Diskuse

Lexus UX vstupuje na český trh. Pro lákavé ceny musíte spěchat!

20.11.2018

Nejmenší SUV od Lexusu vstupuje na český trh s hodně lákavými cenami. Až však zaváděcí akční nabídka skončí, i tak bude levnější než prémiová konkurence.

 

  • 131 Reagovat !

    foto Joab

    Joab 20.11.  16:09

    HONEM!!!

    Ježišmarjá, lidi, spěchejte! Jenom padesát kusů za tydle prachy, to máte sotva pět, šest let a sou pryč, jen se zapráší..
  • 31 Reagovat !

    foto lamal

    lamal 20.11.  16:22

    Plastík

    Ako celok ok je to Lex, ale tvar tych pastovych lemov je fakt otrasny, nevkusny, neforemny dehonestujúci ...
    • 30 Reagovat !

      foto twistedTSD

      twistedTSD 20.11.  16:57

      « Re: Plastík

      Vzpomínám, jak se tu někdo vztekal, že kola nejsou hranatá, tak proč lemy ano? Lex to posunul na jiný level. ;-)
      • 01 Reagovat !

        foto H-K-svwet

        H/K_svwet 20.11.  17:04

        « Re: Re: Plastík

        problem je v hmote plastu... ta plastova hmota je nepomerne mohutna k blatniku aj k velkosti auta ako takeho .. neladi to... taketo masivne oplastovanie si moze dovolit uz povedzme trailhawk jeep cherokee s 21 centi svetlostou na terennych pneu ale nie brucho po zemi tahajuci vysavac UX s vizazou hatchu .. posobi to totiz ozaj az gycovo ale co je najpodstatnejsie je ze celkovo neladi to s autom vobec ... ani vizualne ani nijak to plastove peklo .. a pritom vacsi NX aj RX uz to vie uplne ok . tak kde je problem ze tu to zrazu takto pos.rali
      • 30 Reagovat !

        foto -Karel-

        _Karel_ 20.11.  17:45

        « Re: Re: Plastík

        Já s nimi tedy vůbec nemám problém. A vlastně (vzhledově) s ničím, vyjma příšerných výplní dveří sotva na úrovni Karoqu [odkaz]
        Jinak bych řekl velice pěkná městská stylovka.
        I cenově je to asi v rámci prémie a bohaté výbavy přiměřený.
        • 12 Reagovat !

          foto twistedTSD

          twistedTSD 20.11.  18:00

          « Re: Re: Re: Plastík

          Teď vidím, že tam mají ta příšerná řidítka nad volantem z ES. :-(
          • 22 Reagovat !

            foto briza

            briza 20.11.  20:11

            « Re: Re: Re: Re: Plastík

            Řidítka ... tak to sedí :yes: >:D
          • 11 Reagovat !

            foto Ozzman

            Ozzman 21.11.  10:09

            « Re: Re: Re: Re: Plastík

            Ty jsou příšerný !
        • 14 Reagovat !

          foto white-label

          white label 20.11.  20:03

          « Re: Re: Re: Plastík

          Ta asymetrie "oplastovaných děr" pro kola v blatnících je hrozná...
      • 00 Reagovat !

        foto lamal

        lamal 20.11.  18:05

        « Re: Re: Plastík

        jj total
  • 04 Reagovat !

    foto H-K-svwet

    H/K_svwet 20.11.  16:50

    to oplastovanie

    blatnikov je doslova priserne [odkaz] ... kola sa pod tou tonou plastu doslova opticky stracaju utopene v tej plastom obalenej mega diere .... snad len kona to ma este prisernejsie prevedene .. zbytok automobiloveho sveta ale taketo gycove riesenie ozaj nepodporuje... :*)

    velky RX sa mi pritom paci... vzdy som ho chvalil .... ale tam je to aj vizualne okolo blatnikov uplne ine kafe [odkaz] ... rovnako s oplastovnanim blatnikov a jeho prevedenim nemam problem ani pri NX [odkaz] .. ale uz pri tomto UX je to ozaj nevkusne... nesedi mi to k autu ... kona to iste... kym na santa fe aj tuscone je podobne ako pri vacsich lexusoch opat vsetko ok tak na mensej Kone to uz ale zase to oplastovanie hmotou neladi rovnako ko pri mensom UX... skoda
    • 30 Reagovat !

      foto pradeda7

      praděda7 20.11.  17:18

      « Re: to oplastovanie

      Někdo holky jiný vdolky....mě se naopak celá věc velice líbí. Lemy jsou řešeny jen napůl hranatě a celkový dojem je dobrý. Budou dobře chránit lak na parkovišti u supermarketu...... ;-) Ještě by to chtělo vkusné lišty na dveře..... :-) Mě naopak chybí vyšší výkon. Ale chápu, že Toyoťácká filosofie je jinde... :-!
      • 27 Reagovat !

        foto Hammunasakra

        Hammunasakra 20.11.  18:08

        « Re: Re: to oplastovanie

        Taky to tak vidim :yes: :-)

        Na městskej crossover těch 131 kW docela de = viz já 18:03 sme na ACZ takže v údajích sou samozřejmě zase chyby ;-)
      • 02 Reagovat !

        foto Emel

        Emel 21.11.  08:51

        « Re: to oplastovanie

        Hlavně ten zadní lem vypadá jak špatně vyrobenej angličák. Na fotkách hezké barvy, ale s těmi blatníky se to tluče... asi bych volil tu tmavou šedou, tam to nejvíc splývá.
  • 30 Reagovat !

    foto pradeda7

    praděda7 20.11.  17:29

    15 tlačítek na volantu...?

