Diskuse

Marchionne: Alfa Romeo není na prodej, hledáme nové možnosti aliancí

4.8.2014

Šéf Fiatu rázně popírá informace o prodeji Alfy Romeo nebo rovnou celého FCA, naopak má zájem o hlubší spolupráci s jinými velkými subjekty.

 

  • 60 Reagovat !

    foto smoula-nesika

    šmoula nešika 04.08.2014  10:37

    Prodej

    Stojím si za tím, že prodej AR potažmo celého koncernu Volkswagenu je až tou úplně poslední možností. V tomto se Marchionnemu ani Agnelliům vůbec nedivím. Tohle spojení by mělo pro Italy jisté výhody (marketing), ale zároveň drastické nevýhody (spory o patenty, kanibalizaci). Ale krucifix když už podniká Marchionne takové drastické škrty v reklamě a vymýšlí zajímavé záchranné plány a obratné tahy typu „uděláme to opačně než churavějící Frantíci“, neměly by se objevovat titulky, že po deseti letech ve funkci pořád „hledá“, „vymýšlí“, „mění“ atd. Držím palce, ale toto všechno vůbec moc přesvědčivě nepůsobí... (ač ten pohyb cen akcií po výkřiku o koupi VW byl zajímavý)
    • 19 Reagovat !

      foto CHerokee

      CHerokee 04.08.2014  10:58

      « Re: Prodej

      Alfa se zatím bohužel jen potácí. A místo, aby měli pořádný a prodejný pěkný sedan, tak udělali malu tvrdou motokáru, která zaostává za konkurencí a koupil by si jí jen blázen. Je to škoda.
    • 20 Reagovat !

      foto Mr-Murphy

      Mr.Murphy 04.08.2014  11:20

      « Re: Prodej

      ... ale ty titulky píše pan Fokt, ne Marchione..... :*)
      Celé léto řeší média naprosto absurdní spekulace, které popírá jak VW tak Fiat....
      • 20 Reagovat !

        foto smoula-nesika

        šmoula nešika 04.08.2014  12:38

        « Re: Re: Prodej

        Okurková sezóna a novinář, který by raději psal testy... i když - samozřejmě nemluvím jen o téhle konkrétní zprávě.
        • 00 Reagovat !

          foto mariachi

          mariachi 04.08.2014  13:08

          « Re: Re: Re: Prodej

          No, podle jeho testů z poslední doby...Raději ať píše jen ty bulvární jednoodstavečky...
        • 00 Reagovat !

          foto Gilgit

          Gilgit 04.08.2014  13:10

          « Re: Re: Re: Prodej

          Tak to nechápu. Vzdyt Fokt je prece spickový opisovac (pardon novinár) v oboru ekonomiky automobilového prumyslu, o kterého by se media typu Automotive News poprala, kdyby o nem vedela.
  • 81 Reagovat !

    foto cudzinec11

    cudzinec11 04.08.2014  11:14

    Sergio vie, co robi

    tam, kde nie su peniaze, to ide pomaly... Predavat VW? Aby bola alfa s 1.2 TSI a pedalmi z fabie? Boze chran...
    Tiez sa mi to tempo/netempo extra nepaci, ale idu spravnym smerom. Ferrari slape, Maseratti slape a bude slapat este viac, na rade je alfa, pekne zhora nadol, ich prekliatim su tie fabriky v Taliansku, ktorych sa neda zbavit. Najpodstatnejsie aj tak nie su reci o EU, ale aby udrzali Chrysler ist spravnym smerom...
    • 17 Reagovat !

      foto CHerokee

      CHerokee 04.08.2014  11:40

      « Re: Sergio vie, co robi

      A Lancia taky šlape :-) a nechybí moc a Alfa a Fiat ji budou následovat....
      • 23 Reagovat !

        foto Barrichello

        Barrichello 04.08.2014  11:57

        « Re: Re: Sergio vie, co robi

        Faitu začíná téct do bot....Brazislký trh jde dolů, evropa sice mírně nahoru, ale to Fait nezahcrání a tak to ted cleý leží na severní americe, jenže tam je potřeba investovat....problém je že za chvíli nebudou mít z čeho >:D

        Tahnout vše z provozního zisku chrysleru moc dlouho nepůjde >:D >:D
        • 50 Reagovat !

          foto Mr-Murphy

          Mr.Murphy 04.08.2014  13:13

          « Re: Re: Sergio vie, co robi

          ... tak ono se jim docela začíná dařit i v Asii, navíc teď do prodejů půjdou ty malá SUV Renegade a 500X, které prodejům taky pomůžou.... V USA se začíná prodávat CH200 a na nástupci Voyageru se taky dělá jak asi tušíš, takže ono to tak zlé nebude....

          Ale samozřejmě, histericky smajlíkovat můžeš dál :yes:
          • 00 Reagovat !

            foto Barrichello

            Barrichello 05.08.2014  09:31

            « Re: Re: Re: Sergio vie, co robi

            Jo osobákům se v USA vůbec daří, škoda že v meziroočním srovnání maj všechny modely pokles, vyjma Viperu, kterej se ale loni ještě neprodával celý rok...

            Takže to drží SUV, MPV a pikapy, kde krom Cherokee sou to všechny starý modely z dob Cerberusu a DimlerChrysler, tedy dneska už 5-8 let starý kousky. Jakpak dlouho z nich ještě půjde dojit zisk, co >:D >:D
        • 10 Reagovat !

          foto Gilgit

          Gilgit 04.08.2014  13:16

          « Re: Re: Re: Sergio vie, co robi

          A ty se radujes. Nechápu tvoji skodolibost, nechápu jak se nekdo muze radovat z toho, ze má nejaká firma problémy, s potesením komentovat kazdou negativní zprávu a zároven snizovat význam pozitivních zpráv. Nechápu to v prípade Fiatu a nechápu to v prípade jiných firem. Jiz jsem ti to párkrát zbytecne psal, ale trvám na tom, ze to je chorobná zloba a nenávist.
          • 02 Reagovat !

            foto Barrichello

            Barrichello 04.08.2014  13:44

            « Re: Re: Re: Re: Sergio vie, co robi

            Udělat z něčeho dojnou krávu a snažit se díky tomu držet nad vodou jinak skomírající kolos je asi stené, jako když by stát nalil 10 miliard do dolů.

