Mansory - Continental GT a Flying Spur, Aston Martin DB9 ve Frankfurtu 2005

Mansory - Continental GT a Flying Spur, Aston Martin DB9 ve Frankfurtu 2005

 
 

Německý nováček mezi úpravci se pustil hned zpočátku do těch nejvyšších sfér a zaměřil se na to nejnoblesnější z tradičních britských značek; jakkoliv obě, které dosud poctil svým zájmem, již patří mamutím koncernům z jiných zemí.

Také proto jeho stánek na frankfurtském autosalonu působil mezi většinou ostatních dosti vznešeně, také díky přítomnosti dvou Bentleyů a jednoho Aston Martinu.

Continental GT

Sebevědomí panu Mansorymu nechybí, proto se pustil rovnou do jednoho z nejcharizmatičtějších kupé se slavným „B“ v erbu a některé jeho pozitivní vlastnosti posouvá ještě o kousek dál. Několik decentních optických korekcí je přichystáno pro přední nárazník s přidanými chromovými lištami v bočních náběrech vzduchu, přetvarovány byly i prahové nástavce s chromovým logem. Pneumatický zadní spoiler byl taktéž nekřiklavě zvýrazněn a nové koncovky výfuku podtrhují optický i akustický dojem. Všechny prvky jsou přirozeně prvotřídně zpracovány a na vůz je lze namontovat s využitím dosavadních montážních míst; není tedy nutné žádné vrtání ani narušování kvalitního firemního laku. Originální jsou také sedmipaprsková dvacetipalcová kola. Uvnitř lze volit z doplňků z kůže Nappa, karbonu a leštěného hliníku.

Jízdní výkony byly taktéž povýšeny; díky aplikaci elektronického tuningového kitu vzrostl nejvyšší výkon ze 412 na 463 kW a 750 Nm a umožňuje těžkému gran turismu zrychlit na 100 km/h za 4,5 s a dosáhnout 327 km/h. Úpravy směrem ke sportovnějšímu chování prodělal i vzduchový podvozek a brzdový systém.

Continental Flying Spur

Limuzína s pohonem všech kol prošla kúrou ve stejném rozsahu jako GT, tedy úprava předního nárazníku, prahových nástavců a zádě, nová kola a přitvrzené pérování a brzdy. Výkon se neliší a výsledkem je zrychlení na stovku za 5 s a nejvyšší rychlost 320 km/h.

Aston Martin DB9

se v podobě studie představil na IAA jako nejnovější produkt. Tvůrcům se linie sériového DB9 nezdály dost sportovní, proto do předního nárazníku vpracovali ještě větší náběru vzduchu, přidali na objemu prahovým nástavcům a zvýraznili zadní spoiler a koncovky výfuku. Zajímavostí jsou kromě originálních třídílných litých kol i dveře, otevírající se podle „motýlího“ schématu.

Spolupracujeme s Tipcars.com
Zdroj: redakce

Štítky Mansory Frankfurt 2005

 













Blesk.cz

Přidušení Češi: Více než polovina z nás dýchá špatný vzduch!

Přidušení Češi: Více než polovina z nás dýchá špatný vzduch!

I když se ovzduší v Česku i Evropě zlepšuje, více než polovina Čechů stále musí dýchat špatný vzduch. Jedovaté…

Jiří Bartoška musel náhle na operaci: Strach z nálezu na slinivce!

Jiří Bartoška musel náhle na operaci: Strach z…

Už je sice doma, ale to nejhorší má ještě před sebou. Jiřímu Bartoškovi (67) kvůli nálezu na slinivce lékaři…

 

iSport.cz

Tohle je nejmocnější žena ve fotbale: Pro Chelsea zařídí všechno

Tohle je nejmocnější žena ve fotbale: Pro Chelsea…

Respektují ji hráči, vrcholoví manažeři i fotbaloví agenti. Jako poklad si ji hýčká sám majitel Chelsea Roman…

Baroš zůstává na 16 minutách. Nemělo to cenu, vysvětloval trenér

Baroš zůstává na 16 minutách. Nemělo to cenu,…

K šestnácti minutám z minulého víkendu proti Jihlavě nepřibyla v Příbrami ani vteřinka. Útočník Baníku Milan…

 

Reflex.cz

Snaží se Rusko přepsat své totalitní dějiny?

Snaží se Rusko přepsat své totalitní dějiny?

Režim v Rusku se snaží přepisovat totalitní historii země a omezuje práci nevládních organizací, které ji…

Střelec z Marysvillu Jaylen Ray Fryberg byl oblíbený a úspěšný, mezi učiteli i spolužáky

Střelec z Marysvillu Jaylen Ray Fryberg byl oblíbený…

Student, který v pátek střílel ve střední škole ve městě Marysvillu na severozápadě USA, byl podle svých…