Marko: Daihatsu - Playmobile z Japonska
12.6.2010Daihatsu – pre stredoeurópanov stále exotická, a často aj prehliadaná značka z krajiny vychádzajúceho slnka. Ticho, ktoré vládne okolo tejto automobilky u nás je ale v ostrom kontraste s jej pozíciou na domácom trhu.
- Dajhat...co? 12.06.2010 01:23 Navtech
- Mira 12.06.2010 12:10 Pekelná Micinka
- Daihatsu - mizerná auta 13.06.2010 11:53 will83
- kei cars a bezpečnnost 14.06.2010 11:33 Sch
- Daihatsu 15.06.2010 11:42 CHerokee
- perfektné a originálne 17.06.2010 01:13 zdekajinek
-
Navtech 12.06.2010 01:23
Dajhat...co?
Marko, ty si ikona ve vědomostech o autech. Oceňuju, jak si se dokázal rozepsat o týhle automobilce, která je pro EU tak trochu "začarovanej svět". Pro mě je to úplně nepodstatná automobilka. Nic ve zlém. ;-)-
Klaudius 12.06.2010 07:22
« Re: Dajhat...co?
No jasne, nie je to prémia... >:D Ale s tou nepodstatnosťou u nás máš pravdu. Na druhú stranu je Daihatsu pre nás značka trochu exotická, a tým docela zaujímavá.
Ale samozrejme pre Marka opäť :yes:, ešte som nečítal článok v jeho podaní, ktorý by ma nebavil. -
bender_rodriguez 12.06.2010 07:32
« Re: Dajhat...co?
No furt dokola o mercedesu psát nemůže :-).. Je to ale zvláštní-na jednu stranu fascinující estetika japonských zahrad,kaligrafie a na druhý straně to,co my prostě nepochopíme jako daihatsu,divadlo kabuki nebo to jejich kreslený porno. -
-
Dan0044 12.06.2010 10:38
« Re: Re: Dajhat...co?
Náhodou to je celkem zajímavá značka.. To, že v Evropě jsou její prodeje takřka nulové, neznamená, že to jsou špatná auta a myslím si, že je dobře, že něco takového vzniklo, aspoň český řidič, který mezi klapkami na očích vidí jen Škodu, zaregistruje, že něco takového existuje...
-
-
-
Pekelná Micinka 12.06.2010 12:10
Mira
Docela se divím, že se tu neprodává Mira Cocoa, protože vypadá hodně evropsky a trh pro menší auta tu je. Ale i jiné malé modely, když reklama veškerá žádná a bez intervence automobilky, která logicky o tak malý trh nestojí to nemá smysl. Edit: Větší část modelů, třeba i Be-Go, Otázkou je asi cena. Je vidět že design "krabiček" mají zmáklej a zatímco oblé a tvarované modely zde můžou působit příliš exoticky a nevyzrále, tak jednoduchý "hranatý" design je univerzální. Škoda že se sem nevozí, s těmi maloobjemovými motory (pokud je nízká i cena) by to mohla být dobrá alternativa k třeba k modelům Dacia, která vyloženě malé městské vozítko nemá.-
Ada je zase tady 12.06.2010 12:38
« Re: Mira
Neprodava se, protoze nema diesel. Coz je nepochybne skoda. Takovy Daihatsu Terios by si urcite sve zakazniky nasel. [odkaz] -
Pekelná Micinka 12.06.2010 16:16
« Re: Mira
PS. Díky za článek Marko. Jak se daří dakarským speciálům? ;-)-
Marko 12.06.2010 18:47
« OT: dakar
Prosim. ;-) Tym obrazkovym teraz nijak, pretoze je nemam cas ani na vsetko to co musim/by som mal a nie este na tieto "bokovky". A kamarat isiel na prazdniny domov, takze nejake to Perlini sa bude robit az o tak tri- styry mesiace.
Realnym dakarskym specialom sa zas myslim dari dobre. Ales Loprais ma novu Tatru Evo a rozostavany Jamal, Rusy maju hotovu evoluciu aktualneho Kamazu a rozostavany novy truck s modernejsou kabinou. Gerard de Rooy ma nove "IVECO" (Ginaf), Marek Spacil zas do tatroviek ide montovat nove vykonnejsie motory...v Cine Shaanxi usilovne trenuje uz s novymi kamionmi 4x4, a Ostaszewski so Zetrosom to asi s dakarskou ucastou tiez mysli vazne. >:D
Potom su ale aj menej mile spravy, ako ze Martin Macik uz startovat s Liazom (alebo co to je) nebude, alebo ze Marcel van Vliet (3. miesto na dakare 2010) tiez najmenej rok ostane doma. No a Hans Stacey sa nedohodol (zatial) s novym vedenim MANu, takze stale ostava doma a jeho kamiony su udajne stale v Mnichove pod zamkom.
-
-
-
will83 13.06.2010 11:53
Daihatsu - mizerná auta
Měl jsem možnost, projet Daihatsu YRV - vnější design fajn - ale interiér pohodlí a odhlučnění motoru i podvozku jedna velká bída. Motor 1.3i do 4000 skoro vůbec nejel. A hlavně auto bylo pětileté a lemy, prahy a spodek hodně nahlodávala koroze. -
Sch 14.06.2010 11:33
kei cars a bezpečnnost
Ta kei vozítka mě zaujala, tak jsem se jal prozkoumat trochu internet a překvapilo mě, že jejich bezpečnostní výbava končí u dvou airbagů.
Pochopil bych, že na více airbagů se bude v tak stísněných vozech špatně hledat místo a také bude hrát roli cena. Ale třeba ESP bych považoval za samozřejmost. Zvlášť u těch vysokých modelů nebude stabilita nic moc.
Pokud znáš Marko důvody pro absenci více bezpečnostních systémů, kromě ceny pochopitelně, tak by mě to docela zajímalo.-
Subaru4ever 14.06.2010 15:27
« Re: kei cars a bezpečnnost
Kei cars za celý svůj život snad ani nemají šanci překročit rychlost 70 km/h, prostě se jen pohybují krokem po ucpaných městech. A v takovýchto ďábelských rychlostech kolem 30 km/h těch asistenčních systémů není potřeba zase tolik ;-)
-
-
CHerokee 15.06.2010 11:42
Daihatsu
Koukám na to a připadá mi to jako auta z nepovedeného katastrofického sci-fi filmu. Ošklivé jak noc.... ;-\ -
zdekajinek 17.06.2010 01:13
perfektné a originálne
daihatsu vlastnim-vlastne pod značkou subaru justy/daihatsu sirion/a možem povedať že som maximalne spokojný.japonci to proste vedia.