Diskuse

Luboš Vlček: Roomster neskončil kvůli Dieselgate

3.3.2016

Se šéfem Škody Auto Česká republika jsme se bavili nejen o konceptu VisionS, ale také o následcích aféry Dieselgate.

 

  • 28 Reagovat !

    foto Ada-je-zase-tady

    Ada je zase tady 03.03.2016  08:27

    To je jasné

    že neskončil kvůli Dieselgate, ale proto, že jeho prodej nenaplnil očekávání. A jeho prodej nenaplnil očekávání proto, že měl praštěný design, takže vypadal jak nějaký rendlík.
    Stejné to bude s tou obludou Vision S s těmi multilucerničkami na předku, které mají za výsledek, že ten vůz vypadá jak monstrum z hmyzí říše. :no:
    • 70 Reagovat !

      foto TomasPT

      TomasPT 03.03.2016  08:50

      « Re: To je jasné

      Tady jde o konec plánů na nástupce, který měl být jen Caddy s přelepným logem. :-!
      • 21 Reagovat !

        foto Kharl-ANTIDIESEL

        Kharl.ANTIDIESEL 03.03.2016  09:27

        « ROOMSTER SKONČIL KVŮLI TOMU ŽE BYL KPRDU ...

        jj
        .... ALE RUKU NA SRDCE, CO Z KONZERVNU vw S LAUFEM V PRRR NEBYLO ŽE >:D >:D >:D >:D
        Jinak samozřejmě :
        KAUZA VW DÍZLGLEJT [odkaz] neboli (Š)MADE IN GERMÁNI [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz]
        kerou si už NIKDY neodpáře a kerá (NE)poškodila [odkaz] Německo měla na Roumíka sakra vliv. Na 90ti Miliardovou pokutu [odkaz] a to v $larech hoši se musí šetřit kde se dá, takže nejen Rooumaňouma ale i eletrikaSuperb stejně tak VIŽN(X) se odsouvá na porok 2019 respektive neurčito protože čert ví co pak s těma megahalama že když na sklad to nejde donekonečna ;-) PRIORITOU JSOU MANAGERSKÝ PLATY NIKOLI ZDRAVÍ !! [odkaz] [odkaz]
        >:D
        >:D >:D
        >:D >:D >:D
        >:D >:D >:D >:D
        >:D >:D >:D >:D >:D
        >:D >:D >:D >:D >:D >:D :yes:
        PS: jinak prozatímníředitel se zapoměl zmínit jaký je POMĚR:
        1) VÝROBNÍ CENA SUPERB >:D :yes:
        ku
        2) PRODEJNÍ CENA SUPERB >:-[] :no:
        • 22 Reagovat !

          foto ryccardo

          ryccardo 03.03.2016  10:27

          « Re: ROOMSTER SKONČIL KVŮLI TOMU ŽE BYL KPRDU ...

          Všimni si co zmiňuje o elektromobilech. Technologie se stále vyvíjí a Škoda chce začít vyrábět elektromobily až bude jejich reálný dojezd alespoň 500 km. To že Tesla vyrábí pěkný auta je sice milý, ale pořád je to v spíš prototypová technologie použitelná pro pár movitých podivínských nadšenců, než že by se dala masově vyrábět elektroauta použitelná pro každodenní provoz. Já bych s něčím takovým asi většinu času jezdit mohl, ale to bych musel mít 2 velký auta pro případ že nepojedu jen do práce a zpátky.
          • 11 Reagovat !

            foto Kharl-ANTIDIESEL

            Kharl.ANTIDIESEL 03.03.2016  11:52

            « Re: Re: ROOMSTER SKONČIL KVŮLI TOMU ŽE BYL KPRDU ...

            no samozřejmě že sem si všimnul, si snad myslíš že neumím číst 8-s To jsou samozřejmě uondávací kecy jaký šáde za svou elektrokariéru [odkaz] napindalo už stohy
            ;-)
            Na každodenní dojíždění z Boleslavi do Kvásin na šichtu je to 150 km to ti vpoho dá i vobyč plasťák Kia SOUL EV 2014 [odkaz]
            ;-)
            Na to nepotřebuješ tank ŠÁDE KODYDŽAK 2022 [odkaz] ;-)

            ROZDÍL V ŠÁDE PŘISTUPU versus TESLA [odkaz] DAIMLER [odkaz] je pouze v tom, JAK SE "NECHCE" oproti tomu JAK TO JDE >:D >:D >:D >:D >:D
            • 22 Reagovat !

              foto ryccardo

              ryccardo 03.03.2016  12:37

              « Re: Re: Re: ROOMSTER SKONČIL KVŮLI TOMU ŽE BYL KPRDU ...

              Ty ses asi musel zbláznit. Za takovou hnusnou jebku v hodnotě tak 350 tis jako je Kia Soul EV dát přes 800 tisíc??? Víš jaký pěkný pohodlný auta se dají za ty peníze koupit? Tohle za tu cenu koupí leda cvok. A dojezd 170 km na plný nabití radši ani nekomentuju.
        • 00 Reagovat !

          foto robert78

          robert78 03.03.2016  16:04

          « Re: ROOMSTER SKONČIL KVŮLI TOMU ŽE BYL KPRDU ...

