Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Marko: Budúcnosť koncernu Daimler A.G.

„Posledných desať rokov bolo ťažkých. Dokonca nad rámec bežne očakávaných výziev a problémov."
Zpět na článek
28. 6. 2008 08:46
28. 6. 2008 18:23
28. 6. 2008 18:27
28. 6. 2008 19:00
28. 6. 2008 20:07
28. 6. 2008 23:38
28. 6. 2008 09:51
28. 6. 2008 09:59
28. 6. 2008 18:35
28. 6. 2008 21:19
28. 6. 2008 22:59
28. 6. 2008 10:14
28. 6. 2008 10:31
28. 6. 2008 11:42
neregistrovaný "Olod"
28. 6. 2008 12:53
neregistrovaný "Olod"
28. 6. 2008 13:50
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
28. 6. 2008 13:24
28. 6. 2008 21:49
28. 6. 2008 23:01
30. 6. 2008 13:52
28. 6. 2008 23:12
neregistrovaný "nick02"
30. 6. 2008 13:51
29. 6. 2008 22:08
29. 6. 2008 22:11
29. 6. 2008 22:14
30. 6. 2008 10:19
30. 6. 2008 12:10
30. 6. 2008 12:16
30. 6. 2008 12:24
30. 6. 2008 13:49
30. 6. 2008 14:42
1. 7. 2008 14:30
neregistrovaný "Alpinus"
30. 6. 2008 15:51
30. 6. 2008 23:57
1. 7. 2008 15:11
1. 7. 2008 16:01
Avatar - marek.g
28. 6. 2008 08:46
super
:yes: super clanek Marko jako vzdy.akorat jsi me moc nepotesil s tou tridou B,ze by mela v pristi generaci zmenit koncepci karoserie na klasicke mpv.muj stryc ho ma a to auto je fakt skvele(hlavne 7-g tronic je vynikajici) a byla by skoda,kdyby zapadlo mezi soucasne mpv a stalo se jenom dalsim z rady.no a G doufam bude zit i po tomto desetileti,protoze to je proste klasik a tech uz je jen hrstka :yes:
Rozbalit vlákno
5
28. 6. 2008 18:23
Re: super
B je kazdopadne zvlastne auto (aj ked ja musim priznat, ze mne po chuti moc nie je) - no a na to mozno aj trochu doplaca. ;-\
G - je naozaj klasika, lenze jeho predajne pocty su rocne na takom cisle, ze to nic dobre do buducnosti nevesti. Vyroba v materskom zavode je nerentabilna a aj u kontraktacnej automobilky existuje ista hranica rentability. Bojim sa, ze Mercedes pocka, kym postupne nepadne zaujem k tejto hranici, a potom to asi skonci...
Avatar - marek.g
28. 6. 2008 18:27
Re: super
no doufam,ze si to M-B rozmysli a G udrzi,ale asi marne ;-\ jinak ktera automobilka je na rade dal jestli to neni tajne?
28. 6. 2008 19:00
Re: super
Redakcia ma cely balik clankov na zverejnenie. Je to na nich. Ak by sa ale slo podla scenera "prvej generacie" clankov, mal by to byt Opel.
Avatar - T613
28. 6. 2008 20:07
Re: super
Třeba jeho licenci koupí Tatra >:D Asi bych měl přestat chlastat 8-s ;-)
28. 6. 2008 23:38
Re: super
Len drobna pripomienka. 7G tronic sa dava do 6 a viac valcovych motor triedy C a vyssie (zatial). V A a B je autotronic (variator a la tramvaj s preddefinovanymi 7 stupnami :-) ale nech dobre sluzi :yes:
Avatar - T613
28. 6. 2008 09:16
Hvězda hvězd na nebi zářících
Jako člověk, který na pískovišti mlátil kyblíčkem zaprutilé baworákisty pro tu jedinou a pravou automobilku (do doby mého prozření, že tou automobilkou je Tatra) jsem si tenhle článek přečetl s chutí a jedním dechem (což se mi u BMW nepovedlo, přece jen je to pouze BMW >:-[] ).
S třídou G si mě nepotěšil. Snad na ni nebudou šahat :-O
Smart elektro by byl do města super. A Forfour se mi líbil už v první generaci, takže druhou uvítám ;-) Chtělo by to ještě nástupce kupé. To vidím každý den a to auto je prostě sexy (tangáče mě škrtí). Foukaný maloobjemový benzín a bylo by. ;-)
A ten zbytek? Zprávy potěšující! :yes: Tedy až na Maybach, ale ten mi k srdci nepřirostl..
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Falco
28. 6. 2008 13:39
Re: Hvězda hvězd na nebi zářících
Tak ty si moje kamarády mlátil kyblíčkem! Dej si facku.
28. 6. 2008 17:42
Re: Hvězda hvězd na nebi zářících
A taky si strkal kamínky do zadku, aby měli kamarádi odřený pinďoury!
Avatar - Falco
28. 6. 2008 18:34
Re: Hvězda hvězd na nebi zářících
To je ale prevít vynalezavej!
28. 6. 2008 18:27
Re: Hvězda hvězd na nebi zářících
>:D
Moja cesta bola opacna. Od Tatrovky az dnes "k MB". To ale preto, ze som zistil, ze sa musim niecim zivit. A to sa v obdobi 90. rokov v Tatre moc nedalo (a v tej oblasti v ktorej by som rad pokracoval to nejde ani dnes). Nic to ale nemeni na tom, ze dobre viem kde su moje korene. ;-) :yes:
Avatar - T613
28. 6. 2008 20:08
Re: Hvězda hvězd na nebi zářících
Tou poslední větou ses zachránil! Už jsem vytahoval kyblíček! >:-[]
28. 6. 2008 20:22
Re: Hvězda hvězd na nebi zářících
>:D >:D >:D
28. 6. 2008 09:51
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - T613
28. 6. 2008 09:59
Re: Ďakujem!
Smart přece není prémie..
28. 6. 2008 18:35
Re: Ďakujem!
Smart bude dolna trieda, male Mercedesy nizsia stredna.

