Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Luboš Vlček: Roomster neskončil kvůli Dieselgate

Se šéfem Škody Auto Česká republika jsme se bavili nejen o konceptu VisionS, ale také o následcích aféry Dieselgate.
Zpět na článek
3. 3. 2016 11:58
neregistrovaný "Sheldon Cooper"
3. 3. 2016 15:32
3. 3. 2016 15:42
3. 3. 2016 15:44
3. 3. 2016 16:53
3. 3. 2016 20:07
3. 3. 2016 20:15
3. 3. 2016 20:26
3. 3. 2016 20:33
3. 3. 2016 20:54
3. 3. 2016 23:26
4. 3. 2016 00:22
4. 3. 2016 08:29
4. 3. 2016 10:58
4. 3. 2016 14:07
3. 3. 2016 20:34
3. 3. 2016 20:59
3. 3. 2016 21:42
4. 3. 2016 07:59
8. 3. 2016 20:20
Avatar - Ada je zase tady
3. 3. 2016 08:27
To je jasné
že neskončil kvůli Dieselgate, ale proto, že jeho prodej nenaplnil očekávání. A jeho prodej nenaplnil očekávání proto, že měl praštěný design, takže vypadal jak nějaký rendlík.
Stejné to bude s tou obludou Vision S s těmi multilucerničkami na předku, které mají za výsledek, že ten vůz vypadá jak monstrum z hmyzí říše. :no:
Rozbalit vlákno
13
3. 3. 2016 08:50
Re: To je jasné
Tady jde o konec plánů na nástupce, který měl být jen Caddy s přelepným logem. :-!
3. 3. 2016 09:27
Re: ROOMSTER SKONČIL KVŮLI TOMU ŽE BYL KPRDU ...
jj
.... ALE RUKU NA SRDCE, CO Z KONZERVNU vw S LAUFEM V PRRR NEBYLO ŽE >:D >:D >:D >:D
Jinak samozřejmě :
KAUZA VW DÍZLGLEJT [odkaz] neboli (Š)MADE IN GERMÁNI [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz]
kerou si už NIKDY neodpáře a kerá (NE)poškodila [odkaz] Německo měla na Roumíka sakra vliv. Na 90ti Miliardovou pokutu [odkaz] a to v $larech hoši se musí šetřit kde se dá, takže nejen Rooumaňouma ale i eletrikaSuperb stejně tak VIŽN(X) se odsouvá na porok 2019 respektive neurčito protože čert ví co pak s těma megahalama že když na sklad to nejde donekonečna ;-) PRIORITOU JSOU MANAGERSKÝ PLATY NIKOLI ZDRAVÍ !! [odkaz] [odkaz]
>:D
>:D >:D
>:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D :yes:
PS: jinak prozatímníředitel se zapoměl zmínit jaký je POMĚR:
1) VÝROBNÍ CENA SUPERB >:D :yes:
ku
2) PRODEJNÍ CENA SUPERB >:-[] :no:
3. 3. 2016 10:27
Re: ROOMSTER SKONČIL KVŮLI TOMU ŽE BYL KPRDU ...
Všimni si co zmiňuje o elektromobilech. Technologie se stále vyvíjí a Škoda chce začít vyrábět elektromobily až bude jejich reálný dojezd alespoň 500 km. To že Tesla vyrábí pěkný auta je sice milý, ale pořád je to v spíš prototypová technologie použitelná pro pár movitých podivínských nadšenců, než že by se dala masově vyrábět elektroauta použitelná pro každodenní provoz. Já bych s něčím takovým asi většinu času jezdit mohl, ale to bych musel mít 2 velký auta pro případ že nepojedu jen do práce a zpátky.
3. 3. 2016 11:52
Re: ROOMSTER SKONČIL KVŮLI TOMU ŽE BYL KPRDU ...
no samozřejmě že sem si všimnul, si snad myslíš že neumím číst 8-s To jsou samozřejmě uondávací kecy jaký šáde za svou elektrokariéru [odkaz] napindalo už stohy
;-)
Na každodenní dojíždění z Boleslavi do Kvásin na šichtu je to 150 km to ti vpoho dá i vobyč plasťák Kia SOUL EV 2014 [odkaz]
;-)
Na to nepotřebuješ tank ŠÁDE KODYDŽAK 2022 [odkaz] ;-)

