Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Lexus UX vstupuje na český trh. Pro lákavé ceny musíte spěchat!

Nejmenší SUV od Lexusu vstupuje na český trh s hodně lákavými cenami. Až však zaváděcí akční nabídka skončí, i tak bude levnější než prémiová konkurence.
Zpět na článek
20. 11. 2018 16:09
20. 11. 2018 19:53
20. 11. 2018 16:22
20. 11. 2018 16:57
20. 11. 2018 17:04
20. 11. 2018 17:45
20. 11. 2018 18:00
20. 11. 2018 20:11
21. 11. 2018 10:09
20. 11. 2018 20:03
20. 11. 2018 18:05
21. 11. 2018 08:51
21. 11. 2018 08:54
20. 11. 2018 17:51
20. 11. 2018 18:03
20. 11. 2018 18:09
20. 11. 2018 18:11
20. 11. 2018 18:20
20. 11. 2018 18:20
20. 11. 2018 18:03
20. 11. 2018 18:10
21. 11. 2018 06:08
21. 11. 2018 08:43
21. 11. 2018 09:21
21. 11. 2018 09:35
21. 11. 2018 10:10
21. 11. 2018 10:13
21. 11. 2018 11:19
21. 11. 2018 14:48
21. 11. 2018 15:23
21. 11. 2018 15:37
21. 11. 2018 22:43
22. 11. 2018 09:51
22. 11. 2018 10:36
22. 11. 2018 16:02
22. 11. 2018 17:15
22. 11. 2018 22:31
22. 11. 2018 23:53
22. 11. 2018 10:19
21. 11. 2018 10:16
21. 11. 2018 10:54
21. 11. 2018 11:53
21. 11. 2018 10:26
21. 11. 2018 10:42
21. 11. 2018 10:46
21. 11. 2018 11:44
21. 11. 2018 11:56
21. 11. 2018 12:00
21. 11. 2018 12:03
21. 11. 2018 11:17
21. 11. 2018 11:43
21. 11. 2018 11:49
21. 11. 2018 12:01
21. 11. 2018 12:09
21. 11. 2018 12:16
21. 11. 2018 12:25
21. 11. 2018 12:37
21. 11. 2018 12:44
21. 11. 2018 12:54
21. 11. 2018 12:59
21. 11. 2018 13:05
21. 11. 2018 13:07
21. 11. 2018 15:15
21. 11. 2018 15:26
21. 11. 2018 15:33
21. 11. 2018 15:45
21. 11. 2018 15:10
21. 11. 2018 10:14
21. 11. 2018 08:47
21. 11. 2018 09:56
21. 11. 2018 10:44
21. 11. 2018 12:45
21. 11. 2018 13:59
21. 11. 2018 13:25
21. 11. 2018 14:02
21. 11. 2018 14:02
22. 11. 2018 08:30
21. 11. 2018 10:28
21. 11. 2018 10:52
21. 11. 2018 10:57
21. 11. 2018 11:07
21. 11. 2018 11:07
21. 11. 2018 11:15
21. 11. 2018 22:32
22. 11. 2018 10:34
20. 11. 2018 16:09
HONEM!!!
Ježišmarjá, lidi, spěchejte! Jenom padesát kusů za tydle prachy, to máte sotva pět, šest let a sou pryč, jen se zapráší..
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Hammunasakra
20. 11. 2018 17:06
Re: HONEM!!!
Bacha s těma rokama = skoro současně pude i o 50 ks ES [odkaz] >:-[]
Avatar - white label
20. 11. 2018 19:53
Re: HONEM!!!
Spíše než-li luxusu,
dáváš přednost nevkusu,
potom spěchej k LeXUsu...
Avatar - lamal
20. 11. 2018 16:22
Plastík
Ako celok ok je to Lex, ale tvar tych pastovych lemov je fakt otrasny, nevkusny, neforemny dehonestujúci ...
Rozbalit vlákno
8
Avatar - twistedTSD
20. 11. 2018 16:57
Re: Plastík
Vzpomínám, jak se tu někdo vztekal, že kola nejsou hranatá, tak proč lemy ano? Lex to posunul na jiný level. ;-)
Avatar - 3_diamanty
20. 11. 2018 17:04
Re: Plastík
problem je v hmote plastu... ta plastova hmota je nepomerne mohutna k blatniku aj k velkosti auta ako takeho .. neladi to... taketo masivne oplastovanie si moze dovolit uz povedzme trailhawk jeep cherokee s 21 centi svetlostou na terennych pneu ale nie brucho po zemi tahajuci vysavac UX s vizazou hatchu .. posobi to totiz ozaj az gycovo ale co je najpodstatnejsie je ze celkovo neladi to s autom vobec ... ani vizualne ani nijak to plastove peklo .. a pritom vacsi NX aj RX uz to vie uplne ok . tak kde je problem ze tu to zrazu takto pos.rali
Avatar - _Karel_
20. 11. 2018 17:45
Re: Plastík
Já s nimi tedy vůbec nemám problém. A vlastně (vzhledově) s ničím, vyjma příšerných výplní dveří sotva na úrovni Karoqu [odkaz]
Jinak bych řekl velice pěkná městská stylovka.
I cenově je to asi v rámci prémie a bohaté výbavy přiměřený.
Avatar - twistedTSD
20. 11. 2018 18:00
Re: Plastík
Teď vidím, že tam mají ta příšerná řidítka nad volantem z ES. :-(
20. 11. 2018 20:11
Re: Plastík
Řidítka ... tak to sedí :yes: >:D
Avatar - Ozzman
21. 11. 2018 10:09
Re: Plastík
Ty jsou příšerný !
Avatar - white label
20. 11. 2018 20:03
Re: Plastík
Ta asymetrie "oplastovaných děr" pro kola v blatnících je hrozná...
Avatar - 3_diamanty
20. 11. 2018 16:50
to oplastovanie
blatnikov je doslova priserne [odkaz] ... kola sa pod tou tonou plastu doslova opticky stracaju utopene v tej plastom obalenej mega diere .... snad len kona to ma este prisernejsie prevedene .. zbytok automobiloveho sveta ale taketo gycove riesenie ozaj nepodporuje... :*)

