pri piatich autach ti to da milion. :-! A to, ze niekto bude za trapaka pred tebou, je vacsine ludi ukradnute. >:D >:D
neregistrovaný "Ludanek"
11. 4. 2006 13:31
Re: KOVBOJ - N1
kazdy kdo nevozi vzadu naradi a nema to jako nakalda a voli N1 je trapnej ubozak. dava tim najevo, ze to jeho podnikani je placani do vody.
neregistrovaný "ja"
11. 4. 2006 14:08
Re: KOVBOJ - N1
preber si to v hlave, vyspi sa a mozno pochopis veci, preco sa n1 pouziva. Napoveda - je to o peniazoch, niekedy dokonca o velmi velkych paniazoch. :-O
neregistrovaný "Charger"
11. 4. 2006 15:21
Re: KOVBOJ - N1
GTI, vidím, že to vidíš docela stejně jako já..nejlepší sou ty dvě poslední otázky... :yes:
neregistrovaný "Piti"
6. 2. 2007 09:59
Re: KOVBOJ - N1
trošku jsi namyšleny ubožak....seber se ty kovboji,jestl ti připada že je nekdo žebrak když nechce zbytečně vyhodit 250 tacu když nemusi,tak to maš v lavě trochu pomotane...
neregistrovaný "Tom"
11. 4. 2006 11:35
Světový král prémiových SUV
Lexus ruleZZ ;-)
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "Charger"
11. 4. 2006 15:24
Re: Světový král prémiových SUV
pěkný sen...lidi jděte Toma někdo vzbudit, jo??
neregistrovaný "Tom"
11. 4. 2006 21:01
Re: Světový král prémiových SUV
Možná by měli probudit spíš Tebe.. zkoukni celosvětový prodeje RXka, porovnej je s konkurencí a teprve pak něco napiš :no:
neregistrovaný "ZZ"
11. 4. 2006 19:31
Re: Světový král prémiových SUV
;-) :yes: (nemohl jsem ti ten palec nedat) >:D
neregistrovaný "Tom"
11. 4. 2006 21:02
Re: Světový král prémiových SUV
:yes: ;-)
neregistrovaný "ZZ"
12. 4. 2006 00:48
Re: Světový král prémiových SUV
Ale SUV favorita mám trochu někde jinde...
neregistrovaný "Tom"
12. 4. 2006 10:59
Re: Světový král prémiových SUV
Kde? V garáži? >:-[] ;-)
neregistrovaný "ciello"
12. 4. 2006 08:40
Re: Světový král prémiových SUV
no ty aby sis nepřicmrndl... >:D ;-) :yes:
neregistrovaný "manitou"
11. 4. 2006 11:36
VARIANTNÍ PROSTITUT
Já ti nevím, pořád mi připadá, že někdo křičí do lesa a myslí si, že to letí jen do toho lesa. Jako jedním směrem, jesimi rozumíš. Ozvěna ho ale dostihne a o to větší je jeho překvapení, když ji poté slyší v celé své pravdě a nahotě. No a nakonec křičí, že on to vlastně nekřičí. Divné, ale pravdivé. Onehdá jsem četl příspěvek, jak je "chytré" valit poštolku variant v N1. Takže taky asi prostitut vlastních tužeb. No hlavně aby poštolka nechytla H5N1 >:-[]
Rozbalit vlákno
23
neregistrovaný "Tom"
11. 4. 2006 11:53
Re: VARIANTNÍ PROSTITUT
:yes:
neregistrovaný "GTI"
11. 4. 2006 12:15
Re: VARIANTNÍ PROSTITUT
Opakovaně ti píši, že mě čteš moc rychle. Pod článkem o Apoštolovi variant jsme pitvali ceny. A také jsem tam napsal, že je možné (MOŽNÉ) koupit verzi N1 a pak, že je za velmi malý peníz. Tehdy jsme nepitvali kovboje N1... je úplně jedno, jestli jedeš v Apoštolovi N1 nebo v RX N1... vždy budeš za trapáčka... P.S. Za poslední větu >:D :yes: akorát mi nedochází ta poštolka... nechápu souvislost...
neregistrovaný "manitou"
11. 4. 2006 12:18
Re: VARIANTNÍ PROSTITUT
Jo tak pokud tady napíšeš desetkrát "Za trapáčka je i ten co valí passata variant v N1.", pak jsi omilostněn >:-[]
neregistrovaný "GTI"
11. 4. 2006 12:22
Re: VARIANTNÍ PROSTITUT
Za trapáčka je i ten, co valí APOŠTOLA variant v N1
neregistrovaný "manitou"
11. 4. 2006 12:23
Re: VARIANTNÍ PROSTITUT
>:D
neregistrovaný "GTI"
11. 4. 2006 12:23
Re: VARIANTNÍ PROSTITUT
Stačí?... už mě bolej prsty ;-)
neregistrovaný "manitou"
11. 4. 2006 12:25
Re: VARIANTNÍ PROSTITUT
No tak dobře, protentokrát, ale jestli se to bude opakovat, do kouta na hrách >:-[] Jasný ? A nebo raději na rejži, to by byl pro tebe větší trest >:-[]
neregistrovaný "GTI"
11. 4. 2006 12:26
Re: VARIANTNÍ PROSTITUT
>:D >:-[] :yes:
neregistrovaný "Haya"
11. 4. 2006 12:58
Re: VARIANTNÍ PROSTITUT
jak s GTI většinou nesouhlasím, tak teď ho musím podpořit a chápu ho a také si myslím o lidech, kteří mají např. BMW 535d combi s přepážkou, že jsou divní ( stejně, jako když si koupí 7 Reihe nebo S-klasse v dieslu... ). Je to ale bohužel tak, stejně jako když si koupím motorku a taky si můžu odečíst DPH ( pokud jsem podnikatel plátce ). Takže já bych to viděl takto: Veškerá vozidla osobní, osobní kombi, SUV, MPV nad 1. mil. Kč + motocykly- nemožnost přestavovat na N1, DPH nevracet ( já jako fyz. osoba neplátce taky nic nedostanu )...
neregistrovaný "ja"
11. 4. 2006 13:05
Re: VARIANTNÍ PROSTITUT
a co takto naopak, ako to je napr. v nemecku - ziaden limit na nakup auta, a dph vratka ku kazdemu autu? V nemecku si das do nakladov vsetko a ak si platca dph, tak mas narok na odpocet aj z ferrari. :-! :-! :-!
neregistrovaný "Skyline"
11. 4. 2006 13:33
Re: VARIANTNÍ PROSTITUT
Aaa, pan je socialista. Nad 1 milion penize nevracet. Ku.va kdo ses, ze ostatnim budes diktovat, jak draha auta muzou byt s odpoctem? Co je ti do toho? Ty jako fyzicka osoba neplatce nic nedostanes, protoze auto pro tebe neni vyrobni faktor. Tohle bolsevicky rozdelovani na "spravne" delniky a "spatne" bile limecky me vzdycky dokaze vytocit. Oblek si do nakladu dat podnikatel nemuze, ale monterky ano. Proste ruda zare uz i na auto.cz, parada.
neregistrovaný "MadPete"
11. 4. 2006 13:43
Re: VARIANTNÍ PROSTITUT
Ano, radeji uz sem nechod a hrej se v (rude?) zari vychazejiciho slunce nekde jinde.
neregistrovaný "lowkick"
11. 4. 2006 13:44
Re: VARIANTNÍ PROSTITUT
:yes: :yes: v cervnu se uvidi :-) nebo mozna :-O 8-s a pryc...
neregistrovaný "GTI"
11. 4. 2006 13:50
Re: VARIANTNÍ PROSTITUT
Sakra... jak, pryč? 8-s ;-) Přece snad tu má dost lidí ještě soudnej rozum...
neregistrovaný "Charger"
11. 4. 2006 15:27
Re: VARIANTNÍ PROSTITUT
Doufej.. ;-)
neregistrovaný "Skyline"
11. 4. 2006 17:38
Re: VARIANTNÍ PROSTITUT
No a ten soudnej rozum ti v pripade vitezstvi ruzovo-rudych socanu rychle napovi, co mas delat. Zmizet.
11. 4. 2006 20:16
Re: VARIANTNÍ PROSTITUT
Přece nemohou zvítězit...
neregistrovaný "ciello"
11. 4. 2006 13:56
Re: VARIANTNÍ PROSTITUT
čeče zase souhlas.. ty komunisto >:-[] :yes: :yes: !!! jen jsem myslel, že budu v zástupu souhlasnejch, ale trochu mě to zaskočilo, takže v tom stojím pevně za tebou..!!!! PROTI RUDEJM SOCIÁLUM!!!! :yes:
neregistrovaný "ciello"
11. 4. 2006 13:53
Re: VARIANTNÍ PROSTITUT
má to dva úhly pohledu a teď se na to (i GTI) podívej z mého... Je tu člověk.. Vetrinář. vzdělanej a dobře vydělávající a dobře situovanej odborník - to snad bez debat! Má rád kvalitu a zdraví. k práci nepotřebuje obrovský auto, stačí kombík. A ejhle jsme třeba u volby Volva nebo Saaba.. s N1.. co on potřebuje.. dvě brašny a možná něco k tomu a jeho další pracovní nástroj je auto. Tak proč by nemohlo být luxusní s N1? Pokud jezdí ke koním nebo podobně, tak se nabízí třeba Discovery III ve verzi N1. Takže kategorizovat něco na smysluplné nebo nikoliv je mimo mísu.. A zase dobrovolně platit daně.. hmmm.. velká hloupost. Jen nechápu ten rozdíl v odpisu kombíka a sedana..!!?, Skyline to píše dobře s tím kvádrem a montérkama... Jen prosím nevolme levou rudou! :-!
neregistrovaný "GTI"
11. 4. 2006 14:20
Re: VARIANTNÍ PROSTITUT
Ale jo... ale kde je to N1? Já se tě ptám, proč si má koupit to N1... když augerechnet v tom SUV máš horní mříž v základu... nebo za příplatek... ale to je mříž po opěradla, sklopná... takže mu ten účel splní. Jinak zkoušel jsi už třeba v N1 couvat? To vlastně nejde... teda pokud necouváš jako pekař... na zpětný. Já to zažil a je to velmi nepříjemné, nevidíš ani šikmo dozadu... prostě velká, krutá daň. Ten rozdíl v DPH u kombi je právě proto, že to má mít charekter náklaďáčku, což sedan s malým vstupem do kufru nemůže naplnit... tedy jde o hledisko velikosti nákladu...
neregistrovaný "ciello"
11. 4. 2006 14:26
Re: VARIANTNÍ PROSTITUT
to určitě ano... souhlas.. ale tady v zásadě je špatný nastavení.. že vůbec to pletivo existuje.. proč nejde použít obyčejnej kombík? Zjednodušíš celej systém a vyhneš se problémům a kličkám.. Jo a to couvání.. >:D jezdím jak pekař... ty obludy s pletivem tě naučej... >:D
neregistrovaný "GTI"
11. 4. 2006 14:34
Re: VARIANTNÍ PROSTITUT
>:D >:D :yes:
neregistrovaný "chali"
12. 4. 2006 02:10
Re: VARIANTNÍ PROSTITUT
Proč si má koupit to N1? Prostě proto GTI, že tím ušetří balík. Je opravdu zajímavé si vytáhnout všechny Tvé příspěvky z jednotlivých diskuzí a jeden po druhém si přečíst...vždyť ty po každé napíšeš něco úplně jiného. Zkuste to všichni třeba u této diskuze,,,uděláte si obrázek. Už jenom říct o někom, kdo trochu myslí (pořídí si N1...pokud může), že je trapáček? Asi to v hlavě moc srovnané mít nebudeš.
