MacGyver, hrdina osmdesátých a devadesátých let, je zpět. Šikovný chlapík, který si uměl poradit v každé situaci, sice už není v úplně nejlepší formě, bystrá hlava mu však zůstala.
Dôvod?
Kangoo je rozhodne sympatickejšie ako Mercedes s týmto vyšklebeným ksichtom. Ale zbytok bude plus-mínus rovnaký. Renault užitkáče vie, a Mercedes vie, že Renault ich vie. Značka MB je bonus navrch.
Ty Klaudie, já vím, že máš tohle auto doma, tak ti ho nechci hanět. Nicméně můj názor na tohle auto je, že technicky bude ok, nebál bych se ho. Renault se po stránce spolehlivosti dost vylepšil. Ani s vnitřkem problém nemám ;-) Ale exteriér je jedním slovem "hrůza", ty tomu říkáš "hravé" a s tím opravdu nemůžu souhlasit...
Předek je to co mě na tom vadí asi nejvíc, o masce se nedá hovořit vůbec, je tam jen plech s obrovskou ... "diamantem" >:D a 2 vypouklá světla, to se na Citanu zrovna povedlo, takže vypadá o dost sympatičtěji. :yes:
Pohled z boku kazí kulatý a nepřirozený A sloupek a hlavně prolisy kolem oken + již zmíněná žabí světla.
Zadek auta je jediný v pořádku a dá se na něj koukat ;-) Prostě to je pro mě ošklivé auto a nakoupil bych ho...
Btw když jsme u těch prodejů, mrknul jsem na SDA do sekce MPV a nevede si zle, 302ks za 1-7/2012. Nicméně jeho hlavní konkurence je dál - Berlingo 672ks, Caddy 665ks, P.Partner 396ks, Jen Doblo ztrácí 70ks a to tu ještě nezačala úřadovat Dacia Dokker, pak bude mít Kangoo problém, jestli s tím designem něco neudělají ;-)
Ve Francii si zase vede lépe než Partner nebo Berlingo - cca 10 000 aut za letošek. V užitkáčích je navíc nejprodávanější - letos 23 000. Kangoo si počká na následníka a ostatní budou muset zatím trochu zapracovat, aby ho dohnali.
Ještě, že nežiji ve Francii, musel bych se na tu hrůzu koukat pořád >:D Btw nezpochybňuji jeho kvalitu, ale jeho příšerný design, dá-li se to designem nazvat. Takže jsem rád, že tady vede Berlingo/ Partner v této kategorii :yes:
Dokonce i 1G Kangoo byla rozhodně hezčí než tenhle paskvil. To byl "hravý" design... ;-)
Popravde ani mne sa Kangoo nepáčilo od začiatku. Ak zalistuješ v článkoch z doby, keď prišlo, nájdeš aj moju kritiku dizajnu. Ale postupne sa mi v očiach "usadilo". A svojimi kvalitami ma presvedčilo aj o tom že hranatý sivý panel na čele mu môžem s kľudom odpustiť.
Mimochodom, rozhodne ho považujem za výrazne krajšie ako Fiat Dobló. Peugeot/Citroen sú šmrncovnejšie, ale ergonomicky a po praktickej stránke nie sú tak dotiahnuté.