velky RX sa mi pritom paci... vzdy som ho chvalil .... ale tam je to aj vizualne okolo blatnikov uplne ine kafe [odkaz] ... rovnako s oplastovnanim blatnikov a jeho prevedenim nemam problem ani pri NX [odkaz] .. ale uz pri tomto UX je to ozaj nevkusne... nesedi mi to k autu ... kona to iste... kym na santa fe aj tuscone je podobne ako pri vacsich lexusoch opat vsetko ok tak na mensej Kone to uz ale zase to oplastovanie hmotou neladi rovnako ko pri mensom UX... skoda
Rozbalit vlákno
3
Avatar - praděda7
20. 11. 2018 17:18
Re: to oplastovanie
Někdo holky jiný vdolky....mě se naopak celá věc velice líbí. Lemy jsou řešeny jen napůl hranatě a celkový dojem je dobrý. Budou dobře chránit lak na parkovišti u supermarketu...... ;-) Ještě by to chtělo vkusné lišty na dveře..... :-) Mě naopak chybí vyšší výkon. Ale chápu, že Toyoťácká filosofie je jinde... :-!
Avatar - Hammunasakra
20. 11. 2018 18:08
Re: to oplastovanie
Taky to tak vidim :yes: :-)

Na městskej crossover těch 131 kW docela de = viz já 18:03 sme na ACZ takže v údajích sou samozřejmě zase chyby ;-)
Avatar - Emel
21. 11. 2018 08:51
Re: to oplastovanie
Hlavně ten zadní lem vypadá jak špatně vyrobenej angličák. Na fotkách hezké barvy, ale s těmi blatníky se to tluče... asi bych volil tu tmavou šedou, tam to nejvíc splývá.
Avatar - praděda7
20. 11. 2018 17:29
15 tlačítek na volantu...?
....a není to málo?......Řekl by J. Cimrman......... ;-)
Rozbalit vlákno
2
Avatar - nalimer
20. 11. 2018 17:40
Re: 15 tlačítek na volantu...?
do 4,5 m káry dať 2,0 motor? nedal by sa aj väčší?
Avatar - _Karel_
20. 11. 2018 17:47
Re: 15 tlačítek na volantu...?
To je ironie?
Avatar - Uživatel_5340709
20. 11. 2018 17:38
Mazda CX3
má konkurenci. ;-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Emel
21. 11. 2018 08:54
Re: Mazda CX3
Má... ale ne tuhle. CX-3 je o třídu menší auto.
Avatar - _Karel_
20. 11. 2018 17:51
Hybrid
Je nějaký speciální důvod, proč je v článku výkon hybridní soustavy a v tabulce už jen výkon spalováku?
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Hammunasakra
20. 11. 2018 18:03
Re: Hybrid
David Bureš? >:-[]

On tam teda je = ale je to docela nepřehledně 130 kW. Jinak 178 koní a Lexus neuvádí 130 ale 131kW = což je správně

Neni tam ale krouťák 202 Nm u 4kolky další 55 Nm

A je tam tradiční ACZ chyba = dneska že výkony FWD a hybridní 4kolky sou stejný = no nejsou

Prostě jako vždycky
Avatar - _Karel_
20. 11. 2018 18:09
Re: Hybrid
Jaj, přehlídl jsem se. V tom případě omluva.
Avatar - Hammunasakra
20. 11. 2018 18:11
Re: Hybrid
Zas tak moc bych to s omluvou nepřeháněl = ty chyby co sem zmínil tam prostě sou :-)
20. 11. 2018 18:20
Re: Hybrid
Ja bych to taky neprehanel..
Hned druha veta! je slusnej paskvil:

"Až však zaváděcí akční nabídka skončí, i tak bude levnější než prémiová konkurence"

Spojeni: "az vsak, i tak.." vidim poprve >:D
Avatar - _Karel_
20. 11. 2018 18:20
Re: Hybrid
Technické údaje v brožuře samotného Lexusu taky nejsou úplně nejjasnější. To ale nic nemění na tom, že kombinovaný výkon opsali špatně.
Avatar - JohnST
20. 11. 2018 18:03
HNUX
Lexus HNUX vstupuje na cesky trh. Bacha vsetky automobilky traste sa..... >:-[]
Rozbalit vlákno
48
Avatar - Hammunasakra
20. 11. 2018 18:10
Re: HNUX
Prej [odkaz] jezdí líp než [odkaz]
21. 11. 2018 06:08
Re: HNUX
To by asi za ty peníze měl >:D

Hlavně by měl jezdit alespoň srovnatelně s:

[odkaz]

[odkaz]

[odkaz]
Avatar - Blue Sun
21. 11. 2018 08:43
Re: HNUX
Proč zrovna srovnatelně? Proč mají být všechna auta stejná?
Avatar - Emel
21. 11. 2018 09:21
Re: HNUX
Srovnatelně přece není stejně. SUV za 900 by mělo jezdit jako SUV za 900... a pak je buďto víc na pohodu, nebo víc na zábavu...
21. 11. 2018 09:35
Re: HNUX
Take it easy, tak ber slovo "konkurenceschopné"
Avatar - Ozzman
21. 11. 2018 10:10
Re: HNUX
A ty by sis koupil SUV v této ceně, kdyby jezdilo na úrovni Dusteru?
Avatar - Hammunasakra
21. 11. 2018 10:13
Re: HNUX
Tos zase vymyslel co? >:-[]
Avatar - Ozzman
21. 11. 2018 11:19
Re: HNUX
Viz to co jsem napsal Karlovi. Lexus si přeci hraje na prémii, tak by měl být lepší, než nejlevnější SUV na trhu a měl by konkurovat té prémii, co dal odkazy Pája.. Jestli je lepší, nemohu soudit, ale rozhodně není hezčí... a to ani než ten Duster... jo a co říkáš na ta tykadla v kapličce přístrojů? >:D
Avatar - Hammunasakra
21. 11. 2018 14:48
Re: HNUX
Hraje? :-)

Sakra bejt víc prémie moc nejde >:D

Co ti chybí? Víc levnejch modelů? Tříválce? Zrovna koukám na A1 1.0 sportback za 700 litrů :-)

Tak co ti chybi?
Avatar - Ozzman
21. 11. 2018 15:23
Re: HNUX
Že ses zas chytil nevinného vtipku >:D Mne nechybí nic, taky proto doufám, že se směle může srovnávst s prémií a ne mainstreamem ;) Jen se mi nelíbí...
Avatar - Hammunasakra
21. 11. 2018 15:37
Re: HNUX
Takže nevíš = fajn ;-)

Mě se taky víc líbí C-HR

Ale UX je samozřejmě trochu dál = a jak sem si přečet 131kW pro městskejch crossover nestačí = i já pamatuju sportovní hatchbacky s takovejma výkonama :-)
21. 11. 2018 22:43
Re: HNUX
... Lexus si hraje na prémii ... >:D

Lexus je dnes asi jediná skutečná prémie.
Avatar - Emel
22. 11. 2018 09:51
Re: HNUX
Exkluzivita není všechno... oni nejsou exkluzivní schválně ;-)
Avatar - Hammunasakra
22. 11. 2018 10:36
Re: HNUX
To sou = nechrlej malý modely s tříválcema apod. ;-)
Avatar - Emel
22. 11. 2018 16:02
Re: HNUX
Jaguar je úplně normální prémie, nenabízí nic, co by D3 neuměla. Jen nenabízí celé spektrum a neprodává se tak dobře.

Maserati je trošku jiný příběh, to je historicky značka o level exkluzivnější než prémiovky.
Avatar - Hammunasakra
22. 11. 2018 17:15
Re: HNUX
Správně Jag je úplně normální prémie :-)

Maserati = je úplně normální prémie

Lexus = je úplně normální prémie [odkaz]

D3 miliony aut a motorizaci mainstream = včetně milionů mainstreamovejch zákazníků ;-)
Avatar - Emel
22. 11. 2018 22:31
Re: HNUX
To jsou kecy, Jaguár úplně stejně prodává XE s čtyřválcovou naftou jako BMW nebo Audi, jen jim to lidi tolik nekupujou.

PS: Ten Lexus je typickej:

Scénář ovšem načrtla umělá inteligence, konkrétně systém Watson společnosti IBM. Ten prohledal úspěšné reklamy na luxusní auta za posledních patnáct let a vybral z nich několik společných bodů, ze kterých vytvořil základní osu scénáře.

