Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Marchionne má s Alfou Romeo velké plány

Renesance italské automobilky Alfa Romeo má odstartovat v roce 2014.
Zpět na článek
10. 8. 2012 09:31
10. 8. 2012 09:38
10. 8. 2012 09:51
10. 8. 2012 10:28
10. 8. 2012 10:38
10. 8. 2012 10:54
10. 8. 2012 11:44
10. 8. 2012 12:47
10. 8. 2012 12:52
10. 8. 2012 15:28
10. 8. 2012 10:21
10. 8. 2012 10:29
10. 8. 2012 10:57
10. 8. 2012 11:09
10. 8. 2012 14:23
10. 8. 2012 10:39
10. 8. 2012 10:43
10. 8. 2012 10:46
10. 8. 2012 11:00
10. 8. 2012 11:12
10. 8. 2012 11:23
10. 8. 2012 14:35
10. 8. 2012 14:58
10. 8. 2012 10:59
10. 8. 2012 10:48
10. 8. 2012 10:58
10. 8. 2012 11:05
10. 8. 2012 11:14
10. 8. 2012 11:48
10. 8. 2012 12:09
10. 8. 2012 12:24
10. 8. 2012 14:15
10. 8. 2012 14:21
10. 8. 2012 14:29
10. 8. 2012 19:06
12. 8. 2012 13:50
10. 8. 2012 10:45
10. 8. 2012 10:54
10. 8. 2012 11:07
10. 8. 2012 11:34
10. 8. 2012 22:51
Avatar - Dinar
10. 8. 2012 09:31
Ještě
by nám měl Marchione říct, které pětiletky se tyhle plány týkají, za posledních patnáct let o alfě nečteme prakticky nic jiného než plány. Tak snad už to tentokrát bude alespoň částečně i realita. A jestli udělají giulii jako zadokolku, tak jim zatleskám. ;-)
Rozbalit vlákno
9
10. 8. 2012 09:38
Re: Ještě
Dnes zase nemusím psát já >:-[] :yes:

Angláni se opravdu odvolávali na hovor s někým z vývoje ohledně RWD...
Avatar - Dinar
10. 8. 2012 09:51
Re: Ještě
Přijít do střední dvě nové zadokolky, jag a alfa, hned by byl svět zas o kousek veselejší. ;-)
Avatar - T613
10. 8. 2012 10:28
Re: OT: Jag
je možné, že jsem zahlédl XF kombi nebo jsem měl vidiny a měl bych přestat jíst tu houbovku? >:-[]
10. 8. 2012 10:38
Re: OT: Jag
Je to možný...ani se na něj nechci jít koukat :-)
Avatar - T613
10. 8. 2012 10:54
Re: OT: Jag
jestli je to on, tak má stejnou barvu jako tvůj :-)
10. 8. 2012 11:44
Re: OT: Jag
můj Matiz? To je skvělý >:-[]

Ale teď jsem viděl jednoho se smajlíkama, možná taky naaplikuju :-)
Avatar - T613
10. 8. 2012 12:47
Re: OT: Jag
tys prodal stodvaciáška? :-O :'-(
10. 8. 2012 12:52
Re: OT: Jag
Jistě, bezpečnost novýho auta je vždy lepší, ne? A hlavně, skoro to nežere a v dlouhým, táhlým...však co ti budu vyprávět... :-)
10. 8. 2012 09:56
Už to tady chybělo, a je to tu.....
zase jedno ze stovek prohlášení Pana Velkohubého, nicméně z článku víceméně vyplývá, že pokud vůbec, tak to bude spíš přebouchaný Dodge Dart, než Alfa.....hlavně to zacílení na BMW3 a Audi 4 mně dostalo. Jestli by nebylo lepší v tichosti vyvinout a začít vyrábět auto, ketré by se neztratilo alepsoń ve střední třídě v mainstreamu.......zmínky o 4C jsou taky velice zábavné. I když se říká, že opakovaný vtip přestává být vtipem a časem začíná nudit.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Bristol
10. 8. 2012 10:42
Re: Už to tady chybělo, a je to tu.....
159 bylo na svoji dobu velmi velmi povedené auto, které se neztratilo ani na sklonku kariéry ;-)
10. 8. 2012 12:04
Re: Už to tady chybělo, a je to tu.....
Ale ztratilo, v tabulkách prodejů. ;-) >:-[]
Avatar - kari.laz
10. 8. 2012 10:03
Marchionne má s Alfou Romeo velké plány
Už zase?

"Klíčovým modelem pro Alfu se stane vůz střední třídy zatím označovaný jako Giulia. Ten zacílí na BMW řady 3 nebo Audi A4."

Tohle už tu taky jednou bylo.

A kdy se konečně stane aspoň část z toho, co Marchionne řekl?
Rozbalit vlákno
2
Avatar - PeterLuk
10. 8. 2012 11:25
Re: Marchionne má s Alfou Romeo velké plány
Z Alfou to ide dolu vodou. Kedysi bola to, čo je dnes Ferrari. A dnes? Dnes má dva (respektive štyri, ak počítame 8C a 8C spider) modely, a prežíva len vďaka svojeje niekdajšej sláve.
:-O
Avatar - del42sa
10. 8. 2012 13:58
Re: Marchionne má s Alfou Romeo velké plány
Marchionne má s Alfou velké plány už od roku 2004 co je u Fiatu CEO. Kolik že to je let ? 8 ? to už by vydalo na jednu generaci Alf >:-[]
10. 8. 2012 10:21
Zase kecy
Giulia se rozhodně nepředstaví v roce 2014 - maximálně tak na nějakém autosalonu. To by Marchionne načasoval příchod do doby temné recese a stálo by je to mnohem víc peněz, které nemají a mít ani nebudou.