Ano, Acko sa vyvija, ale seriova podoba je este relativne daleko.

SLK - ano, taka verzia sa zvazovala, ale iba chvilku. nakoniec to bolo zamietnute.

AMG - nebolo povedane v akej miere, ale hybridna technologia sa dostane aj k modelom AMG. Ak sa tak stane, zakaznici si ale budu most vybrat, ci chcu hybridnu, alebo normalnu verziu.

AMG V10 je novinka. Dokonca su spravy, ze AMG by ten motor mohlo pouzit vo vlastnom supersporte (silnejsom nez SLC). O tom som ale v redakcnom clanku pisat nechcel.
28. 6. 2008 21:19
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - jurajos
28. 6. 2008 10:14
Mala otazocka?
Mna by skor zaujimalo ci sa nechysta v nejakom strednedlhom horizonte designova revolucia v style Bangle BMW? Naznacil si cosi o prechode od novobaroka k sportovej elegancii ale rad by som vediet ci to ostane len v mantineloch ako predviedolo nove C-cko alebo pojdu aj trochu odvaznejsou cestou?
Inak ako vzdy. Vyborne citanie s maximom informacii. Vdaka.
Rozbalit vlákno
8
28. 6. 2008 10:31
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - da_b0mb
28. 6. 2008 12:58
Re: Mala otazocka?
Ja si myslim, ze MB je natolik konzervativni, ze do toho nevlitne jako BMW...Bude to postupna evoluce, aby to nebyl takovej sok :-)
Avatar - jurajos
28. 6. 2008 13:11
Re: Mala otazocka?
Teraz uz lenrozhodnut ci je to pre M-B dobre alebo zle. Ale aspon pri A-cku a Forfour by sa mohli trochu odviazat!
28. 6. 2008 18:42
Re: Mala otazocka?
Nie, Mercedes nepripravuje nijaku designovu revoluciu. Novy sefdesigner Gorden Wagener ale povedal, ze buduce Mercedesy budu z pohladu designu viac "nemecke" (80. roky) a ustupia tak tvary 90. rokov a sucasnosti, ktore su podla neho moc "svetove".
Nastupca Ecka bude posun len v mantinenloch (ako pises) C-Klasse. Urcite nepojde o sokujuce tvary. ;-)

