Mansory - Continental GT a Flying Spur, Aston Martin DB9 ve Frankfurtu 2005

Mansory - Continental GT a Flying Spur, Aston Martin DB9 ve Frankfurtu 2005

 
 

Německý nováček mezi úpravci se pustil hned zpočátku do těch nejvyšších sfér a zaměřil se na to nejnoblesnější z tradičních britských značek; jakkoliv obě, které dosud poctil svým zájmem, již patří mamutím koncernům z jiných zemí.

Také proto jeho stánek na frankfurtském autosalonu působil mezi většinou ostatních dosti vznešeně, také díky přítomnosti dvou Bentleyů a jednoho Aston Martinu.

Continental GT

Sebevědomí panu Mansorymu nechybí, proto se pustil rovnou do jednoho z nejcharizmatičtějších kupé se slavným „B“ v erbu a některé jeho pozitivní vlastnosti posouvá ještě o kousek dál. Několik decentních optických korekcí je přichystáno pro přední nárazník s přidanými chromovými lištami v bočních náběrech vzduchu, přetvarovány byly i prahové nástavce s chromovým logem. Pneumatický zadní spoiler byl taktéž nekřiklavě zvýrazněn a nové koncovky výfuku podtrhují optický i akustický dojem. Všechny prvky jsou přirozeně prvotřídně zpracovány a na vůz je lze namontovat s využitím dosavadních montážních míst; není tedy nutné žádné vrtání ani narušování kvalitního firemního laku. Originální jsou také sedmipaprsková dvacetipalcová kola. Uvnitř lze volit z doplňků z kůže Nappa, karbonu a leštěného hliníku.

Jízdní výkony byly taktéž povýšeny; díky aplikaci elektronického tuningového kitu vzrostl nejvyšší výkon ze 412 na 463 kW a 750 Nm a umožňuje těžkému gran turismu zrychlit na 100 km/h za 4,5 s a dosáhnout 327 km/h. Úpravy směrem ke sportovnějšímu chování prodělal i vzduchový podvozek a brzdový systém.

Continental Flying Spur

Limuzína s pohonem všech kol prošla kúrou ve stejném rozsahu jako GT, tedy úprava předního nárazníku, prahových nástavců a zádě, nová kola a přitvrzené pérování a brzdy. Výkon se neliší a výsledkem je zrychlení na stovku za 5 s a nejvyšší rychlost 320 km/h.

Aston Martin DB9

se v podobě studie představil na IAA jako nejnovější produkt. Tvůrcům se linie sériového DB9 nezdály dost sportovní, proto do předního nárazníku vpracovali ještě větší náběru vzduchu, přidali na objemu prahovým nástavcům a zvýraznili zadní spoiler a koncovky výfuku. Zajímavostí jsou kromě originálních třídílných litých kol i dveře, otevírající se podle „motýlího“ schématu.

Spolupracujeme s Tipcars.com
Zdroj: redakce

Štítky Mansory Frankfurt 2005

 













Blesk.cz

Prsa Lary Croft nejsou v Temple of Osiris vidět, ale hratelnosti to nevadí!

Prsa Lary Croft nejsou v Temple of Osiris vidět, ale…

Lara Croft je zpátky, ale tentokrát to není další díl Tomb Raidera, který se uchází o hráčskou přízeň. Tentokrát…

Kam letos na lyže? Oblíbené lyžařské destinace: Co v nich najdete a kolik stojí?

Kam letos na lyže? Oblíbené lyžařské destinace: Co v…

Lyžařská sezona bude už brzy v plném proudu. Víte, kde si dobře zalyžujete? Přinášíme tipy na výborné lyžařské…

 

iSport.cz

ONLINE: Sledujeme fotbalové přestupy v Synot lize i zahraničí

ONLINE: Sledujeme fotbalové přestupy v Synot lize i…

Vše, co potřebujete vědět o dění na fotbalovém přestupovém poli. Transfery, jednání, spekulace, žhavé novinky,…

Balaštík se domluvil s Libercem. Předtím trénoval v přeboru

Balaštík se domluvil s Libercem. Předtím trénoval v přeboru

Ze Zlína na sever Čech. Teprve podruhé v kariéře pozná Jaroslav Balaštík extraligu z jiného než zlínského…

 

Reflex.cz

Už nejsme evropskou jedničkou v chovu a prodeji kaprů, stalo se jím Polsko

Už nejsme evropskou jedničkou v chovu a prodeji…

Polsko je spolu s Českem největším producentem kaprů v Evropské unii. Ročně se tu podle statistik ministerstva…

Elton John uzavřel sňatek s přítelem. Vzali se po devíti letech partnerství

Elton John uzavřel sňatek s přítelem. Vzali se po…

Britský zpěvák Elton John dnes uzavřel sňatek se svým partnerem Davidem Furnishem poté, co přesně před devíti…