            Jediný rozdíl je ten, že ty vydoejené peníze by se mohlo celé investovat do růstu dojné krávy a ne z toho živit moloch, který neumí udělat pořádně ani auto střední třídy a když náhodou jo, neumí ho prodat :o))
            • 10 Reagovat !

              foto Gilgit

              Gilgit 04.08.2014  13:56

              « Re: Re: Re: Re: Re: Sergio vie, co robi

              I kdyby vsechno co jsi tady napsal bylo do puntíku pravda, není normální tesit se z prípadných problému nejako firmy tak jako ty.
              • 81 Reagovat !

                foto Mr-Murphy

                Mr.Murphy 04.08.2014  14:03

                « Re: Re: Re: Re: Re: Sergio vie, co robi

                Barikovi v té teorii účelově vypadl fakt, že Fiat tuhle dojnou krávu na poslední chvíli vytáhl z hořící stodoly.... a teď, když se kravka oklepala, má Fiat tu drzost chtít od ní mlíko.... ;-)

                Prostě jen další účelové žvásty zneuznaného amerikofila.... co už...
                • 31 Reagovat !

                  foto Gilgit

                  Gilgit 04.08.2014  14:06

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sergio vie, co robi

                  :yes: :yes: :yes:
                • 02 Reagovat !

                  foto Barrichello

                  Barrichello 04.08.2014  14:44

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sergio vie, co robi

                  Dyt jí vytahovat nemusel, kdo ho nutil. >:D
                  • 60 Reagovat !

                    foto Emel

                    Emel 04.08.2014  14:49

                    « Re: Sergio vie, co robi

                    No právě... nemusel, mohl ji nechat uhořet. Ale udělal to a teď zaslouženě sklízí ovoce. Vadí to někomu?
                    • 00 Reagovat !

                      foto Barrichello

                      Barrichello 04.08.2014  14:55

                      « Re: Re: Sergio vie, co robi

                      Oni by jí uhořet ennechali, vono by Obamu a spol totiž sežralo zhruba asi 350 000 lidí v usa, mexiku a kanadě, kteří v těch závodech a subdodavatelksých rimách pracovali >:D >:D
                      A kdyby bývali nechali padnout GM, sežralo by je zhruba asi 1,4 milionu lidí po celém světě >:D :-) >:-[]
                  • 10 Reagovat !

                    foto Mr-Murphy

                    Mr.Murphy 04.08.2014  15:30

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sergio vie, co robi

                    právě proto, že si ji vytáhnul, si s ní může dělat co chce.... Dojit, prodat, nebo nechat chcípnout hlady.... a všem ostatním po tom může být akorát tak velký ho*no.... ;-)

                    Opravdu slušný komplex, 6 let plakat na stejné téma.... :yes:
              • 01 Reagovat !

                foto Barrichello

                Barrichello 04.08.2014  14:44

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sergio vie, co robi

                Znáš to pořekadlo každej chvilku tahá pilku? >:D >:D >:D
                • 10 Reagovat !

                  foto Gilgit

                  Gilgit 04.08.2014  15:00

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sergio vie, co robi

                  Ty jsi vázne ubozák. Normální, dusevne zdravý clovek se takto z problému nejaké firmy netesí, muzes to okecávat jak chces. A tech hloupých smajlíku sem muzes nasázet jeste víc, na veci to nic nezmení.
                  • 01 Reagovat !

                    foto Barrichello

                    Barrichello 04.08.2014  15:19

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sergio vie, co robi

                    Každej fandí nějakýmu manšaftu. To už tak bejvá. Kdo třeba kouká na F1 a přitom nefandí žádnýmu jezdci nebo týmu je u mě s prominutím magor. To samý asi jako koukat na zápas Dukla: Baník a nikomu z nich nefandit.....

                    Pokud fandíš něčemu a von se tam někdo nakvartýruje a začne si to vyžírat pro vlastní potřeby, je asi logický, že tomu nebudeš tleskat, tedy - pokud si duševně zdráv.

                    • 10 Reagovat !

                      foto vrkuboy

                      vrkuboy 04.08.2014  15:37

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sergio vie, co robi

                      Koukám na F1 a nefandím nikomu konkrétnímu. Chci vidět souboje, akce, předjíždění.
                      Fiat Chrysler nevyžírá. To bych mohl při tvé logice říct, že VW vyžírá Škodovku. Ano VW na Škodovce profituje, ale nebýt VW takk je Škodovka minulostí a stejné je to s Chryslerem. Nebýt Fiatu tak aby se Chrysler udržel tak by to stát musel těžce dotovat a byla by to obdoba hladové zdi.
                      Až Renault-Nissan vyžene VAZ do kladných čísel nainvestuje do něj spousty peněz a pak se jimta investice začne vracet tak taky budeš psát, že je Renault-Nissan vyžírka.
                      • 01 Reagovat !

                        foto Barrichello

                        Barrichello 04.08.2014  15:43

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sergio vie, co robi

                        Čím by to stát těžce dotovval, když ten Fiat splatil vládě dluh z provozního zisku Chrysleru a to v té době neuvedl jediný nový model, který by ještě nepřipravil Cerberus resp. DaimlerChrysler aG.

                        Můžeš mi tedy objasnit, co by ten stát musel do toho investovat oprtoi tomu když to převzal Fiat?

                        Akorát velký prd vid.... Mezitém opadla krize, zvedly se všem prodeje a firma začla zase šlapat. Jediný proč se dostala do ochrany před věřiteli bylo to, že Cerberus hradil veškeré investice do obnovy modelové řady ze zisku, a ten když mu klesl vinou slabších prodejů, neměl už kde brát a tak mu došly peníze...
                        • 10 Reagovat !

                          foto Gilgit

                          Gilgit 04.08.2014  16:39

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sergio vie, co robi

                          Ty tvoje kecy na téma Fiat a Chrysler se porád opakují, takze to co jsem ti tady nekolikrát napsal o okolnostech problému Chrysleru, kdo je zavinil atd tady nebudu opakovat.

                          Legracní je tvoje veta "Jediný proč se dostala do ochrany před věřiteli bylo to, že Cerberus hradil veškeré investice do obnovy modelové řady ze zisku, a ten když mu klesl vinou slabších prodejů, neměl už kde brát a tak mu došly peníze... " Ono to bývá vetsinou tak, ze prícinou toho, ze se nejaká firma dostane do potízí, je to, ze nekomu dojdou peníze.
                          • 00 Reagovat !

                            foto Barrichello

                            Barrichello 05.08.2014  09:05

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sergio vie, co robi

                            Cerberus byla investiční společnost, která smozřejmě do toho nebude lít miliardy z vlastních zdrojů. Tak jak to převzali to fungovalo, ovšem přišla krize a s tím nikdo při převzetí nekalkuloval...
                      • 01 Reagovat !