Btw. k tej designovej revolucii. Zakladnym prosilom Mercedesu (na rozdiel od BMW) je konzervativizmus (luxus a elegancia). Takze ako pise da bomb, v designe MB pojde skor o evolucie: Revolucia nezapada do charakteru znacky.
Avatar - T613
28. 6. 2008 20:09
Re: Mala otazocka?
80 léta? Ty byly šik :yes:
Avatar - jurajos
28. 6. 2008 20:15
Re: Mala otazocka?
To by veru slo...ale aj tak by ma viacej potesila nejaka reinkarnacia 280 SL Pagode. :yes:
28. 6. 2008 20:24
Re: Mala otazocka?
No...uvidime. Co z toho bude. Ci to nakoniec nebudu take 80. roky na sposob 21. storocia. Pockame si na prvy Wagnerov Mercedes, ktory nebude supervizovany nikym vyssim a potom budeme vediet na com sme.
Avatar - T613
28. 6. 2008 20:35
Re: Mala otazocka?
Současná generace je pro mě.. zklamáním. Její tvary jsou příliš barokní nebo přesněji maybachovské. ;-\
neregistrovaný "Olod"
28. 6. 2008 11:42
Díky, díky, díky
Děkuju Marko, opět perfektní článek....můžu mít jenom jednu otázku? vzhledem k tomu, že jsem porevoluční generace mi pořád vrtá hlavou, co za měsíc je Jeseň (už vidím ty komentáře typu "když neumíš Slovensky, tak to nečti")....děkuju moc za odpověď i za perfektní článek :yes: :yes: :yes: :-) :-) ;-)
Rozbalit vlákno
5
Avatar - T613
28. 6. 2008 11:45
Re: Díky, díky, díky
to je podzim, pokud se nepletu ;-)
Avatar - jurajos
28. 6. 2008 11:47
Re: Díky, díky, díky
Nie, nepleties sa! >:D :yes:
neregistrovaný "Olod"
28. 6. 2008 12:53
Re: Díky, díky, díky
Díky moc :-)
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
28. 6. 2008 13:50
Re: Díky, díky, díky
Neda mi nespomenut si na Gustava Husaka a jeho "Apřil" :-)
Myslim to v dobrom:-)
28. 6. 2008 18:47
Re: Díky, díky, díky
prosim ;-) :yes:
28. 6. 2008 13:24
Drobna uprava :-)
Uvodom davam :yes: a dik za super clanok.
Respect!
Bez akejkolvek narazky si len dovolim upresnit.
Faceliftovany A sa uz predava a uz by mali byt predane prve kusy zakaznikom(dtto facelift triedy B)
Da se povazovat Smart MHD za light hybrid? Ked ano, potom sa asi jedna o prvy seriovy hybrid od Daimleru :-)
Co sa tyka 40 percentneho podielu MB v McLarenu nie je to uz majoritny balik (nie som si isty ci uz prebehla akvizicia)?
Dik este raz.
Rozbalit vlákno
2
28. 6. 2008 18:58
Re: Drobna uprava :-)
Ano, A a B su na trhu uz od juna (?). To som sa asi sekol ;-\

Ano Smart ma light-hybrid. Ale fakt je tiez ten, ze tato forma "hybridu" nie je plnohodnotna. Stop-start system je skor "technicka hracka" vramci jedneho pohonneho systemu. Ten skutocny hybrid je este len na ceste.

