by nám měl Marchione říct, které pětiletky se tyhle plány týkají, za posledních patnáct let o alfě nečteme prakticky nic jiného než plány. Tak snad už to tentokrát bude alespoň částečně i realita. A jestli udělají giulii jako zadokolku, tak jim zatleskám. ;-)
zase jedno ze stovek prohlášení Pana Velkohubého, nicméně z článku víceméně vyplývá, že pokud vůbec, tak to bude spíš přebouchaný Dodge Dart, než Alfa.....hlavně to zacílení na BMW3 a Audi 4 mně dostalo. Jestli by nebylo lepší v tichosti vyvinout a začít vyrábět auto, ketré by se neztratilo alepsoń ve střední třídě v mainstreamu.......zmínky o 4C jsou taky velice zábavné. I když se říká, že opakovaný vtip přestává být vtipem a časem začíná nudit.
Z Alfou to ide dolu vodou. Kedysi bola to, čo je dnes Ferrari. A dnes? Dnes má dva (respektive štyri, ak počítame 8C a 8C spider) modely, a prežíva len vďaka svojeje niekdajšej sláve. :-O
Giulia se rozhodně nepředstaví v roce 2014 - maximálně tak na nějakém autosalonu. To by Marchionne načasoval příchod do doby temné recese a stálo by je to mnohem víc peněz, které nemají a mít ani nebudou.
Reálný příchod na trh vidím někde móóóžná 2015-2016. Ale na druhou stranu pochybuji, že je schopna Alfa vůbec recesi přežít. Protože v následujících letech se z ní stane jen a než bezedná díra na peníze, která může celému Fiatu bezúčelně vysávat veškeré volné prostředky.
Mito se vůbec neprodává a Giulietta už taky začla padat - hlavně doma, kde prodá suverénně nejvíc. Jestli se dostane na polovinu loňských prodejů, bude to úspěch.
A Itálii momentálně nečeká nic jiného, než recese, která potrvá cca 2 roky, co bude potom, to si neodvažuji ani naznačovat. Možná napoví směřování EU. V tomto období bude AR jen černou dírou na peníze, která si nevydělá ani na běh svých továren, stejně jako to bylo doposud a to bude teď ještě horší.
Bohužel, jak se říká, pesimista je jen dobře informovaný optimista.
Ty tady tímto způsobem působíš 4 roky. řekl ybch, že by ti to nemělo vadit. Mimoto vymýšlet an tvoje lži něco jiného než konstatopvání, že je to lež asi nemá smysl... (Už sme ti tady několikrát dali s Murphym důkazy o tom, že se Mito prodávalo třeba líp než A1, přičemž si drží cenu a ty stejně bdueš ty lži spát dokola).
takže prostě a jendou pro příště jednoduché konstatování: LŽEŠ.
Já sem chodím mnohem, mnohem déle než 4 roky (to je poze datum registrace, a ta dřív povinná nebyla). Taky nevíš. Je to vidět, jak jsi na tom s tou svou paměti. >:D
MiTo se NEPRODÁVÁ líp než A1. Ostatně čísla z minulého roku. Mito skončilo někde u 45 tis kusů, A1 se prodalo 118 tis. A tento rok to není jiné. ;-)
Marchionne ji bude chtít nacpat do prémiového ať to stojí co to stojí, to je prostě jasná věc. to, že to enbude levné je pravda... A to, že to začne v USA je také pravda..
Zase lži. USA trh roste. Koncern Fiat - Chrysler ze všech přítomných značek roste nejvíc. AR má zázemí v USA Chrysleru. o Americe nevíš vůbec nic, nikdy si tam nebyl. Lhal si o prodejích F 500, které se dnes prodává stejně dobře jako Mini (které bylo pro F 500 cílem), a zase tady lžeš a píšeš své dojmy.
Aha, primitiveček Vlček si myslí, že stačí udělat nový auto, který v USA nikdo nezná, napochodavat s ním na trh, říct, že je to prémie a teď se lidi poserte a začněte to kupovat.
Tohle je představa hodná desetiletýho děcka a tebe Vlčku... >:D:no:
PS: Mini má prodeje v USA o více jak 30% větší než pětistovka.
No zase lži.
