Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Budoucnost Maserati: Tři nové modely využijí techniku Chrysleru

Fiat nehodlá využít techniky Chrysleru jen v případě Lancie, ale i u Maserati. Prostý badge-engineering ovšem nehrozí.
Zpět na článek
29. 7. 2011 08:26
29. 7. 2011 08:41
29. 7. 2011 09:06
29. 7. 2011 09:27
30. 7. 2011 17:56
29. 7. 2011 10:27
29. 7. 2011 10:42
29. 7. 2011 12:58
29. 7. 2011 15:42
29. 7. 2011 16:33
29. 7. 2011 10:41
29. 7. 2011 10:43
29. 7. 2011 09:24
29. 7. 2011 09:48
29. 7. 2011 10:09
29. 7. 2011 10:25
29. 7. 2011 10:09
29. 7. 2011 10:36
29. 7. 2011 10:58
29. 7. 2011 11:03
29. 7. 2011 13:54
29. 7. 2011 12:00
29. 7. 2011 12:11
29. 7. 2011 12:27
29. 7. 2011 13:49
29. 7. 2011 16:51
31. 7. 2011 20:01
31. 7. 2011 20:08
31. 7. 2011 20:29
31. 7. 2011 20:31
31. 7. 2011 21:12
31. 7. 2011 21:47
1. 8. 2011 09:16
1. 8. 2011 09:23
1. 8. 2011 09:35
1. 8. 2011 12:37
1. 8. 2011 13:05
1. 8. 2011 13:16
29. 7. 2011 08:26
AVANGER
8-s
No, nic, zase mě trochu popadá panika...
Nu což např. Citroen dělá taky pěkný auta...

P.S. Nějak mi přijde, že je ten článek napsaný celý nějak divně... Působí to jako by mělo být sdílení dílů ze současných modelů..., ale ono to asi tak nebude... Např. s tou převodovkou..., ta do Chrysleru přišla až teď, tedy očividně za Fiatu, vyrábí se v USA (pod ZF), ale furt mi tak nějak nepřijde, že je to díl z 300C, či Avangeru... Takže asi tak.
Rozbalit vlákno
37
Avatar - Dinar
29. 7. 2011 08:41
Re: AVANGER
Řešíš zbytečnosti, nikoho nezajímá, jestli je v autě převodovka ZF, Aisin atd., jinými slovy, v případě maserati je šumák, jestli bude nebo nebude mít nějaké díly společné s chryslery, tedy pokud to nebudou páčky pod volantem, čudlíky a jiné viditelné věci. Podstatné bude, jak bude jezdit a jak kvalitně bude smontováno. U tebe bych čekal spíše pláč nad tím, že končí éra maserati coby "ručně vyráběných" aut viz. cíl 50 tis. aut ročně, dochází na slova nás realistů, chce-li mase přežít, musí jít jako ostatní směrem ke konfekci ;-)
29. 7. 2011 09:06
Re: AVANGER
já bych taky nepanikařil.... Samozřejmě bude zásadní, jak se taliánům podaří zachovat identitu značky - kupující prostě NESMÍ na jediném místě u auta mít pocit, že má jen "lepší Chrysler" - to by byla samozřejmě cesta do pekla.... :-O

Jinak ale americké V6 jsou podle parametrů vynikající a když se ještě poladí, tak bych se o výsledek nebál. Teď půjde o to ušít hezkou kastli, dobře zpracovat interiér a samozřejmě odladit podvozek tak, aby jeho kvalita odpovídala prestiži značky....

Úkol to není lehký, ale určitě to je řešitelné a osobně se těším na výsledek :yes:

Na adresu SUV řeknu jen.... "všichni tam jednou musíme".... :*)
Avatar - Dinar
29. 7. 2011 09:27
Re: AVANGER
Navíc u Italů se s nějakou tou "minelkou" vždycka počítá, jinak by ta auta ztratila svou pověstnou Duši, >:D viz. rádio z citroenu v Qporte nebo, ať zůstanem u podstatnějších věcí, původní cambiocorsa, která byla docela tragická. Z toho, co čtu o technickém základu nových modelů plyne, že nic špatného by dostat neměly a tak třeba maserati zbudou love na vlastní design rádia. ;-)
Avatar - Pekelná Micinka
29. 7. 2011 15:47
Re: AVANGER
Néé, víš jak by takové rádio fungovalo?!? >:-[]
Avatar - gld
30. 7. 2011 17:56
Re: AVANGER
ovládanie telepatiou
29. 7. 2011 10:27
Re: AVANGER
Nedělám to často, ale teď s tebou souhlasím.. v podstatě si ani neodporujeme.
Ta panika není kvůli reálnému obsahu článku, ale právě proto, aby to někdo nepochopil tak jako náš milý Barich...

Já tu informaci vnímám takhle:
Nová generace Avengeru a 300 C bude sdílet některé prvky s baby Maserati (novinka). Osobně o tom Avengeru ale pochybuji, ten se tam dostal do článku asi nedopatřením.
Baby Maserati mělo být AR 169, což neustále věřím, že i tak bude AR jako toto Maserati. Je logický krok, že to auto jako první přijde jako Maserati, aby posililo image AR při navratu na US trhy.

Jak nové velke Q4, tak baby Maserati se bude vyrábět v Itálii v převzaté fabrice, tedy tady asi, alespoň v případě velkého Maserati podíl ruční práce asi neklesne, tedy ani exkluzivita a kvalita a vazby a tradice nebudou zpřetrhány.

SUV Maserati bude Jeep GC, to je už dlouho známý fakt, s tím nic nenadělám, s tím sem se smířil. je to ekonomicky nutný krok. V pořádku, peníze a počty vyšších prodejů jsou potřeba. osobně doufám, že to bude na tom autě znát, že ten jeep bude hooodně přepracovaný a Jeep by tam nikdo nehledal.

To je celé.
Avatar - Barrichello
29. 7. 2011 10:33
Re: AVANGER
Nová generace 300C se počítá na léta 2016-17 Dřív ROHODNĚ NEEE....

Z článku sem nenabyl dojmu že nové maserati se objeví za 10 let >:D
29. 7. 2011 10:42
Re: AVANGER
I kdyby se objevila v roce 16 - 17, není důvod aby to nebylo tak jak píšu. Vymaž si tu utkvělou myšlenku, že všechny ty auta budou dalších 20 let používat starou techniku Mercedes.
Možná ti to přijde divný... oni ti Italové taky něco vyvinuli a mají... a teď nejspíš jen sedí s kalkulačkou a počítají, jak z toho co mají vytěžit maximum (což je pochopitelné). Takže: nevyhraje to nejlepší, ale vyhraje to nejrozumnější za nejméně peněz. Pokud to bude platforma 300 C stávající, totálně překopaná pro Mase, pak je to možné a je to tak v pořádku. Tato platforma se pak zcela jistě použije i pro přístí generaci 300, AR 169 atd... Ale taky je možné, že se veme italská platforma z Chrysleru se zapracuje pouze řazení a pár drobností.