    ....a není to málo?......Řekl by J. Cimrman......... ;-)
    • 03 Reagovat !

      foto nalimer

      nalimer 20.11.  17:40

      « Re: 15 tlačítek na volantu...?

      do 4,5 m káry dať 2,0 motor? nedal by sa aj väčší?
  • 43 Reagovat !

    foto J-W

    J@W 20.11.  17:38

    Mazda CX3

    má konkurenci. ;-)
    • 10 Reagovat !

      foto Emel

      Emel 21.11.  08:54

      « Re: Mazda CX3

      Má... ale ne tuhle. CX-3 je o třídu menší auto.
  • 12 Reagovat !

    foto -Karel-

    _Karel_ 20.11.  17:51

    Hybrid

    Je nějaký speciální důvod, proč je v článku výkon hybridní soustavy a v tabulce už jen výkon spalováku?
    • 15 Reagovat !

      foto Hammunasakra

      Hammunasakra 20.11.  18:03

      « Re: Hybrid

      David Bureš? >:-[]

      On tam teda je = ale je to docela nepřehledně 130 kW. Jinak 178 koní a Lexus neuvádí 130 ale 131kW = což je správně

      Neni tam ale krouťák 202 Nm u 4kolky další 55 Nm

      A je tam tradiční ACZ chyba = dneska že výkony FWD a hybridní 4kolky sou stejný = no nejsou

      Prostě jako vždycky

      • 00 Reagovat !

        foto -Karel-

        _Karel_ 20.11.  18:09

        « Re: Re: Hybrid

        Jaj, přehlídl jsem se. V tom případě omluva.
        • 06 Reagovat !

          foto Hammunasakra

          Hammunasakra 20.11.  18:11

          « Re: Re: Re: Hybrid

          Zas tak moc bych to s omluvou nepřeháněl = ty chyby co sem zmínil tam prostě sou :-)
          • 05 Reagovat !

            foto DonVito

            DonVito 20.11.  18:20

            « Re: Re: Re: Re: Hybrid

            Ja bych to taky neprehanel..
            Hned druha veta! je slusnej paskvil:

            "Až však zaváděcí akční nabídka skončí, i tak bude levnější než prémiová konkurence"

            Spojeni: "az vsak, i tak.." vidim poprve >:D
          • 00 Reagovat !

            foto -Karel-

            _Karel_ 20.11.  18:20

            « Re: Re: Re: Re: Hybrid

            Technické údaje v brožuře samotného Lexusu taky nejsou úplně nejjasnější. To ale nic nemění na tom, že kombinovaný výkon opsali špatně.
  • 75 Reagovat !

    foto JohnST

    JohnST 20.11.  18:03

    HNUX

    Lexus HNUX vstupuje na cesky trh. Bacha vsetky automobilky traste sa..... >:-[]
    • 07 Reagovat !

      foto Hammunasakra

      Hammunasakra 20.11.  18:10

      « Re: HNUX

      Prej [odkaz] jezdí líp než [odkaz]
      • 42 Reagovat !

        foto webpaja

        webpaja 21.11.  06:08

        « Re: Re: HNUX

        To by asi za ty peníze měl >:D

        Hlavně by měl jezdit alespoň srovnatelně s:

        [odkaz]

        [odkaz]

        [odkaz]
        • 14 Reagovat !

          foto Blue-Sun

          Blue Sun 21.11.  08:43

          « Re: Re: Re: HNUX

          Proč zrovna srovnatelně? Proč mají být všechna auta stejná?
          • 20 Reagovat !

            foto Emel

            Emel 21.11.  09:21

            « Re: Re: Re: Re: HNUX

            Srovnatelně přece není stejně. SUV za 900 by mělo jezdit jako SUV za 900... a pak je buďto víc na pohodu, nebo víc na zábavu...
          • 01 Reagovat !

            foto webpaja

            webpaja 21.11.  09:35

            « Re: Re: Re: Re: HNUX

            Take it easy, tak ber slovo "konkurenceschopné"
          • 02 Reagovat !

            foto Ozzman

            Ozzman 21.11.  10:10

            « Re: Re: Re: HNUX

            A ty by sis koupil SUV v této ceně, kdyby jezdilo na úrovni Dusteru?
            • 00 Reagovat !

              foto Hammunasakra

              Hammunasakra 21.11.  10:13

              « Re: Re: Re: Re: HNUX

              Tos zase vymyslel co? >:-[]
              • 02 Reagovat !

                foto Ozzman

                Ozzman 21.11.  11:19

                « Re: Re: Re: Re: Re: HNUX

                Viz to co jsem napsal Karlovi. Lexus si přeci hraje na prémii, tak by měl být lepší, než nejlevnější SUV na trhu a měl by konkurovat té prémii, co dal odkazy Pája.. Jestli je lepší, nemohu soudit, ale rozhodně není hezčí... a to ani než ten Duster... jo a co říkáš na ta tykadla v kapličce přístrojů? >:D
                • 10 Reagovat !

                  foto Hammunasakra

                  Hammunasakra 21.11.  14:48

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: HNUX

                  Hraje? :-)