A přesně tak staví Lexus prémiová auta - podívá se, co dělalo Audi posledních patnáct let, a podle toho to nabouchají ;-)
Avatar - Hammunasakra
22. 11. 2018 23:53
Re: HNUX
Tak teď si odhalil filozofii Lexusu [odkaz] [odkaz] :-)

Viz já 10:36 my se ale nebavíme o čtyřválcový naftě žejo = místo který Lex nabízí benzín hybrid = a ostatní se přizpůsobujou jemu = včetně Audi ;-)

Realita milionů levnejch za prémii vydávanejch pleček s tříválcema a levnou technikou podvozku atd. prodávanou kvůli lepšímu balícímu papíru za prémii = a k nim miliony mainstremovejch zákazníků = to je prostě realita D3
Avatar - Hammunasakra
22. 11. 2018 10:19
Re: HNUX
Přidal bych Jag a Maserati = D3 fakt reálně ztrácí = v milionech ročně logicky ztrácíš exkluzivitu. A stejně logicky si už víc lidí koupí nějakej prémiově lowendovej model a motor :-)
Avatar - Blue Sun
21. 11. 2018 10:16
Re: HNUX
Proč zrovna Dusteru? Proč nemůže být UX třeba auto laděné více na pohodu a pohodlí, namísto na tupé řezání zatáček (protože to jediné je přeci důležité)?
Avatar - Hammunasakra
21. 11. 2018 10:54
Re: HNUX
Vtip je že UX umí jezdit sakra dobře [odkaz] :-)
21. 11. 2018 11:53
Re: HNUX
Jízda je pro tebe tupé řezání zatáček? V pologazíku?
Avatar - _Karel_
21. 11. 2018 10:26
Re: HNUX
Tak to by zajímalo i mě, jak to myslíš. Že to nemůže být konkurent pro třílitrovou X2M je jasný, ale tímhle směrem nemíří většina Lexusů. Špatně to podle všeho nejezdí, má to ošizenou čtyřkolku, dynamicky žádná závodnička, ale taky je to Lexus, ne BMW. Jiné auto, jiná cílová skupina.
Avatar - white label
21. 11. 2018 10:42
Re: HNUX
"...třílitrovou X2M..." ???
Avatar - _Karel_
21. 11. 2018 10:46
Re: HNUX
Poslední ze tří pájových odkazů. [odkaz]
Avatar - white label
21. 11. 2018 11:44
Re: HNUX
Do X2 se vleze šestihrnek?
Avatar - _Karel_
21. 11. 2018 11:56
Re: HNUX
Jak já to mám vědět. Pája dal odkaz na (zřejmě) připravovanou X2M. A že by se tomu UX mělo být schopno rovnat. Tak jsem jen napsal, že to samozřejmě schopno nebude. Dynamicky samozřejmě nebude ani nějakému jinému, než podladěnému (benzínovému) dvoulitru.
Avatar - _Karel_
21. 11. 2018 12:03
Re: HNUX
Že bych si špatně přeložil "It’s expected to produce around 400hp from a 3.0-litre straight-six engine" hned v prvním odstavci? :-)

Ok, už jsem si našel, že ho dělají coby X2 M35i, ale vycházel jsem z tvého odkazu.
Avatar - Ozzman
21. 11. 2018 11:17
Re: HNUX
Že SUV za 900 tisíc by asi mělo být lepší, než to nejlevnější na trhu a mělo by se měřit s D3, nic zapeklitého v tom nehledej :-)
Avatar - _Karel_
21. 11. 2018 11:43
Re: HNUX
Tak tomu pořád nějak nerozumím. Ono je na UX něco srovnatelného s Dusterem? Mě tedy přijde SAMOZŘEJMĚ lepší, než nejlevnější SUV na trhu.
Jak už jsem psal - pohon výkonově průměrný, 4x4 podprůměrné. Na druhou stranu hybrid, asi docela prémiový interiér. Vzhled je kontroverzní, mě se líbí, jiným ne. Podle mě to v některých aspektech na D3 nemá, v jiných ano.
Jak už tu kdosi psal - pokud se něco reálně prodává za prémiové ceny, asi to je prémie.
Avatar - Ozzman
21. 11. 2018 11:49
Re: HNUX
Tak si přečti to vlákno.