Nevím, proč ze sebe děláš hlupáka. Pokud tím chceš dokazovat, že má Chrysler lepší pdovozky než Maserati... Tak fakt nemá. Jedno však vím určitě. Jsou výrazně LEVNĚJŠÍ!
A o to de. Mezi nama.. tomu Chrysleru to může jedině pomoct.
Avatar - Barrichello
29. 7. 2011 11:01
Re: AVANGER
Italové maj něco se zadním náhonem? Krom Maserati a Ferrari?
Kde by to asi vzali?

A jo máš pravdu, New Holland něco má - jestli to ještě není původní konstrukce Ford Tractors, což je další zdárný příklad, jak vyžrat americkej výrobní program a starou americkou zančku i s chlupama >:D

Jistě, Fantůči sedí ted s kalkulačkou a počítá, jak vyžrat chrysler tak, aby se jim ty prachy co museli zaplatit americký a kanadský vládě vrátily a aby měli pro lancii a fiat a maserati co nejvíc modelů za co nejméně peněz.
To jistě delaj a pořád přichází na to, že byl mohly tu techniku použít i u dalších modelů a značek.
Investice do modernizace chrysleru: 0,- USD. To všechno zaplatila americká vláda, cerberus a předtím mercedes.

Nakonec dojde i na ten New Holland, věř mi.
Taková páčka ze Sebringu se tam šikne, k tomu sropní světlo z vojádžra panečku :o))))
Hned sníží výrobní náklady.

Ne já ti chi dokázat, jak je na tom FIAT mizerně, že musí vyžrat kompletní výrobní program Chrysleru pro své značky, protože nemá prachy na to si to sám vyvinout a u velkých modelů se nebojím říct že to ANI NEUMÍ!

A u značek jako Maserati už je to hodně k pláči. V Modeně dělaj dobrou šunku, jestli by to nebyl lepší byznys :-)

Ta snaha ušetřit za každou cenu :-)
vzít motory, převodovky a podovozek, trošku to přeboucha t a vrznout na to jinou karosku.

Krásná montovna, myslím že si s letnanskou Avií nemaj celkem co vyčítat.

Tam taky vezmou španělský nápravy, k tomu motor Cummis, převodovku ZF a vrznou na to vlastní kabinu a hle dílo je hotovo.
29. 7. 2011 12:58
Re: AVANGER
ty jsi fakt komik.... Taliáni jsou neschopní, zatímco excelentní Chrysler zkrachoval :yes:
To je přesná analýza toho, jak funguje trh - ti šikovní a skvělí krachují a lenoši a povaleči si je kupují.... :yes: >:D
Avatar - Barrichello
29. 7. 2011 14:35
Re: AVANGER
Chrysler nezkrachoval, byl jen v ochraně před věřiteli, neplet si pojmy a navíc proč se ocitl tam kde se ocitl a sme zas u Mercedesu a jeho vedení.....
Avatar - Blue Sun
29. 7. 2011 15:42
Re: AVANGER
To je první stupeň krachu... Tak či tak nebyli schopni se postarat sami o sebe.
Devadesátá léta - vývoj motorů s Mitsu. Přelom tisíciletí - přechod pod křídla Mercedesu. Roky 2009-2011 - taktak přežili a zachraňuje je Fiat...
Smutný osud, který se tu snažíš halit do hrdinského hávu úžasné americké značky.
Avatar - Barrichello
29. 7. 2011 15:58
Re: AVANGER
A co bylo špatného na vývoji motorů s Mitsu?
Ty motory byly Ok, až na nijak slavnou spotřebu. Měl sem ho ve Stratusu.

Mercedes sem zminoval no a Ceberus v době krize tam nemohl nic zmoci....
Avatar - Blue Sun
29. 7. 2011 16:33
Re: AVANGER
Já měl 2.0 v Neonu. Motor nebyl špatný a s lehoučkým neonem ani nebyl žravý.
Spíš jsem poukazoval na to, že posledních dvacet let se Chrysler plácá sám v sobě, bez zbytku světa by se už nejspíš dávno položil.
Avatar - Barrichello
1. 8. 2011 10:12
Re: AVANGER
No já myslím že Lee Iacoca věděl co dělá a první polovina 90. let byla hodně úspěšná, on by jinak Mercedes do toho nákupu nešel, tomu o americký trh nešlo, ten už tam dávno byl....

Nezapomen na úspěchy Voyageru(town and country/caravan); Stratusu (auto roku 1995), viperu a dalších modelů.

S mitsubishi se vyvíjely jen motory 3,0 V6 a 2,5 V6 a později v alianci s nimi a Hyunadai ještě tzv. World engine 1,8, 2,0 a 2,4 R4.

A pak ještě modely jako Sebring coupe/Avenger byly vlastně celé překabátěné Mitsubsihi.

Naopak s Rover/BMW vyvinul Chrysler motor R4 1,6, známý z nového Mini a rovněž z Neonu a PtCruiseru.

Zbylé V6 jako 2,7; 3,3; 3,5, 3,7; 3,8 a 4,0 byly vlastní kontrukce, stejně jako V8 HEMI.

Další koncerny přeci taky spolupracovaly na vývoji modelů či motorů s jinými.
29. 7. 2011 10:41
Re: AVANGER
velká Alfa si troufnu říct na 99% nebude.... Alfa bude končit Giulií a nějakým SUV.... Nositelem "image" při návratu AR do USA by mělo být 4C - z čehož je jasné, že AR se tam bude chtít etablovat spíš "sportem" než "luxusem"....
Ovšem kdo ví....
29. 7. 2011 10:43
Re: AVANGER
To ovšem kdo ví, je zásadní věta v tvém příspěvku.
Já sem si naopak 100% jistý, že velká Alfa bude. Bohužel asi ne dřív jak v roce 2014.
Avatar - Barrichello
29. 7. 2011 09:19
Re: AVANGER
Maserati s podvozkem z Avengeru, hhhhhhhhhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaahaHEHEHEH

HIHIHI

To jste to teda dopracovali!!!
29. 7. 2011 09:24
Re: AVANGER
zatímco Chrysler šel vždy svou cestou a raději zkrachoval a byl prodán, než by se zpronevěřil svým ideálům a zásadám :yes: >:D Raději se jako hrdina vrhul vstříc nastavenému kopí, než by kapituloval
PS: má ten avenger aspoň nezávislé zavěšení vzadu nebo jste tam valili ještě tuhé nápravy? Osobně doufám, že z něj bude v Mase tak možná baňka na vodu do ostřikovačů.... :*)
Avatar - Barrichello
29. 7. 2011 09:38
Re: AVANGER
Víceprvek měl už 1995 Dodge Stratus, je pra pra předchůdce, chce si to něco naštudovat >:D
Chrysler byl v 90.letech nejdmodernější z Detroitu co se týče podvozků :-)

No my sme měli někde vlastní podvozky a někde podvozky jako společný dílo s Mitsubishi, jenže gol je v tom, že Dodge si nehrálo na luxusní značku. Narozdíl do Maserati.