Reálný příchod na trh vidím někde móóóžná 2015-2016. Ale na druhou stranu pochybuji, že je schopna Alfa vůbec recesi přežít. Protože v následujících letech se z ní stane jen a než bezedná díra na peníze, která může celému Fiatu bezúčelně vysávat veškeré volné prostředky.
Rozbalit vlákno
58
Avatar - Emel
10. 8. 2012 10:29
Re: Zase kecy
Tak černě bych to neviděl, Giulietta i Mito jsou schopná auta.
10. 8. 2012 10:46
Re: Zase kecy
Mito se vůbec neprodává a Giulietta už taky začla padat - hlavně doma, kde prodá suverénně nejvíc. Jestli se dostane na polovinu loňských prodejů, bude to úspěch.

A Itálii momentálně nečeká nic jiného, než recese, která potrvá cca 2 roky, co bude potom, to si neodvažuji ani naznačovat. Možná napoví směřování EU. V tomto období bude AR jen černou dírou na peníze, která si nevydělá ani na běh svých továren, stejně jako to bylo doposud a to bude teď ještě horší.

Bohužel, jak se říká, pesimista je jen dobře informovaný optimista.
10. 8. 2012 11:01
Re: Zase kecy
Už jsi jak poškrábaná deska. :-! :no:
10. 8. 2012 11:09
Re: Zase kecy
Ty tady tímto způsobem působíš 4 roky. řekl ybch, že by ti to nemělo vadit. Mimoto vymýšlet an tvoje lži něco jiného než konstatopvání, že je to lež asi nemá smysl... (Už sme ti tady několikrát dali s Murphym důkazy o tom, že se Mito prodávalo třeba líp než A1, přičemž si drží cenu a ty stejně bdueš ty lži spát dokola).
takže prostě a jendou pro příště jednoduché konstatování: LŽEŠ.
10. 8. 2012 11:19
Re: Zase kecy
Já sem chodím mnohem, mnohem déle než 4 roky (to je poze datum registrace, a ta dřív povinná nebyla). Taky nevíš. Je to vidět, jak jsi na tom s tou svou paměti. >:D

MiTo se NEPRODÁVÁ líp než A1. Ostatně čísla z minulého roku. Mito skončilo někde u 45 tis kusů, A1 se prodalo 118 tis. A tento rok to není jiné. ;-)

Ty jseš naprosto mimo. >:D :no:
10. 8. 2012 14:23
Re: Zase kecy
Jo, ale věčně z nich žít nemůžou...
10. 8. 2012 10:39
Re: Zase kecy
Jedinej segment, kterýho se obvykle krize netýká je prémiovej...btw
Avatar - Bristol
10. 8. 2012 10:43
Re: Zase kecy
problém je, že alfa nesedí do toho prémiového ale ani do mainstreamu-je někde na pomezí prostě
10. 8. 2012 10:46
Re: Zase kecy
Marchionne ji bude chtít nacpat do prémiového ať to stojí co to stojí, to je prostě jasná věc. to, že to enbude levné je pravda... A to, že to začne v USA je také pravda..
10. 8. 2012 10:58
Re: Zase kecy
Na to si vybral tu nejhorší možnou dobu a ten nejhorší možný trh.
10. 8. 2012 11:00
Re: Zase kecy
Zase lži. USA trh roste. Koncern Fiat - Chrysler ze všech přítomných značek roste nejvíc. AR má zázemí v USA Chrysleru. o Americe nevíš vůbec nic, nikdy si tam nebyl. Lhal si o prodejích F 500, které se dnes prodává stejně dobře jako Mini (které bylo pro F 500 cílem), a zase tady lžeš a píšeš své dojmy.
10. 8. 2012 11:02
Re: Zase kecy
Aha, primitiveček Vlček si myslí, že stačí udělat nový auto, který v USA nikdo nezná, napochodavat s ním na trh, říct, že je to prémie a teď se lidi poserte a začněte to kupovat.

Tohle je představa hodná desetiletýho děcka a tebe Vlčku... >:D :no:

PS: Mini má prodeje v USA o více jak 30% větší než pětistovka.
10. 8. 2012 11:12
Re: Zase kecy
No zase lži.
1) Ar je docela dobře známá značka..., ještě dnes tam v bílých čtvrtích potkáš docela často AR 164, případně Spider, který není vůbec levným autem. Jenže, já tam na rodzíl od tebe byl a nemám potřebu jako ty LHÁT.
2) Moderní povědomí o AR je v současné době formováno zejména 8C, což je výborné auto budující image.
3) AR bude prodávaná v prémiové síti koncenru F-CHr..., takže startovací pozici nebdue mít špatnou...

takže... Ano zase si napsal jen bludy a lži. :yes: :yes:
10. 8. 2012 11:18
Re: Zase kecy
Američani ani neví, kde ta Itálie leží a nějaká Alfa, která se tam kdysi dávno v malinkatých počtech prodávala a byla synonymem pro křáp, je rozhodně do reality neuvede.

8C je kusovka, kterou, troufnu si říct, 99% američanů nikdy ani nevidělo - neví co to je za auto.

Jedno s čím a kde se bude prodávat. Američani jsou ukázkovým příkladem konzumní společnosti, která nečeká na další drahou značku na trhu.

