Ešte pred niekoľkými rokmi bolo u Audi ústrednou tému rozšírenie modelovej ponuky. Dnes sa do centra pozornosti dostávajú dizajn a sériový program alternatívnej mobility e-tron.
Velmi přínosný článek, člověk to hltá jako napínavý garážový... román. Velmi souhlasím s tím, že elektrická auta nemají být tvořena na svébytném designu, naopak. Copak vypadají jinak auta na naftu a na benzín?
No, je vidět, že garáže nebudou strádat. Tedy... některé garáže.
Ano, s tym suhlasim aj ja. Okrem halo-efektu (ktory mozno v tejto faze predaja elektromobilov ma nejaky vyznam) nevidim ani ja dovod, preco by mal byt elektromobil/hybrid nejaky specialny model. Obzvlast ak vacsina vyzera po dizajnovej stranke minimalne diskutabilne.
Není pravda že RS1 nebude. Audi s ním i nadále počítá. Zrušit Quattro byla osudová chyba stejně tak velká jako kdyby A4(samozřejmě i A6,A8, TT) nedostala nástupce. Q4 by měla konkurovat chystatnému X4. Na R4 se teším nebude li to zrušeno jako už se málem stalo.
Ja to mam z rozhovoru s clovekom z marketingu Audi AG: RS1 nebude - pretoze vraj na to nie je dostatocne velka cielovka. Preto aj len limitovana edicia A1 quattro, ktora supluje vsetko.
Q4 a Q2 su ten isty projekt - male auto. Q4 ako konkurent X4 zatial nebude. Az na to pride, zacne sa vyvijat skor ten mensi model. ;-)
Padlo: nein!
Na A9 sa robil mark.prieskum a nevysiel uplne dobre. S tym, ze sa k tomu mozno vratia niekedy neskor, ale nateraz ten projekt vraj nijakym sposobom nebezi.
Díky za informaci. Stejně by mělo jít o platformu Porsche, takže trocha vyčkávání moc škody nenadělá. Osobně jsem doufal, že plánují A7 Coupé. Zkrátka něco dvoudveřového.
BMW nebo MB snad velká kupé nemají? A5 není GT. Rád bych viděl něco s osmiválcem a odvětrávanými křesly (nechápu, proč je nemá A5) na vzduchovém podvozku.
A4ku nafukli a tak sudruhovia z NDR zistili ze kua drat ono potrebujeme nejaky mensi sedan ze?
Za 5 rokov pride aj A1 sedan lebo buduca generacia modelu A3 sedan uz bude velkostne na urovni terajsej A4 ;-) No a buduca generacia A4 porazi uz velkostne A6 spred 10 rokov - lahka matematika :yes: len som zvedavy dokedy to bude vyrobcom s tym zvacsovanim aut vychadzat ;-) lebo kazda sranda sa uz raz okuka a aj dobry vtip uz casom nie je vtipom ;-)
predpokladam ze do 10 rokov pride aj model A0 kedze A1 uz bude velkostne ako predosla A3ka, a mozno sa dockame aj A-1 :yes: >:D samozrejme vsetky audiny od A0 po A8 budu spredu na nerozoznanie aby aj dement pochopil ako vyzera audina :yes:
A3 sedan pride kvoli mimoeuropskym trhom (hlavne Cina, Japonsko, USA), kde v kompaktoch hatchabck nehra nijaku vyznamnu rolu. Karoseria hatchback je hlavne EU specialita. Posun velkosti A4 s tym nic nema.