Je to asi jako by malý model Lamborghini sdílel techniku s Hyundai Coupe :-)
Nebo Aston Martin měl podvozek z Camara :o))
29. 7. 2011 09:48
Re: AVANGER
No, hlavně víme, kdo tě platí a že Maserati není luxusní značka.
S tebou je vždycky sranda.
Avatar - Barrichello
29. 7. 2011 09:55
Re: AVANGER
Mě platí lidí >:D
Maserati je luxusní značka, resp. byla.
Právě proto je úsměvný cpát tam podovozek z midsizu za pár šlupek....který je v USA zhruba na úrovni co tady Oktávka.
29. 7. 2011 10:09
Re: AVANGER
To jsou dost silná slova, nepřeháněl bych to tolik. ;-)
A za další.. Maserati luxusní značka byla, je a bude.. Tomu věř ;-) Nebo Lambo taky není luxusní značka když používá některé komponenty z VW? To samé Audi R8 :-)
29. 7. 2011 10:25
Re: AVANGER
Tak ono je cpát podvozek a cpát podvozek. Uvidíme jak velké budou změny/úpravy.
Spíše se trochu děsím toho (opět) velkohubého prohlášení Sergia o 50tis. prodaných autech. SUV prodeje může zvednout a sedan luxusního segmentu také, ale tolik prostoru pro tak vysoká čísla na trhu prostě nevidím. Navíc v kontextu úpravy sesterských, v postatě mainstreamových modelů. V případě sedanu jsem zvědav jak toto chtějí odůvodnit zákazníkům vedle Rapidu, Panamery, ale i Bentleye. Stejně tak u prakticky "spotřebních" SUV, kde je dnes v evropě na vrcholu Cayenne s RR, případně ML AMG. Jsem zvědav, kam Mase své SUV vyprofiluje v této konkurenci.
Jak to mají se sebeprezentací promyšlené nám naznačí čísla Lancie, kde prakticky dochází k tomu samému, jen o level níže. Zatím velké rozpaky a trochu obavy. ;-\
29. 7. 2011 10:09
Re: AVANGER
dokud budeš chodit na diskusi, nic študovat nemusím a prostě se zeptám, že.... ;-)
Jinak dál bych to diskusně nehrotil - sdílení komponent mainstream vs. lux segment je samozřejmě chůze po tenkém ledě, ale nejde apriori říct, že to určitě bude debakl....
Prostě si počkáme na výsledek....
Avatar - Barrichello
29. 7. 2011 10:22
Re: AVANGER
Avenger/200 přeci není mainstram,to je posmívaný šrot z kterého tu wolff měl pupínky jestli se objeví u Lancie jako Flavia, hehehe. A lancie je proti Maserati zančka, která si an ten luxus opravdu jen hraje. Sorry za upřímnost, ta značka je OUT. Ypsilon je nákupní taška pro zbohatlý paničky a deltu mimo itálii vůbec nikdo nekupuje a ještě na ní(Ypsilon) dělaj přiblbou reklamu. Každý má právo na luxus, hehehe :o)))

Dnes je to neprodávanější model u Chrysleru - 200ka, protože ten facelift Voyagera(resp. Town and country) zatím amíci nějak nemusí a radši kupují Caravan...tudíž prodeje TaC šli do kytek i proti lonsku....

Najednou to je kvalitní mainstram. Nu dobrá no.

Toč se, toč korouhvičko :-) O 180 stupnů se toč. >:D
Když na sirkách byl nápis Detroit, made in usa byl to šmejd. Když ale sirkárnu koupili italové, je to najednou všechno ok, zalitý sluncem, kvalita na úrovni :o))
Kvalitní mainstream. No to se zas člověk zasměje....
29. 7. 2011 10:36
Re: AVANGER
Nevím kdo psal o kvalitním mainstreamu?
Avanger a 200 jsou dobrý auta pro Ameriku (za ty peníze). V Evropě jsou lepší auta (už asi i v Koreji). K tomu sem se vyjadřoval už několikrát. Nová generace ale může být někde uplně jinde.

Nevím, jestli se necítíš trapně?
- ta zmínka o tom Avengeru tam může být skutečně omylem... nebylo by to poprvé a ani naposledy, kde se někdy tam přidá tam ubere. Možná chtěl autor napsat Charger, jen se v tom nevyzná a spletl se. To tě nenapadlo? Páč i tobě musí být jasné, že u značky jako je Maserati se ze současného Avangeru nedá použít vůbec nic. Ono už je to zjevně díky tomu, že si ji nedovolili na Lancii rebrandovat nepřípustné i u té podle tebe mrtvé Lancie.

- nová generace Avangeru podle dosavadních zpráv bude na platformě stávající (Giulie), tedy to bude italské auto,ale pozicované o level níž než chystané baby Maserati.

Takže ujasni si skutečnosti, fakta (ne jen jeden článek s mnoha chybami) a pak plácej ty svoje nesmysly...

300 C je jistě skvelé auto, i ten Voyager... Ale 200ka fakt ne!!!
Avatar - Barrichello
29. 7. 2011 10:46
Re: AVANGER
No určitě, ve evropě je taky SPOUSTA aut lepších jak Fiat, Alfa, Maserati, dokonce jsou tu i lepší auta jako Ferrari >:D >:D >:D

Otázkou je vždy cenovka.

Sportáček za 8 mega musí být lepší než masovka od ferrárka za 3,5 :-)
Asi takhle wollfe.

Charger je to samý jak 300C podvozkově, motory, převodovkami - to je jedno a to samý. Proč by prosím tě psali o Chargeru? Přemýšlej u toho.

