Lincoln zvažuje návrat ke klasickým jménům

 

Luxusní divize koncernu Ford možná opustí poněkud nepřehledný způsob značení svých modelů ve prospěch tradičních jmen ze své historie.

V posledním desetiletí Lincoln až na velké SUV Navigator úplně opustil používání klasických jmen v označení svých modelů a nahradil je zkratkami, začínajícími písmeny MK.

Původním cílem tohoto kroku bylo zpřehlednění aktuální nabídky pro klienty a její jasné oddělení od ne vždy úspěšných a pozitivně vnímaných modelů. V současnosti je tímto způsobem označena pětice modelových řad, ale nejen pro řadu klientů se jedná o matoucí řešení.

V rozhovoru pro Automotive News se k tomuto problému nepřímo vyjádřil Joseph R. Hinrichs, výkonný viceprezident Ford Motor Company, který uvedl, že vedení koncernu i samotného Lincolnu je nadšeno z pozornosti, kterou vyvolal koncept Continental i jeho samotné jméno při premiéře na letošním autosalonu v New Yorku.

Právě letošní koncept Lincon Continental a jeho sériový nástupce, který má dorazit v modelovém roce 2017 mohou být tím pravým impulzem k opuštění zkratek s předponou MK a využití dalších tradičních jmen.

V případě, že se Lincoln k tomuto kroku odhodlá, pak může při správné strategii, překlenout svá nepříliš šťastná období a za využití jmen, jakým je právě Continental nebo Town Car nebo Zephyr připomenout své klasické modely z jejich nejlepších let.

Koncept nového Lincolnu Continental se představí v New Yorku (+videa)

Podle Automotive News mohou být důvodem k zamyšlení ohledně jmen i prodejní výsledky současných Lincolnů, protože Navigatoru údajně v letošním roce výrazně vzrostly prodejní výsledky, zatímco ostatní modely, v jejichž označení figuruje MK se potýkají s mírným poklesem zájmu ze strany zákazníků.

Pravdou je, že nejen pro většinu běžných zájemců o prémiový nebo luxusní automobil je příjemnější, když mohou před svými známými říci, že si pořídili nový Continental případně Town Car a ne jen nějaký MKS.

Spolupracujeme s TipCars.com
Česko jedná o výměně přístavů v Hamburku, může k ní dojít do pěti let Česko jedná o výměně přístavů v Hamburku, může k ní dojít do pěti let

Česká republika by během tří až pěti let mohla vyměnit…

Stát by mohl hradit náklady na EET, malí podnikatelé jednali s Babišem Stát by mohl hradit náklady na EET, malí podnikatelé jednali s Babišem

Nejmenší obchody s jedním pokladním místem by mohly…

Rytíři na Bouzov nemají nárok, odvolací soud potvrdil zamítnutí žaloby Rytíři na Bouzov nemají nárok, odvolací soud potvrdil zamítnutí žaloby

Olomoucký krajský soud dnes v odvolacím řízení potvrdil…

ČEZ prodává podíl v maďarské MOL, z transakce čeká miliardové výnosy ČEZ prodává podíl v maďarské MOL, z transakce čeká miliardové výnosy

Energetická skupina ČEZ spustila prodej svého podílu 7,5…

 
Zdroj: Automotive News
 







Doporučujeme
Nové motory Mercedesu: Proč se vrací řadové šestiválce? Nová technika podrobně! Nové motory Mercedesu: Proč se vrací řadové šestiválce?

Od roku 2005 sázel Mercedes-Benz u šestiválců výhradně na…

Kontrolky v autě: Znáte jejich význam? Kontrolky v autě: Znáte jejich význam?

Co který symbol na palubní desce znamená, jsme psali již…

 

AutoRevue
Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

V pátek fakticky končí povinnost zimních pneumatik a…

Hyundai si patentovalo motor s nestejným objemem spalovacích komor Hyundai si patentovalo motor s nestejným objemem spalovacích komor

Korejská automobilka si nechala na evropském patentovém…

 




Lincoln Continental: Návrat krále. Trochu nudného... Lincoln Continental: Návrat krále. Trochu nudného...

Lincoln Continental se vrací. Produkční verze se oproti…

Prosinec 2015 na Veterán.auto.cz: Čistě americká záležitost Prosinec 2015 na Veterán.auto.cz: Čistě americká záležitost

Continental, Chevrolet, Plymouth a Pontiac – poslední…

 



 
Ojeté Volvo S80 II (124, 144): Základ v mondeu nevadí

Ojeté Volvo S80 II (124, 144): Základ v mondeu nevadí

Dnes 08:00

S80 je největším volvem od roku 1998. Tehdy šlo o revoluci, neboť příchod modelu ukončil jednu éru značky. Namísto klasické koncepce dostal vůz pohon předních kol. Druhá generace trend té první vydání rozvíjí, navíc je výrazně spolehlivější.




Blesk.cz

V Libni se srazilo auto s tramvají: Hasiči vystříhávali zaklíněného řidiče

V Libni se srazilo auto s tramvají: Hasiči…

Hasiči zasahují u dopravní nehody v ulici Zenklova, kde se střetl osobní automobil s tramvají. Podle tiskového…

Lubomír Kostelka slaví 90! Nikdy jsem nenašel tu pravou, svěřil se herec

Lubomír Kostelka slaví 90! Nikdy jsem nenašel tu…

Na konci března oslaví 90. narozeniny, ale příliš to na něm vidět není. Lubomír Kostelka nad pivečkem…

 

iSport.cz

Legendy Sparty a Slavie o Radovi: Změna byla nutná, ale rozhodne forma hráčů

Legendy Sparty a Slavie o Radovi: Změna byla nutná,…

Dvakrát působil ve Slavii, teď Petra Radu čeká derby v roli kouče Sparty. Legendy obou pražských celků si myslí,…

Fanoušci Komety o cenách lístků: Prasárna, mluví to o inteligenci vedení

Fanoušci Komety o cenách lístků: Prasárna, mluví to…

Vzbudilo to horkou krev už před startem samotného semifinále Generali play off hokejové extraligy. Fanoušky…

 

Reflex.cz

Tlachání českého premiéra na evropském summitu aneb Sobotko, ty podněte jeden!

Tlachání českého premiéra na evropském summitu aneb…

Předseda české sociální demokracie a premiér Sobotka se koncem minulého týdne pravděpodobně dostal na římském…

Ostrov svobody, nebo rudý teror? Vyšla výborná kniha o nejednoznačné historii moderní Kuby

Ostrov svobody, nebo rudý teror? Vyšla výborná kniha…

Kuba a její porevoluční vývoj jsou buď milovány, nebo zatracovány, nic mezi tím. Zatímco socialistické…