Ten Macan vypada jak nejake retro, asi nejvetsi hruza spolu s Lincolnem, u ktereho jsem si rikal dle zadku, ze jde asi nejakou cinskou kopii stare Audiny >:D
ziadne retro - macan je len dalsi zbastleny gyc podobne ako cayenne , porsche tie SUV vobec z dizajnovej stranky nevie bohuzial, to uz aj sportage vyzera lepsie
hrozny pohlad na ten macan, totalny dizjanovy pruser, vw ho znici v pohode len sa pozri na ten cross blue coupe doslova nadhera, vw :yes:
Pokud tomu Macanu klasicky narvali plnou nádrž, stáhli pružiny (ufoukli měchy), tak mu měli obout aspoň ty 21" příplatkový turbo S papuče. Takhle vypadá podvozkově stejně připrcle a macatě, jako ta kobylka vedle něj :-(
Turbo Design ráfky mají na Turbu. Žádné jiné 21" v nabídce nejsou. Navíc jako nižší model bude obouvat menší. Takže na něj strčili příplatkové 20" RS Spyder.
Vím, to turbo S s těmi 21" ráfky stojí v LA v šedé barvě hned vedle. Šlo mi o to, pokud to takhle sníží, ať tam ty menší ráfky vůbec nedávají. Na výstavách stejně žádné sériové výbavy neplatí a vypadá to mírně řečeno blbě. A teď koukám, že palec dolů pro mě ti šel ale pohotově! Tak to je nejdůležitější... >:D
Jo, někdy je to rychlost (během pár minut). Někdy se objeví, než stačím opravit nějaký překlep. A já to rozhodně nebyl. Byl tu už, když jsem přišel, možná v 8:30. Palce dávám výjimečně (několik týdnů jsem myslím žádný nedal, ani nahoru, ani dolu). Kdy už, tak preferuji vlastní příspěvek.
Porsche to takhle dělá. Sériovou výbavu normálně neukazují (ostatně S i Turbo mají příplatková kola, obě o dva palce větší než v základu, jestli si dobře pamatuji; a je to Turbo, ne Turbo S). Ale mají nějakou kombinaci, v které model představí, a má to svou hierarchii. Základní model pravděpodobně ukáží na 18". Jako to bylo u Cayenne.
Pokud má vzduchový podvozek, tak mám takový pocit, že bude v nakládací poloze. Aby byla podlaha kufru co nejníž. Můžeš spekulovat, jak chceš, jestli je to schválně, nebo jestli to tak prostě udělala automatika. Mně to tolik nevadí. Víc mi to vadilo u nového RR. Tam mě ta nízká poloha podvozku opravdu rušila. Ale je pravda, že jsem moc na fotky Macanu nekoukal. Technické parametry u mne nevzbudily zájem.
Jinak plná nádrž rozdíl neudělá, pokud má vzduchový podvozek. :-)
Ty varianty snížení jsem tam samozřejmě vypsal takhle pohromadě pouze jako všechny možný fičury, který se obvykle používají. Ale jinak v poho, aspoň vím, že ten palec dolů jsem zřejmě od někoho dostal za tu "zneuctěnou" Šarapovku... :-)
Až na opravdu pošahané jméno to Porsche dle mě nemá jedinou chybičku. Opravdu, vypadá famóóóóóóózně!!! :yes::yes::yes:
To auto se bude prodávat neskutečným tempem (má predikce) a zadruhé, teď to bude mít škaredý Cayenne docela těžké, neb vinou jeho generační "zkcvrklosti" není rozdíl mezi vozy tak velký. Na druhou stranu, Macek má vyváženější proporce, určo modernější tech., hezčí vzhled... no, můj názor je z příspěvku jasný. Už dlouho jsem nebyl takto nadšen výrobkem od Porsche... naposledy od Carrery GT :yes:
Dle mého názoru je to zklamání roku... :no: Naprostá hrůza, absolutně bez invence, pouhopouhá kopie kýče Cayenne. Už tam chybí jenom ty hnusný zadní světla z Cayenne a hrůza by byla dokonána. Předek ještě ujde, ale zadek (hlavně ta světla) nic moc, docela hrůza bez nápadu (jako obvykle kopie již existujícího vzoru z Panamery) v interiéru. 8-s Pokud takhle měl vypadat Cayenne před několika lety, tak by to byla bomba, ale dneska přeci jenom tvar ala "vajíčko" již nejde tak docela s dobou. Víc se prosazuje kombinace kulatých a ostřejších hran viz Jag C-X7 (pro mne zatím dokonalost bez chyby). Nepochybuji ale, že se to bude prodávat, jelikož bláznů, co šlápli vedle a koupili za nekřesťanský prachy nudnej a předraženej kýč Cayenne se toho budou chtít rychle zbavit za něco řekněme "novějšího"... :-)
Konečný soud si nechám po osobním setkání, ale myslím si, že se najde dostatek "bláznů", kteří budou stále preferovat Cayenne. A myslím si, že budu mezi ně patřit. U Macanu byla rozhodně prioritou silnice a schopnosti mimo silnice jsou celkem ceněnou vlastností Cayenne. Navíc i větší sourozenec je pro řadu lidí celkem malý, takže není pravděpodobné, že by zvolili ještě menší model.
Také jsem měl na něj zálusk, ale po tomhle si asi nechám zajít chuť a s výměnou svého stávajícího SUV počkám na Jag. Ale jak říkáš, uvidíme naživo. :-) Zatím pro mne z fotek bohužel dost značné zklamání. Nechápu, proč Porsche nepřevzalo (dle mého soudu) nádherné zadní partie ze spekulativních nákresů v Auto Bildu nebo Auto Motor und Sport. Ta zadní světla tam převzatá z 911 a spojená proužkem přes celou šíři auťáku byla boží a absolutně dokonalá... :yes: Škoda, takto to podělat... :-(
Pro mne je akorát. Klidně bych snesl menší, ale Macan postavili očividně s jinými prioritami. Autobusy vyrábí jiné značky. Klidně ať si Porsche autobus vyrobí, ale nerad bych přišel o Cayenne. Hodně těžko by se hledala náhrada. V příští generaci by se Turbo mohlo dostat pod 2 tuny. Už teď se mi sbíhají sliny. :-)
Diesel prý nebude znít jako u Audi. Bude utlumený, aby nerušil. Porsche se rozhodlo neobohacovat zvuk elektronickou cestou. A z dieselu bez toho pěkný zvuk nejsou schopni dostat. Tak nebude "žádný". Jsem zvědavý, jestli z toho nakonec nevycouvají. :-)