Fiat zas nechce investovat ani EURO do vývoje vlastních modelů a zas si půjčuje výrobní program od Chrysleru.
Za chvíli si půjčí díly od Chrysleru i pro New Holland, hehe.

Já si myslím že ten Avenger je fakt.
Ta Flavia taky nakonec bude, smiř se tím. Lancia nemá co prodávat jinak.
29. 7. 2011 10:58
Re: AVANGER
Díky za to, že si mi dokázal, že si hloupější než sem čekal. Tak a teď už mohou s tebou v diskuzi pokračovat druzí.. tedy pokud je to bude bavit. Ale..kde nic není, ani čert nebere.

P.S. Pokud se baví o sdílení platformy s jedním modelem, tedy 300C, tak mi tam spíš sedne ten Charger, neb je stejný právě s tou 300 kou.
Sdílení platformy z dvou aut, různých tříd mi u 5 m auta nedává už vůbec smysl. A znovu opakuji. Budoucí generace midsize sedanu bude italská (Giullie).

Tak si tady vesele piš barde.
29. 7. 2011 11:03
Re: AVANGER
on si furt myslí, že nové Mase vznikne jak Freemont >:D
29. 7. 2011 13:54
Re: AVANGER
On má hlavně na čele vyražený znak vw:D
Avatar - Barrichello
29. 7. 2011 14:39
Re: AVANGER
Já a VW? Dobrej vtip >:D
Avatar - Barrichello
29. 7. 2011 11:08
Re: AVANGER
Tak ještě jednou - 300C=Charger = jedno auto s jinou karoserií. Kapišto?
Zbytek je naprosto shodnej.

Pokud píší že budou sdílet platformu s 2 modely od Chrysleru, tak nemyslí dva shodné modely určitě.
To nedává smysl, je to totiž pořád jedna a táž platforma - jmenuje se LX.

Pokud chtějí sdílet dvě platformy, tak nic jiného než platforma z 200/Avengeru nepřichází v úvahu pro Maserati, neb Voyager budou jako Maserati asi dělat stěží. A kde nic není, ani čert nebere - žádnej další model už o chrysleru vyžrat nejde.
29. 7. 2011 12:00
Re: AVANGER
Jenomže Wolf ti taky píše, že příští 200 bude sdílet platformu s novou Giulií (o čemž se tu už psalo). ;-)
Avatar - Barrichello
29. 7. 2011 12:06
Re: AVANGER
Pořád je to midsize za pár šlupek. V tom je ten fór....

Možná by stálo zato podívat se na "úspěchy" takového Jaguaru X-Type :-)
29. 7. 2011 12:11
Re: AVANGER
Ne fór je především v tom, že nikdo neví, kolik toho přesně bude sdílet, ani s kterou generací. Takže nějaké výkřiky a posměšky dopředu jsou mimo. Už jen avizované úpravy pentastaru mluví o tom, že to bude o něčem hodně jiném. ;-)
Avatar - Barrichello
29. 7. 2011 14:38
Re: AVANGER
Ty úpravy Pentastaru budou v tom, že tam nacpou dvě turba a přímý vstřík, s kterým už počítali když ten motor vyvíjeli před pár lety.
A sníží objem, na čem už se taky dávno pracuje neb má být i pro chryslery a dodge k mání verze s nižším objemem budto 3.0 nebo 3,3.
Zatím to vypadá na tu 3,0 spíš.

Chrysler taky dělal motory s turbem, nic co by neuměli, sice to byly jen 4válce 2,4...ale princip je stejnej.
Avatar - Barrichello
29. 7. 2011 09:21
Aby tam nakonec místo Ferrari
neskončili plánované přeplnované verze motoru 6,4 V8 HEMI, které mají mít výkon 540-570 HP a maj být k dispozici koncem příštího roku jako modely 2013 pro trio 300C STR8, Charger SRT8 a Challenger SRT8.

To by byl největší gol....
Rozbalit vlákno
18
29. 7. 2011 10:48
Re: Aby tam nakonec místo Ferrari
Uz se neztrapnuj tady, at se ti to libi nebo ne, spaghetti brigade z Italie asi dela neco lip nez ten chrysler, jelikoz si je koupili na kilo, a ne opacne...
O premiovosti/luxusu nebudem debatovat, staci si porovnat vystup z italskeho "ctyrdveraku", a 300 C pred prazskou Operou, ten rozdil kterej citis, nebo vidis na jinych lidech bude ten luxus. ;)
Ja vim, je to neco jako si hrat na compu od Apple, anebo proste jen "Ceecka", i kdybys mel rovnou 300 kusu...
Ovsem tady je ten rozdil, kterej byl uveden i v clanku, nejde o spolecne zaklady, ale o to jak je zabalis, a rozdil mas i mezi Bentley a VW, aspon dost dobrej rozdil k tomu, aby si to lidi kupovali za x-nasobnou cenu.
Avatar - Barrichello
29. 7. 2011 11:12
Re: Aby tam nakonec místo Ferrari
Ono je to jinak.

Spaghetti brigade neumí nic velkého už léta udělat, proto si koupila chrysler, aby jí to přišlo mnohem levněji než někde sehnat nějaký lidi a udělat si to sami + přístup na us trh vč továren, delaerů a zázemí kterej si vybudovat sami, by je stál takovej balík, že by Fantuči musel zfalšovat účetnictví tak, že MCI Worldcom proti němu byli kašpárci z loutkovýho.

Na tom není nic tajnýho, to ví každej.
29. 7. 2011 11:18
Re: Aby tam nakonec místo Ferrari
Ber to takhle.. koncern VW to udělal naprosto stejně a vidíš jak se mu to vyplácí.
Avatar - Barrichello
29. 7. 2011 11:23
Re: Aby tam nakonec místo Ferrari
Jo, koncern VW, to je ten správnej příklad >:D
29. 7. 2011 11:34
Re: Aby tam nakonec místo Ferrari
Já neříkám, že to je "správný případ..". Jen říkám, že ten to přesně takhle udělal a snaží se dělat dál ;-)
Avatar - Barrichello
29. 7. 2011 11:51
Re: Aby tam nakonec místo Ferrari
Když člověk před tebou skočí z nuseláku, taky ho napodobíš?
29. 7. 2011 11:59
Re: Aby tam nakonec místo Ferrari
Akorát, že na ten skok z nuseláku byl zralej Chrysler, nikoliv Fiat, nebo VW. ;-)
Avatar - Barrichello
29. 7. 2011 12:04
Re: Aby tam nakonec místo Ferrari
No ale kdo to zavinil?
Že by Mercedes Benz AG, Stuggart, dr. dieter Zetsche?