                        foto Barrichello

                        Barrichello 04.08.2014  15:50

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sergio vie, co robi

                        Renault si VAZ řádně koupil za řádnou cenu, nikoliv že ho dostal zadarmo od vlády a to co za něj zaplatil splatil ze zisku toho, co VAZ vydělal za rok a půl po tom co si koupili ten podíl.

                        Vidíš ten obrovský rozdíl?

                        Hele modelová Situace. Utopický příklad - VW by prodal Seat GM za 500 00 USD, GM přijde, řekne fajn hoši, udělat novou Ibizu, uděláme to s designem Sssang Yongu a jupííí do prodeje , Toledo zrušíme protože to se nám nelíbí...

                        Tedka těch 500 000 zaplatí VW za rok ze zisku Seatu, který se zázračně zvedne a potom přijdou s nápadem, že Oplu se moc nedaří a že tedy ztrátu Opla budou hradit ze zisku Seatu.

                        Super ne. Fanoušek Seatu bude nadšen.

                        No a zbytek protfolia? Ten budou dalších 5 let švihat s komsmetickýma změnama jak ho převzali od VW a bít se v prsa, jak to celý pozvedli.

                        V kostce asi názorná ukázka, jak to vede Fiat v Chrysleru.

                        Stát se tohle ve škodě či tom seatu, to by tu hejkalo lidí jak zlý GM vyžírá to, co zasel slovutný VW :o))
                    • 10 Reagovat !

                      foto Gilgit

                      Gilgit 04.08.2014  16:34

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sergio vie, co robi

                      1.
                      Clovek pri sledování nejakého sportu fandit nekomu konkrétnímu muze nebo nemusí, viz reakce nicku vrkuboy. Pokud toho, kdo nikomu konkrétnímu nefandí, oznacujes za magora, tak jenom sám ukazujes jaký jsi magor.

                      2.
                      I pokud nejakému sportovci nebo mansaftu fandím, nemusím na ty druhé nadávat nebo je zatracovat. Takze tím jsi pro mne magor na kvadrát.
                      • 00 Reagovat !

                        foto Ja-Prvni-123

                        Ja Prvni 123 04.08.2014  18:26

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sergio vie, co robi

                        a už vůbec se nebudu radovat z toho, že ten druhej si vyvrknul kotník..
                        ;-)
                        • 00 Reagovat !

                          foto Barrichello

                          Barrichello 05.08.2014  09:07

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sergio vie, co robi

                          Památná věta praví - historie a tabulky si pamatujou toho kdo byl první. Jak se tam dostal už za pár let nikdo neví.

                          Stejně jako je památná věta Colina Chapmana, že nejlepší je vůz, který se rozsype až za cílovou čarou....
      • 01 Reagovat !

        foto JaMM

        JaMM 04.08.2014  16:23

        « Re: Re: Sergio vie, co robi

        Je to jasne. Sergiovi lepi, lebo poleti prvy a nestihne ani zahasit cigaretu v popolniku. Kiez by sa to uz stalo. P.S. A Gilgit nech si necha mravoucne poznamky pre seba. :-)
        • 10 Reagovat !

          foto Gilgit

          Gilgit 04.08.2014  16:29

          « Re: Re: Re: Sergio vie, co robi

          Gilgit se nebude ptát nejakého JaMMu na to co má psát, rozkazuj si lidem ve svém okolí.

          Sergio Marchionne je velice zajímavý clovek.
          • 02 Reagovat !

            foto JaMM

            JaMM 04.08.2014  17:33

            « Re: Re: Re: Re: Sergio vie, co robi

            Tak si ho zaramuj a zaves nad postel. P.S. A imperativ! vyzera trosku inac. ;-)
            • 10 Reagovat !

              foto Gilgit

              Gilgit 04.08.2014  17:49

              « Re: Re: Re: Re: Re: Sergio vie, co robi

              Nebudu s tebou diskutovat o imperativu a uz vubec ne o osobe Marchionneho. Evidentne se zmuzes jen na prihlouplé poznámky.
              • 01 Reagovat !

                foto JaMM

                JaMM 04.08.2014  17:54

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sergio vie, co robi

                Gilgit, si rychlejsi a pruznejsi ako 500 Nm.
                Teraz vsak pozorne citaj.
                Uz v roku 1980, citas dobre, mal moj kamarat AR 1750 GTV a uslo sa aj mne. Zazil som s nou nezabudnutelne chvile.
                [odkaz]
                Takze, ked stale pocuvam Marchionneho Neverending Story, co bude, tak som vytoceny. A pravom!
                • 10 Reagovat !

                  foto Gilgit

                  Gilgit 04.08.2014  19:36

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sergio vie, co robi

                  To co píses absolutne chápu. Já taky nechápu nekteré Marchionneho kroky co se týce znacky Alfa Romeo a na jeho míste bych prinejmensím mlcel nez abych prezentoval plány které nejsou reálné. Ale na druhé strane Marchionne udelal, pokud mluvíme o celém koncernu Fiat, radu dobrých rozhodnutí. Takze tvrdit, ze Marchionne delá vsechno spatne, je nesmysl.
                • 00 Reagovat !

                  foto smoula-nesika

                  šmoula nešika 05.08.2014  09:46

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sergio vie, co robi

                  1750 GTV - to je vskutku nádherný kus techniky, nedávno o něm mluvil i Čtvrtníček v rozhovoru pro SM. :yes:
    • 33 Reagovat !

      foto Dinar

      Dinar 04.08.2014  13:07

      « Re: Sergio vie, co robi

      Škoda, že nebyl před třiceti lety internet a nemůžeme z archivu vytáhnout pláč alfistů, když padla pod fiat, motůrky a pedály z lidových fiatů... Jinými slovy, svět nezačal v roce 2000, cudzinče. >:D
  • 30 Reagovat !

    foto Arese

    Arese 04.08.2014  11:53

    Už aby tu ta Giulia byla!

    Budoucnost Alfy stojí a padá s novou Giulií. Její příchod se blíží a podle všech zpráv by to měla být megabomba. To ovšem bude nový malý sedan Jaguaru taky a ten příjde již zanedlouho, nemluvě o již etablované nejnovější 3-er od BMW a C-klasse... Alfa to prostě bude mít hrozně těžké... :-O Nezbývá než držet palce a modlit se...
    • 15 Reagovat !

      foto CHerokee

      CHerokee 04.08.2014  12:17

      « Re: Už aby tu ta Giulia byla!

