nevadi disku to drncani?
nebo jde o SSD, nebo specielni HDD, prece jen 30GB se dnes uz jen tak nekoupi
mate s tim někdo zkušenost?
znamej rikal, ze často jako spolujezdec delal na NB za jizdy a HDD moc nevydrzely ..
Vadí. Do notebooků nebo aut jen SSD nebo hybridní disky. Že tam automobilky rvou pořád plotnové disky je věc jiná.
Když jedu rychleji a zapnu si na starém ThinkPadu APS, pořád mi zastavuje disk.
Jedu po D1 skáču jako na trampolíně a columbus přehrává mp3 z HDD naprosto bez problému už několik let. Vadí to teoreticky, ale prakticky to nemůžu potvrdit ani omylem.
otazka je, aky velky je cache. iPody maju tusim cache, mimo HDD platni, cca na 20 minut audia. Takze nech mam iPod Classic v aute kdekolvek, ziadny problem.
Disk pocitaca musi do Cache tahat kopec dat zo systemu atd. takze ... prudsi pohyb, pretazenie v G za jednotku casu, sa prejavi skor.
To jo, ale může to dělat za optimálních podmínek. :-)
Původní příspěvek jsem psal s jistou nadsázkou - jen jako zdůraznění, že co v autě není, nemůže se po*rat. A SSD prostě nerozbiješ. :-)
Přesně tak, ty rázy jsou občas tak silné, že hlavy elektronika nezaparkuje...
Doporučuju si na notebooku spustit SeisMac a projet se po D1 různými rychlostmi...pak je už každýmu jasný, co to s tím diskem musí dělat...
Záleží, jak je vůbec ten disk uložený a konstruovaný. Nemusí to být nutně obyčejný disk, který si koupíš do počítače. I počítače splňující nějaké vojenské normy musí snášet vibrace. Kdyby s tím byl problém, mohli zůstat u paměťových karet a CD/ DVD.
Ano, třeba BMW používá v CIC disky Toshiba GAC. GAC je řada pro automotive, má údajně vydržet vibrace a větší zatížení. Každopádně ničemu, co se točí 5400 otáček za minutu nedělají vibrace dobře - takže SSD by byla lepší volba.
Anebo aspoň hybridní disk, který by data tahal do RAM jen pokud by auto stálo. S pár mrtvými disky z navi jsem se už setkal napříč několika značkami.
Nevím kolik rpm má disk v columbusu ale je pomalej jakoby měl cca 1200. mp3 se tam kopírují extrémně dlouho. SSD dnes samozřejmě ano, ale v době kdy columbus vyšel, nebo dokonce když začali používat LED podsvícení displaye ještě SSD nebylo běžně na trhu
Přiznám se, že Columbus neznám - ale ta pomalost by měla být dána nestandardním filesystemem. A po HW stránce to také není úplná hitparáda, na druhou stranu, jak často to tam musíš kopírovat...
Beru to spíš jako zanedbání výrobce, vždyť 128 GB SSD stojí 2500 korun a vyměnit to jde plug and play. :'-(
Oni tam popravdě všechno mají tak nějak proprietárně divoké. Jednak je dnes výkonnější mobilní ARM telefon za 4000Kč a i kdyby vzali jakýkoliv miniAtom PC tak mají s vývojem mnohem méně starostí i nákladů. Ale jako s columbusem jsem naprosto spokojený, navigace funguje vážně perfektně a rychle. Mnohé recenze na to nadávají ale já jsem s ním max. spokojený. (až na to kopírování, které potvrzuji tvá slova tak často nepotřebuji, navíc můžu přehrávat z flash karty)
Palubní systémy nejsou telefony. Já třeba na disk auta hudbu nenahrávám. Je to nepohodlné. Jo, kdyby se auto spojilo s domácí sítí a synchronizovalo si multimediální systém, to by bylo něco jiného. Takže jsem radši za dobře vyřešené připojení přehrávače (nechci, aby mi kabely trčely z palubní desky, a ideálně by měl mít přehrávač nějaké místečko, kde nebude létat a mlátit sebou).
To jistě, ale zase čím rychleji se plotna točí, tím větší paseku spadlá hlavička nadělá. A asi se shodneme, že SSD je naprosto ideální pro jakékoli mobilní použití. :-)
Paseka je paseka, malá, nebo velká. ;-) Ale jinak ano, SSD je bez pochyby lepší řešení. Plotny jsou dobré, když potřebuješ vysokou hustotu za málo peněz.