    • 42 Reagovat !

      foto speedfred

      speedfred 03.03.2016  09:01

      « Re: To je jasné

      no vidíš,ale rendlíky s prašteným dizajnom sa celkom predávajú.
      • 33 Reagovat !

        foto twistedTSD

        twistedTSD 03.03.2016  09:26

        « Re: Re: To je jasné

        Rendlíky s praštěným designem se zpravidla moc neprodávaly.
        • 01 Reagovat !

          foto Ronault-

          Ronault. 03.03.2016  21:49

          « Re: Re: To je jasné

          Dle Ády má každý rendlík praštěný design, ať má uši kovové, plastové nebo dřevěné >:D
      • 10 Reagovat !

        foto Kharl-ANTIDIESEL

        Kharl.ANTIDIESEL 03.03.2016  11:56

        « Re: Re: To je jasné

        no to ale pouze za dob blahobytu €JRODOTACÍ což samozřejmě skončí >:D
    • 32 Reagovat !

      foto Ozzman

      Ozzman 03.03.2016  09:15

      « Re: To je jasné

      Nezklamals... víš, že děláš Renaultu reklamu? Taháš ho do každého svého komentáře >:D
    • 11 Reagovat !

      foto Barry-Lyndon

      Barry Lyndon 03.03.2016  09:41

      « Re: To je jasné

      a Áda už jako tradičně netuší, která bije...
  • 13 Reagovat !

    foto jozephko

    jozephko 03.03.2016  09:28

    Nový Roomster sa plánoval najmenej 3 roky...

    Už pred 3 rokmi mi chlapík z jednej českej firmy, ktorá sa točí okolo áut, hovoril, že nový Roomster bude postavený na základe VW Caddy. A podľa toho, čo sme videli, by to bola taká klasická koncernová skladačka - Caddy odlišnou maskou, svetlami a iným znakom na volante.
    Len by sa asi vyrábal v Nemecku, a to by pokazilo Škodovke čísla o priemernom zisku na jednom aute. Pretože o zisk by sa pochopiteľne musela deliť aj so značkou Volkswagen (nemýliť si to s koncernom VW).
    • 90 Reagovat !

      foto Gvick2

      Gvick2 03.03.2016  09:40

      « Re: Nový Roomster sa plánoval najmenej 3 roky...

      V Německu by se Roomster vyráběl asi dost těžko, VW Caddy se vyrábí v Polsku, v Poznani.
  • 42 Reagovat !

    foto Barry-Lyndon

    Barry Lyndon 03.03.2016  09:40

    Prý: "Samozřejmě je také potřeba, aby se k alternativním pohonům aktivně postavil stát. Dobrým příkladem je třeba Norsko."

    Řekl bych, že ten pán si tak trochu .e.e do vlastního hnízda...

    ... a mimochodem není pravda, že český stát elektromobily a hybridy vůbec nepodporuje, jak se často tvrdí, protože:
    1. neplatí spotřební daň z PHM
    2. v případě firemních vozidel neplatí silniční daň

    (hlavní problém českého státu je nadměrná podpora dieselových smradláků, ale to je problém napříč Evropou a má své logické důvody spočívající v kombinaci jednotného trhu a roztříštěné a navíc extrémně krátkozraké levičácké fiskální politiky)
    • 10 Reagovat !

      foto Sheldon-Cooper

      "-- skrytý --" 03.03.2016  11:58

      « Re: Prý: "Samozřejmě je také potřeba, aby se k alternativním pohonům aktivně postavil stát. Dobrým příkladem je třeba Norsko."

      ". a mimochodem není pravda, že český stát elektromobily a hybridy vůbec nepodporuje, jak se často tvrdí, protože:
      1. neplatí spotřební daň z PHM"

      Aha, takze stat podporuje bezdomovcov, pretoze bezdomovci neplatia dan z nehnutelnosti.
      • 10 Reagovat !

        foto Barry-Lyndon

        Barry Lyndon 03.03.2016  12:42

        « Re: Prý: "Samozřejmě je také potřeba, aby se k alternativním pohonům aktivně postavil stát. Dobrým příkladem je třeba Norsko."

        Ano, bezdomovci mají v tomto velkou výhodu, co domovec utratí za daň z nemovitostí, může bezdomovec utratit za spoustu libých požitků... Ze strany státu je to jednoznačná podpora a je na svobodném uvážení jednotlivých člověků zvolí-li si raději daněmi zatížené domovectví a nebo od daní oproštěné bezdomovectví...
    • 05 Reagovat !

      foto jossalito

      jossalito 03.03.2016  12:34

      « Re: Prý: "Samozřejmě je také potřeba, aby se k alternativním pohonům aktivně postavil stát. Dobrým příkladem je třeba Norsko."

      Ten si naopak pěkně staví vlastní hnízdo.

      Nechtějí vyrábět něco, co si zákazník stěží bude moci dovolit. Škodovka má stále v koncernu postavení levné značky, takže k ní zákazníci nechodí kupovat auta za průměrný milion, jak je tomu u německé prémie. Proč tedy nabízet elektroauta (eGolf stojí tuším necelý milion), když od státu nedostanou zákazníci štědrou dotaci na nákup, jak je tomu například v Norsku? Akorát chce "donutit" stát pustit chlup a nabídnout dotace (osobně s tím nesouhlasím).

      Spotřební daň z klasické PHM samozřejmě neplatí, ale platí daň z elekřiny, jako každý normální člověk s přípojkou. U silniční daně si se alespoň jednou trefil, tu opravdu el. auta a hybridy platit nemusí.
      Se zbytkem se tak nějak plácáš značně mimo. :-!
      • 10 Reagovat !

        foto Barry-Lyndon

        Barry Lyndon 03.03.2016  12:45

        « Re: Re: Prý: "Samozřejmě je také potřeba, aby se k alternativním pohonům aktivně postavil stát. Dobrým příkladem je třeba Norsko."

