Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Luxusní značka číslo jedna v Německu: Maybach

Ekonomický týdeník WirtschaftsWoche společně s mnichovskou agenturou Brand Rating hledal nejlépe hodnocenou luxusní značku v Německu. Nalezl ji v automobilovém průmyslu.
Zpět na článek
28. 8. 2005 19:53
neregistrovaný "dCi"
30. 8. 2005 14:13
neregistrovaný "SlyXo"
28. 8. 2005 19:55
neregistrovaný "Yorkshire"
28. 8. 2005 21:40
neregistrovaný "Micek"
31. 8. 2005 07:22
neregistrovaný "miro"
28. 8. 2005 20:07
28. 8. 2005 20:26
neregistrovaný "Micek"
28. 8. 2005 21:14
neregistrovaný "Micek"
28. 8. 2005 21:12
neregistrovaný "Tamin"
28. 8. 2005 21:15
neregistrovaný "Micek"
28. 8. 2005 22:10
neregistrovaný "Tamin"
28. 8. 2005 23:02
29. 8. 2005 09:16
neregistrovaný "Tamin"
28. 8. 2005 20:14
neregistrovaný "Essesant"
29. 8. 2005 17:34
neregistrovaný "Tom"
29. 8. 2005 19:54
neregistrovaný "Micek"
28. 8. 2005 20:26
neregistrovaný "dCi"
28. 8. 2005 20:30
neregistrovaný "Micek"
28. 8. 2005 20:36
neregistrovaný "dCi"
28. 8. 2005 20:41
neregistrovaný "Micek"
28. 8. 2005 20:47
neregistrovaný "dCi"
28. 8. 2005 20:51
neregistrovaný "Micek"
28. 8. 2005 20:56
neregistrovaný "dCi"
28. 8. 2005 21:11
neregistrovaný "Micek"
28. 8. 2005 21:17
neregistrovaný "dCi"
28. 8. 2005 21:20
neregistrovaný "Micek"
28. 8. 2005 21:22
neregistrovaný "dCi"
28. 8. 2005 21:28
neregistrovaný "Micek"
28. 8. 2005 21:33
neregistrovaný "dCi"
28. 8. 2005 21:37
neregistrovaný "Micek"
28. 8. 2005 21:47
neregistrovaný "dCi"
28. 8. 2005 21:58
neregistrovaný "Micek"
28. 8. 2005 22:04
neregistrovaný "dCi"
28. 8. 2005 22:26
neregistrovaný "Micek"
29. 8. 2005 13:23
neregistrovaný "ciello"
29. 8. 2005 19:50
neregistrovaný "Micek"
28. 8. 2005 20:52
neregistrovaný "dCi"
28. 8. 2005 21:04
neregistrovaný "Micek"
28. 8. 2005 21:08
neregistrovaný "Permon"
28. 8. 2005 21:12
neregistrovaný "Micek"
28. 8. 2005 21:14
neregistrovaný "dCi"
28. 8. 2005 21:20
neregistrovaný "Micek"
28. 8. 2005 21:24
neregistrovaný "Micek"
28. 8. 2005 21:41
neregistrovaný "dCi"
28. 8. 2005 21:46
neregistrovaný "Micek"
28. 8. 2005 21:51
neregistrovaný "dCi"
28. 8. 2005 21:54
neregistrovaný "Micek"
28. 8. 2005 22:01
neregistrovaný "dCi"
28. 8. 2005 21:28
neregistrovaný "dCi"
28. 8. 2005 21:36
neregistrovaný "Micek"
28. 8. 2005 21:49
neregistrovaný "dCi"
28. 8. 2005 21:55
neregistrovaný "Micek"
28. 8. 2005 22:07
neregistrovaný "dCi"
28. 8. 2005 21:24
neregistrovaný "Permon"
28. 8. 2005 21:25
neregistrovaný "Micek"
28. 8. 2005 21:40
neregistrovaný "Permon"
28. 8. 2005 21:42
neregistrovaný "Micek"
28. 8. 2005 21:50
neregistrovaný "Permon"
28. 8. 2005 21:44
neregistrovaný "Permon"
28. 8. 2005 21:48
neregistrovaný "dCi"
28. 8. 2005 21:53
neregistrovaný "Permon"
28. 8. 2005 21:53
neregistrovaný "Micek"
28. 8. 2005 21:38
neregistrovaný "Permon"
28. 8. 2005 21:44
neregistrovaný "Micek"
28. 8. 2005 22:00
neregistrovaný "Permon"
28. 8. 2005 22:04
neregistrovaný "Micek"
28. 8. 2005 22:28
neregistrovaný "Permon"
29. 8. 2005 09:41
neregistrovaný "Micek"
29. 8. 2005 13:17
neregistrovaný "Permon"
29. 8. 2005 13:37
neregistrovaný "Micek"
28. 8. 2005 21:01
neregistrovaný "Lukas"
28. 8. 2005 21:39
neregistrovaný "wolff"
28. 8. 2005 21:47
neregistrovaný "Micek"
29. 8. 2005 00:58
neregistrovaný "Ozzy"
28. 8. 2005 22:15
neregistrovaný "Permon"
28. 8. 2005 22:24
neregistrovaný "Micek"
28. 8. 2005 22:43
neregistrovaný "Permon"
28. 8. 2005 22:54
neregistrovaný "Micek"
28. 8. 2005 23:05
neregistrovaný "Permon"
28. 8. 2005 23:09
neregistrovaný "Permon"
29. 8. 2005 08:43
neregistrovaný "Micek"
29. 8. 2005 13:01
neregistrovaný "Permon"
29. 8. 2005 13:35
neregistrovaný "Micek"
29. 8. 2005 14:38
neregistrovaný "Permon"
29. 8. 2005 14:40
neregistrovaný "Micek"
29. 8. 2005 08:02
neregistrovaný "wolff"
29. 8. 2005 08:31
neregistrovaný "merc"
29. 8. 2005 08:50
neregistrovaný "Ricardo"
29. 8. 2005 08:55
neregistrovaný "Micek"
29. 8. 2005 09:13
neregistrovaný "Ricardo"
29. 8. 2005 09:23
neregistrovaný "Micek"
29. 8. 2005 09:33
neregistrovaný "Ricardo"
29. 8. 2005 09:35
neregistrovaný "Micek"
29. 8. 2005 09:37
neregistrovaný "Micek"
29. 8. 2005 10:11
neregistrovaný "Ricardo"
29. 8. 2005 10:25
neregistrovaný "Micek"
29. 8. 2005 10:28
neregistrovaný "Micek"
29. 8. 2005 21:53
neregistrovaný "ZZ"
29. 8. 2005 10:14
neregistrovaný "Guest"
29. 8. 2005 10:26
neregistrovaný "Micek"
29. 8. 2005 10:33
