Mansory - Continental GT a Flying Spur, Aston Martin DB9 ve Frankfurtu 2005

Mansory - Continental GT a Flying Spur, Aston Martin DB9 ve Frankfurtu 2005

 
 

Německý nováček mezi úpravci se pustil hned zpočátku do těch nejvyšších sfér a zaměřil se na to nejnoblesnější z tradičních britských značek; jakkoliv obě, které dosud poctil svým zájmem, již patří mamutím koncernům z jiných zemí.

Také proto jeho stánek na frankfurtském autosalonu působil mezi většinou ostatních dosti vznešeně, také díky přítomnosti dvou Bentleyů a jednoho Aston Martinu.

Continental GT

Sebevědomí panu Mansorymu nechybí, proto se pustil rovnou do jednoho z nejcharizmatičtějších kupé se slavným „B“ v erbu a některé jeho pozitivní vlastnosti posouvá ještě o kousek dál. Několik decentních optických korekcí je přichystáno pro přední nárazník s přidanými chromovými lištami v bočních náběrech vzduchu, přetvarovány byly i prahové nástavce s chromovým logem. Pneumatický zadní spoiler byl taktéž nekřiklavě zvýrazněn a nové koncovky výfuku podtrhují optický i akustický dojem. Všechny prvky jsou přirozeně prvotřídně zpracovány a na vůz je lze namontovat s využitím dosavadních montážních míst; není tedy nutné žádné vrtání ani narušování kvalitního firemního laku. Originální jsou také sedmipaprsková dvacetipalcová kola. Uvnitř lze volit z doplňků z kůže Nappa, karbonu a leštěného hliníku.

Jízdní výkony byly taktéž povýšeny; díky aplikaci elektronického tuningového kitu vzrostl nejvyšší výkon ze 412 na 463 kW a 750 Nm a umožňuje těžkému gran turismu zrychlit na 100 km/h za 4,5 s a dosáhnout 327 km/h. Úpravy směrem ke sportovnějšímu chování prodělal i vzduchový podvozek a brzdový systém.

Continental Flying Spur

Limuzína s pohonem všech kol prošla kúrou ve stejném rozsahu jako GT, tedy úprava předního nárazníku, prahových nástavců a zádě, nová kola a přitvrzené pérování a brzdy. Výkon se neliší a výsledkem je zrychlení na stovku za 5 s a nejvyšší rychlost 320 km/h.

Aston Martin DB9

se v podobě studie představil na IAA jako nejnovější produkt. Tvůrcům se linie sériového DB9 nezdály dost sportovní, proto do předního nárazníku vpracovali ještě větší náběru vzduchu, přidali na objemu prahovým nástavcům a zvýraznili zadní spoiler a koncovky výfuku. Zajímavostí jsou kromě originálních třídílných litých kol i dveře, otevírající se podle „motýlího“ schématu.

Spolupracujeme s Tipcars.com
Zdroj: redakce

Štítky Mansory Frankfurt 2005

 













Blesk.cz

Módní policie ulice: Barvy na velkou večerní? A poslancova holka naostro!

Módní policie ulice: Barvy na velkou večerní? A…

Ples města Olomouce nabídl pohled na krásné ženy a jejich švarné doprovody. Jak ale podle Františky dopadly…

Bloger jde do basy kvůli urážce armády: Alespoň mu snížili trest

Bloger jde do basy kvůli urážce armády: Alespoň mu…

Tuniský odvolací soud snížil trest pro blogera Jasíra Ajarího. Namísto ročního vězení za údajnou urážku armády…

 

iSport.cz

Rosolová před startem HME: Doufám, že se vyvaruju koninám!

Rosolová před startem HME: Doufám, že se vyvaruju koninám!

Vrchol loňské zimy skončil pro Denisu Rosolovou pádem, prasklou čéškou a chození o berlích. O víkendu v Praze…

Plzeňský Kadlec: Hráli jsme hloupě, oni chytře. Neměli jsme nic

Plzeňský Kadlec: Hráli jsme hloupě, oni chytře.…

Nehledal vytáčky. Jako správný kapitán to pojmenoval trefně a výstižně. „Hráli jsme hloupě, oni chytře,“…

 

Reflex.cz

JIŘÍ X. DOLEŽAL: Co se to děje? Jsem hrdý na Zemana

JIŘÍ X. DOLEŽAL: Co se to děje? Jsem hrdý na Zemana

Tento text mi vynese další kýbl nadávek do presstitutů a korouhviček, ale mě to nedá. Musím zase souhlasit se…

Film Unfinished Business má skvělou reklamu. Nepovedené promo fotky

Film Unfinished Business má skvělou reklamu.…

Film Unfinished Business režiséra Kena Scotta se rozhodl pro unikátní formu sebepropagace. Jeho hlavní „stars“…