ROZDÍL V ŠÁDE PŘISTUPU versus TESLA [odkaz] DAIMLER [odkaz] je pouze v tom, JAK SE "NECHCE" oproti tomu JAK TO JDE >:D >:D >:D >:D >:D
3. 3. 2016 12:37
Re: ROOMSTER SKONČIL KVŮLI TOMU ŽE BYL KPRDU ...
Ty ses asi musel zbláznit. Za takovou hnusnou jebku v hodnotě tak 350 tis jako je Kia Soul EV dát přes 800 tisíc??? Víš jaký pěkný pohodlný auta se dají za ty peníze koupit? Tohle za tu cenu koupí leda cvok. A dojezd 170 km na plný nabití radši ani nekomentuju.
3. 3. 2016 16:04
Re: ROOMSTER SKONČIL KVŮLI TOMU ŽE BYL KPRDU ...
[odkaz]
Avatar - speedfred
3. 3. 2016 09:01
Re: ROOMSTER SKONČIL KVŮLI TOMU ŽE BYL KPRDU ...
no vidíš,ale rendlíky s prašteným dizajnom sa celkom predávajú.
Avatar - twistedTSD
3. 3. 2016 09:26
Re: ROOMSTER SKONČIL KVŮLI TOMU ŽE BYL KPRDU ...
Rendlíky s praštěným designem se zpravidla moc neprodávaly.
Avatar - Ronault.
3. 3. 2016 21:49
Re: ROOMSTER SKONČIL KVŮLI TOMU ŽE BYL KPRDU ...
Dle Ády má každý rendlík praštěný design, ať má uši kovové, plastové nebo dřevěné >:D
3. 3. 2016 11:56
Re: ROOMSTER SKONČIL KVŮLI TOMU ŽE BYL KPRDU ...
no to ale pouze za dob blahobytu €JRODOTACÍ což samozřejmě skončí >:D
Avatar - Ozzman
3. 3. 2016 09:15
Re: ROOMSTER SKONČIL KVŮLI TOMU ŽE BYL KPRDU ...
Nezklamals... víš, že děláš Renaultu reklamu? Taháš ho do každého svého komentáře >:D
Avatar - Barry Lyndon
3. 3. 2016 09:41
Re: ROOMSTER SKONČIL KVŮLI TOMU ŽE BYL KPRDU ...
a Áda už jako tradičně netuší, která bije...
Avatar - Blue Sun
3. 3. 2016 10:20
Re: ROOMSTER SKONČIL KVŮLI TOMU ŽE BYL KPRDU ...
Leda blije.
Avatar - jozephko
3. 3. 2016 09:28
Nový Roomster sa plánoval najmenej 3 roky...
Už pred 3 rokmi mi chlapík z jednej českej firmy, ktorá sa točí okolo áut, hovoril, že nový Roomster bude postavený na základe VW Caddy. A podľa toho, čo sme videli, by to bola taká klasická koncernová skladačka - Caddy odlišnou maskou, svetlami a iným znakom na volante.
Len by sa asi vyrábal v Nemecku, a to by pokazilo Škodovke čísla o priemernom zisku na jednom aute. Pretože o zisk by sa pochopiteľne musela deliť aj so značkou Volkswagen (nemýliť si to s koncernom VW).
Rozbalit vlákno
1
3. 3. 2016 09:40
Re: Nový Roomster sa plánoval najmenej 3 roky...
V Německu by se Roomster vyráběl asi dost těžko, VW Caddy se vyrábí v Polsku, v Poznani.
Avatar - Barry Lyndon
3. 3. 2016 09:40
Prý: "Samozřejmě je také potřeba, aby se k alternativním poh
Řekl bych, že ten pán si tak trochu .e.e do vlastního hnízda...

... a mimochodem není pravda, že český stát elektromobily a hybridy vůbec nepodporuje, jak se často tvrdí, protože:
1. neplatí spotřební daň z PHM
2. v případě firemních vozidel neplatí silniční daň

(hlavní problém českého státu je nadměrná podpora dieselových smradláků, ale to je problém napříč Evropou a má své logické důvody spočívající v kombinaci jednotného trhu a roztříštěné a navíc extrémně krátkozraké levičácké fiskální politiky)
Rozbalit vlákno
11
neregistrovaný "Sheldon Cooper"
3. 3. 2016 11:58
Re: Prý: "Samozřejmě je také potřeba, aby se k alternativním
". a mimochodem není pravda, že český stát elektromobily a hybridy vůbec nepodporuje, jak se často tvrdí, protože:
1. neplatí spotřební daň z PHM"