McLaren - to je tak: Mercedes formalne nema majoritu na 50%. So 40% je sice najvacsi akcionar, ale bez niekoho z dalsich akcionarov nemoze presadit nic. Je to ale balik blokacnej mensiny. Druha vec je, ze 30% , ktore patria Mumtalakat Holding Co. su povazovane za "parkovaciu" investiciu, ktora bude jedneho dna prevedena na koncern Daimler. Presnejsie v case, ked sa daimleru uvolnia ruky v oblasti investicii. ;-)
28. 6. 2008 23:25
Re: Drobna uprava :-)
No worries m8!
:-)
Smekam pred tebou a pred tvojimi clankami (a tiez informaciami).
Diky :yes:
28. 6. 2008 21:49
M... ARKO- BENZ
:yes: Tak tohle budu číst mnohokrát. Opět fantastická porce informací. Tedy... a velmi silně vnímám ten akcent Mercedesu na malé modely. Kdo z nás by to před těmi patnácti roky odhadoval.
Rozbalit vlákno
2
30. 6. 2008 13:56
Re: M... ARKO- BENZ
:-) ;-) :yes: ...za tych 15 rokov sa zmenila tvar celeho autopriemyslu. Vacsina znaciek vtedy mala 2-3x menej modelov, nez dnes. A vidis...VW ma luxusny sedan a Mercedes ma "male" auta...to je sucast "hry".
30. 6. 2008 14:45
Re: M... ARKO- BENZ
Ano :yes:
Avatar - Ji/Ri
28. 6. 2008 23:01
Díky......
A to je jeden z mnoha mála důvodů, proč tady rád zavítám...dobrá Slovenčina, kvalitní informace, čtivé jako Sherlock Holmes... Děkuji. Jirka
Rozbalit vlákno
1
30. 6. 2008 13:52
Re: Díky......
Ja dakujem za poklonu :-) ;-)
neregistrovaný "nick02"
28. 6. 2008 23:12
Marko
Výborný článok, ako vždy :yes: Škoda toho Géčka. Také autá sa už dnes "nenosia". Ťažko však očakávať charitu.
Rozbalit vlákno
1
30. 6. 2008 13:51
Re: Marko
Dakujem :-) Ecka bude naozaj skoda... ;-\ (...az pride jeho cas.)
29. 6. 2008 09:36
Ze by mercedes kopiroval predni delene svetla pd lexusu/ saa
Ze by mercedes kopiroval predni delene svetla pd lexusu/ saabu??? Je pravda ze jsou trosku hranatejsi ale precejen... Zezadu trosku jako BMW3/5 nemyslite??
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Falco
29. 6. 2008 09:53
Re: Ze by mercedes kopiroval predni delene svetla pd lexusu/
Pán je vtipálek :))))

