v Evropě to budete mít těžký tady je symbolem kvality stavebnice VW :no: ,ale kdo si vás jednou koupí pak kroutí hlavou jak mohl takovou značnu opomíjet!
Pokud budou v Evropě i nadále ignorovat diesely, nemají šanci. Málo modelů, absence dieselů, na silnici neviditelné, mají toho co dohánět.
A jsi mimo, protožeLexus nesoutěží s VW ale s Mercedesem, BMW a Audi - a to je přece jen trochu jiná třída (jakkoli jsou Audi často převlečené VW).
Theoli ještě zřejmě ano, ale já psal až o příspěvku WinDiesela na který jsi konkrétně reagoval ty a ten už píše celkem jasně pouze o Lexusu viz: "A jsi mimo, protožeLexus nesoutěží s VW ale s Mercedesem, BMW a Audi - a to je přece jen trochu jiná třída..." :-)
Lexus uz potreboval nove modely ako sol. GSko je tu co nevidiet a som zvedavy na predaje. Ale osobne som viac zvedavy na ISko (ma byt predstavene na jesen a ma byt vo verzii sedan, konecne i v kombi a premysla sa nad cabrio) a samozrejme LSko. Dufam, ze sa vytiahnu a prijdu s niecim uzasnym.
Ano, Lexus potřebuje nejen modernizaci, ale chce-li uspět v Evropě, i poněkud jinou filozofii.
Lexusy (minimálně některé) jsou nedoceněné (jezdím 4 roky s LS460 a naprostá spokojenost), ale další vůz by již byl od jiného výrobce, a to z těchto důvodů:
1) absence pohonu 4x4 ve vyšší střední (GS) - v současné době v Evropě neodpustitelné
2) absence osmiválce nebo alespoň benzínové V6 turbo (hybrid, jinak nic proti němu, nechci)
3) absence verze kombi - opět zcela zásadní slabina
4) téměř nulová možnost individualizace vozu.
Příklad: pokud člověk například pokukuje po MB E500 kombi nebo BMW 535d kombi, u Lexe má prostě smůlu.
Docela pěkně vystiženo, na druhé straně právě z tebou vyjmenovaných důvodů věta o nedoceněnosti nedává moc smysl, možná jsou tu jednotlivé varianty modelů Lexe, které snesou srovnání s konkurencí, ale protože ke spoustě konkurečních variant nemá Lexus nic ke srovnání, to "nedocenění" je logické, není jaksi co "doceňovat". Lexus je značka vytvořená a určená čistě pro potřeby us trhu, které jsou jiné než evropské, proto tam vede a tady nemá šanci. A nové modely místo aby "přinesly čerství vítr do plachet značky", to jen potvrzují, design nového GS se bude líbit v USA v Evropě mu na chuť nepřijdou, a rezignace na motorovou nabídku (jen vydechlá 250 nebo hybrid) skomírání Lexusu jako značky jen podpoří. Pro toho, kdo se nesnaží, nemá smysl plakat. ;-)
Jel jsem IS250 s verzí motoru neplnící Euro6, tj. méně uškrcenou, navíc v lehčím autě a byla to bída. GS250 je základní motorizace, bohužel pro Lexus, tuto roli v Evropě plní dvoulitrové dýzly, které ji díky točivému momentu plní z hlediska dynamiky lépe, o spotřebě nemluvě. Jinými slovy, budeš-li chtít nové GS v motorizaci důstojné dané třídy, máš jedinou možnost, hybrid. To mi přijde jako dost chabá nabídka.