Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda Octavia Scout: Premiéra v Ženevě, prodej od září

Na blížícím se autosalonu v Ženevě se poprvé oficiálně představí Octavia Scout s plastovým bodykitem. Prodej vozu začne po srpnové celozávodní dovolené.
Zpět na článek
11. 2. 2014 10:12
11. 2. 2014 10:20
11. 2. 2014 12:01
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
11. 2. 2014 16:23
11. 2. 2014 10:20
11. 2. 2014 10:22
11. 2. 2014 10:22
11. 2. 2014 10:35
11. 2. 2014 10:42
11. 2. 2014 10:51
11. 2. 2014 10:28
11. 2. 2014 10:37
11. 2. 2014 10:42
11. 2. 2014 10:47
11. 2. 2014 10:44
11. 2. 2014 10:50
11. 2. 2014 10:54
11. 2. 2014 11:01
11. 2. 2014 11:05
11. 2. 2014 11:08
11. 2. 2014 11:12
11. 2. 2014 11:16
11. 2. 2014 11:19
11. 2. 2014 11:30
11. 2. 2014 11:25
11. 2. 2014 11:58
11. 2. 2014 10:46
11. 2. 2014 11:07
11. 2. 2014 11:10
11. 2. 2014 11:14
11. 2. 2014 11:17
11. 2. 2014 11:20
11. 2. 2014 11:24
11. 2. 2014 11:27
11. 2. 2014 11:28
11. 2. 2014 11:30
11. 2. 2014 11:31
11. 2. 2014 11:36
11. 2. 2014 11:38
11. 2. 2014 11:51
11. 2. 2014 10:31
11. 2. 2014 10:46
11. 2. 2014 11:08
11. 2. 2014 11:18
11. 2. 2014 11:24
11. 2. 2014 11:27
11. 2. 2014 11:28
11. 2. 2014 11:39
11. 2. 2014 12:32
11. 2. 2014 12:54
11. 2. 2014 13:22
11. 2. 2014 16:26
11. 2. 2014 19:48
11. 2. 2014 13:09
11. 2. 2014 15:34
11. 2. 2014 15:36
11. 2. 2014 20:15
11. 2. 2014 19:36
11. 2. 2014 20:13
11. 2. 2014 20:40
11. 2. 2014 10:12
Vzhled
Předem říkám, že vzhled Octavie III se mně líbí, jsem zastánce minimalismu a takového jednoduchého stylu, žádné kudrlinky a vlny. Doufal jsem, že se Scoutem nepřijde nějaký hnus, a že to bude vypadat robustněji, elegantněji a prostě dobře. A musím říct, že za mě teda podle fotek hodně dobré. Boční lišty na dveřích už u spousty aut zmizely, ikdyž si myslím, že tam mají být. Nárazníky a blatníky taky dobré.
Rozbalit vlákno
39
11. 2. 2014 10:20
Re: Vzhled
Vzhled
Souhlasim. I ja si myslim ze bocni listy jsou velmi dobra vec, paradoxne mizeji hlavne u mestskych aut kde jsou nejdulezitejsi (caste parkovani do uzkych mist mezi jine vozy) a zustavaji u "terenaku".
Avatar - Berenika ANTIDIESEL
11. 2. 2014 11:07
Re: SCOUT versus TESLA MODEL S 4x4 (2014)
No Dámi a Pánové !!

na vědomost se dává že soudruzi z Boleslavi s vysokou pravděpodobností v Ženevě 6th to 16th March 2014 [odkaz] "dieselžel" předstoupí a představí v rámci konkurenčního boje verzi :

SCOUT 4x4 ELECTRIC [odkaz] [odkaz] [odkaz]

bezhaldex s 4řmi nezávislými elektromotory v každém kole (jako konkurenční přebytí nové verze elektromobilu :

TESLA MODEL S 4x4 Září 2014 USA / 2015 EU CHINA [odkaz] [odkaz] [odkaz]

a představte si to že spolupráce s IZRAELSKO-AMERICKOU PHINERGY ALCOA to vypadá na 1600 km [odkaz] [odkaz] na jednu nádrž soudruzi, no to je průšvih jak BRNOLE ;-) :-) >:D >:D >:D

1. NEJLEPŠÍ = ELEKTROMOBIL Z BOLESLAVI (čistý) [odkaz]
2. LEPŠÍ = LPG / CNG (trochu CO2 a plynů) [odkaz]
3. ostatní ŠPATNÝ !!