Jsi naprosto mimo. :-!
10. 8. 2012 11:23
Re: Zase kecy
Znovu... Nikoho nezajímá, co si troufá psát (nikoliv říkat) obecní LHÁŘ. Jsou to jen tvoje dojmy, kristalizující ve lži... Nic víc nic míň. V Americe si nebyl, neznáš ji, neznáš jejich chování, jejich myšlení, všechno jen posuzuješ podle své ubohé malosti. Jsi místní chudák. :no:
10. 8. 2012 11:28
Re: Zase kecy
Došly arumenty, co?
Ale to navadí, stejně jsi žádný něměl. >:D :no:
10. 8. 2012 14:35
Re: Zase kecy
Wolffe sorry, ale teď jsi mně pobavil.
Děláš, jakobys prožil posledních deset let za velkou louží a kolem tam po ulicích lítaly jen 164...
Těch pár známých z USA, které mám já, mi po optání na Alfu Romeo opáčilo: To je nějaké staré závodní auto, ne?
Ne, to není reprezentativní vzorek, ale Alfa je v USA stejně neznámá značka jako třeba...NSU.
Čekat, že tam hodí na trh auto (jakkoliv dobré/špatné) a deklasuje konkurenci z Německa, je totálně mimo.
AR by byla moc ráda, pokud by vůbec aspoň prodala pár kusů a pro USA by to muselo být něco velikosti té 164 s V6 a automatem - takže asi další přeznačený Chrysler.
10. 8. 2012 14:58
Re: Zase kecy
Prodeje mini vs F500 v USA
poslední měsíc 3822 (+11%) x 3710 (+22%)
celkově tento rok 266621 (+6%) x 24416 (+206%)
11. 8. 2012 11:35
Re: Zase kecy
Mini není jen jeden model, ale celá značka, takže to zkus znova. ;-)
Avatar - KANKUNEN
10. 8. 2012 10:59
Re: Zase kecy
Alfa má přesně vytýčený segment, ráda by byla prémiová, ale zákazníci ji už nechtěli ani místo mainstreamu za podobné peníze. Na prémii má špatnou pověst a na druhou stranu byla málo praktická.
Reálně může Giulia nastoupit jako nástupce Cromy s tím, že bude krásná jako 159ka, praktická jako mainstream a bude to skutečně špička ve třídě. Z důvodů plácaní komponentů všude bych se o průměrnou spolehlivost nebál.
Sergio to má určitě vymyšlené, jak se bude chválit snížením plánované ztráty pozastavením vývoje.
10. 8. 2012 10:46
Re: Zase kecy
AR není prémie... btw...
10. 8. 2012 10:48
Re: Zase kecy
Jedno jak jí člověk bere, zaplatí za ní víc než za mainstream.
10. 8. 2012 10:55
Re: Zase kecy
Až tehdy, když jí dostanou na trh, až tehdy, když ji lidi tak začnou brát, až tehdy, když ji začnou kupovat.

Tohle, Pájo, to je běh na velmi dlouhou trať. A také s velmi drahým startovným...
10. 8. 2012 11:00
Re: Zase kecy
Nevšiml jsem si, že by se Giulia již prodávala, nevšiml jsem si, že by 159 byla kdy vůbec úspěšná. Děláš tu ze sebe opět vola.
10. 8. 2012 11:05
Re: Zase kecy
Já píšu co a jak je a jaké to bude podle představených komentů. Sledují to i z jiných zdrojů než je auto.cz. To, že některá jeho prohlášení si odporují, to že utlumuje zn. Fiat atd... to mi třeba vadí...,ale jeho představa o AR je celkem konzistentní a jasná a veškerá zpoždění a představy o dalším působení jasně vysvětlená...
Zatímco ty tady jen plkáš pod každým článkem (bez rozdílu značky) spamuješ a lžeš..., je věc druhá a všem jasná
10. 8. 2012 11:09
Re: Zase kecy
Vlčku, ty v prvé řadě víš naprostý kulový. Spetl ses tu v těch tvých prognózách tolikrát, že tě tu už ani nikdo nebere vážně, děláš tu ze sebe kašpara i teď.

Všichni víme, co Alfa prohlašovala, všichni víme, co už dávno měla mít na trhu, všichni víme, cos tehdá psal. V tomhle odhledu jsi tu jen a jen k smíchu. :-! :no:
10. 8. 2012 11:14
Re: Zase kecy
Takže opět zase jenom lži. Protože všichni víme co bylo a je důvodem proč něco není. mimochdoem to také píšu v mém nejdelším postu oheldně pohonu zadních kol. takže každý si to může přečíst, dkyž přeskočí ty tvoje lži. Je to tam všechno napsané i s vysvětlením, proč Marchionne ty peníze do AR nasype.

Takže je potřeba jen odfiltrovat tvoje spamovací lži. Lháři.
10. 8. 2012 11:24
Re: Zase kecy
Vlčku, já tu nelžu, já jen komentuju to, co bylo a je dohledatelné a taky píšu to, co asi bude. A bohužel pro tebe, pravdě jsem mnohem, mnohem blíže já.

Můžeš tu kopat nožičkama, nadávat mi, označovat mě za lháře, ale realitu nezměníš. Blbcem zůstaneš. ;-)
10. 8. 2012 11:48
Re: Zase kecy
To bezesporu je...záleží na tom s čím Ital přijde. AR159 chyběl wow efekt 156, jestli redesign směřuje k tomu, může uspět. Každopádně bude mít Giulia určitě jednodušší pozici než nástupce Laguny....tak to bylo myšleno.
10. 8. 2012 11:53
Re: Zase kecy
Jednodušší mezi outsidery.

Ale tady z diskuze mám pocit, že se chce poměřovat s těmi nejlepšími. ;-)
10. 8. 2012 12:09
Re: Zase kecy
Však může, s pohonem na zadek nebo čtyřkolkou...je to otázka motorů, podvozku a designu. Pokud to dokážou udělat, pak zbejvá jediný...prodat to.
10. 8. 2012 12:15
Re: Zase kecy
Marně přemýšlím, kdy Alfa dokázala něco prodat...

Tím "něco" samozřejmě myslím slušný prodej. Protože zabili snad všechno, od 159, přes Mito a teď je na řadě Giulietta.