Sakra napsal, že jezdí líp, než CHR,

Pája komentoval, že za tu cenu by měl být srovnáván s D3

Blue Sun se diví srovnání s D3

Já napsal, že je asi logické, že SUV za 900 tisíc by asi mělo být lepší, než nejlevnější SUV na trhu, potažmo by mělo být srovnáváno s auty za podobnou cenu, co psal Pája.
Avatar - _Karel_
21. 11. 2018 12:01
Re: HNUX
Ale jo, nic proti tomu, že za prémiovou cenu by měl být srovnáván s prémií. Ale nějak to od tebe vyznělo, že je snad sotva srovnatelný s Dusterem, nebo že snad pochybuješ, jestli je vůbec lepší.
Jinak mi nepřišlo,že se BS diví srovnání s D3. Já ho tedy pochopil jinak. Zhruba tak, že asi není zásadní problém, pokud Lexus nejezdí stejně, jako BMW.
Avatar - Ozzman
21. 11. 2018 12:09
Re: HNUX
No, Duster se mi líbí víc, opravdu a upřímě :-) Lexus se mi nelíbí vůbec, ještě možná v šedé barvě a bez tykadel v přístrojovce. Ne, prostě ne, Lex je ve většině případů pro mne auto, které bych už minimálně 5 let obešel, stejně jako Toyotu, protože mimo možná zajímavého pohonu se mi auto musí líbit.
Ale k tvé otázce, ten Duster tam byl jen jako příklad nejlevnějšího SUV, kde bude kompromisů asi více, než u auta za 1M
Avatar - _Karel_
21. 11. 2018 12:16
Re: HNUX
K poslední větě - asi bych bral raději čtyřkolku z Dustera, než těch 7kw z Lexu, ale jinak...Pokud bych k sobě postavil srovnatelné verze D3 a UX, a k tomu Dustera, tak si dovolím odhadovat, k čemu to UX bude mít o hodně blíž. :-)
Trochu bokem - u jednoho modelu Lexu zase (myslím si) nemá co postavit BMW. Ale to opravdu není důležité, sakra už toho nechme, nebo ze mě bude Sakra >:D
Avatar - Ozzman
21. 11. 2018 12:25
Re: HNUX
4kolku nepotřebuješ, je Karle k ničemu ! Už si na to Sakra zvykni ! Nikdy nikde není dobré mít 4kolku ! Jediná dobrá je ta s elektromotrem, co má PSA a Lex, ta je vlastně nejlepší ! Tam je to jiné, protože je fajn, když ti na mokrém povrchu zabere i druhá náprava při výjezdu z křižovatky, nebo na kostkách v kopci....

Já si nemohu pomoct, ale D3 či Jag ve srovnatelné výbavě a modelu prostě vypadá líp.. mrkni co dal Pája.
Avatar - _Karel_
21. 11. 2018 12:37
Re: HNUX
Kdybych neřešil cenu - X2 i Jag se mi líbí víc.Ale nemyslím, že by to něco znamenalo.
Víc než Mondeo se mi taky líbí třeba P508, a nemyslím, že by z toho plynulo nějaké převratné zjištění.
Mě se interiéry Lexusů líbí opravdu hodně, ext. už většinou s nějakou výhradou. Ale to je jen věc vkusu.Nemyslím, že by se tím dala porovnávat nějaká prémiovost.
Tobě se kupodivu víc líbí Duster a mě z toho každým coulem křičí levný design (pochopitelně, to nekritizuju). UX podle mě nemá levný design, ale asi je dost velká skupina, které to nesedne.
Avatar - Ozzman
21. 11. 2018 12:44
Re: HNUX
Víš co se mi líbí na Dusteru ? Protože to auto si na nic nehraje, nehraje si na sportovní, ani drsné auto, má karoserii naprosto konvenční, je to vlastně zvýšené kombi, žádná postupně splývající záď jako u většiny moderních SUV a Crossoverů (takže má i kufr), má světlou výšku na průchod terénem, né třeba jako některá SUV, co jsou zvýšená jen stropem kabiny, ale podvozek jaksi zůstal při zemi. Je to jedno z mála SUV, co tak i vypadá, žádné výstřelky ani blbniny. Proto je taky tak úspěšné.

Interiéry Lexusu se mi taky líbily, až do té módy s tykadly, vůbec nechápu k čemu to tam je ?
U Lexe mam prostě pocit (a u Toyoty), že si dizajnéři říkají.. hmm to auto je moc hezké a konvenční, pojďme to nějak vylepšit. Dají si LSD a tvoří, tu chromovaná příď jak kdyby to byl pluh na sníh, támhle tykadla nad volant, jindy zase vyříznou blatníky hranaté...

Mondeo jsem si vybral ze 2 důvodů, jeden byla dobrá zkušenost s předchozí generací a ta druhá, že se mi to auto fakt líbí, ve vyšších výbavách vypadá jako kus pořádného auta s tím agresivním Mustang čumákem. Vím, že jsou i lepší auta, ale v poměru ceny a toho jak funguje a jezdí jich zas tolik není.