PS: malé doplnění k naší nedávné diskuzi [odkaz]
29. 6. 2008 22:08
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - T613
29. 6. 2008 22:11
Re: OT: AUDI A7
že by nová verze CLS? kdepak se poděla kreativita 8-s
29. 6. 2008 22:14
Osoba zvaná GTI
Dal bych tomuto jedinci okamžitou výpověď, neboť působení tohoto jedince je vyloženě kontraproduktivní a jeho nekritické horování pro vozidla koncernu vyvolává záchvaty smíchu a nedůvěry, tudíž prodeje koncernu v ČR přímo úměrně jeho aktivitám klesají. Viz meziroční pokles Fabií jde na vrub GTI mu a nikomu jinému.Jeho výrazné negativní působení na masy, přes určitou literární zdatnost a upřímnou snahu je evidentní. Jeho elitářské chování a literární schopnosti jimiž převyšuje většinu zde přispívající lúzy vyvvolává potřebu odporu a fyzické likvidace této osoby. Nepoučil se z procesů a nemá sebekritiku. Jako vyčnívající jedinec má být potupen a zničen. Je nutno jej odhalit, demaskovat a po stalinsku do gulagu poslat. Tam už ho odnačí kafrat. Damn!
Rozbalit vlákno
22
Avatar - T613
29. 6. 2008 22:15
Re: Osoba zvaná GTI
tohle už hraničí se spamem. Pod kolik článků tenhle výblitek budeš dávat?
29. 6. 2008 22:40
Re: Osoba zvaná GTI
V pohodě. Jsem ožralý jak puma a mé myšlenky jsou volné. a to nevíš, co tvořím na téma 507čky. A ty jsi taky pěkný úchyl. Pořád se odbavuješ nad značkou, co dělá náklaďáky. Já to fakt nechápu. GTi je alespoň placený agent VW, ale ty jsi takový Indiana Jones, co doufá, že mu oživnou artefakty.
Avatar - T613
29. 6. 2008 22:47
Re: Osoba zvaná GTI
já jsem nekrofil.. lepší než obdivovat žabožrouty >:-[]
29. 6. 2008 23:05
Re: Osoba zvaná GTI
Perverzáku. Bylo by krásné, kdyby Tatra vyráběla znovu 603 s novou technikou. Ale myslím, že to nás dřífv napadnou marťani.
29. 6. 2008 23:09
Re: Osoba zvaná GTI
S marťanama půjdem údajně k volbám...
Avatar - T613
29. 6. 2008 23:13
Re: Osoba zvaná GTI
Tak to aby sis začal budovat kryt :-!
29. 6. 2008 22:50
Re: Osoba zvaná GTI
Najdi si holku, nejlépe francouze ;-)
29. 6. 2008 23:02
Re: Osoba zvaná GTI
Jednu jsem teď poslal po třech letech k vodě a Ty mě strašíš další. Fuj. A myslel jsi francouzku, viď? Tak to radši ne. Ona by to byla dnes asi muslimka a tam mám já problém. On mi jeden líný arab i tak povrchově neoštřil výztuhu nárazníku a oprýskala mi barva. Museli mi na to dát umělohmotný kryt. Dej s babama pokoj a francouzku už vůbec ne. Dnes jedině černošku. Holku z bídy svrabu, ta si tě může vážit, jako bílý Massa, co ji z exkrementů vytahl.
29. 6. 2008 23:07
Re: Osoba zvaná GTI
U francouze máš 50% šanci, že to bude černoch, nebo Peugeot, tak nevěš hlavu! >:D
Avatar - T613
29. 6. 2008 23:03
Re: Osoba zvaná GTI
francouze :yes: >:-[]
29. 6. 2008 23:09
Re: Osoba zvaná GTI
Neser.Až budeš *** tolik bab jak já denně, tak můžeš tady něco prdolit.Třeba dneska se mě nechcelo ano jednů. >:D
29. 6. 2008 23:10
Re: Osoba zvaná GTI
Proč teda jedeš po GTI? Už tě baby neberou?
29. 6. 2008 23:25
Re: Osoba zvaná GTI
