Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Toyota: Vozů Lexus budeme prodávat stejně jako před krizí

Japonský koncern chce během letošního roku prodat více než 500 tisíc Lexusů.
Zpět na článek
29. 1. 2012 10:05
29. 1. 2012 17:40
29. 1. 2012 21:20
29. 1. 2012 21:29
29. 1. 2012 22:06
29. 1. 2012 23:05
29. 1. 2012 12:40
30. 1. 2012 12:23
30. 1. 2012 13:05
30. 1. 2012 13:49
Avatar - theolli
29. 1. 2012 10:05
nj,
v Evropě to budete mít těžký tady je symbolem kvality stavebnice VW :no: ,ale kdo si vás jednou koupí pak kroutí hlavou jak mohl takovou značnu opomíjet!
Rozbalit vlákno
5
Avatar - WinDiesel
29. 1. 2012 17:40
Re: nj,
Pokud budou v Evropě i nadále ignorovat diesely, nemají šanci. Málo modelů, absence dieselů, na silnici neviditelné, mají toho co dohánět.
A jsi mimo, protožeLexus nesoutěží s VW ale s Mercedesem, BMW a Audi - a to je přece jen trochu jiná třída (jakkoli jsou Audi často převlečené VW).
Avatar - Emel
29. 1. 2012 21:20
Re: nj,
Toyota diesely neignoruje, Avensis má slušné dvoulitry a 2.2, Auris má 1.4 nebo 2.0.
Avatar - white label
29. 1. 2012 21:29
Re: nj,
Z kontextu jeho příspěvku (ale vlastně i z nadpisu článku) je přece jasné, že píše jen o Lexu a tam to s těmi diesely není opravdu žádná sláva... ;-)
Avatar - Emel
29. 1. 2012 22:06
Re: nj,
V článku je i Toyota a theolli podle mě píše o ní, v kontextu s VW.
Avatar - white label
29. 1. 2012 23:05
Re: nj,
Theoli ještě zřejmě ano, ale já psal až o příspěvku WinDiesela na který jsi konkrétně reagoval ty a ten už píše celkem jasně pouze o Lexusu viz: "A jsi mimo, protožeLexus nesoutěží s VW ale s Mercedesem, BMW a Audi - a to je přece jen trochu jiná třída..." :-)
Avatar - N6600
29. 1. 2012 12:40
Drzim palec
Lexus uz potreboval nove modely ako sol. GSko je tu co nevidiet a som zvedavy na predaje. Ale osobne som viac zvedavy na ISko (ma byt predstavene na jesen a ma byt vo verzii sedan, konecne i v kombi a premysla sa nad cabrio) a samozrejme LSko. Dufam, ze sa vytiahnu a prijdu s niecim uzasnym.
Rozbalit vlákno
4
29. 1. 2012 20:45
Re: Drzim palec
Ano, Lexus potřebuje nejen modernizaci, ale chce-li uspět v Evropě, i poněkud jinou filozofii.

Lexusy (minimálně některé) jsou nedoceněné (jezdím 4 roky s LS460 a naprostá spokojenost), ale další vůz by již byl od jiného výrobce, a to z těchto důvodů:

1) absence pohonu 4x4 ve vyšší střední (GS) - v současné době v Evropě neodpustitelné
2) absence osmiválce nebo alespoň benzínové V6 turbo (hybrid, jinak nic proti němu, nechci)
3) absence verze kombi - opět zcela zásadní slabina
4) téměř nulová možnost individualizace vozu.

Příklad: pokud člověk například pokukuje po MB E500 kombi nebo BMW 535d kombi, u Lexe má prostě smůlu.

Moc škoda.
Avatar - Dinar
30. 1. 2012 12:23
Re: Drzim palec
Docela pěkně vystiženo, na druhé straně právě z tebou vyjmenovaných důvodů věta o nedoceněnosti nedává moc smysl, možná jsou tu jednotlivé varianty modelů Lexe, které snesou srovnání s konkurencí, ale protože ke spoustě konkurečních variant nemá Lexus nic ke srovnání, to "nedocenění" je logické, není jaksi co "doceňovat". Lexus je značka vytvořená a určená čistě pro potřeby us trhu, které jsou jiné než evropské, proto tam vede a tady nemá šanci. A nové modely místo aby "přinesly čerství vítr do plachet značky", to jen potvrzují, design nového GS se bude líbit v USA v Evropě mu na chuť nepřijdou, a rezignace na motorovou nabídku (jen vydechlá 250 nebo hybrid) skomírání Lexusu jako značky jen podpoří. Pro toho, kdo se nesnaží, nemá smysl plakat. ;-)
30. 1. 2012 13:05
Re: Drzim palec
Vydechlá GS250 ??? Ako sa to opovažuješ napísať ?
Si sa na nej vozil ??
Avatar - Dinar
30. 1. 2012 13:49
Re: Drzim palec
Jel jsem IS250 s verzí motoru neplnící Euro6, tj. méně uškrcenou, navíc v lehčím autě a byla to bída. GS250 je základní motorizace, bohužel pro Lexus, tuto roli v Evropě plní dvoulitrové dýzly, které ji díky točivému momentu plní z hlediska dynamiky lépe, o spotřebě nemluvě. Jinými slovy, budeš-li chtít nové GS v motorizaci důstojné dané třídy, máš jedinou možnost, hybrid. To mi přijde jako dost chabá nabídka.