        Narážím na jeho argumentaci Norskem, kde podpora elektromobilů a hybridů nespočívá ani tak v jejich dotování (i když to také), jako spíše v brutálním zdanění všeho ostatního....
        .... takže byly-li by celosvětově všude stejné daně jako v Norsku, taky by sice prodej elektromobilů a hybridů vyskočil na norskou úroveň, ale celosvětový automobilový trh by se přitom scvrkl na polovinu...
        • 20 Reagovat !

          foto Emel

          Emel 03.03.2016  14:04

          « Re: Re: Re: Prý: "Samozřejmě je také potřeba, aby se k alternativním pohonům aktivně postavil stát. Dobrým příkladem je třeba Norsko."

          To je fakt, navíc je otázka, jak schopný je v EV oblasti koncern VW a jestli by posun těžiště směrem k EV nepřihrál zákazníky spíš někomu jinému... ale tady těžko soudit.
      • 00 Reagovat !

        foto Barry-Lyndon

        Barry Lyndon 03.03.2016  14:33

        « Re: Re: Prý: "Samozřejmě je také potřeba, aby se k alternativním pohonům aktivně postavil stát. Dobrým příkladem je třeba Norsko."

        "plácáš značně mimo" je argument jak noha... Když nechápeš některé souvislosti, tak je pak lépe takové věci raději nekomentovat....
        • 20 Reagovat !

          foto Ozzman

          Ozzman 03.03.2016  14:43

          « Re: Re: Re: Prý: "Samozřejmě je také potřeba, aby se k alternativním pohonům aktivně postavil stát. Dobrým příkladem je třeba Norsko."

          Nechci tu soudit, kdo z vás má a nemá pravdu (myslím, že v obou textech je něco k zamyšlení), ale s ním se nedá diskutovat důstojně ;) Tradičně arogantně jízlivý, nemá vychování a jen poučuje ve své neomylné pravdě.. neumí diskutovat v přátelském duchu (nejspíše má nějaký komplex sám ze sebe, ale od toho jsou tu jiní, kteří analyzují přes příspěvky v diskuzích celou osobnost :D, jen má doměnka..)...... Nikdy ti stejně neodpoví na vše, jen na to, co chce (protože nepřizná chybu ani kdyby padaly trakaře) a bude mlžit a dělat z tebe hlupáká a plácala :-) Nech ho plavat ;)
    • 10 Reagovat !

      foto -MT-

      _MT_ 03.03.2016  19:21

      « Re: Prý: "Samozřejmě je také potřeba, aby se k alternativním pohonům aktivně postavil stát. Dobrým příkladem je třeba Norsko."

      Počkej, takže když do hybridu (mezi ně počítám i elektromobil s palubním generátorem) natankuji benzín, tak mi stát vrátí spotřební daň? To jsem nevěděl. :-)
      • 00 Reagovat !

        foto AUDIRS6

        AUDIRS6 03.03.2016  19:36

        « Re: Re: Prý: "Samozřejmě je také potřeba, aby se k alternativním pohonům aktivně postavil stát. Dobrým příkladem je třeba Norsko."

        >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] :yes:
        A bude stacit aj mild-hybrid ?
        Tak to si pockam chvilku na RS4... >:D
        • 00 Reagovat !

          foto -MT-

          _MT_ 03.03.2016  20:41

          « Re: Re: Re: Prý: "Samozřejmě je také potřeba, aby se k alternativním pohonům aktivně postavil stát. Dobrým příkladem je třeba Norsko."

          Co RS4, taková 918 a to je rovnou plug-in. >:-[]
          • 00 Reagovat !

            foto AUDIRS6

            AUDIRS6 03.03.2016  20:52

            « Re: Re: Re: Re: Prý: "Samozřejmě je také potřeba, aby se k alternativním pohonům aktivně postavil stát. Dobrým příkladem je třeba Norsko."

            >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] :yes:
            Vidis, na nu som aj zabudol ! >:D :yes:
  • 40 Reagovat !

    foto Barry-Lyndon

    Barry Lyndon 03.03.2016  09:49

    Prý: Na konci tohoto čtvrtletí začneme zvát zákazníky na softwarovou úpravu, v případě šestnáctistovky TDI dojde i na hardware, přesněji řečeno na usměrňovač proudění nasávaného vzduchu. V obou případech půjde o dobrovolnou servisní akci."

    Tomu nerozumím. Majitelé těch nehomologovaných NOx smradláků jsou jediní, kdo tyje z onoho problému (mají vyšší výkon a nižší spotřebu) na úkor všech ostatních člověků, které zatěžují nadměrnými (a ilegálními) externalitami a jediné, co jim "hrozí", je dobrovolná svolávací akce? Blamáž....
    • 31 Reagovat !

      foto mozgog

      mozgog 03.03.2016  11:25

      « Re: Prý: Na konci tohoto čtvrtletí začneme zvát zákazníky na softwarovou úpravu, v případě šestnáctistovky TDI dojde i na hardware, přesněji řečeno na usměrňovač proudění nasávaného vzduchu. V obou případech půjde o dobrovolnou servisní akci."

      Je to sranda, hlavně v porovnání s hysterií okolo povinné výměny kotlů, za nové "nekouřící" a "ekologické" + kontroly u lidí doma, jakým palivem topí.

      A šmejdi, kteří jezdí v nehomologovaných autech, a ohrožují rakovinou plic nás všechny, to mají povolené ... a když se jim náhodou bude chtít, tak si to mohou nechat opravit.
    • 13 Reagovat !

      foto jossalito

      jossalito 03.03.2016  12:39

      « Re: Prý: Na konci tohoto čtvrtletí začneme zvát zákazníky na softwarovou úpravu, v případě šestnáctistovky TDI dojde i na hardware, přesněji řečeno na usměrňovač proudění nasávaného vzduchu. V obou případech půjde o dobrovolnou servisní akci."