Jojo, ten cinan je tam citit, prvni co me take napadlo. Preci jen je treba orientovat exterier na trh, pro ktery je primarne urcen ;-) Kde jsou ty casy, kdy nam bylo vtloukano do hlav, ze korejci nemaj evropsky design ;-)
Taky mi nepřijde zepředu nějaké zlpešení vzhledu, ale při současném neslaném nemastném designu škodovek se moc nedivím. Každopádně ale podle mě teď sedan vypadá zezadu přede jen o dost lépe.
Staň se bazarovým kovbojem a můžeš jezdit i v BMW, katapultovat se do vyšší sociální vrstvy >:-[] a bít se v prsa, jako 99% procent zdejších diskutérů ;-)
Tak kupovat 10 let staryho bych si rozmyslel ale zkus trochu posetrit a za takovy dve kila se da poridit uz peknej superb. Tim ze se zlevnil jako novy auto spadly i ceny ojetejch ;-);-)
Je to pořád hnus, před i po faceliftu, jen kombi ujde, ale žádná perla... Ve střední třídě každopádně podprůměr... Po faceliftu po pravdě je to ještě horší :no:
No konečně naše Škoda dotáhla Superba na absolutní mainstreamový vrchol třídy. Sedanu moc pomohla zadní světla a členitost zádi, ano, nyní je to estetické eso, jakému se aktuálně ve třídě nevyrovná nic. Taktéž příď esteticky dospěla a určuje současné i budoucí trendy, jednoznačná trefa.
Šofér tradičně ocení šíři kabiny, ostatně jak by ne, vždyť na stejně široké kabině jede například Mondeo. Je-li kabina v šířce třídně zcela konformní, pak na délku poskytuje Superb místo (vzadu) vskutku z třídy královské, na tohle nemá ve třídě vůbec nikdo. V kabině snad malý kritický ostýnek snesou jen těsnější sedadla, ovšem uvedenou těsnost nezaměňuj s užovkovostí aut tobě blízkých. Je to tak, že do 100 kilo živé váhy necítí jezdec žádná omezení. No... a když máš na to se vykrmit nad těch sto, tak máš určitě i na něco většího a dražšího než je Superb, takže žádný problémek se nekoná.
Jen krátkou větu o kombíku - absolutní třídní král. Auto pro ty střední mainstreamové jezdce, kteří zcela přirozeně a elegantně mají. Kteří mají na kontě, kteří mají ve vočích a kteří mají v hlavě. Jistě, auto pro chytré lidi se vkusem.
Mistr Kabaň znovuzrodil z jemně stárnoucího superba silniční mainstreamový střední démant takového karátu, že jím zastiňuje veškerou svojí třídní konkurenci. No, konkurenci... laguna 8-s i40 8-s >:D C5 >:-[]:no: Zbývá jedině snad to čekání na Godota od Fordu, a samozřejmě nový Passat.
Nechme Superbu jedničku mezi kombíky (v mainstreamu) a od AUDI velmi zřetelně pochvalme (prémiový) A5 sportback [odkaz] Když A4 v kombi, pak samozřejmě Allroad, to ano, to je mistrovský kousek - [odkaz]
pokud narozdíl od tebe mluví slušně, ať si oslavují koho chtějí, ale doporučím ti nějaké stránky kde se budeš cítít pohodlně, např. samadoma.cz případně alwaysjerkingalone ;-)
ked A5 tak jednoznacne kupe (aj ked sportback je pravdaze tiez krasny), myslim si ze konkurenti ako BMW3 kupe mozu ten profil len ticho zavidiet ;) ...a ked A4 v kombi tak samozrejme nie allroad ale RS4 :-!:yes:
JJ, facelift se mimořádně povedl a zejména změna zadních světel liftbacku hodně pomohla, ikdyž tam ta disproporce pochopitelně stále je. I předek je velmi povedený.
