Mansory - Continental GT a Flying Spur, Aston Martin DB9 ve Frankfurtu 2005

Mansory - Continental GT a Flying Spur, Aston Martin DB9 ve Frankfurtu 2005

 
 

Německý nováček mezi úpravci se pustil hned zpočátku do těch nejvyšších sfér a zaměřil se na to nejnoblesnější z tradičních britských značek; jakkoliv obě, které dosud poctil svým zájmem, již patří mamutím koncernům z jiných zemí.

Také proto jeho stánek na frankfurtském autosalonu působil mezi většinou ostatních dosti vznešeně, také díky přítomnosti dvou Bentleyů a jednoho Aston Martinu.

Continental GT

Sebevědomí panu Mansorymu nechybí, proto se pustil rovnou do jednoho z nejcharizmatičtějších kupé se slavným „B“ v erbu a některé jeho pozitivní vlastnosti posouvá ještě o kousek dál. Několik decentních optických korekcí je přichystáno pro přední nárazník s přidanými chromovými lištami v bočních náběrech vzduchu, přetvarovány byly i prahové nástavce s chromovým logem. Pneumatický zadní spoiler byl taktéž nekřiklavě zvýrazněn a nové koncovky výfuku podtrhují optický i akustický dojem. Všechny prvky jsou přirozeně prvotřídně zpracovány a na vůz je lze namontovat s využitím dosavadních montážních míst; není tedy nutné žádné vrtání ani narušování kvalitního firemního laku. Originální jsou také sedmipaprsková dvacetipalcová kola. Uvnitř lze volit z doplňků z kůže Nappa, karbonu a leštěného hliníku.

Jízdní výkony byly taktéž povýšeny; díky aplikaci elektronického tuningového kitu vzrostl nejvyšší výkon ze 412 na 463 kW a 750 Nm a umožňuje těžkému gran turismu zrychlit na 100 km/h za 4,5 s a dosáhnout 327 km/h. Úpravy směrem ke sportovnějšímu chování prodělal i vzduchový podvozek a brzdový systém.

Continental Flying Spur

Limuzína s pohonem všech kol prošla kúrou ve stejném rozsahu jako GT, tedy úprava předního nárazníku, prahových nástavců a zádě, nová kola a přitvrzené pérování a brzdy. Výkon se neliší a výsledkem je zrychlení na stovku za 5 s a nejvyšší rychlost 320 km/h.

Aston Martin DB9

se v podobě studie představil na IAA jako nejnovější produkt. Tvůrcům se linie sériového DB9 nezdály dost sportovní, proto do předního nárazníku vpracovali ještě větší náběru vzduchu, přidali na objemu prahovým nástavcům a zvýraznili zadní spoiler a koncovky výfuku. Zajímavostí jsou kromě originálních třídílných litých kol i dveře, otevírající se podle „motýlího“ schématu.

Spolupracujeme s TipCars.com
Zdroj: redakce

Štítky Mansory Frankfurt 2005

 












Blesk.cz

Autobus, který vezl děti ze školy v přírodě, boural: Šest cestujících bylo zraněno

Autobus, který vezl děti ze školy v přírodě, boural:…

Linkový autobus s 18 dětmi, které se vracely ze školy v přírodě, havaroval u obce Malá Morávka na Bruntálsku.…

Požár v Michli: Podle místních v bytě v 5. patře bouchla varna drog

Požár v Michli: Podle místních v bytě v 5. patře…

Požár bytu v 5. patře v Jihlavské ulici na Praze 4 zaměstnává ve středu odpoledne tři desítky profesionálních…

 

iSport.cz

Krejčí maká a po EURO ho láká přestup: Nechci vědět, kdo mě sleduje

Krejčí maká a po EURO ho láká přestup: Nechci vědět,…

Řada skautů ho bude mít na radaru. Z Německa, Itálie, Anglie a dalších zemí. Mistrovství Evropy ve Francii může…

Co naštvalo Poláka? Sudí možná objevil příčinu české bitky

Co naštvalo Poláka? Sudí možná objevil příčinu české bitky

Žádná konkrétní obvinění, jen jasný vzkaz. "On ví, co udělal," řekl novinářům po pondělní bitce s bývalým…

 

Reflex.cz

Ruští trollové táhnou proti vítání Američanů

Ruští trollové táhnou proti vítání Američanů

Lidské podvědomí je kouzelné a zanechává stopy. Například včera se jeden z trollů, kteří napadají námi chystané…

Prezident Porošenko komikem roku:

Prezident Porošenko komikem roku: "Ukrajina dostane…

Ukrajina dostane zpátky Krym a východ země obsazený povstalci, stejně jako dostala zpět Nadiju Savčenkovou. V…