      Pokud si myslíš, že ony dotčené diselové auta nemají homologaci, či by ji nedostaly, s klidným svědomím můžeš podat žalobu.
      Ale jak zde již několikrát proběhlo. Neexistuje právní úprava, která by jejich provoz mohla omezit, či vůbec zakázat.
      Ono se totiž ve finále ukázalo, že naše emisní limity jsou natolik benevolentní, že se do nich vlezou jak auta s originální jednotkou, tak i s tou upravenou. Jednoduše řečeno - je to jedno.
      • 20 Reagovat !

        foto Barry-Lyndon

        Barry Lyndon 03.03.2016  12:53

        « Re: Re: Prý: Na konci tohoto čtvrtletí začneme zvát zákazníky na softwarovou úpravu, v případě šestnáctistovky TDI dojde i na hardware, přesněji řečeno na usměrňovač proudění nasávaného vzduchu. V obou případech půjde o dobrovolnou servisní akci."

        benevolentní nejsou naše emisní limity, nýbrž emisní kontroly, kde se NOx u dieselů vůbec nesledují.
        Homologaci mají, ale získanou podvodem, takže tato by měla být zneplatněna. Na druhou stranu v zemi, kde je možné legálně nabízet řádově horší "čipování" a doma beztrestně topit komunálním odpadem je něco takového samozřejmě nepředstavitelné a nereálné... tím spíše, že celá země je závislá na automobilové průmyslu skoro nejvíce na světě.
        To ale nic nemění na faktu, že svolávací akce má být povinná a auto, které se jí nepodrobí, nemá projít na stk...
        • 03 Reagovat !

          foto jossalito

          jossalito 03.03.2016  13:33

          « Re: Re: Re: Prý: Na konci tohoto čtvrtletí začneme zvát zákazníky na softwarovou úpravu, v případě šestnáctistovky TDI dojde i na hardware, přesněji řečeno na usměrňovač proudění nasávaného vzduchu. V obou případech půjde o dobrovolnou servisní akci."

          Ty si právě "fakta" vykládáš dosti po svém. Své dojmy stavíš nad zákony a to je již od začátku špatně. Potom ti nezbyde nic jiného, než zde takhle fabulovat.
          • 10 Reagovat !

            foto Barry-Lyndon

            Barry Lyndon 03.03.2016  13:55

            « Re: Re: Re: Re: Prý: Na konci tohoto čtvrtletí začneme zvát zákazníky na softwarovou úpravu, v případě šestnáctistovky TDI dojde i na hardware, přesněji řečeno na usměrňovač proudění nasávaného vzduchu. V obou případech půjde o dobrovolnou servisní akci."

            ty zase k zákonům přistupuješ takovým tím ultra vyčůránkovským způsobem, kdy co není zákonem doslova (ideálně i s obšírnou definicí jednotlivých slov) zakázáno, je dovoleno: "Zakazuje homologační předpis, aby auto rozpoznalo, že je měřeno a upravilo při tomto měření své parametry? Nezakazuje? Tak výborně, problém vyřešen!" Zdravý rozum se při takovémto ultra vyčuránkovském uvažovaní ale vytrácí. Je symptomatické, že přístup, který VW v Evropě dlouhodobě procházel, narazil až v USA. A i v USA ta auta původně měla homologaci, ty "zákone"...
            • 13 Reagovat !

              foto jossalito

              jossalito 03.03.2016  13:58

              « Re: Re: Re: Re: Re: Prý: Na konci tohoto čtvrtletí začneme zvát zákazníky na softwarovou úpravu, v případě šestnáctistovky TDI dojde i na hardware, přesněji řečeno na usměrňovač proudění nasávaného vzduchu. V obou případech půjde o dobrovolnou servisní ak

              Pokud chceš někoho trestat, musíš to mít podloženo zákonem. Přes to vlak nejede.
              Mimochodem, rozume, emisní limity v EU a USA jsou řádově odlišné.
              Problém je však takový, že si to zde mnozí, včetně tebe, neuvědomují.
              • 11 Reagovat !

                foto Barry-Lyndon

                Barry Lyndon 03.03.2016  14:22

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Prý: Na konci tohoto čtvrtletí začneme zvát zákazníky na softwarovou úpravu, v případě šestnáctistovky TDI dojde i na hardware, přesněji řečeno na usměrňovač proudění nasávaného vzduchu. V obou případech půjde o dobrovolnou servisn

                Emisní limity USA a EU se sice liší, ale VW neplní ani ty EU, jinak by nebyla ta dobrovolná svolávací akce, softwarové úpravy a restriktory sání.

                Jinak dle tvé logiky žádný zákon nezakazuje, aby si výrobce potravin nechal schválit výrobek v nějakém složení. Na trh uvedl výrobek v úplně jiném složení (ne moc, ale přece jen trochu jedovatém - asi tak 10x nad normu) a když se na to přijde, tak přece není nutné ty už v supermarketech naskladněné výrobky stahovat z trhu. Stačí když výrobce slíbí, že se do budoucna polepší, ty trochu jedovaté se doprodají a jede se dál...
                • 11 Reagovat !

                  foto jossalito

                  jossalito 03.03.2016  14:30

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Prý: Na konci tohoto čtvrtletí začneme zvát zákazníky na softwarovou úpravu, v případě šestnáctistovky TDI dojde i na hardware, přesněji řečeno na usměrňovač proudění nasávaného vzduchu. V obou případech půjde o dobrovolnou ser

                  A ty víš, čeho se SW úprava týká? Nevíš nic, jinak bys nepsal to, co sem píšeš.