                  Sakra bejt víc prémie moc nejde >:D

                  Co ti chybí? Víc levnejch modelů? Tříválce? Zrovna koukám na A1 1.0 sportback za 700 litrů :-)

                  Tak co ti chybi?
                  • 00 Reagovat !

                    foto Ozzman

                    Ozzman 21.11.  15:23

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: HNUX

                    Že ses zas chytil nevinného vtipku >:D Mne nechybí nic, taky proto doufám, že se směle může srovnávst s prémií a ne mainstreamem ;) Jen se mi nelíbí...
                    • 00 Reagovat !

                      foto Hammunasakra

                      Hammunasakra 21.11.  15:37

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: HNUX

                      Takže nevíš = fajn ;-)

                      Mě se taky víc líbí C-HR

                      Ale UX je samozřejmě trochu dál = a jak sem si přečet 131kW pro městskejch crossover nestačí = i já pamatuju sportovní hatchbacky s takovejma výkonama :-)
                • 02 Reagovat !

                  foto mozgog

                  mozgog 21.11.  22:43

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: HNUX

                  ... Lexus si hraje na prémii ... >:D

                  Lexus je dnes asi jediná skutečná prémie.
                  • 00 Reagovat !

                    foto Emel

                    Emel 22.11.  09:51

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: HNUX

                    Exkluzivita není všechno... oni nejsou exkluzivní schválně ;-)
                    • 00 Reagovat !

                      foto Hammunasakra

                      Hammunasakra 22.11.  10:36

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: HNUX

                      To sou = nechrlej malý modely s tříválcema apod. ;-)
                      • 00 Reagovat !

                        foto Emel

                        Emel 22.11.  16:02

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: HNUX

                        Jaguar je úplně normální prémie, nenabízí nic, co by D3 neuměla. Jen nenabízí celé spektrum a neprodává se tak dobře.

                        Maserati je trošku jiný příběh, to je historicky značka o level exkluzivnější než prémiovky.
                        • 00 Reagovat !

                          foto Hammunasakra

                          Hammunasakra 22.11.  17:15

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: HNUX

                          Správně Jag je úplně normální prémie :-)

                          Maserati = je úplně normální prémie

                          Lexus = je úplně normální prémie [odkaz]

                          D3 miliony aut a motorizaci mainstream = včetně milionů mainstreamovejch zákazníků ;-)
                          • 00 Reagovat !

                            foto Emel

                            Emel 22.11.  22:31

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: HNUX

                            To jsou kecy, Jaguár úplně stejně prodává XE s čtyřválcovou naftou jako BMW nebo Audi, jen jim to lidi tolik nekupujou.

                            PS: Ten Lexus je typickej:

                            Scénář ovšem načrtla umělá inteligence, konkrétně systém Watson společnosti IBM. Ten prohledal úspěšné reklamy na luxusní auta za posledních patnáct let a vybral z nich několik společných bodů, ze kterých vytvořil základní osu scénáře.

                            A přesně tak staví Lexus prémiová auta - podívá se, co dělalo Audi posledních patnáct let, a podle toho to nabouchají ;-)
                            • 00 Reagovat !

                              foto Hammunasakra

                              Hammunasakra 22.11.  23:53

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: HNUX

                              Tak teď si odhalil filozofii Lexusu [odkaz] [odkaz] :-)

                              Viz já 10:36 my se ale nebavíme o čtyřválcový naftě žejo = místo který Lex nabízí benzín hybrid = a ostatní se přizpůsobujou jemu = včetně Audi ;-)

                              Realita milionů levnejch za prémii vydávanejch pleček s tříválcema a levnou technikou podvozku atd. prodávanou kvůli lepšímu balícímu papíru za prémii = a k nim miliony mainstremovejch zákazníků = to je prostě realita D3
                  • 00 Reagovat !

                    foto Hammunasakra

                    Hammunasakra 22.11.  10:19

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: HNUX

                    Přidal bych Jag a Maserati = D3 fakt reálně ztrácí = v milionech ročně logicky ztrácíš exkluzivitu. A stejně logicky si už víc lidí koupí nějakej prémiově lowendovej model a motor :-)
            • 10 Reagovat !

              foto Blue-Sun

              Blue Sun 21.11.  10:16

              « Re: Re: Re: Re: HNUX

              Proč zrovna Dusteru? Proč nemůže být UX třeba auto laděné více na pohodu a pohodlí, namísto na tupé řezání zatáček (protože to jediné je přeci důležité)?
            • 20 Reagovat !

              foto -Karel-

              _Karel_ 21.11.  10:26

              « Re: Re: Re: Re: HNUX

              Tak to by zajímalo i mě, jak to myslíš. Že to nemůže být konkurent pro třílitrovou X2M je jasný, ale tímhle směrem nemíří většina Lexusů. Špatně to podle všeho nejezdí, má to ošizenou čtyřkolku, dynamicky žádná závodnička, ale taky je to Lexus, ne BMW. Jiné auto, jiná cílová skupina.
              • 02 Reagovat !

                foto white-label

                white label 21.11.  10:42

                « Re: Re: Re: Re: Re: HNUX

                "...třílitrovou X2M..." ???
                • 10 Reagovat !

                  foto -Karel-

                  _Karel_ 21.11.  10:46

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: HNUX

                  Poslední ze tří pájových odkazů. [odkaz]
                  • 10 Reagovat !