Abych jen neplácal, AR je za r 2012 do 7 měsíce na celkových prodejích cca 55 tis. Jestli za celý rok udělají těch 110, tak na tom budou cca stejně, či mírně hůře, než roky předešlé.
10. 8. 2012 12:24
Re: Zase kecy
Ano, s prodejem to umí AR stejně jako s odboráři...
Avatar - Emel
10. 8. 2012 14:15
Re: Zase kecy
To je ale celkem slušný výsledek, na úzkoprofilovou automobilku se dvěma modely... v situaci, kdy evropské trhy padají.
11. 8. 2012 11:36
Re: Zase kecy
Jo, obdobný čísla měl i SAAB.
10. 8. 2012 14:21
Re: Zase kecy
Sorry, ale pokud udělají Alfu s pohonem na zadek, tak na BMW3 a A4 tohle samotné stačit nebude.
I ta A4 měla dost práce s tím vecpat se mezi C a 3 a teď už v této třídě nemá nikdo šanci.
Zkoušel to Jaguar, zkoušel to Rover, zkoušeli to frantíci a zkoušela to i ta Alfa - a nic.
Taky bych rád viděl Alfu, jak v testu jízdně vytře s BMW podlahu a nandá to A4 v kvalitě interiéru...ale to je fikce jako Brno.
10. 8. 2012 14:29
Re: Zase kecy
...stávající A4 není ve střední třídě bez mohutnejch příplatků zrovna to nej ;-) Ano, pokud nainvestují, může se to podařit. Přístup Jaguaru ukazuje, že levný auto za drahý peníze, nebo AR159, která v době představení dokázala držet krok, ale měla nereálnou cenovku a žádnej marketing, že musí všechno klapnout...jinak se v týdler společnosti budeš vyjímat jako neschopnej exot.
10. 8. 2012 19:06
Re: Zase kecy
No, tim bych si nebal tak jistý. Zkus se podívat do roku 1997 co nabízela německa trojka a nově příchozí 156, stejně tak v roce 2005 u 159. Z pohledu jiné koncepte (FWD) dokázala v obou případech Alfa nabídnout srovnatelné, nebo dle mě spíš lepší auto.
Pokud pominu pověst, tak problém byla zásadně cena, kdy drtivá většina majetných dala radši milion za němce než milion-sto za itala (což plně chápu).
12. 8. 2012 13:50
Re: Zase kecy
Na rok 1997 kašlu, teď je 2012 a nová Alfa je pořád jen ve slibosalónu Marchionne a spol.
10. 8. 2012 10:45
Re: Zase kecy
No asi je to mlácení prázdné slámy, ale zkusím to.

1) Tvoje teorie uložení volných prostředků na spořící účet je hezká, ale v automobilovém průmyslu asi úplně fungovat nebude, byť některá prohlášení Marchionneho nahrávají i této verzi.

2) Nasypání prostředků je samozřejmě pravda, na druhou stranu chtějí prodávat, chtějí se dostat na 0,5 mil. prodaných aut (cca za rok) a to jaksi jen s Mitem a s Giuliettou nepůjde...

3) Takže budou muset rozvinout portfolio tak jako tak... a mimoto si nemyslím, že by koncern Fiat mělo položit jedno řekněme střednětřídní až vyšší středně třídní auto... Jako tak špatně na tom Fiat fakt není (byť si to asi nejen ty myslíš).

4) Jo je to jedno, blbcovi jako je Vaše parta něco podobného psát, ale třeba si z toho něco vemeš. To, že má Giulia zpoždění je fakt a nemyslím si, že by se její uvedení na trh mělo prodlužovat. Mimoto mám prostě pocit, že Marchionne není úplně vypatlaný a jeho důvěra ve značku AR má svá opodstatnění, tedy ta investice do této značky je pravděpodobná (dle jeho vyjádření - on prostě enchce dělat v rámci možností LEVNÁ AUTA). Mimo to, Marchionne potřebuje dražší značku - větší vývar, tedy i z tohoto pohledu s vidinou větších zisků do této investice půjde... Paběrkování provozních zisků nemá dlouhodobého smyslu.

Já jen nejsem takový optimista ve vztahu zadního pohonu pro to auto. Na druhou stranu se už před těma dvěma letama povídalo o novém sedanu se zadním náhonem, takže by to mohlo znamenat, že toto auto oprášili a prostě ho jen dodělají s tím, že využijí a předělají pár věcí z Ameriky. V tomto případě by byl zadní náhon reálný a faktický vývoj toho auta už v podstatě minulém desetiletí zaplacený (na tom autě se dělalo ještě před rokem 2010).

Ad LEVNÁ AUTA.....

Nechci být falešným prorokem, ale mám takový pocit, že automobilová zančka pod vedením Marchionneho v podstatě zanikne a bude nahrazená v podstatě lakonickým 500. Rozebírat to dál asi teď nebudu, ale pokud se nějaké značky z koncernu Fiat týká utlumování, tak je to právě Fiatu, ze kterého už je teď v podstatě 500 (zejména to bude markantní s příchodem 500L a 500X, což rozhdoně nebudou levná auta). Přičemž ybchs e nedivil, dkyby stávající běžné Fiaty byly přejmenovány na Zastavu, či Autobianchi. Ale tohle je otázka násl. 5 let.
10. 8. 2012 10:50
Re: Zase kecy
Píšeš velmi primitivně. Bez znalosti prostředí, jen svý tajný sny a z fandovství. Ano, jsi tu opět za blbce.

Ty tvý pocity ohledně Marchionneho jsi tu už několikrát předvedl. Jednou to byl pro tebe naprostý hňup, teď už zase ne až tak moc. Ty prostě sám nevíš a jen to zde potvrzuješ...
10. 8. 2012 10:54
Re: Zase kecy
To co píšeš jen všechny může utvrdit pouze v tom, že mám pravdu.
Děkuji.
10. 8. 2012 10:58
Re: Zase kecy
Na tvý sebestředný nesmysly si tu už všichni zvykli, vážně tě nikdo nebere, o to se neboj. :-!
Avatar - KANKUNEN
10. 8. 2012 11:07
Re: Zase kecy
Na rovinu, o budoucnosti Fiatu se Wolfík vyjadřuje už celkem reálně. Růžové brýle má jen u Brava, ale aspoň se tu nepere jako vlk za Velorex Cigo.
10. 8. 2012 11:12
Re: Zase kecy
Už? A kolikrát to "už" či "ještě" nebylo? Akorát představuje ukázkový příklad neznalosti prostředí a zatemnělé mysli. Dá spíš na kecy od představitelů Fiatu, než na to, jak se tváří komplexní trh.