                  Co se týče potravin, opět nevíš nic. Na ty, se vztahuje tolik regulí a požadavků, že by se ti protočily panenky. Od požadavků na čistotu výrobní technologie, obaly, limity regulovaných látek až po látky zcela zakázané.
                  Kdo něco z toho poruší, pánbůh s ním, ostatně pokuty výrobcům, stahování výrobků z trhu, nejsou ničím ojedinělým a dokáží být likvidační. S tímto si nikdo jen tak nezahrává.

                  Jen ty opět fabuluješ v diskuzi. 8-s :no:
                  • 00 Reagovat !

                    foto Barry-Lyndon

                    Barry Lyndon 03.03.2016  14:41

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Prý: Na konci tohoto ...

                    bože ty jsi plácal (ono fakt platí "kdo to říká ten to je, tomu se to pasuje")
                    • 12 Reagovat !

                      foto jossalito

                      jossalito 03.03.2016  14:59

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Prý: Na konci tohoto ...

                      Narozdíl od tebe, jsem tu nezačal vymýšlet kraviny a vysvětlovat si zcela jasné věci po svém.
                      Máš dar napsat hromadu řádků, ale není v nich vůbec nic, co by se týkalo reálného světa, nebo nedejbože vlastních zkušeností.
                      • 21 Reagovat !

                        foto Ozzman

                        Ozzman 03.03.2016  15:02

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Prý: Na konci tohoto ...

                        A ty to snad umíš? >:D Už tě o to žádám pěkně dlouho a pořád jen navážení se jen do druhých a parazitování urážením jejich názoru ....
                        • 13 Reagovat !

                          foto jossalito

                          jossalito 03.03.2016  15:06

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Prý: Na konci tohoto ...

                          Napíšu ti to ještě jednou a naposledy "milý" Ozzmane.
                          Jsi pro mě bezpáteřní lhář, který mi nestojí za nějaké reakce. To jsem poznal a za tím si stojím. Dále to nebudu rozvádět a taky na tebe již nebudu reagovat. Sbohem.
                          • 31 Reagovat !

                            foto Ozzman

                            Ozzman 03.03.2016  15:17

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Prý: Na konci tohoto ...

                            Kdy a kde jsem lhal si mi taky nikdy nenapsal :-) Pravdy se bojíš a sám svůj názor nikdy neřekneš... chápu... protože by se ukázalo, že nejsi tak osvícený,jak se tu děláš... já mam na tebe také svůj názor :-) Jsi člověk, co se chová jako "arogantní prase" a jen parazituje na druhých, naváží se, zesměšňuje a uráží, které nemá trochu slušnosti ve svém vyjadřování a respektu k názoru jiných, mnohdy daleko inteligentnějších jedinců na které reaguješ.... nikdy si tu neřekl vlastně nic k věci, zato o všech ostatních jen tvrdíš, že nic neví. ;) Neobtěžuj se, stejně z tebe nikdy nevypadlo nic, co by stálo alespoň za nehet toho za koho se vydáváš ;)
                            • 21 Reagovat !

                              foto Futurista

                              Futurista 03.03.2016  15:56

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Prý: Na konci tohoto ...

                              Ozzmane, to nemá smysl, ten študovanej akademik designér, co dokáže napsat "ony dotčené diselové auta nemají homologaci, či by ji nedostaly", má svojí pravdu a přes to vlak nejede. Tradičně nikdy žádnej argument, a dnes to bude stejný. Ale držím ti palce.
                  • 20 Reagovat !

                    foto Ozzman

                    Ozzman 03.03.2016  14:48

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Prý: Na konci tohoto čtvrtletí začneme zvát zákazníky na softwarovou úpravu, v případě šestnáctistovky TDI dojde i na hardware, přesněji řečeno na usměrňovač proudění nasávaného vzduchu. V obou případech půjde o dobrovolnou

                    Tak ho nech fabulovat, sakra, ty sem sám přineseš za mák informací, jen se navážíš do ostatních, od toho tu diskuze jsou, aby se tu diskutovalo, fabulovalo, vymejšlelo a navzájem třeba poučilo...... Jediné, co sem píšeš, že druzí jsou uplně hloupí a nic neví, ale sám nic jiného nenapíšeš....myslíš si, že tím vypadáš chytře? ;) To i ten Gilgit tu své vědomosti přes věčné napadání diskutérů a redaktorů demostroval v mnoha případech..... 8-s :-!
                • 00 Reagovat !

                  foto -Karel-

                  _Karel_ 03.03.2016  16:20

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Prý: Na konci tohoto čtvrtletí začneme zvát zákazníky na softwarovou úpravu, v případě šestnáctistovky TDI dojde i na hardware, přesněji řečeno na usměrňovač proudění nasávaného vzduchu. V obou případech půjde o dobrovolnou ser

                  I když mám na Jossalita stejný názor jako Ozzman nebo ty, tady má samozřejmě pravdu. To co píšeš ty je jakási morální rovina, co by bylo správné podle selského rozumu.
                  Tvoje přirovnání s potravinami je úplně mimo, protože ty auta neleží v regálech, už mají své nové majitele. Takže aby to sedělo, musel bys nutit toho, kdo koupil "jedovatou" potravinu , jít ji vrátit do obchodu.
                  Ať si o tom myslíme co chceme, není povinnost současných majitelů jít si nechat zmírnit emise na úkor jiných vlastností auta (výkon, spotřeba). Jednou to homologaci dostalo a zpětné odebrání by nebylo tak jednoznačně jednoduché, jak si asi myslíš.
                  • 00 Reagovat !