P.S.: Hlavně zase napiš, že jsem Tě nepochopil, nebo že Tvé příspěvky pořádně nečtu. >:-[] >:-[]
neregistrovaný "lowkick"
11. 4. 2006 12:41
ENJEDNA
Uvodem zduraznuji, ze nejsem priznivcem teto "upravy" automobilu a na 99% si ji nikdy do zadneho auta neporidim. ;-) ALE musime si to vyjasnit. V pripade N1 jde o uplatneni odpoctu DPH, ktery se ovsem stejne zapocitava systemem koeficientu vstup/vystup, takze pro nekoho ve finale nema zadny efekt krome 50 tis. vydanych za mrizku. :-O Ale predevsim tady mame platny odpisovy limit 1.5 mio Kc!!! To znamena, ze brachu, vsechno co je nad 1.5 mega...platis ZE ZISKU!!! A to muze byt u takove Q7 hoooodne penez. ;-) Takze ja lidi, co jezdi v SUV za cenu nad 1.5 mio, za trapacky nepovazuju...jde o vic nez "jen" DPH. ;-) Za trapacka povazuju naopak majitele Fabie Combi N1, ktery usetril par tisic. SUV ma rozhodne k charateru "nakladniho" automobilu bliz nez kombik nizsi stredni nebo stredni tridy. ;-) Kazdopadne nejlepsi je sedan nebo coupe...tam N1 nenarve nikdo :-)
Rozbalit vlákno
23
neregistrovaný "manitou"
11. 4. 2006 12:45
Re: ENJEDNA
Na MX5 ti ji taky nikdo nenaroubuje ;-)
neregistrovaný "lowkick"
11. 4. 2006 12:48
Re: ENJEDNA
to jo, ale ta myslim nestoji pres 1.5...nevim ;-)
neregistrovaný "GTI"
11. 4. 2006 12:50
Re: ENJEDNA
Vždy jde o peníze... Mezi Fabií N1 A Q7 ovšem nesmíme spatřovat rozdíl... Žiji v tom, na co mám... Ano... odpisový limit... tak pokud chci Cayenne Turbo jako auto pro podnikání... pak bych měl mít i na to doplatit zbytek zer zisku... Jinak si jej "nezasloužím"...
neregistrovaný "ja"
11. 4. 2006 12:54
Re: ENJEDNA
jasne ide o princip. Len problem je, ze si ten princip nepochopil. >:D >:D >:D Tvoje naivne predstavy zacinas preklapat aj do spravania sa ludi nakupijucich a uplatnujucich si vyhody na ktore maju narok.
neregistrovaný "lowkick"
11. 4. 2006 12:58
Re: ENJEDNA
No kdyz ty jsi nahore psal jen o tech v SUV :-O a tam je to rozhodne opodstatnenejsi(hrozne slovo) nez u fabky. ;-) No a ke 2 mega se dostanes s temer kazdym trochu vybavenym SUV...takze v pripade firmy navic dan z 500tis, v pripade zivnostnika/sportovce/umelce jeste vyssi dan plus socialni/zdravotni pojisteni...to uz je dost penez ne? Pul mega je snovy zaklad dane pro vetsinu fyzickych osob, ale kdyby z nej meli platit dane a odvody, tak se zblazni...tak proc by ti schopnejsi nemohli vyuzit zakonne moznosti jak usetrit? ;-)
neregistrovaný "GTI"
11. 4. 2006 13:28
Re: ENJEDNA
Vždyť to píšu - důvod negatívní a důvod pozitívní. Přece se neomezím variabilitu nákladového prostoru přepážkou. A pak - proč si nekoupit menší auto bez přepážky...
neregistrovaný "petrt"
11. 4. 2006 13:19
Re: ENJEDNA
Vetsina opravdu hodne bohatych lidi co znam jsou opravdu hoooodne setrni. Vyuziji vsech prostredku aby usetrili.Je dost tezke pro ne neco delat.A proto jsou taky bohati. Pro manzelky MPV upravu N1 nemam jen proto ze mi vadi ta prepazka. Jinak ve firme mam vse upravene pro odpocet DPH. Nikdo mi nic zadarmo neda tak proc bych to delal ja.Jako trapak si fakt nepripadam.
neregistrovaný "ja"
11. 4. 2006 13:26
Re: ENJEDNA
to vsak cloveku s utkvelou predstavou vlastnej pravdy nidky nevysvetlis! >:D >:D
neregistrovaný "petrt"
11. 4. 2006 13:38
Re: ENJEDNA
Ja mam na GTI svuj nazor-podle mne je to clovek co se tu skvele bavi.Vzdy nadhodi nejake tema a vsichni se do nej pustej.A on vesele odpovida,usmiva se a mysli si sve... A kdyz debata polevuje pusti tu nejakej hodne kontroverzni prispevek a jede se dal... Ten net nejde brat moc vazne.Nevim co dela ze je furt u pc ale to je jeho vec.Je tu i diky nemu sranda, je jedno jestli s nim souhlasis nebo ne. ;-) A ta prestavba na N1 nejvic stejne vydela prodejcum protoze prodaji drazsi auto nez by si jinak mohl clovek dovolit.Jinak teda ale ten jag nebo porsche N1 je uz opravdu mimo...
neregistrovaný "GTI"
11. 4. 2006 13:42
Re: ENJEDNA
:-) Jo, souhlas... teda s tím Jagem ;-) :yes: Je to fraška... celej svět se diví, jak je možný, že v Česku frčej kombíky >:D
neregistrovaný "petrt"
11. 4. 2006 13:51
Re: ENJEDNA
No ale tradice kombiku je jinde-kdyz sem byl malej tak nasi meli volhu kombi.A chalupu u Pisku. To se to tenkrat presunoval material ze socialistickych skladu do soukromich prostor...Cela vesnice zavidela. Teda az na predsedu vyboru. Ten mel sluzebni barkas. A mistni kulak mel dokonce traktor.Tady bych videl pocatek boomu kombi u nas...i kdyz ho vetsinou nepotrebujes. Taky mam auto vetsinou prazdne, ale co kdyby... ;-)
neregistrovaný "ja"
11. 4. 2006 13:46
Re: ENJEDNA
myslim, ze ak by N1 nebola, tak sa preda 1 Cayenne rocne (s nadsadzkou). A podobne aj u inych znaciek. Myslim, ze by mal byt odstatneny limit na nakup noveho auta, a narok na dph dat ku kazdemu autu. Apropo, ako casto chodis jazdit a kde s tvojim milackom? pytam sa, ci by si nemal chut na nejaky tandem (ja som sice nakupoval u byka), ale to by nemal byt problem....
neregistrovaný "petrt"
11. 4. 2006 14:03
Re: ENJEDNA
Ja ted delal spojku a jeste musim koupit gumy. Nejsem zrovna Radovan, musim postupne.Ted zrovna vymejslim kde "*" ty stare.... Letos jsem jeste nevyjel na delsi trasu. Zatim zadnej plan nemam,rad jezdim jentak bez cile.Kamos mi vcera vypravel ze ten stastlivec co ma u nas tu MC12 s ni jezdi uplne normalne jako s osobakem...do kanclu a tak...skoro kazdy den... Moc tomu neverim, ale jestli jo je to frajer. :yes:
neregistrovaný "ja"
11. 4. 2006 14:27
Re: ENJEDNA
ten chlapik s mc12 je paradoxne velmi blizky "priatel" radovana. >:D navyse je to byvaly pretekar, takze ak mu to vyhovuje, je to jeho vec. Skus sa mi ozvat na mail ja01@seznam.cz, a mozme mozme nieco v okoli prahy naplanovat (vikend a dobre pocasie - podmienka). ;-)
neregistrovaný "petrt"
11. 4. 2006 15:05
Re: ENJEDNA
Jasne, ozvu. :yes: Ale ted nestiham minimalne do konce dubna. Ja to myslel jako ze je frajer ze to musi byt silene provozni naklady,vzdyt je to vlastne Enzo.... Neparkujes obcas na vaclavaku? Vidam tam cerne lambo, jednou i s cervenou 430....
neregistrovaný "ja"
11. 4. 2006 16:06
Re: ENJEDNA
Nie, Vaclavak nepovazujem za miesto, kde by som chcel parkovat. navyse to povazujem za pozerstvo, ak niekto ide nakupoval/do kaviarne na Lambe/Ferrari. Na vaclavaku som s tym autom nikdy nebol - v tych oblastiach vidam dlhovlaseho chlapika, ktory nema problem zastavit pred tureckym bistrom s kebabom na macich hlavach. mierne sialene, ale ked sa mu to paci.... :*)
neregistrovaný "petrt"
11. 4. 2006 16:16
Re: ENJEDNA
Ja v centru bydlel...no nic. Jen ze sem tam videl cerne lambo se zlutejma brzdama....Mel tam nalepky z impexcar.Ja bych tam taky nejel,nemam auto na predvadeni.A blbe se tam parkuje. >:D
neregistrovaný "Ja"
11. 4. 2006 20:35
Re: ENJEDNA
tak to su potom ti dvaja z impexcar-u. to cervene f430 nejaky tyzden jazdili a potom ho predali. :-|
neregistrovaný "Ludanek"
11. 4. 2006 13:38
Re: ENJEDNA
tak si nepripada zadnej trapak :no:
neregistrovaný "ja"
11. 4. 2006 12:55
Re: ENJEDNA
... niet co dodat ;-)
neregistrovaný "Spei"
11. 4. 2006 14:22
Re: Trapárna ENJEDNA
Není jedno jestli tam příčka je a nebo není. Akorát se na tom nabaluje výrobce příček a homologační oddělení MD. Dph bych odečetl u každé věci pořízené pro podnikání i u auta....vím, už slyším argumenty typu - on ten týpek s tím jezdí na hory a pro podnikání to prakticky nepoužívá... no a co? Počítač je taky koupenej na firmu a děcka na tom hrají hry, mobil taky a vlastní ho žena a takhle by to mohla být třeba veškerá elektronika a ze všeho jde DPH dolů, jen z těch aut trochu oklikou. Ti naši zákonodárci by se měli trochu zamyslet, než dávat prostor přestavbářům, kteří mají na příčkách 400 % marži a žijí z uměle vytvořených zákonů. Když mě chytne v autě finančák jak jedu lyžovat můj problém, zaplatím flastra stejně tak jako když mi přijde do firmy a já tam nemám počítač. takže bych ty hloupé příčky zrušil a DPH odečítal z každé věci pořízené na firmu, jen bych to nechal častěji kontrolovat..
neregistrovaný "GTI"
11. 4. 2006 14:27
Re: Trapárna ENJEDNA
Jistě, máš pravdu. To co slouží k zajištění a udržení příjmu je nákladem tvého podnikání... tak proč by mělo auto mít jinej režim, než počítač... To by bylo správné...
neregistrovaný "ciello"
11. 4. 2006 14:29
Re: Trapárna ENJEDNA
souhlas.. to je to o čem asi tady pár jedinců píše.. :yes: :yes: ;-)
neregistrovaný "manitou"
11. 4. 2006 12:47
REDAKCE
Nemělo by se taky to SUV pru¨bnout jinde než na silnici a dálnici ? Dyť je to SUV (i když 96 % majitelů nepozná se svým SUV nic jiného než tu silnici a dálnici) !
