Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Logan vs. testy ADACu: co na to výrobce?

Před několika dny proběhla motoristickým tiskem informace o výsledku testu vyhýbacího manévru Dacie Logan. Výrobce Dacie Logan zareagoval a proto dáváme jeho tiskovému prohlášení na Auto.cz také prostor.
Zpět na článek
30. 7. 2005 14:01
neregistrovaný "Marko"
31. 7. 2005 02:07
neregistrovaný "Bob"
1. 8. 2005 01:19
neregistrovaný "Bob"
1. 8. 2005 13:39
neregistrovaný "GTI"
1. 8. 2005 20:24
neregistrovaný "Zdenda"
1. 8. 2005 12:46
neregistrovaný "LionZion"
30. 7. 2005 10:56
neregistrovaný "misoo"
30. 7. 2005 10:56
neregistrovaný "Lonestarstate"
30. 7. 2005 11:03
neregistrovaný "af"
30. 7. 2005 11:11
neregistrovaný "Lonestarstate"
30. 7. 2005 11:39
neregistrovaný "JP"
30. 7. 2005 11:58
neregistrovaný "Zděna"
31. 7. 2005 14:00
neregistrovaný "JP"
1. 8. 2005 01:17
neregistrovaný "MBC"
30. 7. 2005 11:43
neregistrovaný "Tom"
30. 7. 2005 12:56
neregistrovaný "Dusan"
30. 7. 2005 13:15
neregistrovaný "Lonestarstate"
30. 7. 2005 14:14
31. 7. 2005 02:13
neregistrovaný "Fechta"
30. 7. 2005 14:28
neregistrovaný "Tom"
30. 7. 2005 20:06
neregistrovaný "ajatin"
1. 8. 2005 01:18
neregistrovaný "anonym"
30. 7. 2005 11:58
neregistrovaný "neran"
30. 7. 2005 13:59
neregistrovaný "Marko"
30. 7. 2005 14:31
neregistrovaný "Impreza"
30. 7. 2005 14:39
neregistrovaný "dCi"
30. 7. 2005 19:36
neregistrovaný "Lonestarstate"
1. 8. 2005 11:39
neregistrovaný "hmmm"
30. 7. 2005 14:27
neregistrovaný "Impreza"
30. 7. 2005 15:00
neregistrovaný "neregistrovany"
30. 7. 2005 15:33
neregistrovaný "Peťa"
30. 7. 2005 17:32
neregistrovaný "Impreza"
30. 7. 2005 23:55
neregistrovaný "blabla"
31. 7. 2005 03:28
neregistrovaný "Impreza"
30. 7. 2005 15:33
neregistrovaný "Rico"
30. 7. 2005 15:37
neregistrovaný "Peťa"
30. 7. 2005 16:54
neregistrovaný "Tom"
30. 7. 2005 19:50
neregistrovaný "Passat"
30. 7. 2005 20:33
neregistrovaný "Tom"
31. 7. 2005 04:01
neregistrovaný "Impreza"
31. 7. 2005 08:48
neregistrovaný "robert"
31. 7. 2005 13:00
neregistrovaný "Lib"
8. 8. 2005 11:31
neregistrovaný "robert"
1. 8. 2005 01:27
neregistrovaný "MBC"
1. 8. 2005 07:54
neregistrovaný "Ze3gg"
31. 7. 2005 12:52
neregistrovaný "Lib"
1. 8. 2005 14:22
neregistrovaný "Bohouš"
4. 8. 2005 14:18
neregistrovaný "xixixi"
30. 7. 2005 19:46
neregistrovaný "Passat"
1. 8. 2005 09:07
neregistrovaný "pete"
1. 8. 2005 12:53
neregistrovaný "anonym"
1. 8. 2005 12:51
neregistrovaný "Libor"
30. 7. 2005 16:48
neregistrovaný "anonym"
30. 7. 2005 19:01
neregistrovaný "Martin"
30. 7. 2005 19:37
neregistrovaný "Lonestarstate"
30. 7. 2005 19:51
neregistrovaný "Passat"
30. 7. 2005 20:36
neregistrovaný "Tom"
30. 7. 2005 22:05
neregistrovaný "Passat"
30. 7. 2005 22:45
neregistrovaný "Petr T."
1. 8. 2005 01:30
neregistrovaný "MBC"
30. 7. 2005 19:10
neregistrovaný "anonym"
30. 7. 2005 19:43
neregistrovaný "Paul"
1. 8. 2005 01:31
neregistrovaný "MBC"
1. 8. 2005 01:33
neregistrovaný "MBC"
1. 8. 2005 12:58
neregistrovaný "anonym"
30. 7. 2005 19:44
neregistrovaný "Passat"
30. 7. 2005 19:57
neregistrovaný "anonym"
30. 7. 2005 20:12
neregistrovaný "Lonestarstate"
31. 7. 2005 03:37
neregistrovaný "Impreza"
1. 8. 2005 13:09
neregistrovaný "anonym"
30. 7. 2005 20:58
neregistrovaný "petrt"
30. 7. 2005 20:52
neregistrovaný "Lonestarstate"
30. 7. 2005 22:03
neregistrovaný "Passat"
31. 7. 2005 12:27
neregistrovaný "Passat"
1. 8. 2005 13:14
neregistrovaný "anonym"
30. 7. 2005 20:22
neregistrovaný "petrt"
30. 7. 2005 20:45
neregistrovaný "anonym"
1. 8. 2005 01:35
neregistrovaný "MBC"
30. 7. 2005 20:58
neregistrovaný "Smutný"
30. 7. 2005 21:11
neregistrovaný "Lonestarstate"
30. 7. 2005 21:26
neregistrovaný "Smutný"
30. 7. 2005 21:35
neregistrovaný "anonym"
30. 7. 2005 22:16
neregistrovaný "Lonestarstate"
30. 7. 2005 21:58
neregistrovaný "Smutný"
30. 7. 2005 22:55
neregistrovaný "Tom"
31. 7. 2005 12:23
neregistrovaný "Smutný"
1. 8. 2005 11:42
neregistrovaný "Tom"
1. 8. 2005 11:53
neregistrovaný "Tom"
30. 7. 2005 21:45
neregistrovaný "Passat"
1. 8. 2005 01:39
neregistrovaný "MBC"
30. 7. 2005 21:18
neregistrovaný "suunto"
30. 7. 2005 22:05
neregistrovaný "Passat"
30. 7. 2005 22:15
neregistrovaný "Passat"
30. 7. 2005 22:43
31. 7. 2005 12:18
neregistrovaný "Passat"
31. 7. 2005 14:01
31. 7. 2005 18:40
neregistrovaný "Passat"
31. 7. 2005 20:26
30. 7. 2005 23:11
neregistrovaný "petrt"
31. 7. 2005 04:48
neregistrovaný "Impreza"
31. 7. 2005 14:15
31. 7. 2005 20:01
neregistrovaný "Martin"
31. 7. 2005 20:25
31. 7. 2005 02:19
neregistrovaný "Mech13"
31. 7. 2005 10:24
neregistrovaný "anonym"
31. 7. 2005 11:48
neregistrovaný "Lacco"
31. 7. 2005 12:25
neregistrovaný "Smutný"
1. 8. 2005 11:57
neregistrovaný "Tom"
31. 7. 2005 12:38
neregistrovaný "Passat"
31. 7. 2005 14:58
neregistrovaný "anonym"
31. 7. 2005 15:57
neregistrovaný "jirka"
31. 7. 2005 16:23
neregistrovaný "suunto"
31. 7. 2005 16:45
neregistrovaný "jirka"
31. 7. 2005 17:36
neregistrovaný "jirka"
31. 7. 2005 17:52
neregistrovaný "suunto"
31. 7. 2005 18:36
neregistrovaný "Tom"
1. 8. 2005 07:52
neregistrovaný "free"
1. 8. 2005 08:40
neregistrovaný "Lonestarstate"
1. 8. 2005 13:38
neregistrovaný "anonym"
31. 7. 2005 20:06
neregistrovaný "blubt"
31. 7. 2005 21:18
neregistrovaný "policajt-skladník"
1. 8. 2005 01:47
neregistrovaný "MBC"
1. 8. 2005 13:44
neregistrovaný "anonym"
1. 8. 2005 16:12
neregistrovaný "IT"
1. 8. 2005 13:26
neregistrovaný "Libor"
1. 8. 2005 13:47
neregistrovaný "GTI"
1. 8. 2005 14:16
neregistrovaný "Libor"
1. 8. 2005 14:26
neregistrovaný "GTI"
1. 8. 2005 15:11
neregistrovaný "Libor"
1. 8. 2005 17:24
neregistrovaný "GTI"
2. 8. 2005 08:15
neregistrovaný "IT"
2. 8. 2005 11:51
neregistrovaný "Libor"
1. 8. 2005 16:47
neregistrovaný "Siky"
1. 8. 2005 20:41
neregistrovaný "anonym"
1. 8. 2005 20:44
neregistrovaný "policajt-skladník"
1. 8. 2005 21:14
neregistrovaný "ZZ"
1. 8. 2005 21:40
neregistrovaný "IMPREZA"
3. 8. 2005 11:30
neregistrovaný "dnt"
13. 8. 2005 10:00
neregistrovaný "nemo"
5. 8. 2005 09:12
neregistrovaný "anonym"
13. 8. 2005 00:26
neregistrovaný "nemo"
13. 8. 2005 00:48
neregistrovaný "nemo"
13. 8. 2005 14:17
neregistrovaný "anonym"
30. 7. 2005 10:38
PODLE LOSA POZNÁŠ KOSA
Pokud vím, tady máme jen jednoho losa v zoo a tam je omezená rychlost na 20... jsem klidný. Tady u nás v Česku, kde kupujeme pneumatiky nikoliv podle kvality, ale podle ceny, přičemž se tu vyznává princip - guma přežije auto... což tedy se v mnoha tragických případech potvrdilo, tak tady nás tohle nechává zcela chladným. Je sice pravda, že podle losa poznáš kosa, ale mám tušáka, že tady jde spíše o to, zachránit za každou cenu toho losa, auto neauto... akorát holt, že do toho zapad LOGAN... Nebylo by od věci ho prošpikovat kdejakým omezovačem zážitků z jízdy... možná by pak i jeho cena nevyvolávala losí tiky u konkurence...
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "Marko"
30. 7. 2005 14:01
Re: PODLE LOSA POZNÁŠ KOSA
princip - guma přežije auto.... keby to nebolo smutne, tak by som sa na tom aj zasmial
30. 7. 2005 14:10
Re: PODLE LOSA POZNÁŠ KOSA
neregistrovaný "Bob"
31. 7. 2005 02:07
Re: PODLE LOSA POZNÁŠ KOSA
No,me zaujalo,ze se nikdo nepodivil nad komentarem Renaultu. Kdyby mi nekdo takto ukrivdil,asi bych mu napsal...mily ADAC di do *....je ale videt,jak je to dnes propojene a ADAC si vlastne dela co chce a ostatni to akceptuji,pac pak by napriklad nemusel projit Renault Laguna.....
Jo a zajimalo by me cim jezdej ty frajeri co sem pisou, je to kram....Kdo si kupoval auto za vlastni,tezce vydelany penize a nejezdi firemnim,ojetym 10let starym kramem...tak vi,ze at si za 3-4roky je cena auta 1/2....a je rozdil FRAJERI 1/2 z 200tis nebo 800tis!!! At si kazdej uvedomi kolik havarii vznikne,kdyz blbeckovi z ojetyho Golfa selzou brzdy a sejme treba novej MERCEDES....Jestlipak ten,kdo setri a kupuje ojety auto, tak nesetri taky na SERVISu a nedela mu ho umastenej Franta z vrakoviste ????
31. 7. 2005 13:50
Re: PODLE LOSA POZNÁŠ KOSA
Ranault, resp. Dacia se už ozvala, vždyť se na ten článek ADACu nedostaneš... Jistě, že koupě ojetého auta v malých vozech je težkej, težkej životní kompromis... Žel výdělky jsou malé, nikomu se nechce moc dělat, a podle toho to vypadá. Je jasné, ža s ojetým autem asi nebude majitel vymetat značkové servisy... Ptáš se kdo to je, co ho tady tak kritizuje? To je jasné - majitel "konkurenčního" auta, kterej nemůže vydejchat úspěch LOGANA v prodejích... těžce tráví, že LOGAN jim to natírá prostorem, i cenou. LOGAN jim totiž nastavil zrcadlo - je to auto za 200 (jako to jejich - chápeš- "JAKO to jejich"), jenže 2x větší... a to je rána... Další jsou mladí kluci, kteří uznávají jen Ferrari... ti vystřízliví po první vejplatě. A pak je tu jeden nadšenec do hvezdiček, kterej uznává jen 4hvězdičky a víc... asi umí počítat do pěti, tak to tu chce prodat. Každej, kdo se sveze s Loganem si uvědomí, jakej trumf vytáhl Renault na tyhle chudé trhy - ano, na tohle auto tu už má dost lidí, na auta dražší je těch lidí podstatně méně... - to je ta holá a krutá pravda, kterou nejhůř (paradoxně) tráví ti, co jiné auto za 200 jezdí... protože by raději jezdili v autě za melouna. Jenže nemaj melouna. Tedy KOMPLEX CHUDÝCH... Časem se to změní... až lidi pochopí, že auto není maják jejich vlastních úspěchů... ale hned tak to nebude
neregistrovaný "Bob"
1. 8. 2005 01:19
Re: PODLE LOSA POZNÁŠ KOSA
Jo souhlas.Ja osobne jsem pouzival sluzebni auto cenove jako vybavena Oktavka a kdyz bylo potreba firemni vratit a sehnat si vlastni,tak jsem si koupil radeji predvadeci podobny tridy nez nejaky maly a nevybaveny (bezpecnost,komfort) nebo stejny,ale novy (uplatil bych i novy,ale jsou dulezitejsi veci). Predvadeci jsem volil,pac se mi nechtelo navstevovat AAA a podobny zlodeje... Holt jsem zastance,ze lepsi je bydlet ve vetsim byte,nez mit BMW a naopak koupit si BMW a pak "zrat" rohliky.... To ale asi ty komunisti!
neregistrovaný "GTI"
1. 8. 2005 13:39
Re: PODLE LOSA POZNÁŠ KOSA
Ta předváděčka, to je určitě dobrej kauf. To je vlastně nové auto Něco jiného je být osmý majitel...
neregistrovaný "Zdenda"
1. 8. 2005 20:24
Re: PODLE LOSA POZNÁŠ KOSA
...da se predpokladat, ze test logana nebyl uplne koser, protoze jinak by si za nim ADAC stal a na strankach by ho nechal. Predpokladam, ze ted (plnym pravem) klesne kredit ADACu a bude trvat mnoho let, nez se dostane na puvodni uroven. Logan urcite neni spatny auto a nebyl by jim, ani kdyby se skutecne prevratil za nejakych standartnich podminek, ktery by jiny auta ustaly a to z prosteho, zde jiz nekolikrat zmineneho duvodu, ze proste miri jinam, nez (prakticky cely) zbytek trhu a z prodeju je jasne, ze se trefuje.