                    foto Ozzman

                    Ozzman 03.03.2016  17:00

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Prý: Na konci tohoto čtvrtletí začneme zvát zákazníky na softwarovou úpravu, v případě šestnáctistovky TDI dojde i na hardware, přesněji řečeno na usměrňovač proudění nasávaného vzduchu. V obou případech půjde o dobrovolnou

                    Rozdíl je v tom , ze ty to podas jako člověk rozumný a ne jako arogantní hulvát :-)
                  • 00 Reagovat !

                    foto Barry-Lyndon

                    Barry Lyndon 03.03.2016  18:15

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Prý: Na konci tohoto...

                    tvůj protiargument na přirovnání s potravinami je taky mimo, protože v případě potravin jsou poškozenými ti zákazníci, kteří si je zakoupili - takže ty nutit k vrácení jedovatých potravin, aby sami sebe neotrávili je něco jiného než nutit k opravě vozidel zákazníky koncernu VW, kteří těmito vozidly neotravují sami sebe, nýbrž všechny ostatní kolem... (takže polopaticky: "výrobce jedovatých potravin" = "VW", "supermarket" = "zákazník VW", "zákazník supermarketu" = "externalitami poškozený občan, který si VW nekoupil, jen dýchá jeho NOx", "jedovaté potraviny se nestáhnou z trhu, ale doprodají" = "podvodné VW se bez opravy nechají dojezdit, dokud je neudolá zub času")
                    ... kdybych tušil, do jakých podrobností jsou tu někteří schopní ten příměr s potravinami bez kapky nadhledu a logiky rozpitvat, napsal jsem příměr k něčemu jinému...
                    ... například by se nabízel takový podvodem homologovaný kotel ústředního topení plnící emisní limity jen na papíře a nebo abychom nebyli tak popisní podvodem získané revizní zprávy (od firmy s kulatým razítkem) svarů v jaderné elektrárně....
                    • 10 Reagovat !

                      foto -Karel-

                      _Karel_ 03.03.2016  18:36

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Prý: Na konci tohoto...

                      "podvodná homologace" - oba se shodneme, že je to podvod (naším viděním). Ale je to vážně podvod? Splnilo to debi1ní LABORATORNÍ podmínky testu? Ano. Stejným podvodem je pro mě i umožnění při těchto testech odpojit alternátor, oblepit spáry, jet z kopce, použít olej o hustotě vody..........
                    • 10 Reagovat !

                      foto Emel

                      Emel 03.03.2016  18:38

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Prý: Na konci tohoto...

                      Až na to, že kolik které naftové auto reálně vypouští emisí je ještě úplně jiná diskuse a dosavadní informace naznačují, že v této disciplíně kralují úplně jiní šampioni.
                    • 10 Reagovat !

                      foto -MT-

                      _MT_ 03.03.2016  20:04

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Prý: Na konci tohoto...

                      Problém je, že po silnicích stále jezdí starší auta, která na tom byla jako nová podobně, nebo i hůř. Kdo ví, v jakém stavu jsou dnes, vzhledem k tomu, jak funguje STK (v některých zemích funguje kontrola určitě lépe, jaká je situace napříč EU však netuším). V ČR se nedokáží vypořádat ani s chybějícími DPF a tam je zákon jednoznačný. Což škodu zmírňuje. Jo, kdyby cokoli pod Euro5 nesmělo na silnice a emise byly efektivně hlídané, to by byla jiná situace.

                      Přijatelným kompromisem by podle mne bylo snížení emisní třídy (nižší Euro), pokud k úpravě nedojde. Podle toho se počítají nějaké daně, poplatky, vjezd do měst. Auto to nevyřadí automaticky z provozu, ale srazí ho na úroveň starších aut.

                      Problém s tvými přirovnáními je, že tady nejde o prodávají něčeho jiného, než prošlo testy (typově neshodného). Tady jde o produkt, který je chytřejší než norma, dalo by se říct. Když zůstanu u těch tvých potravin, představ si, že bys udělal klobásu, která projde všemi předepsaný testy, ale když ji ohřeješ na 60 °C (což v našem hypotetickém příkladě není testováno), tak bude dost toxická na to, aby zabila dospělého člověka. U potravin však potřebné mechanismy existují. Stejně tak u letadel. Protože je tam vnímané větší riziko a tedy potřeba mít přísnější režim.
            • 20 Reagovat !

              foto -MT-

              _MT_ 03.03.2016  19:43

              « Re: Re: Re: Re: Re: Prý: Na konci tohoto čtvrtletí začneme zvát zákazníky na softwarovou úpravu, v případě šestnáctistovky TDI dojde i na hardware, přesněji řečeno na usměrňovač proudění nasávaného vzduchu. V obou případech půjde o dobrovolnou servisní ak

              Jenže v USA v normě mají takovou volně formulovanou klauzuli právě pro tyhle případy, na které dokáží VW oběsit. Dalším zásadním rozdílem je, že soudci mají větší volnost. Pokud něco není regulované zákonem (a neexistuje precedent), sami mohou na místě pravidla určit. My to v normě nemáme a soudci takovou moc nemají (můžou pracovat se smyslem zákona, ale to je jim u technických norem platné asi jako mrtvému zimník).
        • 20 Reagovat !

          foto -MT-

          _MT_ 03.03.2016  19:30

          « Re: Re: Re: Prý: Na konci tohoto čtvrtletí začneme zvát zákazníky na softwarovou úpravu, v případě šestnáctistovky TDI dojde i na hardware, přesněji řečeno na usměrňovač proudění nasávaného vzduchu. V obou případech půjde o dobrovolnou servisní akci."