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "GTI"
11. 4. 2006 13:40
N1 U LUXUSNÍ KÁRY
je přece protimluv. Proč bych si měl z děla jako je Cayenne T dělat náklaďák? Zákonodárce tím sledoval zejména to, aby podnikatel mohl v nákladovém prostoru vozidla kombi převážet věci, potřebné k podnikání... a ještě mohl vozit posádku (montéry na výkon práce) Tedy vytvořil právně z kombi vozu vlastně takový osobní náklaďáček. Viděl někdo někdy, že by do Porsche Cayenne Turbo dával podnikatel náhradní kolena na opravu vodovodního řadu v Karlíně? :-) Nikdy se to nestane. Ten, kdo vozí materiál k podnikání... ten má VW CADDY :yes: a obdobné vozy. Jak píšu, kdyby jim ulevili ještě víc na dani s tím, že musíš mít na zadním kufru přišroubovanou mušli, stane se z nich pojízdnej hajzlík... a ještě to tu budou obhajovat :-)
Rozbalit vlákno
43
neregistrovaný "Ludanek"
11. 4. 2006 13:46
Re: N1 U LUXUSNÍ KÁRY
N1 parta, co videla naradi tak akorat ve vyloze, jsou ti "co chteji vic nez muzou" nebo "navrch huj a uvnitr fuj"
neregistrovaný "GTI"
11. 4. 2006 13:52
Re: N1 U LUXUSNÍ KÁRY
:yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "Ludanek"
11. 4. 2006 13:55
Re: N1 U LUXUSNÍ KÁRY
neni moc situaci trapnejsich nez kdyz na jednani prijede Franta Vohnout v kravate a i dobre padnoucim obleku a vyleze z dodavky N1. >:D . U nas ve firme to vedeni zakazalo a ted je plne chapu. S takovou udelas obchod tak leda s cerstvou zeleninou na trznici nebo ctyrpruhovym Adidasem u Teplic :no:
neregistrovaný "GTI"
11. 4. 2006 14:24
Re: N1 U LUXUSNÍ KÁRY
:yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "petrt"
11. 4. 2006 13:54
Re: N1 U LUXUSNÍ KÁRY
Je videt ze za tebe nejspis plati dane nekdo jinej...to se to pak soudi.
neregistrovaný "ja"
11. 4. 2006 14:02
Re: N1 U LUXUSNÍ KÁRY
Ludanek, stat v ktorom zijes a platis dane ti jednak neumoznuje dat do nakladov lubovolne auto - je stanoveny nejaky limit. Zaroven nie je moznost aby si si odpocitaval dph z auta. Ale je tu moznost kupit si suv v lubovolnej hodnote (a odpisat ho) a navyse dostat naspat dph. Ak si zoberies to Porsche cayenne turbo s, v plnej vybave sa dostanes na nejakych 5 mio czk, a z toho je len na dph spat 800 tis czk + 675 tis rocne (navyse oproti limitu) znizis dan. Alebo inak - ak to nevyuzijes, tak ta ten "spas" vyjde o 1.85 Mio drahsie! Uz to chapes, alebo zijes uplne v inej dimenzii a 2 Mio su tvoje denne vydaje???? >:D >:D >:D >:D
neregistrovaný "Ludanek"
11. 4. 2006 14:07
Re: N1 U LUXUSNÍ KÁRY
koupil by jsi si horske kolo Scott s kotoucovyma hydraulickyma brzdama, tlumicema a kdovi co jeste, ale se sedadlem z kola typu Ukrajina na kterym jezdi tvoje babicka pro mliko do konzumu? A to vse za malickost, ze nemusis platit DPH za predpokladu, ze tam to sedadlo nechas. Pochybuju....a o tom presne je tvuj priklad S Porsche Cayenne.
neregistrovaný "ja"
11. 4. 2006 14:14
Re: N1 U LUXUSNÍ KÁRY
tvoje prirovnanie je trosku mimo. V tom porsche mas vsetko v povodnom stave + tam mas prepazku. to je vsetko. Ta prapazka ti nevadi, lebo auto je dost velke. Ak budes chciet tak ti tu prepazku potiahnu aj kozou/alcantarou. a kvoli tomu usetris 1.85 Mio Czk. Nikdo ti nebude menit sedacky, ani volant, ani ta nebude obmedzovat ziadnym sposobom - jedine dostanes vyhodu 1.85 Mio. :-! Aby som bol v ramci tvojej paralely kompatibilny, bol by to ten bicykel s normalnym sedlom, ale s povinnostou mat tam male odrazove svetlo. A ja by som si ho tam za 1.85 Mio dal. To je vsetko. Ty si jednoducho grand, ktoremu to vadi a nikdy by si sa k tomu neznizil, keby si bol v takej situacii, vsak? Uz len to keby.... :-!
neregistrovaný "lowkick"
11. 4. 2006 14:26
Re: N1 U LUXUSNÍ KÁRY
:yes: :-)
neregistrovaný "petrt"
11. 4. 2006 14:26
Re: N1 U LUXUSNÍ KÁRY
Ono se to keca kdyz auto plati sef... Tohle miluju. DPH u benzinu si odepisuje kazdej. At si koupej mensi kdyz chtej jezdit za min a DPH u benzinu nechaj. >:-[] Nikdo to neudela. Ta N1 lezi v zaludku hlavne tem kdo si ji u te sve fabie-octavie odecist nemuzou,ale hodne by chteli. Jinak treba nove ML ma zadni skla cerna i kdyz neni N1, zvenku prd poznas.
neregistrovaný "GTI"
11. 4. 2006 14:30
Re: N1 U LUXUSNÍ KÁRY
Mýlíš se, Petřeté. Myslím, že nejde teď tady o žádnou závist, ale o rozum. jestliže v podniku užíváš N1 k tomu, k čemu to má sloužit, to jest k dopravě materuálu a lidí na výkon podnikání, pak je to po právu a správné. Ale pokud tím šulíš finančák, žes kopil vysněný dělo o 200 levnějš... tak seš pro mne ten trapnej kovboj N1...
neregistrovaný "ja"
11. 4. 2006 14:40
Re: N1 U LUXUSNÍ KÁRY
co je dovolene sa moze pouzivat a vyuzivat! Sorry, ale je to tak. A pokial to vedie k usporam tvojich penazi, tak asi nie je co riesit. 200tis, znamena auto za cca 1 Mio, co moze byt nanajvys kombik strednej striedy (passsat a spol) - pricom tema je N1 u LUXUSNEHO AUTA. luxusne auto je trosku vyssie a tam uspora nie je len z titulu DPH. GTI, zasa si mimo.
neregistrovaný "petrt"
11. 4. 2006 14:55
Re: N1 U LUXUSNÍ KÁRY
Na praci pouzivam lagunu N1. Moc veci v ni nevozim, od toho mam montazni auta. Ale skoro vzdy jde o pracovni cesty. Zena ma ted novou Zafiru a ta N1 nema. Ne proto ze bych nechtel ale proto ze auto pro rodinu proste nemam ve firme.U opla to moc nechapali...V lete budu lagunu menit a zas koupim kombi N1.Mam ji na praci.Ale kdyz nekdo dela velkej byznys tak by mel mit moznost si odecist DPH i u S klasse i BMW7,A8... Vzdyt ty auta pouziva taky na praci.To ze nevozi vrtacku ale notas prece je jedno.
neregistrovaný "GTI"
11. 4. 2006 15:24
Re: N1 U LUXUSNÍ KÁRY
Jo, souhlas. To je anomálie... k nepochopení. Ale hlavně by měli zrušit přepážku, ne? A i u aut umožnit odpočet DPH...
neregistrovaný "petrt"
11. 4. 2006 15:54
Re: N1 U LUXUSNÍ KÁRY
Sem myslel ze si proti odpoctu....a tobe slo o prepazku. To pak chapu. Ale i chapu lidi kteri ji za ty usetreny penize prezijou.Me treba vubec nevadi....v lagune nebo necem podobnem.
neregistrovaný "Ludanek"
11. 4. 2006 14:35
Re: N1 U LUXUSNÍ KÁRY
nejsem grand, ale uznavam neco jako je styl a patrit tam kam patrim a na co mam. A ne si hrat na neco vic nez jsem. A to je presene v mych ocich priklad aut nad 1 - 1.5 MKr v N1. To je trapnost. Opravdu bohati lide jak penezi tak duchem si koupi levnejsi ale nezprznene N1 auto, kdyz chteji setrit. Protoze to maji srovnane po vsech strankach.
neregistrovaný "GTI"
11. 4. 2006 14:37
Re: N1 U LUXUSNÍ KÁRY
jistě :yes:
neregistrovaný "ja"
11. 4. 2006 14:48
Re: N1 U LUXUSNÍ KÁRY
myslim, ze by si sa asi vyjadroval inak, ak by si celil podobnemu rozhodnutiu. Ak niekto potrebuje SUV a ma moznost usetrit, tak to urobi. To o com hovoris su teoreticke veci o moralke/cti/vkuse/zodpovednosti. Ak beriem ako ten priklad C turbo, tak uspora ti umozni dat napr. 35% akontaciu na Ferrari f430. to znamena ze da prepazka ti dala 1/3 supersportu.
neregistrovaný "MadPete"
11. 4. 2006 14:56
Re: N1 U LUXUSNÍ KÁRY
Nebo si muzes rovnou koupit 456ku kombi.... N1 ;-) Ludanek si ocividne zapaluje havana od "masaryku" a podobne prizemni problemy resit nemusi.
neregistrovaný "ja"
11. 4. 2006 15:02
Re: N1 U LUXUSNÍ KÁRY
:yes:
neregistrovaný "Haya"
11. 4. 2006 15:57
Re: N1 U LUXUSNÍ KÁRY
:yes:
neregistrovaný "Ludanek"
11. 4. 2006 14:39
Re: N1 U LUXUSNÍ KÁRY
a vubec zvlastni kasta zoufalcu jsou kravataci, ktery meli v kufru svy Octavie tak akorat detsky kocar na vikend a objizdeji ceskou kotlinu v zelinarske verzi N1 :no:
neregistrovaný "chali"
12. 4. 2006 02:30
Re: N1 U LUXUSNÍ KÁRY
:yes: :yes: :yes: Nepodnikám, jsem jenom fanda do aut a N1 mě vůbec nevadí...když je ta možnost, tak proč ji nevyužít. A tady to hrdé plácání: N1 NIKDY...to může říct jenom fanda do aut (snad Ti, co sem píší jimi jsou), KTERÝ ABSOLUTNĚ POSTRÁDÁ ZDRAVÝ ROZUM!!!
neregistrovaný "manitou"
11. 4. 2006 13:51
Re: N1 U LUXUSNÍ KÁRY
To by náhodou bylo skvělý, nemusel bys v případě nouze ochcávat popelnici ;-)
neregistrovaný "GTI"
11. 4. 2006 13:52
Re: N1 U LUXUSNÍ KÁRY
>:D Jo, ale na svý si nechčiju >:D Jen na tvý >:-[] :yes:
neregistrovaný "manitou"
11. 4. 2006 13:57
Re: N1 U LUXUSNÍ KÁRY
Já N1 neberu, budeš chcát na auto někoho jiného. ;-)
neregistrovaný "manitou"
11. 4. 2006 13:55
Re: N1 U LUXUSNÍ KÁRY
Teď jsem si to úplně představil, zastavíš v Anglický na světlech a z přechodů naběhnou ti co potřebujou >:D >:D >:D
neregistrovaný "manitou"
11. 4. 2006 13:55
Re: N1 U LUXUSNÍ KÁRY
Budeš koukat do zpětnýho na ty tváře s blaženým výrazem >:D
neregistrovaný "ciello"
11. 4. 2006 14:12
Re: N1 U LUXUSNÍ KÁRY
no a odpoledne to v kanclu spočítáš a zaplatiš daň za odpad a chcan ky a ještě rovnou zaplatíš daň za zaplacení daně... a pokud bude tvoje razítko na fakturách větší než 33mm tak zaplatíš daň za větší razítko a daň za větší spotřebu inkoustu... no a ve finále ti taky napařej daň za konzumaci karcinogeních klobás.. protože jsi hrozba společnosti.. ;-\
neregistrovaný "GTI"
11. 4. 2006 14:22
Re: N1 U LUXUSNÍ KÁRY
:-) :yes:
neregistrovaný "GTI"
11. 4. 2006 14:08
Re: N1 U LUXUSNÍ KÁRY
>:D >:D >:D To je obraz dokonalého kovboje N1 :-) :-) :yes:
neregistrovaný "lowkick"
11. 4. 2006 14:07
Re: N1 U LUXUSNÍ KÁRY
tohle ale opravdu zavani socialistickou retorikou....pozor na to...mam tve prispevky rad, ale to "jim" a "nich" :-O :-O .Zakonodarce u nas sleduje akorat tak televizi ve snemovnim baru...bohuzel...viz kamiony o vikendu :-( , co asi sledovali timhle...leda teply rohliky v nedeli rano dovezeny z Belgie. Kazdopadne ja si N1 nekoupim, radeji zaplatim "neco" ze zisku, ALE neodsuzuji ostatni a uz vubec ne majitele Cayenne Turbo za 3 meldy!!! A hlavne...budme prece radi, ze se vubec ta nova auta kupuji, protoze zatim se u nas proda vic ojetin nez novych vozidel. ;-)
neregistrovaný "GTI"
11. 4. 2006 14:13
Re: N1 U LUXUSNÍ KÁRY
Ty mě teď tlačíš někam úplně jinam. Cením postřeh o Sněmovně ;-) :yes: Já, Lowkicku opravdu nemám pochopení pro skorokovboje v N1... pro mne tohle prostě na svět nepatří. Také si všimni, že ani jeden tu nanapíše oslavněj článek na svůj N1 postoj. Ano ho napsat nemůže... on se za to stydí... pochop... když vedle sebe zastaví dva Cayenne T, z nich jeden bude v N1... tak ten před tím bez přepážky smekne... protože to je král... N1 je trapáček. Sice v Cayenne, ale trapáček. Tedy - pro mne. N1 je hra na pracháče... Jen a než to. Pozlátko, zoufalost vlastní omezenosti. Neboť i ve finančně náročnějších sférách existují splasklé peněženky... ;-)
neregistrovaný "ja"
11. 4. 2006 14:19
Re: N1 U LUXUSNÍ KÁRY
>:D kolko tych cayenne T BEZ PREPAZKY si videl???? >:D >:D >:D GTI!!! Haloo!!! Schvalne, skus dat fotku aspon jedneho! Cayenne turbo by sa bez moznosti N1 nepredal v cechach ani jeden (nadsadzka). To by dotycny naozaj kupil auto po ktorom tuzi, a nie kompromis, ku ktoremu ho zenie prostredie.
