Mansory - Continental GT a Flying Spur, Aston Martin DB9 ve Frankfurtu 2005

Mansory - Continental GT a Flying Spur, Aston Martin DB9 ve Frankfurtu 2005

 
 

Německý nováček mezi úpravci se pustil hned zpočátku do těch nejvyšších sfér a zaměřil se na to nejnoblesnější z tradičních britských značek; jakkoliv obě, které dosud poctil svým zájmem, již patří mamutím koncernům z jiných zemí.

Také proto jeho stánek na frankfurtském autosalonu působil mezi většinou ostatních dosti vznešeně, také díky přítomnosti dvou Bentleyů a jednoho Aston Martinu.

Continental GT

Sebevědomí panu Mansorymu nechybí, proto se pustil rovnou do jednoho z nejcharizmatičtějších kupé se slavným „B“ v erbu a některé jeho pozitivní vlastnosti posouvá ještě o kousek dál. Několik decentních optických korekcí je přichystáno pro přední nárazník s přidanými chromovými lištami v bočních náběrech vzduchu, přetvarovány byly i prahové nástavce s chromovým logem. Pneumatický zadní spoiler byl taktéž nekřiklavě zvýrazněn a nové koncovky výfuku podtrhují optický i akustický dojem. Všechny prvky jsou přirozeně prvotřídně zpracovány a na vůz je lze namontovat s využitím dosavadních montážních míst; není tedy nutné žádné vrtání ani narušování kvalitního firemního laku. Originální jsou také sedmipaprsková dvacetipalcová kola. Uvnitř lze volit z doplňků z kůže Nappa, karbonu a leštěného hliníku.

Jízdní výkony byly taktéž povýšeny; díky aplikaci elektronického tuningového kitu vzrostl nejvyšší výkon ze 412 na 463 kW a 750 Nm a umožňuje těžkému gran turismu zrychlit na 100 km/h za 4,5 s a dosáhnout 327 km/h. Úpravy směrem ke sportovnějšímu chování prodělal i vzduchový podvozek a brzdový systém.

Continental Flying Spur

Limuzína s pohonem všech kol prošla kúrou ve stejném rozsahu jako GT, tedy úprava předního nárazníku, prahových nástavců a zádě, nová kola a přitvrzené pérování a brzdy. Výkon se neliší a výsledkem je zrychlení na stovku za 5 s a nejvyšší rychlost 320 km/h.

Aston Martin DB9

se v podobě studie představil na IAA jako nejnovější produkt. Tvůrcům se linie sériového DB9 nezdály dost sportovní, proto do předního nárazníku vpracovali ještě větší náběru vzduchu, přidali na objemu prahovým nástavcům a zvýraznili zadní spoiler a koncovky výfuku. Zajímavostí jsou kromě originálních třídílných litých kol i dveře, otevírající se podle „motýlího“ schématu.

Spolupracujeme s Tipcars.com
Zdroj: redakce

Štítky Mansory Frankfurt 2005

 













Blesk.cz

Vynalézavé české aplikace, programy a weby: 10 nejzajímavějších domácích start-upů!

Vynalézavé české aplikace, programy a weby: 10…

Anglické slovo start-up se již vžilo do internetového slangu a na webu se s ním uživatelé setkávají častěji a…

Její úsměv říká: gratuluji, oči ale varují: uteč, holka, uteč! Výraz nevěsty hitem internetu

Její úsměv říká: gratuluji, oči ale varují: uteč,…

Měl to být její okamžik a nakonec také byl. Ale úplně jinak, než si představila. Neznámá nevěsta byla na vlastní…

 

iSport.cz

Patrik Berger je zpátky ve Slavii a fanoušci zuří: Šílená ostuda!

Patrik Berger je zpátky ve Slavii a fanoušci zuří:…

Patrik Berger znovu hraje za Slavii. Ale místo, aby příznivci červenobílých barev šíleli radostí, že je zpátky v…

Bolí mě rameno i záda. Prohrála jsem blbě, litovala Plíšková

Bolí mě rameno i záda. Prohrála jsem blbě, litovala Plíšková

Vedení 6:2 a brejk ve druhé sadě měla k dispozici Karolína Plíšková proti 100. hráčce žebříčku Andree Mituové z…

 

Reflex.cz

Nádherné akty z normalizační Prahy: Míšenka Venuše a Maruška v bílých podkolenkách

Nádherné akty z normalizační Prahy: Míšenka Venuše a…

Vyprávění o tom, jak se v domě spisovatele Jiřího Muchy na Hradčanech potkávaly velmi krásné a velmi mladé…

Umíte používat Google? Zde je 11 chytrých triků k snadnější orientaci na známém portálu

Umíte používat Google? Zde je 11 chytrých triků k…

Běžné vyhledávání v Googlu zvládne v dnešní době snad i dítě. Existuje však několik fíglů, které můžete použít…