Mansory - Continental GT a Flying Spur, Aston Martin DB9 ve Frankfurtu 2005

Mansory - Continental GT a Flying Spur, Aston Martin DB9 ve Frankfurtu 2005

 
 

Německý nováček mezi úpravci se pustil hned zpočátku do těch nejvyšších sfér a zaměřil se na to nejnoblesnější z tradičních britských značek; jakkoliv obě, které dosud poctil svým zájmem, již patří mamutím koncernům z jiných zemí.

Také proto jeho stánek na frankfurtském autosalonu působil mezi většinou ostatních dosti vznešeně, také díky přítomnosti dvou Bentleyů a jednoho Aston Martinu.

Continental GT

Sebevědomí panu Mansorymu nechybí, proto se pustil rovnou do jednoho z nejcharizmatičtějších kupé se slavným „B“ v erbu a některé jeho pozitivní vlastnosti posouvá ještě o kousek dál. Několik decentních optických korekcí je přichystáno pro přední nárazník s přidanými chromovými lištami v bočních náběrech vzduchu, přetvarovány byly i prahové nástavce s chromovým logem. Pneumatický zadní spoiler byl taktéž nekřiklavě zvýrazněn a nové koncovky výfuku podtrhují optický i akustický dojem. Všechny prvky jsou přirozeně prvotřídně zpracovány a na vůz je lze namontovat s využitím dosavadních montážních míst; není tedy nutné žádné vrtání ani narušování kvalitního firemního laku. Originální jsou také sedmipaprsková dvacetipalcová kola. Uvnitř lze volit z doplňků z kůže Nappa, karbonu a leštěného hliníku.

Jízdní výkony byly taktéž povýšeny; díky aplikaci elektronického tuningového kitu vzrostl nejvyšší výkon ze 412 na 463 kW a 750 Nm a umožňuje těžkému gran turismu zrychlit na 100 km/h za 4,5 s a dosáhnout 327 km/h. Úpravy směrem ke sportovnějšímu chování prodělal i vzduchový podvozek a brzdový systém.

Continental Flying Spur

Limuzína s pohonem všech kol prošla kúrou ve stejném rozsahu jako GT, tedy úprava předního nárazníku, prahových nástavců a zádě, nová kola a přitvrzené pérování a brzdy. Výkon se neliší a výsledkem je zrychlení na stovku za 5 s a nejvyšší rychlost 320 km/h.

Aston Martin DB9

se v podobě studie představil na IAA jako nejnovější produkt. Tvůrcům se linie sériového DB9 nezdály dost sportovní, proto do předního nárazníku vpracovali ještě větší náběru vzduchu, přidali na objemu prahovým nástavcům a zvýraznili zadní spoiler a koncovky výfuku. Zajímavostí jsou kromě originálních třídílných litých kol i dveře, otevírající se podle „motýlího“ schématu.

Spolupracujeme s Tipcars.com
Zdroj: redakce

Štítky Mansory Frankfurt 2005

 













Blesk.cz

Odebírání dětí... mají se rodiče bát? Chatujte s dětským psychologem.

Odebírání dětí... mají se rodiče bát? Chatujte s…

Ptejte se dětského psychologa na problematiku sexuálního zneužívání dětí a řešení podobných případů. Je…

Zeman: Hrozí stovky milionů mrtvých a superholokaust! Islamisty musíme zničit

Zeman: Hrozí stovky milionů mrtvých a…

Miloš Zeman na dnešek sliboval zásadní projev. Český prezident se v něm pustil do radikálů z Islámského státu,…

 

iSport.cz

Juhara vyřadili z kádru. Nechtěl hrát za Slavii, vysvětlil Kisel

Juhara vyřadili z kádru. Nechtěl hrát za Slavii,…

VÍME PRVNÍ | Martin Juhar byl s okamžitou platností vyřazen z A týmu a přeřazen do přípravy s juniorkou. Stalo…

Navrátil chválí Berdycha: Nadala vymazal, Murrayho rozebere

Navrátil chválí Berdycha: Nadala vymazal, Murrayho rozebere

OČIMA EXPERTA | Tomáš Berdych odehrál životní partii, po sedmnácti neúspěšných pokusech konečně zadupal…

 

Reflex.cz

Když nekuřák píše o hulení: Kuras mimo mísu i stran cholesterolu

Když nekuřák píše o hulení: Kuras mimo mísu i stran…

Pan Benjamin Kuras napsal hezký komentář o marihuaně, kterou zjevně podle textu neužívá. A dopustil se v něm…

Znetvořené nohy: Pro krásu se musí trpět, ale příliš všeho škodí

Znetvořené nohy: Pro krásu se musí trpět, ale příliš…

Známé rčení pro krásu se musí trpět, nabývá v souvislosti s následující fotogalerií naprosto jiných rozměrů.…