neregistrovaný "Charger"
11. 4. 2006 15:32
Re: N1 U LUXUSNÍ KÁRY
No, já sem jich viděl hodně..a proč si myslíš, že po Turbu ten co si ho koupí netouží??
neregistrovaný "ja"
11. 4. 2006 15:39
Re: N1 U LUXUSNÍ KÁRY
ina je sitiacia, ked si to auto kupujes sukromne. vtedy ti moze byt prepazka ukradnuta. Ak sa ti to auto paci a mas moznost usetrit, tak dost pochybujem, ze to nevyuzijes. A pokial ide o to P Cayenne turbo bez prepazky - o ich mnozstve na cestach si myslim, ze ich dokazes spocitat na prstoch jednej ruky.
neregistrovaný "Charger"
11. 4. 2006 20:05
Re: N1 U LUXUSNÍ KÁRY
jak myslíš, já bych potřeboval i nohy..
neregistrovaný "chali"
12. 4. 2006 02:38
Re: N1 U LUXUSNÍ KÁRY
Jenom k těm dvěma Cayennům...nebo si, GTI, ten co má tu přepážku, řekne o tom co ji nemá: To je ale vůl!!! Tvůj pohled nemusí být správný a jestli o člověku, který má Cayenne T s přepážkou řekneš, že je trapáček, tak co by asi řekl on o Tobě, když ty máš (nevím) nejvíš APOŠTOLA...trochu úcty k úspěšným lidem.
neregistrovaný "ciello"
11. 4. 2006 14:22
Re: N1 U LUXUSNÍ KÁRY
snad nechceš říct, buďme rádi, že jsme tam kde jsme.. mohli jsme být v komunismu..! to přece není argument, že můžem být rádi, že se tu prodávaj nový auta. že zákonodárci tu jsou pro mě a ne, že si budou dělaz co chtějí a ještě se chovat jako hovada.. oni mají páky na to rozhejbat trh s novejma autama, už jen kvůli ekologii, ale je to nepopulární krok, kterej by je mohl stát úspěch u volbe, - co to je, že někdo kdo vydělává méně než poslanec (např) tak tomu dáme výhody a ten co vydělá melcek za měsíc nebo i těch 100 táců.. tak tomu je škrábnem hezky dolů.. bude platit až se z něj bude kouřit...!! Nepřipadá ti to povědomě? Je to kontraproduktivní socialisticko komunistickej hnus.. To jako Daň za úspěch?? To je snad možný jen v česku.. do prd ele..!!!!! :no:
neregistrovaný "lowkick"
11. 4. 2006 14:31
Re: N1 U LUXUSNÍ KÁRY
vzdyt ja svuj nazor na zakonodarce v CR napsal :-) ja nejsem spokojen,ale jestli pravice prohraje volby, tak ja tady revoluci v uniforme menseviku delat nehodlam...vis jak to dopadlo v zimnim palaci :-)...balime kreditky pac na kufry nebude cas, nemovitosti asi ozelime, sednem do drahejch limuzin (bez N1 ;-) ) a jedem.... :-)
neregistrovaný "ciello"
11. 4. 2006 14:34
Re: N1 U LUXUSNÍ KÁRY
jasně.. to nebylo mířeno přímo na tebe (což jsi doufám pochopil).. byl to jen výbuch takové nasranosti.. ;-\ obecně.. ;-)
neregistrovaný "GTI"
11. 4. 2006 14:35
Re: N1 U LUXUSNÍ KÁRY
Jasně... * se umíš pěkně :-)
neregistrovaný "ja"
11. 4. 2006 14:34
Re: N1 U LUXUSNÍ KÁRY
si sa nejak rozohnil... >:D ale v podstate mas pravdu - ta dan z uspechu je trefna. :yes:
neregistrovaný "GTI"
11. 4. 2006 15:01
SHRNUJU PŘEPÁŽKU
Tak brácho, je to jasný. Všechno se točí kolem peněz. Rozhoduj se svobodně, hrdě a vždycky po hluboké úvaze. Vím, je to těžké... svět peněz... svět aut... svět touhy... jak se v tomhle vyznat. Jde to. Chce to mít realistické cíle. A hlavně hlavu. Pokud možno bez přepážek. Škoda, že tu nenapsal příspěvek nějakej klasickej kovboj N1... (rozuměj - Jaguar X-Type v provedení - klasická kůže, klasická zelená, úprava N1 :-) Nechme je žít... maj toho sami dost ;-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "GTI"
11. 4. 2006 15:07
MÁM HO
jo, mám ho. Nahoře píše jeden s nickem - Q7... že šašek jsem já. Tak pánové, uzavírejme sázky. Já tvrdím, že je to klasickej kovboj N1... O co? Jestli má dost odvahy, napíše to tu. A napíše taky, jak se mu ta přepážka líbí. A jestli už mu drnčí... :-) :yes:
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "ja"
11. 4. 2006 15:32
Re: MÁM HO
vyzyvas niekoho k niecomu na com sam nemas odvahu. zatial si sam nereagoval na x otazok, co sa tyka tvojich realii. Takze tato tvoja vyzva je dost pokrytecka! :-! :-! :-!
neregistrovaný "GTI"
11. 4. 2006 15:51
Re: MÁM HO
Konečně příspěvek od tebe, na který se dá reagovat. Trvalo to dlouho, ale doufám, žes konečně pochopil, že to tu není o napadání přispěvatelů, ale diskuze... Nahoře se do mě obul někdo s nickem Q7... tak mu píšu, že je to podle mě ten kovboj N1... Já REAGOVAL na jeho slova, já proti němu nenapsal ani čárku. On napsal, že jsem šašek, tak reaguji. Jinak, samozřejmě, že to tady není zpovědnice, a jak ty, tak kolegové, včetně mě, tu vypíšeme o sobě jen to, co chceme.
neregistrovaný "ja"
11. 4. 2006 15:56
Re: MÁM HO
Jediny "problem", ktory s tebou mam je mozno prave ta diskusia - pretoze zavadzas/mozno nevedome klames a urazas ostatnych prispievatelov kvoli ich nazoru/skusenosti/preferenciam. :-! Cela tato diskusia je o tom, ze sa snazis zosmiesnit vsetkych tych, ktori vyuzivaju moznost s N1, pretoze ty mas na vec iny nazor. takze pokial ide o to, kto zacal, ja by som to skor videl u teba a Q7 sa mozno citil byt dotknuty. to je vsetko. :-!
neregistrovaný "GTI"
11. 4. 2006 16:18
Re: MÁM HO
Nevysvětluj si mé příspěvky konfrontačně. Je to tu o výměně názorů... a tedy logicky, aby bylo co vyměňovat, musí se ty názory různit.
neregistrovaný "Ja"
11. 4. 2006 20:33
Re: MÁM HO
diskusia je o argumentoch - a nie o pocitoch, ktore niekto ma z toho, ked sa pozrie na nejaky obrazok. Konfrontacny nie si, pretoze nemas co konfrontovat! zavadzas/vymyslas si/vyjadrujes sa k veciam, o ktorych nemas tusenia. :-! Argument je pre teba nieco neprijatelne, pretoze tvoja chorobna predsatva vlastnej pravdy a obmedzenost v skusenostiach ti nedovoluje, aby si videl/vedel veci posudit. Od diskusii utekas, namiesto zodpovedania otazok zakldadas nove vlakno. :-! :-! Ludia, ktori na nejake auto nemaju su socky, ti ktori nan maju su fadni. To su zakladne tezy, ktorych sa drzis. A to nehovorim o pripade, ak auto nie je z koncernu - pretoze ak o neho nie je zaujem, tak su ludia hlupi a nevidia krasu, ktoru mas ty pred ocami. GTI! Zobud sa, chod sa prejst a uvidis svet, ktory je trochu iny od virtualnej reality v ktorej ocividne zijes.
11. 4. 2006 20:48
Re: MÁM HO
Hele, nech už toho buzení... když tak mi kup budík :-) P.S. Diskuze, "ja" není to, co bys chtěl ty. Diskuze je to co z toho tady udeláš ty, my, všichni. Budeš to muset trávit :-)
neregistrovaný "chali"
12. 4. 2006 02:47
Re: MÁM HO
Naprosto s JA souhlasím. :yes: :yes: GTI - :no: :no: :no:
neregistrovaný "Pierce"
11. 4. 2006 15:13
NÁDHERA
KRÁSA, ÚŽASNÉ, ZÁZRAČNÉ, LEXUS JE JEDNODUCHO NAJ!!!!!!!!!!!!!
:yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
:-!
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "GTI"
11. 4. 2006 15:15
Re: NÁDHERA
:-) Dokonalá ironie... nebuď tak krutý... Tom tě roztrhá ;-)
neregistrovaný "Charger"
11. 4. 2006 15:29
Re: NÁDHERA
>:-[]
neregistrovaný "sys"
11. 4. 2006 16:28
přepážka
Mno pekne debatujete....jen mala poznamecka pro ty co tu oznacujou lidi ktery maj N1 za chudacky a ja nevim co jeste....Vam to muze bejt uplne u zadni casti sedaci..je to kazdyho vec...jestli je ten clovek ve vasich ocich chudacek je ciste vas problem. Proste nevidim duvod proc neusetrit kdyz to jde... kdyz uz jste byly u Cayenne.....narazite na to ze si ten clovek vlastne snizil uzitnou hodnotu auta......mno osobne jsem nevidel moc lidi, ktery by v takovejhle vecech vozili naklady jak v dodavce tzn, ze zadni sedacky pouzivaj jen pro pasazery a to je hodne malo..pokazdy kdyz potkam auto typu Cayenne tak v nem vidim max 2 lidi..co z toho plyne? Nasledujici: onen clovek co si poridil Cayenne s prepazkou to auto ma jen pro sebe...vozi v nem max. jednoho cloveka, mozna tak jeste haranty a pomalu ani nevi jak se zadni sedacky sklapej. Tak proc neusetrit kdyz tu ta moznost je a stat ho okrada kde muze? Pro upresneni osobne jsem student, nepodnikam, moznost odpoctu DPH nemam a vlastnim obycejny auto. To ze tu nikdo nepeje ody na N1 mozna ma mnohem prozajictejsi duvod nez si tu nekteri myslite..nebude to treba tim ze ty dotycny si momentalne uzivaj jizdy ve svym Cayenne misto toho aby jen blbe a blahove kritizovali ostatni???