>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
Avatar - Ozzman
11. 2. 2014 11:37
Re: SCOUT versus TESLA MODEL S 4x4 (2014)
Víš co... jdi už do ***...... :no:
11. 2. 2014 12:31
Re: SCOUT versus TESLA MODEL S 4x4 (2014)
Konečně už mu (jí?) někdo řekl to, co mám už měsíce na srdci, ale z (přehnané) slušnosti jsem to tu dosud nenapsal. Díky! :-) :yes: :yes: :yes:
11. 2. 2014 12:18
Re: SCOUT versus TESLA MODEL S 4x4 (2014)
Spameri VON !!!
11. 2. 2014 14:59
Re: SCOUT versus TESLA MODEL S 4x4 (2014)
Výborně po takovým autě s dojezdem ledva 100 km jistě každý sáhne. No to je prostě paráda. Jak je možný, že ti lidé pořád jezdí ve spalovacích autech že >:D >:D >:D >:D
Avatar - Ada je zase tady
11. 2. 2014 15:22
Re: SCOUT versus TESLA MODEL S 4x4 (2014)
Nauč se česky nádivo! :no: :no: :no:
Avatar - CHerokee
11. 2. 2014 10:22
Re: SCOUT versus TESLA MODEL S 4x4 (2014)
Octavia je krásný sedan. Vzhledem k velikosti kufru nevidím důvod, proč si kupovat opuchlé kombi. Ale budiž. Na čem by měli zapracovat je interiér, ten je dost chudý. Druhá věc, která mě odrazuje od koupě, je nemožnost pohonu 4x4 u sedanu. Taková RS s 4x4 by stála za hřích.
Avatar - Emel
11. 2. 2014 10:25
Re: SCOUT versus TESLA MODEL S 4x4 (2014)
Tohle vidím úplně obráceně. Liftback trpí na těžkopádnou záď, kombi tenhle problém nemá.
Avatar - Ozzman
11. 2. 2014 10:31
Re: SCOUT versus TESLA MODEL S 4x4 (2014)
Pod to se podepíšu.. :yes:
Avatar - wakantanka
11. 2. 2014 10:34
Re: SCOUT versus TESLA MODEL S 4x4 (2014)
Aj ja >:D :yes:
Avatar - Jaros71
11. 2. 2014 11:44
Re: SCOUT versus TESLA MODEL S 4x4 (2014)
Přesně..krásné "teréní" kombi.. :yes:
11. 2. 2014 10:47
Re: SCOUT versus TESLA MODEL S 4x4 (2014)
Já též. :-)
11. 2. 2014 10:44
Re: SCOUT versus TESLA MODEL S 4x4 (2014)
Přesně.
Avatar - aproximus
11. 2. 2014 11:47
Re: SCOUT versus TESLA MODEL S 4x4 (2014)
samozřejmě, že ho má taky, ten zadní převis je monstrózní, jen u kombi není tak do očí bijící.. každopádně je kombík hezčí než liftback, to souhlas, u dvojky to platilo naopak.
Avatar - šmoula nešika
11. 2. 2014 19:48
Re: SCOUT versus TESLA MODEL S 4x4 (2014)
:yes:
Avatar - 3_diamanty
11. 2. 2014 10:26
Re: SCOUT versus TESLA MODEL S 4x4 (2014)
nejde ani tak o samotnu velkost v litroch ako o tvar kufru, kombikovy tvar proste prenesie viac ako lift ( sedan ) a je praktickejsi, skus nalozit skrinu do sedanu ;-) , takze ja v tomto vidim vyhody kombikov preco ich majitelia kupuju, tvar kufra a prepravne schopnosti su uplne inde ako u sedanov alebo liftov
Avatar - CHerokee
11. 2. 2014 10:30
Re: SCOUT versus TESLA MODEL S 4x4 (2014)
A proč bych to dělal? Každý obchod ti dneska bílou techniku doveze zadarmo domů a ještě nainstaluje.... akorát člověk vozí vzduch.
Avatar - 3_diamanty
11. 2. 2014 10:34
Re: SCOUT versus TESLA MODEL S 4x4 (2014)
ked mas chatu a potrebujes si z domu ( bytu ) preniest ( prestahovat par veci )veci kombik je vtedy fajn, samozrejme mne tiez kombik nechyba a netreba len narazam na to ze niekori ktori ho vyuzivaju vedia preco, nie pre maximalny objem ale pre tvar kufra
Avatar - wakantanka
11. 2. 2014 10:38
Re: SCOUT versus TESLA MODEL S 4x4 (2014)
Pre teba nezmysel, pre niekoho splnený sen >:D Zase je to len o preferenciách, životnom štýle a uhle pohľadu. Niekomu je na nič aj liftback a aj tak si ho kúpi, lebo raz za rok sa vyberie do Chorvátska >:D Niekto v kombíku zase vozí psa, bicykle, sánky atď. Ale tento scout sa im podaril. :yes:
11. 2. 2014 10:44
Re: SCOUT versus TESLA MODEL S 4x4 (2014)
Je přesně vidět, jak nemáte potuchy o tom, proč velkej kufr.

Ano, ledničku ti dovezou rovnou z krámu a vše je vyřešený, jenomže tedy nejde o nějakou ledničku. Když člověk bydlí někde v paneláku, dost věcí nedokáže pochopit a vůbec mu nedochází, takže začne argumentovat s ledničkou. Tomu se musím akorát zasmát.
Příklad za mne, já potřebuju jednou či dvarkát za rok odvézt sekačku na trávu do servisu, do sedanu se mi nevleze, protože i když je složená, tak je to pořádná sekačka a ne nějaké tintítko na zastřiháváni trávy. Servis mám po cestě do práce/domů, takže ráno naložím, odevzdám a odpoledne vyzvedávám.
Jistě, mohu si ji nechat odvézt, ale musím s ní čekat doma na to, až někdo dojede (bůhví kdy) a pak být opět doma dříve, protože už nerozváží večer po šichtě. A za to všechno si ještě musím zaplatit. Chápu, tady na diskuzi má každej prachy, takže pár stovek nebude řešit a jako velkej gróf je bez mrknutí oka vytáhne ze šrajtofle.

PS: A opravdu nejde jen o sekačku, jsou mraky dalších věcí, které se díky pořádnému kufru dají vyřešit ihned a nemusím se někoho doprošovat o přivezení či odvezení a ještě za to následně platit.
Avatar - Ozzman
11. 2. 2014 11:00
Re: SCOUT versus TESLA MODEL S 4x4 (2014)
Stejně by mě zajímalo co ty máš vlastně za auto/a >:D

Ale boj s lidmi, kteří odsuzují velký kufr a myslí si, že je jen pro zahrádkáře, je marný... já ho tady vedu už pěkně dlouho a stejně marně.. leda ten Topper to pochopil, když si to zkusil >:D

Sekačka, kolo, ale třeba velkej nákup, cesta na dovolenou ( nemusim se rozhodovat jestli vemu to nebo to, mužu vzít obojí a jeste neco navíc), lyže, snowboard, velký pes, rozměrné předměty, velká elektronika (televize, stereo... na co budu zařizovat dovoz, když sem v obchode autem, tak si to rovnou vemu a naložim), skřínka... židle, stoly.. nábytek všeobecně, materiál na zahradu ( různé substráty ve velkých balení, dlaždice, cement, písek... a pod.).. není to jen o tom, že kupuju neco nového, ale třeba jedu ke kamarádovi na oslavu, vemu s sebou stůl,, sudy piva... a v nouzi se tam i pohodlně vyspíš......