Aha, takze stat podporuje bezdomovcov, pretoze bezdomovci neplatia dan z nehnutelnosti.
Avatar - Barry Lyndon
3. 3. 2016 12:42
Re: Prý: "Samozřejmě je také potřeba, aby se k alternativním
Ano, bezdomovci mají v tomto velkou výhodu, co domovec utratí za daň z nemovitostí, může bezdomovec utratit za spoustu libých požitků... Ze strany státu je to jednoznačná podpora a je na svobodném uvážení jednotlivých člověků zvolí-li si raději daněmi zatížené domovectví a nebo od daní oproštěné bezdomovectví...
3. 3. 2016 12:34
Re: Prý: "Samozřejmě je také potřeba, aby se k alternativním
Ten si naopak pěkně staví vlastní hnízdo.

Nechtějí vyrábět něco, co si zákazník stěží bude moci dovolit. Škodovka má stále v koncernu postavení levné značky, takže k ní zákazníci nechodí kupovat auta za průměrný milion, jak je tomu u německé prémie. Proč tedy nabízet elektroauta (eGolf stojí tuším necelý milion), když od státu nedostanou zákazníci štědrou dotaci na nákup, jak je tomu například v Norsku? Akorát chce "donutit" stát pustit chlup a nabídnout dotace (osobně s tím nesouhlasím).

Spotřební daň z klasické PHM samozřejmě neplatí, ale platí daň z elekřiny, jako každý normální člověk s přípojkou. U silniční daně si se alespoň jednou trefil, tu opravdu el. auta a hybridy platit nemusí.
Se zbytkem se tak nějak plácáš značně mimo. :-!
Avatar - Barry Lyndon
3. 3. 2016 12:45
Re: Prý: "Samozřejmě je také potřeba, aby se k alternativním
Narážím na jeho argumentaci Norskem, kde podpora elektromobilů a hybridů nespočívá ani tak v jejich dotování (i když to také), jako spíše v brutálním zdanění všeho ostatního....
.... takže byly-li by celosvětově všude stejné daně jako v Norsku, taky by sice prodej elektromobilů a hybridů vyskočil na norskou úroveň, ale celosvětový automobilový trh by se přitom scvrkl na polovinu...
Avatar - Emel
3. 3. 2016 14:04
Re: Prý: "Samozřejmě je také potřeba, aby se k alternativním
To je fakt, navíc je otázka, jak schopný je v EV oblasti koncern VW a jestli by posun těžiště směrem k EV nepřihrál zákazníky spíš někomu jinému... ale tady těžko soudit.
Avatar - Barry Lyndon
3. 3. 2016 14:33
Re: Prý: "Samozřejmě je také potřeba, aby se k alternativním
"plácáš značně mimo" je argument jak noha... Když nechápeš některé souvislosti, tak je pak lépe takové věci raději nekomentovat....
Avatar - Ozzman
3. 3. 2016 14:43
Re: Prý: "Samozřejmě je také potřeba, aby se k alternativním
Nechci tu soudit, kdo z vás má a nemá pravdu (myslím, že v obou textech je něco k zamyšlení), ale s ním se nedá diskutovat důstojně ;) Tradičně arogantně jízlivý, nemá vychování a jen poučuje ve své neomylné pravdě.. neumí diskutovat v přátelském duchu (nejspíše má nějaký komplex sám ze sebe, ale od toho jsou tu jiní, kteří analyzují přes příspěvky v diskuzích celou osobnost :D, jen má doměnka..)...... Nikdy ti stejně neodpoví na vše, jen na to, co chce (protože nepřizná chybu ani kdyby padaly trakaře) a bude mlžit a dělat z tebe hlupáká a plácala :-) Nech ho plavat ;)
3. 3. 2016 19:21
Re: Prý: "Samozřejmě je také potřeba, aby se k alternativním
Počkej, takže když do hybridu (mezi ně počítám i elektromobil s palubním generátorem) natankuji benzín, tak mi stát vrátí spotřební daň? To jsem nevěděl. :-)
Avatar - AUDIRS6
3. 3. 2016 19:36
Re: Prý: "Samozřejmě je také potřeba, aby se k alternativním
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] :yes:
A bude stacit aj mild-hybrid ?
Tak to si pockam chvilku na RS4... >:D
3. 3. 2016 20:41
Re: Prý: "Samozřejmě je také potřeba, aby se k alternativním
Co RS4, taková 918 a to je rovnou plug-in. >:-[]
Avatar - AUDIRS6
3. 3. 2016 20:52
Re: Prý: "Samozřejmě je také potřeba, aby se k alternativním
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] :yes:
Vidis, na nu som aj zabudol ! >:D :yes:
Avatar - Barry Lyndon
3. 3. 2016 09:49
Prý: Na konci tohoto čtvrtletí začneme zvát zákazníky na sof
Tomu nerozumím. Majitelé těch nehomologovaných NOx smradláků jsou jediní, kdo tyje z onoho problému (mají vyšší výkon a nižší spotřebu) na úkor všech ostatních člověků, které zatěžují nadměrnými (a ilegálními) externalitami a jediné, co jim "hrozí", je dobrovolná svolávací akce? Blamáž....
Rozbalit vlákno
25
3. 3. 2016 11:25
Re: Prý: Na konci tohoto čtvrtletí začneme zvát zákazníky na
Je to sranda, hlavně v porovnání s hysterií okolo povinné výměny kotlů, za nové "nekouřící" a "ekologické" + kontroly u lidí doma, jakým palivem topí.

