Mansory - Continental GT a Flying Spur, Aston Martin DB9 ve Frankfurtu 2005

Mansory - Continental GT a Flying Spur, Aston Martin DB9 ve Frankfurtu 2005

 
 

Německý nováček mezi úpravci se pustil hned zpočátku do těch nejvyšších sfér a zaměřil se na to nejnoblesnější z tradičních britských značek; jakkoliv obě, které dosud poctil svým zájmem, již patří mamutím koncernům z jiných zemí.

Také proto jeho stánek na frankfurtském autosalonu působil mezi většinou ostatních dosti vznešeně, také díky přítomnosti dvou Bentleyů a jednoho Aston Martinu.

Continental GT

Sebevědomí panu Mansorymu nechybí, proto se pustil rovnou do jednoho z nejcharizmatičtějších kupé se slavným „B“ v erbu a některé jeho pozitivní vlastnosti posouvá ještě o kousek dál. Několik decentních optických korekcí je přichystáno pro přední nárazník s přidanými chromovými lištami v bočních náběrech vzduchu, přetvarovány byly i prahové nástavce s chromovým logem. Pneumatický zadní spoiler byl taktéž nekřiklavě zvýrazněn a nové koncovky výfuku podtrhují optický i akustický dojem. Všechny prvky jsou přirozeně prvotřídně zpracovány a na vůz je lze namontovat s využitím dosavadních montážních míst; není tedy nutné žádné vrtání ani narušování kvalitního firemního laku. Originální jsou také sedmipaprsková dvacetipalcová kola. Uvnitř lze volit z doplňků z kůže Nappa, karbonu a leštěného hliníku.

Jízdní výkony byly taktéž povýšeny; díky aplikaci elektronického tuningového kitu vzrostl nejvyšší výkon ze 412 na 463 kW a 750 Nm a umožňuje těžkému gran turismu zrychlit na 100 km/h za 4,5 s a dosáhnout 327 km/h. Úpravy směrem ke sportovnějšímu chování prodělal i vzduchový podvozek a brzdový systém.

Continental Flying Spur

Limuzína s pohonem všech kol prošla kúrou ve stejném rozsahu jako GT, tedy úprava předního nárazníku, prahových nástavců a zádě, nová kola a přitvrzené pérování a brzdy. Výkon se neliší a výsledkem je zrychlení na stovku za 5 s a nejvyšší rychlost 320 km/h.

Aston Martin DB9

se v podobě studie představil na IAA jako nejnovější produkt. Tvůrcům se linie sériového DB9 nezdály dost sportovní, proto do předního nárazníku vpracovali ještě větší náběru vzduchu, přidali na objemu prahovým nástavcům a zvýraznili zadní spoiler a koncovky výfuku. Zajímavostí jsou kromě originálních třídílných litých kol i dveře, otevírající se podle „motýlího“ schématu.

Spolupracujeme s Tipcars.com
Zdroj: redakce

Štítky Mansory Frankfurt 2005

 













Blesk.cz

Recepty keltských čarodějů: Oslavte strašidelný halloween hostinou a lektvary!

Recepty keltských čarodějů: Oslavte strašidelný…

Dobré jídlo přináší radost a té je v pochmurném podzimu zapotřebí. Inspirujte se u našich dědů i u keltských čarodějů.

Dyk skupuje pozemky: V obci, kde nikdo nežije, jich má už 23!

Dyk skupuje pozemky: V obci, kde nikdo nežije, jich…

Čím víc peněz má, tím víc jich chce rozmnožit. Zpěvák Vojta Dyk se rozhodl zbohatnout. V malé obci Ptákova Lhota…

 

iSport.cz

Skvělý Voráček počtvrté v řadě získal dva body, Devils zlomili prokletí

Skvělý Voráček počtvrté v řadě získal dva body,…

Hokejový útočník Jakub Voráček zaznamenal v NHL počtvrté za sebou dva body v jednom utkání, jeho Philadelphia…

Straka o fotbalu na Prima Cool a ČT: To je jako bundesliga a naše liga

Straka o fotbalu na Prima Cool a ČT: To je jako…

Minulý týden hodnotil František Straka zápas Evropské ligy mezi fotbalisty Sparty a Slovanu Bratislava v České…

 

Reflex.cz

NATO zvyšuje kvůli ruské aktivitě leteckou pohotovost

NATO zvyšuje kvůli ruské aktivitě leteckou pohotovost

Severoatlantická aliance zvyšuje leteckou pohotovost kvůli nárůstu aktivity ruských vzdušných sil ve východní…

Sám neměl na studium, ale teď dal jako úspěšný podnikatel své škole 65 milionů dolarů

Sám neměl na studium, ale teď dal jako úspěšný…

Dávat své alma mater peníze je zvyk rozšířený hlavně v Americe. Howardovi Lutnickovi zemřeli oba rodiče ve věku,…