>:D No já zase jednou vylekal řidiče těchto vozidel, když sem je vyblikával se starou Fabii kombi ve 180ti:D ( 1.9Tdi s tim dost zacvičí a od toho auta to fakt nečekaj:D)
Tu sirku mondea a superbu.. Ty si myslel mondeo 2001-2007 ze? Potom by to mozno ako tak sedelo. Faktom je ze uzovkovost superbu je jeho najvacsou slabinou a zbytocny pozdlzny priestor na zadnych sedadlach oceni mozno M.Jordan, pre bezneho cloveka nadbytocny a zbytocny. Priestor v passate ci mondeu je absolutne dostacujuci. Co superbu chyba oproti tymto konkurentom je prave SIRKA.
nie nie nie, hod konkretne miery a nie tliachat. Chcem tu vidiet cisla kamarat, potom budu mat tvoje slova realny charakter. Teraz si len za toho tvojho diskusneho prostacka ;-)
EDIT: Hodim ti ich ja nech sa citis teda ako primitiv:
[odkaz]
Jedním ze zásadních rozdílů je rozdílná šířka interiérů – zatímco u Mondea jsme ve výši loktů naměřili 149 centimetrů a u Passatu 148 (zanedbatelný rozdíl), Superb se svými 146ti centimetry působil mnohem stísněnějším dojmem. Podobná situace je s výškou nad zadním sedadlem, kde je díky velkému střešnímu oknu nad zadním sedákem u Superbu pouze 900 mm. Když se prosklené střechy vzdáte, zůstane v Superbu nad sedáky o 50 až 60 mm více prostoru.
Největší šířkou interiéru na zadních sedadlech se chlubí Passat (151 cm) v těsném závěsu za ním je Mondeo (148 cm) a s větším odstupem úzký Superb (145 cm). Dva zadní pasažéři se pohodlně usadí do všech vozů, případný třetí však bude mít v Superbu situaci o něco ztíženou.
Verim ze si dostatocne znaly, lebo pod tymto clankom si sa krutil ako had v ohni a ohybal si tie argumenty. Diskuteri ta tam rozniesli a skoncil si ako ten prostacek. Ze ale tu vytiahnes zase nieco o sirke superbu k mondeu, to by som fakt necakal ze si az tak hlupy clovek.
EDIT2:
Este aby si sa pohanbil, tu mas sirku interieru:
mondeo:1886
passat:1820
superb:1817
Cize pre teba je tych 7cm rozdielu stale nic? >:D >:D >:D
najprv mi ukaz ine cisla, ja som ti dal uz cisla, teraz si tu za hlupaka, lebo tliachas a vrieskas dookola to iste ale argumenty a fakty nikde. Typicke pre teba ako vzdy...
Jediný, kdo tu tlachá a vrieska jsi výhradně ty. Neumíš vést duchaplný dialog, jen ostatním nadáváš. Asi máš nějaký vnitřní psychický problémek. Pokus se ho tedy zde lépe maskovat, pak se soustřeď na čísla a porovnej si jednotlivé modely. A pak se tu třeba sám sobě omluv. Za všechno.
Zase odvadzas temu ty klamar? Kde su tie tvoje cisla porovnania sirku superbu a mondea? Podme, hod to sem. Ci zase si vymyslas svoje teorie nicim nepotvrdene?
Nic nikam neodvádím, stále jen trpělivě čtu tvé ulétlé příspěvky a snažím se ti vysvětlit, že máš špatná čísla. Například nyní ti píši dole, že mazda 6 předchozí generace je vpředu stejně široká jako SUPERB. Nebo to zmiňované Mondeo, s tím je SUPERB v šíři vpředu nastejno.
odvadzas zase temu. Ukaz mi test kde su tie tvoje cisla. Ja som ti ukazal test, ktory dokazuje ako hlboko sa mylis, no ty stale nevies ukazat test, kde by si mi vyvratil moje tvrdenia a ukazal ze nie si klamar. Este stale si nevyvratil to klamstvo. Pre pripomenutie:
mondeo:1886
passat:1820
superb:1817
Už se konečně najdi, tématem jsou vnitřní poměry v kabině. Počítám, že Mondeo namá kabinu širokou 188 cm :-) Nebo, že bys tu chtěl sbírat body za velikost zpětných zrcátek?
Takže: Mondeo MK4 (kombi, ale to snad bude i u sedanu stejné :D) má kabinu širokou (šířka rozuměj od výplně dveří řidiče k výplni dveřím spolujezdce) 155cm ( berte odchylku +/- 3cm v mém měření:D).