P508 je krásná ! Ale Icockpit mne nebere, takže bych takové auto doma asi nepotřeboval, ale pokaždé, když ho uvidím, tak se otočím a zasním se :-) Auta vybíráme podle osobních preferencích v první řadě :-) A musí se nám líbit.
Avatar - _Karel_
21. 11. 2018 12:54
Re: HNUX
To, co u Dusteru popisuješ, je ale spíš praktická stránka věci, než design.
Proti vzhledu Mondea nic nemám, patřím spíš k těm, kterým se líbí, když jsem před dvěma lety kupoval A6, tak jsem chvíli stál v Áčkách nad téměř novým Mondeem Titanium za stejný prachy, ale vyhrálo srdce nad rozumem.
P508 - máme to stejně, krásný auto, ale iCockpit... ;-\ I Koubek ve svém videotestu říká, že aby viděl na budíky, musí si dát volant hodně nízko, níž, než mu vyhovuje. A to není žádnej liliput. ;-\
Avatar - Ozzman
21. 11. 2018 12:59
Re: HNUX
To co popisuju dělá z Dusteru to, že vypadá jako konvenční SUV, ten archetyp klasické karoserie tam je všude vidět. Kdežto takový paskvil, jako je UX, CHR a jiné... prostě to není můj šálek kávy :-)

Jo, já taky koukal na nový Fokus, novou Oktavii (! i tak hluboko jsem klesl >:D ), ale za stejné peníze už bylo zánovní Mondeo s minimálním nájezdem...chápu tě...
Avatar - _Karel_
21. 11. 2018 13:05
Re: HNUX
Bráno takhle, je paskvil i X2. UX je i podle výrobce crossover.
Avatar - Ozzman
21. 11. 2018 13:07
Re: HNUX
Ano, je, a dalo by se pokračovat, Q3, X6, Q8, Edge, Captur........ to by byl seznam >:D Ale to už nemužu moc kritizovat, jinak proti sobě poštvu celou místní komunitu
Avatar - Hammunasakra
21. 11. 2018 15:15
Re: HNUX
No vybral sis spíš blbě = čet si nedávnej srovnávací test 6ti modelů týhle třídy = což sou auta o 20-30 cm kratší = s názvem Nákupní tašky? Duster s odstupem nejhorší = rozválcoval ho Fiat 500X, CX3, Crossland X i Kona a Arona = je fakt že tam je nějakejch 70-80 tisíc odstup. A víc = ale i tak = s odstupem to nejhorší. O třídu níž = neni to už moc i na tebe? ;-)
Avatar - Ozzman
21. 11. 2018 15:26
Re: HNUX
Ale Duster není nákupní taška, má plnit funkci SUV pro chudší obyvatele a že se mi líbí jak vypadá a i to že si na nic nehraje. Nesrovnavam ho s konkurencí a už vůbec ne s nákupními taškami, za tu cenu je logické, že ho technicky lepší a hlavně dražší auta předběhnou.
Avatar - Hammunasakra
21. 11. 2018 15:33
Re: HNUX
Ale ten test = se tak menuje ;-)

Samozřejmě pocit prostornosti = je jedno z mála kritérií kde uspěl :yes:

No tys ho vytáh proti UX = o jízdních vlastnostech UX si možná čet. Já teď nedávno i o těch Dusteru >:-[]
Avatar - Ozzman
21. 11. 2018 15:45
Re: HNUX
Dál jsem ho příklad jako nejlevnějšího SUV , nic víc a vysvětlil jsem to asi 4x tak dál už není třeba :-)
Avatar - Hammunasakra
21. 11. 2018 15:10
Re: HNUX
Vstupní informace správný + zpracování hrozný = 3,14čovina :-)
Avatar - Hammunasakra
21. 11. 2018 10:14
Re: HNUX
Nečet si jízdní dojmy? S prstem v nose :-)
Avatar - Dinar
21. 11. 2018 08:47
Městský UX?
Já moc nechápu, proč se tu mluví o nějakém "městském crossoveru", což má evokovat skladné a mrštné, tj. logický menší, auto, když UX má 4,5 metru. Je to prostě SUV ve třídě tiguanu nebo X1/X2, což jsou auta kratší a nikdo o nich jako o "městských" nemluví, jsou to prostě SUV nižší střední. Tím plácáním o městském vozítku se maskuje nedostatečnost techniky UX, zejména absence možnosti 4x4 mimo top verzi, chabou dynamiku navzdory papírovým údajům o výkonu a nedostatečný prostor uvnitř na dané vnější rozměry. Akční cena je vzhledem ke značce dobrá, bude-li ale někdo chtít standardní auto této třídy, tj. čtyřkolku s dynamickými parametry odpovídajícími zhruba stopadesátikoňovému dýzlu, pak musí za UX vypláznout skoro dvakrát tolik než je akční nabídka, z tohoto pohledu už UX žádné terno není.
Rozbalit vlákno
18
Avatar - KANKUNEN
21. 11. 2018 09:36
Re: Městský UX?
Hybrid je vždy plný kompromisů, někde funguje dobře, někde úplně špatně. Z hybridů mi dává nejvíce smysl Mercedes, nafta pluh in, do města i na dálnici
Avatar - Dinar
21. 11. 2018 09:56
Re: Městský UX?
Zrovna jsem to řešil, mám éčko na operák, v březnu budu měnit, tj. musím teď nechat zadat do výroby, tak jsem zkoušel, jestli už jsou schopni nabídnout právě ten 220de, ale zatím ne, prý až další auto. Škoda, páč pro mou potřebu je právě kombinace nafty a el. v plug-in hybridu ideální a éčko jako auto mi docela vyhovuje.
21. 11. 2018 10:01
Re: Městský UX?
Je otázka, jestli spíš nenabídnou benzín + elektro.
Avatar - Dinar
21. 11. 2018 10:44
Re: Městský UX?
Mě tvrdil V., že řeší dýzl hybrid. Uvidíme. ;-)
Avatar - Dinar
21. 11. 2018 12:45
Re: Městský UX?
Abys tomu rozuměl, teď nerozebíráme to, co nabízí/vyrábí Mercedes, ale co nabídne leasingovka. ;-)
Avatar - white label
21. 11. 2018 13:08
Re: Městský UX?
Chápu, ale i ta leasingovka to může nabídnout jen v případě, že to bude mít v nabídce MB. :-)
Avatar - Dinar
21. 11. 2018 13:59
Re: Městský UX?
No, oni (leasingovka) právě tvrdí, že někdy v březnu bude MB nabízet oboje, jak benzín hybrid, tak dýzl hybrid, a oni jednají s MB o těch dýzlech. ;-)
Avatar - Ozzman
21. 11. 2018 13:25
Re: Městský UX?
Nevymýšlej si blbosti a ber tohle, jestli chceš jít s dobou >:-[]