neregistrovaný "Guest"
29. 8. 2005 10:41
neregistrovaný "Micek"
29. 8. 2005 10:59
neregistrovaný "Guest"
29. 8. 2005 11:01
neregistrovaný "Micek"
29. 8. 2005 14:00
neregistrovaný "Guest"
29. 8. 2005 14:03
neregistrovaný "Micek"
29. 8. 2005 16:19
neregistrovaný "Guest"
30. 8. 2005 00:52
neregistrovaný "Ozzy"
29. 8. 2005 17:44
neregistrovaný "Tom z NY"
30. 8. 2005 08:34
neregistrovaný "Permon"
29. 8. 2005 21:26
neregistrovaný "totalguy"
30. 8. 2005 14:14
neregistrovaný "HVLAD"
30. 8. 2005 21:45
neregistrovaný "Jan"
neregistrovaný "dCi"
28. 8. 2005 19:53
TO JE DIVNÝ TO JE DIVNÝ
Maybach jistě oslňuje vším možným, ale ta estetika? Estetiku má možná Aston Martin Lagonda series 2, ale ne tenhle vyměklý tank (subjektivní hodnocení pouze vzhledu) se zvětšenou palubkou skonávající s-class. No, půjdu si dát osvěžující sprchu, smyji ze svých svalů pot...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "SlyXo"
30. 8. 2005 14:13
Re: TO JE DIVNÝ TO JE DIVNÝ
s tym AM mas uplnu pravdu uzasne auto :yes: :yes:
neregistrovaný "Yorkshire"
28. 8. 2005 19:55
Tradice
Tradiční sice Maybach je, ale před deseti lety ho nikdo neznal. Značka se dá prostě vyrobit za pár let a spoustu peněz. Nebo, že by to bylo tím, že je to značka "made by Daimler(Mercedes)/Benz" ???
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Micek"
28. 8. 2005 21:40
Re: Tradice
neznaly ho lidi, co k autům nemají tak blízko.. Maybach dělal motory do Zeppelinů (tak i kapela tak skvěle jela.. :-) ) a taky do druhoválečnejch stíhaček a tanky by bez něj taky nebyly... akorát ani Maybach si s hmotností některých z nich neporadil..
neregistrovaný "miro"
31. 8. 2005 07:22
Re: Tradice
ááááááááááááách zeppelíni :-) goodbye mr. john "bonzo" bonham!
myslim, ze maybach do ww II stihaciek motory nerobil, tam kralovalo bmw (hviezdicove) a daimler-benz (radove).
28. 8. 2005 20:07
BACHA NA MAYBACHA
Vždycky (naštěstí Zajíčku ;-) ) budou lidi, co nemusí počítak kolik jiker se jim vejde na slonovinovou lžičku jejich ranního sousta kaviáru... A těm lidem je potřeba něco nabídnout. Je zákonité, že to, co se nabízí těm bohatým se líbí i těm chudým, Procento poměru mezi bohatými a chudými se balancuje zásadně podle ceny toho kterého výrobku. U Maybacha je výrazně méně těch, co na něj mají. Za to ho velebme. Alespoň vidíme, že i bohatí mohou mít krásu na dosah... když mi chudí si jí umíme vytvořit ve svých toužebných snech. :yes:
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "Micek"
28. 8. 2005 20:26
Re: BACHA NA MAYBACHA
už sem netahej to s autem za 200k. Akorát nechápu, proč bych měl velebit určitou značku, jenom proto, že vyrábí luxusní a logicky i drahý auta. Přece to nezáleží na značce, ale na kupujícím. Za ty peníze si může vybrat minimálně ještě u RR....
28. 8. 2005 20:56
Re: BACHA NA MAYBACHA
Přečti si, prosím, co jsem napsal ještě jednou... možná napíšeš jinou reakci :-) :yes:
neregistrovaný "Micek"
28. 8. 2005 21:14
Re: BACHA NA MAYBACHA
no s tím, že mi "chudí" (je to relativní pojem, proto ty uvozovky) si krásu žijeme ve snech si to napsal dobře... :yes: Jestli si to nemyslel ironicky s tím, že na něj skoro nikdo nemá, tak nevím :-| ??
neregistrovaný "Tamin"
28. 8. 2005 21:12
Re: OPRAVA:
teď tě musím GTI opravit, Maybach existoval už před druhou světovou válkou a Mercedes ho jen oživil. :-)
neregistrovaný "Micek"
28. 8. 2005 21:15
Re: OPRAVA:
nazdar Tamine.. Ale tohle GTI neříkal... myslím, že si to chtěl dát k příspěvku nad tím.. nebo ne?..
neregistrovaný "Tamin"
28. 8. 2005 22:10
Re: OPRAVA:
já tě taky zdravím, no jo já sem to omylem překlik, teď už se mi to tam psát nechce, já jsem za poslední dva dny přepracovanej a dneska sem byl na AUTO.CZ jen deset minut....Jinak ať žije Holzgas! ;-)
28. 8. 2005 23:02
Re: OPRAVA:
jo. Kup mi na revanš jednoho Maybacha ;-)
neregistrovaný "Tamin"
29. 8. 2005 09:16
Re: OPRAVA:
a jakýho chceš?57 nebo 67? ;-)
neregistrovaný "Essesant"
28. 8. 2005 20:14
Deutschland, Deutschland Über allem :-(
No asi do toho hodne promluvil ten deutchlandsky patriotismus... Ale me osobne bezpohlavni predelana S-Klasse v podobe Maybachu VUBEC NIC NERIKA!!! Nechapu jak to chteji srovnavat s Bentley a RR (ikdyz ty si taky bohuzel vzali do parady deutchlandi...) Kvalita sice muze byt u vsech techto znacek srovnatelna, ale co ta estetika a styl??? Timhle v Nemecku dokazuji za obsah techto slov nechapou...
