Už jsem o tom psal, tohle může bejt konec US Fordu
Otřesný lacině vypadající facelift základních fordovských modelů :no: Tohle má jak jít proti Lexusu, BMW, MB, Infiniti a Acuře? >:-[] Další důkaz toho, že Ford holt nemá prachy :no:
Re: Už jsem o tom psal, tohle může bejt konec US Fordu
Tož ne že by Lincoln byl zrovna šálek mého čaje (neb preferuji Dodge), nicméně lacině vypadají facelift, no nevím nevím TTTome. V této souvislosti mne napadá jedno takové trochen rýpnutíčko, ale nechám si ho pro sebe (zatím). No a interiér tedy bodoval řek bych stoprocentně (škoda že zde není foto), a na to hodně majitelů vozů dá, neb přece jen ho vidí mhohem déle než exteriér (tedy až na vyjímky). A abych to nějak uzavřel: tady u nás v ČR tyhle vozy na 99,99% live neuvidíme, což je možná pro některé jedince dobře a pro některé zas ne. Tož tak.
Re: Už jsem o tom psal, tohle může bejt konec US Fordu
no nějaké určitě ju ... vezmi si že navigatorů 2003+ tu jezdí určitě 15 - 30 a jsou celkem běžně k vidění ... nemluvě třeba o infi fx které je přímo tuctovka a proti kterému jde mkx :-)
Re: Už jsem o tom psal, tohle může bejt konec US Fordu
Lacině vypadající facelift = koukaj z toho fordovské modely až hrůza, akorát jiná maska + více chromu :no: Srovnej současného Navigátora a tohoto nového ;-\ Současných Navigátorů jezdí v ČR "docela dost", zejména v centru Prahy
Re: Už jsem o tom psal, tohle může bejt konec US Fordu
>:D Tož to ja, Navigátor je do centra naší matičky stověžaté to pravé vozidlo, snad lepší už je jen H1,2,3. Jenže naše milá ČR není jen Praha. Tam kde se životem protloukám já těch "emerik" jezdí hodně hodně málo (což jest zároveň i odpověď pro cuisina). A design? To jest věc čistě subjektivní, paždokádně je to led na který, pod dojmem z jiných diskusí, zde se nechci pouštět neb zde nechi založi další flame. Tož tak.
Re: Už jsem o tom psal, tohle může bejt konec US Fordu
ano dávám ti za pravdu zejména v praze jezdí amerik hafo ( stejně ale i tak v dalších velkých městech ) ... ale loni jsem zavítal do okolí sloupu u č.l. a tam se v jedné malebné vesničce u jednoho malebného domčeku skvěl mustang ... nádherný pohled :-)
Re: Už jsem o tom psal, tohle může bejt konec US Fordu
Jiná maska a víc chromu. Vždycky, když tohle slyším, vybaví se mi Lexus. >:D >:D >:D:no: LX470 Největší a nejdražší model z terénních Lexusů: [odkaz] Prostě předražený LandCruiser. A ještě tak dva roky dozadu neměl Lexus v nabídce VůBEC NIC, co by nebyl jen lehký facelift Toyoty. A myslím, že si ho obhajoval stejně vášnivě, jako nyní. Takže brzdi s tím kydáním hnoje na Lincoln. :no:
Re: Už jsem o tom psal, tohle může bejt konec US Fordu
No a je to díky Lonesovi venku, tedy to mé malé rýpnutíčko (viz výše), aneb Lexus jset faceliftem Toyoty přesně jako Lincoln Forda. Kdo chce kam, tož pánbůh s ním. ;-) Sám si o to řek :-)
Re: Už jsem o tom psal, tohle může bejt konec US Fordu
mě se LX470 celkem líbí a když jsem to potkal tak to vypadá dost dobře. ... ale esi jsem u lexusu na nějaké auto zvědv tak právě na tohle v nové generaci ..
