Marko: Budoucnost značky FIAT (čekají 4 bohaté roky)
32
/
70
Prohlédnout znovu
Marko: Budoucnost značky FIAT (čekají 4 bohaté roky)
Fiat
|
acz
Fiat
|
acz
Fiat
|
acz
Fiat
|
acz
Fiat
|
acz
Fiat
|
acz
Fiat
|
acz
Fiat
|
acz
Fiat
|
acz
Fiat
|
acz
Fiat
|
acz
Fiat
|
acz
Fiat
|
acz
Fiat
|
acz
Fiat
|
acz
Fiat
|
acz
Fiat
|
acz
Fiat
|
acz
Fiat
|
acz
Fiat
|
acz
Fiat
|
acz
Fiat
|
acz
Fiat
|
acz
Fiat
|
acz
Fiat
|
acz
Fiat
|
acz
Fiat
|
acz
Fiat
|
acz
Fiat
|
acz
Fiat
|
acz
Fiat
|
acz
Fiat
|
acz
Fiat
|
acz
Fiat
|
acz
Fiat
|
acz
Fiat
|
acz
Fiat
|
acz
Fiat
|
acz
Fiat
|
acz
Fiat
|
acz
Fiat
|
acz
Fiat
|
acz
Fiat
|
acz
Fiat
|
acz
Fiat
|
acz
Fiat
|
acz
Fiat
|
acz
Fiat
|
acz
Fiat
|
acz
Fiat
|
acz
Fiat
|
acz
Fiat
|
acz
Fiat
|
acz
Fiat
|
acz
Fiat
|
acz
Fiat
|
acz
Fiat
|
acz
Fiat
|
acz
Fiat
|
acz
Fiat
|
acz
Fiat
|
acz
Fiat
|
acz
Fiat
|
acz
Fiat
|
acz
Fiat
|
acz
Fiat
|
acz
Fiat
|
acz
Fiat
|
acz
Fiat
|
acz
Fiat
|
acz
Mini představuje poslední díl skládačky. Aceman je elektrický elegán
BMW 4 a i4 Gran Coupé jsou hezčí a mají modernější multimédia
Mitsubishi ASX prošlo faceliftem. Design zůstal věrný originálu
Karbonu není nikdy dost? Do rukou Mansory už padl i Rolls-Royce Spectre