          Ta homologace bude evropská a vydaná v UK. Jak jsem psal na začátku téhle kauzy, ono to není tak snadné. Politici by si samozřejmě mohli bič uplést, kdyby chtěli. Ale nejsem si vědom toho, že by existoval.

          Z mého pohledu má pak máslo na hlavě ten, kdo tu homologaci udělil. Buď to legální je (byť by se to nemělo dělat, ale výslovně zakázané to není), nebo to legální není a měli to chytit. Od toho tam jsou.
      • 10 Reagovat !

        foto Futurista

        Futurista 03.03.2016  15:52

        « Re: Re: Prý: Na konci tohoto čtvrtletí začneme zvát zákazníky na softwarovou úpravu, v případě šestnáctistovky TDI dojde i na hardware, přesněji řečeno na usměrňovač proudění nasávaného vzduchu. V obou případech půjde o dobrovolnou servisní akci."

        "ony dotčené diselové auta nemají homologaci, či by ji nedostaly" Jelito, ty normálně na něčěm frčíš. Tohle by nenapsal ani můj sedmiletej syn. Hlavně že máš asi šest akademických titulů a jsi studovanej designér. >:D
      • 02 Reagovat !

        foto rohYpnol

        rohYpnol 03.03.2016  16:58

        « Re: Re: Prý: Na konci tohoto čtvrtletí začneme zvát zákazníky na softwarovou úpravu, v případě šestnáctistovky TDI dojde i na hardware, přesněji řečeno na usměrňovač proudění nasávaného vzduchu. V obou případech půjde o dobrovolnou servisní akci."

        Ale samozřejmě že existuje. Pokud by se prokázalo, že homologace byla podvod, tak je homologace neplatná a zákazníci mají auta bez homologace, se kterými nemůžou na silnice. Tím by jim vznikla škoda a při koupi byli uvedeni v omyl, takže jasná náhrada škody po výrobci.

        Reálně to samozřejmě nikdo neudělá, protože Evropa samozřejmě půjde na ruku svému mazánkovi VAG... Evropa je prostě jen prodejná dě-vka :-!
  • 21 Reagovat !

    foto M1chal

    M1chal 03.03.2016  15:32

    konec

    Já bych řekl, že celkově je kategorie MPV mrtvá, každý raději začíná vyrábět crossover/SUV :-!
    • 21 Reagovat !

      foto JGucci

      JGucci 03.03.2016  15:42

      « Re: konec

      Ale pracant, jakym by byl Roomster/Praktik bude jeste dlouho potreba! Pokud dale sírí pohadku o tom, ze za ukonceni Roomsteru II nemuze dieselgate , tak je neco v neporadku v marketingovem oddeleni...odpiskat hotovy model tesne pred spustenim prodeje je proste diletanství!!!
    • 20 Reagovat !

      foto Ozzman

      Ozzman 03.03.2016  15:44

      « Re: konec

      MPV uplně mrtvá není, ale spíš Škodovka potřebuje auto, které lze přestavět jako dodávku, byť i jako lehkou dodávku.
    • 11 Reagovat !

      foto rohYpnol

      rohYpnol 03.03.2016  16:53

      « Re: konec

      Není, MPV je o řád praktičtější než SUV. Nižší podlaha je prostě citelná a vyšší variablita a praktičnost obvykle taky.
    • 11 Reagovat !

      foto Hugi-77

      Hugi_77 03.03.2016  20:07

      « Re: konec

      Kdo potřebuje prostorný rodinný vůz - si vždy vybere MPV.
      SUV se snaží nabítnout vše v jediném balíčku, ale ve finále je to (nejčastěji) snůška:
      - neefektivity (na stejném půdorysu uvnitř menší vůz)
      - neekonomiky (spotřeba)

      Ale pro výrobce je mnohem efektivnější Vás jako zákazníky přemluvit že SUV je cool a bomba, na cestování po městě to jediné pravé a všude jinde hlavně bezpečné.
      Ve skutečnosti je to ale mnohem ziskovější produkt než MPV, ale tohle Vám nikdo přece neřekne...
      Poprvé zapláčete až s Vaší čtyřkolkou vyrazíte na dovču do Chorvatska Váš miláček bude papkat 9-10l, podruhé až přijedete do servisu a potřetí až zjistíte, kolik stojí 19 a 20" pneumatika.

      Cestu nám ukazuje spíše Renault a jejich Espace, resp. nový Scenic. To je křížení které ukazuje směr která třeba pro mou rodinu dává smysl.
      • 20 Reagovat !

        foto AUDIRS6

        AUDIRS6 03.03.2016  20:15

        « Re: Re: konec

        Akurat, ze s tym Renaultom si teda na cene pneumatik asi moc nepolepsis... :-)
      • 10 Reagovat !

        foto Emel

        Emel 03.03.2016  20:26

        « Re: Re: konec

        Zrovna u Scenica se mluví o tom, že bude v základu na 20", čímž trumfne snad jakékoli běžné SUV.
        • 10 Reagovat !

          foto white-label

          white label 03.03.2016  20:33

          « Re: Re: Re: konec

          Tak to by měl stejných 20" v základu jako SQ7! >:-[]
        • 01 Reagovat !

          foto Hugi-77

          Hugi_77 03.03.2016  20:54

          « Re: Re: Re: konec

          Na veletrhu se vždy prezentuje to nejlepší a nejhezčí. Slušný střed budou tvořit 17 a 18" kola.
          Nicméně se kluci dosmějete - to co se aktuálně vzoruje (hliníková kola) je velikosti pouze 18 a nahoru...
          • 00 Reagovat !