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "sys"
11. 4. 2006 16:30
Re: přepážka
a jeste jedna..uz se moc tesim na hlasky typu: ty ses mladej a vis * >:D ....mno jen do me
neregistrovaný "GTI"
11. 4. 2006 16:38
Re: přepážka
Seš mladej a opravdu o tom nevíš nic... :-) Sysi, ty vůbec nechápeš, proč se vyrábí a kupuje Cayenne... ty vůbec nechápeš, že jenom v Česku z Cayenne děláme náklaďák... ne pro ušetření... protože ty lidi se jentaktek dokopaj k tomu aby zaplatili leasingový splátky a každej tisíc navíc je pro ně už existenční realita... Ten, kdo má vatu, ten si koupí auto a nějaká přepážka chudejch ho nemůže zajímat. Ty si snad myslíš, že tahle auta s přepážkou kupuje někdo za hotové? Takže, když se podíváš na ty leasingové splátky, tak ti tam ta přepážka žádnou velkou úsporu neudělá... pokud nežiješ na doraz... A o tom to Sysi, je. Studuj, co to dá, makej na sobě a jednou si kup auto... ne na doraz... a s přepážkou... držím ti palec, ;-)
neregistrovaný "sys"
11. 4. 2006 16:55
Re: přepážka
Tak presne tohle sem cekal....dalo by se rici: ano jsem mladej a mozna nic nevim nicmene ty nejspis starej a v mysleni hodne zkostnatelej. Jak tak koukam tak tvuj konicek je kritizovat ostatni...budiz ti prano..tvoje vec..jen o debatach pres net si myslim svy...anonymita je anonymita....mimochodem..na veku az tolik nezalezi....mno co se tyce zbytku tvyho prizpevku..priklad ze zivota....clovek....velmi bohaty...jeho zamilovana znacka BMW...5 aut od teto znacky v garazi M3..M5..5 touring X5 a 7.....z vlatni zkusenosti ti muzu rict ze ten clovek je velmi inteligentni a opravdu nechutne bohaty..a co myslis ze mel v X5?...zkus hadat ,o) a jeho zduvodneni bylo to co jsem ti tu napsal v puvodnim prizpevku..mimochodem..vsechno kupoval na leasing a po rozhovoru s nim ti muzu zvesela garantovat, ze takovejch lidi je v republice spousty, ale jednoduse nemaj potrebu se zviditelnovat...a jeste jedna poznamecka....takovym jako ses ty a tobe podobny se oni jen smejou..ne proto ze oni maj penize, ale proto, ze maj mozek
neregistrovaný "GTI"
11. 4. 2006 17:17
Re: přepážka
Až pobereš pár let... všechno začneš vidět jinak. Uvidíš. Zatím je to kolem jen jedno velký divadlo... akorát v něm nehrajež žádnou roli, kterou by sis vybral sám... když budeš mít štěstí, podaří se ti to... tak se snaž. A vzpomeň jednou na geteiho a přepážku... dáš mi za pravdu. P.S. k tomu studiu držím palec :yes:
neregistrovaný "sys"
11. 4. 2006 17:26
Re: přepážka
To "divadlo" provozujes pouze ty...musim pripustit, ze i ja, ale jen proto, ze s tebou diskutuju. Jak uz jsem jednou rekl na veku az toliko nezalezi...nehlede na to jsem nezminil co studuju (ss,vs) tudiz nemuzes mit ani tuseni kolik mi je. Co se tyce vzpominek me osoby na tvou...mozna vzpomenu, mozna ne nicmene za pravdu ti v tomto tematu nedam.
neregistrovaný "GTI"
11. 4. 2006 17:39
Re: přepážka
:-) Studuj, brácho... to je cesta :yes:
neregistrovaný "sys"
11. 4. 2006 17:40
Re: přepážka
nic nerikajici, bez kontextu a beze smyslu...o my studia se neboj
neregistrovaný "GTI"
11. 4. 2006 17:49
Re: přepážka
Jo, souhlas :yes:
neregistrovaný "mari"
11. 4. 2006 16:36
Hlas srdce
do SUV patří silný motor. Ber ten největší a nejvýkonější :yes: . Chceš ohromovat luxusní károu, tak nehleď nalevo napravo... Od třílitru neomezeně nahoru. RX mě in natura překvapila svými rozměry: je menší než na fotkách. 3.5 V6 bude to pravé. Jenom se proboha u dealera neptej na diesel :no: Nebo zase starý dobrý scénář?: "Bral bych ho, ale jedině v dieselu- kvůli krouťáku..." >:D :-) Ještě že se jde vymlouvat na ten krouťák, když výpisy z účtu naznačují zhroucení rozpočtu při dvanáctilitrové spotřebě... No na sto kilometrech bys pak s dieselem ušetřil pade, za což můžeš dostat luxusní polední menu v Intersparu. To by se k RX moc nehodilo, že? :-)
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "GTI"
11. 4. 2006 16:46
Re: Hlas srdce
:-) To ne... Ale v tom krouťáku... ztrácíš argumentaci. Nevím, jestli jsi registroval diskuzi pod Audi, tam se dost napsalo o naftě... Mari... je to v háji... nafťáci jdou hodně nahoru... už ani tak nejde o úsporu, i když to pominout nelze, ale jde zejména o charakteristiky motorů, resp. jejich rozdílnost. V dobách neomezený rychlosti to bylo jasný... dneska, kde potřebuješ akorát pružně zrychlit mezi 80 - 130... tě ten nafťák udělá, kde chceš... To je mé postupné silniční zjištění... Pochopil jsem, proč se v premiovkách už s velkou převahou valí nafta... A naproti tomu, naději křeše VW... s tím nadupaným 1.4 benzínem. To je ještě cesta, jak obstát... Můj závěr pro silniční bežnej provoz je (píši to s těžkým srdcem) už dnes - dobrá nafta v dobrým autě. Jo, je to problém, láme se to. Samo, že nepíšu o geteičku...
neregistrovaný "mari"
11. 4. 2006 17:03
Re: Hlas srdce
Dieselový motor dnešních dnů, je především a pouze přeplňovaným motorem...A to se všema charakteristikama, který k tomu patří. Nepotřebuju naftu odvrhovat(jezdím v ní), ale krouťák pro zrychlení v nejběžnějším režimu můžeš získat a) objemem , b) přeplňováním. Píšu to už po několikáté: to co dnešní diesely umí, je zásluha turba nikoliv paliva. Tohle umí přeplňovaný benzín ještě lépe. A nebo velký objem se sametovým chodem :-) Rozsah využitelných otáček už radši ani nezmiňuju... Ten odér z výfuku po vypnutí motoru :no: ty zamaštěné tankovací pistole :no: zimní motlitba za raní starty...: Tohle nikdy nemůže být svět automobilové aristokracie
neregistrovaný "GTI"
11. 4. 2006 17:13
Re: Hlas srdce
Dobré postřehy :-) :yes: Nejde o aristokracii... jde o běžnej, avšek velmi dobrej provoz...
neregistrovaný "Elvis"
11. 4. 2006 16:40
KONECNE JEDEN PRISPEVOK K VECI :-)
kua, to mi dalo casu kym som sa preluskal az sem dole, same duchaplne diskusie na temu n1, *n1 haha
Tento Lexus mi uz dlho neda spavat, ale radsej by som skusil tu rx h400, zaujimal by ma rozdiel, lebo tu v BA este o tejto novej motorizacii v autosalone nechiruju...
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "mari"
11. 4. 2006 16:47
Re: KONECNE JEDEN PRISPEVOK K VECI :-)
myslím, že ten rozdíl mezi 400h a 350 nebude tak ohromující. V jednoduchosti je krása. A navíc 0-100 hovoří jasně :yes: :yes: Hybridy jsou automobiloví Frankensteinové :no: Ani auto, ani vysavač: ale prý to nejlepší z obou... ;-\ :no: 350ka bude stačit- bohatě ;-)
neregistrovaný "carmik"
11. 4. 2006 20:12
Re: KONECNE JEDEN PRISPEVOK K VECI :-)
rozdíl mezi RX350 a RX400h je v přísunu točivého momentu. U hybridu je naprosto plynulý a maximální od okamžiku sešlápnutí plyn. pedálu. První pocit z toho je až děsivý a získá si respekt. Později mne to začalo trochu obtěžovat protože ten "krouťák" tě pokaždé přepere a musíš se dost soustředit na jízdu v přímém směru. Osobně bych raději volil "normální" RX350.
neregistrovaný "GTI"
11. 4. 2006 16:59
OT: GURU GURU GURU GURU
Tak brácho, sbal si fidlátka a zmiz >:D Prodeje Česko za březen 2006 - v nižší střední... debakl měsíce - Focus (153 kusů, 4, místo). GURU je opravdu jen GURU - GOLF - První místo - 196 kousků. BRAVO VW-PORSCHE :yes: >:D >:-[] P.S.
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "mari"
11. 4. 2006 17:07
Re: OT: GURU GURU GURU GURU
zmiňovat Golf pod Lexusem : to je minimálně na polní soud :-) PS: žebříček prodeje Golfu tuším vede 1.4ka, že...? :-)
neregistrovaný "GTI"
11. 4. 2006 17:10
Re: OT: GURU GURU GURU GURU
:-) Jdu se zbořit >:D Tohle jsem sám nečekal. To je Focusdebakl >:D
neregistrovaný "mari"
11. 4. 2006 17:25
Re: OT: GURU GURU GURU GURU
Nebo taky debakl zdravého rozumu :-) . Záleží jenom na úhlu pohledu ;-) >:-[]
neregistrovaný "GTI"
11. 4. 2006 17:37
Re: OT: GURU GURU GURU GURU
No, to asi těžko...
neregistrovaný "mari"
11. 4. 2006 17:44
Re: OT: GURU GURU GURU GURU
Budeme zase obdivovat ten rohlík? :-) Král prodejů za Březen ;-)
neregistrovaný "GTI"
11. 4. 2006 17:50
Re: OT: GURU GURU GURU GURU
Je to úspěch... obrovskej úspěch Golfu. Ten zatracovanej Golf... je nejprodávanější auto v segmentu...
neregistrovaný "mari"
11. 4. 2006 18:04
Re: OT: GURU GURU GURU GURU
:-) tak mu to přejme... Lidi jsou konzervativní: jejich škoda
neregistrovaný "manitou"
12. 4. 2006 10:12
Re: OT: GURU GURU GURU GURU
Já vidím dobře Focus 221, golf 214 za březen. Focus 593, golf 530 za 1 kvartál. Golf je za zenitem. ;-)
neregistrovaný "GTI"
11. 4. 2006 17:04
OT: APOŠTOL APOŠTOL APOŠTOL
Tohle tě porazí >:-[] >:-[] Prodeje Česko, březen 2006. Střední třída... dokonalej král... jo, jenom Apoštol krás... PASSAT. Passátní číslo. Sedíš? Tak bacha - 202 kousků za jeden měsíc. Jo, jasně, první místo :yes: :yes: BRAVO APOŠTOL :yes: >:-[] P.S. Střední třída... musíš vytáhnout cca meloun... a 200 lidí vytáhlo teda 200 melounů... aby jezdili v dokonalé střední třídě :yes: Hele, mám soucit... tak tu raději nepíšu kdo je druhej a s jakým počtem >:-[]
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "mari"
11. 4. 2006 17:09
Re: OT: APOŠTOL APOŠTOL APOŠTOL
... tudíž 202 přepážek N1 :-)
neregistrovaný "GTI"
11. 4. 2006 17:11
Re: OT: APOŠTOL APOŠTOL APOŠTOL
;-) No, překvapuje mě, že moc variantů jsem zatím neregistroval. Přitom jej cením vizuálně výš než sedan... oproti minulé generaci.
