Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Lotusu se daří, zaznamenal nárůst prodejů na všech frontách

Lotus dosáhl nejlepších prodejních výsledků za posledních šest let. Největší nárůst prodejů je zaznamenán v Číně.
Zpět na článek
Avatar - 3_diamanty
9. 4. 2015 14:39
zaujimavy narast
vzhladom na to ze modely su fakticky uz roky tie iste len s priebeznymi modernizaciami a nejakymi vylepseniami je pozoruhodne ako zrazu lotus defakto zdvojnasobil minulorocne predaje o tom istom case ..... bud sme na konci nejakej jednej krizi a zacina sa era rastu aj pre lotus ...... alebo za to moze uprava cien? ..... lebo je ozaj pozoruhodne ako zrazu vsade voci predoslemu roku rastu rapidne predaje tejto maloseriovej znacky navzdory tomu ze nove modely v ponuke nadalej nemame.....

mne sa najviac paci evora S.... krasny sportiak ktory stale radim k tomu najkrajsiemu na svete co sa da kupit v sportovom svete...... maly lahky a spartansky vybaveny..... ( najkrajsi spolu s corvettou a mclarenmi ) ziadny luxusny 2tonovy kruzic ale krasne lahke zihadlo..... v tom bola vzdy krasa lotusov..... ;-)
Rozbalit vlákno
5
9. 4. 2015 15:31
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - 3_diamanty
9. 4. 2015 15:53
Re: zaujimavy narast
ano nie je to dvojnasobok...... ale stejne ten narast je dost rapidny a to nemame ziadny novy model... stale sa motame okolo starych znamych modelov ako su elise alebo evora.... takze v tomto ma to prekvapilo .... ze odkial ten narast..... ale samozrejme ma to tesi.... lotus je jedna z mala cistokrvnych sportovych znaciek ... a budem rad ked sa jej bude darit co najviac....
Avatar - Bully_
9. 4. 2015 22:28
Re: zaujimavy narast
I kdyz je v reci cisel ten narust vicemene jen ve stovkach kusu, tak jde v procentech o uspech, o tom zadna a jsem za to taky rad :yes:
Co se tyka inovaci- ve firme, zapasici v cervenych cislech je relativne mirna obmena vyroby mozna spravny krok. Aspon se zatim zda, ze to tak je. Nove se vyrabi Exige S Roadster (driv jen coupe, i kdyz de facto s odnimatelnym hardtopem), u Exige je k dispozici IPS razeni (jako u Evory; automat nebo "manualni" mod padly pod volantem). Elise ma nove vylepsenou verzi Cup a Evora dostala tak vyrazny facelift, ze by to u jinych znacek znamenalo preskoceni minimalne 2 generaci tehoz typu vozu >:D Mnohem ostreji rezany exterier, komplet prepracovany interier a vyrazne posilneny motor, historicky nejsilnejsi seriovy Lotus vubec. V planu je navic "3:eleven"- okruhovy roadster, postaveny na zakladu Exige, se kterym ma Lotus dost odvazne ambice na Ringu.
Sice se u Lotusu nekona zadna revoluce, ale nakroceno je vyborne. Tenhle postup je mne i daleko sympatictejsi, nez snahy o zachranu znacku vyvojem a prodejem dieseloveho SUV, napriklad :-)
Avatar - Barrichello
10. 4. 2015 09:08
Re: zaujimavy narast
no hlavně je škoda Espritu, který už byl téměř hotov
Avatar - Bully_
10. 4. 2015 10:55
Re: zaujimavy narast
Skoda to je, ale mezi temer hotovou studii a komercne uspesnym seriove vyrabenym modelem vozu je porad dost velky rozdil.