Mansory - Continental GT a Flying Spur, Aston Martin DB9 ve Frankfurtu 2005

Mansory - Continental GT a Flying Spur, Aston Martin DB9 ve Frankfurtu 2005

 
 

Německý nováček mezi úpravci se pustil hned zpočátku do těch nejvyšších sfér a zaměřil se na to nejnoblesnější z tradičních britských značek; jakkoliv obě, které dosud poctil svým zájmem, již patří mamutím koncernům z jiných zemí.

Také proto jeho stánek na frankfurtském autosalonu působil mezi většinou ostatních dosti vznešeně, také díky přítomnosti dvou Bentleyů a jednoho Aston Martinu.

Continental GT

Sebevědomí panu Mansorymu nechybí, proto se pustil rovnou do jednoho z nejcharizmatičtějších kupé se slavným „B“ v erbu a některé jeho pozitivní vlastnosti posouvá ještě o kousek dál. Několik decentních optických korekcí je přichystáno pro přední nárazník s přidanými chromovými lištami v bočních náběrech vzduchu, přetvarovány byly i prahové nástavce s chromovým logem. Pneumatický zadní spoiler byl taktéž nekřiklavě zvýrazněn a nové koncovky výfuku podtrhují optický i akustický dojem. Všechny prvky jsou přirozeně prvotřídně zpracovány a na vůz je lze namontovat s využitím dosavadních montážních míst; není tedy nutné žádné vrtání ani narušování kvalitního firemního laku. Originální jsou také sedmipaprsková dvacetipalcová kola. Uvnitř lze volit z doplňků z kůže Nappa, karbonu a leštěného hliníku.

Jízdní výkony byly taktéž povýšeny; díky aplikaci elektronického tuningového kitu vzrostl nejvyšší výkon ze 412 na 463 kW a 750 Nm a umožňuje těžkému gran turismu zrychlit na 100 km/h za 4,5 s a dosáhnout 327 km/h. Úpravy směrem ke sportovnějšímu chování prodělal i vzduchový podvozek a brzdový systém.

Continental Flying Spur

Limuzína s pohonem všech kol prošla kúrou ve stejném rozsahu jako GT, tedy úprava předního nárazníku, prahových nástavců a zádě, nová kola a přitvrzené pérování a brzdy. Výkon se neliší a výsledkem je zrychlení na stovku za 5 s a nejvyšší rychlost 320 km/h.

Aston Martin DB9

se v podobě studie představil na IAA jako nejnovější produkt. Tvůrcům se linie sériového DB9 nezdály dost sportovní, proto do předního nárazníku vpracovali ještě větší náběru vzduchu, přidali na objemu prahovým nástavcům a zvýraznili zadní spoiler a koncovky výfuku. Zajímavostí jsou kromě originálních třídílných litých kol i dveře, otevírající se podle „motýlího“ schématu.

Spolupracujeme s Tipcars.com
Zdroj: redakce

Štítky Mansory Frankfurt 2005

 













Blesk.cz

Jak zemřela policistka Petra Z. (†36): Sražení feťákem rekonstruovala policie

Jak zemřela policistka Petra Z. (†36): Sražení…

Tým vyšetřovatelů v noci na dnešek rekonstruoval u Kostelce nad Labem nehodu, při níž v květnu zemřela…

Víme, jak se sprchovat teplou vodou zadarmo

Víme, jak se sprchovat teplou vodou zadarmo

Ať jste srdcem ekolog nebo spořílek, využívat zdarma sluneční energii se bude líbit oběma. Když se díky tomu…

 

iSport.cz

Ligový SPECIÁL Sport Magazínu: 64 stran, soupisky a exkluzivní novinky

Ligový SPECIÁL Sport Magazínu: 64 stran, soupisky a…

Nejkvalitnější a nejpodrobnější servis ke startu fotbalové Synot ligy přináší jako obvykle speciální páteční…

Gólman Bohemky Havránek má jasno: Muzika je lepší než sex

Gólman Bohemky Havránek má jasno: Muzika je lepší než sex

V pátek od 18:00 ho čeká pekelný úvod nového ročníku Synot ligy. Brankář pražských Bohemians Jiří Havránek totiž…

 

Reflex.cz

Súdánka Meriam odsouzená k trestu smrti je v bezpečí v Itálii

Súdánka Meriam odsouzená k trestu smrti je v bezpečí…

Žena, která byla ve svém rodném Súdánu odsouzena za sňatek s křesťanem (odpadlictví od víry) a cizoložství, je…

Česká kuchyně očima Američana: Jak se vesele projídám k brzkému konci

Česká kuchyně očima Američana: Jak se vesele…

Miluju českou kuchyni. No, možná že „kuchyně” je trošku nadnesený výraz pro to, co obvykle na talíři končí jako…