neregistrovaný "mari"
11. 4. 2006 17:18
Re: OT: APOŠTOL APOŠTOL APOŠTOL
no, takový nával výrobci pletiva nečekali... Proto to zpoždění variantu v ulicích :-)
neregistrovaný "GTI"
11. 4. 2006 17:22
Re: OT: APOŠTOL APOŠTOL APOŠTOL
>:D Kovbojové N1... ti jdou napříč spektrem >:-[]
neregistrovaný "manitou"
12. 4. 2006 10:14
Re: OT: APOŠTOL APOŠTOL APOŠTOL
Tolik poštolek ? To zase bude na letišti plno ...
neregistrovaný "GTI"
11. 4. 2006 17:09
OT: CHRÁM PASSÁTNÍ VÍRY
TY, náš největší z největších. Ty, neokázalý z neokázalých. Ty,
hrdý z hrdých. Ty, nezlomný král nezlomných. Ty, náš APOŠTOLE,
náše ikono, naše spáso. Ty ses vrátil, šamane her a kejklí. Tvé
stopy v prachu cest nezavál ani uragan. Tys PASSAT, dokonalý,
passátní. Jsi věčný, jsi nekonečný jako vesmír kolem nás, jsi
hluboký, jako vesmír v nás. Tvé tělo velebíme, tvou duši vynášíme. Ty jsi náš chrám, ty jsi náš GRÁL. Tobě oběť, tobě dar. Své tělo, svou víru, svuj zmar. Neboť tváť passátní víra choré uzdraví a žádostivé naplní, jakože znaveným údům poutníků naděje uleví i žíznívým passátní vláze na rtech spočinout nechá... :yes:
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "mari"
11. 4. 2006 17:13
Re: OT: CHRÁM PASSÁTNÍ VÍRY
Lexaurin 1-0-1, studené obklady, hodně tekutin. Při zhoršení stavu kontrola ihned. Mudr. OPC
neregistrovaný "GTI"
11. 4. 2006 17:13
Re: OT: CHRÁM PASSÁTNÍ VÍRY
>:D ;-)
neregistrovaný "jesus"
11. 4. 2006 17:37
Re: OT: CHRÁM PASSÁTNÍ VÍRY
...a k jezisku polstrovanej pokojicek a kazdy rano klistyr :-) ale co, sranda musi bejt, i kdyby byl tuning povinnej :-)
11. 4. 2006 20:14
Re: OT: CHRÁM PASSÁTNÍ VÍRY
:-)
neregistrovaný "Pepino"
11. 4. 2006 18:10
Pánové kecálisti,
vyzývám vás všechny k pořádku.
Jak to čtu, tak asi 99,9% příspěvků je o DPH, verzi N1, ale jen minimum slov o Lexusu RX 350.
Vzpamatujte se!
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "ZZ"
11. 4. 2006 19:44
Re: Pánové kecálisti,
:yes: :yes:
11. 4. 2006 20:13
Re: Pánové kecálisti,
Asi jsi nečetl článek... Tam je ta inspirace. Ale... co ti brání tu něco o RX napsat?
11. 4. 2006 21:36
RX 350 RX 350 RX 350
Tak konečně chvíle klidu. Podrobně jsem shlédl a načetl článek... Fascinující je především cena :yes: :yes: fascinující je dále zvuková izolace kabiny :yes: :yes: absolutně nepřijatelný (pro mne) je tvar karoserie. A v tom to vězí. Hergot, je tu aspoň ještě jeden chlap, kterej se na Lexe podívá a podpoří mě?... Sakra, copak vy se neumíte podívat na auto? Vy nevíte jak vypadá Rang Rover? Vy jste neviděli nikdy VOLVO XC90? Takže muj tip - každej, kdo ho tu koupí, jde jen po nízký ceně... a rozdíl je opravdu kolem 400 tyček. To uznám. Já bych je s radostí oželel. P.S. Pro "ostrýho" baleťáka z Národního... dokonalej střih. Chlap, řízek... jedině XC90, případně ten Range, nebo levnější verze - Disco III... Tome... opravdu tě RX vizuálně oslovuje víc než XC90?
Rozbalit vlákno
27
neregistrovaný "Ludanek"
11. 4. 2006 21:44
Re: RX 350 RX 350 RX 350
chlap rizek ve flanelovy kosili a preriovym kloboukem nebude volit tuhle damicku na podpatcich. Ten pujde do Discovery. Chlap se vkusem co ma chalupu par kilaku po polni ceste pujde so XC 90. A zoufalec to koupi jako N1 a za usetreny peniz poridi manzelce BMW 130i taky jako N1... >:D
11. 4. 2006 21:46
Re: RX 350 RX 350 RX 350
Dokonalé ;-) :yes:
neregistrovaný "ZZbysek"
11. 4. 2006 21:50
Re: RX 350 RX 350 RX 350
Hoši nejste v oboru asi nevíte jak funguje odpočet N1 zatmavíte i druhý zadní okna at to nevypadá blbě. Po vyjetí z autosalonu hodíte mříž do škarpy a hotovo :yes: :yes: :yes: :yes:
11. 4. 2006 21:56
Re: RX 350 RX 350 RX 350
Pozor na to... tohle ti tedy doporučit nemohu... jestli jsi to udělal... tak pokud budeš mít čas... napiš, až tě bafnou... dávám ti 2 měsíce.
neregistrovaný "ja"
12. 4. 2006 08:17
Re: RX 350 RX 350 RX 350
JAsne Ludanek - bude to presne tak ako to pises ty! :*) Vyjadrujes sa k veciam (N1), o ktorych nerozhodujes, ale len teoreticky vytvaras pozu ako by si to (mozno) robil ty. >:D Skus mi vysvetlit, preco je 90% ludi kupujucich SUV/Kombi/MPV uplne "blbych" a davaju si tam tu prepazku? Vysvetlil som ti penazny efekt, vysvetlil som ti paralelu s tvojim bicyklom a aj napriek tomu stale sa navazas do ludi, ktori si tu N1-moznost uplatnuju. Ako hore pises, u vas vo firme o postoji k N1 rozhodli sefovia. A ty, kedze nerozumies argumentom (racionalnym/financnym) tak drzis lajnu. >:D >:D Dam Ti este jeden priklad: SUV je auto, ktore vyuzijes pri ceste na hory, na vylete s deckami a pod. existuje moznost, ze pri 5 Mio aute usetris 1.85 Mio, ktore predstavuju 80% novej A8 4.2 (na ktoru uz odpocet neuplatnis) - a stou mozes sekat "frajera" v beznej prevadzke, pocas "normalnych" pracovnych dni. Takze ak tu moznost n1 nevyuzijes, tak si prave daroval takzer celu A8 paroubkovi a spol. A to GRAND ako ty a GTI, velmi tazko pochopi! >:D >:D >:D Ukajaj sa na N1 odpocte, na internete si anonymny, ale seda realita ta dostihne, ked sa prejdes po ulici a budes vidiet bohatych ludi, ktori su bohati preto, lebo rozmyslaju hlavou. :-!
neregistrovaný "ZZbysek"
11. 4. 2006 21:47
Re: RX 350 RX 350 RX 350
:yes: :yes: V odpočtu N1 best auto co znám Lexus je tvurce všech tříd. ne jako hranatý Land Rovery >:-[] >:-[] a za ty prachy odpočtu kopim ještě babičce satryho Lexe 250
11. 4. 2006 21:58
Re: RX 350 RX 350 RX 350
Jo, vidím, že jsi odborník... přesně o těch tu celej den píšu :-)
neregistrovaný "Tom"
11. 4. 2006 23:43
Re: RX 350 RX 350 RX 350
Mě se design Lexů líbí, oslovuje mě a naprosto mi vyhovuje.. co se týče třídy prémiových SUV, tak pouze podle vzhledu: RRS, X5, ML, RX, LR3, XC90.. RR byly dříve dosti nespolehlivé, současný stav neznám (např. v TUV reprotu nejsou uvedený RRS, protože jich jezdí relativně málo), navíc rozšířenost servisů je celkem bídná, pokles hodnoty značný.. X5 je za zenitem, jinak super auto po všech stránkách.. ML je horší než X5, ale pořád dobré auto, trochu předražené.. LR3, platí to samé co pro RRS.. XC90 je zastaralé, je za zenitem a designově se mi již nelíbí (když přišlo, tak se mi líbilo, ale postupem času to vyprchalo), navíc je bídně nespolehlivé.. tak že bych volil mezi X5, ML a RX.. vybral bych Lexe, víš proč? Ne kvůli ceně, ale (kromě zaměření které mi vyhovuje, kromě designu který mě oslovuje, kromě bezkonkurenční spolehlivosti apod.) kvůli image, jaký má Lexus!!! BMW, MB i Audi jsou zprofanované různými pozéry, mafiány, KOMEDIANTY OD KOLOTOČŮ, cirkusáky, machry v teplákových soupravách (každý si podle libosti doplní další skupiny..).. to se mi hnusí, navíc když jseš mladej a přijedeš někam v MB nebo BMW, tak Tě hned spousta lidí má za někoho, kdo se neživí podstivě apod. apod...a hlavně: když si koupíš Lexus (ale i Jaguar, Range Rover, případně Infiniti), tak je vidět, že más určitej názor, svůj pohled na svět, víš co chceš.. Lexus si nikdo nekoupí proto, že s ním jezdí jeho soused, Lexus se kupuje z jiných důvodů! Tohle je to, proč bych volil Lexus (to, že vyjdou cenově o něco lépe, to je pro mě příjemný bonus)
neregistrovaný "ZZ"
12. 4. 2006 00:51
Re: RX 350 RX 350 RX 350
Co bych tak asi jen dodal???? ;-) Snad jen....... Lexus ruleZZ >:-[] :yes:
neregistrovaný "MadPete"
12. 4. 2006 07:52
Re: RX 350 RX 350 RX 350
Ne, Lexus si koupis, protoze ho NEMA soused, takze jen jiny druh pozy.
neregistrovaný "GTI"
12. 4. 2006 08:39
Re: RX 350 RX 350 RX 350
:yes: :yes:
neregistrovaný "Tom"
12. 4. 2006 11:16
Re: RX 350 RX 350 RX 350
Tohle přeci v reálu neplatí, je to implikace a ne ekvivalence!
neregistrovaný "jesus"
12. 4. 2006 07:57
Re: RX 350 RX 350 RX 350
to ze si koupis auto o tobe ani nahodou nerekne "že más určitej názor, svůj pohled na svět, víš co chceš"...je to jen kus plechu,kterej o tobe prozradi, jakej mas vkus (jestli nejakej mas) a hlavne kolik mas na konte. Pokud se tu chces bavit o nejakym svetanazoru, tak to pochopim u aut trikrat drazsich nez tenhle Lex...
neregistrovaný "MadPete"
12. 4. 2006 08:10
Re: RX 350 RX 350 RX 350
Utkvela predstava nekterych sasku, ze na spravnem koni budou vypadat jako kralove ;-)
neregistrovaný "Tom"
12. 4. 2006 11:15
Re: RX 350 RX 350 RX 350
Právě proto (mimojiné) si svého koně vybírám tak, abych za takového šaška považován nebyl ;-)
neregistrovaný "GTI"
12. 4. 2006 08:39
Re: RX 350 RX 350 RX 350
:-) :yes: :yes:
neregistrovaný "Tom"
12. 4. 2006 11:13
Re: RX 350 RX 350 RX 350
Dovolil bych si nesouhlasit, tohle auto se cenově pohybuje mezi 1.5-2.2 milionu.. podlě mě je to už hranice, kde se teda "světonázory" vyjadřovat dají (v autech za 6 mega to jde lépe, není pochyb).. jsem přesvědčen o tom, že když si někdo někdo koupí Lexus nebo Jaguar, tak ví proč to dělá, (relativně) ví co chce, je to i o tom vkusu.. každopádně, to že si ten Lexus nebo Jaguar koupíš a rozhodněš se tedy nekoupit některou z německých luxusních masovek, tak si k tomu musel určitým rozhodnutím dojít, musel si mít na věc nějaký názor.. netvrdím tady, že všichni majitelé těch tří značek jsou lidé bez názoru či bez vkusu, to bych si nedovolil.. jen že (i z osobní zkušenosti) vím, že spousta těch majitelů Passátů či A6 vlastně ani neví proč si zrovna tyhle auta koupila.. když se jich zeptáš, tak to jdou někdy fakt zajímavé odpovědi
neregistrovaný "MadPete"
12. 4. 2006 11:44
Re: RX 350 RX 350 RX 350
Zduvodneni: nechci to, protoze to ma soused, kterej je vocas; jezdi tim kazdej druhej apod., jsou taky ze zajimaveho soudku.