1) Ar je docela dobře známá značka..., ještě dnes tam v bílých čtvrtích potkáš docela často AR 164, případně Spider, který není vůbec levným autem. Jenže, já tam na rodzíl od tebe byl a nemám potřebu jako ty LHÁT.
2) Moderní povědomí o AR je v současné době formováno zejména 8C, což je výborné auto budující image.
3) AR bude prodávaná v prémiové síti koncenru F-CHr..., takže startovací pozici nebdue mít špatnou...
takže... Ano zase si napsal jen bludy a lži. :yes::yes:
Američani ani neví, kde ta Itálie leží a nějaká Alfa, která se tam kdysi dávno v malinkatých počtech prodávala a byla synonymem pro křáp, je rozhodně do reality neuvede.
8C je kusovka, kterou, troufnu si říct, 99% američanů nikdy ani nevidělo - neví co to je za auto.
Jedno s čím a kde se bude prodávat. Američani jsou ukázkovým příkladem konzumní společnosti, která nečeká na další drahou značku na trhu.
Znovu... Nikoho nezajímá, co si troufá psát (nikoliv říkat) obecní LHÁŘ. Jsou to jen tvoje dojmy, kristalizující ve lži... Nic víc nic míň. V Americe si nebyl, neznáš ji, neznáš jejich chování, jejich myšlení, všechno jen posuzuješ podle své ubohé malosti. Jsi místní chudák. :no:
Wolffe sorry, ale teď jsi mně pobavil.
Děláš, jakobys prožil posledních deset let za velkou louží a kolem tam po ulicích lítaly jen 164...
Těch pár známých z USA, které mám já, mi po optání na Alfu Romeo opáčilo: To je nějaké staré závodní auto, ne?
Ne, to není reprezentativní vzorek, ale Alfa je v USA stejně neznámá značka jako třeba...NSU.
Čekat, že tam hodí na trh auto (jakkoliv dobré/špatné) a deklasuje konkurenci z Německa, je totálně mimo.
AR by byla moc ráda, pokud by vůbec aspoň prodala pár kusů a pro USA by to muselo být něco velikosti té 164 s V6 a automatem - takže asi další přeznačený Chrysler.
Alfa má přesně vytýčený segment, ráda by byla prémiová, ale zákazníci ji už nechtěli ani místo mainstreamu za podobné peníze. Na prémii má špatnou pověst a na druhou stranu byla málo praktická.
Reálně může Giulia nastoupit jako nástupce Cromy s tím, že bude krásná jako 159ka, praktická jako mainstream a bude to skutečně špička ve třídě. Z důvodů plácaní komponentů všude bych se o průměrnou spolehlivost nebál.
Sergio to má určitě vymyšlené, jak se bude chválit snížením plánované ztráty pozastavením vývoje.
Já píšu co a jak je a jaké to bude podle představených komentů. Sledují to i z jiných zdrojů než je auto.cz. To, že některá jeho prohlášení si odporují, to že utlumuje zn. Fiat atd... to mi třeba vadí...,ale jeho představa o AR je celkem konzistentní a jasná a veškerá zpoždění a představy o dalším působení jasně vysvětlená...
Zatímco ty tady jen plkáš pod každým článkem (bez rozdílu značky) spamuješ a lžeš..., je věc druhá a všem jasná
Vlčku, ty v prvé řadě víš naprostý kulový. Spetl ses tu v těch tvých prognózách tolikrát, že tě tu už ani nikdo nebere vážně, děláš tu ze sebe kašpara i teď.
Všichni víme, co Alfa prohlašovala, všichni víme, co už dávno měla mít na trhu, všichni víme, cos tehdá psal. V tomhle odhledu jsi tu jen a jen k smíchu. :-!:no:
Takže opět zase jenom lži. Protože všichni víme co bylo a je důvodem proč něco není. mimochdoem to také píšu v mém nejdelším postu oheldně pohonu zadních kol. takže každý si to může přečíst, dkyž přeskočí ty tvoje lži. Je to tam všechno napsané i s vysvětlením, proč Marchionne ty peníze do AR nasype.
Takže je potřeba jen odfiltrovat tvoje spamovací lži. Lháři.
Vlčku, já tu nelžu, já jen komentuju to, co bylo a je dohledatelné a taky píšu to, co asi bude. A bohužel pro tebe, pravdě jsem mnohem, mnohem blíže já.
