U Komo-Tec se da s Exige V6 za relativne priznivou cenu lehce dostat na 460k. a 500Nm, jejich predvadecka ma s timhle vykonem dokonce hmotnost 1100kg, u jineho vozu se dostali i pod tunu.
Co se tyka novinek, tak to vidim jako autor clanku: dlouho avizovany skladaci hardtop pro Evoru a stejne vykonove navyseni V6ky na 408k. konecne i pro Exige.
Pripravuje se sice kompletni prepracovani uspesneho Elise, predevsim ve smyslu uzivatelske privetivosti (nastupovani pres prahy a celkove prostor v interieru), ale na to je podle me jeste hodne brzy.
je fenomenalna.... taketo auto uz nikdy nikto nevyrobi.... a kludne ju mozu vyrabat vecne .. stale je ako nova ( akoby prisla len vcera ) a bez jedinej chybicky :yes: lotus ;-):yes:
evora roadster o tom uz vieme.... a potom je tu este exige a elise... takze uvidme.... zeby elise s nejakym prepacovanym dizajnom? lebo ma vo vyrobe vydrzat este peknych par rokov.... davalo by to zmysel
V pondělí jsem o ní dostal přednášku. Auto je na dnešní dobu nepřesně sestavené, nelícuje interiér, občas se musí víc bouchat dveřmi, když protestují zámky, cena by vzhledem k tomu jak vypadá interiér měla být nižší atd...
Ale, dotyčný ji jezdil pár dní. U žádnýho podobnýho auta nezažil tak úžasně poddajný a zároveň pevný podvozek. Filtrace děr i kočičích hlav byla údajně bezprecedentní, pocit z řízení umožnil jezdit naplno od prvních chvil a vodit si auto až neskutečným způsobem, reakce motoru, převodovky a hlavně řízení byly naprosto úžasný.
Ano, je to malovýrobce. Ano, zpoždění nových modelů je tristní. Ano, jejich výbava nekoresponduje s dobou. A ano, jezdí stále jako nic jiného za ty peníze... ;-)