188 cm má Mondeo na délku tzn od palubky k opěradlu zadní sedačky :).
Pro ty méně chápave výše, tohle je interiér a ne šířka auta >:D
Edit: Poprosme dobrotivého diskutéra, který má doma Superb ať to také učiní a pak mužem porovnávat čísla:D
nejak sa zasekavas. Kto tu pise len o exterieri. Dal som ti predsa cisla ako interieru tak exterieru. V oboch rozmeroch vyhrava mondeo.
"Šofér tradičně ocení šíři kabiny, ostatně jak by ne, vždyť na stejně široké kabině jede například Mondeo. "
Keby som sa na tych autach nevozil pred rokom tak by som ti to tu nepisal. Superb je nielen centimetrovo ale aj realne uzky. Ci uz ide o passat alebo mondeo, oba su uplne inde ako superb. Dosad si za mondeo passata a mas to iste. Passat je proste inde priestorovo. Jedine v com embecka vyhrava je priestor pre nohy vzadu, co je vsetkym managerom uplne jedno. Ver mi, pracujem s nimi. Superb nie je zle auto, osobne sa mi v kombicku paci, hlavne na 18" ale aj tak, keby mi firma ponukla medzi tymito tromi tak superb neberiem. Jedine mondeo ci passat.
aaaa, mas pravdu, moja chyba, myslel som exterier samozrejme. Cisla som bral z clanku v odkaze. Dal som tam vynatok z clanku pre interier a doplnil som to cislami exterieru no pomylil som sa. Diki za upozornenie ;-)
No a jsme doma :-) 188 to má na délku vevnitř jak jsem psal výše. Nechci rýpat a nikoho se zastávat, ale tohle se ti myslím snažil celou dobu GTI říct:)
Chel si napisat zvonka nie? 188 je sirka vozu z exterieru. Vies ono je to aj o forme komunikacie. Ked pride normalny clovek ako ty, sme po dvoch prispevkoch doma. GTI to bohuzial nevie napisat normalne. Ja po sebe prispevky nekontrolujem spatne. Nech uz ide o exterierovu ci interierovu sirku, mondeo aj passat stale vyhravaju, cize tvrdenie gtiho ze vo vnutornej sirke je mondeo tak isto na tom je hole klamstvo z jeho strany. V tom prispevku som mu dal jasne cisla z clanku so sirkou aj interieru.
Mondeo je UVNITŘ samozřejmě širší než Superb (myslím tak o 20 mm). Vůbec co do rozměrů (a techniky) je Mondeo postaveno velmi dobře, je škoda, že místo faceliftu palubky a přístrojů Ford zmršil celé auto.
myslis posledny facelift z 2010 ci novy model, s ktorym to vyzera vselijako? Ten novy model, v USA ako fusion, na ten sa pojdem poriet a potom zhodnotim, lebo tiez sa mi moc nepaci co s tym porobili. Uvidime, ked to pride..
No ty (hypotetické) dva centimetry, to je mi tedy antiužovka :-) Jedna věc je prosté změření, druhá je pak obestavění prostoru. Ano, Mondeo je stavěné dobře. Superb též.
hore tvrdis ze tam ziadne cm nie su, zaujimave.. Pri mazde ti vadili dva centimetre, tu robis zo seba vola kvoli 7 centimetrom ktore nevies priznat. To ze sa nespravas ako chlap je normalne, series si tu do ust pravidelne ale takto uboho klamat to sa len tak nevidi. Takze dakujeme za dalsie argumenty, ktore si nam tu dal do dalsich diskusii s tebou. Budem ti to tu pravidelne pripominat ako sam sebe klames 8-s >:-[]
To víš, dva centimetry na délku sedáku je něco úplně jiného, než dva centimetry na šíři kabiny,ale tohle ty normálně neregistruj, bude se tě to totiž týkat až jednou přestoupíš do auta z... autobusu >:-[]
A piš slušně! Tohle není hospoda u vás na vsi. Pokud pak jsi primitiv a nedokážeš to, tak se vzdal. Ubude tu sice jedinec, který je mi (vším) k smíchu, ale přes tohle se určitě přenesu.