V roce 1998 (rok fůze) byl původní Chrysler Corporation v zisku.
No ale pak už tam seděli ve vedení jiní hoši, kteří tomu narozdíl třeba od Lee Iaccoci rozuměli jako koza petrželi....a co tam udělali, to stálo leckdy za to (jako Sebring 2007-2010).
29. 7. 2011 13:00
Re: Aby tam nakonec místo Ferrari
tak na tom, že za všechno můžou Němci (+ teda někdy ženský, ale to sem nepatří), se určitě shodneme >:D >:D >:D
29. 7. 2011 13:58
Re: Aby tam nakonec místo Ferrari
Panebože, ty jsi tak tvrdohlavý a naivní....Raději přestań psát, radím ti dobře chlapče
Avatar - Barrichello
29. 7. 2011 14:47
Re: Aby tam nakonec místo Ferrari
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
29. 7. 2011 13:11
Re: Aby tam nakonec místo Ferrari
Co do toho pleteš mě? Já sem ti jen vysvětlil to, cos asi číst nechtěl.. Nemam pravdu snad? Mam, tak klídek ne.. Mě je celej "tvuj chrysler" u zadnice. ;-)
Avatar - Barrichello
29. 7. 2011 14:44
Re: Aby tam nakonec místo Ferrari
To chce klid :-)
Avatar - Barrichello
29. 7. 2011 11:22
Re: Aby tam nakonec místo Ferrari
jediný itlaský 4 dvéřák větší jak midsize je maserati quattroporte a to fakt není konkurence pro "tříkilo" tak se trochu prober a srovnej si cenovky.

A furt je lepší vylézt u opery z tříkila než z Lancie Thesis.
U tříkila si možná řeknou že si podivín a chudej, u Thessiu si řeknou kterej ma*or si koupil tuhle vobludu?
To tříkilo má aspon styl a elaganci a nevypadá to jak mimozeštan vod Alzy kříženej s kánoí.

Byl bych zticha a podíval se, kdy Fiat (mimo maserati) aposled udělal něco ve vyšší střední třídě a kolik toho prodal, A srovnat si to s tím, kolik toho prodal chrysler a myslím že celkem neí o čem - kdo byl úspěnejší je jednoznačný.
29. 7. 2011 14:00
Re: Aby tam nakonec místo Ferrari
Problém je v tom, že celý fiat, který ti tak mimochodem leží v žaludku se doted specializoval na malé vozy, kde kraluje :no:
Avatar - Stejsn
29. 7. 2011 14:30
Re: Aby tam nakonec místo Ferrari
No právěže nekraluje. Bravo se neprodává, Grande punto taky moc ne. Válcuje je Golf, Hyundaie i Citroeny. ;-\
Avatar - Barrichello
29. 7. 2011 14:42
Re: Aby tam nakonec místo Ferrari
No nejen Golf a nejen Citroen, co takový Peugeot, Kia, Opel atd.
Avatar - Barrichello
29. 7. 2011 14:42
Re: Aby tam nakonec místo Ferrari
No a Chrysler se zas specializoval na velké sedany a kombi, pickupy, SUV a MPV.
Takže proto si ho koupili a ted na tom staví svoje modely popř. přelepují znáčky.

Vidíš, každej umí něco, tak se mi tu nesnažte namluvit že Fiat umí vše, kddyž jsou jasné důakzy že neumí, trh ukázal jak úspěšné byly projetky typu Thesis, dá se říct i Kappa mimo itálii a další káry typu 166 že :-)
29. 7. 2011 12:27
VM Motori
VM Motori jsou banda plácalů, Maserati si nezaslouží, aby se do něho něco od nich dostalo. 8-s
Rozbalit vlákno
2
29. 7. 2011 13:07
Re: VM Motori
VM motori už teď patří pod Fiat a ten naftu umí, tak snad i ty 6válce budou slušný. Jestli ale patří nafta do Mase, je stejná otázka jako u Porsche.
Avatar - Barrichello
29. 7. 2011 14:43
Re: VM Motori
jen půlka, druhou má General Motors :-!
29. 7. 2011 13:49
kecy prdy
Pánové, já nevím, co tady neustále řešíte. kritizovat fiat za to, že chce použít díly od chrysleru mi přinde naivní. Zvláštní je, že nikomu nevadí, když porsche cayenne je vlastně vw tuareg, když bentley je z velké části vw phaeton a lombo používá též koncernové díly. Tím nechci kritizovat, to je zcela normální věc, jestliže chce automobilka vydělávat a to samé platí i u fiatu. Tak si nechte tyhle hloupé řeči pro své kamarády někde u piva, ale veřejně se tady nestrapnujte
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Barrichello
29. 7. 2011 14:51
Re: kecy prdy
Phaeton je sice stará vykopávka, ale aspon je to liga luxusních limuzín stejně jako Bentley.
Jinak řečeno VW necpe do toho Bentely díly z Jetty(abysme to srovnali s Avengerem).
To samý do lamba necpou díly ze Sirocca a do Touaregu z Yeti.....

O to tady jde

:-)
29. 7. 2011 16:07
Re: kecy prdy
Do Lamba cpou páčky z Audi. A správně je abychom.
29. 7. 2011 16:51
Re: kecy prdy
A v audinach jsou v interieru části z golfu a passatu.