A šmejdi, kteří jezdí v nehomologovaných autech, a ohrožují rakovinou plic nás všechny, to mají povolené ... a když se jim náhodou bude chtít, tak si to mohou nechat opravit.
3. 3. 2016 12:39
Re: Prý: Na konci tohoto čtvrtletí začneme zvát zákazníky na
Pokud si myslíš, že ony dotčené diselové auta nemají homologaci, či by ji nedostaly, s klidným svědomím můžeš podat žalobu.
Ale jak zde již několikrát proběhlo. Neexistuje právní úprava, která by jejich provoz mohla omezit, či vůbec zakázat.
Ono se totiž ve finále ukázalo, že naše emisní limity jsou natolik benevolentní, že se do nich vlezou jak auta s originální jednotkou, tak i s tou upravenou. Jednoduše řečeno - je to jedno.
Avatar - Barry Lyndon
3. 3. 2016 12:53
Re: Prý: Na konci tohoto čtvrtletí začneme zvát zákazníky na
benevolentní nejsou naše emisní limity, nýbrž emisní kontroly, kde se NOx u dieselů vůbec nesledují.
Homologaci mají, ale získanou podvodem, takže tato by měla být zneplatněna. Na druhou stranu v zemi, kde je možné legálně nabízet řádově horší "čipování" a doma beztrestně topit komunálním odpadem je něco takového samozřejmě nepředstavitelné a nereálné... tím spíše, že celá země je závislá na automobilové průmyslu skoro nejvíce na světě.
To ale nic nemění na faktu, že svolávací akce má být povinná a auto, které se jí nepodrobí, nemá projít na stk...
3. 3. 2016 13:33
Re: Prý: Na konci tohoto čtvrtletí začneme zvát zákazníky na
Ty si právě "fakta" vykládáš dosti po svém. Své dojmy stavíš nad zákony a to je již od začátku špatně. Potom ti nezbyde nic jiného, než zde takhle fabulovat.
Avatar - Barry Lyndon
3. 3. 2016 13:55
Re: Prý: Na konci tohoto čtvrtletí začneme zvát zákazníky na
ty zase k zákonům přistupuješ takovým tím ultra vyčůránkovským způsobem, kdy co není zákonem doslova (ideálně i s obšírnou definicí jednotlivých slov) zakázáno, je dovoleno: "Zakazuje homologační předpis, aby auto rozpoznalo, že je měřeno a upravilo při tomto měření své parametry? Nezakazuje? Tak výborně, problém vyřešen!" Zdravý rozum se při takovémto ultra vyčuránkovském uvažovaní ale vytrácí. Je symptomatické, že přístup, který VW v Evropě dlouhodobě procházel, narazil až v USA. A i v USA ta auta původně měla homologaci, ty "zákone"...
3. 3. 2016 13:58
Re: Prý: Na konci tohoto čtvrtletí začneme zvát zákazníky na
Pokud chceš někoho trestat, musíš to mít podloženo zákonem. Přes to vlak nejede.
Mimochodem, rozume, emisní limity v EU a USA jsou řádově odlišné.
Problém je však takový, že si to zde mnozí, včetně tebe, neuvědomují.
Avatar - Barry Lyndon
3. 3. 2016 14:22
Re: Prý: Na konci tohoto čtvrtletí začneme zvát zákazníky na
Emisní limity USA a EU se sice liší, ale VW neplní ani ty EU, jinak by nebyla ta dobrovolná svolávací akce, softwarové úpravy a restriktory sání.