Ad predvadecka, muze to skutecne byt dobra koupe, na druhou stranu, zazil jsem par "predvadeni schopnosti" novych aut, ktere by mne od podobneho zameru odradily...
neregistrovaný "LionZion"
1. 8. 2005 12:46
Re: PODLE LOSA POZNÁŠ KOSA
neregistrovaný "misoo"
30. 7. 2005 10:56
:(
kto chce psa bit, palicu si vzdy najde...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Lonestarstate"
30. 7. 2005 10:56
Je cosi schnilého na těhle testech
Takže jestli to chápu dobře, při standartním vyhýbacím manévru se Logan nepřevrátí ani ve stovce. Pak ale s ním někoho napadlo zatančit čardáš a převrátil ho v 65. Vážně už jen čekám na to porovnání svítivosti v tunelu. Se určitě dozvíme, že Logan má nejhorší světlomety na světě. Ovšem až dodatečně a malým písmenem, že za nestandartních podmínek: Měl přes ně přehozenou deku. Je dojemná starost některých institucí o naše zdraví. Proč nás radši neoblaží výsledky jednotlivých ojetých VW jako je Golf IV v crash-testech Thatcham? Tam se to červenou barvou jen hemží.
Rozbalit vlákno
14
neregistrovaný "af"
30. 7. 2005 11:03
Re: Je cosi schnilého na těhle testech
No já nevím, a není to trošku divné? Že by při skutečném testu nebyla pořizována fotodokumentace? Nebo zapoměli a řekli pak nějakému wohnoutovi, hej franto, skoč do té dáčky a trochu s tím zavangluj, zapoměl sem to cvaknout, tak ať mě zase helmut nezdrbe a ejhle franta to hodil na boudu???
neregistrovaný "Lonestarstate"
30. 7. 2005 11:11
Re: Je cosi schnilého na těhle testech
Divné je to v každém případě. Vzpomínám na podobný vylomeniny na titulní straně AutoTipu/Bildu. S velkou pompou dokázali, že se Cherokeemu v zatáčce odlepila vnitřní kola od země. Dali fotku na titulní stránku. Uvnitř bylo malým písmem vyjádření Chryslera: vůz měl sjeté a přehuštěné pneumatiky. Prostě dokud není přede mnou tabulka přesné metodiky, kde je prokazatelné, že všechna auta jela stejně rychle atd. beru tyhle německé informace jako jejich žvásty. Jedinýma autama, která se bezpochyby převrátila za standartních podmínek zůstávají A-klasse a Smart. Podíváme-li se na poměr výška/šířka vozu, je to jasné. To, že oni se bez elektroniky převrátí desetkrát rychleji než Logan nebo jakýkoliv sedan.
neregistrovaný "JP"
30. 7. 2005 11:39
Re: Je cosi schnilého na těhle testech
Jeste vic nez podivnost s tim, ze neporizovali fotky me stve ten pristup Renaultu jakozto vzorek postuju vsech vyrobcu. "Pri standardnich podminkach merenych testu vse probehlo v poradku a tohle byly nestandardni podminky." Nareka to nahodou neco o tom, ze dnesni aktivni i pasivni bezpecnost je delana ne tak, aby chranila co nejvice posadku, ale aby ziskala co nejvice bodu v testech. Jak moc jsou potom relevantni vysledky 5* v EuroNCAP? Co kdyz nebude narazet vozidlo do prekazky presne podle podminek testu, ale naraz bude treba mirne ze sikma apod.? Vzdyt kdyz se auto prevrati v 65km/h (i presto, ze to nejsou podminky dane testem), tak je to alarmujici fakt se kterym by se meli snazit nejak vyrovnat a ne se k tomu stavet takhle zady. Obavam se, ze vetsina dnesnich vyrobcu by bohuzel asi jednala stejne.
neregistrovaný "Zděna"
30. 7. 2005 11:58
Re: Je cosi schnilého na těhle testech
Tak to s tebou souhlasim. Jen je třeba vědět v čem byly ty podmínky nestandardní. Jestli se opravdu vyloženě snažili to auto převrátit za každou cenu a manévr se tak už nepřibližoval reálnému provozu nebo jsl byly např. pneumatiky totálně sjetý tak na tom že se převrátila neni nic zarážejícího a v reálu ani nic nebezpečnýho (pokud si teda nějakej odborník nemyslí že gumy přežijou auto jak bylo zmíněno výše).
neregistrovaný "JP"
31. 7. 2005 14:00
Re: Je cosi schnilého na těhle testech
Renault oznacil za nestandardni pouze a jen tu rychlost. Mercedes A se prevratil pri 60km/h a taky se kvuli tomu dostalo do serie ESP, i kdyz to nebylo standardnich 100km/h. O pneumatiky urcite neslo, protoze ty jsou na Loganu dost spatne, i kdyz jsou nove. To nema ADAC urcite potrebu neco podobneho delat. To spis asi ta snaha to prevratit mohla byt vetsi nez obvykle.
neregistrovaný "MBC"
1. 8. 2005 01:17
Re: Je cosi schnilého na těhle testech
Nezlobte se, ale Mercedes stoji asi 3x tolik, co Logan. Jestli srovnavate vysledky A s L, tak jste vice nez 250.000 mimo misu... A o tom to je...
neregistrovaný "Tom"
30. 7. 2005 11:43
Re: Je cosi schnilého na těhle testech
To by mě fakt zajímalo jestli se jedná o náhodu nebo o úmysl. IMHO je to tak, že někomu nevyhovují prodejní úspěchy Loganu, tak se rozhodl, že mu udělá pěknou "reklamu". Klidně se vsadím, že se všude bude psát o tom, jak se Logan převrátil, ale TÉMĚŘ NIKDE se nenapíše jak to skutečně bylo. Už se moc těším, až si koupm nejmenovaný automobilový časopis vydávaný německým vydavatelstvím - to zas bude počteníčko..
neregistrovaný "Dusan"
30. 7. 2005 12:56
Re: Je cosi schnilého na těhle testech
Jake prodejni uspechy Loganu? Vzdyt tech aut se na vyspelych trzich prodava mene nez vozu od Maserati. Fascinuje mne ta vize jak VW podplaci vysledky ADAC aby torpedoval Daciu, ktera proda jedno auto na kazdych tisic VWcek.
neregistrovaný "Lonestarstate"
30. 7. 2005 13:15
Re: Maserati?
No jen doufám, že po nástupu VW Fox bude i "lištička" také testována s obdobnou úporností a na závěr bude naznačeno, že je lepší koupit si ojetý Golf IV. A porovnávat výrobce luxusních aut, který DOUFÁ, že letos prodá namísto 3 500 aut celosvětově 10 000 s diskontním hitem, kterého se prodá letos pravděpodobně 160 000 namísto 100 000 může jen blázen. Taky nevím o tom, že by automobiloví výrobci počítali ve výroční zprávě jen se zisky z "vyspělých" trhů.
30. 7. 2005 14:14
Re: Maserati?
Klid. VW Fox toho losa přeskočí..
neregistrovaný "Fechta"
31. 7. 2005 02:13
Re: Maserati?
spíš podjede, ne?!
neregistrovaný "Tom"
30. 7. 2005 14:28
Re: Maserati?
Je vidět, že se v této problematice moc neorientuješ, jinak by jsi totiž tohle nikdy nenapsal. Prodeje na západních trzích jsou zatím malé z toho důvodu, že se tam Logan teprve začíná prodávat (v některých zemích se ještě ani prodávat nezačal). Ale uvidíme za pár měsíců (nebo let). Osobně si myslím, že i v "bohatých" státech západní Evropy se najde dost lidí, který nemaj moc peněz a Logan pro ně bude vhodné řešení.
Co se týká tvé tvojí fascinace, nikdo netvrdil, že podplácí zrovna VW, ale buď si jistý, že ve Wolfsburgu maj z podobnejch aut docela hrachy!
neregistrovaný "ajatin"
30. 7. 2005 20:06
Re: Maserati?
A nejde jen o "západ". Vždyt německé vozejky se prodávaj taky na východě a tady už je Logan větší nepříjemností.
neregistrovaný "anonym"
1. 8. 2005 01:18
Re: Maserati?
Vy jste asi spadl z Marsu, ne???
neregistrovaný "neran"
30. 7. 2005 11:58
hmm
..." Tyto testy byly prováděny za nestandardních libovolně definovaných podmínek, což bez pochyby zapříčinilo převrácení vozu."... to jako kdyz mi tam neco na silnici vjede,tak se mam vyhnout jen kdyz bude pekne pocasi,slunicko bude svitit,ptacci zpivat???jinak za prevraceni vozu neruci??podle zakona schvalnosti budu potrebovat udelat uhybny manevr v kriticke situaci temer vzdy za nevyhodnych podminek.boze,to jsou koumaci...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Marko"
30. 7. 2005 13:59
Re: hmm
Ano...asi mas pravdu, ze realne situacie byvaju zlozitejsie. Ale tu ide o inu vec. Prave preto, ze nejde plne simulovat vsetky mozne situacie, je vypracovana nejaka metodika, ktora sa (aj ked, dajme tomu, v "laboratornych" podmienkach) blizi realite. A podla tejto metodiky by malo byt testovane za kazdych okolnosti a striktne. Lenze, ako uz LSS povedal o Cherokee, ADAC-u sa takato vec nestala teraz s Loganom prvykrat. Zbytocne sa tak zhovadia. Aj ked ja nemyslim, ze to je na objednavku VW - je to urcite tazka uchylka snzit sa dokazat, ze auto ide prevratit. Ja by som vedel prevratit aj Murcielago, keby som sa o to moc snazil... Ale ano, moze byt problem v tom, ze test nikdy nekopiruje skutocnost v plnej miere. Ale ta bezpecnost sa objektivne zvysuje, kazdym takymto testom. To skor metodika vypoctu spotreby aut by si zasluzila jeden clanok ...
30. 7. 2005 14:25
UDĚLAL JSEM VÝJIMKU
Jo, já ji udělat musel - na pumpě jdu platit a z titulní AUTO TIPU na mě štěkaj GOLF s Apoštolem společně... tak to snad uznáte... Takže pánové, to je kloužačka - Článek - chceš odvézt půlku Delvity najednou? Jdi do VW: Caddy - těžkej trumfík, Touran - král kompaktních MPV, Sharan - klasika, GOLF+ - zadní sedadla posouvej kam chceš... a nakonec Apoštol VARIANT - těžká noblesa se sportovním střihem. Ten to tu sejme na dalších 5 let totálně. Do toho je tam i test - GOLF, Focus, Astra, C4 a Corolla. A pozor - Corolla je sice dobře vybavená, ovšem mnoho doplňků nenabízí vůbec... Výsledek? Těžkej propad Focusu. Vyhrála Astra. Nad GOLFEM - o fous. Cena...cena... jako by tohle bylo rozhodující...
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "Impreza"
30. 7. 2005 14:31
Re: UDĚLAL JSEM VÝJIMKU
30. 7. 2005 15:25
Re: UDĚLAL JSEM VÝJIMKU
Jo, je to tam. Všechno...
neregistrovaný "dCi"
30. 7. 2005 14:39
Re: UDĚLAL JSEM VÝJIMKU
neregistrovaný "Lonestarstate"
30. 7. 2005 19:36
Re: UDĚLAL JSEM VÝJIMKU
No a jestli tohle číslo AT není PR, tak už nic. Já tím jen zběžně listoval. V zásadě mi dali na výběr. Kup si VW nebo VW nebo VW nebo VW nebo VW. Tomu říkám nabídka.
30. 7. 2005 19:44
Re: UDĚLAL JSEM VÝJIMKU
Je tam i test POLO...
neregistrovaný "hmmm"
1. 8. 2005 11:39
Re: Já taky
Tak si to vemte popřadě, Polo s klima zdarma, Golf se slevou (klima zdarma nebo peníze dolů), Golf a Golf plus se vznětovými motory nyní levnější, Passat nic ( i když skladové vozy s výraznou slevou (aby ne, když jsou mezi 850 - 950 t. Kč)), Touran s cenou dolů a klima v ceně, Tuareg s cenou dolů, Phaeton s výrazným zvýhodněním, Caddy a Transporter nyní výhodněji, LT se slevou ... tak to je dnešní nabídka koncernu VW. Není to náhodou cenová prostitutka ?
neregistrovaný "Impreza"
30. 7. 2005 14:27
?!?
Dle meho zkratka jeden nejmenovany nemecky vyrobce slusnych, ale pohrichu drahych /vztazeno k tomu, co za dany peniz dostanu/ vozu trosku pristrihl kridelka konkurentovi. Logan vubec spatne auto neni, kdo jej ridil potvrdi. A pri srovnani s fabkou ***ToPojede...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "neregistrovany"
30. 7. 2005 15:00
ha!
Společnost Renault chápe bezpečnost jako jeden z nejdůležitějších závazků vůči svým klientům ať se jedná o jakýkoliv model produktové řady.

