Mansory - Continental GT a Flying Spur, Aston Martin DB9 ve Frankfurtu 2005

Mansory - Continental GT a Flying Spur, Aston Martin DB9 ve Frankfurtu 2005

 
 

Německý nováček mezi úpravci se pustil hned zpočátku do těch nejvyšších sfér a zaměřil se na to nejnoblesnější z tradičních britských značek; jakkoliv obě, které dosud poctil svým zájmem, již patří mamutím koncernům z jiných zemí.

Také proto jeho stánek na frankfurtském autosalonu působil mezi většinou ostatních dosti vznešeně, také díky přítomnosti dvou Bentleyů a jednoho Aston Martinu.

Continental GT

Sebevědomí panu Mansorymu nechybí, proto se pustil rovnou do jednoho z nejcharizmatičtějších kupé se slavným „B“ v erbu a některé jeho pozitivní vlastnosti posouvá ještě o kousek dál. Několik decentních optických korekcí je přichystáno pro přední nárazník s přidanými chromovými lištami v bočních náběrech vzduchu, přetvarovány byly i prahové nástavce s chromovým logem. Pneumatický zadní spoiler byl taktéž nekřiklavě zvýrazněn a nové koncovky výfuku podtrhují optický i akustický dojem. Všechny prvky jsou přirozeně prvotřídně zpracovány a na vůz je lze namontovat s využitím dosavadních montážních míst; není tedy nutné žádné vrtání ani narušování kvalitního firemního laku. Originální jsou také sedmipaprsková dvacetipalcová kola. Uvnitř lze volit z doplňků z kůže Nappa, karbonu a leštěného hliníku.

Jízdní výkony byly taktéž povýšeny; díky aplikaci elektronického tuningového kitu vzrostl nejvyšší výkon ze 412 na 463 kW a 750 Nm a umožňuje těžkému gran turismu zrychlit na 100 km/h za 4,5 s a dosáhnout 327 km/h. Úpravy směrem ke sportovnějšímu chování prodělal i vzduchový podvozek a brzdový systém.

Continental Flying Spur

Limuzína s pohonem všech kol prošla kúrou ve stejném rozsahu jako GT, tedy úprava předního nárazníku, prahových nástavců a zádě, nová kola a přitvrzené pérování a brzdy. Výkon se neliší a výsledkem je zrychlení na stovku za 5 s a nejvyšší rychlost 320 km/h.

Aston Martin DB9

se v podobě studie představil na IAA jako nejnovější produkt. Tvůrcům se linie sériového DB9 nezdály dost sportovní, proto do předního nárazníku vpracovali ještě větší náběru vzduchu, přidali na objemu prahovým nástavcům a zvýraznili zadní spoiler a koncovky výfuku. Zajímavostí jsou kromě originálních třídílných litých kol i dveře, otevírající se podle „motýlího“ schématu.

Spolupracujeme s Tipcars.com
Zdroj: redakce

Štítky Mansory Frankfurt 2005

 













Blesk.cz

Putování letním Českem: Nečekaná kouzla středních Čech!

Putování letním Českem: Nečekaná kouzla středních Čech!

Kraj kolem Prahy většinou nepovažujeme za místo dovolené snů a přitom tu lze objevit místa, kam se budete rádi…

Šokující výpověď feťáka, který zavraždil Aničku a Michala: Proč zabíjel? Jak se dostal do auta? Kdo mu pomáhal?

Šokující výpověď feťáka, který zavraždil Aničku a…

Netrvalo to ani 48 hodin a vrah Aničky (†36) a Michala (†27) je za mřížemi. Dopadení brutálního zabijáka českého…

 

iSport.cz

Samé výhry? Je dobré i prohrát, říká trenér Dukly Luboš Kozel

Samé výhry? Je dobré i prohrát, říká trenér Dukly…

Mistr Slovenska, mistr Skotska, prvoligoví rivalové. Pro Duklu Praha žádný problém, poráží jednoho za druhým. Až…

To žádný muž nedokázal! Američanka dala ve finále MS gól z půlky

To žádný muž nedokázal! Američanka dala ve finále MS…

Podobně parádní gól ještě žádný muž ve finále mistrovství světa nikdy nedal. První bude už navždy Carli…

 

Reflex.cz

Jiří X. Doležal: Putin, má láska...

Jiří X. Doležal: Putin, má láska...

Když jsem prostudoval facebookovský účet Ruské federace, zjistil jsem, že láska prostých Rusů ke svému Vůdci…

Řecké NE v referendu neznamená ANO smysluplnému řešení. EU u toho léta selhává

Řecké NE v referendu neznamená ANO smysluplnému…

Řekové řekli v nedělním referendu velmi jasné ne dohodě se svými věřiteli. Žádné skutečné řešení problému to ale…