                    foto white-label

                    white label 21.11.  11:44

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: HNUX

                    Do X2 se vleze šestihrnek?
                    • 10 Reagovat !

                      foto -Karel-

                      _Karel_ 21.11.  11:56

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: HNUX

                      Jak já to mám vědět. Pája dal odkaz na (zřejmě) připravovanou X2M. A že by se tomu UX mělo být schopno rovnat. Tak jsem jen napsal, že to samozřejmě schopno nebude. Dynamicky samozřejmě nebude ani nějakému jinému, než podladěnému (benzínovému) dvoulitru.
                  • 11 Reagovat !

                    foto webpaja

                    webpaja 21.11.  12:00

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: HNUX

                    Dvoulitrová ;-)
                    • 10 Reagovat !

                      foto -Karel-

                      _Karel_ 21.11.  12:03

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: HNUX

                      Že bych si špatně přeložil "It’s expected to produce around 400hp from a 3.0-litre straight-six engine" hned v prvním odstavci? :-)

                      Ok, už jsem si našel, že ho dělají coby X2 M35i, ale vycházel jsem z tvého odkazu.
              • 01 Reagovat !

                foto Ozzman

                Ozzman 21.11.  11:17

                « Re: Re: Re: Re: Re: HNUX

                Že SUV za 900 tisíc by asi mělo být lepší, než to nejlevnější na trhu a mělo by se měřit s D3, nic zapeklitého v tom nehledej :-)
                • 10 Reagovat !

                  foto -Karel-

                  _Karel_ 21.11.  11:43

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: HNUX

                  Tak tomu pořád nějak nerozumím. Ono je na UX něco srovnatelného s Dusterem? Mě tedy přijde SAMOZŘEJMĚ lepší, než nejlevnější SUV na trhu.
                  Jak už jsem psal - pohon výkonově průměrný, 4x4 podprůměrné. Na druhou stranu hybrid, asi docela prémiový interiér. Vzhled je kontroverzní, mě se líbí, jiným ne. Podle mě to v některých aspektech na D3 nemá, v jiných ano.
                  Jak už tu kdosi psal - pokud se něco reálně prodává za prémiové ceny, asi to je prémie.

                  • 01 Reagovat !

                    foto Ozzman

                    Ozzman 21.11.  11:49

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: HNUX

                    Tak si přečti to vlákno.

                    Sakra napsal, že jezdí líp, než CHR,

                    Pája komentoval, že za tu cenu by měl být srovnáván s D3

                    Blue Sun se diví srovnání s D3

                    Já napsal, že je asi logické, že SUV za 900 tisíc by asi mělo být lepší, než nejlevnější SUV na trhu, potažmo by mělo být srovnáváno s auty za podobnou cenu, co psal Pája.
                    • 10 Reagovat !

                      foto -Karel-

                      _Karel_ 21.11.  12:01

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: HNUX

                      Ale jo, nic proti tomu, že za prémiovou cenu by měl být srovnáván s prémií. Ale nějak to od tebe vyznělo, že je snad sotva srovnatelný s Dusterem, nebo že snad pochybuješ, jestli je vůbec lepší.
                      Jinak mi nepřišlo,že se BS diví srovnání s D3. Já ho tedy pochopil jinak. Zhruba tak, že asi není zásadní problém, pokud Lexus nejezdí stejně, jako BMW.
                      • 01 Reagovat !

                        foto Ozzman

                        Ozzman 21.11.  12:09

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: HNUX

                        No, Duster se mi líbí víc, opravdu a upřímě :-) Lexus se mi nelíbí vůbec, ještě možná v šedé barvě a bez tykadel v přístrojovce. Ne, prostě ne, Lex je ve většině případů pro mne auto, které bych už minimálně 5 let obešel, stejně jako Toyotu, protože mimo možná zajímavého pohonu se mi auto musí líbit.
                        Ale k tvé otázce, ten Duster tam byl jen jako příklad nejlevnějšího SUV, kde bude kompromisů asi více, než u auta za 1M
                        • 10 Reagovat !

                          foto -Karel-

                          _Karel_ 21.11.  12:16

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: HNUX

                          K poslední větě - asi bych bral raději čtyřkolku z Dustera, než těch 7kw z Lexu, ale jinak...Pokud bych k sobě postavil srovnatelné verze D3 a UX, a k tomu Dustera, tak si dovolím odhadovat, k čemu to UX bude mít o hodně blíž. :-)
                          Trochu bokem - u jednoho modelu Lexu zase (myslím si) nemá co postavit BMW. Ale to opravdu není důležité, sakra už toho nechme, nebo ze mě bude Sakra >:D
                          • 10 Reagovat !

                            foto Ozzman

                            Ozzman 21.11.  12:25

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: HNUX

                            4kolku nepotřebuješ, je Karle k ničemu ! Už si na to Sakra zvykni ! Nikdy nikde není dobré mít 4kolku ! Jediná dobrá je ta s elektromotrem, co má PSA a Lex, ta je vlastně nejlepší ! Tam je to jiné, protože je fajn, když ti na mokrém povrchu zabere i druhá náprava při výjezdu z křižovatky, nebo na kostkách v kopci....

                            Já si nemohu pomoct, ale D3 či Jag ve srovnatelné výbavě a modelu prostě vypadá líp.. mrkni co dal Pája.