Vycházet z mylných předpokladů, je zárukou vymyšlení totálních nesmyslů.
Avatar - ethicon
10. 8. 2012 11:34
Re: Zase kecy
čo sa týka zatemnenia mysle, myslím, že ty si ten posledný čo by mu to mohol vyčítať...pod každým podobným článkom tu predvádzaš svoju absolútnu "objektivitu"...wolf sa aspoň nehanbí v čom sa vozí...určite by sme sa riadne zasmiali, keby sa tu niektorí "odborníci" automobilovo odhalili >:-[]
10. 8. 2012 11:38
Re: Zase kecy
Ty už taky nevíš kudy, co? >:D
Avatar - Hammunasakra
10. 8. 2012 11:34
Re: Zase kecy
Myslím že schopnosti "Velkého šéfa" trochu PODceňujete... :-)
On i jeho "impérium" na to postavit Alfu na nohy a vrátit jí zasloužený lesk spíš MÁ! ;-)
10. 8. 2012 11:40
Re: Zase kecy
U vesla je jak dlouho? Šest let?
Za tu dobu nedokázal Alfu vytáhnout ani z červených čísel.

A že by se mu to povedlo v době krize/recese? Tak dobrej zase není. V ohledu toho, co má k disopozici. ;-)
Avatar - Hammunasakra
10. 8. 2012 12:26
Re: Zase kecy
No Evropu "odložil na později" (což CHÁPU ;-) ) a věnuje se americké části svého "království" (a až to dá "do pořádku" s využitím jeho zázemí "vyrazí na Evropu" :-)
..no spíš "na zbytek světa" - ta Evropa za nějaké "extra snažení" NEstojí... myslím těch pár zákazníků co "zbylo" - kteří nechtějí D3 nebo něco z Volkswagen Group (a to se tyhle množiny ještě "překrývají" ;-)
10. 8. 2012 12:39
Re: Zase kecy
Ach jéje. Takže to, co jsi zde napsala, říká asi tolik:

"V Evropě, jako posledním trhu na světě, máme ještě pár zákazníků, ale na ty se vykašleme, zkusíme to odznova tam, kde nás "nikdo" nezná.
Že je/bude krize/recese, to nás nezastaví a nijak nás to neovlivní."

Celý je to takový - směšný.
Avatar - Hammunasakra
10. 8. 2012 12:54
Re: Zase kecy
Mně to naopak příjde docela "fik fik" ;-)
Jak správně píše Dinar v jiné diskuzi (o McLaren), my tu budeme za chvíli jezdit na kolech - zatímco v Asii si užívají V12 - no a někdo si to UVĚDOMUJE ... a někdo ne :-)
PS: Myslím že Alfa má OPRAVDU šanci na větší komerční úspěch na americkém kontinentu či v té Asii - Evropa se "vyfaulovala" (sama) a šance zde "prorazit" (a reálná kvalita vpodstatě NEmá vliv - viz Infiniti nebo Lexus) - tady to je (a bude) prostě PIËCHovo a na těch "zbytcích" (kteří koncernoVWé auto NEchtějí) moc NEzáleží.. to jsou "okrajové skupiny" ;-)
PPS: Osobně si myslím/jsme přesvědčena že "úder ze zámoří" (množství modelů s kterými Sergio příjde) bude VĚTŠí a SILNĚJŠí než si i fandové značky jsou (ve snech) ochotni připustit - já bych Alfu Romeo (rozhodně) NE"odepisovala" - i když momentálně "NA ODPIS" vskutku "vypadá" :-)
10. 8. 2012 12:59
Re: Zase kecy
A ty víš, jaký auta tam chtějí? Oni chtějí auta, který neznají? V této době? Ani amíci nebudou mít extra peníze na nákup "jakožeprémiového" vozu neznámé značky.

Já tu od začátku píšu, že načasování těchto premiér a vstupů na trhy je špatné. Už to dávno být mělo, nebo bude vhodné s tím ještě chvíli posečkat.
Avatar - Hammunasakra
10. 8. 2012 13:07
Re: Zase kecy
S tím načasováním máte pravdu - ono se to docela bubě plánuje - nasazení takové řady DS taky vyšlo "víc než nešťastně" :-)
No a reálný náběh třeba od roku 15 - to by zas tak "mimo" být NEmuselo... ;-)
PS: Nebo do kdy byste počkal vy?
10. 8. 2012 13:11
Re: Zase kecy
O roku 2015 jsem psal už výše. ;-)
Avatar - Hammunasakra
10. 8. 2012 13:32
Re: Zase kecy
No a i když Angela Merkel "ohlásila" že to bude trvat ještě 10 let než se (z toho co "napáchali" politici v minulých desetiletích - z krize) "vzpamatujeme", tak počátek invaze nových modelů začít někdy v tom roce 15 by NEmuselo být vyloženě špatně...
...a ve zbytku planety už vůbec ne - já bych na "přiměřený" ÚSPĚCH Alfy na americkém a asijském kontinentu snad i VĚŘILA ;-)
10. 8. 2012 11:05
To zasa bude diskusia...
Najma vdaka tym, ktori by si Alfu nekupili, aj keby to bolo preznackovane BMW 8-s

K veci: zaujemcom o seriozne informacie k tejto teme odporucam zohnat si posledne vydanie britskeho CAR Magazine.

2014 bude vstup na US trh. Neviem o tom, zeby prave tam zurila recesia. Tiez mam radsej skutky ako kecy, ale Alfa bude drahsia ako mainstream, cenovo to vidim na urovni japonskeho tria Lexus/Acura/Infiniti, teda predsa len o nieco lacnejsie ako D3. Bude mierit prave na zakaznikov tohto segmentu, tak co ma teraz Sergio povedat? Ze Giulia bude konkurovat Passatu alebo Camry? :*)
Rozbalit vlákno
46
10. 8. 2012 11:14
Re: To zasa bude diskusia...
Aby Alfa zkoušela konkurovat kvalitativní špičce?