tak proc ma logan je 3 hvezdy v crash testu???
vzdyt to auto je na prvni pohled nestabilni, ten plech je tenky jako papir, a docela vysoka svetla vyska vozu na tak mala kola.
ja se ani nedivim ze se prevratilo
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Peťa"
30. 7. 2005 15:33
Re: ha!
Pokud chceš pět hvězd, kup si Megana. Pokud chceš mínus osm hvězd, jezdi dál ve svém favoritu. Tady asi někdo nechápe účel Loganu na trhu aut.
Tloušťka plechu nedělá auto bezpečným, lehce se opři rukou o kapotu Imprezy Sti a bež zrovna objednat novou. Je snad Impreza nebezpečná?
Za nestandartních podmínek převrátím i M3......fakt nevím, kdo co od toho auta (Logana) čekáte, ale podle vlny pomluv to auto neleží v žaludku jen celému Německu. Kdyby tu alespoň byly reakce nespokojených zákazníků, zatím čtu jen rejpance a pomluvy od lidí, kteří to auto viděli maximálně na ulici.
neregistrovaný "Impreza"
30. 7. 2005 17:32
Re: ha!
Taky si to myslim
neregistrovaný "blabla"
30. 7. 2005 23:55
Re: ha!
se stavim ze to ani podvozek nema poradne dodelano, tak se to v kazde mensi rychlosti prevrati vo tom je logan, kdo se chce za 200 tisic prevracet, je to pro nej prilezitost a buhvi z jakeho materialu je zmontovany co to je? laciny kov?
bohuzel se setrilo az prilis na mistech na kterych se setrit nemuselo
neregistrovaný "Impreza"
31. 7. 2005 03:28
Re: ha!
Ale neblazni! Renault neni shluk idiotu, tudiz v dobe, kdy prichazi s necim tak prevratnym jako je Logan /pomer cena ku uzitnym vlastnostem/ si francouzsti "soudruzi" moc dobre uvedomuji "vo co gou"!!! O osiene v prd.li /Logan/ vuci "autumneautum" jednoho slavneho koncernu /vid, GTI/ netreba pochybovat!
neregistrovaný "Rico"
30. 7. 2005 15:33
Logan = felicia
Logan je na technickej urovni Felicie, tak sa dalo cakat, ze sa objavia problemy s bezpecnostou. Videli ste tu tovaren? 95% rucnej vyroby a jediny robot Stare technologie a spojenie rumunskej a francuzkej nekvality, nemoze priniest nic dobre. Jedine co ponuka toto auto, je velky priestor pre sedliaka, ale rozumny clovek da prednost niecomu inemu.
Rozbalit vlákno
17
neregistrovaný "Peťa"
30. 7. 2005 15:37
Re: Logan = felicia
A Felicia má tři hvězdičky???? Tak to jsem hned klidnější. To asi byla v době počátku výroby nejbezpečnějším autem na trhu....
neregistrovaný "Tom"
30. 7. 2005 16:54
Re: Logan = felicia
Ty seš docela mimoň, co? Nějak nechápu tu tvojí poznámku o rozumném člověku.. Podle mě je to naopak! Rozumnej člověk si Logana klidně koupí - vysvětlím na následujícím modelovém příkladě. Máš čtyrčlenou rodinu, v současné době jezdíš Favoritem a rád by sis koupil nové auto (ojetinu z principu nechceš). Tvůj limit na nákup auta je třeba 280-300t Kč, víc nechceš investovat nebo si to nemůžes dovolit. Logan mi přijde jako dobrá volba - oproti Favoritu je to docela pokrok
neregistrovaný "Passat"
30. 7. 2005 19:50
Re: Logan = felicia
Hele tupá bedno,když má člověk rodinu a své nejbližší,bude se především starat o jejich bezpečnost.Když nechce ojetinu je to jeho problém ale zničit si celý život při bouračce a zabít rodinu není zrovna nejpříjemnější.Za 300.000 seženeš dost kvalitní nové auto pokud koupíš auto z nějaké "akce".Tam se dávají slevy.Můžeš taky koupit předváděčku,auto je nové akorát má najeto kolem 5000 Km to je ideálně zajeté.První se podívej na ceny a pak mluv !!! Zajímalo kolik lidí by ti odpovědělo na otázku jestli by si koupily nebezpečné auto kladně........
neregistrovaný "Tom"
30. 7. 2005 20:33
Re: Logan = felicia
1) je lepší bourat v novém Loganu než ve starém zrezlém Favoritu
2) které "dost kvalitní nové auto" seženeš za 300,000 Kč, aby ji tam nacpal celou rodinu + zavazadla? Že by Fabii s impotentním motorem 1.2 HTP?
3)podívej se na prodejní statistiky Loganu v ČR a v ostatních zemích, pak uvidíš kolik lidí se takhle rozhodlo! Než někomu začneš nedávat, tak si ověř fakta..
neregistrovaný "Impreza"
31. 7. 2005 04:01
Re: Logan = felicia
Rozhodne Logan! Ridil jsem to, je to slusne auto! Mam zkusenost s auty ruznych znacek a verte mi, ojete VW bych za tu cenu nebral! Jakekoliv!
neregistrovaný "robert"
31. 7. 2005 08:48
Re: Logan = felicia
no do 300 tisíc se dá koupit Fabia Combi, 2Xairbag, ABS+MSR, el. okna, el. zrcátka, celé v jedné barvě obuté na solidních gumách 185/14 se dvěma el. zásuvkama. Proti loganu bezpečnost o 100% lepší, obhlučnění lepší, jízdní vlastnosti lepší, ergonomie interiéru lepší.

Mínusem oproti Loganu je motor 1,2 47 Kw, ale sám jsem na něj musel změnit názor. Zas taková hrůza to není.
neregistrovaný "Lib"
31. 7. 2005 13:00
Re: Logan = felicia
Jo na to jsi prisel kde? Konfigurator na ofiko strankach rika: fabia combi classic, barva bila, 1.2 47kw - zaklad 292t. Prihozeno pouze radio a abs+msr a je z toho 316k. Pokud bych chtel teda jeste ty el. zrcatka tak +4k, el ovladani oken +7k, airbag spolujezdce (aby teda byly 2) dalsich +7.5k ... takze vubec nechapu tvych "do 300 tisic" ... mozna by bylo dobre uvest menu, ja jsem to psal v CZK
neregistrovaný "robert"
8. 8. 2005 11:31
Re: Logan = felicia
spousty prodejců má tyto vozy k dispozici. sami jsme si přesně tuhle konfiguraci objednali a stála 289 000 a ani o korunu víc. stačí se podívat na netové stránky škodovky. kupovat auto podle ceny katalogu by mě nikdy nenapadlo. viz. [odkaz]
neregistrovaný "MBC"
1. 8. 2005 01:27
Re: Logan = felicia
Ty lháři *** ojebanej *. Švára si oproti výtkám celé rodiny koupil Š Fabia combi 1,2 (!!!!) HPT s nějakejma kravinama jako ABS, klima a neoznačení obsahu motoru (to fakt Š nabízí ) a stálo ho to 365K! Takže no comment, tohle jsou fakta.
neregistrovaný "Ze3gg"
1. 8. 2005 07:54
Re: Logan = felicia
Ani Felicia a ni Fabia losi test neprosly. Nevratili se zpet do smeru a skocily ve smyku. Stejne tak Skoda O1...
Z.
neregistrovaný "Lib"
31. 7. 2005 12:52
Re: Logan = felicia
Auto po predvadecce neni idealne zajete nybrz prave naopak ... protoze se na nem ukazuje "hele jak to i za studena krasne tahne az na omezovac"
neregistrovaný "Bohouš"
1. 8. 2005 14:22
Re: Logan = felicia
Tak to teda nevím,v tom případě jdu jednoznačně do Škody Fabia sedan/combi!!!
neregistrovaný "xixixi"
4. 8. 2005 14:18
Re: Logan = felicia
Sused má Logana a keď si ho chcel nejakú slušnú výbavu tak za neho dal 370 000Sk. Takže také lacné určite nie je. A navyše je strašné. Skúšal som ho.
neregistrovaný "Passat"
30. 7. 2005 19:46
Re: Logan = felicia
moje řeč tenhle člověk aspoň ví o čem mluví
neregistrovaný "pete"
1. 8. 2005 09:07
Re: Logan = felicia
Vidno, ze si fabriku nevidel. Ten jeden robot je len v casopise. A o kvalitu sa staraju manazery kvality z Nissanu.
neregistrovaný "anonym"
1. 8. 2005 12:53
Re: Logan = felicia
Ano - v nemeckem casopise .. Fotky z Fabriky byly porizeny v Somalsku. Vivat Axel Springer !
neregistrovaný "Libor"
1. 8. 2005 12:51
Re: Logan = felicia
Ty se zmůžeš právě jen na tu Filcku když ji tak dobře znáš a víš jaký je to šrot.
neregistrovaný "anonym"
30. 7. 2005 16:48
tady je zakopaný pes....
ja ja, super preise
[odkaz]
8.550,-euro