Můžeš tu kopat nožičkama, nadávat mi, označovat mě za lháře, ale realitu nezměníš. Blbcem zůstaneš. ;-)
To bezesporu je...záleží na tom s čím Ital přijde. AR159 chyběl wow efekt 156, jestli redesign směřuje k tomu, může uspět. Každopádně bude mít Giulia určitě jednodušší pozici než nástupce Laguny....tak to bylo myšleno.
Tím "něco" samozřejmě myslím slušný prodej. Protože zabili snad všechno, od 159, přes Mito a teď je na řadě Giulietta.
Abych jen neplácal, AR je za r 2012 do 7 měsíce na celkových prodejích cca 55 tis. Jestli za celý rok udělají těch 110, tak na tom budou cca stejně, či mírně hůře, než roky předešlé.
Sorry, ale pokud udělají Alfu s pohonem na zadek, tak na BMW3 a A4 tohle samotné stačit nebude.
I ta A4 měla dost práce s tím vecpat se mezi C a 3 a teď už v této třídě nemá nikdo šanci.
Zkoušel to Jaguar, zkoušel to Rover, zkoušeli to frantíci a zkoušela to i ta Alfa - a nic.
Taky bych rád viděl Alfu, jak v testu jízdně vytře s BMW podlahu a nandá to A4 v kvalitě interiéru...ale to je fikce jako Brno.
...stávající A4 není ve střední třídě bez mohutnejch příplatků zrovna to nej ;-) Ano, pokud nainvestují, může se to podařit. Přístup Jaguaru ukazuje, že levný auto za drahý peníze, nebo AR159, která v době představení dokázala držet krok, ale měla nereálnou cenovku a žádnej marketing, že musí všechno klapnout...jinak se v týdler společnosti budeš vyjímat jako neschopnej exot.
No, tim bych si nebal tak jistý. Zkus se podívat do roku 1997 co nabízela německa trojka a nově příchozí 156, stejně tak v roce 2005 u 159. Z pohledu jiné koncepte (FWD) dokázala v obou případech Alfa nabídnout srovnatelné, nebo dle mě spíš lepší auto.
Pokud pominu pověst, tak problém byla zásadně cena, kdy drtivá většina majetných dala radši milion za němce než milion-sto za itala (což plně chápu).
No asi je to mlácení prázdné slámy, ale zkusím to.
1) Tvoje teorie uložení volných prostředků na spořící účet je hezká, ale v automobilovém průmyslu asi úplně fungovat nebude, byť některá prohlášení Marchionneho nahrávají i této verzi.
2) Nasypání prostředků je samozřejmě pravda, na druhou stranu chtějí prodávat, chtějí se dostat na 0,5 mil. prodaných aut (cca za rok) a to jaksi jen s Mitem a s Giuliettou nepůjde...
3) Takže budou muset rozvinout portfolio tak jako tak... a mimoto si nemyslím, že by koncern Fiat mělo položit jedno řekněme střednětřídní až vyšší středně třídní auto... Jako tak špatně na tom Fiat fakt není (byť si to asi nejen ty myslíš).
4) Jo je to jedno, blbcovi jako je Vaše parta něco podobného psát, ale třeba si z toho něco vemeš. To, že má Giulia zpoždění je fakt a nemyslím si, že by se její uvedení na trh mělo prodlužovat. Mimoto mám prostě pocit, že Marchionne není úplně vypatlaný a jeho důvěra ve značku AR má svá opodstatnění, tedy ta investice do této značky je pravděpodobná (dle jeho vyjádření - on prostě enchce dělat v rámci možností LEVNÁ AUTA). Mimo to, Marchionne potřebuje dražší značku - větší vývar, tedy i z tohoto pohledu s vidinou větších zisků do této investice půjde... Paběrkování provozních zisků nemá dlouhodobého smyslu.
Já jen nejsem takový optimista ve vztahu zadního pohonu pro to auto. Na druhou stranu se už před těma dvěma letama povídalo o novém sedanu se zadním náhonem, takže by to mohlo znamenat, že toto auto oprášili a prostě ho jen dodělají s tím, že využijí a předělají pár věcí z Ameriky. V tomto případě by byl zadní náhon reálný a faktický vývoj toho auta už v podstatě minulém desetiletí zaplacený (na tom autě se dělalo ještě před rokem 2010).