Už jen ta představa musí vyvolat na tvářích znalého člověka hodně široký úsměv. ;-)
10. 8. 2012 11:18
Re: To zasa bude diskusia...
No si neinformovaný lhář. Tvoje názory nikoho nezaujmou. Jsou irelevantní. Lhářům nikdo nevěří, nikdo je nečte, nikdo je neřeší. :no:

Typický zamindrákovaný lhář se syndromem posledního slova. Jak ubohé.
10. 8. 2012 11:26
Re: To zasa bude diskusia...
Jistě, že mne nikdo nečte. Tys toho zářným příkladem. >:D
10. 8. 2012 11:22
Re: To zasa bude diskusia...
ktora z tvojich Alf ma problemy s kvalitou?
10. 8. 2012 11:25
Re: To zasa bude diskusia...
Která Alfa je na tom kvalitativně lépe než Lexus? >:D

Chlapci, serete si do huby. ;-)
10. 8. 2012 11:33
Re: To zasa bude diskusia...
Takze nic. Ak nemas nic k veci, na urazky nebudem reagovat.
10. 8. 2012 11:40
Re: To zasa bude diskusia...
Ty znáš nějakou Alfu, která je kvalitnější než Lexus? Ne? Nepřekvapils, já taky ne. >:D
10. 8. 2012 11:46
Re: To zasa bude diskusia...
Kvalita je dost širokej pojem...
A dle mého názoru je 159 kvalitnější auto než IS.
10. 8. 2012 11:49
Re: To zasa bude diskusia...
Z jistých pohledů tak může být. Třeba má (tedy spíše asi měla) verzi kombi a větší kufr. >:D

Ovšem to se dostáváme do hodnocení konkrétních jedněch vlastností a nebereme v potaz výsledek celku.
10. 8. 2012 11:59
Re: To zasa bude diskusia...
Pofaceliftová 159 tu stojí před domem, v IS jsem jel párkrát.
159 má kombi, 4x4, lepší naftu, turbobenzín, lepší materiály uvnitř, jízdní vlastnosti za normálních podmínek víceméně shodné - jo, FWD vs. RWD, lepší image (to záleží na vkusu každého soudruha). Jako celek za mě rozhodně Alfu - ne, že by na ISu bylo něco výrazně špatně.
10. 8. 2012 12:02
Re: To zasa bude diskusia...
Já ti tvoji volbu neberu, osobně se mi 159 taky líbí. Leč trh hovoří naprosto jinak. A já tu nepíšu svý přání a sny, popisuju reálné tržní prostředí. ;-)
10. 8. 2012 18:51
Re: To zasa bude diskusia...
Než IS je 159 lepší asi o galaxii. Jediné čim se může IS pochlubit, to je kvalita sedadel, tichost a modernější navigační/parkovací systém. Jízdními vlastnostmi nebo kvalitou zpracování (interiér) jí nesahá ani po kolena. Tam bych řekl, že IS tahá za nejkratší konec v celé střední třídě.
10. 8. 2012 20:01
Re: To zasa bude diskusia...
Ještě nemám tolik odjeto, ze zadokolek jsem řídil jen ISo a 3er (a pětasedmu, ale ta se nepočítá), tak moc nemůžu srovnávat. S IS250 se mi ale jezdilo opravdu dobře a interiér se mi až na hnusný knoflíky a vrzání sedačky zdál prima.
10. 8. 2012 21:04
Re: To zasa bude diskusia...
[odkaz]
nakonec jsem s nim najel víc než dost abych zjistil, že to není žádná sláva. Jízda je odtažitá jak v počítačové hře.
10. 8. 2012 20:39
Re: To zasa bude diskusia...
Je to tak, ostatně i ve srovnávačkách (vzpomínám si na Autocar) Alfa porážela Lexus IS a obvykle těsně prohrávala s BMW 3er - většina novinářů má prostě ráda zadní náhon. Lexusu IS ovšem ani ten nepomohl...

A mimochodem, v Evropě se Alfa 159 VŽDY prodávala lépe než Lexus, a to i v neutrálních zemích jako je Německo.
10. 8. 2012 11:54
Re: To zasa bude diskusia...
Odbocujes od temy. Pisal som o cene a urceni miesta na trhu, nikde netvrdim, ze Lexus je menej kvalitny.
10. 8. 2012 11:59
Re: To zasa bude diskusia...
Jestli nasadí cenu jako Lexus, tak nevím, čím ty lidi chtějí oslovit.
Lexus je zavedená, ověřená, plnoformátová, prémiová japonská značka. Tešící se vysoké oblibě a pravidělně obsazující přední příčky pozitivního vnímaní zákazníků. Tohle nejde změnit za rok, dva, pět či deset.

Alfa má pouze slavné jméno a pošramocenou pověst, díky které z USA před lety utekla.
Avatar - DRBNUTY
10. 8. 2012 12:09
Re: To zasa bude diskusia...
Myslim, ze Giulietta je kvalitnejsia ako Lexus CT :-!
10. 8. 2012 12:13
Re: To zasa bude diskusia...
Víš co, znamená "myslet"... ;-)
10. 8. 2012 12:39
Re: To zasa bude diskusia...
Přesně to, co ty neumíš. :no:
10. 8. 2012 12:43
Re: To zasa bude diskusia...
Tys tu chyběl! Okopávač kotníků. >:D
Avatar - DRBNUTY
10. 8. 2012 13:12
Re: To zasa bude diskusia...
Myslim si to na zaklade precitanych clankov o tychto autach a mysleli si to aj autori tych clankov. ;-)
10. 8. 2012 13:14
Re: To zasa bude diskusia...
Jistě, myslí... To nijak nevyvracím. ;-)
10. 8. 2012 11:25
Re: To zasa bude diskusia...
Nemá Alfu. Nikdy neměl a nikdy mít nebude. neber ho vážně. Je to prostě jen zamindrákovaný lhář a chudák. Nikdo ho nebere vážně. Je to místní SPAMER, který má potřebu se "fundovaně" vyjádřit ke všemu a ke všem. Je to takový baron Prášil. Všude byl všechno viděl. Lhář. >:-[]
10. 8. 2012 11:26
Re: To zasa bude diskusia...
Ještě přidej, ať dokonale odkryješ svou vlastní ubohost. >:D
Avatar - Hammunasakra
10. 8. 2012 11:35
Re: To zasa bude diskusia...
Ano - z radosti že ta doba se (konečně) zase BLÍŽÍ ;-)
10. 8. 2012 11:41
Re: To zasa bude diskusia...
Buď konkrétní. On se taky blíží rok 2112. ;-)
Avatar - Hammunasakra
10. 8. 2012 12:22
Re: To zasa bude diskusia...
Tipla bych si že to bude "o fous" DŘÍVe ;-)
10. 8. 2012 12:25
Re: To zasa bude diskusia...
Aha, tedy 2110. ;-)