Marko ja si tu robim srandu, neber vsetko priliz vazne ;-):yes:
clanok som cital, tu ide o princip
ale s tym zvacsovanim rozmerov mam pravdu ze? Casom dopadneme tak ze A4 bude vacsia ako stara A6 a aj A1 casom prerastie staru A3, no ja som potom zvedavy ci fakt nejaka A0 nepride este budes kukat >:D:yes:
dizajn audin sa bude menit? to tam daju 5ty kruh na masku >:D predpokladam a bude vybavene, maju nadrobene na dalsich 15 rokov :yes: muhehee
co sa tyka zvacsovania rozmerov nerozumiem tomu preco kazda generacia noveho auta v danej triede musi byt vzdy vacsia a dlhsia aspon o 15cm na dlzku aspon o 10cm na sirku aspon 6cm v razvore, vies to nejako vysvetlit co tym vyrobca sleduje? Ved je aj de.bilovi jasne ze za par rokov takto auta v strednej triede podrastu o meter aj viac a maju viac ako mali kedysi auta vo vyssej strednej triede, to chceme aby mala stredna trieda 5 metrov na dlzku? nechapem. Kam pojde terajsia A4ka? Podrastie o 5 rokov o dalsich 10cm na dlzku aj v razvore aj na sirku? Tak to uz bude ako stara A6tka a razvorom ju uz teraz poraza, vidis v tom nejaku vyhodu robit auta co najvacsie? ja nie
pisem to prave preto tu lebo audi je znacka ktorej modely z generacie na generaciu ak si si vsimol podrastli najviac, ziadna automobilka nerastla rozmerovo tak rychlo a o tolko cm ako audi, kazdy ich model v kazdej triede sa oproti predchodcovi doslova nafukol o desiatky cm, bmw ma uz podobny smer - ich nove baworaky sa tiez neumerne zvacsuju
novy ceed alebo nova panda su jasnym prikladom toho ze aj dnesne nove auto moze podrast len minimalne a pri zachovani si povodneho razvoru a pritom to bude v pohode uplne novy model :yes:
Premiove znacky nateraz dorovnavaju stratu vo velkosti vnutorneho priestoru, ktoru nabrali proti mainsteramu (ten rastol, pretoze nad strednou triedou nic relevantne nemal). A to nejde bez zvacsovania vonkajsich rozmerov.
Zastavit sa to urcite zastavi / zvrati...uz len kvoli tomu, ze bude treba drzat na uzde vahu, co je jeden z klucovych parametrov pre "efektivitu" hybridov a elektromobilov, ktore su na vzostupe. Neboj, v automobilkach moc dobre vedia, ze to zvacsovanie nie je dlhodoba tema, a uz vobec nie nekonecna.
Jak bych to jen napsal slušně...no...toppere...kdyby byla blbost trestným činem, tak bys pouhou svou existencí naplňoval skutkovou podstatu! Tolik k tvým blábolům o prémii...
Re: A mne clovek z AUDI povedal ze oni teraz bezpecnost zlep
Nesmysl.
Audi Space Frame používá pro materiál tlumících členů slitiny hliníku série 6000 a 7000, což je vůbec nejpevnější komerčně dostupná slitina. Absorbuje při nárazu mnohem více energie, než nějaká ocel.
Re: A mne clovek z AUDI povedal ze oni teraz bezpecnost zlep
Ani jedno z tvých tvrzení není pravdivé. Dneska nemám čas tě edukovat, informace k ASF a ke slitině hliníku série 7075-T6 si najdi sám.
Možná nenajdeš test poslední A8, jenže A8 má hliníkový monokok (i když ještě dost nedokonalý) už od roku 1994 a tesů A8 na platformě D2 najdeš spoustu.
Naopak, myslím že odlišení elektrických modelů je důležité. Přechod k elektromobilu je podobná změna, jako kdyby pes začal mňoukat :-) a to si myslím zaslouží odlišení. BMW na to jde s řadou "i" správně. Jak se to ujme a jestli to není jen můj názor ukáže až čas. Auta spravuju a když vyndáte motor z nějakýho běžnýho auta a odstrojíte ho...tak vám dojde ta ubohost, kterou podnikl auto průmysl...pořád to samé, hlava odlitá krabice, písty, čepy, ojnice, klika...co se změnilo...? Tvar dna pístu, tu a tam odlehčení? Jasně...vstřikování, emise, příprava směsi a milion extrémně namáhanejch součástek...Je neskutečný že je to pořád ten samý pohon co před sto lety...a tak dát do nízké podlahy baterie nebo palivové články, blok elektroniky a motorek velikosti melounu co táhne jak prdlej když řeknete "teď" a na to si utkat snovou kastli bez omezení tradičního rozložení...to je fantazie pánové. Aspoň pro mě. A BMW je průkopník a strašně se mi líbí rendery co prezentujou. Když máte kastli běžnýho křápu...tak do ní v pohodě implantujete elektropohon...ale vznikne spousta hluchých míst...určených původně pro jiné komponenty a navíc...ty hluchý místa s sebou musíte vozit...což stojí energii...Dělal bych to stejně jako bmw...hliníková placka jako nosnej rám, do toho naplocho nacpat všechen pohon a podvozek a navrch kastle z plastu ve tvaru jakej se mi líbí...netřeba dodržovat klasický rozmístění. :-!