golf?
[odkaz]
VW Golf
1,4 16V / 75PS Trendline, EU-Neuwagen, Preis ab 11.706,- €
(incl.Radio mit CD und Klimaanlage)

nein

skoda Skoda Fabia
1,2 / 55PS Classic, EU-Neuwagen, Preis ab 7.364,- €
hmmmmm
Rozbalit vlákno
0
30. 7. 2005 18:16
JE TŘEBA ZABÍT LOGANA
Jo, pak tu zase zavládne klid a mír. Težkej zásah na solar plexus všem Fabiistům... Problém. Ten zatracovanej Logan je širší uvnitř o 9 cm než Fabie a rozvor má delší než OCT II. - prostoru je tedy v něm více než v Octavii! Tak to je sousto, které tedy Fabiisti překousnout nemohou. Nemohou proto, že jim to natře v kopcích, natře jim to vnitřním prostorem a roznese je cenou... koho zajímá, jestli má filc na víku kufru. Nikoho. Logan je geniální tah Renaultu - v tichosti odstartoval evropskej raketoplán. A já Fabiisty chápu - šetřej, šetřej... a pak je v kopci veme hákem nějakej Rumun, co mu ještě budou muset uhýbat, jak je širokej. Racionálně samozřejmě Logan Fabii konkurovat nemůže, neboť Fabia je technicky na vrcholu své třídy. Ale, vysvětlete to tomu, co jezdí ve Fabii... Tohle se prostě nedělá... přeskakovat třídy.
Rozbalit vlákno
12
neregistrovaný "Martin"
30. 7. 2005 19:01
Re: JE TŘEBA ZABÍT LOGANA
Pěkné, trefné
30. 7. 2005 20:32
Re: JE TŘEBA ZABÍT LOGANA
díky
neregistrovaný "Lonestarstate"
30. 7. 2005 19:37
Re: JE TŘEBA ZABÍT LOGANA
Těžko ho zabít.
neregistrovaný "Passat"
30. 7. 2005 19:51
Re: JE TŘEBA ZABÍT LOGANA
Logan do plynu!!!!!!
30. 7. 2005 20:06
Re: JE TŘEBA ZABÍT LOGANA
Tomu se, Passate, říká výkřik do zavařený trubky...
neregistrovaný "Tom"
30. 7. 2005 20:36
Re: JE TŘEBA ZABÍT LOGANA
Souhlas. Zrovna přemýšlím o "velice přínosných a inteligentních" příspěvcích Passata. Nemůžu se rozhodnout jestli je mu 11 let nebo se jedná o chovance některého z ústavu pro mentálně postižené. Svou úrovní vyjadřování by se tam určitě hodil
neregistrovaný "Passat"
30. 7. 2005 22:05
Re: JE TŘEBA ZABÍT LOGANA
No dovol!!Sem normální člověk,jenom když se bavím o autech nechám se často unést.Přiznám na plné čáře že používám ostrý slovník,ale na rozdíl od některých lidí se zato nestydím!
30. 7. 2005 22:59
Re: JE TŘEBA ZABÍT LOGANA
Ostrý slovník, dobrý slovník Ale pozor na nevhodné asociace...
neregistrovaný "Petr T."
30. 7. 2005 22:45
Re: JE TŘEBA ZABÍT LOGANA
GTI, ty mne překvapuješ ! (nebo je to ten druhej???)
30. 7. 2005 22:58
Re: JE TŘEBA ZABÍT LOGANA
Čímpak tě prosím tě překvapuju Píšu tu o Loganovi půl roku stále to samé...
neregistrovaný "MBC"
1. 8. 2005 01:30
Re: JE TŘEBA ZABÍT LOGANA
naprosto trefné...
neregistrovaný "anonym"
30. 7. 2005 19:10
bez titulku
[odkaz] nějak nelze otevřít ztránku z testem na ADACu, proč asi, pokuste se sami. a uvidíte, Ani na of.stránkách ADAC není ani zmínka....
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Paul"
30. 7. 2005 19:43
Tonoucí se stébla chytá...
Po bouřlivé diskuzi, kde jsme mohli slyšet věty jako že "žigul sedí lépe než Fabia" , přišla nesmyslná výmluva výrobce na nestandartní podmínky... Moravané (a češi) , zamysleme se nad sebou, nejsme tak bohatí aby jsme kupovali levné věci, vítr vane z Wolfsburgu...
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "MBC"
1. 8. 2005 01:31
Re: Tonoucí se stébla chytá...
neregistrovaný "MBC"
1. 8. 2005 01:33
Re: Tonoucí se stébla chytá...
už to nepij...
neregistrovaný "anonym"
1. 8. 2005 12:58
Re: Tonoucí se stébla chytá...
Ten vítr z Wolfsburgu pěkně smrdí ...
neregistrovaný "Passat"
30. 7. 2005 19:44
To stejně neokecaj,vyrábějí křápa a to se nezmění
Vyjádření jenom dokazuje ubohost výrobce přiznat pravdu (že vyrábějí křápa).Jelikož normální člověk by musel být asi idiot aby si takového křápa jako je Logan koupil.2x crashtesty-katastrofa (auto je nebezpečné a teď převrácení v losím testu.A tahle situace nastane určitě častěji než bouračka,někomu v Loganu vletí před auto srna a bude kde? ano správně bude v prd*li.Lidi berte radši ojetiny za 200 klacků máte super nádherné,bezpečné a spolehlivé auto z bazaru,pokud je koupeno v CZ a má servisní knížku,není se čeho obávat.Logana přenechte sebevrahům ti sním budou nadmíru spokojení
Rozbalit vlákno
20
neregistrovaný "anonym"
30. 7. 2005 19:57
Re: To stejně neokecaj,vyrábějí křápa a to se nezmění
ADAC NĚJAK STÁHL ZE SVÝCH STRANEK TEST...,,,,PASSATE PROČ ASI??
30. 7. 2005 20:04
Re: To stejně neokecaj,vyrábějí křápa a to se nezmění
Passate, nevím jaké pohádky si před spaním pročítáš, ale o ojeté princezně (bez dvojsmyslů) to asi nebude... Pokud jsi s malým autem najel kolem 100 tisíc, pak víš že je nejlepší se ho zbavit, ne si ho koupit... Než něco zase napíšeš o LOGANOVI, sedni do něho a svez se - budeš moc mile překvapenej.
neregistrovaný "Lonestarstate"
30. 7. 2005 20:12
Re: To stejně neokecaj,vyrábějí křápa a to se nezmění
Ojetá princezna. Hláška dne. No možná týdne. Faktem zůstává, že Dacia Logan je nejbezpečnější nové auto za 200 000. Odváží se někdo tvrdit opak? ps: ode dneška je jeden Logan i u nás v ulici. Tomu říkám revoluce. Nahradil nějakou stodvacítku. *** místo nuly. A to má někdo tu drzost nazývat ohrožováním rodinného zdraví?
30. 7. 2005 20:26
Re: To stejně neokecaj,vyrábějí křápa a to se nezmění
Ty aby ses nechytl toho dvojsmyslu Jinak - tak, jako je to u tebe v ulici to bude ve všech ulicích... čas od času vykoukne zpoza Loganů tu STS, tu Apoštol
neregistrovaný "Impreza"
31. 7. 2005 03:37
Re: To stejně neokecaj,vyrábějí křápa a to se nezmění
Slovo "Apostol" od tebe nema proste CHYBU!!!
neregistrovaný "*s*"
30. 7. 2005 20:32
Re: To stejně neokecaj,vyrábějí křápa a to se nezmění
Hold Lonestarstate, kdyz se nekdo nesnazi, tak mu nezbyva nic jinyho nez presednout ze 120 do Logana. Co k tomu dodat. Asi jen. Jak si usteles...
30. 7. 2005 20:38
Re: To stejně neokecaj,vyrábějí křápa a to se nezmění
Proč myslíš, že ten, kdo má Logana se nesnaží... možná se snaží hodně moc... P.S. Pozor na tyhle soudy.
neregistrovaný "*s*"
30. 7. 2005 20:45
Re: To stejně neokecaj,vyrábějí křápa a to se nezmění
Dík za upozornění. Omlouvám se. Já jen,že ze svého širšího okolí neznám kombinaci: "snažím se & mám Logana". Promin mi,už to sem (takhle) vic krat nenapišu.
30. 7. 2005 21:14
Re: To stejně neokecaj,vyrábějí křápa a to se nezmění
Mě se neomlouvej... Fakt je, že život není lehkej... a soudit podle volantu je zavádějící. V životě sám poznáš co dokážeš, až když ti žena porodí potomka - jsi tak dobrej co dobrýho pro něho uděláš. Všechno ostatní je zbytečný...
neregistrovaný "anonym"
1. 8. 2005 13:09
Re: To stejně neokecaj,vyrábějí křápa a to se nezmění
To je z tve strany snad prvni smysluplna veta. Mne rovnez nezalezi na nicem jinem nez na bezpecnosti meho potomka a sve zeny. Nez prisla z porodnice jsem ji tedy prekvapil. Prodal jsem dva roky stareho Golfa co dostala k svatbe a vymenil za stejne stareho Megana. Uz mam lehci spani a manzelce se Meganem jezdi daleko lepe. Cituji: Je zvlastni jak lidem prijde bezne ve 21 stoleti startovat motor klickem !
A hlavne ten design !
neregistrovaný "petrt"
30. 7. 2005 20:58
Re: To stejně neokecaj,vyrábějí křápa a to se nezmění
Přesně. Moc se mi líbí jak si většina těhlech lidí koupí ojetý passat na splátky a pak se smějou lidem co chtějí nové auto a třeba platí hotově. To nechápu. Když vidim starého dědu jak jede ve své naleštěné 120 v téměř dokonalém stavu/aspon na pohled/tak k němu mám větší uctu než k týpkovi v hondě s ulně ojetejma pneu a vykuchanym vejfukem. Ale hlavně že nemá auto se sockoimage.
neregistrovaný "Lonestarstate"
30. 7. 2005 20:52
Re: To stejně neokecaj,vyrábějí křápa a to se nezmění
No ten Logan v ulici nepatří nám. To snažení bych stejně jako GTI neviděl tak jednoznačně. Každý má taky nějaký dispozice. Pokud se někdo narodí s IQ 80 a nedokáže se uplatnit ani v šoubyznysu, tak i když se snaží, zrovna diamanty nekupuje. Cení se hlavně snaha. Navíc každý má jinou představu o tom, kolik procent ze svého příjmu chce dát do auta. Ale tím nijak nezpochybňuju tvoje "jak si kdo ustele"
neregistrovaný "*s*"
30. 7. 2005 21:05
Re: To stejně neokecaj,vyrábějí křápa a to se nezmění
Nepřemýšlím nad koupí vozu tak,že bych počítal kolik procent z platu....atd. Pro mě je důležitejší...jak rychle,si dokážu vydělat,abych si mohl dovolit... atd. Ale to už začínam debatu na uplne jiné téma. ->Ještě jednou se Tobě Lonestarstate i Tobe GTI omlouvam za slovo "snažit se". Neuvedomoil jsem si,že to slovo,je až tak citlivý.Já osobne pro Logan nejsem. Ale možná je tomu tak proto, že ten vůz zatím jen neznám.
neregistrovaný "Passat"
30. 7. 2005 22:03
Re: jám sem vzhůru!
GTI:Zklamu tě,ale pohádky před spaním nečtu,čtu sice hodně knih,ale pohádky mezi nimy nejsou.Podívej se třeba na tyto krasavce,určitě jsou lepší variantou pro rodinu s dětma než logan,jsou sice z bazaru,ale na kráse jim to neubírá