      Alfa nemůže konkurovat D3, stejně jako se to nepovede (a už jednou nepovedlo s X-Typem) Jaguaru. Měli by to směřovat na Mondeo a Passata, tam mají šanci, když budou cílit na srdíčko. Kvalitou ani tam, samozřejmě.
      • 20 Reagovat !

        foto zlysoused

        zlysoused 04.08.2014  12:24

        « Re: Re: Už aby tu ta Giulia byla!

        Konkurovat D3 samozřejmě může, to může třeba i Dacia. Akorát to nepůjde jako mávnutím kouzelného proutku, ale dlouhodobým budování kvalitního portfolia a image.
      • 20 Reagovat !

        foto martin-filak

        martin.filak 04.08.2014  12:38

        « Re: Re: Už aby tu ta Giulia byla!

        Upřímně... kvality Mondea a Passatu jsou sporné a pokud si dají jen trochu záležet (ten dlouhý vývoj by tomu mohl nasvědčovat), tak je mají s přehledem v kapse. >:-[]
        • 01 Reagovat !

          foto Emel

          Emel 04.08.2014  12:52

          « Re: Re: Re: Už aby tu ta Giulia byla!

          Dlouhý vývoj nasvědčuje spíš neschopnosti / nízké prioritě v rámci koncernu než tomu, že by si "dávali záležet".

          90% těch, co měli novou 159, dnes jezdí autem od konkurence. Kolik z nich se k Alfě vrátí?

          Passat je univerzální manažerské auto, v tom mu Alfa nikdy konkurovat nebude. Alfa se svým sportovním duchem musí postavit proti BMW 3... což je mimochodem také nejprodávanější auto ve třídě.
          • 00 Reagovat !

            foto CHerokee

            CHerokee 04.08.2014  13:02

            « Re: Re: Re: Už aby tu ta Giulia byla!

            Konkurence BMW 3er si myslím je přímá cesta do hrobu. Téměř nikdo nedá za Alfu milion. V Americe má špatnou pověst, v Asii ji nikdo nezná a v Evropě s ní nejsou nejlepší zkušenosti, co se týká kvality.

            Právě auta jako jsou zastaralé Mondeo a Passat jsou bez kousku emocí a šmrncu. V této cenové relaci má možná šanci. V nižší střední se to s Giulettou moc nepovedlo, protože je příliš drahá.

            Ale jinak souhlasím. Potácející se značka, která neobměňuje modely včas nebudí zrovna respekt. V posledních letech moře slibů a výsledkem je pouze 4C, která se je naprosto okrajovou záležitostí.
            • 02 Reagovat !

              foto Dixik2

              Dixik2 04.08.2014  13:05

              « Re: Re: Re: Re: Už aby tu ta Giulia byla!

              Passat je teď nový a na nové platformě a nové Mondeo bude v prodeji od listopadu 2014 v ČR.
            • 10 Reagovat !

              foto Emel

              Emel 04.08.2014  13:22

              « Re: Už aby tu ta Giulia byla!

              Alfa musí nutně mířit jinam než mainstreamový Passat (globalizované Mondeo nechme chvíli stranou). Musí hrát na emoce, na sportovní notu. Jak je Passat trošku horší A4, může být Alfa trošku horší 3er. Ano, taky trošku levnější.

              Giulietta není zase tak drahá... vlastně nevím, v čem přesně je problém. Absence kombíku? Nezájem trhu o Alfu jako značku? Nebo se lidem zase tolik nelíbí?
            • 00 Reagovat !

              foto smoula-nesika

              šmoula nešika 04.08.2014  13:23

              « Re: Re: Re: Re: Už aby tu ta Giulia byla!

              Tak přímo 3er snad chtít konkurovat nebude, ale najít mezírku v trhu mezi mainstreamem a prémií určitě ano. Rozhodně si nemyslím, že by měla začínat na miliónu, i když známe české zastoupení Fiatu... Půjde o to udělat relativně kompaktní, praktický a v základu ne moc drahý sportovní sedan s rozsáhlou nabídkou motorizací. Něco jako bývala mírně futuristická 75 a do jisté míry i 156, ale s odolnějším podvozkem.

              Giulietta měla hlavně v těchto končinách mizerný marketing. Taky asi zákazníci nepochopili, že se 147 transformovalo na malé MiTo a větší Giuliettu. V Itálii víc táhla větší a luxusnější Delta. Přitom to je až na detaily jako systém DNA kvalitně udělané auto. Anebo je to vzhledem, který není už tak kompaktní a příď je taková... divná. Z toho všeho je třeba se poučit.

              V Americe je to s Alfou tak - v 60. letech úspěch a sebevědomé ceny, ale sedmdesátá a osmdesátá byla bouřlivá - problémy s kvalitou, obrovské ztráty z výroby na jihu Itálie - a na začátku devadesátek nebyly modely špatné, ale image klesala, Spider stárnul, marketing kostnatěl, dealeři se bouřili, tak AR zdrhla do Evropy, kde je to dnes bohužel to samé...

              Nový Spider vyráběný u Maserati by mohl v Americe lesk vrátit. Ale chce to chladnou hlavu a zdravé sebevědomí, což dnes pod Fiatem a bez motorsportu Alfa úplně nedává.
              • 00 Reagovat !

                foto ericn

                ericn 04.08.2014  19:52

                « Re: Re: Re: Re: Re: Už aby tu ta Giulia byla!

                Hlavně by Alfa potřebovala silného partnera v zádech, což jak vidíme, FIAT dnes opravdu není. Ničí Alfu stejně jako zničil Lancii. Portfolio v troskách, střední třída vyklizená, zbytkové 2 modely s divným designem a zajímavý okrajový sporťák za velké peníze, co Alfu nespasí. Pak jsou jen každé 3 měsíce výkřiky a sliby, jak ji pan účetní postaví na nohy...

                Alfo je mi tě opravdu líto, kde je ten úžasný italský design 60-90 let? Např. GTA, Gulia, 33 Stradale, GTV, Alfeta, GTV ale i 33, 75 či 156 :yes:
                • 10 Reagovat !

                  foto smoula-nesika

                  šmoula nešika 05.08.2014  09:51

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Už aby tu ta Giulia byla!