A nevíš náhodou taky to, kdy naše tmavší etnikum začne konečně pracovat? >:-[]
10. 8. 2012 12:59
Re: To zasa bude diskusia...
No s tmavsim etnikem bych to az zas tak zle nevidel, podstatne jsou horsi ti, co se tvari jako seriozni a intenzivně pracujici majitele firem, cely den prispivaji svymi nesmysli do diskuze a pak to flakani nauctujou formou predrazene statni zakazky vsem danovym poplatnikum! ;-) , pardon, nekteri "Velkemu kWoncernu"! :-!
10. 8. 2012 13:04
Re: To zasa bude diskusia...
Víš, oni i majitelé firem mohou mít dovolenou. ;-)
A upřímně, raději sto majitelů firem, kteří práci dokáží sehnat a udělat, než sto lidí tmavšího etnika, kteří pracovat nikdy nebudou a na které budeš i ty platit.

Jdu na golf, tak se tu mějte. ;-)

PS: "Nesmysli"? 8-s
Avatar - Hammunasakra
10. 8. 2012 13:10
Re: To zasa bude diskusia...
No tak "ještě o pár fousů" DŘÍVe - jsme myslela :-)
PS: No já když si vzpomenu jak se pracuje (víceméně v celé) Asii - tak EVROPAné "nemají šanci" - leda snad kdyby oni začali "napodobovat" nás - neb my je, NEmáme šanci ;-)
10. 8. 2012 13:12
Re: To zasa bude diskusia...
Je to tak. ;-\
10. 8. 2012 12:29
Re: To zasa bude diskusia...
AR nemá problém udělat dobrý auto...AR má problém ho prodat a to se změní jen totálně jinou strategií.
10. 8. 2012 13:33
Re: To zasa bude diskusia...
Za každým dealerem by totiž měl stát dráb s bičem.
Přístup zastoupení je pekelný u nás, v Německu i v Rakousku. Ochota a vstřícnost nulová, nějaký úsměv při vstupu do showroomu by taky udělal svoje. A servisovat 159 za milion vedle Pandy za 130, super... ;-\
10. 8. 2012 14:04
Re: To zasa bude diskusia...
Souhlas :-!
10. 8. 2012 15:09
Re: To zasa bude diskusia...
Hele, ty máš asi osobní zkušenost, viď? Mně jejich servis vrátil do dob reálného sicualizmu v nejhorší podobě. Dlouhatánské termíny, zlodějina, arogance a kvalita opravy, že by jeden brečl. Ož je to sice deset let, ale stejně. Lakovali mi boračku a na jaře koukám, že mám na plastu (spoiler) černý fleky - a ona šla při mytí dolů barva....a při platbě opravy (kartou to ovšem nešlo si ona slečna myslela, že když platím v řádech desetitisíců za opravy, tak že mi ty dvě stovka nemusí vracet.

A ještě bych dodala - na autosalonech hlavně *** v minisukních, které se na vás tváří jako na trotla, když se jich na něco zeptáte, nadutci, kteří neumí anglicky (Frankfurt, Paříž), absence standardních informací.....asi jejich představa, jak má vypadat prémie, Přitom stačí jít o dům dál a navštívit opravdové prémie.

Nakonec větu : "Pane, tohle je ALFA ROMEO a ne nějaká pitomá Oktávie." mi řekl šéf servisu na Pankráci jako reakci na to, že nejsou ani schopni vyjet geometrii...

A s ohledem na to, že prodej jejich aut poklesl dost dramaticky, tak ani nečekám, že by se to nějak změnilo....

Naštěstí je z čeho vybírat a jsou mraky hezčích, kvalitnějších aut s příjemnějšími dealery včetně skutečnýcj showroomů, profesionálního přístupu a servisu....a pak jsou taky skutečné prémie.
10. 8. 2012 15:14
Re: To zasa bude diskusia...
Až na mraky hezčích a kavlitnějších aut podepisuju ;-)
10. 8. 2012 18:36
Re: To zasa bude diskusia...
Opravuji, na řadu hezčích a kvalitnějších aut.....
10. 8. 2012 18:16
Re: To zasa bude diskusia...
Že to nemáš v hlavě v pořádku... Tomu rozumím....
Pochopím i to, že si narazil na zbořenou paštiku (156 dovezená zaručeně po důchodci z reichu) a že to nebylo VONO...., ale ty problémy s tvým pohlavím... by si měl s tím něco udělat... (nebo měla?)
10. 8. 2012 18:47
Re: To zasa bude diskusia...
Musíme se ti, ty nejzakomplexovanější ubožáku smát, když si představím, jak se dusíš vzteky, kopeš kolem se jak při záchvatu padoucnice s pěnou u huby, ale zase seš (jako ostatně se vším - vedle). Já si ojetá auta nekupuji. Těch skoro sedm set tyček za nový v roce 1999 mně dodnes mrzí, ale na rozdíl od trotla tvého typu si to aspoň přiznám, jakou jsem udělal óbrkravinu.