Mohl bych pokračovat v důvodech proč pořídit kombi až do večera... není to nikomu nucení, ale aby tihle flameři pochopili, že každý má jiné priority a má to spíše výhody, nehledě na to, že hodně aut v kombi vypadá lépe, než jejich kratší verze, zrovna u O III to platí dvojnásob :-)

Když mam více aut je to taky jiné, ale já se nestydím za to, že ve svém věku nemám peníze, abych si koupit sporťáček na víkendy, k tomu sedan do práce a na aktivní dovolenou Transportera či si pujčoval Tranzita na převoz skříně....
11. 2. 2014 11:05
Re: SCOUT versus TESLA MODEL S 4x4 (2014)
Aspoň jde vidět, jak má někdo nudný život. ;-) >:D
Avatar - Ozzman
11. 2. 2014 11:09
Re: SCOUT versus TESLA MODEL S 4x4 (2014)
Nebo hodně peněz a všude jezdí taxikem, pokud zrovna o víkendu neprohání své Ferrari :-) >:-[] Na lyže se totiž jezdí zásadně letecky, nebo helikoptérou ! >:D
11. 2. 2014 11:13
Re: SCOUT versus TESLA MODEL S 4x4 (2014)
Já jim ten vrtulník přeju! >:-[] ;-)
Avatar - Jaros71
11. 2. 2014 11:47
Re: SCOUT versus TESLA MODEL S 4x4 (2014)
Je to tak..kombík je ideální.
Nebo větší SUV či MPV..
Každý podle svého gusta. :yes: ;-)
Scout vypadá moc dobře.
11. 2. 2014 11:45
Re: SCOUT versus TESLA MODEL S 4x4 (2014)
Pádný příspěvek, vskutku...ale čemu se divím, je to zmínění peněz a že je pro tebe pár stovek za odvoz hrozně moc...ale, není cenový rozdíl kombi/sedan, kombi/lift či kombi/hatch v desítkách tisíc? Bych tedy spíš řešil nejdřív tohle, než to, že za odvoz jednou ročně něčeho dám 3 kila .-)...
Tím nechci říct, že je to či ono špatné, každý ať si koupí auto podle svého gusta, jen reaguji na ty peníze jako, které jsi uvedl...jen mě to lehce pobavilo...nic ve zlém .-)
Btw, jsou případy, kdy je kombi hezčí jak sedan/lift/hatch, takže se člověk rozhoduje čistě z estetického hlediska a ne zda bude převážet lednice nebo brambory v kufru .-))
Avatar - Ozzman
11. 2. 2014 11:50
Re: SCOUT versus TESLA MODEL S 4x4 (2014)
To záleží co kupuješ.. u ojetiny se ten rozdíl často smaže a hlavně když nědo připlatí desítky tisíc za výbavu, tak v kontrastu s tím už příplatek za kombi není nijak velký u většiny automobilek :-)
11. 2. 2014 11:51
Re: SCOUT versus TESLA MODEL S 4x4 (2014)
Jde vidět, že jsi to nepochopil, bo se tě to očividně netýká a nikdy jsi nic takového řešit nemusel. ;-)
Reálně totiž nejde o stokoruny zacálované za službu, ale taky o vlastní vynaložený čas, který je třeba pro mne, mnohem (a to výrazně) dražší.

PS: Až (pokud) budeš mít barák, děti atd. najednou zjistíš, že místa v kufru není nikdy dost a rozhodně to není jen o tom, vozit dvakrát za rok sekačku do servisu. ;-)
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
11. 2. 2014 12:01
Re: SCOUT versus TESLA MODEL S 4x4 (2014)
neviem aku sekacku na travu mas, ale tie, co sa bezne pouzivaju v zahradach, sa bez problemov zmestia do mojho hatchbacku...
11. 2. 2014 12:03
Re: SCOUT versus TESLA MODEL S 4x4 (2014)
Za prvé, o sekačku opravdu až tak nejde a za druhé, asi si neviděl pořádnou sekačku. ;-)
Avatar - JDM
12. 2. 2014 12:13
Re: SCOUT versus TESLA MODEL S 4x4 (2014)
pořádná sekačka [odkaz]> :D ikdyž s touhle bych do toho servisu jezdil na ní >:D
Avatar - Ozzman
11. 2. 2014 10:32
Re: SCOUT versus TESLA MODEL S 4x4 (2014)
Jenže OIII je liftback, ne sedan.... :-)
Avatar - 3_diamanty
11. 2. 2014 10:32
Re: SCOUT versus TESLA MODEL S 4x4 (2014)
mne je to jaasne ved to aj pisem ;-) v prispevku

