V marci / březnu 2007 tak začalo v modernej histórií Bugatti už tretie hľadanie jeho budúcnosti. Netýkalo sa iba prípadného nástupcu Veyrona, ale hlavne nového technického a ekonomického smerovania značky.
Je evidentní že VW neví co s touto svojí značkou. Náklady na provoz značky enormní(tj,vývoj,výroba,provoz) a zisk nadlouho v červených číslech. Je jasné že donekonečna do ní koncern nebude pumpovat peníze. Takže asi nezbyde nic jiného (pokud se jí nakonec VW nezbaví)než aby Bugatti sestoupilo do nižších pater trhu.
Já myslím, že je to docela chytrý plán, "pumpovat " peníze do Bugatti a nečekat zisk :-) Představ si program F1, který VW nemá a který může Bugatti úspěšně suplovat. Navíc o F1 se obecně ví, že převodovku z Ferrari mít ve Fiatu za 300 000,- nebudeš. Kdežto ve Veyronu se používá motor s uspořádáním W16, to je blízko W12 a to zase W8 a tak dále až se člověk dostane k tomu svému vytouženému autu, ve kterém má kousek Veyrona. A vždycky si může snít o větším kousku Veyrona, až bude mít dost peněz. To stejné s převodovkou DSG a systémem Haldex, jestli se nepletu. VW by asi do Bugatti peníze "nepumpoval", kdyby to pro něj nebylo výhodné, i když se to možná na první pohled nezdá. VW nedělá charitu pro miliardáře ;-)
Skvělá posloupnost :yes: W16, to je blízko W12 a to zase W8, a to je blízko V6 a to zase R4 a vlastně i R3. Takže i HTP má v podstatě kousek Veyronu >:D A ony vlastně dvě Thalie jsou jedna F1. 8 válců a 2,4 l mají obě >:-[]
Marko kdysi psal, že když kupuješ Fabii, toužíš po Octavii, když kupuješ Octavii, už se vidíš v Passatu. V těhdle dvou už technologie co se jmenujou stejně jako ty ve Veyronu jsou.
Ještě k té Thalii, pro mě a myslím že i pro spoustu ostatních lidí je Veyron "normálnější" auto, než F1, kde platí tuny předpisů o tom co se nemůže. Veyron je něco nadpozemského, kdežto F1 je moderní technika vyhoněná k maximu možného bez patřičné výdrže. Chci říct, že prostě v Passatu a Veyronu můžeš něco zdánlivě společného najít, ale v takové Laguně a renolťácké F1? Já tam nic nevidím. Z mýho hlediska se divím, proč Renault platí svůj program F1.
To neřeš. Měla to být ironická poznámka >:D A co se týká Renaultu a F1. Osobně si myslím, že 2 tituly MS je reklama jako hrom. A co se týká společných věcí. Thalia má s F1 společný logo >:D a Passat s Veyronem zase kličky ve dveřích >:D >:D
Zajímavý myšlenkový pochod, ale nemyslím že by zrovna akcionáři VW donekonečna pumpovali do ztrátové divize peníze, může to ještě nějaký rok trvat, Daimler to s Chryslerem vydržel jestli se nepletu devět let,ale Bugatti se buď dostane do černých čísel anebo nějakým způsobem skončí.
toz jsem zvedav jak to dopadne.aby nezacali delat crossveyron a nenaprali tam tédéíčko doufam,ze se zase najdou blbci kteri budou nemocni z toho,ze je clanek slovensky >:-[] >:-[] aby zase bylo 2,3 dny o cem diskutovat. >:D
Daniel, myslim, ze na tuto temu som sa uz vyjadril. Samozrejme nasli sa dva-tri clanky (nap. Citroen) kde bolo obsah tazke naplnit zodpovedajucimi informaciami a bolo to treba niecim (ako hovoris) "nafuknut" aby to nebolo kratke a bezobsazne. Musel som volit medzi tym za co ma kritizuje Ty, alebo obsahovo slabsim a kratkym clankom za ktory by som bol kritizovany tiez (mozno aj tebou). Prosta niekedy sa nezavdacis...alebo inak: niekedy mas na vyber medzi zlym a este horsim riesenim.
Historia, ktora bolo spominana u japonskych a korejskych znaciek bola spracovavana programovo: aby bolo vidiet, ze aj tieto znacky maju svoju historiu,dokonca davnejsiu a hlbsiu, nez je ta, ktora byva znama v Europe. Vo vacsine pripadov, kde som historiu spominal som to robil aj preto, aby som mohol vysvetlit co a preco sa s tou-ktorou firmou deje v sucasnosti a ako to bude limitovat jej buducnost. Prave v historii totiz byvaju skryte kladne / zaporne determinanty toho co sa deje, alebo toho co sa bude diat dalej.
Myslim, ze z Veyrona urobia targu tak ako sa targa obvykle robi. S aerodynamikou sice mozu byt problemy - ale na rovinu - kto z majitelov Veyrona bude hnat auto na jeho limit?! Kto z nich na to ma podmienky, kto z nich to dokaze udrzat na ceste, kto z nich bude riskovat, ze pride o auto, za ktore uz nikdy nemusi zohnat nahradu... ?! Veyron nikdy nebol postaveny s tym, aby bol najrychlejsim autom na svete...vratane problem spojenych s aerodynamikou. Bol postaveny ako odpoved na otazku: ako by vyzeralo auto postavene bez akychkolvek limitov? Kam az sa da zajst s technologiami...? Ta max. rychlost a problemy so stabilitou su len sprievodnym vysledkom tohto snazenia.
No veď som aj hovoril, že tento článok je špičkový. Hovoril som, že je iný. Ž vieš článok nafúknúť históriou a info, ktoré poznáme. A aj som povedal, že toto je článok kde netreba veľa kecať a dozvediem sa niečo čo som nevedel. To čo som spomenul vyššie platilo pre iné články. ;-)