Já Ti nevím. Nejak mě přešla chuť. Bohužel dočasně. Potom budu jak tatrovák, zase otrokem chtíče. Matelko sa onanuje tuna, nad svojími příspěvky, ale co já? Až to zase přijde, budu ich zase naháňat. Ach jo.
Avatar - T613
29. 6. 2008 23:12
Re: Osoba zvaná GTI
Díky, ale srovnávat se s tebou nebudu! Já bych to na rozdíl od tebe bez sexu nevydržel >:D
29. 6. 2008 23:22
Re: Osoba zvaná GTI
Nešťastníku.Jsi bezpochyby otrokem svého chtíče. Zkus běhat 10km denně, potom studéné sprchy a pak se drhnout froté ručníkem. To pomůže. Hříšne myšlenky tě odvádí od produkce hodnot, zvyšování HDP a materiálních zdrojů národa. Pomni, že tu nejsi sám a lid od tebe čeká víc, než hónění bab.
Avatar - T613
29. 6. 2008 23:27
Re: Osoba zvaná GTI
lid je dobrý jen k tomu, aby se v něm narodil dárce orgánů, krve apod. pro mne :-!
29. 6. 2008 23:33
Re: Osoba zvaná GTI
Daruješ krev? Mě je blbě enom vidím stříkačku. Ale dyby ně dobře zaplatili, daroval bych. Tých dobrovolných dárců nechápu. Já dybych potřebovál, zaplatíl bych. Enom kazá kšeft. Když nebudů dávat, půjde cena navrch a dalo by sa tým aj vydělat. Takto enom kazá ceny.
Avatar - T613
29. 6. 2008 23:39
Re: Osoba zvaná GTI
nedaruju.. mám v sobě patogen Tatra, a nechci aby všichni jezdili v Tatrách. To by zbytečně vyhnalo jejich ceny :-!
1. 7. 2008 13:22
Re: Osoba zvaná GTI
Ten P307 je nejaký podivný. Všímaj si štýl, slová a pravopis. Tam niečo nie je v poriadku... :-|
1. 7. 2008 13:27
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - T613
1. 7. 2008 13:37
Re: Osoba zvaná GTI
asi? byl jak dělo >:D
Avatar - Falco
1. 7. 2008 00:02
Re: Osoba zvaná GTI
Zalez zpátky do boudy
Avatar - Pierro
30. 6. 2008 10:19
Mercedes
Vďaka Marko ako obvykle za vynikajúci článok. Prečítal som ho s velkým záujmom. Len mi unikla asi jedna vec. Nezmienil si budúcnosť modelovej rady CLK. Ako to teda bude vyzerať s kupé a kabrioletom?? Budú aj naďalej v budúcej generácii vyrábané opticky na bázi nového modelu E a technicky stávajúceho Céčka?? Alebo Mercedes tieto autá vypúšťa z výrobného programu bez náhrad?? Inak nové Éčko sa mi páči. Aj keď už to nebude "mäsiarka look" alebo ako to nazývaš barokný tvar, mne sa novo stylizovaná maska so svetlami do hranata páči. Trochu možno môže pripomínať niekomu Lex GX a niekomu aj Saab, alebo učitelského v okuliaroch ale rozhodne nevyzerá vôbec zle a posunuje Éčko zase o kúsok ďalej. Som zvedavý až ho o rok uvidím in natura. Ešte raz díky za informácie.
P.S. a prihováram sa za offroad G. Bola by škoda, keby táto legenda mala skončiť. Je to jeden z poslednýh mohykánov pravého off roadu... :-!
Rozbalit vlákno
5
30. 6. 2008 12:10
Re: Mercedes
mne sa novo stylizovaná maska so svetlami do hranata nepáči a o CLK jsem tam informaci našel.
Avatar - Pierro
30. 6. 2008 12:16
Re: Mercedes
Jo jo už jsem to tam našel taky. Omlouvám se. ;-)
30. 6. 2008 13:49
Re: Mercedes
CLK tam je...pod triedou C. ;-) Bude to zas tak ako hovoris: technika blizka C, optika blizka E.
Aj ja myslim, ze ten "Lexus-look" Mercedesu vpredu prospeje.