do liftu tiez skrinu nedas kedze ti bude tvar zadku zavadziat, kombik je kombik
Avatar - Ozzman
11. 2. 2014 10:33
Re: SCOUT versus TESLA MODEL S 4x4 (2014)
Hele, ty ses svezl v kombiku žejo? Protože jinak nevim, jaktože si najednou změnil názor na zbytečné litry vzduchu v kufru? >:D Konečně rozumný příspěvek k zavadlovému prostoru od tebe >:-[] :yes:
Avatar - 3_diamanty
11. 2. 2014 10:36
Re: SCOUT versus TESLA MODEL S 4x4 (2014)
pajero je tiez taky akoze kombik, s nim sa vozim dost casto :-) , hlavne na zber zemiakov ( brambor ) neocenitelne auto , do kufra nalozis aj sest 50kg vriec ako nic, vtedy ma zmysel, samozrejme na bezne jazdenie po meste staci aj felda ;-)
Avatar - Ozzman
11. 2. 2014 10:37
Re: SCOUT versus TESLA MODEL S 4x4 (2014)
No... a to bylo hádek na co ti je velký kufr a vidíš... jak se hodí >:D Na cokoliv a když máš jedno auto, je lepší to mít, než nemít. ;-)
Avatar - 3_diamanty
11. 2. 2014 10:43
Re: SCOUT versus TESLA MODEL S 4x4 (2014)
tak to ano mas pravdu, velky kufor za zide ale ja ho vyuzijem asi raz dvakrat rocne a aj to na taketo akcie si zoberieme sluzobne auto a je to, zatial v nich nie su GPS tak sa da, nikto to nesleduje, som zvedavy ze dokedy, potom mozno budem zvazovat aj kombika >:D boh vie coho sa este dozijeme, raz mozno budem aj fanda kombikov >:D ... no dobre dost , aby som zase neprehanal, ja mam stale radsej male auta "bez kufra" :yes:
Avatar - Choochoo
11. 2. 2014 16:23
Re: Vzhled
Ty tam vidis nejakou fotku? ja jen maluvku ;-)
11. 2. 2014 10:18
Tisková zpráva
[odkaz]
Rozbalit vlákno
2
Avatar - WinDiesel
11. 2. 2014 12:57
Re: Tisková zpráva
Marketingovy blabol.
11. 2. 2014 13:22
Re: Tisková zpráva
Já dal proto,že je to oficiální. :-)
11. 2. 2014 10:22
Perfektní!
Nejhezčí škodovácký Scout. A to jsem z obyčejné O3, zejména z liftbacku, trochu v rozpacích.
Rozbalit vlákno
0
11. 2. 2014 10:22
Dobrý
Taková normální škodovka, akorát ten hnědej interiér mi silně připomíná první favority.
Rozbalit vlákno
3
11. 2. 2014 10:35
Re: Dobrý
Taková normální škodovka, 180koňové motory, solidní pohon 4x4, zvýšený podvozek a povedené oplastování...
11. 2. 2014 10:42
Re: Dobrý
Co bylo v tiskovce tak tam bude 1.8 TSI 132 KW,2.0 TDI 110 KW a 135 KW DSG. :-)
11. 2. 2014 10:51
Re: Dobrý
Což mi přijde rozhodně na víc, než na jen tak nějakou obyč šáde :-)
Avatar - Emel
11. 2. 2014 10:28
Scout
Mně se to moc nezdá... ani sám přesně nevím proč. Respektive, první důvod je jasný - nelíbí se mi design kol a to dělá hodně. A potom... asi bych si odpustil ten chromový rámeček okolo oken a chromované zrcátko, na Scout verzi mi to moc nesedí. I ližiny bych klidně nechal v základní nepříplatkové matné černé. A potom... potom by se mi to asi líbilo :-) .

EDIT: pozitivní je, že tohle všechno nejspíš půjde. Jiná kola, bez příplatkového chromu... a pak to bude asi fakt pecka :-)
Rozbalit vlákno
29
Avatar - Ozzman
11. 2. 2014 10:37
Re: Scout
Máš pravdu.. ty chromované doplňky mi taky nesedí k té oplastované verzi.. kola taky souhlas, ale já vidím největší problém v tom, že Scoutu prostě sluší jen nějaké barvy ( rozuměj kombinace tmavých nebo šedých plastů nesedí s každou barvou laku) a ta modrá je prostě v tomhle provedení ošklivá.

Auto by vypadalo daleko lépe v nějaké tmavě šedé metalíze, potom by se i tyhle rendery líbily více. :-) Za mě palec nahoru za interiér.
Avatar - wakantanka
11. 2. 2014 10:42
Re: Scout
Asi vychádzali z toho že kopa majiteľov si tie chrómované doplnky na to auto nahádže tak či tak, takže za určitý príplatok im to dajú aj vo fabrike >:D Aj tak si myslím, že to ešte len o pár mesiacov ľudovú tvorivosť, čo nielen na Scouta nahádžu. >:D Prvé lastovičky som už videl - no a des a hrôza. >:D
Avatar - Ozzman
11. 2. 2014 10:47
Re: Scout
Určitě možnost volby bude vždy lepší, než jeden druh/barva. Kdo chce, nahází si tam chromy, kdo nechce, nechť má plast :-) Mne osobně na mém autě chromované lyžiny chybí, ale nemám oplastované boky a nárazníky.. :-)
Avatar - Emel
11. 2. 2014 10:44
Re: Scout
Já modrou rád... ale máš pravdu, že tady přispívá k větší rozháranosti materiálů a barev. Ale čím dýl na to koukám, tím víc myslím, že doopravdy to bude super.
Avatar - Ozzman
11. 2. 2014 10:50
Re: Scout
Tady bych to demonstroval třeba na O II fl scout.

V červené [odkaz] to prostě nepůsobí tak dobře jako ve stříbrné [odkaz] , kde ty tmavé doplnky hezky ladí :-)

A to auta nemají chromované lišty :-)
Avatar - 3_diamanty
11. 2. 2014 10:54
Re: Scout
hlavne to chce svetle farby lebo v tmavej nevynikne ten bodykit ktory dava autu nezamenitelny charakter

[odkaz] [odkaz] vs [odkaz] [odkaz]
svetle farby mi tam pasuju
Avatar - Emel
11. 2. 2014 11:01
Re: Scout
Ta poslední bílá je hrozná podle mě... líbí se mi antracit a kapučíno.
Avatar - Ozzman
11. 2. 2014 11:05
Re: Scout
Jo ta bílá je děsná, ale stříbrná, antracit, nebo ta hnědá ( asi kapučíno jak řikáš), tak tam tomu autu bodykit vynikne a ladí i s autem :-)

Mě se nelíbí ty ruzné modré, nebo červené + bílá.