Ja by som aj pisal slusne ale v slusnej spolocnosti a nie s klamarom ako ty. Keby ti to tu vaverka nenapisal, tak by ti to v zivote nenapadlo ze M6 ma kratky sedak, lebo tie 2cm su nepodstatne. Ten vystup z autobusu by som odporucal skor tebe, kedze nerozoznas vnutornu sirku mondea a superbu, Mr. liar.. 8-s
Ta čísla sedadel jsou velmi velmi důležitá. Tak důležitá, že někteří výrobci dělají sedáky dokonce v místech pod kolenem vysouvatelné. 47, jako má Mazda 6 (správně odkazujueš na test pana Vaverky) je skutečně třídně pod úrovní očekávatelného. Nic na tom nemění ani výborný sklon sedáku. Ano, M6, to je v sedáku nemilé překvapení. Je to však pochopitelné, Japonci jsou v průměru nižšího vzrůstu. V šíři kabiny bude M6 velmi silně porovnatelná se Superbem, počítám, že vpředu bude rozdíl dva tři cntimetry ve prospěch mazdy. To je dáno její novostí, ostatně předchozí mazda 6 byla uvnitř stejně široká jako SUPERB >:D Tedy jak ty píšeš - mazda 6 - jezevčík >:-[]
Souhlas.. :yes::yes:
Jezevčíkům STOP..!!
V Mazdě CX5 se cítíš mnohem lépe než v nízkém kombíku s mizernými sedadly.. ;-)
Platí to nejen pro 6 ale i pro Superba nebo novou O III..ty sedala vzadu jsou děsná!! :no:
kedze je yorkshir rovnako vysoky aj siroky, znamena to ze vyzera ako jazvecik? Poloz si otazku ci je ten superb jazvedcikom preto ze je len uzky, alebo preto lebo je disproporcne navrhnuty kvoli twindooru. Superb je disproporcne dlhy a uzky a kvoli twindooru aj vyzera vysoky. Podla tvojej logiky nazvime jazvecikom kazde auto co je rovnako uzke ako superb. Premyslaj prosim ta trochu.
Je potřeba si uvědomit, že problém není šíře Superbu, nýbrž proporce. Ano, jde o to, že Superb je uvnitř stejně prostorný na šířku jako Mondeo či mazda6, avšak v podélném směru holt nabízí velký prostor, a to je znát při pohledu zvenku. Jenomže to není vizuální negativum, naopak, jedná se o tradiční, konzervativní styl auta, a ten je právě délkou karoserie umocněn.
Treba si uvedomit, ze problem je v sirke superbu a jeho proporciach. Superb je proste oproti mondeu uzsi a mensi. Mondeo ponuka vacsi priestor pre posadku a je celkovo pohodlnejsie. Vizualne negatovum superbu je stale jeho vizualne negativum, ktore sa ciastocne da zmazat kupou verzie kombi. No uzky priestor stale ostava. It's not a feature, It's a bug.
Mám v Superbu najeto přes sto tisíc km a nikdy, nikdy! jsem nemel pocit, že by to auto potřebovalo být širší... Mám krásných 100 kilo a 185cm a přes to mám všude dostatek místa. Při parkování v Praze lituji každého majitele Mondea, který musí nasoukat to svoje o 7cm širší auto do těch štěrbin mezi ostatní auta. >:D
Co to je za blbost?
Kdyby jsi napsal , že se lépe parkuje s autem kratším o cca 20cm..OK
Šířka vozu je při parkování málo podstatná! :-!
A dlouhý , nízký Superb je na zaparkování snad ještě horší než VW Tuareg >:D !
Sedni do něj a pak mluv o šířce interieru v Superbu..je to stísněné auto-na jeho délku..
Lépe je na tom i spousta menších vozů..za méně peněz.
Když parkuješ kolmo k chodníku mezi stojící vozy, pak ti kratší auto není k ničemu, ale širší je tak nějak na škodu. Jinak nepochybuji, že jsou širší auta, ale mě v Superbu v žádném směru nechybí ani centimetr, abych se v něm s rodinou cítil komfortně, takže nepotrebuji širší auto. Pokud je pro tebe duležitá nadbytečná šířka vozu, pak doporučuji Karosu... >:D
ja mam v superbu nabehane odhadom asi 15-20tisic km ako spolujazdec. Jazdili sme s nim do nemecka na sluzobky s kolegom. Faktom je ze superb je vo vnutri tak siroky ako octavka, tkora je o triedu nizsia. Ked som doma presadal do passata tak som hned citil tu chybajucu sirku. Keby si jazdil tych 100tisic na mondeu ci passate, spoznal by si rozdiel.