A k tomu Phaetonu..ten je v lize luxusních limuzín pouze kvůli ceně, jinak v něm není luxusního a výjimečného vůbec nic.
Avatar - Barrichello
1. 8. 2011 10:14
Re: kecy prdy
No to už je druhá věc.....
29. 7. 2011 13:59
Původ budoucích Maserati
je mi více méně fuk. Na původu plošiny a podvozku nezáleží, pokud bude odpovídat charakteru značky, navíc stejně není vidět. Základ budoucích překopaných motorů Pentastar je už teď dobrý, dýzly mi jsou šumák, VM pod Fiatem asi taky není/nebude špatný, no a ten slušivý kabátek Italové určitě zvládnou, v tom jim hódně věřím, hlavně že to nebude vypadat jako VW, resp. všechny německé značky.
No a rovnou vám sdělím, že si to stejně jako vy nekoupím, neb na to nemám jako vy, a navíc pro mě to bude zbytečně velký. Ale na pokoukání to bude hezký.
Rozbalit vlákno
1
29. 7. 2011 14:00
Re: Původ budoucích Maserati
asi tak :yes:
Avatar - Barrichello
29. 7. 2011 14:48
www.fiatfreemont.cz
Už jste viděli? >:D >:D
Rozbalit vlákno
4
29. 7. 2011 14:56
Re: www.fiatfreemont.cz
Nepochopil jsem ten smích... ??? Dorazil čerstvý matroš? >:D
Avatar - Barrichello
29. 7. 2011 15:02
Re: www.fiatfreemont.cz
No přečti si tam některý pasáže. A ta srovnávací tabulka :o)) No prodejce je aspon upřímný, to se cení.
Už tu má bejt údajně 16 kousků :-)
29. 7. 2011 15:00
Re: www.fiatfreemont.cz
pochopil jsi doufám, že to nejsou ofiko stránky freemontu pro ČR, ale jen stránky nějakého dealera, že.... ;-)
Avatar - Barrichello
29. 7. 2011 15:03
Re: www.fiatfreemont.cz
Pochopil, no říkám - dealer je aspon upřímný >:D
Tahle část je nejlepší - [odkaz] to ještě zapoměl napsat že interiér je až na znáčky naprosto shodný s Journey ve verzi R/T
29. 7. 2011 17:14
No jak to jinak říct
Když vyběhla zpráva, že Fiat kupuje Chrysler, zdál se to být dobrý nápad. S tímto vědomím myslím, že všichni co mají auta rádi a zajímají se o ně tuto zprávu přijali. Zatím se zdá, že to Fiat s Chryslerem kočíruje nepoměrně líp než to kočíroval Daimler. Ale o tom psát nechi, měl sem na mysli něco jiného.

Už tehdy se někteří znalí diskuzí smáli... , že jako dárek všichni fanoušci italských aut dostanou zde na diskuzi ještě něco navíc. Mnoho z nich dokonce ve škodolibé radosti čekali... jakým způsobem se nejen já poperu s určitou figurkou zde na fóru.

No s odstupem času jim bohužel musím dát za pravdu. Já obecně nemám problém se domluvit téměř s každým... nicméně musím přiznat, že to jedno zdejší individuum je teda dáreček.

Takže všem nám, co přejí novému Chrysleru a Fiatu to nejlepší nezbývá jen... přát si pevné nervy a neutuchající duševní zdraví. Hold... nepřišlo s tím jen to dobré.

Ať se nám daří.

P.S. o to víc mě to mrzí, že ten kluk má celkem detailní znalosti nejen současných modelů,a le i z historie, ale jakým způsobem je schopen cokoliv zmotat, zamotat, smotat, domotat..., to na zdejším fóru orpavdu nemá obdoby...

Takže pánové... držme se. :yes:
Rozbalit vlákno
33
Avatar - Ham.
29. 7. 2011 20:19
Re: No jak to jinak říct
Pokud se otíráš o Barrichella tak ten má nesrovnatelně lepší znalosti a informace než ty a zásadně se baví o autech na rozdíl od tebe, který v každém druhém příspěvku častuješ své odpůrce hlupáky aby jsi zamaskoval své povrchní názory. I když nesdílím Barrichellovu lásku k amerikám tak jeho příspěvky stojí zato pročíst, což se nedá říci o tvých.
29. 7. 2011 21:35
Re: No jak to jinak říct
o amerikách toho ví opravdu hodně,nicméně jeho příspěvky značně devalvuje fakt, že z nějakého zvláštního důvodu odmítá akceptovat, že jeho milovaný Chrysler už patří Fiatu a tím pádem že každý úspěch Fiatu je i úspěchem Chrysleru a naopak....

Potom jeho příspěvky působí dost nesmyslně, když se například vysmívá Fiatu Freemont, místo aby byl rád, že se v americe dělané auto může prosadit v Evropě.... To je jak kdybych se já jako Fiaťák smál Lancii, že furt neví, co se sebou..... 8-s

Mě osobně by třeba vůbec nevadilo, kdyby se F500 (tedy echt Fiat) prodával v USA pod jinou značkou.... no a? hlavně že to přinese mému oblíbenému výrobci peníze, ne? (to je samozřejmě jen příklad, Dodge 500 se asi nechystá....)
Avatar - euro89
30. 7. 2011 00:03
Re: No jak to jinak říct
To já Barrichella zase z určitýho pohledu chápu. Žádný opravdový fanoušek značky nevidí rád, když jeho oblíbená automobilka buď prodává přeznačkovaný modely, případně se její modely na určitých trzích prodávají pod jinou značkou nebo se na úkor jiné značky musí stáhnout z nějakého trhu. Stejně, jako se já nemůžu smířit se současnou pozicí Lancie, tak jemu se pochopitelně nelíbí, že se Chrysler stáhne z kontinentální Evropy a americký auta se zde budou prodávat s italským logem. Ještě, že si Marchinne rozmyslel ten Chrysler Delta, to bylo něco hroznýho...Severoamercký trh a Evropa byly v automobilovém průmysl vždycky dva rozdílné světy a jejich spojení podle mě nebude fungovat. Určitě né na úrovni, na jaké se o to Fiat pokouší s Lancii... Ale třeba pokud by nový Maserati mělo z ameriky jen motor, tak nejsem v zásadě proti. Takový ISO používalo svýho času americký motory taky a je to jedna z mých nejoblíbenějších značek. :yes:
30. 7. 2011 09:37
Re: No jak to jinak říct
problém je v tom, že Dodge i Chrysler hráli v Evropě vždy druhé (no, spíš čtvrté) housle a reálně ty auta tady defacto nikdo nechtěl....
To teď může Fiat změnit - ty počáteční úspěchy Freemontu naznačují, že do jisté míry by to mohlo fungovat....
Prostě nejde to brát tak, že mainstreamové auto (jakékoliv značky) je klenot, na nějž se nesmí vztáhnout ruka a přelepit znáček..... Doba je prostě taková....
Avatar - del42sa
30. 7. 2011 11:13
Re: No jak to jinak říct
Druhé housle ?? vždyť ten Chrysler toho prodal v Evropě více než Fiat s Lancií a Alfou dohromady a myslím že Barikovi vůbec nešlo o to, že by se na Chrysler nemohla "vztáhnout ruka a přelepit znáček", jako spíše o to, že předtím než Fiat vlatnil Chrysler tak všichni místní špagetomilci nad ním ohrnovali nos, jaká je to *** a najednou je Chrysler nejlepší na světě, jeho pdovozky jsou super a motory na špičce ;-)