                  Alfa se z problémů vždycky „nějak“ vyhrabala. I za cenu ztráty image. Předpokládám, že účetní jednoho dne s úsměvem na tváři ukáže Giulii a pak i Spider, přičemž bude automobilka už skoro v krachu, ale se solidní image, no a pak představí SUV... která snad zas na pár let ta nepříznivá čísla zvrátí. Ale s Italy je to tak, že dokážou maličkostí zazdít celé velkolepé dílo.
                  • 00 Reagovat !

                    foto ericn

                    ericn 07.08.2014  17:39

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Už aby tu ta Giulia byla!

                    Jo, to je třeba příklad Giulietty. Celkem povedené auto až na předek, tam designově hoodně ztrácí. Příliš sebevědomá cena na začátku a "nulová" propagace se na ní podepsali taktéž... ;-\
          • 20 Reagovat !

            foto grifith

            grifith 04.08.2014  14:22

            « Re: Re: Re: Re: Už aby tu ta Giulia byla!

            90% těch, co měli novou 159 a jsou fanoušky italské značky, toto vozidlo stále mají, protože adekvátní náhrada tohoto modelu podle mě neexistuje. Snad v poslední době by se dalo uvažovat nad tebou zmíněnou 3er. :-!
            • 00 Reagovat !

              foto Emel

              Emel 04.08.2014  14:41

              « Re: Už aby tu ta Giulia byla!

              No ne, počkej... pokud s tím autem někdo intenzivně jezdí, pak ho potřebuje za 4-6 let vyměnit za nové. Od nejúspěšnějších let 2006-2007 jdou ale prodeje takto: 57t -> 65t -> 45t -> 25t -> 15t -> 10t -> 4t -> 297. Tedy majitelé, co auto koupili v letech 2006-2008, ho buď už vyměnili za nové, nebo to v nejbližší době musí udělat.
              • 00 Reagovat !

                foto grifith

                grifith 04.08.2014  15:24

                « Re: Re: Už aby tu ta Giulia byla!

                To ano, může být, avšak ne každá 159ka projde rukou obchoďáků, kteří nahrkají prvních 200 tisíc za 3-4 roky. Ono popravdě v naší vlasti jezdí z 95% AR159 pořízených jako dovezené ojetiny a těch majitelů, kteří si toto vozidlo pořidili v ČR jako nové, moc nebude.
                Aktuálně bych měl s výběrem nějaké adekvátní náhrady opravdu problémy.
                • 00 Reagovat !

                  foto Emel

                  Emel 04.08.2014  16:16

                  « Re: Už aby tu ta Giulia byla!

                  Tak to je přece typický životní cyklus auta střední třídy... koupí se do firmy, tam nalítá 150-250t za +-5 let, poté si to koupí někdo domů a jezdí s tím dalších 10-15 ročně. A to první jsou přesně ti zákazníci, které si Alfa musí udržet... nadšenci z řad soukromníků, co si koupí nové auto za 900t na 20 let a chodí se na něj dívat do garáže, to nezachrání.
                  • 00 Reagovat !

                    foto grifith

                    grifith 04.08.2014  16:42

                    « Re: Re: Už aby tu ta Giulia byla!

                    Vím, jsem idealista a máš pravdu, tak by to být mělo. Určitě automobilku nezachrání několik nadšenců, ale fleetové prodeje. Povedlo se to částečně v domovině, ale mimo, to už byl problém. Bohužel, nemyslím si, že by tento model měl nějaké výraznější nedostatky...
                    • 00 Reagovat !

                      foto Emel

                      Emel 04.08.2014  16:55

                      « Re: Už aby tu ta Giulia byla!

                      ...zejména ve střední třídě. U menších aut je podíl soukromníků asi větší. :yes:
                      • 00 Reagovat !

                        foto grifith

                        grifith 04.08.2014  16:57

                        « Re: Re: Už aby tu ta Giulia byla!

                        ;-) :yes:
                        • 00 Reagovat !

                          foto martin-filak

                          martin.filak 04.08.2014  19:46

                          « Re: Re: Už aby tu ta Giulia byla!

                          Dařit by se vcelku mohlo hlavně po investicích do reklam a propagace... je fakt, že celkově mají v naší domovině problém zpropagovat jakýkoliv model koncernu, který to potřebuje (nemyslím Maserati a Ferrari, které propagaci viloženě nevyžadují). A pokud bude Giulia po těch slibech opravdu stát za to, musí se o tom zákazníci dozvědět, protože AR není v situaci, kdy by davy v očekávání čekaly na nový model jako je tomu u Passatu atd., kde VW, BMW i Ford sypou do reklam obrovské peníze.
                          • 00 Reagovat !

                            foto grifith

                            grifith 04.08.2014  20:26

                            « Re: Už aby tu ta Giulia byla!

                            Určitě je reklama jednou z oblastí, kde by měla při uvádění a propagaci modelů zabrat. Dnes celý koncern na reklamu nedá, což je škoda. Ale ono kromě 500vek v několikerých verzích není ani pořádně co propagovat...
      • 11 Reagovat !

        foto Dinar

        Dinar 04.08.2014  13:15

        « Re: Re: Už aby tu ta Giulia byla!

        Na Jaguar bych si docela vsadil, druhý pokus berou mnohem vážněji než xtype, žádné mondeo v obleku klasického jaguaru, naopak technologická vyspělost, hliník v této třídě je špičková záležitost, mnohem lepší než třeba adorovaný vzduch céčka, věc vhodná spíše pro těžké limuzíny. Alfa je naprosto jinde, má se vracet do segmentu "zdola", jaguar jde "shora", to je vždycky snažší, viz. např. úspěchy BMW a MB se sestupy do nižších tříd, například takové CLA, to že se prodává, považuju za marketingový majstrštyk desetiletí.
        • 10 Reagovat !

          foto pargi

          pargi 04.08.2014  13:37

          « Re: Re: Re: Už aby tu ta Giulia byla!

          Já to za takový marketingový majstrštyk moc nepovažuji, pár jsem jich viděl na silnicích a vypadá překvapivě skvěle :yes:
          • 00 Reagovat !

            foto CHerokee

            CHerokee 04.08.2014  14:15

            « Re: Re: Re: Re: Už aby tu ta Giulia byla!

            Přesně tak. Navíc s možností pohonu 4x4, krásné auto. Hliník je fajn, ale C Klasse ho má taky.... vzduchové pérování doporučuju Dinarovi vyzkoušet. Protože toto nemá ve své třídě konkurenci ;-) a Jaguar ho neumí na obě nápravy ani u XJ. Přesto Jaguaru fandím, nicméně v silnou konkurenci D3 nevěřím
            • 00 Reagovat !

              foto Dinar

              Dinar 05.08.2014  07:18

              « Re: Re: Re: Re: Re: Už aby tu ta Giulia byla!