[odkaz]%8Akoda+Octav…

[odkaz]%26nbsp%3B1.9…

Logana má soused,ve městě se to celkem dalo,ale mimo město sem cítil každý výmol.Zdálo se mě,že auto strašně "plave" na silnici.Takový Golf IV drží na silnici jako přibitej.Řekněme že sem použil trošku "ostřejších" slov ale jenom proto abych upozornil na to že logan je opravdu auto s mizernou bezpečností....přece uznej že v roce 2005 by nové auto nemělo být tak nebezpečné.
PS: ty auta sem našel za 5 min. hledání,určitě by se dali najít lepší kousky mít jen trochu času a při výběru auta nespěchat........
30. 7. 2005 23:37
Re: jám sem vzhůru!
To já pohádky před spaním čtu. Je v nich mnoho moudra... Třeba - Malý princ říká: Když jde člověk stále rovně, daleko nedojde... P.S. Zkus si před spaním přečíst pohádku...
neregistrovaný "Passat"
31. 7. 2005 12:27
Re: jám sem vzhůru!
Moudra mám hlavně v encyklopediích těch sem přečetl hodně,pohádky mě připadají takové jak bych to řekl na můj vkus až moc vymyšlené.A nechápu jak třeba v nějaké zfilmované pohádce zabije hrdina draka a je pořád elegantní,bez jediného škrábancu,učesaný apod.Dyť zabít takovou potvoru jako je drak by muselo být dost těžké......hrdina by potom měl vypadat:pořádně zpocený,šaty potrhané,na těle samá modřina a škrábance,vlasy rozcuchané a těžce dýchajíc po velkém boji měl sedět na kameni před dračí slují.A né že hned potom sedne na koňa a tradá zpět.
Toť můj názor
neregistrovaný "anonym"
1. 8. 2005 13:14
Re: jám sem vzhůru!
Ta auta jsou dost hrozna, predrazena, Design je dnes uplne out a jsou davno po zaruce. Jsou drazsi nez novy logan a starsi nez 5 let, to si delas legraci ???
neregistrovaný "petrt"
30. 7. 2005 20:22
Re: jám sem vzhůru!
Logan je idealní auto pro běžné firemní ježdění. Nevidim důvod kupovat zaměstnancům auto se 6 vaky a nějakou extra výbavou. Stejně ho zničej, at je to golf nebo logan. O ojetém firemním autě bych vůbec neuvažoval. A až bude to kombi s prodlouženým ruzvorem....
neregistrovaný "anonym"
30. 7. 2005 20:45
Re: bez titulku
PROČ ZMITEL TEST LOSÍ ZE STRÁNEK ADACU , ZAMYSLETE SE ?
KDO LŽE ??? i tady na těchto stránkách N E F U N G U J E ODKAZ NA TEN TEST,VČETNĚ FOTEK,
neregistrovaný "MBC"
1. 8. 2005 01:35
Re: bez titulku
Tvůj ID jsi ale měl podle koncernových richtlinií skrýt... Nedostaneš prémie za červenec, kamaráde...
neregistrovaný "Smutný"
30. 7. 2005 20:58
Obecné ohrožení
Logan dostal jen tři hvězdy v bariérovém testu. V bočním nárazu byl nejhorší z pěti vozů, které byly na zkouškách. Teď losí test. To je dost důkazů ke tvrzení, že Dacia Logan ohrožuje životy posádek, které v tomto autě jedou. Podle mne vytvořil Renault nebezpečné vozidlo, které obecně ohrožuje a měl by být tvrdě potrestán. A kdo po těchto výsledcích ještě toto auto obhajuje, či dokonce kupuje, měl by si k tomu přikoupit své zdravotní pojištění. To aby náklady za zranění, které případně utrpí při havárii tohoto střepu nesli sami.Tím více, že dnes není těžké sehnat informaci o vozidle, které chtějí koupit.
Rozbalit vlákno
12
neregistrovaný "Lonestarstate"
30. 7. 2005 21:11
Re: Obecné ohrožení
Superb. Napoprvé taky *** a navíc nulová ochrana chodců. To je obecné ohrožení. Navíc německá média stále vnucují namísto Loganu ojetý Golf IV jako superbezpečnou variantu. Přitom má za zadní náraz podle metodiky Thatcham nejhorší možné hodnocení. O výsledkách Thatcham NCWR, které dopadly pro celý koncern VW katastrofálně, nepsal, co já vím, AMS ani AutoBild ani jednou.
neregistrovaný "Smutný"
30. 7. 2005 21:26
Re: Obecné ohrožení
Nemám důvod nevěřit takové instituci, jako ADAC. Jistě velmi dobře ví, co by riskovala v případě nepravdivých testů. A že má Superb jen tři hvězdy? Taky to možná stálo život pana Hlinku. Abychom si rozuměli. Vím, že mnoho lidí nemá peníze či není ochotna utratit za auto více, než je nutno. Ale všechno má své meze. Pokud chce Renault podávat Logan s těmito výsledky v Africe je to sice smutné, že si neváží života černých obyvatel, ale v Evropě nemá auto s těmito výsledky na veřejných cestách co dělat. Ať je to Logan, Superb nebo Mercedes.
neregistrovaný "anonym"
30. 7. 2005 21:35
Re: Obecné ohrožení
tak proč ze svých stránek stáhla losí testy - JAKO BY VŮBEC NEBYLY?
TAK JIM VĚŘÍŠ? VŠE NĚMECKÉ JE TO NEJ? TESTY NENEJDEŠ A PROČ - ŠLÁPLI VEDLE......,
neregistrovaný "Lonestarstate"
30. 7. 2005 22:16
Re: Obecné ohrožení
Myslím, že je jasné, kdo ve sporu Renault x ADAC vyklízí pole. Jak ostatně stále poukazuje nějaký horlivý anonym (díky mu za to). ps: Hlinku stálo život to, že se nepřipoutal (Superb má oficiálně hvězdy 4, ale až na druhý pokus a s výbavou, která nebyla standartní ve všech zemích) A v ceně okolo 200 000 má 3 hvězdičky každý (nebo ještě míň)! Je snad bezpečnější Atos, Matiz nebo Seicento? Proč každý plive zrovna po Loganu? Asi z něj mají nahnáno.
30. 7. 2005 21:24
Re: Obecné ohrožení
To tvé představy skutečně rámuje názor, že si sedne vedení Renaultu a přijmou strategii za miliardu euráků, jejímž obsahem je auto pro upíry? Nebuď bláhový. Testový fundamentalismus není odpověď na to, zda je to bezpečné auto, či ne. Logan z principu sice nemůže mít výsledky jako nové esko od MB, to asi chápeme oba, ale to neznamená, že se jedná o nebezpečné auto.
neregistrovaný "Smutný"
30. 7. 2005 21:58
Re: Obecné ohrožení
Renault žádné velké investice neudělal. Jen poskládal části starýxćh typů (Clio a další) a dal to do sebe. Konečně to sám přiznává. Jestli má to auto tři hvězdy dnes, kolik bude mít za tři roky, až bude ojeté?
Osobně nesouhlasím s uváděním takových aut na trh, které jsou technicky několik let zpět. Je to plýtvání zdroji a lidské práce. Výrobce takového zboží by měl zákazníky vychovávat a ne se podbízet za jakoukoliv cenu. Auto nejsou rybí konzervy z Lidlu. Bez základní elektroniky, a dalších prvků moderních vozů, s jedním airbagem si zaděláváme na pokračování éry Š 120 a Favoritů. Má to smysl?
neregistrovaný "Tom"
30. 7. 2005 22:55
Re: Obecné ohrožení
Co seš na ten Logan tak vysazenej? Nejsi náhodou prodejce Škoda/VW někde na Ukrajině? Jestli jo, tak to sorry. Potom totiž tvoje rozhorčení chápu - všichni Ukrajinci kupují Logan (poměrně velké auto za rozumnou cenu a s poměrně dobrým motorem) a na ty tvoje "Hátépéčka" z vysoka kašlou
Pokud tím prodejcem nejseš, tak nevim co furt řešíš. V malých autech jsou tři hvezdičky téměř normální (existuje pár vyjímek), tak že s tou bezpečností to až tak špatný není. Jak sem tu už psal - pořád lepší bourat v novým logaynu než ve shnilém Favoritu nebo Š120..
neregistrovaný "Smutný"
31. 7. 2005 12:23
Re: Obecné ohrožení
Vůbec nejsem na Logan vysazený. Naopak. Není to designově špatné auto. Co mi vadí je to, že se najde výrobce, který je ochoten vyrábět auto, které nevyhovuje nejmodernějším bezpečnostním požadavkům. Ať Logana upraví tak, ať má alespoň čtyři hvězdy, upraví podvozek tak, aby se nepřevracel v losím testu a je to O.K. O co go? Jestli někdo pustí do provozu auto s takovými výsledky testů, tak přece ohrožuje všechny účastníky sil. provozu, nejen samotné posádky Loganu. Vždyť Logan má maximálku okolo 170 km/h, a to není zrovna málo. Favotit je staré auto, jehož výroba skončila před 12 lety. Je tedy předpoklad, že do 10 let jich hodně zmizí ze silnic. Takže místo nich si budeme zavádět na silnice Favority jinak? Favotit jel 130, Logan 170. Uvažuj. Kdyby se na Renault vyvinul tlak, on by Logana upravil. Nebo se mýlím?
neregistrovaný "Tom"
1. 8. 2005 11:42
Re: Obecné ohrožení
1) Logan moderním bezpečnostním požadavkům vyhovuje, pouze nezískal tolik hvězdiček.
2) V losím testu při 100 km/h se nepřevrátil (opakováno dvakrát), převrátil se až když dodatečně dělali fokty! Bůh ví co při tom naši západní kolegové předváděli - při losím testu můžes převrátit i ryzí sporťák.. všimni si, že ADAC už informace o převrácení stáhnul ze svých stránek!!!
3) tři hvězdičky má spoustu aut ve třídě malých aut
4) losím testen NEPROŠLA ANI FELICIE, FÁBIE A OCTAVIA
neregistrovaný "Tom"
1. 8. 2005 11:53
Re: Obecné ohrožení
1) Logan moderním bezpečnostním požadavkům vyhovuje, pouze nezískal tolik hvězdiček.
2) V losím testu při 100 km/h se nepřevrátil (opakováno dvakrát), převrátil se až když dodatečně dělali fokty! Bůh ví co při tom naši západní kolegové předváděli - při losím testu můžes převrátit i ryzí sporťák.. všimni si, že ADAC už informace o převrácení stáhnul ze svých stránek!!!
3) tři hvězdičky má spoustu aut ve třídě malých aut
4) losím testen NEPROŠLA ANI FELICIE, FÁBIA A OCTAVIA (první generace)
5) dříve jsem měl Favorita 136LS, V TECHNIČÁKU měl maximální rychlost 150 km/h, tachometrově jezdil přes 170 km/h.. pořád lepší Logan co jede 170, než Favorit co jede 150
6) BTW Logan není až zas tak zastaralý auto!
7) Když se Ti Logan nezdá dost bezpečný, tak ho prostě nekupuj! Tím potrestáš Renault nejvíce.
8) Pokud se opravdu prokáže, že má, při dodržení všech testovacích podmínek Logan, problémy s losím testem, tak s tím Renault určitě něco udělá.
9) IMHO to že má nějaký vůz x hvezdiček stejně nic moc neznamená, protože v reálný život se nepodobá laboratorním podmínkám..
neregistrovaný "Passat"
30. 7. 2005 21:45
Re: Obecné ohrožení
neregistrovaný "MBC"
1. 8. 2005 01:39
Re: Obecné ohrožení
Tak si ho nekupuj a šetři další dva roky na něco jinýho, šéfe
neregistrovaný "suunto"
30. 7. 2005 21:18
nahodou
dnes som videl logana v ciernej farbe, a ked sa mi este pred par mesiacmi nepacil, teraz mu zacinam prichadzat na chut. vo svojej kategorii hlavne cenovej je to dobre auto
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Passat"
30. 7. 2005 22:05
Re: nahodou
neregistrovaný "Passat"
30. 7. 2005 22:15
naposledy
