Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Marko: Novinky Aston Martin Lagonda do roku 2015

Automobilka z Gaydonu stojí na rázcestí. Buď sa jej v najbližších piatich rokoch podarí na trh uviesť od základu nové modely, alebo ju čaká trápenie s faceliftmi stávajúcej ponuky.
Zpět na článek
11. 4. 2012 08:52
11. 4. 2012 09:39
11. 4. 2012 10:01
11. 4. 2012 11:45
11. 4. 2012 13:31
11. 4. 2012 18:12
Avatar - 3_diamanty
11. 4. 2012 08:52
co by nie
;-)

ved ked moze byt SUV porsche preco by nemohlo byt aj SUV aston martin, ved bentley uz coskoro bude aj maserati, takisto mame SUV de tomaso , nepotrva dlho a pride aj ferrari aj rolls s SUV dam ruku do ohna ze je to otazka par rokov :yes:
Rozbalit vlákno
0
11. 4. 2012 09:39
LAGONDA
Nečte se to lehce, i výjimečná značka musí samozřejmě řešit v této těžké době zcela nevýjimečné věci. Přesto se domnívám, že čas na Lagondu je, resp. bude. A jestli něco, pak právě tato cesta může celé značce významně pomoci.
Rozbalit vlákno
3
11. 4. 2012 10:01
Re: LAGONDA
Ja bych pod jmenem lagonda uvital spis nastupce toho charakterniho sedanu.

[odkaz]
11. 4. 2012 11:45
Re: LAGONDA
Jak tak ctu, tak mi mezi radky smutne vyplyva, ze to, co zakaznici od AM chteji, neni Lagonda, ani Rapide, ale maly prcek od Toyoty.
To jsou konce...
11. 4. 2012 13:31
Re: LAGONDA
no, doba byla tezka dycinky... ale nekdo mohl panu ucetnimu (nic ve zlem, hluboce smekam pred tim ceho dosahl-zvlast ten prodrive mu zavidim) poradit, ze "tezkou" dobu lze v "lehkou" modifikovat snad jedine poradnou a nekoncici porci m&a! ale na to jsou treba penize, a kdyz partak ma v hlave misto mozku z ropy kostku, pak je to tezka diskuse...
p.s. dyz ten rapid je vlastne jen 2+2, co takhle neco jako espada/estoque...?
p.p.s. drzim palce...
11. 4. 2012 18:12
Reálné vize
Tak teď nechápu. V úvodu článku je napsáno, že není technický partner a začal vývoj nástupců a pak, že nový Vantage má být komplet nový a má dorazit za 2 roky? Buď jsou u AM kouzelníci, nebo není pravdou, že by nepracovali na vývoji už nějaký ten pátek..
Rozbalit vlákno
1
11. 4. 2012 20:08
Re: Reálné vize
Technicky partner neni v zmysle, ze AM nevie, kto bude v buducnosti pomahat s vyvojom motorov, prevodovoviek, a inych technickych celkov. AM nema kapacity (ani financne ani vyvojove), aby si to dokazal sam cele utiahnut.

Novy Vantage (a "DB9") bude mat novy dizajn, modularny ram a interier. Teda veci, ktore si AM vie pripravit sam.
Co sa tyka motorov - tam je to uz horsie. Ratalo sa dlho s podpisom zmluvy s Mercedesom, a s tym, ze tam budu ich motory (alebo presnejsie motory na baze MB). Lenze to padlo. Neviem ako to vyzera s alternativou, ze ich bude AM kupovat - bojim sa ale, ze to ekonomicky moc vyhodne nebude. Ci je nejaka tretia verzia (iny dodavatel) - to teraz tiez neviem. Takze je tu este posledna moznost, ze sa upravia doterajsie mechanicke prvky a dalsia generacia bude musiet vydrzat v zasade s tym co je teraz. Co je tiez riesenie typu: daleko od idealu.

Inak este toto: tak ako som upozornil v clanku - tie terminy treba brat s rezervou. Zq AM nestoji nijaka silna automobilka, ani extra silny investor. Plany a vyroky vedenia (nech akokolvek uprimne) su jedna vec, realna situacia druha vec. Vid iny dnesny clanok o Lotuse... :-(