Tupej blb jako ty si nepřizná, že má podřadnou šunku odbněkud z periférie Evropy, která se snad už ani nedělá, protože na něco lepšího - třeba Megana - ani nemá.

Mimochodem, pamatuješ si, jak jsi tady před čtyřmi pěti lety psal svým standardně idiotským zpsobem, jak je Beavo úžasný auto a jak to natře Golfu? Dneska se snad už ani to Brávo nedělá....A loni o famózní Guilletě, která to tomu Golfu natře taky? Třetí rok výroby a hleďmě na ty poklesy prodejů.....

Jen se dál vztekej, kvákej tady ty svý slinty, moc jsme se pobavil, jak si tě jossalito s přehledem vytočil, povodil a nakonec odkop, jako spocenej smradlavej hadr.. Tak pokračuj šašku, roste ti tady mezi obrblby konkurence, ale pořád seš jednička.....drž se, ale musíš se pořád snažit.

Jenom tě snažně prosím, piš sem dál, člověka vždycky potěší, když vidí tu tvoji blbost zvrhávající se v bezmocnou hysterii....
10. 8. 2012 19:57
Re: To zasa bude diskusia...
Zkušenost mám, auto se nakonec koupilo a zatím (musím zaklepat) naprostá spokojenost, majitelka je šťastná. Nakonec se koupilo v Freibergu, skladovka a šlo to bez keců.

V servisu auto ještě nebylo, uvidíme.
Co se přístupu českého dealera týče, v AF centru mi místo pozdravu vrazili do ruky prospekt a prohlásili, že se mi nemůžou nyní věnovat. Je fakt, že po oholení a ostříhání vypadám na patnáct, ale podle výsledků pochybuju, že jim tam chodí každej den lidi připravení utratit dost přes půl mega. Takže fack off.

Hostesky mají jen na okrasu, horší je, že i ti chlapíci ví houby.

Možná, že třeba ImportMOřskéFAuny je lepší, ale nějak už to nechci zjišťovat. U Audi mi otevřeli všechna auta nehledě na cenu, dali čaj a téměř okamžitě se začali věnovat. Nějak se přestávám divit jejich úspěchům. :-)

A stejně mám Alfu rád, 159 mě dostala tak, že jsem udělal GéTéčkem radost i sobě. So far so good.
10. 8. 2012 21:15
Re: To zasa bude diskusia...
Ja mam skusenost zo Slovenska (BA a DS) aj z pomerne dalekej cudziny a nemozem sa stazovat. Mily, slusny a pozorny, ale nevtieravy personal. Do servisu som za dva roky chodil iba na zarucne prehliadky.

Zato v BMW som bol obzriet novu trojku a napriek tomu, ze som v nej sedel vpredu, vzadu, obzeral kufor a vsetko dookola spolu asi 10 minut, nikto o mna ani nezakopol. Nie som ziadny zobrak, bol som tam na ceste z prace domov, v obleku.
14. 8. 2012 11:56
Re: To zasa bude diskusia...
:-) já mám právě zkušenost s ImprotéremMOřskéFAuny a bylo to fakt děsný, příšerný, neuvěřitelný...ale uznávám, je to deset let a předtím a potom Japonci a ti si ohlídají jak prodej, tak servis. Ale ten přechod od servisu AR již zmíněného dealerství k Mazdě byl stejný, jako rozdíl mezi východním a západním Berlínem před rokem 1989....
10. 8. 2012 11:52
Re: To zasa bude diskusia...
a samozrejme aj vdak tym, ktori by si tu alfu kupili...keby
10. 8. 2012 15:11
Re: To zasa bude diskusia...
Já tu osobní zkušenost už mám a jak se říká, chybu může udělat každý, ale jenom blb jí udělá dvakrát. Never more a to jestli se zlepšili/zhoršili nebo jsou furt stejní absolutně neřeším. Pro mně skončili, zatímco do Japonců, Němců nebo i tý škodovky bych klidně šel znova....
10. 8. 2012 14:05
Když jsem bylo dítě...
...snilo jsem o tom, že za pár desítek let si koupím Alfu.
Snad si ji jednou koupím, až zase začne vyrábět auta.
Rozbalit vlákno
1
10. 8. 2012 15:12
Re: Když jsem bylo dítě...
Ty chceš, aby tady někoho ranila mrtvice, co?
Avatar - euro89
10. 8. 2012 22:51
Slibotechna
Zase sliby co bude až bude... takovejch peněz už tahle značka stála Fiat a jediným výsledkem od doby, co Fiat zachránil Alfu od bankrotu je, že dnes je kromě Alfy Romeo na dně celý Fiat. Přežívá jen díky tomu, že ořezává portfolio jak se dá, oddaluje premiéry nových modelů a přelepuje americký škatule (mimochodem další podnik, který měl dávno zkrachovat) na "italský" auta. :no: Kdyby se Fiat držel toho, co měl v 80. letech a pouze zapracoval na kvalitě (která opravdu nebyla tenkrát na vrcholu), tak se dnes stále jezdí lidi dívat do Itálie, jak se dělají opravdová auta. Co dal Fiat Alfě? V podstatě nic, jen jí prodlužuje život, ale poslední opravdová Alfa Romeo byla stejně 75. Co dala Alfa Fiatu? Kromě motoru 3,0 V6, který byl použit ve vrcholných modelech Lancie, taky nic. Za to stála Alfa Fiat spoustu peněz, které mohl v té době použít pro sebe a Lancii, která měla tenkrát ještě opravdu dobrý potenciál jít nahoru. A i kdyby dneska náhodou Alfa udělala auto, který by bylo kvalitní, spolehlivý a řidičsky zábavný jako legendární 75ka, tak s dnešní pověstí a s ohledem na předsudky lidí by stejně každej radši koupil 3er. :-!
Rozbalit vlákno
0