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Tom"
29. 8. 2005 17:34
Re: Deutschland, Deutschland Über allem :-(
kdyz se nekoho zeptas kdo z bentley, RR, jeguarem nebo ferrari skutecne jezdil tak ti rekne ze jsou to nadherne auta ale pojizdne jen prvnich 5tisic km a potom musi do dilny. V USA (i zapadni EU) maji dodneska image luxusnich srotu i kdyz se za posledni roky hodne vysplhali. Napr. kdyz prsi tak z jaguarem (80roky) se neda jezdit, protoze do neho vsude tece voda a dymi se jak z naparovaci zehlicky. O slabem podvozku, motor z vysokou spotrebou (az 40L) ani nemluvim.
neregistrovaný "Micek"
29. 8. 2005 19:54
Re: Deutschland, Deutschland Über allem :-(
to že jsou na tom Jagy z 80. let špatně, co se týká kvality se všeobecně ví. Dnes je možný spoustu dílů nahradit alternativními.. myslím třeba nějaká těsnění atd. No a dvanáctiválec ti těch 40L možná vezme, ale pochybuju, že 6ti válec má takovou spotřebu..
neregistrovaný "dCi"
28. 8. 2005 20:26
STYLOVKA STYLOVKA
Hm, bejt zavodář, daleko sympatičtější by mi bylo nechat si opravit nějakou klasiku. Takový krémový (nebo černý) a především vyleštěny Citroen DS udělá dnes na nejluxusnějších boulevardech větší dojem než vozy typu S-class, 7er, XJ, LS430. Možná až na RR, ale u něj je to lidem vštěpováno od narození. Nebo nějaké GT, Aston DB7 (po Stíhačce nejkrásnější záď všech dob), temně modré Ferrari 456, žluté Maserati Bora, vínový Lotus Esprit Turbo, nebo z jiných kategorií klidně žluté NSU Ro80.
Rozbalit vlákno
53
neregistrovaný "Micek"
28. 8. 2005 20:30
Re: STYLOVKA STYLOVKA
No minimálně u DB7 bych o krásné zádi pochyboval... No já jsem pár rollsů viděl, na fotkách ještě víc a nezdá se mi, že by u nich bylo potřeba lidem něco vštěpovat... A třeba Bentley Type R Continental... já myslím, že i když je DS hezký a výjmečný auto, tak rozhodně lze těžko určit, že udělá rozruch větší než ostatní vozy.. Záleží totiž kdo na tom bulváru zrovna stojí a kdo v tom autě jede..
neregistrovaný "dCi"
28. 8. 2005 20:36
Re: STYLOVKA STYLOVKA
Bude to ode mne vypadat hnusně, ale prosím, připomeň si ten zadek. DB9 je krásné jen co je pravda, ale tahle záď to prostě není.
[odkaz] , [odkaz]
neregistrovaný "Micek"
28. 8. 2005 20:41
Re: STYLOVKA STYLOVKA
no rozhodně patří někam do první třetiny, ale ta optika světel, leč pochopitelná vzhledem ke stáří modelu, se mi nelíbí.. abych ti to upřesnil, nesnášim oranžový plexiskla a kdybych mohl, tak je u většiny aut vyměnim...
neregistrovaný "dCi"
28. 8. 2005 20:47
Re: STYLOVKA STYLOVKA
Olrajt, chápu, mě tohle nijak zvlášť neruší. Ale zadívej se na ten tvar světel, srovnej ho nejprve s celou zádí a pak s celým vozem. Neskutečná harmonie (i Stíhačka Thalie se potí- a proto ji mám rád ;-) ).
neregistrovaný "Micek"
28. 8. 2005 20:51
Re: STYLOVKA STYLOVKA
o Thalii se nemíním bavit, to už tu proběhlo... nejlíp zakončenou záď má pro mě zcela pochopitelně XK a XJ. Ale Aston zcela pochopitelně není o moc pozadu..
neregistrovaný "dCi"
28. 8. 2005 20:56
Re: STYLOVKA STYLOVKA
Já vím, Thalie bere svoji potentní krásou slova z úst. Co se zádí týče, ještě mě napadlo, že geniální záď se povedla Lambu u Murcielaga (zbytek auta je o ničem). Vypadá jako rozmezí mezi snem (hračkou) a skutečností. Musí být ale žluté. Jakuar XK? Nemá ji moc vosí?
neregistrovaný "Micek"
28. 8. 2005 21:11
Re: STYLOVKA STYLOVKA
Mě se Murci líbí jako celek, je to úžasný auto a možná by se ti líbilo víc v černé, bo je vidět ponejvíc v těch lime barvách.. Řešení zádí aut je všeobecně pro mě dost problematické... A obecně jsou na tom nejhůř auta z 80tých let.. To je vrchol nedesignu, ale to celkově.. XK je auto s nejkočičejší zádí vůbec.. kdo kdy viděl kočku, ať už domácí nebo nějakou šelmu, musí vidět ten tvar... ten zadek se zúžuje přesně jako zadní část kočky, zejména při pohledu zhora je to patrný... proto jsem a byl jsem na rozpacích z nové XK.. PS. nechápu proč se tomu říká vosí, protože mě to tvarem vosu nikdy nepřipomínalo..
neregistrovaný "dCi"
28. 8. 2005 21:17
Re: STYLOVKA STYLOVKA
No mě spíše XK připomíná lehce nafukovací člun na kolech. Moment, moment, jasně že je krásné, to auto je úžasně svoje. Bohužel jestli Jaguar, tak buď E-type, nebo XJS.
neregistrovaný "Micek"
28. 8. 2005 21:20
Re: STYLOVKA STYLOVKA
jo, design je dost subjektivní záležitost, resp. jeho vnímání :yes:
neregistrovaný "dCi"
28. 8. 2005 21:22
Re: STYLOVKA STYLOVKA
A co se týče 80.let, nebyl bych tak kritický. Saab 900 Turbo, ten je báječný dokonce vcelku, Renault 25 (ačkoliv ještě více u něj obdivuji interiér: [odkaz] ), či jedno z posledních krásných Porsche- 959. :yes:
neregistrovaný "Micek"
28. 8. 2005 21:28
Re: STYLOVKA STYLOVKA
959 je supermazec a to je i jiný... Jinak pro mě nejkrásnější Porsche je ještě pořád 356B.. A Saaby se mi líbí až ty současný.. Saaby jsou hodně specifický (zvlášť ty s harmonikou na náraznících..)...