neregistrovaný "Tom"
12. 4. 2006 11:59
Re: RX 350 RX 350 RX 350
Psal jsem "kromě zaměření které mi vyhovuje, kromě designu který mě oslovuje, kromě bezkonkurenční spolehlivosti apod.".. ano, hledisko "nechci to, protoze to ma soused, kterej je vocas; jezdi tim kazdej druhej" je pro mě taky důležité, byť ne nejdůležitejší.. každopádně, tím že si umím toto uvědomit, vlastně vytvářím svůj názor a vím tedy, proč si něco nemám koupit X na rozdíl od člověka, který si koupí auto proto, že ho má i soused a já musim mít tedy stejný auto, abych nevypadal, že jsem trotl a nemám na stejné auto (navíc přikoupil lepší kola a dám ta pořádnej spojlet, aby bylo vidět, že mám na víc).. i když také se to dá považovat za "vlastní" názor :-(
neregistrovaný "ja"
12. 4. 2006 08:31
Re: RX 350 RX 350 RX 350
Jasne, opat ta ista teza - auto nie je z koncernu a vsetci, ktori si ho kupia jednoducho nemaju peniaze. >:D >:D >:D Kedy ta to prejde? Svojho casu som do prispevku dal link na stranku cloveka, ktory ma v garazi (vedla seba) mazdu SUV (pretoze asi nemal peniaze) a Lamborghini (asi ich minul na toto auto). GTI! Si neuveritelne obmedzeny! >:D >:D Hraj sa na ostreho chlapa a obdivuj F 1.2! :*) :*) A este jedna vec - pises, ze by si ozelel tych 400 tis - postom mi nejde do hlavy, ako to, ze este stale nejzdis v Porsche? Ak sa pohybujes v tychto relaciach, tak Porsche Turbo by nemal byt problem. :-! :-! Resp. z druhej strany za 400 tis. by si mohol mat osobneho asistenta/cloveka, ktory bude pre teba makat cely rok. Ale ocividne zijes uplne v inych relaciach a 400 tis je omrvinka, ktora nic neznamena! GTI zobud sa!
neregistrovaný "GTI"
12. 4. 2006 08:56
Re: RX 350 RX 350 RX 350
Člověče, nějak tě nechápu... Ty máš se mnou nějake velkej vnitřní problém. Jestli ti vadí, že nevíš kolik mám na kontě, kolik lidí na mě dělá, případně na kolik dělám já, či jaké auto (auta) krmím ve svejch garážích... pokus se s tím nějak vyrovnat. Mě ja také jedno, jestli máš Trabanta nebo kozu...
neregistrovaný "ja"
12. 4. 2006 09:08
Re: RX 350 RX 350 RX 350
Ja nereagujem na to, co mas v garazi, ale na tvoj prispevok, v ktorom TVRDIS, ze 400 tis by si s radostou ozelel. :-! Nepoznam nikoho (!!!) vo svojom okoli, kto by s radostou ozelel 400 tis. Ale je samozrejme moznost, ze zijem medzi uplnymi chudakmi. >:D Vytvaras pozy, zijes vo virtualnej realite, nemas prehlad, vyjadrujes sa kl veciam, ktorym nerozumies! To je to, co "riesim". Inak si mi ukradnuty, pretoze podla mojho nazoru len riesis svoj vnutorny komplex na internete! :-! :-! :-!
neregistrovaný "GTI"
12. 4. 2006 09:31
Re: RX 350 RX 350 RX 350
Jo, takovejch jako jsi ty tu tuž bylo víc... potřebujou najít nějakej pevnej bod... Já ti ho neposkytnu. A těch 400 bych opravdu ve prospěch třeba Range s radostí oželel... Tak se uklidni a piš k autům. Já ti za zájem přece nestojím :-)
neregistrovaný "ja"
12. 4. 2006 09:42
Re: RX 350 RX 350 RX 350
>:D >:D >:D >:D Jasne GTI! Ty si moj pevny bod, od ktoreho som bytostne zavisly! :*) :*) zas ti dochadzaju argumenty, takze si vytiahol dalsi nezmysel zo svojho repertoaru... >:D Ty by si ozelel 400 tis, keby... Uz len aby bolo to keby.... :-! Sice reagujes na moj prispevok, ale zasa od diskusie utekas - predpokladam, ze o chvilu zalozis nove vlakno s tou istou temou, ktora sa prebera. GTI! Halooo! >:D >:D Pokial ide o moje prispevky a reakcie na tvoje - ak ti to robi problem, ze na teba ludia reaguju, a davaju podlozene argumenty na tvoje nezmysly, tak by si sa mal poobzerat po niecom inom. Alebo posielat prispevky do materskej skolky - tam ti to budu ti drobci zrat aj s navijakom a budes nepochybne najvacsi kovboj! >:D >:D >:D
neregistrovaný "Tom"
12. 4. 2006 11:22
Re: RX 350 RX 350 RX 350
Souhlas :yes: Jen co potkám prvního majitele Lexusu, tak se ho hned zeptám, jestli je opravdu tak chudej, že si nemůže dovolit jezdit s dieselovým Audi >:-[]
neregistrovaný "Pepino"
12. 4. 2006 10:22
Re: RX 350 RX 350 RX 350
Souhlasím s dobrou cenou, tichem. Rovněž uhlazené tvary karoserie se mi nelíbí, jako tobě, GTI.
Ale zato mám silné výhrady k Volvu, zejména XC90-především je hrozně velké, vůbec se nehodí do města, stejně jako Range Rover. Kdo nejezdí do terénu, neměl by si Range Rover kupovat. I když na to má.
Znám lidi, kteří jsou silně nespokojeni s Volvem a jeho poruchovostí.
Chápeš lidi, kteří jsou na rozdíl od tebe hrozně zaměstnaní a nemohou si dovolit neustále navstěvovat servis a hledají tedy zejména spolehlivost-kupř.Toyotu?
Promiň, jestli se mýlím, ale z toho, že poslední měsíce visíš na Internetu od rána do noci, soudím, že nemáš co na práci.
neregistrovaný "GTI"
12. 4. 2006 12:44
Re: RX 350 RX 350 RX 350
:-) Soudíš špatně... myslím o mé práci. Ovšem já nevidím rozdílu mezi Rangem ve městě a RX ve městě... nebo tím VOLVEM... ten evergreen o poruchovosti třeba VOLVO není nutno přebírat... Žádnej není.
neregistrovaný "Tom"
11. 4. 2006 23:28
Tak nevim, jseš opravdu tak blbej nebo si jen na hloupého hr
Jdi do knihovny, vytáhni atlas, nalistuj si střední Evropu.. jo, tam jak je napsáno "Česká Republika", tam to je - naše země.. jde Ti to, ale ještě se budeš chvilku muset snažit.. teďka koukni do leva - jakou zemi vidíš směrem nalevo? Jo, hned vedle nás, taková ta velká.. tak to je Německo (největší evropská ekonomika).. chápeš, asi ještě ne.. Německo je velký, proti nám opravdu dost velký a ještě k tomu nesrovnatelně ekonomicky slinější.. ví, co z toho plyne? Asi ne, tak Ti to povim.. hodně velkých německých firem působí mimojiné i v ČR, tedy mají zde své pobočky.. to asi chápeš, že? No snad jo.. a co myslíš, jaké služební auta si asi koupí pobočka německé firmy v ČR? Že by Peugeoty? Že by Volva? Že by Toyoty? Doufám, že nejsi úplně blbej a omezenej a chápeš, jak to chodí.. už vidím šefa české pobočky jak v Reichu nadřízeným vysvětluje, že chtěl pro firmu to nejlepší, a proto nakoupil Toyoty, aby firma ušetřila na servisu.. letěl by dřív, než by stačil pozdravit.. možná seš moc omezenej na to, aby Ti tohle došlo, ale zkus o tom aspoň popřemýšlet.. a který modely myslíš, že tyhle pobočky budou nejvíce nakupovat?.. no zkus hádat.. jo, trefa.. Golfy pro "nižší" manažery či obchodníky, Passaty pro střední management, A6 či A8 pro top management.. ještě jednou zkoukni prodeje, tam je to krásně vidět.. český trh je dost malý, a proto je značně zkreslenej.. tak že než se zas začneš ukájet, zkus nejdříve použít hlavu.. českej trh nelze a také ho nikdo soudný nebere jako refereční.. to jen ty, pomatený imrvéremimomísu VW-fil :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
25
neregistrovaný "suunto"
12. 4. 2006 00:52
Re: Tak nevim, jseš opravdu tak blbej nebo si jen na hloupéh
:yes:
neregistrovaný "ZZ"
12. 4. 2006 00:56
Re: Tak nevim, jseš opravdu tak blbej nebo si jen na hloupéh
Já se ti divím, že se vůbec obtěžuješ a na toho tschuráka vůbec reaguješ. Je to mega-idiot :no: A jakým * byl po celý život, tak takovým i zůstane... Prostě starej zasmrádlej ubožák se značně omezeným vnímáním světa :-) Je to vůůůůůůůůůl ;-)
neregistrovaný "GTI"
12. 4. 2006 09:25
Re: Tak nevim, jseš opravdu tak blbej nebo si jen na hloupéh
Nějak ti to ujíždí... P.S. Měl by ses krotit. Kdyby tu každý vypisoval názory na druhé přispěvatele, byl by to horor a ne kultivovaná diskuze. Tak se už otřep z těch ran cos ode mě oprávněně schytal, a vybalancuj svůj život do vyzrálejších postojů.... Zajíčku ;-) >:D
neregistrovaný "ja"
12. 4. 2006 10:44
Re: Tak nevim, jseš opravdu tak blbej nebo si jen na hloupéh
O kultivovanosti niekoho ineho by som sa dostal az po posudeni tvojho prejavu. >:D Slovnik - "socka, Kovboj, prostitut" a pod. svedcia o vysokej vyspelosti a pestovanosti prejavu! >:D >:D >:D A to radsej nespominam argumentacnu liniu tvojich prispevkov! :-!
neregistrovaný "Tom"
12. 4. 2006 11:39
Re: Tak nevim, jseš opravdu tak blbej nebo si jen na hloupéh
Mě o něj vůbec nejde, to je spíš pro některé(!) ostatní, aby si třeba něco špatně nevyložili, aby měli oči otevřené, dívali se na svět trochu komplexněji a s nadhledem
neregistrovaný "Tom"
12. 4. 2006 11:45
Re: Tak nevim, jseš opravdu tak blbej nebo si jen na hloupéh
Navštěvuji i pár zahraničních serverů, na jednom z nich se vyskytuje něco podobnýho.. takovej americkej šašek, který je úplně mimo a pořád dokola opakuje, že jediný pořádný auto je americký auto, ostatní jsou šunky.. je stejně komicky mimo, ale aspoň neparazituje pod každým článkem a jeho intenzita presentace totálních mimomísu srač.k není tak intenzivní.. skoro jako by platilo pravidlo, že pokud má být nějaký server považován za dobrej, tak musí mít svého neoficiálního šaška ;-\
neregistrovaný "MadPete"
12. 4. 2006 12:52
Re: Tak nevim, jseš opravdu tak blbej nebo si jen na hloupéh
Kazdy kral ma sveho saska, obcas se tezko pozna, kdo je kdo..
