Automobilka z Hamamatsu je najväčším japonským výrobcom vozidiel kategórie kei. Na rozdiel od svojho hlavného konkurenta ale ponúka rovnako rozsiahlu paletu modelov aj v segmente väčších áut.
Souhlasím! Proč je článek slovensky? Server je v České republice, úřední jazyk je čeština. Tak proč není článek česky. To za chvíli budou články polsky, maďarsky nebo anglicky? Někdy mám pocit, že se většina slováků přestěhovala do Čech. To že slováci mluví jak tataři, napůl česky a napůl slovensky, na to jsem si zvykl. Ale když přijdu do obchodu a tam na mě mluví slvensky nebo rusky, to už mi vadí. Znám plno slováků, kteří se rozhodli žít v Čechách a tak mluví česky. Ty beru, ale slováci, kteří přijdou do Čech jen nahrabat, ale nechtějí se naučit ani jazyk, ani ctít kulturu, ti mi vadí. :-|
proč je slovensky? Na rozdíl od té angličtiny je to naprosto srozumitelný jazyk, navíc země Česku blízké. Dál už je tvůj příspěvek nesmyslný - jsi na webu o autech, tak nerozebírej ruské prodavače a Slováky žijící v Česku.
A ty jsi taky pěkný dáreček 8-s .Jeden by čekal,že za tu dobu víš kdo a co píše,ale ouha.Až budeš panáčku šahat vědomostma a rozhledem Markovi ze své mazlavé louže aspoň k podrážkám,tak se ozvi.Jinak pro lidstvo i pro okolí uděláš nejlépe,když budeš tam,kde jsi doposavaď 8-s ,jasné tvrďáku?
PS:Na to,že si ve federálu prožil cca 27 let děsivý výsledek...
No ono aby to nevyznelo, absolutne nic proti slovakum. ALE davno nejsme Ceskoslovensko. Hodne lidi, hlavne co tu dobu pamatuji na to zapomina, jenze dneska je proste Ceska Republika a ne kazdej, hlavne mlady lidi, nebude umet plynule rozument slovensky, coz je absolutne logicke, kdyz se nekdo narodil v "Cechach". Proste jsem v Ceske Republice a tak ocekavam ze se zde bude "oficialne" mluvit a psat cesky.
Protože lepší ekvivalent toho samého článku v češtině není.
Komu se to nelíbí, nechť to zavře a nečte, no a my ostatní co se pilně učili, mrskáme jazyky a obouváme boty z hadí kůže, si to přečtem docela rádi :-)
a je to tu zase...jak už někdo řekl, řeš obsah (který za to rozhodně stojí) a ne blbosti. Pokud by ti to náhodou z nějakého nepochopitelného důvodu trhalo oči, použij toto: [odkaz]
A všem těm antislovákům bych vzkázal, ať se jdou nechal oholit do hola, vezmou černou mikinu s kapucou a koupí si baseballku. No a pak ať sednou na vlak a odjedou minimálně za Ural. A tam prosím vás zůstaňte, my vás tu nepotřebujem 8-s:no:
>:D ..no, sklamem Ta - nie som to ja. Marko je len nick, ktory sa odvozduje od zjednodusenia zdrobneniny mojho krstneho mena, ktoru kedysi pre zlahcenie pouzivali moji kolegovia/znami zo zahranicia. :-);-)
zase skvělé počtení.prosím tě,vrátím se ještě k nissanovi.nevíš něco nového o patrolovi?začal se prodávat v rusku a na ukrajině,takže se přiblížil k evropě.díky
Bohuzial, s tym Patrolom je to tak ako som napisal k v clanku o Nissanoch. Dovoz do EU bol zamietnuty - nemam zatial spravu o tom, ze by nieco toto rozhodnutie malo zvratit. ;-\
Este v roku 2009 (minuly rok sa uz dopredavali len tie kusy, kt. boli u dilerov. Vraj to bolo kvoli nizkemu dopytu - co je mozno aj pravda, pretoze u dilerov muselo byt spustu aut. Webstranka Suzuki US cely minuly rok predstavovala aj starsi modelovy rad 2009, kde bolo aj XL7. Tkaze ta marketingova podpora tam v tomto smere este bola.
Myslim si ale, ze v ukonceni vyroby XL7 zohralo svoju ulohu aj to, ze medzi GM a Suzuki doslo k tomu "rozvodu". V tom bode sa totiz skoncilo viac spolocnych projektov.
Tak to je velká škoda, jak jsem byl v Americe, tak jsem sice viděl jen jedno bílé XL7, ale nemohl jsem se vynadívat. Kdyby byl lepšé interiér, tak bych do toho jako ojetiny klidně šel. Škoda, opravdu velká škoda
Mám dotaz: Je už něco známo o budoucnosti společného projektu s Fiatem, tj. SX4 / Sedici? Předpokládám, že další generace už v tomhle partnerství asi nevznikne, nebo...? A továrna v Maďarsku patří Suzuki?
Buduca generacia SX4 bude tvorit zaklad pre maly crossover VW. Momentalne sa doladuje to, ci VW zoberie cele auto a pojde tak o badge-engineering, alebo na podvozku SX4 postavia vlastnu karoseriu (pravdepodobnejsia verzia).
Fiat Sedici sa ma vyrabat do konca roka 2012. Sucasna generacia SX4 potom cca. o pol roka dlhsie.
To by si pak místní spolek za ochranu lidských práv a svobod vykloubil palečky.
Za pár let bude Nguen v obecním zastupitelstvu, parlamentu a tento "exotický" jazyk bude vedle češtiny dalším rovnoceným. Třeba, jako vděk za oblékání většiny národa.