Lorinser ve Frankfurtu 2007
Lorinser L55RS
Karosářský kit obsahuje přepracovanou masku vozu, kde je nový přední nárazník a modifikované vtoky do motorového prostoru. Za rozšířenými předními blatníky jsou nové výdechy, dále si při pohledu na vůz z profilu všimneme prahových nadstavců.
Na přepracované zádi je dvojice trojúhelníkových koncovek výfukového systému. V blatnících jsou velká kola Lorinser RS 8, rozměr disků s designem turbíny je 21 palců. Pod kapotou sériového CL500 je vidlicový osmiválec o objemu 5,5 l, který má výkon 285 kW (388 k). Tuner vyladil agregát na 338 kW (460 k). Lorinser má v nabídce zmiňovanou úpravu pohonné jednotky pro všechny Mercedesy s tímto motorem.
Lorinser L35GS
Ladičská firma Lorinser se na frankfurtském autosalonu prezentovala vedle upraveného luxusního kupé CL i kompletním karosářským paketem pro novou třídu C. Aerodynamický kit má modifikovanou masku vozu s novým předním nárazníkem. Přední světlomety dostaly krycí lišty, tzv. mračítka. Na zádi je dvojice koncovek výfukového systému ve tvaru trojúhelníku. Z profilu si každý všimne rozšířených prahů a nových kol, Lorinser RS 8, s rozměrem disků 19-20 palců.
Prezentovaný vůz ve Frankfurtu byl Mercedes-Benz C 350 s benzínovým šestiválcem pod kapotou. Díky přeprogramované řídící jednotce a kompletní výměně výfukového systému se Lorinseru podařilo zvednout výkon o 24 kW na celkových 224 kW (305 k).