              Jel jsem s tím, to auto je pohodlné, ale na svou velikost (relat. malé) je těžkopádné, prostě dělá dojem spíš éčka, ale proč, když éčko existuje. Chápu, že je to záměr, dostat pocitový luxus do střední, ale vzhledem k tomu, že to kvůli ceně bude u céčka okrajová záležitost, je z mého pohledu lepší a vyspělejší auto, které bude mít nějakou konstrukční výhodu v základu, viz. hliníková kastle jaguaru znamenající nízkou váhu. Jsem zvědav na céčko na klasickém podvozku, s tím jsem zatím nejel.
          • 00 Reagovat !

            foto mariachi

            mariachi 04.08.2014  20:36

            « Re: Re: Re: Re: Už aby tu ta Giulia byla!

            Vypadá překvapivě skvěle, ale jen na některých propagačních fotkách.
            Jinak je to disproporční paskvil.
            • 00 Reagovat !

              foto pargi

              pargi 05.08.2014  08:47

              « Re: Re: Re: Re: Re: Už aby tu ta Giulia byla!

              Já jeden zaparkovaný dlouze obcházel a líbí se mi. Od té chvíle mi přijde zbytečná celá třída a :-)
      • 00 Reagovat !

        foto Ja-Prvni-123

        Ja Prvni 123 04.08.2014  18:30

        « Re: Re: Už aby tu ta Giulia byla!

        je to smutný.. ale tohle platilo před pár lety - dneska už ne.
        Mercedes C snad ještě jakž takž.. ale ani tam už to není extra divadlo.
        BMW 3 je prostě "po sezóně"... a trpce úsměvný byl závěr testu britského autocaru.. na současné trojce je nejlepším zážitkem její kvalitní CD přehrávač...
        :-!
        • 10 Reagovat !

          foto Dinar

          Dinar 05.08.2014  07:19

          « Re: Re: Re: Už aby tu ta Giulia byla!

          >:D >:D Jo, jo, jednou přijde alfa a dá všem na zadek.
          • 10 Reagovat !

            foto mariachi

            mariachi 05.08.2014  07:37

            « Re: Re: Re: Re: Už aby tu ta Giulia byla!

            No - jestli bude mít lepší cédéčko, než F30... >:D >:-[]
    • 10 Reagovat !

      foto pargi

      pargi 04.08.2014  13:25

      « Re: Už aby tu ta Giulia byla!

      Střední třída není zrovna segment, který dneska frčí. Navíc je tady docela těsno. Osobně mám strach, že sedan ve střední třídě bude to poslední, co Alfa předvede (nepřijde-li s ohlášeným SUV a pod.).
      • 00 Reagovat !

        foto zlysoused

        zlysoused 04.08.2014  13:35

        « Re: Re: Už aby tu ta Giulia byla!

        Přesně, přesně.
      • 10 Reagovat !

        foto Emel

        Emel 04.08.2014  13:44

        « Re: Už aby tu ta Giulia byla!

        No... za 2013 má 3er prodeje na úrovni Focusu / Astry jakožto top 2-3 v mainstreamových kompaktech. I proto říkám, že vidím řešení v pozicování Alfy nad mainstream...

        PS: mluvím o Evropě... o prodejnosti Alfy v USA apod. spekulovat nechci, mimoevropským trhům nerozumím.
        • 00 Reagovat !

          foto pargi

          pargi 04.08.2014  13:46

          « Re: Re: Už aby tu ta Giulia byla!

          To jsou prodeje 3-er. Jaký je ale vývoj prodejů aut v celé třídě? Řekl bych, že když dobře, tak stagnuje, obávám se ale, že klesá. Vařím z vody, čísla se mi hledat nechce.
          • 00 Reagovat !

            foto Emel

            Emel 04.08.2014  14:35

            « Re: Už aby tu ta Giulia byla!

            Tohle se těžko hodnotí. Masivní propad je spojený s krizí, tedy s rokem 2008. Pak samozřejmě... vlajkovou lodí mainstreamové střední třídy je Passat, který je teď před generační obměnou na 156.000ks / rok. Až jeho nová generace definitivně ukáže, jestli je posilování prémie na úkor mainstreamu všeobecný trend, nebo jestli to souvisí jen s generační obměnou... jinými slovy, jestli se Passat dokáže vrátit někam k 300.000, nebo aspoň 250.000.

            Aktuální čísla mě ale vedou k doporučení vyrábět spíše levnější 3er než sportovnější Passat...
            • 00 Reagovat !

              foto pargi

              pargi 04.08.2014  14:50

              « Re: Re: Už aby tu ta Giulia byla!

              ...společně s nějakým SUV a menším crossoverem místo neúspěšné Giuelietty. To by spíš mohlo zabrat. Ale o tom ať se Sergio poradí raději s Topperem :-)
  • 31 Reagovat !

    foto CuoreNesportivo

    CuoreNesportívo 04.08.2014  15:02

    159

    Byl jsem hrdym majitelem GT a ted nemene hrdym majitelem 159 a jezdim naprosto bez problemu 25 tis km rocne. Bylo ovsem treba vy*ebat kujvitka typu swirl,EGR,DPF,coz se sere ale vsem autum. Ted je to 100% spolehliva a navic nadherna kara,za kterou se kdekdo otaci,ikdyz nedela rachot jak sportak ;-) Kdyz do ni sednu,jsem v jinem svete,kdyz nasypu obrok svym 250 kobylkam,leti to jak strela...ne,proste kdo v tom nesedel,nepochopi. Jsou auta a Auta,nebo-li mazlici,pamatuji se ze i s GT jsem obden,po praci,vyrazil aspon na 20km projizdku po okoli. Tohle majitel Dacie ci Skody asi nepochopi ;-)
    • 20 Reagovat !

      foto Emel

      Emel 04.08.2014  16:13

      « Re: 159

      Já jen doufám, že naftová 159 s vykuchaným DPF není obrazem zoufalství, ve kterém se nachází celá Alfa, ale jen příkladem toho, že žádná značka si své zákazníky nevybírá.
      • 12 Reagovat !

        foto Barrichello

        Barrichello 04.08.2014  16:20

        « Re: Re: 159

        Vlastně geniální stroj. Stačí vykuchat půl motoru a jak to šlape pane, a ty kouřový efekty. To bude jak ten Peugeot tuhle, nádhernej modrej dým. Taky mu to jelo, měl smůlu že mě to jede víc, taky důvod proč mít V8...

        za těmahla autama zásadně nejzdím, tam házím myšku bezmilosrdně, tohle čuchat nebudu ani omylem. To je o zdraví.
        Kupte si pořádný auto nebo s tím jezděte po poli :o))
      • 21 Reagovat !

        foto Barrichello

        Barrichello 04.08.2014  16:25

        « Re: Re: 159

        Tohle kdyby hlídaly STK....to by byl vzdoušek panečku.....tak 35% sazometů by legálně nikdy neprošlo emisema.