neregistrovaný "dCi"
28. 8. 2005 21:33
Re: STYLOVKA STYLOVKA
356 mě moc nebere. Vypadá jak autíčko z kolotoče. Já mám nejraději první devětsetjedenáctky s těma dvoubarevnýma poklicema. To je paráda. Jinak Porsche krom 911 GT1 1998 jde od nasazení 911 996 designově dolu.... Saab 900, miluji ten dlouhý nárazník, dlouhou kapotu, téměř kolmé čelní sklo, pekelně zvolna se svažující záď, další dlouhý nárazník. Na délku je to pořádný kus vozu. A přitom je tak nízký a "pevný", že má člověk vizuální pocit naprosté stability.
neregistrovaný "Micek"
28. 8. 2005 21:37
Re: STYLOVKA STYLOVKA
dej link... jestli vůbec myslim ten Saab co ty..
neregistrovaný "dCi"
28. 8. 2005 21:47
Re: STYLOVKA STYLOVKA
takže tady je jich několik: [odkaz] , [odkaz] . Ale osobně mám nejradši vždy to ze serie úplně první, čiže: [odkaz]
neregistrovaný "Micek"
28. 8. 2005 21:58
Re: STYLOVKA STYLOVKA
to je to co jsem myslel... no jak říkám, je to hodně, hodně specifický.. ale ty máš rád Tahlii, takže asi tvoje cítění je hodně specifický... mě se, jako asi většině, nelíbí...
neregistrovaný "dCi"
28. 8. 2005 22:04
Re: STYLOVKA STYLOVKA
Většině? To je nějaký nesmysl, ne? Z vlastní zkušenosti, za tímhle Saabem se otáčí kdekdo. :-O
neregistrovaný "Micek"
28. 8. 2005 22:26
Re: STYLOVKA STYLOVKA
Ale to spíš proto, že je dost neobvyklý a není často vidět.
neregistrovaný "ciello"
29. 8. 2005 13:23
Re: STYLOVKA STYLOVKA
ač je to k nevíře.. souhlasím s dCi..!! :yes: teda co se týká toho Saabu.. tos vystihl naprosto jedinečně... a konkrétně tenhle model ve verzi Cabrio je stále jedno z nejlepších, nejhezčích a nejstylovějších 4místných aut bez střechy... jak technicky tak esteticky... :yes: A pravě těhdle tu Miceku jezdi docela hodně... víc jak dobových Jaguaru a podobně... takže spíš neznalost než něco jiného tě nenutí si toho auta všimnout... ;-)
neregistrovaný "Micek"
29. 8. 2005 19:50
Re: STYLOVKA STYLOVKA
tak já nevím, ale tady v praze jsem těch Saabů moc neviděl, rozhodně né těhlech, samozřejmě taky asi záleží v jakým koutě Prahy člověk je, ale rozhodně bych to neviděl na neznalost... Pravda je, že jsem možná nějaký přehlédl, protože to auto se mi příliš nelíbí... PS. Cabrio jsem zatím vůbec neviděl..
neregistrovaný "dCi"
28. 8. 2005 20:52
Re: STYLOVKA STYLOVKA
Neodolal jsem a ještě pár zadečků přihodil:
[odkaz] , [odkaz] , [odkaz]
neregistrovaný "Micek"
28. 8. 2005 21:04
Re: STYLOVKA STYLOVKA
hele nenamáhej se, já, když chci vidět DB7, tak si jí prohlídnu aspoň ve slušným rozlišení... pravdou je, že na té poslední fotce v té černé vypadá hodně pěkně :yes:
neregistrovaný "Permon"
28. 8. 2005 21:08
Re: STYLOVKA STYLOVKA
No, abych se take vyjadril k tem ZADECKUM:-) Nejkrasnejsi zadecek ma samozrejme moje pritelkyne...... a az daleko za nim je Ferrari 575 Maranello! Takze, ja mam jasno >:-[]
neregistrovaný "Micek"
28. 8. 2005 21:12
Re: STYLOVKA STYLOVKA
no jo, ženský ještě pořád vedou, zaplať koště.. :yes: A 575 je na tom v porovnání s ostatníma Fer. ještě dobře...
neregistrovaný "dCi"
28. 8. 2005 21:14
Re: STYLOVKA STYLOVKA
Tak to spíš tedy zadeček 456GT. Nebo 355. Nejlepší čumák z Ferrari má pak P4.
neregistrovaný "Micek"
28. 8. 2005 21:20
Re: STYLOVKA STYLOVKA
[odkaz] Tahle netypciky barevná F. vypadá z tohohle úhlu tvarově podobně jako 406 Coupé... To řešení světel je zajímavý, akorát u všech novějších Ferrari na mě snad vždy ty světla působily strašně plastově...
neregistrovaný "Micek"
28. 8. 2005 21:24
Re: STYLOVKA STYLOVKA
tak třeba tenhle zadek se mi nelíbí... není ani agresivní, ani elegantní.. prostě pohled ze zadu hroznej.. v tom je ten rozdíl mezi E-typem... prostě E-typ i současný XK je zakončený... Auta, zejména italský jinak bejvaj dost často useklý a pak tam prostě je napasovaný světlo.. to vypadá dobře na rýsovacím prkně, ale na živo se mi to opravdu nelíbí [odkaz]
neregistrovaný "dCi"
28. 8. 2005 21:41
Re: STYLOVKA STYLOVKA
E-type je famózní. Vypadá křehce jako hmyz a přitom má kolem sebe nesmírnou auru nepřemožitelné elegance. Potkal jsem nedávno jednoho v Rize a je to chlapolap jak blázen. Ženy se otáčely spíše po A4 Cabrio :no: ;-\ >:D No každopádně, ještě víc než E-Type je u mě: [odkaz]
neregistrovaný "Micek"
28. 8. 2005 21:46
Re: STYLOVKA STYLOVKA
pěkná raketa... to si mi připoměl, jak hrozně se mi líbí Countach.. To je jak letadlo.. produkt inženýrství.. hrany.. pre-stealth..
neregistrovaný "dCi"
28. 8. 2005 21:51
Re: STYLOVKA STYLOVKA
Jo Countach určitě, ale jen ten zcela první, hladkej. Jakmile dostal křídla, šlo to do kopru.
neregistrovaný "Micek"
28. 8. 2005 21:54
Re: STYLOVKA STYLOVKA
téměř jakejkoliv.. u toho auta čistotu designu nehledám, to je vesmír pojatej ve stylu 70. let...