Podivte se všecí.......pokud se vám uleví že řeknu že mluvím jako hovado,prosím přiznávám to!Ale vůbec se zato nestydím.Jen se zkuste podívat jestli sem v předchozích článcích pomlouval Jaguára,nebo třeba Octavii či Mercedes....ne,o takovém autě bych si nikdy nedovolil říct že je to šmejd.Jenomže logan je prostě já si sakra nemožu pomoct pro mě šmejd.Chápu názory že je lepší než 120ka to je nesporné,ale proč sakra proč se toho auta všecí tak zastáváte?Copak je to jediná alternativa za 200.000Kč?Mě by teda zajímalo,jak to auto bude vypadat za 8-10 let služby?Plasty změní barvu,sedačky se potrhají apod. Měli sme Golfa III a ten když sme ho po 10 letech prodávali byl pořád dost dobrej.Interiér pořád krásný motor fungoval bez problémů a to ten Golf dostával zabrat a nebyl garážovaný.A na opravě byl pouze 1x.Celkem najel 458.000 Km s jednou poruchou!.Taková spolehlivoost se od logana čekat nemůže.Ono když někdo udělá něco levného musí někde šetřit.Až dostane nástupce loganu 4-5 hvězdiček v testu potom uznám že je to nové auto hodné našich silnic.
Rozbalit vlákno
10
30. 7. 2005 22:43
Re: naposledy
Passate, to cos tady dnes večer předvedl je jako když na rybách chytáš žirafy. Motáš to dokola, Golf Logan, ojetý, neojetý, jak tě to napadne. Logan je auto, které splňuje technické požadavky EU a oprávněně se pohybuje po silnicích tak, jako Golf. Není to žádná šunka, to by pak šunka bylo i Clio i Megane, z nichž má tedy LOGAN opravdu komponenty. Je to auto na úrovni doby, přitom neaspiruje na titul vozidla pro osídlování Marsu. Také proto stojí 200. Ale není to tak jak se mylně domníváš, že je to šunt. Golfy miluju, to asi víš, ale 458tisíc km bych s ním trávit nechtěl. Mimochodem Golfa s Loganem neporovnávej. To je neporovnatelné. Ty koukáš na ojetiny a dáváš je jako alternativu... Z toho je vidět, žes sám zatím 200tisíc za nic neutratil. Až si půjdeš koupit auto, pak si na tohle vzpomeň. Něco jiného je o tom psát a něco jiného je si na auto našetřit. Tvrdě našetřit, a učinit rozhodnutí. A rozhodnutí koupit Logana není rozhodnutí špatné. P.S. brzy se tu dočteme o opakování losího testu, kde Logan projde - jsem zvědav co budeš psát potom. Já, narozdíl od tebe do LOGANA vlezl a 50 km jsem ho drásal - bez známky kytičky... P.P.S doufám, že v autě v kterém teď jezdíš máš i hlavové pytle...
neregistrovaný "Passat"
31. 7. 2005 12:18
Re: naposledy
Jenomže Megane dostal v testu 5 hvězdiček!A logan jen 3,to si pamatuju.Bezpečnostně se nedá srovnat Megane a logan,to je jako kdybys srovnával dům postvavený z kotovic,proti vile z betonových cihel.Pytlů mám celkem 6(2přední,2boční,2hlavové),není to zas tak špatné.Passata co měl otec bych také za nic nevyměnil,za 3 roky ani 1 porucha (nevím jestli se znovunaplnění klimy počítá jako porucha).Může se stát že auto třeba od VW je špatné,ale VW jsou kovářské práce a ty auta něco vydržej.458000 sme s Golfem nenajezdily jen my mělo ho ještě několik lidí z naší rodiny a i po takovém počtu Km se zaněj při prodeji získalo 67.000 to není špatné na tak používané auto.
31. 7. 2005 14:01
Re: naposledy
Passate, Megane 5, Logan 3 hvězdy... to ale neznamená, že s Meganem se do nebe nedostaneš a s Loganen na tutovku... to je to, co ty nechápeš... vždycky budou auta s různou bezpečnostní úrovní... Podle tebe bychom všichni měli vsednout do Hummera, viď. Mimochodem doufám, létáš jen vrtulníkem Sikorski... P.S. Passate, nehoupej mě pytlema... stačí si přečíst pár tvých příspěvků a každý odtuší tvůj věk... Držím ti palce. Hlavně studuj... to je cesta k těm pytlům.
neregistrovaný "Passat"
31. 7. 2005 18:40
Re: naposledy
Když to nacpeš pod náklaďák je ti to jedno,ale když ti někdo nedá přednost a nedobrzdíš to......máš větší šanci vyjít stoho jen s pár škrábancema v Meganu.......A to se sakra stává pořád,dneska to do tebe napasuje někdo klidně i na kruháču když si myslí že to ještě stihne.Zrovna asi před 14 dnama mě to jeden * se stříbrným Escortem tak udělal.
31. 7. 2005 20:26
Re: naposledy
To jo, člověk může být sebelepší řidič... o tom, zda dojedeš spolurozhodují i ti ostatní kolem tebe... jde z toho mráz po zádech...
neregistrovaný "petrt"
30. 7. 2005 23:11
Re: naposledy
V roce 2001 jsem si koupil passat 1,8T.A to díky tomu že ho vždy a všude chválili. No a když během roku a 42t km byl 13x neplánovaně v setvisu tak jsem ho dal protiučtem za lagunu. Mám relativně klid, i když podle statistik bych měl nadávat a mlátit hlavou do zdi. Píšu to ale hlavně proto že toho mého passata si taky někdo koupil jako "kvalitní alternativu nového".Bůh mu bud milostiv, po záruce to musí být pecka v servisu.
neregistrovaný "Impreza"
31. 7. 2005 04:48
Re: naposledy
Mno, ja mam podobnou zkusenost. Jen to byla ochcavka "f nafte f TéDéíčku f pocchbnym haldexu, u ktereho se mi zweimal odporoucelo volaake cidlo". Byl jsem hloupej, nenechal jsem si poradit od starsiho, zkusenejsiho /muj tata/, ktery si po revoluci koupil svoji prvni mazdu /nyni uz ma ctvrtou/ a od te doby jen jezdi a nema potrebu menit. Jen ja holt musel experimentovat. Nyni mam tez japonce a je klid, svaty klid...
31. 7. 2005 14:15
Re: naposledy
Takový paradox - v životě jsem se nesetkal s člověkem, který by si koupil nové auto a měl s ním problém, který by servis neodstranil do druhého dne. To jen tady se dozvídám, že vlastně člověk musí být štastný když dojede... tedy pokud nemá Mazdu... nebo si nešetří na Imprezu, viď. To jsou výkřiky nezkušených. A pozor hodně závad způsobí na autě řidiči tím, že neumí jezdit, zejména řadit... tak ví Bůh, jak to s tebou vlastně je,viď...
neregistrovaný "Martin"
31. 7. 2005 20:01
Re: naposledy
Tak to se GTI musím bohužel přidat. Protože u nás ve firmě kolega s půl roku starou vectrou zůstal nepojízdný na dálnici - po odtahu servis nic nezjistil a za týden se mu to opakovalo. Jak to dopadlo už nevím - protože je to Polák a vídám ho tak jednou za 2 roky.
31. 7. 2005 20:25
Re: naposledy
Martine - tvoje zušenost je zanedbatelná výjimka... proč si tohle máme psát. Samozřejmě, že auta jsou poruchová, jako všechno, jako PCčko. Ale plošně je to tak, že není rozdílu ve spolehlivosti tak výrazném, aby tě to orientovalo ve výběru auta. Japonec, Korejec, Francouz nebo Maďar... všechno jezdí.
neregistrovaný "Mech13"
31. 7. 2005 02:19
prevraceni
kdyz vas tak vsechny fascinuje prevraceny Logan tak pro vas mam jednu chutovku. Trabant 601 zweitakten motoren upgraden - prakticky porad na dvou kolech. Pak to ten manik rozjel na zpatecku a trhnul volantem co to slo... jak se prevratil tak se strecha promackla a drzelo to na sklech. mam to nekde na CD tak to z toho skusim vystrihnout a nekde hodit na net at vidite jak se prevraci auto... je to za standartnich podminek
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "anonym"
31. 7. 2005 10:24
bez titulku
ADAC je *
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Lacco"
31. 7. 2005 11:48
NENI NAD VŮNI NOVÝCH PLASTŮ...
Ludia...to tu važne nikto nevie o inej alternatíve ako Logan ???????????Predstavte si, že si priemerna rodinka špori korunku ku korunke 200 000.- a napokon sa hlava rodiny rozhodne pre tu najhoršiu alternatívu..Logan..Ale nééééééé.Viem ale pochopit,nie je nad VŮNI NOVÝCH PLASTŮ....
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Smutný"
31. 7. 2005 12:25
Re: NENI NAD VŮNI NOVÝCH PLASTŮ...
Za 200.000 je logan úplně holý. Trochu vybavený je min 250.000.
31. 7. 2005 14:09
Re: NENI NAD VŮNI NOVÝCH PLASTŮ...
Ano, to máš pravdu... probíral jsem to u Renaulta, jak jsem Logana zkoušel... se solidní výbavou je to kolem 250. Jenže za ty peníze máš "obrovské" auto. A to táhne. Tohle u Renaultu vymysleli geniálně. Auto s vnitřním prostorem jak ve střední třídě za 250... A pak - Loganem Renault tady každému ukázal kapitálovou sílu obyvatelstva. Jde na dračku... a to je nejvýmluvnější... LOGAN je takové pravdivé zrcadlo doby... A že je správně orientované, tomu nasvědčují horlivé příspěvky tady brojící proti LOGANOVI... jo, jak jsem napsal... přeskočit třídu... to se netoleruje.
neregistrovaný "Tom"
1. 8. 2005 11:57
Re: NENI NAD VŮNI NOVÝCH PLASTŮ...
Přesně tak! Renault udělal auto, které stojí to co minivůz a přitom poskytuje prostor jako vůz střední třídy (např. rozvor je větší než má 02)! To bohužel nemůže většina ostatních výrobců zkousnout..
neregistrovaný "Passat"
31. 7. 2005 12:38
Re: mrkni se sem
Mrkni se na [odkaz] najdeš tam jak nové,předváděcí tak i ojeté auta.Je jich tam fakticky dost,určitě si tam auto za 200.000 vybereš
PS:taky s tama mám auto
neregistrovaný "anonym"
31. 7. 2005 14:58
bez titulku
[odkaz]
SLOVÁCI TAKY TESTOVALI ,
Netradične vysoký podvozok so svetlou výškou 155 mm, ako na mieru upravenou pre potreby východnej Európy a Ázie, vynikajúco absorboval všetky jamy a iné priečne nerovnosti. Ani pri prejazde najhrubších výmoľov sme nepočuli žiadne buchoty od náprav. Všetko zvládal neuveriteľne ticho a mäkko. Základná verzia bez priečneho skrutného stabilizátora si v zákrutách počínala trochu rozpačito, čo sa prejavovalo väčším bočným náklonom. Ostatné verzie sa v podobných situáciách správali istejšie. Vyskúšali sme aj losí test. Do 70 km/h sa v ňom Logan správa neutrálne. Nad túto hranicu má tendenciu ísť do pretáčavého šmyku, ktorý vďaka ideálne rozloženej hmotnosti a pomerne rýchlo reagujúcemu riadeniu nie je problém zvládnuť. Drsná asfaltová cesta a rôzne šotolinové úseky dali vyniknúť odhlučneniu podvozka. Vynikajúci nájazdový uhol prednej časti (krátky predný previs) zase jeho schopnostiam mimo asfaltovej cesty. Radenie s 5-stupňovým manuálom nesklamalo. Radiaca páka poslúchala naše príkazy pomerne presne. Riadenie, ktorého sme sa spočiatku obávali, ukázalo sa v celkom slušnej forme.