Jinak dle tvé logiky žádný zákon nezakazuje, aby si výrobce potravin nechal schválit výrobek v nějakém složení. Na trh uvedl výrobek v úplně jiném složení (ne moc, ale přece jen trochu jedovatém - asi tak 10x nad normu) a když se na to přijde, tak přece není nutné ty už v supermarketech naskladněné výrobky stahovat z trhu. Stačí když výrobce slíbí, že se do budoucna polepší, ty trochu jedovaté se doprodají a jede se dál...
3. 3. 2016 14:30
Re: Prý: Na konci tohoto čtvrtletí začneme zvát zákazníky na
A ty víš, čeho se SW úprava týká? Nevíš nic, jinak bys nepsal to, co sem píšeš.

Co se týče potravin, opět nevíš nic. Na ty, se vztahuje tolik regulí a požadavků, že by se ti protočily panenky. Od požadavků na čistotu výrobní technologie, obaly, limity regulovaných látek až po látky zcela zakázané.
Kdo něco z toho poruší, pánbůh s ním, ostatně pokuty výrobcům, stahování výrobků z trhu, nejsou ničím ojedinělým a dokáží být likvidační. S tímto si nikdo jen tak nezahrává.

Jen ty opět fabuluješ v diskuzi. 8-s :no:
Avatar - Barry Lyndon
3. 3. 2016 14:41
Re: Prý: Na konci tohoto čtvrtletí začneme zvát zákazníky na
bože ty jsi plácal (ono fakt platí "kdo to říká ten to je, tomu se to pasuje")
3. 3. 2016 14:59
Re: Prý: Na konci tohoto čtvrtletí začneme zvát zákazníky na
Narozdíl od tebe, jsem tu nezačal vymýšlet kraviny a vysvětlovat si zcela jasné věci po svém.
Máš dar napsat hromadu řádků, ale není v nich vůbec nic, co by se týkalo reálného světa, nebo nedejbože vlastních zkušeností.
Avatar - Ozzman
3. 3. 2016 15:02
Re: Prý: Na konci tohoto čtvrtletí začneme zvát zákazníky na
A ty to snad umíš? >:D Už tě o to žádám pěkně dlouho a pořád jen navážení se jen do druhých a parazitování urážením jejich názoru ....
3. 3. 2016 15:06
Re: Prý: Na konci tohoto čtvrtletí začneme zvát zákazníky na
Napíšu ti to ještě jednou a naposledy "milý" Ozzmane.
Jsi pro mě bezpáteřní lhář, který mi nestojí za nějaké reakce. To jsem poznal a za tím si stojím. Dále to nebudu rozvádět a taky na tebe již nebudu reagovat. Sbohem.
Avatar - Ozzman
3. 3. 2016 15:17
Re: Prý: Na konci tohoto čtvrtletí začneme zvát zákazníky na
Kdy a kde jsem lhal si mi taky nikdy nenapsal :-) Pravdy se bojíš a sám svůj názor nikdy neřekneš... chápu... protože by se ukázalo, že nejsi tak osvícený,jak se tu děláš... já mam na tebe také svůj názor :-) Jsi člověk, co se chová jako "arogantní prase" a jen parazituje na druhých, naváží se, zesměšňuje a uráží, které nemá trochu slušnosti ve svém vyjadřování a respektu k názoru jiných, mnohdy daleko inteligentnějších jedinců na které reaguješ.... nikdy si tu neřekl vlastně nic k věci, zato o všech ostatních jen tvrdíš, že nic neví. ;) Neobtěžuj se, stejně z tebe nikdy nevypadlo nic, co by stálo alespoň za nehet toho za koho se vydáváš ;)
3. 3. 2016 15:56
Re: Prý: Na konci tohoto čtvrtletí začneme zvát zákazníky na
Ozzmane, to nemá smysl, ten študovanej akademik designér, co dokáže napsat "ony dotčené diselové auta nemají homologaci, či by ji nedostaly", má svojí pravdu a přes to vlak nejede. Tradičně nikdy žádnej argument, a dnes to bude stejný. Ale držím ti palce.
Avatar - Ozzman
3. 3. 2016 14:48
Re: Prý: Na konci tohoto čtvrtletí začneme zvát zákazníky na
Tak ho nech fabulovat, sakra, ty sem sám přineseš za mák informací, jen se navážíš do ostatních, od toho tu diskuze jsou, aby se tu diskutovalo, fabulovalo, vymejšlelo a navzájem třeba poučilo...... Jediné, co sem píšeš, že druzí jsou uplně hloupí a nic neví, ale sám nic jiného nenapíšeš....myslíš si, že tím vypadáš chytře? ;) To i ten Gilgit tu své vědomosti přes věčné napadání diskutérů a redaktorů demostroval v mnoha případech..... 8-s :-!