neregistrovaný "dCi"
28. 8. 2005 22:01
Re: STYLOVKA STYLOVKA
Křídla mi na auto moc nesedí. Dokonce i s ním (sériovým) báječná Prelude 1992 vypadá nakonec ještě lépe bez něj. Skyline R33 se bez něj obejde, Integra také. A to počítám i spodní lízátka. Např. BMW 6 z 80.let vypadá nejlépe bez lízátek, bez křídel, čili pravý opak M635 CSi (ačkoliv i ta se m,i samo líbí).
neregistrovaný "dCi"
28. 8. 2005 21:28
Re: STYLOVKA STYLOVKA
Pořád lepší plastově vypadající krásné "lampy" (tohle říkají v časopisu Autocar, proč?), než takové ty napůl vykouklé raketky z Enza, či 430.
neregistrovaný "Micek"
28. 8. 2005 21:36
Re: STYLOVKA STYLOVKA
nevím proč tomu říkají "lampy", autocar nečtu, ale mě se nelíbí to na co jsem zrovna dal ten link a tomu podobný... jinak ten novej směr u Ferrari se mi líbí, protože právě ty dvě kulatý plastový lampy, co navíc byly z plastu, kterej plastově vypadal, tak ty mi lezly krkem..
neregistrovaný "dCi"
28. 8. 2005 21:49
Re: STYLOVKA STYLOVKA
No počkej, abych byl upřímný, tak tyhle jejich aktuální raketky mne připadají jakoby z plastu mnohem více.
neregistrovaný "Micek"
28. 8. 2005 21:55
Re: STYLOVKA STYLOVKA
mě o něco míň, ale vyjma několika kousků si nejsem vědom toho, že by mě Ferrari svým provedením zádi braly.. i když jako celek to třeba vyzní líp....
neregistrovaný "dCi"
28. 8. 2005 22:07
Re: STYLOVKA STYLOVKA
Taky bych šel raději k Maserati, nebo Astonu. U Astonu cokoliv, u Maserati v podstatě také, ale asi bych si nechal pár částí na těle usekat, kdyby to mohla být Bora.
neregistrovaný "Permon"
28. 8. 2005 21:24
Re: STYLOVKA STYLOVKA
Nene, 575 je nejuuzasnejsi automobilovy zadek! Vazne, to mne bere! A na vlastni oci, to je teprve uuzasne pokoukanicko! Nedavno jsem jich par videl... jedna 575 byla uzasne potuningovana, obrovske dvoudilne chromove kola, snizeny podvozek.... civel jsem na ni asi 10 minut!
neregistrovaný "Micek"
28. 8. 2005 21:25
Re: STYLOVKA STYLOVKA
Ach jo... tuzing :-(
neregistrovaný "Permon"
28. 8. 2005 21:40
Re: STYLOVKA STYLOVKA
Nene, tohle byl poctivy tuning! Spickove zavodni kola a snizeny podvozek! To neni tuzing!
neregistrovaný "Micek"
28. 8. 2005 21:42
Re: STYLOVKA STYLOVKA
ok, beru zpět... já chromový kola moc rád u novejch aut nemám.. moc se vůči kastli opticky derou ven... starý káry tam chróm na kola patří.. na disk i na dráty.. :-)
neregistrovaný "Permon"
28. 8. 2005 21:50
Re: STYLOVKA STYLOVKA
Jj, taky bych si nikdy neporidil chrom kola. Ale na tom aute byly a vypadaly dobre. Vsak mrkni na foto (link uvadim v prispevku nize)
neregistrovaný "Permon"
28. 8. 2005 21:44
Re: STYLOVKA STYLOVKA
tady je foto toho tuzingu, jak ty rikas. Jeste jsem zapomnel rict, ze na tom byly zavodni brzdy...
[odkaz]%EDmek%20264.…
neregistrovaný "dCi"
28. 8. 2005 21:48
Re: STYLOVKA STYLOVKA
Ty kola nevypadají dobře.
neregistrovaný "Permon"
28. 8. 2005 21:53
Re: STYLOVKA STYLOVKA
Jak jsem rekl vyse, taky bych si chrom kola neporidil. Ale fakt je takovy, ze na vlastni oci to auto i s nima vypadalo famooozne!
neregistrovaný "Micek"
28. 8. 2005 21:53
Re: STYLOVKA STYLOVKA
tak to se nezlob, ale i tak mi to přijde strašný... sice je to jenom fotka a ještě za tmy, ale to je přesně to co se mi nelíbí a o čem jsem psal výše.. ;-)
neregistrovaný "Permon"
28. 8. 2005 21:38
Re: STYLOVKA STYLOVKA
pro ilustaci mych slov! Nadhera! Tuhle jsem odchytl v Tokyu.

[odkaz]%EDmek%20238f…
neregistrovaný "Micek"
28. 8. 2005 21:44
Re: STYLOVKA STYLOVKA
není ošklivý, bez tý hrozný F. červený to vypadá mnohem líp..
neregistrovaný "Permon"
28. 8. 2005 22:00
Re: STYLOVKA STYLOVKA
Fakt je takovy, ze kdyz se podivas na nove Aston Martininy, tak maji zadni blatnik a cely zadek hoodne inspirovany F 575. Stejne tak novy Jaguar XK. To mluvi za vse.
neregistrovaný "Micek"
28. 8. 2005 22:04
Re: STYLOVKA STYLOVKA
no to si sice nemyslím, ale ta "hrana" tam je taky.. pro nové XK bohužel..
neregistrovaný "Permon"
28. 8. 2005 22:28
Re: STYLOVKA STYLOVKA
Nevim, kterou hranu myslis... ale mne osobne na novem XK nesedi ten zlom na boku, od dveri dale. To na to auto absolutne nepatri. Ale jinak je to moc pekny auto.
neregistrovaný "Micek"
29. 8. 2005 09:41
Re: STYLOVKA STYLOVKA
no to je přesně ona, ale Marko tu včera postnul link na mikroweb o novém XK a tam je vidět, že to není tak hrozný, jak jsem já čekal.. naštěstí.. [odkaz] a kliknout dole... a pak si sestavit vlastní... :yes: :yes: >:-[] >:-[]
neregistrovaný "Permon"
29. 8. 2005 13:17
Re: STYLOVKA STYLOVKA
Jojo, pekny. Ale trosku mne mrzi ze novy XK prisel o ten krasny dlouhy zadni previs! Ten byl uuzasnyy a delal to auto vyjimecnym. To byl hned 3. nejpeknejsi zadek (po me pritelkyni a Ferrari 575) :-!
