Londýnský autosalon se 22. července stane místem, kde automobilka Lotus odhalí dlouho očekávány model s uspořádáním sedadel 2+2 a motorem před zadní nápravou.
Nie som si úplne istý, ci motor 3,5 V6 - 206 kW je v duchu odkazu Colina Chapmana. Velkoobjemový atmosférický sestvalec s výkonom priemernej limuzíny mi nepripadá ako to pravé orechové pre Lotus. I ked dynamika bude urcite (podla císel) zaujímavá.
Kde v mojom texte nachádzas východiská pre svoje "briskné" závery?
BTW pojem vlajková lod nie je v súvislosti s týmto modelom ten pravý.
A Tvoj bleskový záver, ze neviem vobec nic o autách, mi nestojí za to vyvracat :-!
Súhlas... 280 koní sa dá v dnešnej "downsize" dobe vydupať v pohode z nejakého 2,0. Kompresor + turbo by dohnali výkon a kruťák, váha, emisie, spotreba by boli nižšie.. Asi je v pozadí dôležitý US trh kde nejaký ten černošský raper nebude mať v klipe dajaký 4-válec néé?? >:-[]
Jo!A navic, Lotus kdyz udela klasicky "placaty" auto jako kdokoliv jiny, tak to ma stale neco navic. Je to proste Lotus ;-) Nej auto vsech dob zustava nadale Esprit! :yes::-)