Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Lorinser v Ženevě 2006

Libor Zezulka
Specialista na úpravu automobilů značky Mercedes-Benz a Smart, jenž svádí souboj s Brabusem nebo FAB Design, do Ženevy přivezl několik atraktivních kousků s motorem se sériovým výkonem, ale sportovním podvozkem a dravým sportovním vzhledem.

Lorinser SLK200 Kompresor

Mercedesův roadster se zásahem odborníků Lorinseru změnil v dravou šelmu, byť výkon 120 kW zážehového čtyřválce s objemem 1.8 litru zůstal nezměněn. Lorinser nejprve vyladil řízení a přitvrdil použitím sportovních pružin a tlumičů podvozek. Poté zvýraznil přední a zadní nárazník, přidal chromované koncovky výfuku a decentní spoiler na zadním víku. Třešničkou na dortu jsou 18palcová pěti paprsková kola s pneumatikami 245/40 R18 vpředu a 19palcová kola s pneumatikami 225/35 R19 či 255/30 R19 vzadu.

Lorinser R320 CDI

Velký crossover se může zdát neupravitelným vozem, ale Lorinser dokáže zázraky. Třída R vybavená naftovým šestiválcem dostala od tunerů sportovní přední nárazník s oválnými mlhovými světlomety a zadní nárazník vyšperkovaný chromovanými koncovkami výfuku, jež údajně vypouští uším libé tóny. Podvozek i výkon motoru nechal Lorinser tentokrát bez povšimnutí, ale postavil R320 CDI na 22 palcová kola s trojitými paprsky. Na 17palcových kolech, jak jsme se mohli v Ženevě přesvědčit na vlastní oči, vypadá třída R docela nehezky.

Lorinser S350 L

Vlajková loď Mercedesu vypadá dynamicky od přírody, Lorinser se tedy nemusel příliš snažit. On se přesto snažil. Výměna předního a zadního nárazníků a nasazení chromových koncovek se považuje za standard, vyřezáním výdechů vzduchu do blatníků však úpravci zašli trochu nad rámec obvyklých optických změn. Prodloužená verze třídy S poháněná zážehovým šestiválec 3.5 litru 200 kW může stát na 20palcových nebo 21palcových kolech.

Lorinser ML500

Sportovní přední a zadní nárazník, chromované koncovky výfuku, přepracované boční prahy, spoilery a 20 nebo 22palcová pěti paprsková litá kola - tak vypadá optický paket od Lorinseru pro novou třídu M se zážehovým osmiválcem o výkonu 225 kW a točivém momentu 460 Nm, neboli ML500.

Libor Zezulka