Ad LEVNÁ AUTA.....
Nechci být falešným prorokem, ale mám takový pocit, že automobilová zančka pod vedením Marchionneho v podstatě zanikne a bude nahrazená v podstatě lakonickým 500. Rozebírat to dál asi teď nebudu, ale pokud se nějaké značky z koncernu Fiat týká utlumování, tak je to právě Fiatu, ze kterého už je teď v podstatě 500 (zejména to bude markantní s příchodem 500L a 500X, což rozhdoně nebudou levná auta). Přičemž ybchs e nedivil, dkyby stávající běžné Fiaty byly přejmenovány na Zastavu, či Autobianchi. Ale tohle je otázka násl. 5 let.
Píšeš velmi primitivně. Bez znalosti prostředí, jen svý tajný sny a z fandovství. Ano, jsi tu opět za blbce.
Ty tvý pocity ohledně Marchionneho jsi tu už několikrát předvedl. Jednou to byl pro tebe naprostý hňup, teď už zase ne až tak moc. Ty prostě sám nevíš a jen to zde potvrzuješ...
Už? A kolikrát to "už" či "ještě" nebylo? Akorát představuje ukázkový příklad neznalosti prostředí a zatemnělé mysli. Dá spíš na kecy od představitelů Fiatu, než na to, jak se tváří komplexní trh.
Vycházet z mylných předpokladů, je zárukou vymyšlení totálních nesmyslů.
čo sa týka zatemnenia mysle, myslím, že ty si ten posledný čo by mu to mohol vyčítať...pod každým podobným článkom tu predvádzaš svoju absolútnu "objektivitu"...wolf sa aspoň nehanbí v čom sa vozí...určite by sme sa riadne zasmiali, keby sa tu niektorí "odborníci" automobilovo odhalili >:-[]
Myslím že schopnosti "Velkého šéfa" trochu PODceňujete... :-)
On i jeho "impérium" na to postavit Alfu na nohy a vrátit jí zasloužený lesk spíš MÁ! ;-)
No Evropu "odložil na později" (což CHÁPU ;-) ) a věnuje se americké části svého "království" (a až to dá "do pořádku" s využitím jeho zázemí "vyrazí na Evropu" :-)
..no spíš "na zbytek světa" - ta Evropa za nějaké "extra snažení" NEstojí... myslím těch pár zákazníků co "zbylo" - kteří nechtějí D3 nebo něco z Volkswagen Group (a to se tyhle množiny ještě "překrývají" ;-)
Ach jéje. Takže to, co jsi zde napsala, říká asi tolik:
"V Evropě, jako posledním trhu na světě, máme ještě pár zákazníků, ale na ty se vykašleme, zkusíme to odznova tam, kde nás "nikdo" nezná.
Že je/bude krize/recese, to nás nezastaví a nijak nás to neovlivní."
Mně to naopak příjde docela "fik fik" ;-)
Jak správně píše Dinar v jiné diskuzi (o McLaren), my tu budeme za chvíli jezdit na kolech - zatímco v Asii si užívají V12 - no a někdo si to UVĚDOMUJE ... a někdo ne :-)
PS: Myslím že Alfa má OPRAVDU šanci na větší komerční úspěch na americkém kontinentu či v té Asii - Evropa se "vyfaulovala" (sama) a šance zde "prorazit" (a reálná kvalita vpodstatě NEmá vliv - viz Infiniti nebo Lexus) - tady to je (a bude) prostě PIËCHovo a na těch "zbytcích" (kteří koncernoVWé auto NEchtějí) moc NEzáleží.. to jsou "okrajové skupiny" ;-)
PPS: Osobně si myslím/jsme přesvědčena že "úder ze zámoří" (množství modelů s kterými Sergio příjde) bude VĚTŠí a SILNĚJŠí než si i fandové značky jsou (ve snech) ochotni připustit - já bych Alfu Romeo (rozhodně) NE"odepisovala" - i když momentálně "NA ODPIS" vskutku "vypadá" :-)
A ty víš, jaký auta tam chtějí? Oni chtějí auta, který neznají? V této době? Ani amíci nebudou mít extra peníze na nákup "jakožeprémiového" vozu neznámé značky.
