s primeranym motorom, kto chce 7 mieste auto a nechce vyhadzovat majland a hlada nieco co nema kazdy tak je to vhodny kandidat :yes: urcite lepsia volba ako dvojicky captiva antara alebo ssangyong aj ked mu fandim :yes:
Jako Evropan jsem na tohle fakt nečekal... Třeba někdo jiný jo, co já vím. Takový topper možná...
Kdybych už potřeboval sedm míst v novotě, a k tomu ještě za rozumné prachy, půjdu radši do Orlanda nebo třeba i do té Dačky-Logaňačky.
Jo no jo, já nepovažuju za nutné vlastnit pseudotraktor s městskou homologací... Ale je to fakt, ty mnou uvedené modely skutečně SUV nejsou.
Tak ještě možná Chevy Captiva nebo Hyu Santa Fé stojí myslím nějak tak podobně (plus Kvaška nebo Freemont, jak už tu napsali jiní)...
captivu a santa fe beriem. Budú asi kus drahšie, zaujímalo by ma, aká zľava sa dá vybúchať u dealera mahindry >:-[]
Qaška rýchlokvaška je aj vo verzii +2 malá, freemont je "iba" crossover. Zvýšené kombi. Nerobím si nádeje na terénne schopnosti mahindry, no cez dáky berek by to mohlo prejsť. Narozdiel od Freemontu. Ten sa bude pasovať s vyšším obrubníkom- to isté čo orlando.
Captivu a Santa Fé - co se ceny týká - lze pořídit v Německu kolem 20 K Eur. Aspoň tak to píšou na mobile.de. To vychází cca na náš půlmeloun. A myslím si, že u nás o moc dražší než v DE nebudou. I když kdo ví...
by měli radost - vezmeme něco jako čumák od Sorenta - bouchneme tam ***ku ze Suzuki GV, vnitřek nějak zbastlíme a motory si půjšíme od SS. No zamícháme a prodáme evropanům za cenu kvalitnějších SUV.... Kdo si tohle koupí za plnou cenu, tak je hodně velký fanda do raritních kousků nebo je po něm sháňka někde úplně jinde. Pokud - tak z nouze ctnost za 400tisíc nový kus.....
Chápu, že každý má jiný vkus, a zatímco mě se třeba vůbec nelíbí extravagantní Citroen C6, kamarád je z něj naopak úplně vedle. Ale zajímalo by mě, zda se tu najde někdo, komu by se líbilo toto...
Vzhled bych asi skousnul, pokud bych byl na SUV (nejsem).
Co ale neberu, že chtějí skoro stejné prachy jako zavedené značky, když o jejich spolehlivosti nevíme zhola nic a renomé indické značky asi taky nebude u nás zrovna vysoké. Vemte si, jak dlouho třeba Korejci museli dělat jakés takés vozíky a pořád to zlepšovat, než se začali cenově blížit místní produkci a hlavně než je někdo začal brát trochu vážně.
Za tyhle prachy toho tady moc neprodají, aspoň v nejbližších 10 letech určitě ne.