            foto Emel

            Emel 03.03.2016  23:26

            « Re: Re: Re: Re: konec

            To jsem si myslel taky, nicméně jsem o tom přemýšlel a jsem teď na rozpacích. Podle nějakých zpráv tam má být výchozí rozměr 195/55/20. Pokud bys tam měl dát 17" se stejným obvodem, muselo by to být něco jako 195/75/17 a to by byl strašnej balón...
            • 00 Reagovat !

              foto white-label

              white label 04.03.2016  00:22

              « Re: Re: Re: Re: Re: konec

              Jo, píšou 195/55 20" ve standardu
              [odkaz]
              • 00 Reagovat !

                foto Emel

                Emel 04.03.2016  08:29

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: konec

                Možná 18"... tj. +1" gumy z každé strany... což by vycházelo při dané šířce 195x68%, něco jako 195/70 R18... případně 205x64,7%, takže efektivně 205/65 R18.
            • 00 Reagovat !

              foto Hugi-77

              Hugi_77 04.03.2016  10:58

              « Re: Re: Re: Re: Re: konec

              Myslel jsem produkci obecně napříč značkami bez rozdílu...
              • 00 Reagovat !

                foto Emel

                Emel 04.03.2016  14:07

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: konec

                Ale diskuse byla právě o tom Scenicu ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto -MT-

        _MT_ 03.03.2016  20:34

        « Re: Re: konec

        Opravdu museli přemlouvat? Myslím si, že image terénního vozu byla a je silná. A SUV z toho těží. Je to otázka kompromisů a ne každý upřednostní praktičnost. A 19" má dnes kde co (v nabídce). U menších SUV to pak rozhodně není povinnost (jak to bylo, pro krásu se trpí :-) ), i takový Cayenne začíná na 18".
        • 21 Reagovat !

          foto Hugi-77

          Hugi_77 03.03.2016  20:59

          « Re: Re: Re: konec

          Cayenne bude vždy perfektní na parkování před školkou o tom žádná.
          Většina těchhle SUV nikdy v terénu nenajela více než Rasťo Chvála při testu Alhambry 4x4.
          • 00 Reagovat !

            foto AUDIRS6

            AUDIRS6 03.03.2016  21:42

            « Re: Re: Re: Re: konec

            OK, tak som asi to 1%, ktore prave jeho terenne vlastnosti vyuzije vcelku casto na vychod od nasich hranic. A to nehovorim len o tom, comu oni hovoria "cesta" ... >:D Ale aj o skutocnych terenoch, ktore treba zdolat, ked sa ide na nasu chatu. ;-)
            Az mi ho je obcas luto a som rad, ze je zima a nieje na letnych 20"... :-!
          • 00 Reagovat !

            foto -MT-

            _MT_ 04.03.2016  07:59

            « Re: Re: Re: Re: konec

            Když myslíš, já do školky chodil pěšky.
  • 13 Reagovat !

    foto rohYpnol

    rohYpnol 03.03.2016  16:52

    opravdu KUPÉ??

    To chtějí na bázi kodiaku skutečně udělat kupé pro Čínu? Není to překlep?

    Roomster neskončil kvůli dieselgate? To si neuměli spočítat dopředu, že se model nevyplatí? Pochybuji, že by ho ve fázi těsně před uvedením zařízli pro nedostatečnou poptávku. Tedy ano, určitě by k tomu kroku přistoupili, pokud by se mezitím výrazně změnily prognózy trhu. Jenže žádný výrazný porpad MPV se prostě nekoná.
  • 00 Reagovat !

    foto pradeda7

    praděda7 08.03.2016  20:20

    Roomster

    .....skončil, protože to byla střela vedle... ;-\
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Smutný Krampol v bolestech: Zdrtil ho verdikt lékařů! Co mu zakázali?

Smutný Krampol v bolestech: Zdrtil ho verdikt…

Jiří Krampol (80) už delší dobu bojuje s velkými bolestmi v kolenou, kvůli kterým nemůže skoro už ani chodit.…

Těhotná Mesarošová měsíc před porodem: Přibírá do krásy!

Těhotná Mesarošová měsíc před porodem: Přibírá do krásy!

Přestože jí do porodu zbývá ještě měsíc, Dominika Mesarošová (32) už svému chlapečkovi založila rodinné album. A…

 

iSport.cz

Viedenský čekal na gól jen 187 vteřin: Rozehrajeme se a bude to ještě lepší

Viedenský čekal na gól jen 187 vteřin: Rozehrajeme…

Přišli do Třince dávat góly, zvednout důraz. Obojí se jim daří. Roberts Bukarts má po dvou přípravných zápasech…

Chvátal odešel do Olomouce: Ve Spartě někdo nechtěl, abych dostal šanci

Chvátal odešel do Olomouce: Ve Spartě někdo nechtěl,…

Tři a půl roku patřil Spartě, která si jej vyhlédla už jako 18letou naději. Juraj Chvátal (22) však v letenském…

 

Reflex.cz

Bílá duha: Fascinující přírodní úkaz známý především z mrazivých koutů naší planety

Bílá duha: Fascinující přírodní úkaz známý především…

Je to jeden z nejkrásnějších přírodních jevů. Bílá duha se na obloze ukazuje vzácně. Vzniká, když sluneční…

Když u komunistů frčí Klaus: Marta Semelová „jede dál“

Když u komunistů frčí Klaus: Marta Semelová „jede dál“

Víkendový hrdý pochod Prahou si pro sebe - ostatně jako každý rok - ukradli hlavně extremisté. V ulicích Prahy…