Já tu od začátku píšu, že načasování těchto premiér a vstupů na trhy je špatné. Už to dávno být mělo, nebo bude vhodné s tím ještě chvíli posečkat.
S tím načasováním máte pravdu - ono se to docela bubě plánuje - nasazení takové řady DS taky vyšlo "víc než nešťastně" :-)
No a reálný náběh třeba od roku 15 - to by zas tak "mimo" být NEmuselo... ;-)
PS: Nebo do kdy byste počkal vy?
No a i když Angela Merkel "ohlásila" že to bude trvat ještě 10 let než se (z toho co "napáchali" politici v minulých desetiletích - z krize) "vzpamatujeme", tak počátek invaze nových modelů začít někdy v tom roce 15 by NEmuselo být vyloženě špatně...
...a ve zbytku planety už vůbec ne - já bych na "přiměřený" ÚSPĚCH Alfy na americkém a asijském kontinentu snad i VĚŘILA ;-)
Najma vdaka tym, ktori by si Alfu nekupili, aj keby to bolo preznackovane BMW 8-s
K veci: zaujemcom o seriozne informacie k tejto teme odporucam zohnat si posledne vydanie britskeho CAR Magazine.
2014 bude vstup na US trh. Neviem o tom, zeby prave tam zurila recesia. Tiez mam radsej skutky ako kecy, ale Alfa bude drahsia ako mainstream, cenovo to vidim na urovni japonskeho tria Lexus/Acura/Infiniti, teda predsa len o nieco lacnejsie ako D3. Bude mierit prave na zakaznikov tohto segmentu, tak co ma teraz Sergio povedat? Ze Giulia bude konkurovat Passatu alebo Camry? :*)
Pofaceliftová 159 tu stojí před domem, v IS jsem jel párkrát.
159 má kombi, 4x4, lepší naftu, turbobenzín, lepší materiály uvnitř, jízdní vlastnosti za normálních podmínek víceméně shodné - jo, FWD vs. RWD, lepší image (to záleží na vkusu každého soudruha). Jako celek za mě rozhodně Alfu - ne, že by na ISu bylo něco výrazně špatně.
Já ti tvoji volbu neberu, osobně se mi 159 taky líbí. Leč trh hovoří naprosto jinak. A já tu nepíšu svý přání a sny, popisuju reálné tržní prostředí. ;-)
Než IS je 159 lepší asi o galaxii. Jediné čim se může IS pochlubit, to je kvalita sedadel, tichost a modernější navigační/parkovací systém. Jízdními vlastnostmi nebo kvalitou zpracování (interiér) jí nesahá ani po kolena. Tam bych řekl, že IS tahá za nejkratší konec v celé střední třídě.
Ještě nemám tolik odjeto, ze zadokolek jsem řídil jen ISo a 3er (a pětasedmu, ale ta se nepočítá), tak moc nemůžu srovnávat. S IS250 se mi ale jezdilo opravdu dobře a interiér se mi až na hnusný knoflíky a vrzání sedačky zdál prima.
Je to tak, ostatně i ve srovnávačkách (vzpomínám si na Autocar) Alfa porážela Lexus IS a obvykle těsně prohrávala s BMW 3er - většina novinářů má prostě ráda zadní náhon. Lexusu IS ovšem ani ten nepomohl...
A mimochodem, v Evropě se Alfa 159 VŽDY prodávala lépe než Lexus, a to i v neutrálních zemích jako je Německo.
Jestli nasadí cenu jako Lexus, tak nevím, čím ty lidi chtějí oslovit.
Lexus je zavedená, ověřená, plnoformátová, prémiová japonská značka. Tešící se vysoké oblibě a pravidělně obsazující přední příčky pozitivního vnímaní zákazníků. Tohle nejde změnit za rok, dva, pět či deset.
Alfa má pouze slavné jméno a pošramocenou pověst, díky které z USA před lety utekla.
Nemá Alfu. Nikdy neměl a nikdy mít nebude. neber ho vážně. Je to prostě jen zamindrákovaný lhář a chudák. Nikdo ho nebere vážně. Je to místní SPAMER, který má potřebu se "fundovaně" vyjádřit ke všemu a ke všem. Je to takový baron Prášil. Všude byl všechno viděl. Lhář. >:-[]
No s tmavsim etnikem bych to az zas tak zle nevidel, podstatne jsou horsi ti, co se tvari jako seriozni a intenzivně pracujici majitele firem, cely den prispivaji svymi nesmysli do diskuze a pak to flakani nauctujou formou predrazene statni zakazky vsem danovym poplatnikum! ;-) , pardon, nekteri "Velkemu kWoncernu"! :-!