Avatar - _Karel_
3. 3. 2016 16:20
Re: Prý: Na konci tohoto čtvrtletí začneme zvát zákazníky na
I když mám na Jossalita stejný názor jako Ozzman nebo ty, tady má samozřejmě pravdu. To co píšeš ty je jakási morální rovina, co by bylo správné podle selského rozumu.
Tvoje přirovnání s potravinami je úplně mimo, protože ty auta neleží v regálech, už mají své nové majitele. Takže aby to sedělo, musel bys nutit toho, kdo koupil "jedovatou" potravinu , jít ji vrátit do obchodu.
Ať si o tom myslíme co chceme, není povinnost současných majitelů jít si nechat zmírnit emise na úkor jiných vlastností auta (výkon, spotřeba). Jednou to homologaci dostalo a zpětné odebrání by nebylo tak jednoznačně jednoduché, jak si asi myslíš.
Avatar - Ozzman
3. 3. 2016 17:00
Re: Prý: Na konci tohoto čtvrtletí začneme zvát zákazníky na
Rozdíl je v tom , ze ty to podas jako člověk rozumný a ne jako arogantní hulvát :-)
Avatar - Barry Lyndon
3. 3. 2016 18:15
Re: Prý: Na konci tohoto čtvrtletí začneme zvát zákazníky na
tvůj protiargument na přirovnání s potravinami je taky mimo, protože v případě potravin jsou poškozenými ti zákazníci, kteří si je zakoupili - takže ty nutit k vrácení jedovatých potravin, aby sami sebe neotrávili je něco jiného než nutit k opravě vozidel zákazníky koncernu VW, kteří těmito vozidly neotravují sami sebe, nýbrž všechny ostatní kolem... (takže polopaticky: "výrobce jedovatých potravin" = "VW", "supermarket" = "zákazník VW", "zákazník supermarketu" = "externalitami poškozený občan, který si VW nekoupil, jen dýchá jeho NOx", "jedovaté potraviny se nestáhnou z trhu, ale doprodají" = "podvodné VW se bez opravy nechají dojezdit, dokud je neudolá zub času")
... kdybych tušil, do jakých podrobností jsou tu někteří schopní ten příměr s potravinami bez kapky nadhledu a logiky rozpitvat, napsal jsem příměr k něčemu jinému...
... například by se nabízel takový podvodem homologovaný kotel ústředního topení plnící emisní limity jen na papíře a nebo abychom nebyli tak popisní podvodem získané revizní zprávy (od firmy s kulatým razítkem) svarů v jaderné elektrárně....
Avatar - _Karel_
3. 3. 2016 18:36
Re: Prý: Na konci tohoto čtvrtletí začneme zvát zákazníky na
"podvodná homologace" - oba se shodneme, že je to podvod (naším viděním). Ale je to vážně podvod? Splnilo to debi1ní LABORATORNÍ podmínky testu? Ano. Stejným podvodem je pro mě i umožnění při těchto testech odpojit alternátor, oblepit spáry, jet z kopce, použít olej o hustotě vody..........
Avatar - Emel
3. 3. 2016 18:38
Re: Prý: Na konci tohoto čtvrtletí začneme zvát zákazníky na
Až na to, že kolik které naftové auto reálně vypouští emisí je ještě úplně jiná diskuse a dosavadní informace naznačují, že v této disciplíně kralují úplně jiní šampioni.
3. 3. 2016 20:04
Re: Prý: Na konci tohoto čtvrtletí začneme zvát zákazníky na
Problém je, že po silnicích stále jezdí starší auta, která na tom byla jako nová podobně, nebo i hůř. Kdo ví, v jakém stavu jsou dnes, vzhledem k tomu, jak funguje STK (v některých zemích funguje kontrola určitě lépe, jaká je situace napříč EU však netuším). V ČR se nedokáží vypořádat ani s chybějícími DPF a tam je zákon jednoznačný. Což škodu zmírňuje. Jo, kdyby cokoli pod Euro5 nesmělo na silnice a emise byly efektivně hlídané, to by byla jiná situace.

Přijatelným kompromisem by podle mne bylo snížení emisní třídy (nižší Euro), pokud k úpravě nedojde. Podle toho se počítají nějaké daně, poplatky, vjezd do měst. Auto to nevyřadí automaticky z provozu, ale srazí ho na úroveň starších aut.