Na druhou stranu obyčejnou Oktávku ve stříbrný barvě bych nechtěl, tam se mi líbí ty tmavé, třeba vínová metalíza, nebo modrozelená :-) bavíme-li se o II fl.
Avatar - 3_diamanty
11. 2. 2014 11:08
Re: Scout
toto vyzera tak nejako celkom zaujimavo [odkaz] , pacia sa mi tie kolesa
Avatar - Ozzman
11. 2. 2014 11:12
Re: Scout
to je podle mě to kapučíno o který mluvil Emel... ty kola jsou ale děsný >:D
Avatar - 3_diamanty
11. 2. 2014 11:16
Re: Scout
dal by som si kapucino , tato farba mi tam pasuje, tmavo modra alebo cierna uz nie, tam sa straca ten look, biela je tiez pekna, som zvedavy ci nova scout ponukne aj nejake nove farby, taka pekne syto azurovo modra by sa mi pacila
Avatar - Ozzman
11. 2. 2014 11:19
Re: Scout
Já nevim, ale ta modrá mi k tomu bodykitu opravdu nesedí. Mě se líbí nejvíce zelená RS, teď sem ji zas viděl o víkendu a moc OIII sluší... jenže upřímě, kdybych si vybíral nový auto, asi bych volil konzervativnější barvu, která by semi neokoukala hned...
11. 2. 2014 11:25
Re: Scout
To je pravda, dost podobné jako když vidím Audi A6 Avant allroad v černé, tak to vypadá obyčejně, ale v bílé nebo nějaké světlé barvě to je hned lepší.
11. 2. 2014 11:58
Re: Scout
Na stříbrné totiž zaniknou "kovové" prvky. I kdyby to byl jen rámeček masky, který je u OII celkem masivní. Jakmile máš kontrast proti černým prvků i proti stříbrným prvkům, tak můžeš mít problémy. A ne ke každé barvě se hodí. Obyčejná červená a chrom nejsou zrovna nejlepší kamarádi.
11. 2. 2014 10:46
Re: Scout
Ty chromované doplňky mi až tolik nevadí, ale s těma kolama bezvýhradně souhlasím :-)
Avatar - SCHROJF
11. 2. 2014 11:07
Re: Scout
Aky je rok...aby som bol v obraze...ved Audi s A4 allroad z roku 2010 je dizajnovo niekde inde pred tymto skodovackym zazrakom...
[odkaz]
Skor by sa mala premenovat na Skoda OutdoorBag
;-)
Avatar - 3_diamanty
11. 2. 2014 11:10
Re: Scout
a aky to ma zmysel porovnavat A4 allroad ktore je o triedu vyssie rozmermi aj cenou s octaviou? ( octvavia je v ramci svojej triedy v bodykite scout neprekonatelna )

to porovnanie s audi je asi taky nezmysel ako porovnavat sportage s volvom xc60
Avatar - Ozzman
11. 2. 2014 11:14
Re: Scout
Rozměrově nee, A4 je jedno z nejmenších aut střední trídy a tam ji OIII dost stačí.... Třídně ano :-)
Avatar - 3_diamanty
11. 2. 2014 11:17
Re: Scout
ono aj rozmerovo ma A4 razvor uplne inde ako octavia ;-) [odkaz]
Avatar - Ozzman
11. 2. 2014 11:20
Re: Scout
Tak rozvor jo, ale šířka i délka je podobná.
Avatar - 3_diamanty
11. 2. 2014 11:24
Re: Scout
a hadaj kedy uzrela svetlo sveta prva octavia scout ;-)

ja si myslim ze to bolo uz riadne davno [odkaz] :yes: svetla vyska 175mm :yes: >:D
Avatar - Ozzman
11. 2. 2014 11:27
Re: Scout
Ta by se Ádovi nelíbila... není dízl a 4x4 >:D
Avatar - 3_diamanty
11. 2. 2014 11:28
Re: Scout
>:D :yes: ale zase nema cislice hore nohami
Avatar - Ozzman
11. 2. 2014 11:30
Re: Scout
Jo, to je taky zásadní problém u každýho auta >:D Ten chudák to musí mít stejne těžký >:D
Avatar - 3_diamanty
11. 2. 2014 11:31
Re: Scout
a vlastne pockaj, pozri si fotku v tom odkaze na tu starucku octaviu hned nahore na stranke ma rychlomer, cisla su fakt pootocene, sila ;-)
Avatar - Ozzman
11. 2. 2014 11:36
Re: Scout
Ja to tam nemam, ale budu ti veřit >:D
Avatar - 3_diamanty
11. 2. 2014 11:38
Re: Scout
to asi bude z ineho auta, ale stejne idem omrknut ci ma stara octavia cislice hore nohami

tak nakoniec to ma v jednej rovine [odkaz] takze nemusi to byt u adu bez sance, este otazne je ci to chyta dlouhe vlny a ako je to s rovnou plochou po sklopeni sedaciek
Avatar - Ozzman
11. 2. 2014 11:51
Re: Scout
To nevim, ale to chápu, tam hrajou jen tu nejkvalitnější muziku a chytíš i svobodnou Evropu >:D
Avatar - 3_diamanty
11. 2. 2014 10:31
parada
scouty sa mi vzdy pacili, dovolim si tvrdit ze to boli vzdy tie najkrajsie octavky ( ako aj skodovky ) ktore uz nevyzerali fadne tuctovo a posobili inak, tak nejak svojsky a stylovo, ktorym konkurencia vzdy zavidela a zavidi aj dnes :yes:

novy scout vyzera brutalne, ak teda su to skutocne realne fotky, parada, klobuk dole ako malo staci a auto je uplne ine a citit z neho nieco vyzarovat :yes:

ten scout vyzera perfektkne ,mne sa paci jooooo, kua drat , tak to uz hej :yes:
Rozbalit vlákno
2
11. 2. 2014 10:46
Re: parada
Já myslím, že to vyjadřuje celou Škodovku. Ty tuctové fádní (tebou označované, mně se docela líbí ta jednoduchost a elegance) si koupí většina lidí a poslední dobou už se Škodovka víc a víc snaží soustředit i na luxus a originálnější vzhled, jako například Scouty, RS už vypadají také o dost lépe než z dřívějších aut, myslím, že Spaceback v plné palbě s příplatky za všechno taky vypadá trochu líp než obyč tuctově. Za sebe se hodně těším na novou Fabii a všechny její varianty a taky na nový Superb (snad také bude Scout a L&K). A nesmím zapomenout na Vision C, protože to by mohlo trochu té konzervativnosti u Škodovky provětrat.
11. 2. 2014 11:08
Re: parada
SIII nevím,ale letos ještě bude OIII L&K. :-)
Avatar - guze
11. 2. 2014 11:18
DCC
Bude DCC ? :-)
Rozbalit vlákno
4
11. 2. 2014 11:24
Re: DCC
Ne.Až příští rok možná v RS,ale SIII ano.
11. 2. 2014 11:39
Re: DCC
Bude. Ne ale hned ze startu.
11. 2. 2014 11:35
design narazníků
Všimněte si na předním nárazníku pod světly prolisů a ostrých hran směrem dovnitř trojúhelník. Zadní to samé opět trojúhelníky vražené dovnitř(Kubismus). Těšte se na nového Superba.... :-) Zepředu se Vám bude určitě líbit :-)
Rozbalit vlákno
0
11. 2. 2014 12:27
Bezprízorný článok
A kam nám zmizol autor článku? Podpísaná "redakce Auto.cz"...
Rozbalit vlákno
0
11. 2. 2014 12:32
Hnus
Jako když si člověk v obleku na míru natáhne gumáky krmiče krav . Pamatuju doby , kdy nebarvené černé plasty byly známkou social verze , dnes za to samé pitomci připlácí
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Stefič
11. 2. 2014 12:54
Re: Hnus
ač mám koncernová auta rád, zde musím souhlasit. Důvod vzniku některých aut mi nějak uniká. Respektive připlácet desítky tisíc za normální Octavii 4x4? Za co vlastně?
Na druhou stranu je to vynikající prodejní počin. Obdobně jako třeba Apple, dokáže koncern prodat v podstatě výrobně a nákladově zanedbatelnou komponentu za horentní sumu. Nic proti tomu, kdybych tohle dokázal i já ve svém podnikání, šlo by mi to podstatně lépe:-)) Před touto schopností smekám (a to nemyslím jako ironii)
Avatar - Emel
11. 2. 2014 13:22
Re: Hnus
Lepší průchodnost terénem díky zvýšené světlé výšce? Nějaké ty plasty a cingrlátka? Ten příplatek bude třeba 10% ceny auta, takže žádné velké drama...
Avatar - Choochoo
11. 2. 2014 16:26
Re: Hnus
No nevim jestli 10% je nebo neni drama. Kdyz si clovek vezme jak se tlaci na cenu u kdejake prkotiny, tak treba tech 50tis mi prijde za nic(mysleno neco uzitecneho nebo aspon pekneho) docela dost
Avatar - Emel
11. 2. 2014 19:48
Re: Hnus
Pokud se ti to nelíbí a nepřijde ti to praktické, tak je úplně jedno jak je ten příplatek vysoký. 50k můžeš utratit za pár elektronických hejblátek...
Avatar - 3_diamanty
11. 2. 2014 13:09
Re: Hnus
octavia nema cely naraznik plastovy, social verzia vyzera takto [odkaz] a nie takto [odkaz]
11. 2. 2014 12:37
Škoda, že tak dobře ve skutečnosti nebude vypadat....
Na té fotce to auto vypadá parádně, bohužel předchozí zkušenosti nás učí, že realita bude mnohem méně zářívá. Ve skutečnosti má totiž toto auto tak o 3 cm užší rozchody obou náprav, než na tomto (počítačově retušovaném) obrázku. Na papíře jsou kola dodělávaná počítačem, reálně budou zapadlá hluboko v podbězích (tím trpí dokonce i verze RS). V Ženevě budou na Scoutu bezesporu použity obvyklé podložky pod kola (stahovací pásky pružin si snad u této verze odpustí). Nevím jak vám, ale mě toto nepřipadá jako férové jednání! :-( :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
3
Avatar - dal
11. 2. 2014 13:14
Re: Škoda, že tak dobře ve skutečnosti nebude vypadat....
Ty si spad z Marsu? Je přece uplně normální, že když se něco propaguje, tak to musí být co nejhezčí. Modelku taky nalíčí, nasvítí a profesionálně nafotí. To že v reálu bude vypadat trochu jinak je věc jiná.