Víš, oni i majitelé firem mohou mít dovolenou. ;-)
A upřímně, raději sto majitelů firem, kteří práci dokáží sehnat a udělat, než sto lidí tmavšího etnika, kteří pracovat nikdy nebudou a na které budeš i ty platit.
No tak "ještě o pár fousů" DŘÍVe - jsme myslela :-)
PS: No já když si vzpomenu jak se pracuje (víceméně v celé) Asii - tak EVROPAné "nemají šanci" - leda snad kdyby oni začali "napodobovat" nás - neb my je, NEmáme šanci ;-)
Za každým dealerem by totiž měl stát dráb s bičem.
Přístup zastoupení je pekelný u nás, v Německu i v Rakousku. Ochota a vstřícnost nulová, nějaký úsměv při vstupu do showroomu by taky udělal svoje. A servisovat 159 za milion vedle Pandy za 130, super... ;-\
Hele, ty máš asi osobní zkušenost, viď? Mně jejich servis vrátil do dob reálného sicualizmu v nejhorší podobě. Dlouhatánské termíny, zlodějina, arogance a kvalita opravy, že by jeden brečl. Ož je to sice deset let, ale stejně. Lakovali mi boračku a na jaře koukám, že mám na plastu (spoiler) černý fleky - a ona šla při mytí dolů barva....a při platbě opravy (kartou to ovšem nešlo si ona slečna myslela, že když platím v řádech desetitisíců za opravy, tak že mi ty dvě stovka nemusí vracet.
A ještě bych dodala - na autosalonech hlavně *** v minisukních, které se na vás tváří jako na trotla, když se jich na něco zeptáte, nadutci, kteří neumí anglicky (Frankfurt, Paříž), absence standardních informací.....asi jejich představa, jak má vypadat prémie, Přitom stačí jít o dům dál a navštívit opravdové prémie.
Nakonec větu : "Pane, tohle je ALFA ROMEO a ne nějaká pitomá Oktávie." mi řekl šéf servisu na Pankráci jako reakci na to, že nejsou ani schopni vyjet geometrii...
A s ohledem na to, že prodej jejich aut poklesl dost dramaticky, tak ani nečekám, že by se to nějak změnilo....
Naštěstí je z čeho vybírat a jsou mraky hezčích, kvalitnějších aut s příjemnějšími dealery včetně skutečnýcj showroomů, profesionálního přístupu a servisu....a pak jsou taky skutečné prémie.
Že to nemáš v hlavě v pořádku... Tomu rozumím....
Pochopím i to, že si narazil na zbořenou paštiku (156 dovezená zaručeně po důchodci z reichu) a že to nebylo VONO...., ale ty problémy s tvým pohlavím... by si měl s tím něco udělat... (nebo měla?)
Musíme se ti, ty nejzakomplexovanější ubožáku smát, když si představím, jak se dusíš vzteky, kopeš kolem se jak při záchvatu padoucnice s pěnou u huby, ale zase seš (jako ostatně se vším - vedle). Já si ojetá auta nekupuji. Těch skoro sedm set tyček za nový v roce 1999 mně dodnes mrzí, ale na rozdíl od trotla tvého typu si to aspoň přiznám, jakou jsem udělal óbrkravinu.
Tupej blb jako ty si nepřizná, že má podřadnou šunku odbněkud z periférie Evropy, která se snad už ani nedělá, protože na něco lepšího - třeba Megana - ani nemá.
Mimochodem, pamatuješ si, jak jsi tady před čtyřmi pěti lety psal svým standardně idiotským zpsobem, jak je Beavo úžasný auto a jak to natře Golfu? Dneska se snad už ani to Brávo nedělá....A loni o famózní Guilletě, která to tomu Golfu natře taky? Třetí rok výroby a hleďmě na ty poklesy prodejů.....
