pokud ta auta přijdou o homologaci (případně o příslušnou em
ale asi nikdo nerozumí tomu, proč by měli být smrdutí majitelé smrdutých křápů (kupujíce ta auta s vědomím jejich obecné smrdutosti kauza nekauza) odškodňováni i v Evropě, když se jim jinak nic nestane. Za to, že měli roky vyšší výkon? Nebo, že měli roky nižší spotřebu? Kde je ta jejich újma? Odškodněni by měli být leda tak všichni ostatní...
Pokud si někdo zaslouží "odškodnění", pak jsou to majitelé aut s motory spalujícími benzin, protože tito jsou již dlouhá desetiletí v Evropě diskriminováni neodůvodněně vyšší spotřební daní z PHM (při přepočtu na kg paliva je rozdíl opravdu výrazný a navíc naprosto nesmyslný).
Re: pokud ta auta přijdou o homologaci (případně o příslušno
Nikdo si to auto nekoupil protože čisté, všichni věděli že jim jde z výfuku smrad, ale chtěli jen jezdit za málo. Mysleli jen, že ten smrad je méně jedovatý, ale to jim je úplně jedno.
Re: pokud ta auta přijdou o homologaci (případně o příslušno
Jen menšina lidí nerozumí tomu, že když si člověk koupí homohlogované auto údajně splňující přísné normy a ukáže se, že to auto produkuje nebezpečné oxidy dusíku, je ten člověk poškozený. Ve značkovém servisu mi auto poškodí tím, že mi do něj nahrajou jiný firmware, který omezí nejen emise, ale také životnost motoru a výkon. A pokud si ten software nahrát nenechám, budu mít nejspíš problém s tím získat zelený puntík nutný pro vjezd do německých měst.
Tahle nerozumějící menšina má nejspíš problém s porozumněním spousty dalších věcí, malou násobilkou počínaje a RPSN konče.
Že všichni ostatní byli také poškození je sice pravda, ale na věci to nic nemění.
A spotřební daň na naftu není nízká, to jen spotřební daň na benzín je absurdně vysoká.
Re: pokud ta auta přijdou o homologaci (případně o příslušno
Ano, když budeš povinen si nechat auto upravit, a zhorší to jeho vlastnosti, pak je odškodnění na místě.
Což je ale pokud vím jen teorie. Nebo jsou v Německu řidiči nuceni?