neregistrovaný "Micek"
29. 8. 2005 13:37
Re: STYLOVKA STYLOVKA
>:D no jo, tvá přítelkyně... >:-[]
neregistrovaný "Lukas"
28. 8. 2005 21:01
To bych čekal
Bylo by mi jasné, že v Německu musí vyhrát německá značka. a Maybach je skutečný luxus. Sám jsem měl možnost si přímo ve Stuttgartu do tohoto klenotu sednout. Nejvíc mě fascinovala opěrka hlavy. Je to příjemně měkký kožený polštářek... :-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "wolff"
28. 8. 2005 21:39
bez titulku
No je to anketa na baterky, kdyby si ji objednal VW, tak vyhraje Golf. u nás by na 100% zvítězila značka Škoda!!! Kdybych měl být objektivní, tak u mě by to byla značka Ferrari...Ať je to tak nebo onak... Maybach je opravdu umělotina (určitě bych nenosil hodinky maybach, nestříkal bych na sebe parfém Maybach a za tričko Maybach bych se asi styděl, Co je to Maybach?, nnějaká Hitlerova vnučka?)je lepší tu značku nechat mrtvou odpočívat a nechat lidi vzpomínat na to hezké co bylo. A ne aby po ulicích běhaly zoombie... Každej měl rád svoji babičku, ale asi nikdo by ji nechtěl zpět za cenu toho, že bude kulhat, při chůzi ze schodů odpadávat prsty a podobně... Takové znovuobnovování značek němci je dělaní z těchto značek jakési technologické můmie...
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Micek"
28. 8. 2005 21:47
Re: bez titulku
no nevím v čem jezdíš, ale oproti tomu současný Maybach asi technologická mumie nebude..
neregistrovaný "Ozzy"
29. 8. 2005 00:58
Re: nnějaká Hitlerova vnučka?)
Ty si těžkej pitomec!!Kolik máš tříd ZŠ??
neregistrovaný "Permon"
28. 8. 2005 22:15
Zpet k meritu veci
Diskuze se zvrhla v porovnavani zadku aut. Zkusme ji vratit k puvodne polozene otazce: Kterou automobilovou značku považujete za nejlepší vy a proč?

Ja rikam: Ferrari.
A jako duvod proc odpovim otazkou: Ktera jina znacka si uziva toho luxusu, ze si sama vybira komu svuj vuz proda a komu ne? Kdo jiny si to muze dovolit?
Ten fakt mluvi za vse.
Rozbalit vlákno
10
neregistrovaný "Micek"
28. 8. 2005 22:24
Re: Zpet k meritu veci
Když si tu otázku položil takto, tak já odpovídám Jaguar. Proč. Neexistuje pro mě jiný auto, který by mě tolik oslovovalo svým vzhledem. Není nejvýkonější, není nejluxusnější, ale ani jedno není to, co já u auta hledám... Nemůžu říct, že je to nejlepší značka, a ani bych to nikdy neudělal, protože to je přesně to, co nechci... Nechci aby to byla masovka, nebo aby to byla hodně medializovaná značka sporťáků. Vždy jsem chtěl stát tak trochu mimo a zároveň si užívat...
neregistrovaný "Permon"
28. 8. 2005 22:43
Re: Zpet k meritu veci
Jo, Jaguar XK - ted uz byvaly model - je naaadherneee auto a vzdy bude! Stejne jako E-Type. Ale ostatni soucasne modely Jaguaru mne vubec vzhledove nezaujaly a nevim proc, ale mam pocit, ze image Jaguaru jde v posledni dobe silene dolu:-( Nevim, jestli je to jen muj pocit, nebo obecny trend ve spolecnosti ... Prvni chybou bylo uvedeni X typu, nebo jak se jmenuje ten vuz co ma konkurovat BMW 3er a MB C. To auto je pruser! Je nekonkurenceschopne, at uz kvalita pouzitych materialu, jizdni vlastnosti atd. Jednim slovem chyba!
To se jiste Ferrari nikdy nestane, ze by vyrobilo "lidove vozitko". Je to totiz velke riziko, Mercedes ho se svym Ackem ustal, ale Jaguar dle meho soudu ne.
neregistrovaný "Micek"
28. 8. 2005 22:54
Re: Zpet k meritu veci
Mě zas nikdy nebraly Ferrari, ničím.. A X-Type sice nemá výrazné prodejní úspěchy, ale zas až tolik hrozný to není... A o těch materiálech a jízdních vlastnostech, pokud si ho neřídil bych nic neříkal.. Mates ti případně může poreferovat... A image Jaguaru je pořád stejná... je to auto pro lidi, co vystoupí z řady...
neregistrovaný "Permon"
28. 8. 2005 23:05
Re: Zpet k meritu veci
Jaguar X type jsem neridil.Sedel jsem v nem. Tudiz, pouzite materialy a zpracoavni jsou neadekvatni tride, resp. konkurenci. Co se tyce jizdnich vlastnosti - mozna se X type muze rovnat s A4 drivejsi generace(!), ale srovnani s BMW 3 nesnese v zadnem pripade!!! (ani se starou modelovou radou, natoz soucasnou!) X type nestaci ani na MB C. Neni to zadne slapani po Jaguaru, jsou to zavery ze srovnavacich testu co jsem cetl (byly myslim 3 a vsude u X typu kritizovali to, co jsem uvedel vyse). Jedine co bylo pozitivni, jsou myslim ty nove diesly co ted X type pouziva. To je ovsem malo. Konkurence nespi.
To, ze X type nema obchodni uspech neni jen tak samo od sebe. Je to proste vysledek toho, jak je tento vuz nekonkurenceschpny. Ostatni Jagy na tom zdaleka tak spatne - v porovnani s kokurenci - nejsou. Mozna se dalsi generace X type podari lepe (pokud tedy nejaka bude)
neregistrovaný "Permon"
28. 8. 2005 23:09
Re: Zpet k meritu veci
jeste mala otazecka: co znamena "vystoupit z rady" ? Jak se definuje vystoupeni z rady? Ja bych vystoupil z rady s Ferrari :-!
neregistrovaný "Micek"
29. 8. 2005 08:43
Re: Zpet k meritu veci
záleží možná na tom, kolik ti je.. když se zeptáš, nějakejch mládežníků, co by chtěli za auto, tak ti hodně řekne že by chtěli "Ferrárko", "Bávo" nebo "Mergla"... myslím, že Jaguar jich zmíní mnohem míň....
neregistrovaný "Permon"
29. 8. 2005 13:01
Re: Zpet k meritu veci
Jasne, ale ti mladeznici to reknou, protoze tomu ho*no rozumi. Samo za sebe mluvi to, ze vedle Ferrari postavi na roven BMW. Nic proti BMW, delaji spickova auta, jedny z nejlepsich na svete, to jsem si jist. Ale Ferrari je proste o necem jinem, stejne jako Lamborghini, Bugatti, Rolls, Bentley..... to je ale snad vsem jasne.