Ad parkovanie: mozes teda nezavidiet majitelom nielen mondea ale aj celej vyssej strednej a limuzin. A ver tomu ze s fabiou by sa ti lepsie parkovalo. Limitujucim faktorom nie je len sirka ale aj dlzka auta.
Ten nový superb mi připomíná vagón,je moc dlouhý a úzký udělejte superba kratší a širší a ať se víc podobá nový oktávce a bude to pecka,špatné to teď není,ale vydím velký prostor pro zlepšení,tak stím něco udělejte kucí od Škodovky
Kabaň by mohl při svých zkušenostech vědět, že kde už je základ naprd, nevkusný facelift ve snaze podbízet se to zpravidla ještě zhorší, což je tento případ. Měli to nechat, dát tomu maximálně nová střeva nechat to v tichosti dožít a udělat postupně zgruntu nový superb, tohle je fakt splácanina, nejošklivější v této třídě z celého koncernu a je to škoda. Měla by to být nejluxusnější škodka, čecháčci kteří si ji pořídí by na ní měli být pyšní a tady by se šetřit zas tak viditelně nemělo :-(
facelift urcite pomoze... vyzera to teraz lepsie aj ked cakal som trosku viac... nastastie kombik nema so zadnymi svetlami problem takze je to ok.... tam sa nic nemeni...
superb patri do strednej triedy.... jeho konkurent je napr insigina alebo mondeo.... napr aj taka i40tka ma vacsi razvor ako superb.... neplet si to .. mercedes E alebo BMW 5 su uplne inde ako superb ;-)
neviem ci parodujes GTI-ho ale nedari sa ti to ;-)
Tak počkat: Octavia = střední, Superb = vyšší střední, Logan, P301 = nižší střední, Thalia = malé vozy, a navíc už na ČR trhu skončila ;-)
Opravdu nevím kdo tady v tom má guláš a doufám, že tě všichni diskutéři odsoudí, stejně jako já :no:
P.S. Poslední věta = sranda, přepracovaný Klausův výrok - zbytek myslím vážně ;-)
A kam bys zařadil Focuse, Megána, Astru? a nebo BMW5 a Audi A6 či Passata a Mondeo? to jsem zvědavej :D
Nechci a nemam za potřebí se s tebou dohadovat... takže tě odkáži na některé oficiální tabulky, nebo pozorně sleduj Auto.cz kde se třídy automobilů u testů jednotlivých vozů píšou.. :-)
Za kašpara tu jsi spíš ty.
Superb je, byl a pokud se něco nezmění tak i bude segment D (střední třída)
Oktávka je segment C ( nižší střední)
Vyšší střední je segment E a tam Škodovka opravdu zástupce nemá....
Použij aspon google, když už máš internet. Děkuji :)
Facelift se celkem povedl.
Auto vypadá rozhodně líp , hlavně zadek!
Interier celkem OK - až na hrozný volant!!
3-ramenný je asi jen za příplatek??
Snad bude příští nový model Superbu širší a místo délky jezevčíka raději o pár cm vyšší!
Pak by to auto bylo výborné.. ;-)
Hlavně by cena měla být úměrná značce..Škoda není Mercedes! :-!