p.s.: Komu se nestalo, že si myslel jakou nezbalil na disco kočku(osvětlení, makeup, alkohol) a ráno se jí lekl? >:D
11. 2. 2014 13:21
Re: Škoda, že tak dobře ve skutečnosti nebude vypadat....
Modelku možná, ale auto by mělo vypadat stejně dobře i ve skutečnosti. Vždyť ho pak záklazník stejně v této podobě uvidí na showroomu, tak co. Když tak dobře vědí, co jeho vzhledu škodí, tak proč ten rozchod nezvětší i ve výrobě? Třeba nový Leon nebo Golf tento problém nemají.
Avatar - Choochoo
11. 2. 2014 16:24
Re: Škoda, že tak dobře ve skutečnosti nebude vypadat....
Realita je rozdilna vzdy proto, protoze je rozdil mezi fotkou a nacancanou maluvkou, kterou se vzdy koncern prezentuje aby navnadil zakazniky
11. 2. 2014 13:16
Dobré auto, horší propagace
Pokud je základ dobrý, není co zkazit. :yes:
Rozhodně chválím snahu o barevné odlišení palubní desky. Není to tak sterilní a oživuje atmosféru.
Nemůžu se ale zbavit dojmu, že propagační barva laku není pro Scout zrovna nejštastnější a obutá kola jsou přímo otřesná 8-s
Určité estetické výhrady bych měl i k zadnímu "difuzoru", ale to možná živé setkání vylepší.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - twistedTSD
11. 2. 2014 15:34
Líbí.
Jsem spokojen, určitě pohlednější než výchozí model, byť tentokrát je o něco decentnější. Zejména ten přední nárazník vypadá zajímavě. :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - petrumr
11. 2. 2014 15:36
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - rohYpnol
11. 2. 2014 19:57
Re: nárazník
lišty jsou zcela k ničemu, zvláště od dob, co existují senzory... A od vedle stojícího bl-ba tě žádná lišta neochrání...
Avatar - Emel
11. 2. 2014 20:15
Re: nárazník
Když se podíváš na toho Alltracka, tak uvidíš, proč tam Škodovka tu lištu dala..
Avatar - rohYpnol
11. 2. 2014 20:54
Re: nárazník
ať se dívám jak se dívám, tak opravdu netuším kam míříš. Alltrack má lištu na dolní hraně dveří, která brání špinění boků vozu. Lišta u Octavie je ale zcela odlišná.
Avatar - Ada je zase tady
11. 2. 2014 15:38
Klady a zápory
Kladem je vyšší, než očekávaná světlá výška, i když je fakt, že proti standardní snížené verzi, mohla světlá výška narůst klidně o 4cm. A motor TDI - ale proč do toho proboha budou chtít montovat i nevhodný a zastaralý benzínový motůrek? To si někdo koupí?

Negativem jsou příliš velká kola - autu by určitě víc slušely 16' ráfky a pneumatiky s vyšším profilem.
Už konečně bude možné sklápět sedáky zadních sedadel, aby vznikla rovná ložná plocha? Neergonomický vzhled tachometru a otáčkoměru je už u Škody bohužel lokálním obludáriem. :no:
Rozbalit vlákno
2
Avatar - 3_diamanty
11. 2. 2014 21:18
Re: Klady a zápory
a na co ti je v kazdom aute rovna lozna plocha po sklopeni sedaciek?

pracujes snad v pohrebnictve? nevidim to ako vazny problem pri kupe auta, taketo veci riesia skutocne len extremisti

v sportbacku to mame urobene tak ze mas tam dvojite dno kufra a to plato ktore oddeluje dvojite dno sa da dvihnut vyssie a v tej najvyssej polohe ked ho zasunies do vodiacej listy tak pri sklopenych sedackach mas rovnu plochu ;-) parada ze? a to pritom sportback ani nie je kombik ale hatch aj ked dovolim si tvrdit ze ten zadny previs ma ako kombik ;-) odnesie dost, odskusane v slovinsku nemecku chorvatsku ;-) cim dalej tym vacsia spokojnost :yes: ,

darmo japonec je japonec, prekoumany, predpokladam ze octavia to bude mat tiez nejako takto poriesene, scout sa mi paci, len tie ceny budu zase asi mimo reality
Avatar - Ozzman
12. 2. 2014 09:49
Re: Klady a zápory
Oktavia to nemá pořešené a pochybuju, že se skaut takto změní.... není to potřeba denně, ale hodí se to čas od času.. pro mě je to docela zásadní nedostatek u auta, který hraje hlavně na notu využitelnosti kufru stejně jako to, že zavazadlový prostor je až pod nakládací hranou. Za tohle má ode mě Oktavia :no: .
Avatar - rohYpnol
11. 2. 2014 18:17
Předem vyhraná bitva
Škoda v zásadě neměla co zkazit a v zásadě se tak i stalo. Octavia III je solidně vymodelovaný nadčasový (a ano, nudný) kousek, pár plastů navrch tedy jen dotváří výsledek.

A těch pár plastů navrch vyšlo podle mě tak napůl. Nízko posazené boční lišty dveře nejen že naprosto neochrání vůči sousedním autům na parkovišti (není v místě největšího vyklenutí), ale jsou zcela zbytečné i s ohledem na polní cesty. Pokud už, pak by si spodní část dveří zasloužila lepší ochranu.

Stejně tak přední a zadní masivní žebra ve stylu Yeti Outdoor jsou posle mě mnohem víc Out než outdoor. Absolutně zbytečná plastová cetka, která navíc svojí hrubostí vůbec nesedí k jemným linkám Octavie... Ale stejně kýčovitě působí i na onom Yetim.

V zásadě ale tahle kritika vyznívá zcela do ztracena, protože konkurence vlastně neexistuje. Pokud by ale výprodejový Alltrack byl za obdobnou cenu, pak není co řešit. Passat působí o mnoho dospěleji :-!

Octavia Scout je skvělý model a já stále nerozumím tomu, proč konkurence dobrovolně spí.

