Je škoda, že se řadu let připravovlai o zákazníky z usa, kanady či arábie , kteří auto s manuálem nechtějí, kor v dneší době, kdy ty dvojpsojkz nebo moderní HDM převodvkzy v podstatě charakter auta vůbec nekazí....
jj tohle me u Elise/Exige schazelo, mel jsem moznost se s minulim Exige vozit celkem dlouhou dobu, a manual byl po delsi dobe na obtiz, ac se da sedacka soupat jen v jednom smeru, tak nez jsem nasel opravdu idelani pozici prave kvuli radicce, tak me to zabralo tak 2-3 dny, a to u automatu odpadne a myslim ze to ze zabavnosti tohoto skvostu nic neubere, nekdy mozna spis prida :-)
Tak u Elise/Exige jde nastavit jenom vzdalenost sedadla (jen u ridice) od volantu, nic vic, ani sklon operadla, ani volant. Je normalni, ze par lidem auto nemusi padnout do ruky.
Spis jde o to, ze Lotus nikdy nebyl spicka, co se tyka razeni, diplomaticky receno. Jsou znacky, kde se radi podstatne lip a vsechna tahla a lanka maji mnohem mensi vule a vyssi zivotnost. Dobry automat s padly pod volantem muze urcite jenom prospet.