Re: Už jsem o tom psal, tohle může bejt konec US Fordu
Brácho, klid.. určitě moc dobře víš, jak je to doopravdy a jen mě tady testuješ ;-) Moc dobře víš, že nová generace LC bude něco jiného než nový LX (viz Marko) a že bude do dvou let!!! Tak že brácho, za dva roky bude situace jiná - kromě ESka nebudou mít Lexusy a Toyoty mnoho společného (v úrovni o jaké se bavíme, technika je něco jiného). Lincoln se právě snaží o reinkarnaci a lá Caddy, jsem přesvědčen, že zvolil špatnou cestu. Nové modely jsou příliš fordovské
Re: Už jsem o tom psal, tohle může bejt konec US Fordu
Promiň Tome, ale to, co říkáš, je plnotučná demagogie.
Jako kdybych ti odpověděl, že v MINULOSTI dělal Lincoln nezávislé modely a proto ty SOUČASNÉ jsou také nezávislé. Hovadina co?
Takže jestli se někdy v BUDOUCNOSTI dočkáme nezávisle vyvinutého Lexáče, dobře nám tak. Ale to neznamená, že ty současné a minulé nejsou jen přeleštěné Toyoty.
A pozor, neříkám ani slovo o tom, jestli je něco dobře nebo ne, hezké nebo ošklivé. Pouze upozorňuji, že používat budoucnost jako argument současnosti je FAUL.
Re: Už jsem o tom psal, tohle může bejt konec US Fordu
OK, beru, jdu si na dvě minuty sednout na trestnou >:D;-) Přesto jedna připomínka: ES, GX a LX jsou "vyleštěné" Toyoty, ale IS, GS, LS a ŔX jsou nezávislé modely X na Lincolnu mi vadí, že to všechno jen "vyleštěné" Fordy, navíc ten design mi nejpřijde "hodnotný".. třeba porovnání nový Navigator vs Escalade..
Re: Už jsem o tom psal, tohle může bejt konec US Fordu
Protože tě považuji za specialistu na ameriky (a to myslím vážně) rád bych si vyslechnul názor. LX470 jsem měl, a opravdu je to luxusní (velmi) verze LC (ale je to LEXUS..mňam). Moooc se mi líbí RX a hlavně ve verzi 400h, prostě fandím novým technologiím. A kdo jiný mi tohle nabídne? nikdo. V tomhle prostě Lexus vede (a důkaz budiž i LX 600h - to je naprostý úžas!)
O navigatoru (a jeho rodině) přemýšlím už nšjaký čas..a opravdu nevím, protože v NY jsem jezdil Expeditionem a úplně to stačilo. No, ale koukej na Prahu...to je najednou málo a musíš mít minimálně H2 nebo co??? myslíš, že ty příspěvky píší lidi, co tyhle auta mají? no nic:-) každopádně, co pavažuješ za nej luxusní truck ty?
Re: Už jsem o tom psal, tohle může bejt konec US Fordu
truckem myslíš pikouše ??? nebonormální offroad/suv ??? pokud truckjako pikouš tak je na výběr asi jen mzi cadillac escalade ext ( test zítra v autosalonu na primě) a lincoln mark lt - ten pokud vím ještě v čr není. a pokud suv tak je teď asi velký boj escalade/navigator/range/gl/q7/ ... každé je v něčem lepší a v nečem vyniká zas jiné. v téhle kategorii vylženě špatné auto není ;-) záleží na tom co se ti líbí a co preferuješ
Byl jsem vzdycky fandou americkych aut a myslim, ze mrizka chladice Lincolna nema konkurenci. To, ze vyhral cenu za nejlepsi interier, je taky dukazem kvality. Jedinou chybou je, ze stavi tak velka auta. Kdyby byly mensi s motorama V6 v nejlesi vybave, +hybrid, prodaval by se lepe. Velke automobily maji odzvoneno.