Jen se dál vztekej, kvákej tady ty svý slinty, moc jsme se pobavil, jak si tě jossalito s přehledem vytočil, povodil a nakonec odkop, jako spocenej smradlavej hadr.. Tak pokračuj šašku, roste ti tady mezi obrblby konkurence, ale pořád seš jednička.....drž se, ale musíš se pořád snažit.
Jenom tě snažně prosím, piš sem dál, člověka vždycky potěší, když vidí tu tvoji blbost zvrhávající se v bezmocnou hysterii....
Zkušenost mám, auto se nakonec koupilo a zatím (musím zaklepat) naprostá spokojenost, majitelka je šťastná. Nakonec se koupilo v Freibergu, skladovka a šlo to bez keců.
V servisu auto ještě nebylo, uvidíme.
Co se přístupu českého dealera týče, v AF centru mi místo pozdravu vrazili do ruky prospekt a prohlásili, že se mi nemůžou nyní věnovat. Je fakt, že po oholení a ostříhání vypadám na patnáct, ale podle výsledků pochybuju, že jim tam chodí každej den lidi připravení utratit dost přes půl mega. Takže fack off.
Hostesky mají jen na okrasu, horší je, že i ti chlapíci ví houby.
Možná, že třeba ImportMOřskéFAuny je lepší, ale nějak už to nechci zjišťovat. U Audi mi otevřeli všechna auta nehledě na cenu, dali čaj a téměř okamžitě se začali věnovat. Nějak se přestávám divit jejich úspěchům. :-)
A stejně mám Alfu rád, 159 mě dostala tak, že jsem udělal GéTéčkem radost i sobě. So far so good.
Ja mam skusenost zo Slovenska (BA a DS) aj z pomerne dalekej cudziny a nemozem sa stazovat. Mily, slusny a pozorny, ale nevtieravy personal. Do servisu som za dva roky chodil iba na zarucne prehliadky.
Zato v BMW som bol obzriet novu trojku a napriek tomu, ze som v nej sedel vpredu, vzadu, obzeral kufor a vsetko dookola spolu asi 10 minut, nikto o mna ani nezakopol. Nie som ziadny zobrak, bol som tam na ceste z prace domov, v obleku.
:-) já mám právě zkušenost s ImprotéremMOřskéFAuny a bylo to fakt děsný, příšerný, neuvěřitelný...ale uznávám, je to deset let a předtím a potom Japonci a ti si ohlídají jak prodej, tak servis. Ale ten přechod od servisu AR již zmíněného dealerství k Mazdě byl stejný, jako rozdíl mezi východním a západním Berlínem před rokem 1989....
Já tu osobní zkušenost už mám a jak se říká, chybu může udělat každý, ale jenom blb jí udělá dvakrát. Never more a to jestli se zlepšili/zhoršili nebo jsou furt stejní absolutně neřeším. Pro mně skončili, zatímco do Japonců, Němců nebo i tý škodovky bych klidně šel znova....
Zase sliby co bude až bude... takovejch peněz už tahle značka stála Fiat a jediným výsledkem od doby, co Fiat zachránil Alfu od bankrotu je, že dnes je kromě Alfy Romeo na dně celý Fiat. Přežívá jen díky tomu, že ořezává portfolio jak se dá, oddaluje premiéry nových modelů a přelepuje americký škatule (mimochodem další podnik, který měl dávno zkrachovat) na "italský" auta. :no: Kdyby se Fiat držel toho, co měl v 80. letech a pouze zapracoval na kvalitě (která opravdu nebyla tenkrát na vrcholu), tak se dnes stále jezdí lidi dívat do Itálie, jak se dělají opravdová auta. Co dal Fiat Alfě? V podstatě nic, jen jí prodlužuje život, ale poslední opravdová Alfa Romeo byla stejně 75. Co dala Alfa Fiatu? Kromě motoru 3,0 V6, který byl použit ve vrcholných modelech Lancie, taky nic. Za to stála Alfa Fiat spoustu peněz, které mohl v té době použít pro sebe a Lancii, která měla tenkrát ještě opravdu dobrý potenciál jít nahoru. A i kdyby dneska náhodou Alfa udělala auto, který by bylo kvalitní, spolehlivý a řidičsky zábavný jako legendární 75ka, tak s dnešní pověstí a s ohledem na předsudky lidí by stejně každej radši koupil 3er. :-!