Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Lotus plánuje velké změny

Automobilka Lotus prakticky od úmrtí svého zakladatele hledá ten správný směr. Nyní s novým generálním ředitelem hodlá vyrazit za ziskem.
Zpět na článek
Avatar - romgator
8. 10. 2014 12:53
Sedan a crossover?
Svatokrádež to podle mě není. Lotus zkrátka musí udělat vše nejen pro přežití, ale i pro další budoucí úspěch (nechce-li žít jen z historie ). Otázkou je, jak se toho hoši chopí. Trochu mi dělá vrásky jen ten Proton.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Barrichello
8. 10. 2014 13:22
Tápání ve tmě
neustálé plánz na něco, které se přinejlepším dovedou k prototypu, vyhodí se peníze a čas a pak se to zruší (jako projekt Esprit) a vymyslí se nové plány atd. Pořád dokola. Pokud do toho někdo neanlije blaík peněz, nic se nezmění. Smutné, Chapman se musí v nebíčku hrozně divit, co tady s jeho legendární značkou vyvádí....
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Enthusiastic.driver
8. 10. 2014 13:33
Plány a realita
Hmmm, naplánované to mají pěkně, vidím v tom ale několik ALE a v konečném důsledku spíš zbožné přání, než cokoliv co by se mohlo reálně stát...

1. Chybějící infrastruktura - pro okrajové sportovní modely dostačující, pro mnohem mainstreamověji zaměřené sedany či crossovery zoufale řídká.

2. Kvalita zpracování - by se musela zázračně vytáhnout o 300% nahoru

3. Zdroje - aby se zaplatil vývoj dvou aut + dva body zmíněne výše, stálo by to děsný balík.

Takže se trochu obávám, aby to nedopadlo stylem pejsek a kočička vařili dort a jako Lotus se prodávala nějaká přebrandovaná směs odpadních konstrukcí spřízněných značek popřípadě předražená směs konstrukcí aktuálních...
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Bully_
8. 10. 2014 13:47
Re: Plány a realita
Uz dneska ma Lotus docela odvaznou cenovou politiku, kterou kupujici akceptuji prave kvuli "old-school" charakteru aut a jejich syrovosti. A soucasne mu proto/presto? :-) odpousti i par celkem vyraznych nedostatku. Takze s tebou souhlasim ve vsech bodech, ale nejhlavnejsi je ten 3., ktery resi i prvni 2 (= nutnost uzke spoluprace s nejakou dobre etablovanou znackou), pokud ma znacka ambice se z okraje posunout nekam dal.
K prirovnavani Lotusu (jako znacky s charakterem) k Porsche a jeho komercnim uspechum s "civilnimi" modely vozu jsem dost skepticky. Aby neztratil tu snad jedinou vyhodu, co na trhu oproti konkurenci vubec ma.