Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Lotus Exige 240 R: více síly, více radosti

Tradiční výrobce nekompromisních sportovních automobilů se v Ženevě pochlubil speciální edicí modelu Exige označeného Exige 240 R.
Zpět na článek
11. 3. 2005 12:32
neregistrovaný "mates"
11. 3. 2005 17:21
neregistrovaný "GTI"
11. 3. 2005 17:27
neregistrovaný "mates"
11. 3. 2005 17:54
11. 3. 2005 15:15
neregistrovaný "JP"
11. 3. 2005 16:40
neregistrovaný "kyne"
11. 3. 2005 16:46
neregistrovaný "mates"
11. 3. 2005 23:36
neregistrovaný "Yaroukh"
14. 3. 2005 10:58
neregistrovaný "mates"
14. 3. 2005 09:36
neregistrovaný "Jenda"
14. 3. 2005 13:41
neregistrovaný "Twilite"
14. 3. 2005 20:57
neregistrovaný "major"
14. 3. 2005 20:59
neregistrovaný "major"
neregistrovaný "mates"
11. 3. 2005 12:32
GTI?
Kde jsi GTI? Spousta reci kolem "GTI", ale kdyz se objevi AUTO tak nic?
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "GTI"
11. 3. 2005 17:21
Re: GTI?
Musím se smát, krásne jsi mi to teď napsal . Já tady nebyl, nestíhal jsem dnes, tak jsem se soustředil jen na golfa a odskočil jsem jen na polo (tam ti to tada moc nevyslo, víš). Takže tohle? No, my, co máme logo - Lotus - tetovaný na pravém předloktí, tak my víme, že jsou ikony, o který snad není potřeba říkat vůbec nic. Jsou chladná, mlžná rána, která mě inspirují tak, že vždy když dosnídám dvě vajíčka na slanině, no na slanině, miluju je s parmskou šunkou, tak když zlomím v palcích poslední toast, dopiji kávu, obléknu Levi Strauss, model 501. Nahoru bílé bavlněné triko, na oči Ray ban z roku 58 a tiše v garáži z červených nenahozených cihel vklouznu na sedadlo téhle vosy. Jakmile vyletím nad horizont a opustím živé ploty, ocitnu se v krajině sých snů. Je nám tam s Lotusem krásně...
neregistrovaný "mates"
11. 3. 2005 17:27
Re: GTI?
Hele a v tyhle garazi mas taky pritlucenou poklici? Jinak Lotus je skvelej, uplne nejvic me bere Esprit.............
11. 3. 2005 17:54
Re: GTI?
Ty se usmíváš, ale je to pravda a když to tak najednou Lones napíše, tak to člověka trochu zastaví, to mi věř. Jistě, že Lotus je skvělej.
neregistrovaný "JP"
11. 3. 2005 15:15
Lahudka
Opet jedna z lahudek pro vyvolene. Ale vypada to fakt k nakousnuti a ty udaje jsou vic nez sympaticke
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "kyne"
11. 3. 2005 16:40
Re: Lahudka
preboha, ved to je najvecsi hnus jaky som kedy videl, to auto.
neregistrovaný "mates"
11. 3. 2005 16:46
Re: Lahudka
Tak za tohle by se melo upalovat! Prozrad nam sveho favorita.
neregistrovaný "Yaroukh"
11. 3. 2005 23:36
Re: Lahudka
Tak ted si to u tebe asi seredne rozleju, ale musim s kynem souhlasit. Prijde mi to jako slepenec. IMHO je na Exige znat, ze prvotridni design(er) je poradne mastnej. Ale presto to nektere male firmicky dokazou vyresit na urovni: Fioravanti F100(R), Mitsuoka Orochi (tohle bude asi hodne sporne), Sivax Xtile. Z Lotusu je mym favoritem Esprit, ten se mi libi HODNE. Byt na tom financne tak, ze bych si mohl kupovat auta v tehle cenove hladine, Exige bych se obloukem vyhnul. Jeho design na me pusobi spis jako dilo nadsence nez profesionala. Nic ve zlem.
neregistrovaný "mates"
14. 3. 2005 10:58
Re: Lahudka
V pohode. Me jen rozciluje, kdyz nekdo rekne, ze to stoji za h.. a nerekne proc a co by si vybral misto toho. Jo, jo Esprit......., k tomu neni co dodat jen povzdechnout "proc ho nemam"
neregistrovaný "Jenda"
14. 3. 2005 09:36
bez titulku
A ja pro presnost doplnuji, (stejne jako u 340R - kde se ovsem tohoto cisla nedosahlo!) ze oznaceni 240 R by melo znacit pomer koni na tunu - zaokrouhlene to plati Ale zajimalo by me, proc tam davaj motory od Toyoty? Ne, ze by byly spatne 1.8 - 181 kw je kurevsky dobra hodnota, snad to nebude mdle dole...Jak se jmenuje ten vlastnik?? Je to nejaka indoneska firma ci co - bal jsem se, ze Lotus potopi, ale zda se, ze je tomu presne naopak.
A tohle auto se ridi v kozenych rukavickach!!!
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Twilite"
14. 3. 2005 13:41
Re: bez titulku
myslim, ze autor zapomnel dodat, ze je motor preplnovany. teda spis se o tom dohaduji. vykon 240koní lze z 1,8 dostat (viz nejsilnejsi caterham, ktery ma 1,8 a 230koni), ale urcite ne 236nm... takze jedina moznost je kompresor nebo turbo, jinak to nevidim. na stranky lotusu jsem se nedival, ale prijde mi to logicky. on ten motor je dobry uz v zakladu 1,8 a 192 koni, stejna jako motor v integre - jen ta je podstatne rychlejsi nez treba celica nebo corolla, do ktery se tenhle motor taky daval... ale to jsme nekde jinde...
neregistrovaný "major"
14. 3. 2005 20:57
Re: bez titulku
Na stránkach Lotusu píšu "supercharged and intercooled", takže preplňovaný s medzichladičom stlačeného vzduchu. Prepočet 170 lbft mi vyšiel na 230 Nm. Štandardná verzia je samozrejme atmosféra.
neregistrovaný "major"
14. 3. 2005 20:59
Re: bez titulku
The suffix of 240R indicates the approximate horsepower of the engine. Na tonu to výjde o trošku viacej: 261