Pokud tedy mám nějaký názor, tak si za ním stojím a neměním ho podle momentální situace nehledě k tomu, že Fiat opravdu ve své podstatě momentálně "vytuneloval" z Chrysleru co se dalo, zatím coby nový majitel do něj neinvestoval ani korunu, přitom to co Fiat předvádí posledních šest let je spíše k pláči.....
A to podotýkám, že už je Marchionne ve Fiatu 8 let ! Proto jakékoliv glorifikování jeho osoby mi přijde více než nepatřičné, protože právě za jeho vedení se nejvíce ukázala bezradnost managementu, který několikrát v průběhu posledních 7 let změnil plány, odsouval uvedení modelů, x krát měnil strategie a sliboval něco co vzápětí zase zrušil a především díky jeho rozhodnutím je Fiat dnes tam kde je. A hlavně se mě nesnažte přesvědčovat, že Fiat je v zisku, protože všichni víme, jak ten "zisk" vznikl, že to jsou jen chytře provedé účetní operace, ale kondice Fiatu jako koncernu svědčí o úplně opačném stavu... :no:

A poslední akvizice Chrysleru je jen další z Marchionneho pokusů, který může a nemusí fungovat.....
Avatar - Ham.
30. 7. 2011 12:15
Re: No jak to jinak říct
:yes: :yes: :yes:
30. 7. 2011 12:16
Re: No jak to jinak říct
No vidím, že Barikova demagogie už vstoupila ve všeobecnou platnost a šíří se jak chřipkový virus.
V tom tvým příspěvku jaksi není jediný kloudný názor, jediná pravda.

Jen tak mezi nama. Chrysler a Dodge v Evropě dohromady prodavali ted v posledních letech, když se zadarilo (vč. Jeep) cca 35 000 aut rocne (a to se muselo darit).
AR i Lancie jsou na cca 125 000, Fiat 850 000.

Ještě co se týká nulových investic do chrysleru.
Za a) Fiat splatil vládní půjčky o ž let dřív.
Za b) Dodge před Fiatem a Dodge po Fiatu - interiéry jsou úplně jiná liga
Za c) rozjela se nejedna továrna co byla už dlouhou dobu zavřená.
Za d) Chrysler má největší procentní růst ze všech U.S. automobilek

A jedině totální ignorant může věřit tomu, že VŠECHNO, co teď Chrysler reprezentuje...už bylo hotové a připavené.
Avatar - del42sa
30. 7. 2011 12:58
Re: No jak to jinak říct
Pleteš si pojmy a dojmy:

To že podle tebe Fiat zaplatil vládě půjčku nenaznačuje nic o investicích do Chrysleru jako takového. Tento krok nebyl "dobrým skutkem" Fiatu, ale nezbytný krok k získání většinového podílu akcií.
Ve skutečnosti však tuto půjčku nesplatil Fiat, ale Chrysler samotný, teprve poté mohlo dojít k navýšení obchodního podílu Fiatu v Chrysleru.

Nové interiéry Chrysleru/Dodge vznikly ještě před akvizicí Chrysleru Fiatem a Fiat tam opravdu jen přelepil ty "znáčky" na kapotě a volantu (+ možná upravil nastavení tlumičů).Nechceš tady snad tvrdit, že k předělání interiéru stačí 2 měsíce... Pokud si myslíš že nějaké rozáhlejší změny v konstrukci auta lze udělat "na koleně" běhěm pár měsíců, tak potom nemáš vůbec potuchy, jak to v automobilovém průmyslu funguje.Takové změny se připravují několik let dopředu !

továrny byly jen pozastavené vzhledem k tomu,že Chrysler byl v ochraně před věřiteli. V momentě vyřešení situace ať už za přispění Fiatu nebo bez něj by se výroba zase rozjela. Nepřipisuj Fiatu zásluhy, na kterých de-facto nemá žádný podíl.

Ohledně prodejů, mícháš všechny třídy vozů dohromady se segmenty, které spolu nemají nic společného. Srovnávej prodeje vozů vyšší střední třídy, tedy 300stovku s prodejem Alfy 166 a Thesisu ;-)

"Chrysler má největší procentní růst ze všech U.S. automobilek" To však není zásluhou Fiatu.

A jestli tady někoho nazýváš totálním ignorantem, který pokaždé mění názory zrovna podle toho jak vítr fouká, tak to sedí přesně na tebe Wolffe. Až Fantucci prodá Alfu Volkswagenu,protože jeho "ženiální plán" selhal, tak pak se tady budeš kroutit jako had a opět předvádět "mistra" demagogie a klidně k tomu můžeš přidat nějakou opěvnou ódu na adresu "geniálního" Fiatu a jeho managementu ;-)
30. 7. 2011 19:56
Re: No jak to jinak říct
>:D >:D >:D >:D >:D
Hlavně tomu, jak si Chrysler sám splatil půjčku a že to vlastně není investice...

Aneb.. kde se vzalo...tu se vzalo... Děkuji, že si mi připomněl opět Kurzy první pomoci. Hoooodně mi připomináte ty dva protagomisty...

Jo a ještě dobrý fór byl v tom srovnání prodejů AR 166 + thesis vrs 300 C... Když pominu, že to srovnání je mimo mísu, tak jen připomenu, že o tom v tvým příspěvku nebylo ani zbla.

Jinak Chrysler než ho přebral Fiat.. byl v totálním rozkladu (tam nefungovalo snad s vynjímkou RAM absolutně nic)..., ne že by bylo něco pozastaveno... protože... Ale jak vidím Lancisti jsou opravdu na mrtvici...

Ještě poslední poznámku... Chtěl bych nějaký důkaz (když už mě tady někdo osočuje) na nějaký názorový veletoč.. Já si nejsem ničeho vědom. Např. to co tady psal několikrát Murphy, že třeba tomu Journeymu (alias Freemontu) v prodejích pomůže výborná nafta (kterou Chrysler nikdy neměl), o tom se nehodlám s nikým přít. Pokud tohle někdo zpochyňuje, má an to jistě své právo, nciméně já si o tomto člověku můžu myslet své. Mimoto, zrovna ten Journey je prostě povedený auto...a nikdy sem nepsal nic jinýho. Jediný zmršený auto v portfoliu Chrysleru je v současné době 200ka a Avanger. A nějak furt tak nechápu, co komu vadí na tom, když Fiat z těchto aut (a třebas i v první fázi udělá rebrand) použije to, co
a) sám nemá
b) má, ale to co má je dražší

P.S. Nemám čas ani náladu se zde hádat s dětma. ;-)

Ještě taková poslední poznámka...
166 je na Tipcars přes 40, 300vek ani ne 30. myslím, že i v tomto odhadu si se jistě minul, jak zájon káže.
Avatar - del42sa
30. 7. 2011 22:08
Re: No jak to jinak říct
Číst jistě umíš ;-)

[odkaz]

[odkaz]

Chrysler je ve ztrátě, kvůli splaceným půjčkám a Fiat vykázal zisk... Proč asi ? ;-)

a porovnávat prodeje na základě počtu odinzerovaných kusů na bazarovém portálu v ČR, OMG... To snad ani nepotřebuje další komentář... >:-[]
31. 7. 2011 00:05
Re: No jak to jinak říct
Jak sem psal. Chut hadat se s detma nemam. Pochopil sem jednu vec. Budeli kdokoliv chtit brat si do huby jaykykoliv nesmysl ci lez, tezko mu v tom mohu branit. Uzij si to, ty i bari a dalsi. Kazdopade kdyz uz si beres do huby muj nick, laskave odpovidej v diskuzi na otazky a pak teprve klickuj.