neregistrovaný "Tom"
12. 4. 2006 13:58
Re: Tak nevim, jseš opravdu tak blbej nebo si jen na hloupéh
>:-[] :yes:
neregistrovaný "GTI"
12. 4. 2006 15:47
Re: Tak nevim, jseš opravdu tak blbej nebo si jen na hloupéh
>:-[] :yes:
neregistrovaný "MadPete"
12. 4. 2006 07:58
Re: Tak nevim, jseš opravdu tak blbej nebo si jen na hloupéh
Jen doplnim, ze zbytek prodeju jsou stadni ovce zblble vsemocnym marketingem, at je klise kompletni. Ja osobne bych taky asi nenasel duvod proc dat prednost Corolle pred Golfem a Avensisu pred Passatem, leda bych si jejich interier vytapetoval statistikami TUV a J.D. Power.
neregistrovaný "Tom"
12. 4. 2006 11:35
Re: Tak nevim, jseš opravdu tak blbej nebo si jen na hloupéh
Klišé? Odkus jseš? Z Marsu? Docela by mě zajímalo v jakém oboru děláš, že nechápeš, jak to chodí v oblasti služebních aut.. V březnu Passat udělal 200 aut, přeci si nemyslíš, že by je koupili fyzické osoby, ne? Znáš osobně někoho, kdo by si jako fyzická osoba (!) koupil nového (!) Passata? Já znám akorát jednoho (stál ho 1.5 mega, jezdí s ním místo něčeho lepšího, aby nebylo vidět, jak je bohatý).. P.S. Dáš přednost Golfu před Corollou? OK. Je to přeci Tvoje věc. Na rozdíl od jiných nebudu psát, že si mladej a tudíž blbej nebo že si starej a tudíž senilní, že si slepej, že nemáš vkus
neregistrovaný "GTI"
12. 4. 2006 09:22
Re: Tak nevim, jseš opravdu tak blbej nebo si jen na hloupéh
:-) Pěkně tě to rozrajcovalo :-) Ale chápu tě. Pod LF-A jsem vypsal komplet prodeje TTT x VW v Česku za březen... asi jsi to četl... tak proto ta pěna u pusy, viď ;-) Tome, já opravdu žiju v Česku, mě nezajímá na čem jezdí Bangladéš... a zde je VW úspěšnější než TTT. Buďme rádi, že firmy tady kupují Superby, Octavie, Apoštoly, tedy Koncernové produkty. A v kontextu k tvému uplakanému příspěvku... ještě - Tome, klid. Oceňuji, že TTT tu prodává poměrně dost aut. Také jsou to výborná auta... Naštěstí je tu prodáno více aut "domácích" a to je dobře. To je setsakra dobře. :yes:
neregistrovaný "ja"
12. 4. 2006 09:54
Re: Tak nevim, jseš opravdu tak blbej nebo si jen na hloupéh
Vysvetli mi, GTI, prosim, ktore su to tie "domace" auta. KOncern VW? Ty si Nemec? Pardon Europan, prepac. Takze to budu tie auta, ktore su vyrabane v europe? Japonska Toytota,Americky Ford - aha to su cudzie... Takze jedine VW, ktory zamestava ludi a vyraba v Brazilii, mexiku, Indii??? Ten VW ktory suciastky nakupuje v Cine (kontrakt 1 mld USD). To zasdne prispieva europanom. Alebo si Cinan? Ako je to s tebou GTI? Vidis aspon trochu do procesu, ktory sa nazyva globalizacia? Uspora nakladov znamena pre teba nieco? Sukromne vlastnictvo firiem kotovanych na burzach je tiez neznama? Ak cast profitu toyoty ide fondu do europy je toyota "domaca"? Si neuveritelne obmedzeny! >:D >:D >:D Ako v nazoroch, tak v skusenostiach, tak aj v rozmyslani! >:D
neregistrovaný "GTI"
12. 4. 2006 10:02
Re: Tak nevim, jseš opravdu tak blbej nebo si jen na hloupéh
>:D >:D >:D Jestli ses pokusil o vtip, tak jsi mě opravdu pobavil >:D
neregistrovaný "ja"
12. 4. 2006 10:13
Re: Tak nevim, jseš opravdu tak blbej nebo si jen na hloupéh
Potom sa asi bavis sam na sebe! :*) :*) Ale opatovne si neodpovedal. To je standard, ktoreho sa drzis. Takze este raz GTI: Ltore su to tie "domace" auta? Tie ktore su vyrobene v cechach/europe ceskymi/europskymi zamestancami? Alebo tie, ktore maju sidlo v europe/cheach a su vlastnene ludmi zo statov/japonska? GTI! ZObud sa a diskutuj ak mas vysvetlenie. :-! :-! :-! Alebo to uz je za obmedzenym okrajom tvojho chapania? >:D
neregistrovaný "GTI"
12. 4. 2006 11:40
Re: Tak nevim, jseš opravdu tak blbej nebo si jen na hloupéh
>:D :yes:
neregistrovaný "ja"
12. 4. 2006 11:52
Re: Tak nevim, jseš opravdu tak blbej nebo si jen na hloupéh
Takze bez odpovede... ;-) Predpokladam, ze v dalsej diskusii pouzijes ten isty blud o "domacich" autach. >:D Si obmedzeny clovek GTI, a len v tejto diskusii som ta x-krat "chytil" na tom, ze si vymyslas a nemas vlastnu skusenost. Holt, virtualny svet je trochu iny ako realita. :-!
neregistrovaný "Tom"
12. 4. 2006 12:01
Re: Tak nevim, jseš opravdu tak blbej nebo si jen na hloupéh
Zase žádná odpoveď.. a v další diskusy to bude nanovo.. nemá argumenty, protože je neví a vědět je nemůže, protože v encyklopediích o nich nepíšou :no: :no: :no:
neregistrovaný "GTI"
12. 4. 2006 12:52
Re: Tak nevim, jseš opravdu tak blbej nebo si jen na hloupéh
:-) Našel sis pěknýho kamaráda >:D :yes:
neregistrovaný "ja"
12. 4. 2006 13:06
Re: Tak nevim, jseš opravdu tak blbej nebo si jen na hloupéh
hmm. to bolo k veci. fakt GTI. >:D Ide ti to. Na otazky ziadna odpoved, prispevky plne hluposti, ziadna skusenost s vecami o ktorych pises, argumenty sa od teba odrazaju ako od steny. A navyse osobne vypady! Well done. GTI ides! >:D >:D
neregistrovaný "ja"
12. 4. 2006 13:10
Re: Tak nevim, jseš opravdu tak blbej nebo si jen na hloupéh
Tom, co teraz urobis? Nevies o com je zivot, navyse nemas rozhlad. A dokonca si si dovolil suhlasit s argumentami cloveka typu "Ja", ktory pise pod GTI skvele clanky. :-! :-! :-! Ufff, co s tym??? 8-s
neregistrovaný "ANTIGTI"
12. 4. 2006 10:35
Re: Tak nevim, jseš opravdu tak blbej nebo si jen na hloupéh
kasli na neho jeho chapanie sveta je na takej urovni ze vzhladom na moje zakladne znalosti psychologie by som mu dal kludne vyplnit dotaznik aby sme vedeli kde v jeho vyvoji nastala chyba.. :-! Inak k tomu lexu... ja by som asi radsej volil hybrid..:-)
neregistrovaný "Tom"
12. 4. 2006 11:48
Re: Tak nevim, jseš opravdu tak blbej nebo si jen na hloupéh
Tohle sem se mu pokoušel vysvětlit mnohokrát, jenže to on nikdy nepochopí, on žije na své VW-planetě v jiné časoprostorové dimenzi :no:
neregistrovaný "Tom"
12. 4. 2006 11:51
Re: Tak nevim, jseš opravdu tak blbej nebo si jen na hloupéh
Jediný, kdo je tady naivní a úplně mimo, jseš ty! Pojem domácí "domácí" auto neznám.. už se konečně zpamatuj :no:
neregistrovaný "GTI"
12. 4. 2006 16:10
Re: Tak nevim, jseš opravdu tak blbej nebo si jen na hloupéh
Tome... přemejšlej... abys nakonec neskončil na úrovni toho "ja"...
neregistrovaný "manitou"
12. 4. 2006 10:16
FOCUS DRTÍ golfa
Já vidím dobře Focus 221, golf 214 za březen. Focus 593, golf 530 za 1 kvartál. Golf je za zenitem.
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "ja"
12. 4. 2006 10:23
Re: FOCUS DRTÍ golfa
to sa budes musiet mylit. :*) Alebo to nie je o zivote! :*) To si urcete americania zaplatili a je to len nejaka forma PR, aby "zhodili" VW. Som zvedavy ako dotycny (GTI) vysvetli svoj zdroj dat ohladne predajov! >:D >:D >:D >:D
neregistrovaný "GTI"
12. 4. 2006 12:38
Re: FOCUS DRTÍ golfa
Koukal jsem na stránky SDA... a tam byla tato čísla.
neregistrovaný "manitou"
12. 4. 2006 13:19
Re: FOCUS DRTÍ golfa
Asi si zapomněl sundat si ty brejle... růžový >:-[]
neregistrovaný "Tom"
12. 4. 2006 14:06
Re: FOCUS DRTÍ golfa
>:D >:-[] :yes:
neregistrovaný "GTI"
12. 4. 2006 15:44
Re: FOCUS DRTÍ golfa
Nevím, zda koukám dobře, ale mám tam rubriku registrace v nižší střední za březen a to číslo u Focusu tam je. Mám se koukat do jiné tabulky? Když tak mě naveď. Dík.
neregistrovaný "manitou"
13. 4. 2006 08:47
Re: FOCUS DRTÍ golfa
Navádět tě má manželka >:-[] Jinak k těm tabulkám, musíš sčítat všechny zástupce OA + N1. ;-) Tak jako tady v tom článku.
neregistrovaný "manitou"
12. 4. 2006 10:18
passat ? 200 NOVÝCH TAXIKÁŘŮ
To zase bude na letišti mela ...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Tom"
12. 4. 2006 11:37
Re: passat ? 200 NOVÝCH TAXIKÁŘŮ
>:-[] :yes:
neregistrovaný "manitou"
12. 4. 2006 10:51
TAK A KONEC
Co to tady melete pořád ? Že si kupujete auto podle spolehlivosti ? To je vaše věc. Že je XC 90 velká do města ? Dyť je to jedno. Ty si ho nekupuj. Kup si jaký chceš. A ostatní nech taky vybírat. Ať si každej koupí auto jaký chce, někdo podle vkusu (RR, LR), někdo podle ceny (Sorento), někdo podle spolehlivosti (Lex). Mně je to jedno, podle čeho kdo vybírá. Já, obecně, mu můžu tak maximalně říct svůj názor, a to jestli o to vůbec bude stát. Rozhodnutí je na něm. Já bych si taky nenechal kecat do toho, co koupit. PS: teda jeden názor musím vyslechnout 100%, ale to všichni ženatý znaj ;-)
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "ja"
12. 4. 2006 10:58
Re: TAK A KONEC
:yes:
neregistrovaný "Pepino"
12. 4. 2006 11:22
Re: TAK A KONEC
To beru, ó velký Manitou!
neregistrovaný "GTI"
12. 4. 2006 11:42
Re: TAK A KONEC
>:D :yes:
neregistrovaný "Alessio"
12. 4. 2006 14:08
Re: TAK A KONEC
Ježiši, to nemáte nic na práci? A pak to má na úřadech vypadat jinak... >:D PS: Lexus je přece kvalitní a pohodlné auto...proč je tu těch 200 příspěvků? :-)
neregistrovaný "GTI"
12. 4. 2006 15:42
Re: TAK A KONEC
O RX se tu napsaly tak tři příspěvky... jinak jde o přepážkový kovboje :-)