Důkazem kvality je zejména to, že pravidelně v JD Power poráží Toyotu, o jejíž kvalitě (mám ten pocit) nesmí nikdo napsat křivého slova. ;-) Jinak MKZ je střední třída. Snad bys od Lincolna nechtěl něco menšího? :-)
už jsem tu o Linolnu psal a i jsme o tom celkem hezky podebatovali s Tomem, tak se omlouvám že se budu opakovat.( jinak na edmunds.com se teď objevili testy mkx a navigatora l - ještě jsem je ale nepřelouskal tak nevim jak dopadli. )
Mě se ty auta líbí a na to v jaké je teď Ford krizi tak si myslím že to není tak nejhorší. Zvláště Navigator je v mojích očích něco jako americkej Range co se týče vzhledu a stylu- Zejména v interiéru který podle mého patří k jedněm z těch nejpovedenějších v současných automobilech - nad ním už je range rover a spyker :*) . Jen jsem zjistil že Navi nemá redukci tak to mě namíchli :(
MKX na svůj start teprve čeká a uvidí se jak bude přijatý a jak se vlastně povedl, ale předpoklad pro úspěch má.
MKZ se už prodává pokud vím možná že někdo by byl i schopen dát sem tabulky prodejů.
Trochu jsem překvapen tím že Mark LT se moc neprodává nějak jsems i myslel že má naopak úspěch - škoda že nemá interier v stylu ostatních lincolnů ale pouze předělanou F150.
Přiští rok má odstartovat MKS, ale z té studie jsem trochu na rozpacích.
Osobně si myslím že Lincolnu hodně ublížilo období kdy nevěděl jak to s ním bude a byl chvíli v PAG a pak hned zas jinde čímž se promrhalo hodně času a prostředků. Co se týče budoucnosti viděl bych to nějak obdobně jako nedávno Cadillac který měl celkem krizi a úspěšně se z ní dostává. Můj osobní názor který jsem tu už také mnohokrát psal že Lincoln by měl být v PAG odkud by dostal přístup k mnoha technologiím konstrukčnním celkům atp. které by zlevnili vývoj a zvedli kvalitů a image vozů ( třeba od Jagu s kterým jsou na tom podobně)
Těším se až bude na tom lincoln zase dobře aby měl možnost uvádět i produkty pro okrajové trhy jako kupé, kabrio nebo třeba i nějaké další pro Lincoln v nových segmentech trhu a možná že se jej pak dočkáme i v u nás jako Cadillacu, brzo i ofiko Infiniti. A nebo se snad najde individni dovozce kterej jej bude tlačit do povědomí české veřejnosti jako se tu protlačilo Infiniti FX ;-)
Da sa to celkom ale ked mam zhodnotit podla mojho amaterskeho pohladu na auta je to take :yes::no: .Ten navogator je lepsi v povodnej starej verzii.Skor by som bral nove camaro ako vsetky tieto lincolny.
Crossover MKX působí den ode dne přesvědčivěji. MKZ/Zephyr je takový nahrubo tesaný. Nevím jak jinak to vyjádřit. Navigator se mi líbil víc před faceliftem. A poté, co Caddy Escalade odstranil jedinou svojí slabinu: truckoidní interiér, moc šancí na úspěch mu nedávám. Design interiérů má Lincoln tradičně překrásný ale exteriéry teď vypadají i v souhrnu jako designová cvičení. Už jen proto, že každý model má trochu odlišný styl. Spíš jako kdyby sondovali reakce a nevěděli, zda jít konzervativní cestou nebo měnit.
podle mě je škoda že vedení Fordu zvažuje zrušení vozu Lincoln Town Car...podle mě překrásné auto,úžasný koráb silnic a nepokožitelný highway-car král...5,5m délky,4,7l V8 motor se spotřebou 11l/100km a neslyšným chodem,4-stupňový automat,highway speed si dává na volnoběh a karoserie usazená na klasickém rámu...nad tím by ukápl slzu kdejaký zastánce klasiky,nic klasištějšího už nenajdete...typická amerika...a taky překrásná :-( škoda ho :'-(
len tak ma napadlo, nezda sa vam, ze to mkx-ko sa tak trocha ponasa na fabiu combi? ten predok (predny naraznik, kraje svetiel), zadok (horna linia svetiel) a aj pohlad zboku. Myslim ze pretvorit fabiu na nieco taketo by vo photoshope skusenemu manikovi netrvalo nejak extra dlho...