                            • 10 Reagovat !

                              foto -Karel-

                              _Karel_ 21.11.  12:37

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: HNUX

                              Kdybych neřešil cenu - X2 i Jag se mi líbí víc.Ale nemyslím, že by to něco znamenalo.
                              Víc než Mondeo se mi taky líbí třeba P508, a nemyslím, že by z toho plynulo nějaké převratné zjištění.
                              Mě se interiéry Lexusů líbí opravdu hodně, ext. už většinou s nějakou výhradou. Ale to je jen věc vkusu.Nemyslím, že by se tím dala porovnávat nějaká prémiovost.
                              Tobě se kupodivu víc líbí Duster a mě z toho každým coulem křičí levný design (pochopitelně, to nekritizuju). UX podle mě nemá levný design, ale asi je dost velká skupina, které to nesedne.
                              • 11 Reagovat !

                                foto Ozzman

                                Ozzman 21.11.  12:44

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: HNUX

                                Víš co se mi líbí na Dusteru ? Protože to auto si na nic nehraje, nehraje si na sportovní, ani drsné auto, má karoserii naprosto konvenční, je to vlastně zvýšené kombi, žádná postupně splývající záď jako u většiny moderních SUV a Crossoverů (takže má i kufr), má světlou výšku na průchod terénem, né třeba jako některá SUV, co jsou zvýšená jen stropem kabiny, ale podvozek jaksi zůstal při zemi. Je to jedno z mála SUV, co tak i vypadá, žádné výstřelky ani blbniny. Proto je taky tak úspěšné.

                                Interiéry Lexusu se mi taky líbily, až do té módy s tykadly, vůbec nechápu k čemu to tam je ?
                                U Lexe mam prostě pocit (a u Toyoty), že si dizajnéři říkají.. hmm to auto je moc hezké a konvenční, pojďme to nějak vylepšit. Dají si LSD a tvoří, tu chromovaná příď jak kdyby to byl pluh na sníh, támhle tykadla nad volant, jindy zase vyříznou blatníky hranaté...

                                Mondeo jsem si vybral ze 2 důvodů, jeden byla dobrá zkušenost s předchozí generací a ta druhá, že se mi to auto fakt líbí, ve vyšších výbavách vypadá jako kus pořádného auta s tím agresivním Mustang čumákem. Vím, že jsou i lepší auta, ale v poměru ceny a toho jak funguje a jezdí jich zas tolik není.

                                P508 je krásná ! Ale Icockpit mne nebere, takže bych takové auto doma asi nepotřeboval, ale pokaždé, když ho uvidím, tak se otočím a zasním se :-) Auta vybíráme podle osobních preferencích v první řadě :-) A musí se nám líbit.
                                • 10 Reagovat !

                                  foto -Karel-

                                  _Karel_ 21.11.  12:54

                                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: HNUX

                                  To, co u Dusteru popisuješ, je ale spíš praktická stránka věci, než design.
                                  Proti vzhledu Mondea nic nemám, patřím spíš k těm, kterým se líbí, když jsem před dvěma lety kupoval A6, tak jsem chvíli stál v Áčkách nad téměř novým Mondeem Titanium za stejný prachy, ale vyhrálo srdce nad rozumem.
                                  P508 - máme to stejně, krásný auto, ale iCockpit... ;-\ I Koubek ve svém videotestu říká, že aby viděl na budíky, musí si dát volant hodně nízko, níž, než mu vyhovuje. A to není žádnej liliput. ;-\
                                  • 01 Reagovat !

                                    foto Ozzman

                                    Ozzman 21.11.  12:59

                                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: HNUX

                                    To co popisuju dělá z Dusteru to, že vypadá jako konvenční SUV, ten archetyp klasické karoserie tam je všude vidět. Kdežto takový paskvil, jako je UX, CHR a jiné... prostě to není můj šálek kávy :-)

                                    Jo, já taky koukal na nový Fokus, novou Oktavii (! i tak hluboko jsem klesl >:D ), ale za stejné peníze už bylo zánovní Mondeo s minimálním nájezdem...chápu tě...
                                    • 10 Reagovat !

                                      foto -Karel-

                                      _Karel_ 21.11.  13:05

                                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: HNUX

                                      Bráno takhle, je paskvil i X2. UX je i podle výrobce crossover.
                                      • 01 Reagovat !

                                        foto Ozzman

                                        Ozzman 21.11.  13:07

                                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: HNUX

                                        Ano, je, a dalo by se pokračovat, Q3, X6, Q8, Edge, Captur........ to by byl seznam >:D Ale to už nemužu moc kritizovat, jinak proti sobě poštvu celou místní komunitu
                                • 10 Reagovat !

                                  foto Hammunasakra

                                  Hammunasakra 21.11.  15:15

                                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: HNUX

                                  No vybral sis spíš blbě = čet si nedávnej srovnávací test 6ti modelů týhle třídy = což sou auta o 20-30 cm kratší = s názvem Nákupní tašky? Duster s odstupem nejhorší = rozválcoval ho Fiat 500X, CX3, Crossland X i Kona a Arona = je fakt že tam je nějakejch 70-80 tisíc odstup. A víc = ale i tak = s odstupem to nejhorší. O třídu níž = neni to už moc i na tebe? ;-)
                                  • 00 Reagovat !