Za offroad G by som sa prihovoril aj ja. Ale myslim, ze ak klesnu predaje pod istu hranicu, pre Mercedes nebude mat ekonomicky vyznam dalej tento model drzat vo vyrobe (ani u kontraktacneho) partnera.
Avatar - Pierro
30. 6. 2008 14:42
Re: Mercedes
Marko mal si možnosť vidieť alespon na fotkách aj interier Ečka??
30. 6. 2008 11:48
jednoprostorový automobil
Vážený autore, navštiv nejbližšího dealera MB a přepočítej si prostory v MB A. Myslím, že dojdeš k číslu vyššímu, než je 1... ne o moc, ale přece jen...
Rozbalit vlákno
12
Avatar - Pierro
30. 6. 2008 11:54
Re: jednoprostorový automobil
Milý Honzo, tenhle článek není o prostorovosti třídy A jestli jsi to nepochopil. Autor ná chtě seznámit s budoucností třícípé hvězdy, což se mu myslím bezezbytku podařilo. Nubuď takový hnidopich... ;-)
30. 6. 2008 13:44
Re: jednoprostorový automobil
Koncepcia karoserie je jednopriestorova (bez ohladu na to, ze motor je ulozeny v inom priestore).

Jednopriestorova karoseria je taka, ktora od prednej masky stupa priamo k streche a potom pokracuje az k zadnemu narazniku bez zretelneho rozdelenia na cast pre motor, na cast pre posadku a na cast pre batozinu. V tomto zmysle je A-Klasse zretelne jednopriestorovym autom. A je to vidiet ako na tomto obrazku [odkaz]%3Fq%3DMerced… ,tak aj u najblizsieho dealera MB. ;-)

Pre porovnanie dvojpriestorova karoseria opticky clenena na priestor pre motor a prietor pre posadku a batuzinu je tu: [odkaz]

Trojpriestorova karoseria je tu: [odkaz]
30. 6. 2008 14:50
Re: jednoprostorový automobil
:-) :yes: Velmi elegantní odpověď :yes:
30. 6. 2008 15:49
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
1. 7. 2008 13:24
Re: jednoprostorový automobil
Ja som myslel, že základné veci z automobilovaj terminológie bezpečne ovládaš...
1. 7. 2008 13:58
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - T613
1. 7. 2008 14:00
Re: jednoprostorový automobil
no nevědět rozdělení karosek .. to je ostuda
1. 7. 2008 14:04
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - T613
1. 7. 2008 14:20
Re: jednoprostorový automobil
no chlapečku už si se uklidnil? lowend, mainstream, subpremie a prémie. To jsou jediné kategorie, které uznávám. Supermainstream je GTIho výraz a ať si ho užívá do alelujá. A co vízo? :-)
1. 7. 2008 14:24
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "Alpinus"
1. 7. 2008 14:30
Re: jednoprostorový automobil
Aha, Matelko:-) Ešte si tu? Ja som myslel, že po toľkých faux pas, ktoré si tu počas 3 mesiacov predviedol, odtiahneš do hlbokej *. A ty ešte stále naproti všetkému "perlíš" a rozdávaš "múdrosti" na všetky strany:-) Mimochodom, čo vravíš na stránky www.507.***?? >:-[]
Avatar - T613
1. 7. 2008 17:41
Re: jednoprostorový automobil
díky bohu za to >:D
30. 6. 2008 15:51
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - pallas
30. 6. 2008 23:57
Drobna chybicka
.. sa predsa len vkradla: CEO Mercedesu sa vola Dr. Dieter Zetsche, nie Zetche. Ale ako vsimam, aj na stranke slovenskeho importera Mercedesu to maju raz tak, druhykrat inak. Len mi to hned padlo do oka, v nemeckom Autobilde je to velmi frekventovane meno. Perlicka: viete, ze sa narodil v Istanbule? (Jeho otec tam bol vtedy treti rok, stavat nejaku priehradu.) Do skoly uz ale chodil v Nemecku.
Inak clanok, ako vzdy, super.
Rozbalit vlákno
1
1. 7. 2008 22:56
Re: Drobna chybicka
Hiiiii....uz druha chyba. :*) Ospravedlnujem sa (hlavne p. Zetschemu). Dakujem za opravu.

P.S.
Uvod k Citroenu (az nan dojde) kompletne prerobim! ;-)
1. 7. 2008 15:11
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - jurajos
1. 7. 2008 16:01
Re: HMM...
Sice zname fotky...ale snaha sa ceni! ;-)
Avatar - pratel
2. 7. 2008 17:47
Mala gramaticka chybicka
Marko: pises super clanky, len prosim ta nepouzivaj vyraz STAVAJUCI [stavajuca generacia, stavajuca konstrukcia, stavajuci model...], ale v danom kontexte pouzivaj slovenske vyrazy SUCASNY, AKTUALNY. Tak je to gramaticky v slovencine spravne. STAVAJUCI je poslovenceny cesky vyraz STAVAJICI. Tolko moje gramaticke okienko. Vela zdaru v tvojich prinosnych clankoch na tomto vynikajucom webe.
Rozbalit vlákno
0