Octavia Scout :yes:
Rozbalit vlákno
10
Avatar - guze
11. 2. 2014 18:52
Re: Předem vyhraná bitva
Pokud Škoda nepůjde stejným směrem jako VW, tak bych Passat nevolil už jen kvůli lehčímu zpřevodování, tedy akustický komfort ....
Avatar - rohYpnol
11. 2. 2014 19:00
Re: Předem vyhraná bitva
zrovna s akustickým komfortem je Octavia značně na štíru (odhlučnění podběhů, náprav...). Jestli bude motor točit o sto, dvěstě otáček víc, je podle mě zcela nepodstatné (z pohledu akustiky). Mnohem důležitější je, jak je samotný motor odhlučněný a kolik izolace se použilo.
Avatar - guze
11. 2. 2014 19:07
Re: Předem vyhraná bitva
V Octavii s multilinkem jsem problém s odhlučněním neměl, s vlečenou ano, to se ale netýká Scouta ... Octavia s 2.0 TDi 135kW točí na dálnici cca 2200, Passat 2700, to není 100, nebo 200 otáček, to je 500 otáček a to je rozdíl jak akustický, tak bude znát i na spotřebě .... otázka však, jestli Škoda zpřevodování ponechá, nebo ne ...
Avatar - rohYpnol
11. 2. 2014 19:39
Re: Předem vyhraná bitva
to je otázka. Passat tolik ale točí s DSG a nejsem si jistý, jestli je DSG u Alltracku povinnost. Otázkou je, jak by na tom byl v manuálu a jaký převodový poměr nastaví v Boleslavi.
Avatar - guze
11. 2. 2014 19:45
Re: Předem vyhraná bitva
Silnější TDi jen s DSG, slabší naopak jen s manuálem ...
Avatar - rohYpnol
11. 2. 2014 19:53
Re: Předem vyhraná bitva
no a kolik točí s tím manuálem? Navíc je slabší TDI vůbec s haldexem? Jsem dnes líný, nechce se mi to hledat ;-)
Avatar - guze
11. 2. 2014 20:07
Re: Předem vyhraná bitva
Podle aktuálního ceníku se Alltrack nabízí výhradně s 4x4, ale kolik točí TDi s manuálem jsem nenašel ...
Avatar - rohYpnol
11. 2. 2014 21:23
Re: Předem vyhraná bitva
stále hledám, kolik točí v manuálu, ale zatím netuším. A mimochodem - Alltrack byl i 4x2, paměť mě neklamala. Dnes v ceníku je možné, že zůstala výhradně 4x4.
Avatar - guze
11. 2. 2014 22:03
Re: Předem vyhraná bitva
Jj, taky jsem našel starší ceník, byla tam i 1.8 TSi ... :-)
Avatar - aproximus
11. 2. 2014 22:57
Re: Předem vyhraná bitva
design octavie je všechno jen ne nadčasový...
11. 2. 2014 19:36
hm na promo
Na promo se mi to zda slabe.

- Skarede kola
- Spatne zvolena barva (nelibi se mi)
- 5ta fotka, chtel bych videt scout primo zepredu, to co se rysuje pod znackou, minim tim tri obdelnicky, vypada jako dosti seredna piha na krase.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - kosmonaut
11. 2. 2014 20:13
huhu
No hele, já jsem veliký zastánce O3 liftback, líbí se mi moc. Líbí se mi i normální 03 kombík, byť poprvé od příchodu novodobých Octavií na liftback nestačí. Scouta jsem u O2 FL bral jako vizuálně nejpovedenější verzi. Ale tady jsem tedy v rozpacích.
Všechno to oplastování nepůsobí přirozeně, ale dodělávaně, jen jako nějaký kit z mototechny. Přední nárazník s těmi třemi stříbrnými obdelníky dole je děs a hrůza. Zadní je snad ještě horší, taková splácanina různých plastů co dům dal, bez nápadu, bez myšlenky.
Takže poprvé u nějaké verze 03 říkám ne :no:
Rozbalit vlákno
0
11. 2. 2014 20:40
môj názor
je taký, že auto ako také sa mi páči, no je tu pár výhrad, ktoré sa mi nepáčia - podľa mňa zle zvolená cenová politika, všeobecne u Octavie - keď chcete 2.0 TDI-podľa mňa najlepší motor na zhruba stredné trasy, so strednou výbavou Ambition tak to je 22000 € + si musím stupídne doplatiť za také veci ako napr. el. ovládané zadné okná, a keď si pár vecí k tomu pridám, tak to je 24000 €, čo je dosť. A ešte 4×4...Niektoré prvky výbavy sú docela pálka - navigačný systém Columbus - 2202 € alebo Bi-xenóny - 1277 €. Ďalšia výhrada je spojená s koncernom - vadí mi na nej previazanosť s VW-VW niečo povie a Škoda musí splniť, ako keby bola nesvojprávna. Dizajn, motory-až na 1.2 TSi, interiér hodnotím kladne, taktiež možnosť pohonu 4x4. Scout rozumne ocenený sa mi páči...
Rozbalit vlákno
2
Avatar - rohYpnol
11. 2. 2014 21:29
Re: môj názor
Proč VW poví a Škoda udělá? Není to tak trochu tím, že vlastníkem Škody je.... ;-) ?

Octavia má některé modely, které dokážou být zajímavé (i cenově). Je to třeba RS. A bude to podle mě i Scout. Je (bude) to totiž výrazně nejlevnější cesta k "allroadu", konkurenci prakticky nemá.
Ano, za stejnou cenu koupíš třeba SUV s lepší výbavou, které v terénu zpívá zcela jinou píseň než Octavia Scout... ALE ne každý chce SUV. Scout podle mě je hodně dobře nastavený. A že si Škoda umí "vydělat" na příplatcích? To rozhodně!
12. 2. 2014 14:09
Re: môj názor
Súhlasím aj nesúhlasím, súhlasím s tým, že nie každý chce SUV a tiež s tým, že Scout veru nejakého vážnejšieho konkurenta nemá, maximálne tak Passat Alltrack alebo 508 RXH, ale tie sú drahšie. Nesúhlasím s VW ku Škoda - myslím si, že Škoda má právo na vlastné veci, nemal by to byť diktát typu nová generácia modelu musí počkať na VW...Tými príplatkami ma dorazili, pomaly "prémiova" cena. Môj názor...