Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Moje.auto.cz: Citroën C4 – Majitelé hodnotí druhou generaci

Oblíbený francouzský hatchback je populární i na Moje.Auto.cz.
Zpět na článek
15. 10. 2011 09:33
15. 10. 2011 09:58
15. 10. 2011 11:05
15. 10. 2011 11:10
15. 10. 2011 12:29
15. 10. 2011 22:27
15. 10. 2011 23:18
16. 10. 2011 09:40
16. 10. 2011 10:30
16. 10. 2011 11:30
16. 10. 2011 12:30
16. 10. 2011 16:56
16. 10. 2011 23:11
17. 10. 2011 07:57
15. 10. 2011 22:29
16. 10. 2011 15:04
16. 10. 2011 17:00
25. 10. 2011 10:13
Avatar - 3_diamanty
15. 10. 2011 09:33
C4
musim priznat ze stara C3 a aj C4 na tu dobu ked prisli vyvolali vo mne viac emocii a viacej sa mi pozdavali ako ta nova C3 a C4.

Predaje mi davaju za pravdu a teda ason u nas a v cechach sa nova C3 aj nova C4 predava podstatne slabsie ako ich starsi bracekovia pred par rokmi ked prisli na trh.

Peugeot 308 (207) dokaze predajom porazat novsiu C4 (C3) a to je uz co povedat, ked pride nova 308 aj nova 208micka tak ani nechcem vediet aky naskok budu mat pred citroenom ;-) ci uz v technike alebo aj v predajnosti.

Ja by som si citrona tiez nevybral takze chapem preco tie slabsie predaje, jednoducho su mi tie auta nesympaticke aj ked peugeotu nesmierne fandim a celemu koncernu PSA tiez, bohuzial citroen nerobi koncernu PSA velku radost a jeho nove modely mi nepripadaju ze maju nabehnute na bestsellery. Starsie citroeny sa mi viacej pacili, nuz ale aspon peugeot mi robi radost lebo zacina skutocne produkovat opat pekne auta a 508 aj nova 4008 vychadzajuca z ASX su nadherne.

Koncernu PSA fandim preto ma mrzia predaje C4 aj C3 u nas lebo auta su to kvalitne bohuzial mne sa tiez nepacia a preto mam pochopenie pre ich slaby predaj

Verim ze peugeot to potiahne a ze dalsie nove citroeny budu uz lepsie krajsie a menej bublinkove lebo su ako vajce a ich celkovy tvar sa mi vobec nepaci

ale ako pisem auta su to kvalitne a posluzia k spokojnosti zakaznikovi

;-)

ja som viac zatazeny na dizajn ale kazdy mame nejake uchylky ;-)
Rozbalit vlákno
16
15. 10. 2011 09:58
Re: C4
Co se týká prodejů C4 vs 308: Citoenu chybí ve výsledných počtech verze combi, kterou supluje plejáda MPV (kde zase Peugeot ztrácí). Osobně si myslím, že chybějící combi u C4 je v Evropě chyba. Já osobně bych si místo cobmi MPV nekoupil...
Avatar - SEKYC
15. 10. 2011 11:05
Re: C4
Plně s tebou souhlasím combi chybí,vlastnil jsem poslední xaru combi a pak přišla C4 a nic ,to je ale politika peugeotu a já to vnímám jako takový podvod na citroen,protože citroen měl mít roli spíše přes MPV plus takový základ osobáků a peugeot ůplnou modelovou řadu mimo MPV,najednou přišel s 5008 pak 3008 atd.a komu asi sebere ty zákazníky?Jinak nováC4 na fotkách tuctový auto ale naživo a po projetí supr :yes: :yes: hodně u nás nedoceněný a co se týče prodejů těch staršich verzí,nebyl v té době takový přetlak značek a modelů jako tedˇ ,viz např. kia,hyunday a ceny u WV šli taky hodně dolů takže zákazník s 300000kč nebo tak kolem má hodně těžkou volbu samozdřejmě pokud není skalní příznivec nějaké značky.
Avatar - Del Puento
15. 10. 2011 11:10
Re: C4
...no, musím se přiznat, že celkem nechápu, proč v prodejích P308 (zatím) poráží C4. Sleduji vzájemné testy obou aut v časopisech (např. nedávný Svět motorů) i na www a v technických a jízdních vlatnostech je C4 v 90 % lepší než P308. (Ted se nebavím o subjektivních pocitech autorů testů z dyzajnu budíků, tvarů svítilen a řadící páky, a podobných kravin) ;-) Navíc jsem jel v obou autech krátce po sobě (byť cca 20km) a taky se mi zdálo jistější řízení a jízda v C4. Na druhou stranu (objektivně) chápu, že nakupování zboží obecně se neřídí pouze logikou a rozumem. :-)
Avatar - 3_diamanty
15. 10. 2011 12:29
Re: C4
ono najvacsia sranda je v tom ze aj stara 207 poraza novu C3 ;-) v predajoch a stara 407 porazala novu C5 a teraz po prichode 508 je C5 uz uplne bez sance