                                    foto Ozzman

                                    Ozzman 21.11.  15:26

                                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: HNUX

                                    Ale Duster není nákupní taška, má plnit funkci SUV pro chudší obyvatele a že se mi líbí jak vypadá a i to že si na nic nehraje. Nesrovnavam ho s konkurencí a už vůbec ne s nákupními taškami, za tu cenu je logické, že ho technicky lepší a hlavně dražší auta předběhnou.
                                    • 00 Reagovat !

                                      foto Hammunasakra

                                      Hammunasakra 21.11.  15:33

                                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: HNUX

                                      Ale ten test = se tak menuje ;-)

                                      Samozřejmě pocit prostornosti = je jedno z mála kritérií kde uspěl :yes:

                                      No tys ho vytáh proti UX = o jízdních vlastnostech UX si možná čet. Já teď nedávno i o těch Dusteru >:-[]
                                      • 00 Reagovat !

                                        foto Ozzman

                                        Ozzman 21.11.  15:45

                                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: HNUX

                                        Dál jsem ho příklad jako nejlevnějšího SUV , nic víc a vysvětlil jsem to asi 4x tak dál už není třeba :-)
                            • 00 Reagovat !

                              foto Hammunasakra

                              Hammunasakra 21.11.  15:10

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: HNUX

                              Vstupní informace správný + zpracování hrozný = 3,14čovina :-)
        • 10 Reagovat !

          foto Hammunasakra

          Hammunasakra 21.11.  10:14

          « Re: Re: Re: HNUX

          Nečet si jízdní dojmy? S prstem v nose :-)
  • 30 Reagovat !

    foto Dinar

    Dinar 21.11.  08:47

    Městský UX?

    Já moc nechápu, proč se tu mluví o nějakém "městském crossoveru", což má evokovat skladné a mrštné, tj. logický menší, auto, když UX má 4,5 metru. Je to prostě SUV ve třídě tiguanu nebo X1/X2, což jsou auta kratší a nikdo o nich jako o "městských" nemluví, jsou to prostě SUV nižší střední. Tím plácáním o městském vozítku se maskuje nedostatečnost techniky UX, zejména absence možnosti 4x4 mimo top verzi, chabou dynamiku navzdory papírovým údajům o výkonu a nedostatečný prostor uvnitř na dané vnější rozměry. Akční cena je vzhledem ke značce dobrá, bude-li ale někdo chtít standardní auto této třídy, tj. čtyřkolku s dynamickými parametry odpovídajícími zhruba stopadesátikoňovému dýzlu, pak musí za UX vypláznout skoro dvakrát tolik než je akční nabídka, z tohoto pohledu už UX žádné terno není.
    • 00 Reagovat !

      foto KANKUNEN

      KANKUNEN 21.11.  09:36

      « Re: Městský UX?

      Hybrid je vždy plný kompromisů, někde funguje dobře, někde úplně špatně. Z hybridů mi dává nejvíce smysl Mercedes, nafta pluh in, do města i na dálnici
      • 10 Reagovat !

        foto Dinar

        Dinar 21.11.  09:56

        « Re: Městský UX?

        Zrovna jsem to řešil, mám éčko na operák, v březnu budu měnit, tj. musím teď nechat zadat do výroby, tak jsem zkoušel, jestli už jsou schopni nabídnout právě ten 220de, ale zatím ne, prý až další auto. Škoda, páč pro mou potřebu je právě kombinace nafty a el. v plug-in hybridu ideální a éčko jako auto mi docela vyhovuje.
        • 00 Reagovat !

          foto webpaja

          webpaja 21.11.  10:01

          « Re: Re: Městský UX?

          Je otázka, jestli spíš nenabídnou benzín + elektro.
          • 00 Reagovat !

            foto Dinar

            Dinar 21.11.  10:44

            « Re: Re: Re: Městský UX?

            Mě tvrdil V., že řeší dýzl hybrid. Uvidíme. ;-)
            • 01 Reagovat !

              foto white-label

              white label 21.11.  11:20

              « Re: Re: Re: Re: Městský UX?

              • 10 Reagovat !

                foto Dinar

                Dinar 21.11.  12:45

                « Re: Re: Re: Re: Re: Městský UX?

                Abys tomu rozuměl, teď nerozebíráme to, co nabízí/vyrábí Mercedes, ale co nabídne leasingovka. ;-)
                • 10 Reagovat !

                  foto white-label

                  white label 21.11.  13:08

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Městský UX?

                  Chápu, ale i ta leasingovka to může nabídnout jen v případě, že to bude mít v nabídce MB. :-)
                  • 10 Reagovat !

                    foto Dinar

                    Dinar 21.11.  13:59

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Městský UX?

                    No, oni (leasingovka) právě tvrdí, že někdy v březnu bude MB nabízet oboje, jak benzín hybrid, tak dýzl hybrid, a oni jednají s MB o těch dýzlech. ;-)
                • 01 Reagovat !

                  foto Ozzman

                  Ozzman 21.11.  13:25

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Městský UX?

                  Nevymýšlej si blbosti a ber tohle, jestli chceš jít s dobou >:-[]

                  [odkaz]

                  • 10 Reagovat !

                    foto Dinar

                    Dinar 21.11.  14:02

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Městský UX?

                    Jestli ze mně někdy bude prodavač reprobeden, budu nad tím uvažovat. ;-)
                    • 00 Reagovat !

                      foto Ozzman

                      Ozzman 21.11.  14:02

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Městský UX?