Problém s tvými přirovnáními je, že tady nejde o prodávají něčeho jiného, než prošlo testy (typově neshodného). Tady jde o produkt, který je chytřejší než norma, dalo by se říct. Když zůstanu u těch tvých potravin, představ si, že bys udělal klobásu, která projde všemi předepsaný testy, ale když ji ohřeješ na 60 °C (což v našem hypotetickém příkladě není testováno), tak bude dost toxická na to, aby zabila dospělého člověka. U potravin však potřebné mechanismy existují. Stejně tak u letadel. Protože je tam vnímané větší riziko a tedy potřeba mít přísnější režim.
3. 3. 2016 19:43
Re: Prý: Na konci tohoto čtvrtletí začneme zvát zákazníky na
Jenže v USA v normě mají takovou volně formulovanou klauzuli právě pro tyhle případy, na které dokáží VW oběsit. Dalším zásadním rozdílem je, že soudci mají větší volnost. Pokud něco není regulované zákonem (a neexistuje precedent), sami mohou na místě pravidla určit. My to v normě nemáme a soudci takovou moc nemají (můžou pracovat se smyslem zákona, ale to je jim u technických norem platné asi jako mrtvému zimník).
3. 3. 2016 19:30
Re: Prý: Na konci tohoto čtvrtletí začneme zvát zákazníky na
Ta homologace bude evropská a vydaná v UK. Jak jsem psal na začátku téhle kauzy, ono to není tak snadné. Politici by si samozřejmě mohli bič uplést, kdyby chtěli. Ale nejsem si vědom toho, že by existoval.

Z mého pohledu má pak máslo na hlavě ten, kdo tu homologaci udělil. Buď to legální je (byť by se to nemělo dělat, ale výslovně zakázané to není), nebo to legální není a měli to chytit. Od toho tam jsou.
3. 3. 2016 15:52
Re: Prý: Na konci tohoto čtvrtletí začneme zvát zákazníky na
"ony dotčené diselové auta nemají homologaci, či by ji nedostaly" Jelito, ty normálně na něčěm frčíš. Tohle by nenapsal ani můj sedmiletej syn. Hlavně že máš asi šest akademických titulů a jsi studovanej designér. >:D
Avatar - rohYpnol
3. 3. 2016 16:58
Re: Prý: Na konci tohoto čtvrtletí začneme zvát zákazníky na
Ale samozřejmě že existuje. Pokud by se prokázalo, že homologace byla podvod, tak je homologace neplatná a zákazníci mají auta bez homologace, se kterými nemůžou na silnice. Tím by jim vznikla škoda a při koupi byli uvedeni v omyl, takže jasná náhrada škody po výrobci.

Reálně to samozřejmě nikdo neudělá, protože Evropa samozřejmě půjde na ruku svému mazánkovi VAG... Evropa je prostě jen prodejná dě-vka :-!
Avatar - M1chal
3. 3. 2016 15:32
konec
Já bych řekl, že celkově je kategorie MPV mrtvá, každý raději začíná vyrábět crossover/SUV :-!
Rozbalit vlákno
17
Avatar - JGucci
3. 3. 2016 15:42
Re: konec
Ale pracant, jakym by byl Roomster/Praktik bude jeste dlouho potreba! Pokud dale sírí pohadku o tom, ze za ukonceni Roomsteru II nemuze dieselgate , tak je neco v neporadku v marketingovem oddeleni...odpiskat hotovy model tesne pred spustenim prodeje je proste diletanství!!!
Avatar - Ozzman
3. 3. 2016 15:44
Re: konec
MPV uplně mrtvá není, ale spíš Škodovka potřebuje auto, které lze přestavět jako dodávku, byť i jako lehkou dodávku.
Avatar - rohYpnol
3. 3. 2016 16:53
Re: konec
Není, MPV je o řád praktičtější než SUV. Nižší podlaha je prostě citelná a vyšší variablita a praktičnost obvykle taky.
3. 3. 2016 20:07
Re: konec
Kdo potřebuje prostorný rodinný vůz - si vždy vybere MPV.
SUV se snaží nabítnout vše v jediném balíčku, ale ve finále je to (nejčastěji) snůška:
- neefektivity (na stejném půdorysu uvnitř menší vůz)
- neekonomiky (spotřeba)

Ale pro výrobce je mnohem efektivnější Vás jako zákazníky přemluvit že SUV je cool a bomba, na cestování po městě to jediné pravé a všude jinde hlavně bezpečné.
Ve skutečnosti je to ale mnohem ziskovější produkt než MPV, ale tohle Vám nikdo přece neřekne...
Poprvé zapláčete až s Vaší čtyřkolkou vyrazíte na dovču do Chorvatska Váš miláček bude papkat 9-10l, podruhé až přijedete do servisu a potřetí až zjistíte, kolik stojí 19 a 20" pneumatika.