ale ako vravim auta ma citroen solidne len mne osobne sa tie nove modely vobec nepacia takze chapem ze nie kazdemu sedi ich dizajn :-)

v miniautach tiez 107 poraza C1tku, proste peugeot to ma lepsie nasliapnute na vsetkych frontoch ;-) co sa tyka predajnosti

preco je citroen s novymi autami az za starsimi peugeotmi nechapem, vlastne ano dizajn je jednym z faktorov ktore to mohli ovplyvnit ale zeby len dizajn sposoboval slabsie predaje citrona? neverim
Avatar - Hammunasakra
15. 10. 2011 22:27
Re: C4
To je taková "česká (a Slovenská) zvláštnůstka" ;-)
PS: Třeba hned "vedle" v Rakousku jsou prodeje obou značek cca STEJNÉ a docela často bývají i v tabulkách prodejů "hned po sobě" (s rozdíly třeba pár desítek kusů - s tím že měsíční prodeje jsou v Rakousku, nebo ještě lépe v Německu v hodnotách ROČNÍCH českých, tedy v "tisících" :-)
Avatar - abacus
15. 10. 2011 23:18
Re: C4
No Rakúskom by som sa nechválil. Priemerný mesačný predaj C4 tak cca 150 ks . S P308 to stačí tak na posledné miesta tabuľky, i keď ten predáva tak priemerne 225 ks. Augustové čísla v Rakúsku "vravia" toto:308-ička 219 ks a C4 101 ks. september 143 ku 81 ks. Je to skutočne tesné.V Čechách sa predalo o 10 ks viac C4 ako v Rakúsku. To je taká česká "zvláštnustka". :-)
Skutočne skvelé POLOpravdy.
Avatar - Hammunasakra
16. 10. 2011 09:40
Re: C4
Tak to "sorry" - já se koukala na CELKOVÉ výsledky a na STŘEDNí třídu (a tam to tak - jak jste asi SÁM viděl - je ;-)
Avatar - abacus
16. 10. 2011 10:30
Re: C4
STREDNÁ trieda v Rakúsku - kumulatív do 09/2011
Peugeot 508 .......1076 ks
Citroen C5............680 ks
No, že by to bolo tak tesné, to by som nepovedal. :-) rozdiel tak hrubých 30%
Keď sme u tých percentách, tak v Rakúsku Peugeot ako značka nárast 9,65 %, Citroen diplomaticky povedané stagnuje -0,68 %
Vyjadrené číslami 12 885 : 10537. Medzi nich sa vkliesnil ešte Seat a Fiat. Ale čo je pre PSA horšie uteká im vlak v podobe kórejskeho Hyundai.
Osobne dodnes neviem pochopiť, čo ľudia na tej Kórei vidia, ale môj skromný názor je, že podstatou všetkého sú PENIAZE. Predsa i30 od 10tis euro je menej ako 12,5 tis. eur u Citroena (ceny na Slovensku)
Avatar - Hammunasakra
16. 10. 2011 11:30
Re: C4
Ano, bohužel PODSTATOU všeho JSOU peníze - a poslední dobou (od počátku krize, která vlastně stále ještě NEskončila) je jejich vliv ještě VĚTŠí než dřív.. :-|
PS: Ono skoro VŠEM "uteče" Hyundai/Kia (NEmusí se nám to líbit, ale TAK to prostě JE ;-)
Avatar - abacus
16. 10. 2011 12:30
Re: C4
Vrátim sa k C4. Väčšinou sa "kanibalizujú" modely vrámci jedného koncernu, no Citroen sa "úspešne" kanibalizuje sám. C4 verzus DS4, i keď nakoniec v ekonomických sumároch to môže byť výhodnejšie. Je to paradox (veľa sa píše o ústupe MPV-ečiek),ale Citroen lepšie predáva varianty Picassa - ako C3, tak C4.