                      >:-[] :yes:
                    • 00 Reagovat !

                      foto Hammunasakra

                      Hammunasakra 21.11.  15:44

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Městský UX?

                      Uvažovat? Ty? ;-)

                      Dyť popleteš všechno = já narozdíl od tebe pár prodavačů [odkaz] znám = nemaj majetek jako Andrej tunelář ale :yes:

                      [odkaz] nejen my chudý neprodavači = to holt považujeme za ideální přibliživadlo po velkoměstě a okolí. Jak tohle tak hybridy obecně
                  • 00 Reagovat !

                    foto Hammunasakra

                    Hammunasakra 21.11.  15:47

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Městský UX?

                    Máš víc pravdu než si připouštíš ;-)

                    Automobilky co máš za prémiový = konečně po desetiletí = napodobujou Toyotu a Lexus a vyrážej timhle směrem = jak víš >:-[]

                    Lehce pod polovinou stránky [odkaz] je zajímavý že to vlastně všichni vědi
                    Dělí nás jen to jestli se podle toho i chováme nebo = sme jak Ozzy :-)
                    • 00 Reagovat !

                      foto Ozzman

                      Ozzman 22.11.  08:30

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Městský UX?

                      Koukám, většina aut jsou nafťáky... >:D
                      • 00 Reagovat !

                        foto Hammunasakra

                        Hammunasakra 22.11.  10:35

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Městský UX?

                        A přesto ten atmo benzín = je větší držák >:D

                        Ten text je skoro neuvěřitelnej = a to že tolik lidí to odmítá popírá nechápe = a hledá horší dražší řešení = taky >:-[]
      • 00 Reagovat !

        foto Hammunasakra

        Hammunasakra 21.11.  10:14

        « Re: Re: Městský UX?

        Sakra to vysvětli! >:-[]
  • 30 Reagovat !

    foto webpaja

    webpaja 21.11.  09:50

    OT: Elektromobilita

    Tak tohle mě zaujalo:

    [odkaz]
    • 10 Reagovat !

      foto adamzprahy

      adamzprahy 21.11.  09:59

      « Re: OT: Elektromobilita

      Díky za link :-) :yes:

      To mě ani nepřekvapuje...Nabíječky bývají spíš neobsazené, protože většina majitelů EV nabíjí doma. Stavba těch veřejných stanic není nejlevnější a EV aut je přecijen pořád málo. Takže se asi snaží pár chudáků, kteří mají vybito a nemají kartu, nachytat aby to aspoň trochu stáhli, protože se za standardní ceny ani zdaleka nedá mluvit i businessu typu čerpací stanice.
  • 40 Reagovat !

    foto adamzprahy

    adamzprahy 21.11.  10:28

    Proč ne?

    Jezdím po městě s Toyotou CHR, které mě pozitivně překvapilo a souhlasím s testy, které ho pasují na horní hranici mainstreamu. Říkal jsem si, že by stačilo vylepšit pár věcí a mohou to vydávat za Lexus.

    UX na mě v tomhle ohledu působí, že je přesně ono. Sice je o trochu větší než CHR, ale na fotkách zvenčí, ale hlavně z interiéru je vidět, že posloužila jako základ. Dokonce ty sedačky podle fotek jsou podle mě stejné jako má verze Selection - [odkaz] mám úplně stejné, jen jednobarevné v té světlé kůži až nahoru. Výplně dveří tvarově taky stejné, architektura zbytku je prakticky taky stejná.

    Co mi na CHR chybí k "prémii": silnější motor, lepší odhlučnění motoru při vyšší zátěži, infotainment a jeho displej s "hodinkami" a třeba i hlasité stahování oken. Ta okna jsou takový fun fact, motorek stahování je hlučnější než samotný elektromotor, který pohání celé auto >:D Z testu co jsem četl jinde, je přesně tohle na UX vyladěné.

    No chtěl jsem říct, že UX přesně tyhle věci řeší a příplatek cca 200-300k mi smysl dává, obzvlášť když UX je o půl třídy větší. Nedělal jsem srovnání v konfigurátorech, ale podle toho ceníku vychází vzhledem k výbavě levněji než třeba takové BMW X1, než X2 výrazně. Kdo jezdí do centra Prahy, tak s hybridem tady dost ušetří ještě navíc (parkování).

    Je teda fakt, že chybí nějaká top motorizace, ale X1 a X2 samozřejmě jezdí většinou jako 18d. Takže mě to přijde dobrý, teď už jen aby lidi věděli že to existuje a Lexus to dokázal prodat :-) :yes:

    ...a trochu mě štve že s tím nepřišli o čtvrt roku dříve >:D
    • 01 Reagovat !

      foto Emel

      Emel 21.11.  10:52

      « Re: Proč ne?

      Vzal bys hybrida UX místo CHR?

      Já teda X2 vídám docela v benzínu, ono to asi není úplně typické fleet auto. Ceníkovka 20i šplhá s výbavou přes mega, jasně... pak je otázka, jestli ti Lexus z těch akčních 950 za hybrid ještě něco sleví. Pokud ne, tak si myslím, že reálná kupní cena bude srovnatelná (250h proti sDrive 20i s nějakou výbavou).
      • 10 Reagovat !

        foto -Karel-

        _Karel_ 21.11.  10:57

        « Re: Re: Proč ne?

