Mansory - Continental GT a Flying Spur, Aston Martin DB9 ve Frankfurtu 2005

Mansory - Continental GT a Flying Spur, Aston Martin DB9 ve Frankfurtu 2005

 
 

Německý nováček mezi úpravci se pustil hned zpočátku do těch nejvyšších sfér a zaměřil se na to nejnoblesnější z tradičních britských značek; jakkoliv obě, které dosud poctil svým zájmem, již patří mamutím koncernům z jiných zemí.

Také proto jeho stánek na frankfurtském autosalonu působil mezi většinou ostatních dosti vznešeně, také díky přítomnosti dvou Bentleyů a jednoho Aston Martinu.

Continental GT

Sebevědomí panu Mansorymu nechybí, proto se pustil rovnou do jednoho z nejcharizmatičtějších kupé se slavným „B“ v erbu a některé jeho pozitivní vlastnosti posouvá ještě o kousek dál. Několik decentních optických korekcí je přichystáno pro přední nárazník s přidanými chromovými lištami v bočních náběrech vzduchu, přetvarovány byly i prahové nástavce s chromovým logem. Pneumatický zadní spoiler byl taktéž nekřiklavě zvýrazněn a nové koncovky výfuku podtrhují optický i akustický dojem. Všechny prvky jsou přirozeně prvotřídně zpracovány a na vůz je lze namontovat s využitím dosavadních montážních míst; není tedy nutné žádné vrtání ani narušování kvalitního firemního laku. Originální jsou také sedmipaprsková dvacetipalcová kola. Uvnitř lze volit z doplňků z kůže Nappa, karbonu a leštěného hliníku.

Jízdní výkony byly taktéž povýšeny; díky aplikaci elektronického tuningového kitu vzrostl nejvyšší výkon ze 412 na 463 kW a 750 Nm a umožňuje těžkému gran turismu zrychlit na 100 km/h za 4,5 s a dosáhnout 327 km/h. Úpravy směrem ke sportovnějšímu chování prodělal i vzduchový podvozek a brzdový systém.

Continental Flying Spur

Limuzína s pohonem všech kol prošla kúrou ve stejném rozsahu jako GT, tedy úprava předního nárazníku, prahových nástavců a zádě, nová kola a přitvrzené pérování a brzdy. Výkon se neliší a výsledkem je zrychlení na stovku za 5 s a nejvyšší rychlost 320 km/h.

Aston Martin DB9

se v podobě studie představil na IAA jako nejnovější produkt. Tvůrcům se linie sériového DB9 nezdály dost sportovní, proto do předního nárazníku vpracovali ještě větší náběru vzduchu, přidali na objemu prahovým nástavcům a zvýraznili zadní spoiler a koncovky výfuku. Zajímavostí jsou kromě originálních třídílných litých kol i dveře, otevírající se podle „motýlího“ schématu.

Zdroj: redakce

Štítky Mansory Frankfurt 2005

 













Blesk.cz

Módní policie: Největší katastrofy tohoto týdne!

Módní policie: Největší katastrofy tohoto týdne!

Řada celebrit je na společenských akcích jako doma, někteří na nich i pracují. Jiní se na party objeví jen…

Bez brýlí i po padesátce

Bez brýlí i po padesátce

Kolem 45. roku života nastupuje tzv. presbyopie neboli laicky řečeno „vetchozrakost“. Lidská čočka ztrácí totiž…

 

iSport.cz

Phelps před prvním závodem: Nikdo mě nenutí, dělám to pro sebe

Phelps před prvním závodem: Nikdo mě nenutí, dělám…

Už jen hodiny zbývají k návratu americké plavecké legendy Michaela Phelpse. Kolem deváté hodiny večer českého…

Jako Courtois? Start Berkovce proti Slavii by stál Bohemku půl milionu

Jako Courtois? Start Berkovce proti Slavii by stál…

Podobným sporem žila před úvodním semifinále Ligy mistrů mezi Chelsea a Atlétikem Madrid celá fotbalová Evropa.…

 

Reflex.cz

STEVE FISHER: Česká rapsódie

STEVE FISHER: Česká rapsódie

Je jaro a s ním přichází období svateb. Miluju svatby. Vždycky je příjemné sledovat dva lidi, kteří se milují…

Když to jde s náboženstvím do kytek a něco je špatně

Když to jde s náboženstvím do kytek a něco je špatně

Dokud člověk vězí jen v jednom náboženství, přijde mu samozřejmé. Jak pozná jiná, začne mít problém. Existuje…