Dle mého názoru každá automobilka na ten jeden určitý model navrhne jedny (někdy i dvoje) kola, které k autu sedí nejvíce a nikdy to žádný dokupovaný sebedražší , nebo jiné z nabídky samotné automobilky nedoženou! A pro superb to jsou právě tyhle :-)
Vstaň a běž ven mezi autosalony.... nemůžeš se prsit jen nad plakáty... poté prozřeš.... pokud ne, neklesej na mysli, záchrana tu je... www.ocniklinika.cz ... Doc. Stodůlka ti určitě pomůže od toho zákalu - pokud se ovšem nejedná o zákal šedé kůry mozkové - tam je každá rada drahá.... Tam snad úder vwocelovwým prutem >:D >:D >:D
Dnes zcela zřetelně za pobavení: Bravo GTI ;-):yes:
Aneb nazor velke casti zdejsich diskuteru. Nadavat na sirku superbu je jiz dost ohrane a divim se, ze to nekoho stale bavi. Zvlast kdyz jsou na internetu relativne snadno dostupne rozmery konkurentu. Skoda Superb: sirka - 1817 mm, Passat - 1820, Avensis - 1817, i40 - 1815, Mercedes C - 1770, BMW 3 - 1811, Laguna - 1811... Jiste, ve tride jsou sirsi auta, ale jak je videt, superb neni zdaleka nejuzsi. Co se tyce druheho bodu, kterym je design, tak facelift jednoznacne prospel sedanu, mezi kombiky mi automobilova branze nenabidne nic krasnejsiho, nez toto [odkaz] a facelift na tom nic nezmenil. Trojuhelnicky v kufru se k oblemu pojeti zade proste nehodi. Predek podle meho uz nedokaze tak bezchybne spojovat dravost s eleganci, nicmene dojem z nej je mnohem lepsi, nez na prvnich fotkach, takze uvidime. Zde mi treba dost pripomina Seat Toledo [odkaz] , naopak tady je to krasa nesmirna [odkaz] .
ide o proporcie a pomer dlzka : sirka: vyska..... mercedes C je mozno uzsi ako superb ale je aj podstatne kratsi ako superb a tak vyzera proporcne sirsie a vyvazenejsie... ;-) inak ja netvrdim ze je superb uzke auto len proste vzhladom na svoju vysku a dlzku posobi trosku nevyvazene.... keby bolo o 2cm sirsie bolo by to lepsie ale kazdopadne v sirke problem nevidim... auto je to ok....
Ešte by si mohol nejakú oslavnú básničku zložiť o sedadlách v ochcavke 3. V jednej z recenzií na nete radšej cestujúci vzadu po200 km vystupili a šli spojmi lebo nemali kde nohy posunúť keď ich už ominalo ich mať rovno. :). A do sedakov mazdy sa nenavazaj. Jednak sú pohodlnejšie ako to co máš v obývačke a jednak je to auto širšie aj ako prasat aj ten designovy grc superb. A na rozdiel od teba som vo všetkých sedel keďže pred dvoma týždňami som hľadal nové auto strednej triedy. Rázvor mazdy 6 - 2830, superb 2761.
ktory tlaci octavku s razvorom 2686mm ( co je mimochodom na urovni astry alebo cruza ) do strednej triedy... pricom vieme ze dnesna stredna trieda razvorom pod 2,7metra jednoducho nejde...... este aj superb ma dnes v strednej triede uz len priemerny razvor...
Vždy keď sa predstavuje nový model alebo len jeho facelift, tak sa u všetkých značiek objavuje tá istá správa ako cez kopírák - "nové motory sú o 20 % úspornejšie". Ak to takto pôjde ďalej, tak za 10 rokov (po 2 nových generáciách a 2 faceliftoch) by mala byť priemerná spotreba 2 až 2,5 litra. Už sa neviem dočkať >:D .
Mazda investovala do skyactive nemalé peniaze tak ako fanda dúfam že sa jej to vráti. Momentálne predaje sú také že nestiha vyrábať a je po x rokoch v zisku. Co sa tyka spotreby , 2l benziny plnia normu euro 5 aj 6 , takže spotreba u výkonného benzinu je taká ako u naftakov pred 3,4 rokmi. (Po zabehnuti cc 6-6.5 l average) A keď vidím aké problémy majú naftaky s dpfkami tak to vyzerá že úspornejšie benziny sú to co budú ľudia v blízkej budúcnosti vyhľadávať keď gro motorov bude plniť euro6.
Bral bych kombik před faceliftem a je vyřešeno. Ten čumák prostě už nepůsobí tak honosně, zdá se mi více technicistní. Ano, zadek u sednu prokoukl, ale to nestačí. Trochu jako facelift minulé generace 7er, sice možná v některých detailech lepší, ale ztratil originalitu.
Superb, Octvavia III i Rapid je to prakticky to isté .... je mi síce jasné, že Škoda, chce držať líniu .... ale mne sa to "kopírovanie" veľmi nepáčí .... je to na "jedno kopyto" .....
Nové škodovky síce nevezerajú zle, ale zúfalo nudne ....