        Ceníkovka 20i začíná na mega. A zřejmě je to cena bez 4x4 (pokud s-Drive není čtyřkolka což asi není).
        • 01 Reagovat !

          foto Emel

          Emel 21.11.  11:07

          « Re: Re: Re: Proč ne?

          No však ta 250h za akčních 950 je taky jen FWD.

          Jasně, začíná na mega a je to s halogenama a tak. Jenže zase u BMW dostaneš nějakou dvoucifernou slevu...
      • 10 Reagovat !

        foto adamzprahy

        adamzprahy 21.11.  11:07

        « Re: Re: Proč ne?

        Souhlas, jak by to konkrétně vycházelo je otázkou. Každopádně ta cena mi přijde adekvátní.

        UX jsem osobně neviděl tak nevím, ale určitě bych to zvážil. S CHR jsem hodně spokojený a od začátku vnímám jen ty 3 věci co jsem zmínil, které UX řeší a jsem ochotný za ně připlatit...ale teď už je pozdě, tak třeba příště :-)
        • 10 Reagovat !

          foto Emel

          Emel 21.11.  11:15

          « Re: Re: Re: Proč ne?

          Jo, ty akční ceníkovky jsou asi v pořádku... jen některé automobilky používají akční ceny jaksi místo slev. Člověk pak třeba zjistí, že to, co by před půlrokem dostal slevu, je dneska ve formě akční ceny... a po konci akce se to zase vrátí zpátky do formy slevy. Často takhle vypadají různé "dny Peugeot" a podobně - že se jen oficiálně napíšou do ceníku reálné ceny, za které se normálně prodává celý rok.

          Ale dobře, to je jen takové přemítání na okraj, ceníkové ceny jsou prémiovou optikou ok a nic jiného hodnotit nemůžeme.
  • 02 Reagovat !

    foto white-label

    white label 21.11.  12:49

    Takže znovu...

    ...ta asymetrie "oplastovaných děr" pro kola v blatnících je hrozná:
    [odkaz]
    Klidně se zase umínusujte, ale pro změnu zkuste k těm palcům dolů přidat i nějaký ten argument. ;-)
    • 10 Reagovat !

      foto -Karel-

      _Karel_ 21.11.  12:57

      « Re: Takže znovu...

      Mínus pro tebe nemám, argument taky ne, ale mě to tam - kupodivu - sedí. Ale beru, že můj názor není úplně směroplatnej, když se mě líbí Kodiaq. >:D
      • 11 Reagovat !

        foto white-label

        white label 21.11.  13:09

        « Re: Re: Takže znovu...

        Když pro mě nemáš mínus, nepotřebuješ argument.
        To jsem odkoukal od Andreje seniora... >:-[]
  • 01 Reagovat !

    foto Londonbridge

    Londonbridge 21.11.  13:48

    Lexus/Toyota

    Nic v zlom ale kto kresli Lexus a Toyoty ? mozno mal ist Kaban radsej k nim a nakreslit im foremnejsie auta. Viem Americanom to je jedno chlastaju ten hnusny Budweiser s malych flasiek su radi ze od toho menej boli hlava ako od Molson Canadian a potom sa im zda aj Prius ako od Ital Design.
  • 00 Reagovat !

    foto mozgog

    mozgog 21.11.  22:32

    Super !

    Opravdu pěkný, kdyby za těch 799 bylo jako čtyřkolka, tak jasná volba ...
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Připravte se na pohřeb, říkali lékaři rodičům. Malý bojovník to nevzdal a přežil

Připravte se na pohřeb, říkali lékaři rodičům. Malý…

Mladému páru z amerického státu Indiana se narodil chlapeček Rowan o tři měsíce dříve a s nekrotizující…

Apple zprovoznil EKG na Watch Series 4. Bohužel jen v USA

Apple zprovoznil EKG na Watch Series 4. Bohužel jen v USA

Po několika měsících od představení Apple konečně vydal aktualizaci watchOS 5.1.2, která v hodinkách zprovozní…

 

iSport.cz

Klopp vytáhl na United žolíka, po třech minutách slavil. Štěstí, řekl Mourinho

Klopp vytáhl na United žolíka, po třech minutách…

Takhle nějak by mohla vypadat definice dokonalého střídání. Kouč Liverpoolu Jürgen Klopp poslal dvacet minut…

Rajnoch o Spartě: Hrůza! Hráči skoro brečeli. Co radí Rosickému?

Rajnoch o Spartě: Hrůza! Hráči skoro brečeli. Co…

Když viděl, jak Zdeněk Ščasný, Martin Frýdek či Michal Sáček po remíze s Příbramí (1:1) odevzdaně odpovídají…

 

Reflex.cz

Kvůli krávě zavraždil přítele. Neodolal a vrátil se na místo činu

Kvůli krávě zavraždil přítele. Neodolal a vrátil se…

Psal se rok 1898. V hostinci u Valšů na rohu Betlémské a Poštovské ulice (dnes Karoliny Světlé) panovala…

Dlouhé zimní večery ve světle svíčky? Dánské obsese útulností je zdraví vysoce nebezpečná

Dlouhé zimní večery ve světle svíčky? Dánské obsese…

Dánské slovo hygge je do jiných jazyků těžko přeložitelné. V češtině má asi nejblíže ke slovu „útulný“. Dánové…