Vykroceni z rady vidim takto: rozhoduji se mezi BMW5, MB E a Jaguarem S Type, vezmu S type - vykrocil jsem z rady. Takhle bych to chapal ja.
Ovsem stejne tak Lexus je vykroceni z rady a ja osobne bych volil asi radsi Lexus nez Jaguar.
neregistrovaný "Micek"
29. 8. 2005 13:35
Re: Zpet k meritu veci
jo... s tím S-Typem bych to pochopil.. nevím jestli si viděl.. Přeber si to znovu.. hraje tam De Niro a je to komedie... Tam ti vysvětlí, že Lexus je Toyota >:D >:D
neregistrovaný "Permon"
29. 8. 2005 14:38
Re: Zpet k meritu veci
Ja vim, ze Lexus je Toyota a nemam s tim zadny problem. Tahle "Toyota" se az tento rok zacina oficialne prodavat v Japonsku, takze je to takova nejaka jina Toyota, asi :-!
Mne absolutne nesedi pojeti interieru u Jaguaru - hraje si na klasiku, ale do toho luxusniho dreva pak vrazi tlacitka z Mondea a je po dojmu! Silenost. Ale kdyby tam byly lepsi tlacitka, tak je mi mnohem blizsi interier BMW a Lexusu! To jsou dle mne moderne resene palubni desky - a navic krasne, tak to citim... chapu, ze jsou lidi, kteri preferuji neco jineho.
neregistrovaný "Micek"
29. 8. 2005 14:40
Re: Zpet k meritu veci
:-)
neregistrovaný "wolff"
29. 8. 2005 08:02
OZZY
Kdyby si nebyl vymaštěná palice, jako je tvůj jmenovec, tak víš o čem sem psal...To se netýká jen Maybachu, který opravdu enní nic jiného než přerostlá třída S, tak na něm se toho pokzit dá ejn málo, ale nejvíce sem měl namysli ten nepovedený poku koncernu VW s Bugatti, kdy by se chudák Etore obracel v hrobě, kdyby viděl co s tím dělají...Tam se zejména kazí pověst značk, to je technologická můmie...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "merc"
29. 8. 2005 08:31
bez titulku
nechapu co mate proti MB. Chapu ze ten kdo proti MB neco ma nebude jejim fanouskem a proto ho bude kazdy jeji uspech stvat a pusobit nenavist a zavist. At chcete nebo ne tak at ctu nemecke, britske nebo americke casopisy tak se o MB (firma a jmeno) vyjadruji vzdy v tom nejlepsim a nepochybne nejlepsim vyrobci automobilu. Oni totiz s MB zili nepretrzite a videli cely jeho vyvoj, nam v tom chyby vytrzenych 40 let, takze je pro nas Audi temer to same jako MB. To se ale na zapad v zadnem pripade stat nemuze.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Ricardo"
29. 8. 2005 08:50
bez titulku
Kdybych se měl rozhodovat která automobilová značka je pro mě symbolem největšího luxusu asi bych taky volil Maybach. Vím že nemá nepřetržitou tradici výroby jako ostatní, ale viděl ho někdo z vás na vlastní oči? Já ano - na autosalonu v Ženevě 2003. Musím řict že jsem na něj zíral pěkně dlouho. Tomu se nic nevyrovná (Cadillac16 snad, ale ten se nevyrábí). Podívajte se na Rollse. Vždyť to je hrůza - vypadá jak ze sci-fi filmu. A Jag? Hezký auto, nezaměnitelný design jenže je o stupínek níž.
Rozbalit vlákno
20
neregistrovaný "Micek"
29. 8. 2005 08:55
Re: bez titulku
Jag s ním nikdo nesrovnával.. to jen aby bylo jasno. Maybach sem viděl jen jednou, v jízdě, v Praze na nábřeží... Neskutečný.. To auto jen tak tiše, vznešeně plulo (né po vltavě >:D ) a za ním byl Pražský hrad.. nádhernej obraz... To byl můj první dojem z Maybachu.. :yes:
neregistrovaný "Ricardo"
29. 8. 2005 09:13
Re: bez titulku
Já jsem tam někde nahoře četl že Jaguar není ani největší ani nejrychlejší ale stejně je nejlepší - takže na to jsem chtěl reagovat. Maybach je prostě nádhera - ladné dokonale vyvážené tvary a vyvážený design který je na tak drahý auto dostatečně konzervativní ale nepůsobí usedle.
neregistrovaný "Micek"
29. 8. 2005 09:23
Re: bez titulku
Přečti si to pořádně, nepsal jsem, že je nejlepší...
neregistrovaný "Ricardo"
29. 8. 2005 09:33
Re: bez titulku
A co bys teda zvolil jako nejlepší z luxusních značek?
neregistrovaný "Micek"
29. 8. 2005 09:35
Re: bez titulku
Nevím.. nemám zkušenosti... S Jagem jsem odpovídal jsem na otázku Permona...
neregistrovaný "Micek"
29. 8. 2005 09:37
Re: bez titulku
Co je luxusní značka? Maybach, RR, Bentley, Buggati? Nebo i S-klasse, 7er...
neregistrovaný "Ricardo"
29. 8. 2005 10:11
Re: bez titulku
Důsledně vzato MB, BMW ani Audi nejsou luxusní značky. Sice nabízejí luxusní modely ale opačný konec jejich nabídky je dostupný všem (aspoň v Německu), navíc MB nedělá jen osobní auta. Takže nám zbývá Maybach, Rolls&Royce, Bentley a Jaguar, snad i Cadillac a možná Lincoln. Bugatti, Ferrari apod. se jim sice cenou vyrovnají ale tam jde hlavně o výkon, luxus je až v druhé řadě (to aby mohli zdůvodnit tu cenu).