        Protože sou to vykuchaný ludry co vobjely 3x zeměkouli, kdo ví naco to vůbec jezdí, dpf vyndaný, všechno zaslepený a vykuchaný a občas ještě k tomu čipnutý.
        A hlavně že to jede za 6 na sto, tak tomu pořádně naložit na světlech nebo na konci vesnice, z vejfuku jde dým, že 815ka Tatra hadr.....

        proti tomu je V8 benzín z roku 1950 ekologicky šetrný stroj.....
      • 00 Reagovat !

        foto pargi

        pargi 04.08.2014  16:27

        « Re: Re: 159

        Docela úsměvné (nemyšleno až tak v dobrém) naftové cuore sportivo 8-s
        • 00 Reagovat !

          foto smoula-nesika

          šmoula nešika 04.08.2014  16:46

          « Re: Re: Re: 159

          ... zvláště pokud si někdo na očouzenou záď nalepí pověstný zelený čtyřlístek. [odkaz]
        • 00 Reagovat !

          foto grifith

          grifith 04.08.2014  16:56

          « Re: Re: Re: 159

          Pouze s benzínovými motory by Cuore Sportivo dojezdilo už před patnácti lety, takto si to natáhli pouze o něco málo více než jednu dekádu. Bohužel :-(
          • 10 Reagovat !

            foto pargi

            pargi 05.08.2014  09:06

            « Re: Re: Re: Re: 159

            Nejde ani tak o naftový motor v Alfě. Jde spíš o někoho, kdo v duchu toho cuore sportivo vykuchá půlku motoru a ještě to poladí tak, aby otravoval čoudem všechny řidiče a lidi kolem ;-\
            • 10 Reagovat !

              foto grifith

              grifith 05.08.2014  09:14

              « Re: 159

              Tak to jo, původně jsem měl pocit, že jde právě o spojení nafty s cuore sportivo. Kuchání motoru také v žádném případě nepodporuji a myslím si o tom své.
    • 00 Reagovat !

      foto smoula-nesika

      šmoula nešika 04.08.2014  16:41

      « Re: 159

      To s DPF sis klidně mohl odpustit...
    • 00 Reagovat !

      foto grifith

      grifith 04.08.2014  16:53

      « Re: 159

      Holt až budeš vybírat auto příště, tak už třeba bude v pořádku >:D
    • 00 Reagovat !

      foto mariachi

      mariachi 04.08.2014  20:52

      « Re: 159

      Kdes vzal 250 kobyl s DPF?
      • 00 Reagovat !

        foto CuoreNesportivo

        CuoreNesportívo 04.08.2014  21:07

        « Re: 159

        Mariachi, samozrejme DPF je ven fyzicky i v softu, a s tim vetsim turbem z toho dostanes az 270 kobyl, ale to uz je strop bez mechanickych uprav. Mi to staci takto, hlavne kroutak kolem 500 Nm je velmi prijemny ;-)

        To grifith: nekupoval jsem nove, predpokladam ze jakekoli 3 roky stare auto bude mit uz urcite mouchy-a pokud je to naftak, budes mit zasrany motor sazema i na baworovi at chces nebo ne
        To smoula nesika: bez obav, necoudi, ani na plny kotel...to nesmis chipovat pres Slevomat >:D
        • 00 Reagovat !

          foto grifith

          grifith 04.08.2014  21:34

          « Re: Re: 159

          Nevím dle čeho předpokládáš, že každé 3leté auto bude mít mouchy, zasviněný motor sazemi apod. Bude-li v autě jezdit prase, dávat olej po 30-40 tisících, pak to možné je. Je to o předchozím majiteli a jeho chování k autu. Osobně vykuchávání "vnitřností" jak jsi popsal ty nepodporuju.
          • 00 Reagovat !

            foto CuoreNesportivo

            CuoreNesportívo 04.08.2014  21:55

            « Re: 159

            Pokud za ty tri roky najedes 10 tisic, sorry, neni co resit >:D Otci (duchodce) na 2 roky starem Hjoondee uhnila priruba vyfukoveho svodu, najeto 30 tis, myslis ze je to tim, ze s 1.4 crdi jezdi jako prase? Vykuchavani nepodporujes? A kuchal jsi nekdy? Rozdil v nizkych otackach je nebetycny, i s puvodnimi 154 kW mi to pri rozjezdu chciplo, kdyz jsem se kochal, dusi to otacky jak prase a motor se trepe jak zmokly ratlik. Jak je rozdil mezi tim, kdyz u slusne vyladeneho motoru vyfukuji primerene saze neustale, nebo je zachytavas v dpfku, a pak je naraz vyfouknes v lese? Az nebudu denne potkavat hulici avie a tatry, nebudu z okna sledovat diesellokomotivu,hodinu hulici na miste na nadrazi v zime jen tak,pak budu kolegialni i ja...a budu si zasirat sazema vlastni motor,sani, a jezdit kvuli nedovirajicĐmu egru co pul roku do servisu!
            • 00 Reagovat !

              foto grifith

              grifith 04.08.2014  22:06

              « Re: Re: 159

              No dobrá, nebudu ti brát názor, mám jiný a to jsem měl několik nových aut.
              Myslím, že snad správně chápeš slovo nepodporuji. To znamená, že jsem to nedělal a dělat to nikdy nebudu, protože nemám nejmenší důvod... Ale je to věcí každého, ať si třeba vyrve výfuk... a já si o tom mohu myslet svoje :-!
            • 00 Reagovat !

              foto pargi

              pargi 05.08.2014  09:15

              « Re: Re: 159

              Jenomže ty avie, tatry a dieselmašiny mají úplně jiné vstřikování, částice z nich nejsou tak drobné, na rozdíl od tvé alfy, kde vstřikovače rozpráší naftu na úplnou mlhu, po prohoření vyletí z výfuku částice tak drobné, že se po vdechnutí nezachytí na sliznicích, ale putují dál a tam páchají velké škody. Takže když už vlastně o věci nic nevíš, nebuď příště hovado a nech filtr a egr tam, kde mají být.
            • 01 Reagovat !

              foto Emel

              Emel 05.08.2014  11:08

              « Re: 159

              Ne, sorry... pokud nejsi schopen udržovat auto v odpovídajícím technickém stavu, měl bys raděj jezdit vlakem. A ještě se bít v prsa, jak to bez toho filtru hezky jede :no: . Upřímně mám větší respekt k Hyundai 1.4CRDi tvého otce než k 159 s vykuchaným filtrem.
        • 10 Reagovat !

          foto mariachi

          mariachi 05.08.2014  07:39

          « Re: Re: 159

          Měl jsem na mysli: Co to tam máš za motor?

