Mansory - Continental GT a Flying Spur, Aston Martin DB9 ve Frankfurtu 2005

Mansory - Continental GT a Flying Spur, Aston Martin DB9 ve Frankfurtu 2005

 
 

Německý nováček mezi úpravci se pustil hned zpočátku do těch nejvyšších sfér a zaměřil se na to nejnoblesnější z tradičních britských značek; jakkoliv obě, které dosud poctil svým zájmem, již patří mamutím koncernům z jiných zemí.

Také proto jeho stánek na frankfurtském autosalonu působil mezi většinou ostatních dosti vznešeně, také díky přítomnosti dvou Bentleyů a jednoho Aston Martinu.

Continental GT

Sebevědomí panu Mansorymu nechybí, proto se pustil rovnou do jednoho z nejcharizmatičtějších kupé se slavným „B“ v erbu a některé jeho pozitivní vlastnosti posouvá ještě o kousek dál. Několik decentních optických korekcí je přichystáno pro přední nárazník s přidanými chromovými lištami v bočních náběrech vzduchu, přetvarovány byly i prahové nástavce s chromovým logem. Pneumatický zadní spoiler byl taktéž nekřiklavě zvýrazněn a nové koncovky výfuku podtrhují optický i akustický dojem. Všechny prvky jsou přirozeně prvotřídně zpracovány a na vůz je lze namontovat s využitím dosavadních montážních míst; není tedy nutné žádné vrtání ani narušování kvalitního firemního laku. Originální jsou také sedmipaprsková dvacetipalcová kola. Uvnitř lze volit z doplňků z kůže Nappa, karbonu a leštěného hliníku.

Jízdní výkony byly taktéž povýšeny; díky aplikaci elektronického tuningového kitu vzrostl nejvyšší výkon ze 412 na 463 kW a 750 Nm a umožňuje těžkému gran turismu zrychlit na 100 km/h za 4,5 s a dosáhnout 327 km/h. Úpravy směrem ke sportovnějšímu chování prodělal i vzduchový podvozek a brzdový systém.

Continental Flying Spur

Limuzína s pohonem všech kol prošla kúrou ve stejném rozsahu jako GT, tedy úprava předního nárazníku, prahových nástavců a zádě, nová kola a přitvrzené pérování a brzdy. Výkon se neliší a výsledkem je zrychlení na stovku za 5 s a nejvyšší rychlost 320 km/h.

Aston Martin DB9

se v podobě studie představil na IAA jako nejnovější produkt. Tvůrcům se linie sériového DB9 nezdály dost sportovní, proto do předního nárazníku vpracovali ještě větší náběru vzduchu, přidali na objemu prahovým nástavcům a zvýraznili zadní spoiler a koncovky výfuku. Zajímavostí jsou kromě originálních třídílných litých kol i dveře, otevírající se podle „motýlího“ schématu.

Spolupracujeme s Tipcars.com
Zdroj: redakce

Štítky Mansory Frankfurt 2005

 













Blesk.cz

Střelba v Barceloně: Útočníci pálili na hotelové hosty, dva zranění

Střelba v Barceloně: Útočníci pálili na hotelové…

V turisty vyhledávané čtvrti Barcelony se střílelo! K útoku došlo u hotelu Silken, jen pár metrů od populární…

Češi a Američané pracují na videohře Mafie III, odhalena bude 5. srpna

Češi a Američané pracují na videohře Mafie III,…

Dlouhé roky čekání a modlení se za to, že tato videohra někdy vyjde, se skutečně vyplatily. Vydavatelský dům 2K…

 

iSport.cz

Skandál na ME! Kosteleckému dali těžší náboje, zlatého střelce vyřadili

Skandál na ME! Kosteleckému dali těžší náboje,…

Střelec David Kostelecký byl diskvalifikován ze soutěže v trapu na mistrovství Evropy v Mariboru. Olympijský…

Sponzoři si nezaslouží, abychom vyhnily, říká Sluková o krachu značky

Sponzoři si nezaslouží, abychom vyhnily, říká…

Bylo to kouzlo, které na trhu sportovního marketingu skvěle fungovalo. Roztomilé přezdívky Kiki a Maki se staly…

 

Reflex.cz

Oficiálně nejstarší pandě žijící v zajetí je 37 let

Oficiálně nejstarší pandě žijící v zajetí je 37 let

Pandí samička Ťia-ťia se stala oficiálně nejstarší pandou žijící v zajetí. Oznámil to dnes Blythe Ryan…

John Sewel rezignoval na svou funkci. Kvůli aféře s kokainem a prostitutkami

John Sewel rezignoval na svou funkci. Kvůli aféře s…

John Sewel, který se v neděli vzdal funkce místopředsedy britské Sněmovny lordů kvůli záběrům zachycujícím jej…