Cestu nám ukazuje spíše Renault a jejich Espace, resp. nový Scenic. To je křížení které ukazuje směr která třeba pro mou rodinu dává smysl.
Avatar - AUDIRS6
3. 3. 2016 20:15
Re: konec
Akurat, ze s tym Renaultom si teda na cene pneumatik asi moc nepolepsis... :-)
Avatar - Emel
3. 3. 2016 20:26
Re: konec
Zrovna u Scenica se mluví o tom, že bude v základu na 20", čímž trumfne snad jakékoli běžné SUV.
Avatar - white label
3. 3. 2016 20:33
Re: konec
Tak to by měl stejných 20" v základu jako SQ7! >:-[]
3. 3. 2016 20:54
Re: konec
Na veletrhu se vždy prezentuje to nejlepší a nejhezčí. Slušný střed budou tvořit 17 a 18" kola.
Nicméně se kluci dosmějete - to co se aktuálně vzoruje (hliníková kola) je velikosti pouze 18 a nahoru...
Avatar - Emel
3. 3. 2016 23:26
Re: konec
To jsem si myslel taky, nicméně jsem o tom přemýšlel a jsem teď na rozpacích. Podle nějakých zpráv tam má být výchozí rozměr 195/55/20. Pokud bys tam měl dát 17" se stejným obvodem, muselo by to být něco jako 195/75/17 a to by byl strašnej balón...
Avatar - white label
4. 3. 2016 00:22
Re: konec
Jo, píšou 195/55 20" ve standardu
[odkaz]
Avatar - Emel
4. 3. 2016 08:29
Re: konec
Možná 18"... tj. +1" gumy z každé strany... což by vycházelo při dané šířce 195x68%, něco jako 195/70 R18... případně 205x64,7%, takže efektivně 205/65 R18.
4. 3. 2016 10:58
Re: konec
Myslel jsem produkci obecně napříč značkami bez rozdílu...
Avatar - Emel
4. 3. 2016 14:07
Re: konec
Ale diskuse byla právě o tom Scenicu ;-)
3. 3. 2016 20:34
Re: konec
Opravdu museli přemlouvat? Myslím si, že image terénního vozu byla a je silná. A SUV z toho těží. Je to otázka kompromisů a ne každý upřednostní praktičnost. A 19" má dnes kde co (v nabídce). U menších SUV to pak rozhodně není povinnost (jak to bylo, pro krásu se trpí :-) ), i takový Cayenne začíná na 18".
3. 3. 2016 20:59
Re: konec
Cayenne bude vždy perfektní na parkování před školkou o tom žádná.
Většina těchhle SUV nikdy v terénu nenajela více než Rasťo Chvála při testu Alhambry 4x4.
Avatar - AUDIRS6
3. 3. 2016 21:42
Re: konec
OK, tak som asi to 1%, ktore prave jeho terenne vlastnosti vyuzije vcelku casto na vychod od nasich hranic. A to nehovorim len o tom, comu oni hovoria "cesta" ... >:D Ale aj o skutocnych terenoch, ktore treba zdolat, ked sa ide na nasu chatu. ;-)
Az mi ho je obcas luto a som rad, ze je zima a nieje na letnych 20"... :-!
4. 3. 2016 07:59
Re: konec
Když myslíš, já do školky chodil pěšky.
Avatar - rohYpnol
3. 3. 2016 16:52
opravdu KUPÉ??
To chtějí na bázi kodiaku skutečně udělat kupé pro Čínu? Není to překlep?

Roomster neskončil kvůli dieselgate? To si neuměli spočítat dopředu, že se model nevyplatí? Pochybuji, že by ho ve fázi těsně před uvedením zařízli pro nedostatečnou poptávku. Tedy ano, určitě by k tomu kroku přistoupili, pokud by se mezitím výrazně změnily prognózy trhu. Jenže žádný výrazný porpad MPV se prostě nekoná.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - praděda7
8. 3. 2016 20:20
Roomster
.....skončil, protože to byla střela vedle... ;-\
Rozbalit vlákno
0