[odkaz]
Avatar - Dinar
21. 11. 2018 14:02
Re: Městský UX?
Jestli ze mně někdy bude prodavač reprobeden, budu nad tím uvažovat. ;-)
Avatar - Ozzman
21. 11. 2018 14:02
Re: Městský UX?
>:-[] :yes:
Avatar - Hammunasakra
21. 11. 2018 15:44
Re: Městský UX?
Uvažovat? Ty? ;-)

Dyť popleteš všechno = já narozdíl od tebe pár prodavačů [odkaz] znám = nemaj majetek jako Andrej tunelář ale :yes:

[odkaz] nejen my chudý neprodavači = to holt považujeme za ideální přibliživadlo po velkoměstě a okolí. Jak tohle tak hybridy obecně
Avatar - Hammunasakra
21. 11. 2018 15:47
Re: Městský UX?
Máš víc pravdu než si připouštíš ;-)

Automobilky co máš za prémiový = konečně po desetiletí = napodobujou Toyotu a Lexus a vyrážej timhle směrem = jak víš >:-[]

Lehce pod polovinou stránky [odkaz] je zajímavý že to vlastně všichni vědi
Dělí nás jen to jestli se podle toho i chováme nebo = sme jak Ozzy :-)
Avatar - Ozzman
22. 11. 2018 08:30
Re: Městský UX?
Koukám, většina aut jsou nafťáky... >:D
Avatar - Hammunasakra
22. 11. 2018 10:35
Re: Městský UX?
A přesto ten atmo benzín = je větší držák >:D

Ten text je skoro neuvěřitelnej = a to že tolik lidí to odmítá popírá nechápe = a hledá horší dražší řešení = taky >:-[]
Avatar - Hammunasakra
21. 11. 2018 10:14
Re: Městský UX?
Sakra to vysvětli! >:-[]
Avatar - Hammunasakra
21. 11. 2018 14:46
Re: Městský UX?
Neumíš to žejo? >:D >:-[]
21. 11. 2018 09:50
OT: Elektromobilita
Tak tohle mě zaujalo:

[odkaz]
Rozbalit vlákno
1
21. 11. 2018 09:59
Re: OT: Elektromobilita
Díky za link :-) :yes:

To mě ani nepřekvapuje...Nabíječky bývají spíš neobsazené, protože většina majitelů EV nabíjí doma. Stavba těch veřejných stanic není nejlevnější a EV aut je přecijen pořád málo. Takže se asi snaží pár chudáků, kteří mají vybito a nemají kartu, nachytat aby to aspoň trochu stáhli, protože se za standardní ceny ani zdaleka nedá mluvit i businessu typu čerpací stanice.
21. 11. 2018 10:28
Proč ne?
Jezdím po městě s Toyotou CHR, které mě pozitivně překvapilo a souhlasím s testy, které ho pasují na horní hranici mainstreamu. Říkal jsem si, že by stačilo vylepšit pár věcí a mohou to vydávat za Lexus.

UX na mě v tomhle ohledu působí, že je přesně ono. Sice je o trochu větší než CHR, ale na fotkách zvenčí, ale hlavně z interiéru je vidět, že posloužila jako základ. Dokonce ty sedačky podle fotek jsou podle mě stejné jako má verze Selection - [odkaz] mám úplně stejné, jen jednobarevné v té světlé kůži až nahoru. Výplně dveří tvarově taky stejné, architektura zbytku je prakticky taky stejná.