          Jestli tu básníš o cuore sportivo a sedláš ojetej dehet, tak jsi jen další z řady šetřivejch pozérů.
          • 00 Reagovat !

            foto CuoreNesportivo

            CuoreNesportívo 06.08.2014  12:25

            « Re: Re: Re: 159

            Sám jsi pozér >:D Jen si jezdi za 5 kaček na kilák, kabrňáku, s parametricky shodným křišťálově čistým cuóre sportííívo benzíííno >:D >:D >:D
    • 10 Reagovat !

      foto Dinar

      Dinar 05.08.2014  07:22

      « Re: 159

      Nádhera, není co dodat. >:-[] >:-[] :yes:
      • 10 Reagovat !

        foto mariachi

        mariachi 05.08.2014  07:40

        « Re: Re: 159

        Jako bych tu v e-vzduchu začuchal ironii >:D
  • 20 Reagovat !

    foto Mr-Murphy

    Mr.Murphy 04.08.2014  16:40

    OT: článek u "konkurence"

    .... na jiném českém webu o autech vyšel na téma spojení FCA a VW docela zajímavý článek.... i když je také v rovině spekulací, aspoň jej psal člověk, který ví, kolik je 1+1 :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto smoula-nesika

      šmoula nešika 04.08.2014  16:42

      « Re: OT: článek u "konkurence"

      Autoforum?

      Edit: Je tomu tak... :-!
    • 00 Reagovat !

      foto honzyk

      honzyk 04.08.2014  19:38

      « Re: OT: článek u "konkurence"

      No a slováci píšou o chystaném SUV které prý bude mit společnou platformu s Volvem. Pro mně je překvapivé info i to že už nová XC 90 se vyvíjí ve spolupráci s Alfou. Nemáte někdo tušení co je na tom pravdy ?
      [odkaz]
      • 00 Reagovat !

        foto smoula-nesika

        šmoula nešika 05.08.2014  09:56

        « Re: Re: OT: článek u "konkurence"

        Hmm. Píšou aspoň, odkud to ukradli? Vidím to prvně. A bylo by to zajímavé. V případě SUV by nemuselo jít ani tolik o onu italskou image jako u Spideru, který byl pro letošek zazděn s tím, že „MX-5 s logem Alfy vyráběná v radioaktivním městečku je málo italská“.
        • 00 Reagovat !

          foto honzyk

          honzyk 05.08.2014  16:43

          « Re: Re: Re: OT: článek u "konkurence"

          To právě nevím, jedinou další zprávu jsem našel na autofóru, které se odvolává na autoexpress. [odkaz]
  • 00 Reagovat !

    foto Ja-Prvni-123

    Ja Prvni 123 04.08.2014  18:38

    No.. sice nadáváme.. ale pořád na to skáčem

    a divoce diskutujeme pod nesmyslnými články, jejichže jediným cílem je zvýšit počet kliknutí.

    A víte, že Zetor prý chce kupovat Lamborghini?

    No fakt.. klidně by mohli.. možná.

    :-!
    • 00 Reagovat !

      foto mariachi

      mariachi 05.08.2014  08:03

      « Re: No.. sice nadáváme.. ale pořád na to skáčem

      Tak podle zástupců bangladéškého magazínu Riksha Inside, kteří mají nejmenované zdroje přímo ve fabrice, už proběhla tajná schůzka uprostřed lánu kukuřice na Břeclavsku.
      Doufejme, že ta schůzka dopadla pro nás dobře a logo s plemenným bejkem se objeví na Zetorech už v roce 2047.
      • 00 Reagovat !

        foto smoula-nesika

        šmoula nešika 05.08.2014  09:56

        « Re: Re: No.. sice nadáváme.. ale pořád na to skáčem

        >:D :yes: Ty seš dneska ňákej veselej...
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Víc vojáků i kvalitní boty: Šlechtová představila svoje plány s ministerstvem obrany

Víc vojáků i kvalitní boty: Šlechtová představila…

Na výstroj vojáků a technické vybavení armády se během svého funkčního období zaměří ministryně obrany Karla…

Zavřené obchody o svátcích? Víme, kdy si můžete o Vánocích nakoupit

Zavřené obchody o svátcích? Víme, kdy si můžete o…

Na Vánoce by se měli Češi předzásobit. Díky zákonu totiž zůstanou po několik dnů obchody s prodejní plochou nad…

 

iSport.cz

Motor doma poprvé v sezoně padl! Do čela jde po výhře 6:0 Energie

Motor doma poprvé v sezoně padl! Do čela jde po…

Hokejisté Karlových Varů zvítězili v 31. kole první ligy v Benátkách nad Jizerou 6:0 a díky lepšímu skóre se…

Náhrada, pokud odejde Trpišovský? Na radaru Liberce je i Holoubek

Náhrada, pokud odejde Trpišovský? Na radaru Liberce…

Jak informoval deník Sport již v pátek, David Holoubek se na doporučení ocitl na seznamu vytipovaných trenérů…

 

Reflex.cz

První Češka na Dakaru: Chlapi nesou těžce, když je předjede culík, ale já si to užívám

První Češka na Dakaru: Chlapi nesou těžce, když je…

Pouštními dunami v Maroku se řítí čtyřkolka. Od kol odlétávají mračna písku. Stroj skáče a klesá po…

Femme fatale Anita Pallenbergová: Krásná blondýna, která si pohrávala s drogami a s Rolling Stones

Femme fatale Anita Pallenbergová: Krásná blondýna,…

Exkluzívní blondýna, o níž se říkalo, že je šestým členem britské skupiny Rolling Stones. Přitom na nic nehrála…