A naspäť k H/Kia - ich postup v Európe. Ja to prirovnávam k tréningu bežcov. Ono celkom ľahko sa dobiehajú súperi na bežeckú stovku z časom 10,00 sec., keď som doteraz behával za 12,5 sekundy. No dostať sa pod desať, to už chce veľký kumšt. ... a tam najlepšie behajú tí, ktorých už minulé generácie behávali stovky km po krčah vody po vyprahnutej savane.
16. 10. 2011 16:56
Re: C4
S mpvckami a citroenom mas pravdu. Vacsina znamych si pod slovom citroen vybavy hned c3, c4 alebo xsara picasso :yes: . Koniec koncov ja tiez >:-[] , ale to nie je moc relevantne kedze som na mpv uchylny >:-[] >:-[] . Aktualna produkcia peugeotu ma vobec (okrem 5008, ake prekvapenie >:D ) neoslavuje
Avatar - pallas
16. 10. 2011 23:11
Re: C4
C4 + DS4 sa predava vo Francuzsku vo vyssom pocte, ako 308 + 308 Break + 308 cabrio.
Avatar - abacus
17. 10. 2011 07:57
Re: C4
Snažíte sa ako môžete, ale keď Vám "predajcom" posielajú z centrály obežníky o počtoch predaných kusov "konkurencie" mali by Vám uviesť, kde klamú a zavádzajú.
Francúzsko kumulativ 09/2011
C4 počet 35 233
DS4 počet 6953
spolu 42186

P308 počet 48 854 kusov !!!

Ak chceme zaratávať k C4 i verziu DS4, popravde by sme mali k 308-ičke prirátať asi i 3008, ktorej sa predalo vo Francúzsku 40359 ks k 09/2011
Avatar - Hammunasakra
15. 10. 2011 22:29
Re: C4
Mimo česko je jako ten "o fous lepší" (a také dražší) nabízen Citroën, v česku je vnímání značek (není jisté proč) "právě OBRÁCENÉ" ;-)
Avatar - Ronault.
16. 10. 2011 15:04
Re: C4
Je to dáno trochu nižší oblibou Citroenů před Peugeoům, které ještě pořád těží s dobré pověsti třeba P405, které byly na svou dobu dosti spolehlivé a 406 na tom nebyly o mnoho hůře.
Druhou věcí je, že i když C4 není nijak drahá, tak 308 je přecejen levnější. Třeba teď běží akce na 308, kdy za cenu 1,6 VTi máš 1,6 HDI a to je myslím dosti dobrá nabídka.
A do třetice to je verze kombi. Neříkám, že 308 SW je nějak krásné auto, s zádí trochu bojuju, ale pořád je to snad nejprostornější kombi ve třídě s perfektním interiérem, takže se není co divit. Ono obecně až tak obrovský rozdíl třeba mezi 308 a C4 není jako třeba je rozdíl mezi Leonem a Golfem. To tak pro srovnání.
16. 10. 2011 17:00
Re: C4
Aj to je fakt....teda okrem inych veci. Nedavno som si dal vypracovat ponuku na c4 s automatickou prevodovkou a cuduj sa svete, cena bola v porovnani s konkurenciou jedna z najvyssich
25. 10. 2011 10:13
C4
Každý tady řeší výše prodeje . Proč se zajímat o výši prodeje ,když je auto vyjmečné , povedené , pohodlné a za dobrou cenu. V dnešním globálním průmyslu je to myslím úplně jedno jestli je to ta či ona značka ,stejně se na kažém autě podílí celý svět -světla se dělají támhle brzdy támhle, el. kabely zase tady atd..
C4 není uniformní auto a má duši.A je malá pravděpodobnost ,že ho budou mít moji sousedé a nebo ,že si ho spletu na parkovišti.
Rozbalit vlákno
0