neregistrovaný "Micek"
29. 8. 2005 10:25
Re: bez titulku
no neřekl bych, že Jag tam patří :-( .. a ani Cadillac a Lincoln, oba nabízejí myslím i dostupnější typy vozů... z toho pohledu mi tam zbývá RR, Bentley a Maybach... Bentley je skoro jako Rolls.. Rolls je exkluzivnější, co se týká výskytu.. Takže mi zbývá Rolls a Maybach... teď už jsou jenom dvě řešení... Když se budu ohlížet na historii, tak je RR ve výhodě, protože existovalo po celou dobu.. Z toho plyne následující. Pokud budu porovnávat značku celkově, tak Rolls, kvůli některým starším modelům. A pokud dnešní produkci, tak se mi líbí víc současný Maybach, než současný Rolls. Toť asi vše.. :-)
neregistrovaný "Micek"
29. 8. 2005 10:28
Re: bez titulku
Ještě si počkám, jak to dopadne s Daimlerem, protože pak bych volil jeho... docela logicky.
neregistrovaný "ZZ"
29. 8. 2005 21:53
Re: bez titulku
Pro mě je vítězem Bentley :yes:
neregistrovaný "Guest"
29. 8. 2005 10:14
Re: bez titulku
V městě odkud jsem jeden Maybach bydlí..konkrétně černá 62..je to majestátní auto, to mu nejde upřít, ale ať se podíváte z kterékoliv strany, všude jsou v něm vidět kořeny S-klasse..a to u auta za 16mega považuju za dost velký problém - za ty peníze to má být ÚPLNĚ jiné auto a ne nějaká koncernová "über S"..myslím si, že co se týká opravdového luxusu, tak volba zemně původu je v podstatě jediná - stará dobrá aristokratická Anglie (teď nemyslím Ford Anglia, to je lehce odlišná třída :-) )takže Bentley, RR, Daimler atd...
neregistrovaný "Micek"
29. 8. 2005 10:26
Re: bez titulku
tak to bydlíš v Praze, nebo tu nádheru má někdo i jinde v ČR.? :-)
neregistrovaný "Guest"
29. 8. 2005 10:33
Re: bez titulku
Tenhle je kousek od Prahy..a má velmi známého majitele...a modří už vědí..ale jak říkám, jde z toho auta víc strach, než že by člověku klesla čelist nad tou krásou..a k děšení pokojných obyvatel malého městečka se hodí spíš Hummer, ne?
neregistrovaný "Micek"
29. 8. 2005 10:41
Re: bez titulku
no Pan H, ale ten ho má už nějakej pátek.. on si ho zaslouží... Maybach je podle mě o tom, že je tak trochu odměřenej a možná u někoho vzbuzuje strach... to je dobře :yes: :-!
neregistrovaný "Guest"
29. 8. 2005 10:59
Re: bez titulku
no, ano, je to pan H., velmi sympaticky clovek, a ani nahodou to auto nekritizuju ze zavisti, ale ten Daímler XJ 12 LWB, v Jaguar Green, mi k němu prostě šel lépe..potkával jsem ho každé sobotní ráno když jsem mu nosil noviny a on jel trénovat tenis..idyla :-)
neregistrovaný "Micek"
29. 8. 2005 11:01
Re: bez titulku
se máš.. no jo Daimler :yes: :yes:
neregistrovaný "Guest"
29. 8. 2005 14:00
Re: bez titulku
..bych se měl spíš kdyby to bylo naopak - kdyby on mně potkával když mi nosil noviny jak odjíždím v Daimleru trénovat tenis >:D
neregistrovaný "Micek"
29. 8. 2005 14:03
Re: bez titulku
no, ono mít takového souseda asi není na škodu ne?.. :-)
neregistrovaný "Guest"
29. 8. 2005 16:19
Re: bez titulku
no, neni, kazdopadne myslim, ze moc lidi nemuze tak casto vidat Maybach :-)
neregistrovaný "Ozzy"
30. 8. 2005 00:52
Re: To bude pan H.z Ro.
;-)
neregistrovaný "Tom z NY"
29. 8. 2005 17:44
bez titulku
videt, ze mnozi tu vyrustali v komunismu a podobne jak na zapade nerozeznaji rozdil mezi starou skodovkou, trabantem a ladou tak lide na vychode neznaji spatny image anglickych a italskych aut v USA nebo zapadni EU.
Ferrari je krasne auto, ktere bylo zname jak kazdy fiat predevsim svoji kazivosti. Podobne jaguar a RR, dneska se tyto automobilky hodne polepsili ale jejich image "nedokonalosti" zustal.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Permon"
30. 8. 2005 08:34
Re: bez titulku
Tome, prosim te, jestli jsi vazne z NY, tak se koukni kolem sebe kolik tech Ferrari potkas za den! Hodne! Rozhodne vice nez celem vychodnim bloku. Tak mi tady nemluv o spatnem image Ferrari v USA. V 80. a 90. letech meli jak Ferrari, tak RR i Jaguar spatnou spolehlivost - to je pravda, pravda je i to, ze se tato situace dramaticky zlepsila.
Ale dnes rozhodne nema Ferrari problem s image, jejich prodejni cisla prave v USA to dokumentuji zcela jasne.
neregistrovaný "totalguy"
29. 8. 2005 21:26
vážení
Maybach není ani o tom jak vypadá zvenku (design je na téměř špičkové úrovni) ale o tom jaké je to uvnitř a mohu osobně potvrdit (seděl jsem v 62) že je to něco nepředstavitelně luxusního a dílenské zpracování je na nejvyšší možné urovni, vše pasuje a lícuje a je to dokonalé-supermegaluxusní.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "HVLAD"
30. 8. 2005 14:14
Maybach není ořezáváto
Před dvěma lety vyšel v časopise Autorating test Maybchu 62 na NURBURGRINGU a tam předvedl například zrychlení z 0 na sto za 5, 4 vteřiny a na okruhu dokonce předjel Bentley GT, takže to je i docela sporťák, ač na to nevypadá.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Jan"
30. 8. 2005 21:45
..
kdo umi cist ma vyhodu. Hodnocene vyrobky byli jen "luxusni" a nemecke. na druhem miste byli hodinky, potom kuchyne a nabytek, ktere si kupuji holiwood star, moda- Baldessarini (Hugo Boss) nejaky porcelan vsechno co je mezi milionari ve svete zadane. BMW a mercedes stejne jak puma nebo adidas se do prvni 30nedostali. Jen Porsche..
Rozbalit vlákno
0