Co mi na CHR chybí k "prémii": silnější motor, lepší odhlučnění motoru při vyšší zátěži, infotainment a jeho displej s "hodinkami" a třeba i hlasité stahování oken. Ta okna jsou takový fun fact, motorek stahování je hlučnější než samotný elektromotor, který pohání celé auto >:D Z testu co jsem četl jinde, je přesně tohle na UX vyladěné.

No chtěl jsem říct, že UX přesně tyhle věci řeší a příplatek cca 200-300k mi smysl dává, obzvlášť když UX je o půl třídy větší. Nedělal jsem srovnání v konfigurátorech, ale podle toho ceníku vychází vzhledem k výbavě levněji než třeba takové BMW X1, než X2 výrazně. Kdo jezdí do centra Prahy, tak s hybridem tady dost ušetří ještě navíc (parkování).

Je teda fakt, že chybí nějaká top motorizace, ale X1 a X2 samozřejmě jezdí většinou jako 18d. Takže mě to přijde dobrý, teď už jen aby lidi věděli že to existuje a Lexus to dokázal prodat :-) :yes:

...a trochu mě štve že s tím nepřišli o čtvrt roku dříve >:D
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Emel
21. 11. 2018 10:52
Re: Proč ne?
Vzal bys hybrida UX místo CHR?

Já teda X2 vídám docela v benzínu, ono to asi není úplně typické fleet auto. Ceníkovka 20i šplhá s výbavou přes mega, jasně... pak je otázka, jestli ti Lexus z těch akčních 950 za hybrid ještě něco sleví. Pokud ne, tak si myslím, že reálná kupní cena bude srovnatelná (250h proti sDrive 20i s nějakou výbavou).
Avatar - _Karel_
21. 11. 2018 10:57
Re: Proč ne?
Ceníkovka 20i začíná na mega. A zřejmě je to cena bez 4x4 (pokud s-Drive není čtyřkolka což asi není).
Avatar - Emel
21. 11. 2018 11:07
Re: Proč ne?
No však ta 250h za akčních 950 je taky jen FWD.

Jasně, začíná na mega a je to s halogenama a tak. Jenže zase u BMW dostaneš nějakou dvoucifernou slevu...
21. 11. 2018 11:07
Re: Proč ne?
Souhlas, jak by to konkrétně vycházelo je otázkou. Každopádně ta cena mi přijde adekvátní.

UX jsem osobně neviděl tak nevím, ale určitě bych to zvážil. S CHR jsem hodně spokojený a od začátku vnímám jen ty 3 věci co jsem zmínil, které UX řeší a jsem ochotný za ně připlatit...ale teď už je pozdě, tak třeba příště :-)
Avatar - Emel
21. 11. 2018 11:15
Re: Proč ne?
Jo, ty akční ceníkovky jsou asi v pořádku... jen některé automobilky používají akční ceny jaksi místo slev. Člověk pak třeba zjistí, že to, co by před půlrokem dostal slevu, je dneska ve formě akční ceny... a po konci akce se to zase vrátí zpátky do formy slevy. Často takhle vypadají různé "dny Peugeot" a podobně - že se jen oficiálně napíšou do ceníku reálné ceny, za které se normálně prodává celý rok.

Ale dobře, to je jen takové přemítání na okraj, ceníkové ceny jsou prémiovou optikou ok a nic jiného hodnotit nemůžeme.
Avatar - white label
21. 11. 2018 12:49
Takže znovu...
...ta asymetrie "oplastovaných děr" pro kola v blatnících je hrozná:
[odkaz]
Klidně se zase umínusujte, ale pro změnu zkuste k těm palcům dolů přidat i nějaký ten argument. ;-)
Rozbalit vlákno
2
Avatar - _Karel_
21. 11. 2018 12:57
Re: Takže znovu...
Mínus pro tebe nemám, argument taky ne, ale mě to tam - kupodivu - sedí. Ale beru, že můj názor není úplně směroplatnej, když se mě líbí Kodiaq. >:D
Avatar - white label
21. 11. 2018 13:09
Re: Takže znovu...
Když pro mě nemáš mínus, nepotřebuješ argument.
To jsem odkoukal od Andreje seniora... >:-[]
Avatar - Londonbridge
21. 11. 2018 13:48
Lexus/Toyota
Nic v zlom ale kto kresli Lexus a Toyoty ? mozno mal ist Kaban radsej k nim a nakreslit im foremnejsie auta. Viem Americanom to je jedno chlastaju ten hnusny Budweiser s malych flasiek su radi ze od toho menej boli hlava ako od Molson Canadian a potom sa im zda aj Prius ako od Ital Design.
Rozbalit vlákno
0
21. 11. 2018 22:32
Super !
Opravdu pěkný, kdyby za těch 799 bylo jako čtyřkolka, tak jasná volba ...
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Hammunasakra
22. 11. 2018 10:34
Re: Super !
To by fakt byla jasná volba = ale 799 nestačí ani na [odkaz]