Mansory - Continental GT a Flying Spur, Aston Martin DB9 ve Frankfurtu 2005

Mansory - Continental GT a Flying Spur, Aston Martin DB9 ve Frankfurtu 2005

 
 

Německý nováček mezi úpravci se pustil hned zpočátku do těch nejvyšších sfér a zaměřil se na to nejnoblesnější z tradičních britských značek; jakkoliv obě, které dosud poctil svým zájmem, již patří mamutím koncernům z jiných zemí.

Také proto jeho stánek na frankfurtském autosalonu působil mezi většinou ostatních dosti vznešeně, také díky přítomnosti dvou Bentleyů a jednoho Aston Martinu.

Continental GT

Sebevědomí panu Mansorymu nechybí, proto se pustil rovnou do jednoho z nejcharizmatičtějších kupé se slavným „B“ v erbu a některé jeho pozitivní vlastnosti posouvá ještě o kousek dál. Několik decentních optických korekcí je přichystáno pro přední nárazník s přidanými chromovými lištami v bočních náběrech vzduchu, přetvarovány byly i prahové nástavce s chromovým logem. Pneumatický zadní spoiler byl taktéž nekřiklavě zvýrazněn a nové koncovky výfuku podtrhují optický i akustický dojem. Všechny prvky jsou přirozeně prvotřídně zpracovány a na vůz je lze namontovat s využitím dosavadních montážních míst; není tedy nutné žádné vrtání ani narušování kvalitního firemního laku. Originální jsou také sedmipaprsková dvacetipalcová kola. Uvnitř lze volit z doplňků z kůže Nappa, karbonu a leštěného hliníku.

Jízdní výkony byly taktéž povýšeny; díky aplikaci elektronického tuningového kitu vzrostl nejvyšší výkon ze 412 na 463 kW a 750 Nm a umožňuje těžkému gran turismu zrychlit na 100 km/h za 4,5 s a dosáhnout 327 km/h. Úpravy směrem ke sportovnějšímu chování prodělal i vzduchový podvozek a brzdový systém.

Continental Flying Spur

Limuzína s pohonem všech kol prošla kúrou ve stejném rozsahu jako GT, tedy úprava předního nárazníku, prahových nástavců a zádě, nová kola a přitvrzené pérování a brzdy. Výkon se neliší a výsledkem je zrychlení na stovku za 5 s a nejvyšší rychlost 320 km/h.

Aston Martin DB9

se v podobě studie představil na IAA jako nejnovější produkt. Tvůrcům se linie sériového DB9 nezdály dost sportovní, proto do předního nárazníku vpracovali ještě větší náběru vzduchu, přidali na objemu prahovým nástavcům a zvýraznili zadní spoiler a koncovky výfuku. Zajímavostí jsou kromě originálních třídílných litých kol i dveře, otevírající se podle „motýlího“ schématu.

Spolupracujeme s TipCars.com
Zdroj: redakce

Štítky Mansory Frankfurt 2005

 












Blesk.cz

Pátrací akce po sloníkovi: Byl s Alenkou od narození, nechala ho v Holešovicích v supermarketu

Pátrací akce po sloníkovi: Byl s Alenkou od…

Jakmile vstoupíte do supermarketu v ulici Komunardů na Praze 7, jen těžko přehlédnete výzvu s fotkou sloníka.…

Travel Service měl potíže s přistáním v Emirátech. 150 cestujících ale vyvázlo

Travel Service měl potíže s přistáním v Emirátech.…

Dvě pneumatiky na hlavním podvozku praskly Boeingu 737 české společnosti Travel Service. Stroj ve středu…

 

iSport.cz

Růžičku chtějí u soudu. Je to pitomost, hájí ho majitel Chomutova

Růžičku chtějí u soudu. Je to pitomost, hájí ho…

Kauza hokejového trenéra Vladimíra Růžičky a jeho údajného přijetí úplatku od otce mladého hokejisty Miroslava…

Co je to č*rák? Soungolemu obhajoba neprošla, v této sezoně dohrál

Co je to č*rák? Soungolemu obhajoba neprošla, v této…

Fotbalové Teplice si ve čtvrtek vyslechly od disciplinární komise dvě zprávy: jednu dobrou a jednu špatnou.…

 

Reflex.cz

Islamizace Turecka? Předseda parlamentu byl i na Erdoana moc horlivý

Islamizace Turecka? Předseda parlamentu byl i na…

Prezident Recep Tayyip Erdoan se netají sklony k pozvolné islamizaci Turecka, ovšem jeho stranický kolega a…

Obrat dokončen: Česko bude mít na Kubě velvyslance

Obrat dokončen: Česko bude mít na Kubě velvyslance

Česká republika do několika měsíců výrazně povýší vztahy s Kubou a v zemi bude mít po letech velvyslance. Na…