NĚMCI CHTĚLI ABY SE PŘEVRÁTIL,,,A TAK SE PŘEVRÁTIL- JE O ČEM PSÁT, MOTOČASOPISY SE LÉPE PRODÁVAJÍ, NEROZHODNUTÍ SI NA ,,jejich,, DOPORUČENÍ KOUPÍ OJETINU ( NEJLÉPE NĚMECKOU ) , CO SI NĚMECKÝ AUTOPRŮMYSL MŮŽE PŘÁT VÍC?
slova ADAC- SLOVA BOŽÍ
PROBERTE SE - NEŽ DO JEJICH ZADKU VLEZETE CELÍ
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "jirka"
31. 7. 2005 15:57
Tržní kapitalizace...
...je jednou z metod, jak vyjádřit hodnotu společnosti. Výpočet: počet akcií krát jejich cena v danném okamžiku. Aktuální pořadí automobilek je Toyota 134,3 milionů dolarů, Honda 46,6 mil.dol., Nissan 46,3 mil. dol., Daimler Chrysler 45,3 mil. dol., BMW 30, 2 mil. dol., Renault 25,4 mil. dol., Ford 19,9 mil. dol., VW 18,9 mil. dol., GM 16,6 mil. dol., Peuegot 15,4 mil. dol.... Dále je třeba uvážit synergii tandemu Renault-Nissan a jeho meziroční nárůst proti stagnaci ostatních, či dokonce propadu Fordu a GM. Z tohoto pohledu je jedno, pod čí vlajkou ADAC vystupuje, ale je jasné, proč konečně přišel po japoncích na řadu Renault. Obávám se, že tanečky kolem testů jsou v téhle hře jen folklór pro pro nadšence. Na přesun tržního kapitálu mají nulový vliv. V téhle hře jde spíš o to, kdo a za jak dlouho, bude následovat Rover.
Rozbalit vlákno
9
neregistrovaný "suunto"
31. 7. 2005 16:23
Re: Tržní kapitalizace...
aha, takze hodnota peugeotu je nejakych smiesnych 15 mega dolarikov? akoze tomu fakt veris??
neregistrovaný "jirka"
31. 7. 2005 16:45
Re: Tržní kapitalizace...
Jedná se o akcie volné k obchodování. Čili o tržní hodnotu danné firmy, kterou lze ovládnout kapitálem. Při kritickém vztahu této hodnoty k např. Index Financial Times, FT Global 500, hrozí firmě od snížení úrovně ratingu, jak se to stalo Fordu a GM, přes změnu struktury akcionářů až třeba po ten bankrot. To jsou ale jen vnější ukazatele. Podstatou zůstává snadnost přesunu kapitálu. A tu se tady bojuje.
31. 7. 2005 17:10
Re: Tržní kapitalizace...
Prosím tě, Jirko, co to píšeš? Kdyby obchodovatelné akcie třeba toho Peugeotu byly v souhrnu za třžní cenu 15,4 miliónu dolarů, tak si Pegeota koupí k snídani i pár maníků z Česka... Asi bychom si měli říci, že základní kapitál akciové společnosti je rozdělen na akcie. Na akcii je uvedena částka (nominální hodnota) za kolik ti ji ta společnost prodá při jejím vydání (nejdu do detailů emisního ažia). Jak se začne s akcií obchodovat, tak když společnost prosperuje, je o akcie zájem (nesou dividendy, tedy podíl na zisku, vyplácený jednou ročně) a cena prodané akcie se může lišit od té částky, která je na ní (nominální hodnota) napsaná. Jestliže tedy sečtu počet akcií určených k obchodování na veřejném trhu a násobím tržní cenou akcie, pak dostanu částku, za kterou bych mohl ovládnout společnost, tedy budu držet tzv. kontrolní balík akcií. Na valnou hromadu nechodí všichni akcionáři, tak nepotřebuji mít 51%, prakticky u velkých společností (mnoho akcií) mi postačí kolem 25% akcií. A už rozhoduji třeba o tom, co bude se ziskem... Takže já nevěřím, že bych mohl koupit akcie Peugeota za 15,6 miliónu dolaru a získat tak co? - 100% akcií, nebo ten kontrolní balík, tedy cca 25% akcií? I tak je to směšně málo... P.S. co takhle upravit číslo... směrem k miliardám...
neregistrovaný "jirka"
31. 7. 2005 17:36
Re: Tržní kapitalizace...
...a sakra. Díky za upozornění. Ve svatém nadšení jsem si neuvědomil, že jsem napsal miliony místo stovek miliónů. Už mám kontejner na hlavě.
neregistrovaný "suunto"
31. 7. 2005 17:52
Re: Tržní kapitalizace...
aj tak je to malo
neregistrovaný "Tom"
31. 7. 2005 18:36
Re: Prevratil sa aj MB.
Aj A cko sa suchalo vo Svedsku po streche nehovoriac o Audi TT 5 ludi zahynulo nasledkom spatnej stability...Nemci rychlo zabudaju.
neregistrovaný "free"
1. 8. 2005 07:52
Re: Prevratil sa aj MB.
o tom TT mne to zajímá napiš něco víc nebo dej odkaz. dík
neregistrovaný "Lonestarstate"
1. 8. 2005 08:40
Re: TT
[odkaz]
neregistrovaný "anonym"
1. 8. 2005 13:38
Re: TT
proc se o tom nikde nepsalo ??? Sakra ja tu chci nejaky casopis nevlastneny nemci !!!! HALOOOOO !!!!
neregistrovaný "blubt"
31. 7. 2005 20:06
bez titulku
takže příště až se budu s loganem vyhejbat věci a čirou náhodou pojedu 65, musim zrychlit na 100 a pak se tomu vyhnout... fajn vec
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "policajt-skladník"
31. 7. 2005 21:18
nejsem tak bohatej
jste tak bohatí,že máte zapotřebí kupovat vůz pro východní trhy?kosočtverec dobře ví jakou má zvolit politiku na východě.thalia,logan jsou dokladem.samozřejmě,že si tyto auta hodně lidí koupí.ale zamyslete se nad tím jakou cenu bude tohle auto mít za 5 let.já jsem koupil nové také ale radši jsem dal přednost tomu co funguje 30 roků a to vw ad polo nebo golfík.jsou drahé sice,ale ta kvalita tam je .budme rádi,že škodovku nevzal tenkrát kosočtverec a má jí fauvé.jinak se tu prodávali škody thalie a logany pro východ,protože kosočtverec by nikdy nedovolil,aby škodovka byla lepší což vw nevadí.i o tom to je.logan je vůz spíše jako kompromis,protože dnes vyrobit auto za tyhle prachy je o tom,že se musíte spokojit a hodně uskromnit ve spoustě věcech a potom když si spočtete náklady na koupi údržbu tak je tohle auto ztrátové,protože kvalitnější vůz a bezpečnější je jen o málo dražší dnes v rámci cenové politiky.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "MBC"
1. 8. 2005 01:47
Re: nejsem tak bohatej
Tak ty máš minimálně dvě vejšky, že?
neregistrovaný "anonym"
1. 8. 2005 13:44
Re: nejsem tak bohatej
Mno on skodovku sice koupil vw, ale tim ukoncil jakykoli vyvoj ve skodovce. Z pojmu Skoda se stala jen obchodni znacka pod kterou se prodavaji vwecka, ktere by si nikdy cech jinak nekoupil. Proste to jen bali do papiru lahodicimu ceskemu oku.
neregistrovaný "IT"
1. 8. 2005 16:12
Re: nejsem tak bohatej
No, takový 1,6 HDI od PSA-FORD také najdu v P307, C4, V40, Ford Focuc, C-MAX, M3. S podvozky posledních 4 jmenovaných je to dost podobné. Nebo propojení Renault-Nissan, takže on ten svět to dělá běžně. VW s tím asi začal a jiní následují. Auto a jeho vývoj je dost drahý, takže asi proto... Běžný zákazník to má docela na háku, čí je co a kdo to vymyslel, natož kde vyrobil. Takový je svět.
neregistrovaný "Libor"
1. 8. 2005 13:26
Pro všechny antiloganisty - škodovečkáře
Logan má vynikájící poměr cena/užitná hodnota a pro někoho kdo ujede za rok 10 000km to bohatě stačí. Mě udivuje jak škodovečkáři ohrnují nos. Vždyť všchny konstruktéry š1000-š120 by měli zavřít za hromadnou vraždu. Kolik lidí se zabilo díky koncepci motor vzadu.Jak dlouho trvalo než vyplodili Favorita a Filcku.Pořád se všichni tváří jako že ta Škoda-Fobie je něco víc, bohužel není.To jen zabednění tupci budou donekonečna kupovat škodovku protože ji měl děda,fotřík a sousedi.
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "GTI"
1. 8. 2005 13:47
Re: Pro všechny antiloganisty - škodovečkáře
Pravda teda Libore je, že Praga Picolo také neměla airbagy... ale to asi bude tím, že se vyráběla skoro před 100 léty. Ti konstruktéři co vytvořili Š100 MB, vytvořili auto na vysoké úrovni. Asi nevíš, kolik se jich třeba prodalo ve své době v Anglii... Je ale dobře, žes konečně otevřel konstruktérům u PORSCHE oči. Teď už ví, kam maj cpát motor Když si přečteš, cos napsal, musíš dojít ke stejnému závěru, jako já - příslěvěk aspirující na Oscara za neznalost věcí... Tohle se ti tedy nepovedlo... P.S. Těm Fabiistům bys musel něco nabídnout. Nemáš co... viď.
neregistrovaný "Libor"
1. 8. 2005 14:16
Re: Pro všechny antiloganisty - škodovečkáře
No dobře Porsche není auto pro normální lidi je to auto sportovní. Jenže škodováci v té rádoby sportovní koncepci(motor vzadu) zabedněně pokračovali(Š120). Fabie - sportovní podvozek, ale že k tomu podvozku dali dýchavičnou,žíznivou 1.4 MPI - ostuda. No jo zase říkej jak se tady vyprofiluji,jen jsem chtěl připomenout nedávnou historii Škody a nezpomeň že v Anglii byla Š. námětem mnoha vtipů. Díky za tvou nadmíru inteligentní Oskarovou dmegogii ala Porsche. To víš, že nabídnu škodovečkářům: Getz,Thalii,Punto,Clio,Corsu atd..
neregistrovaný "GTI"
1. 8. 2005 14:26
Re: Pro všechny antiloganisty - škodovečkáře
O historii aut nepiš, je to úsměvné. Co se týče konkurentů Fabie, tak Libore, asi těžko můžeš předhazovat Getze... ale Corsa ano. Corsa je tak dobré auto jako Fabia, jen ta Fabia má asi trochu lepší podvozek. Ale, že bys měl tu Corsu tak razantně vymezovat nad Fabii? Fabia je normální konkurent všech kvalitních malých aut. Jestli se ti líbí nebo ne na tom nic nezmění. A k motoru - kup Fabii v tom benzínovém dvoulitru a budeš nadšený... Snad bys nekritizoval i možnost výběru z mnoha motorů. Sam potkávám ty Fabie na silnici a překvapuje mně jak pružně s tou 1.4 umí jezdit. Já vím, tys mladý, vyhraněný a vše co je "doma" je špatné... ale tak to není, věř tomu... P.S. Jestli si to tu přečte Škodovák, tak tě lépe než já poučí o historii Škodovky... Kritizuješ bez vědomí historie... a to tě nešlechtí...
neregistrovaný "Libor"
1. 8. 2005 15:11
Re: Pro všechny antiloganisty - škodovečkáře
Diskuze s tebou je ztráta času. Nevím co úsměvného je na mém popisu nedávné historie Š. Asi jezdíme po jiných silnicích já potkávám samé Fabie ala Safety car. Sám když jedu fir. fábií, tak jsem naprosto znechucen jak si dovolí Škodovka něco takového prodávat za ty prachy.
neregistrovaný "GTI"
1. 8. 2005 17:24
Re: Pro všechny antiloganisty - škodovečkáře
Jo, vidím, žes náročný. To je vlastně pozitivní... Narozdíl od tebe tu ovšem desetitisíce lidí ročně koupí tohle "hrozný" auto a jsou spokojeni. Že by VW zadal Škodě - vyrob hrozný auto?... Klid Libore.
neregistrovaný "IT"
2. 8. 2005 08:15
Re: Pro všechny antiloganisty - škodovečkáře
To Libor: každé firemní auto je hrozné, zejména, když s ním jezdí víc řidičů. K historii: ono dnes nikoho nezajímá, jak se v GB dívali na Škodu za s. Husáka, ale zajímavá je současnost, tj., jak se na ni dívají dnes-a to se mi jako nemajiteli nezdá zase až tak moc tragické. Pokud škodovek jezdí v ČR víc než jinde, je to asi tím, že se tu vyrábějí. Nejsme např. ve Francii. To by jezdilo víc Renaultů, Citroenů a Peugeotů. Tam bys dostal služební Clio, C3 či P206. Nebo možná C1 či P107.
neregistrovaný "Libor"
2. 8. 2005 11:51
Re: Pro všechny antiloganisty - škodovečkáře
Není pravda, že všechny firemní auta jsou hrozné. Já taky nehledím u fir. auta na nějaký škrábanec, nebo nepořádek v interiéru. Jen vidím, že ty auta nemají ani 100 000km a jsou často v servisu. A to, že auto řídí víc řidičů neovlivňuje živost auta. Mě jen vadí, že Fabie je předražená, že z ní u nás dělají modlu malých aut, že si pořád hrají na rádoby sportovní auto(viz F. podvozek) jako u Š120 kdy nechali sportovní koncepci(motor vzadu) a kvůli tomu přišlo o život plno lidí. Takže skalní škodvkáři nemají důvod proč ohrnovat nos nad Loganem.
neregistrovaný "Siky"
1. 8. 2005 16:47
Tady jsou ty fotky:
[odkaz]
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "anonym"
1. 8. 2005 20:41
Re: Tady jsou ty fotky:
na špíglu jsou, ale ADAC JE STÁHL VČETNĚ INFO O TESTU....
neregistrovaný "policajt-skladník"
1. 8. 2005 20:44
nejde o logana
tady nejde o nějaký losí test.jde o to,co se stalo po tomto testu,když tento vůz šel na budku.nevydržel pravý sloupek a to je hodně špatné v rámci bezpečnosti takového vozu.dneska udělat a prodat auto za dvěstětisíc neni problém,ale nejde za tuto cenu vyrobit kvalitně zpracované auto a hlavně bezpečné.vše je o technologii.třeba fauvéčko umí za tyhle prachy udělat auťák taky,ale nebude ho vyrábět,protože dobře ví že utrpí kvalita a hlavně potom pověst značky.dneska při cenové politice v česku je tento obchod a investice do takového vozu ztrátová.český trh z auty je specifický a i velké značky dnes v česku mají jiná kritéria než jinde v evropě.cenová politika vw a škody je velmi brutální a ani nejlepší auto na planetě podle čechů skoda simply clever není nijak levné.němci do loganu hodně šijou hlavně tisk,ale ADAC má s testy velké zkušenosti lepší než pisálkové ve světě motorů a jim podobných - hloupoučké testy kvality vozu odvozené,že vrže palubní deska plasty jsou tvrdé atd.kde to jsme..a pak třeba když budete porovnávat třeba fábičku a vw polo co je lepší tak spolehlivost kvalita zpracování podvozek je na stejno u těhle aut ale já tvrdim,že polo je lepší,protože se vyrábí 30 roků a 10000000 kusů výroba i třídveřák polo - golfíček.po 30 letech může pak fábka přijíd a bilancovat zatim neudělala ani druhou generaci kromě kosmetického předku a palubky.i o tom to je.jenže češi myslí v rámci ceny.za dvěstě klacků mám výhru,jenže výbava taky něco stojí a pak jsme na 265000 kc.u toho logana.hlavně si pak nezapomeňte koupit ty levné činkvečenta a jim podobné zvěrstva od fiatu výborná koupě doporučuji 159000 za to budou chtit kdo máte hodně peněz tak si to rychle kupte dobře vyhozené peníze.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "ZZ"
1. 8. 2005 21:14
Re: nejde o logana
Hlavně dávej pozor, aby ti neujel ten kačer, kterýho za sebou taháš... Jsem netušil, že už se dneska dělají nočníky s přípojkou k netu. Ti prckové mají ale výhody
neregistrovaný "IMPREZA"
1. 8. 2005 21:40
Re: nejde o logana
Jedině s místem na parkování.Jinak bourat bych v něm nechtěl a že na silnici je * dost.Viděls havárku třeba Felicie a MB E class, jak myslíš ,že to dopadlo.??
neregistrovaný "dnt"
3. 8. 2005 11:30
bez titulku
Přelouskal jsem celou tuto, jistě velice podnětnou a hodnotnou, diskusi. Logana jsem dosud neřídil, takže jízdní vlastnosti nemohu posoudit, jeho design mě nijak neuchvátil, ba právě naopak. Ale abych přešel k jádru pudla, překvapilo mě že v žádném z vašich (jistě podnětných a hodnotných) příspěvku nepadlo ani slovo co bylo vlastní příčinou nehody.
Na obrázku viz: [odkaz]
je patrné (píše se to i v článku na centrum.cz) že se jim z ráfku svlíkla pneumatika. V tomto případě by možná pomohlo jiné naladění podvozku, jiné pneumatiky či větší a širší ráfky než ESP.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "nemo"
13. 8. 2005 10:00
Re: bez titulku
blbost, tady se snad taky svlekla? [odkaz]
neregistrovaný "anonym"
5. 8. 2005 09:12
postřehy
citace:

V súvislosti s dostupnými fotografiami prevráteného auta upozorňujeme na pár detailov:

ADAC považuje deformáciu A stĺpika za silnú a nebezpečnú. Nenašli sme však fotografiu, ktorá by to dokazovala.

Český motoristický časopis Svět Motorú píše ... "Navíc se při silném náklonu svlekla pneumatika a ráfek zaražený do asfaltu dílo dokonal" My sme zvlečenú pneumatiku na fotografii nevideli, navyše prevrátené auto má obuté hliníkové disky ale naklonené auto na inom obrázku (znázorňujúce prevrátenie má čierne plechové disky).

Nový Čas priniesol výsledky testu ADAC ako prvý a vo vydaní z 2.8.2005 sa okrem iného píše : „Treba dodať, že experti z ADAC testovali Logan v najlacnejšej výbave, ktorá skrutný stabilizátor neobsahuje (vo vyšších už je)“ .... Prevrátený automobil však stabilizátor prednej nápravy má a na obrázku ho veľmi dobre vidieť. Nevieme ako v Nemecku ale na Slovensku základný Logan nemá hliníkové disky kolies, hmlovky a nárazníky vo farbe karosérie.

Michal Karpat z partnerskej redakcie Autožurnálu si o výsledkoch testu myslí:

Podľa mňa môže ísť pokojne o fotomontáž. Ešte nikdy som napríklad nevidel, že sa by niektoré auto prevracalo v zákrute takýmto spôsobom (a to som bol v rámci svojej športovej kariéry v rally na streche minimálne 3 krát), pokiaľ samozrejme nezavadilo o niečo zadným kolesom. V tomto prípade zavadenie o nerovnosť nemôže prichádzať do úvahy, lebo test sa určite konal na širokej rovnej ploche. Ďalším zaujímavým momentom je, že na dvoch snímkach je Logan obutý na hliníkových diskoch, ktoré sa dodávajú v kombinácii s najlepším stupňom výbavy a na useknutej snímke s prevracujúcim sa autom a veľmi podozrivým pozadím je ľavý predný ráfik (ktorým podľa vyjadrenia Adacu sa Logan zaryl do asfaltu) evidentne plechový (vidieť to po zväčšení).
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Peter"
5. 8. 2005 19:07
Tu su fotografie aneb Je cosi schnilého na těhle testech 2
ADAC fotky stiahol. Tu je asi prečo...
[odkaz]
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "nemo"
13. 8. 2005 00:26
aby si si vytvoril nazor, citaj viac clankov
[odkaz]
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "nemo"
13. 8. 2005 00:48
Re: aby si si vytvoril nazor, citaj viac clankov
a aby som dodal cosi svojich skusenosti (urobim asi 30.000 km rocne na formane) Fabia 1.2 HTP ma problem na kazdom stupaku, hlavne ak ma zrychlit zo 60 na 90, stretnut takuto fabiu, na takomto useku je nebezpecnejsie, hlavne ak ho na konci stupaku predbehnete a sofer Fabie sa potom tlaci dopredu len pre to, ze ho predbehol nejaky stary forman. Logana som stretol na rovnakom useku tiez niekolkokrat, nebolo treba predbiehat. Tahal, pekne isiel. Nehovoriac o predbiehani takejto fabie, pol minuty pozorujete v nemom uzase ako sa snazi az mu radsej pribrzdite. Podobne male clio. Klientela logana je si asi vedoma toho co ma pod zadkom a na nic sa nehra. V tomto teste mi preto vychadza logan bezpecnejsi ako Fabia 1.2...
neregistrovaný "anonym"
13. 8. 2005 14:17
bez titulku
STANOVISKO ADAC - 12.srpna 2005

Příčina převrácení vozu Dacia Logan zatím nebyla vysvětlena - ADAC a Renault pátrají společně po důvodech.

Po převrhnutí Loganu během fotografování, jako doplňku k testu jízdních vlastnosti (který pořádal ADAC) teď ADAC a Renault pátraly společně po příčinách. Renault přitom provedl s identickým typem vozidla za stejných podmínek (jaké panovaly při nehodě) testovací jízdy v Centru dopravní bezpečnosti ADACu v Gravenbroichu. Při opakovaných manévrech se vozidlo s testovacím jezdcem Renaultu ani jednou nepřevrátilo! Podle názoru tak bylo převrhnutí Loganu ojedinělou záležitostí, zvláště když na testovacím vozidle nebyly odhaleny žádné technické nedostatky.

Možná je příčiny převrácení třeba hledat v obutí vozu. V době převrhnutí už totiž byly přední gumy Loganu v důsledku testování ve venkovních prostorách silně ojeté. Pneumatiky teď přezkoumává jejich výrobce.


Autor: Petr Jansa
Rozbalit vlákno
0