Jinak jedna otazka.. Kde ten chr. Vzal ty penize na splaceni, kdyz sam si nemohl pujcit a tolik nevydelal?
Avatar - Ham.
31. 7. 2011 00:30
Re: No jak to jinak říct
Tak z ekonomie to máš za 5 a kdyby existoval stupeň historicky znemožněn tak jsi jej právě získal. Druhá možnost je, že neumíš ani číst protože se znovu ptáš na věc kterou máš vysvětlenou v druhém odkazu od del42sa.
31. 7. 2011 19:13
Re: No jak to jinak říct
Na a pro místní pologramoty typu wolffa a Mc Murphpyho otiskujeme v plném znění, protože rozkliknout odkaz, co sem dal del42sa se jim buď nepodařilo, nebo mu nerozumějí....takže :

Americká automobilka Chrysler vykázala za druhé čtvrtletí čistou ztrátu 370 milionů dolarů (zhruba 6,2 miliardy Kč). Informovala o tom v úterý agentura Reuters.

Loni automobilka ve druhém kvartálu skončila ve ztrátě 172 milionů dolarů (2,9 miliardy Kč).

Hlavním důvodem prohloubení ztráty jsou náklady související se splacením vládních půjček. Chrysler totiž v květnu splatil půjčky v hodnotě 7,6 miliardy dolarů (127,9 miliardy Kč), které získal předloni jako pomoc od vlád Spojených států a Kanady.

Bez zahrnutí nákladů 551 milionů dolarů (9,3 miliardy Kč) souvisejících se splacením těchto dluhů by automobilka za druhé čtvrtletí vytvořila zisk 181 milionů dolarů (přes tři miliardy Kč). (konec citátu).

Copak nám známá gruppo napíše na tohle?
31. 7. 2011 19:43
Re: No jak to jinak říct
ano, Chrysler něco splácí ze "svých" zisků. Nicméně ty "jeho" zisky jsou i zisky Fiatu, který tak nějak Chrysler vlastní. Čili splácení půjček Chryslerem pramení z rohodnutí Fiatu.

Já nechápu, proč pořád F a CH posuzujete jako dvě automobilky. Je to JEDNA firma, vedená generalisimem SM :-! >:D

Jinak diskusi výše jsem nečetl, je plná osobních invektiv a balastu, který mě nudí....
Avatar - del42sa
31. 7. 2011 21:57
Re: No jak to jinak říct
Když už se tu pořád oháníte tím, že Chrysler patří Fiatu, tak si nejdříve ujasněte jak to s tím vlastnictvím vlastně je.

V roce 2009 Fiat získal 1/5 akcií Chrysleru,tedy v době kdy byl Chrysler v ochranném režimu, v roce 2011 poté postupně navyšoval svůj podíl na 25% , 30%, 46% až na současných 52%, k nejvýznamnějšímu navyšování přitom došlo v letošním roce, čili teprve od června 2011 vlastní Fiat většinový balík akcií.

Do té doby byli majoritními akcionáři Chrysler a Americká a Kanadská Vláda, které za pomoc v Chrysleru získali podíl v akciích.

To znamená mimo jiné to, že až do letošního roku měl Fiat velmi omezené možnosti, jak Chrysler řídit nebo zasahovat do jeho plánů. Podmínkou pro získání většinového balíku akcií Fiatem bylo, že nejdříve Chrysler splatí vládní půjčky.

Díky pomoci od vlád se Chrysler dostal z nejtěžšího období a začal opět vyrábět,prodávat a generovat zisk, po toto období Fiat stále vlastnil pouhou 1/5 akcií a byl tedy minoritním akcionářem.

Teprve po splacení půjčky letos v roce 2011 Fiat odkoupil zbývající podíl akcií a stal se majoritním vlastníkem.
[odkaz]

Nikdo tady na Fiat neplive, ale než tady začnete s pohádkou o tom, jak za všechno vděčí Chrysler Fiatu,tak by bylo lepší si nejdříve zjistit fakta ;-)
Avatar - Barrichello
1. 8. 2011 10:42
Re: No jak to jinak říct
jedna firma je to 14 dní, předtím dokud fiat neměl většinu to byly z právního hlediska dvě firmy.

Sorry amici. Musíte se nejdřív naučit obchodní právo.

To že má někdo někde 15% a lidi ve vedení z něj nedělá majitele.
31. 7. 2011 19:44
Re: No jak to jinak říct
Grupo ti jen poradí si vzít do ruky kalkulačku, odečíst si nuly (aby to pro tebe bylo snažší)...a udělat si prostý součet...

Pak by si totiž viděl jednu zásadní věc..., že nákaldem na splacení 551 milionů dolarů 7,6 miliard nesplatíš...i kdyby ses pors (vyberaňákoval)...

Takže ty peníze se od někud vzali, že? A všichni můžeme hádat odkud zejména (neříkám, že jen odtud, ale vzhledem k započítanýmu zisku to nebylo málo)...

Kucí vy mě bavíte

:yes:
Avatar - Barrichello
1. 8. 2011 10:40
Re: No jak to jinak říct
Jo tak von Chrysler v roce 2009 nic nevyráběl, teda wolffe, ty peršlíš. Ty auta co prodali byly skladovky z roku 2008 a taky ještě měli pár kousklů z roku 1970 vid, BOHA!!!!!!!!!!!!!!

Všechny továrny normálně jely!

Fiat splatil půjčky vládě, ale to není investice do chrysleru, to je investice do toho aby ho mohli ovládat. Peníze nešly chrysleru ale us a kanadské vládě....
Takže tak, samotná investice do chrysleru je NULA.

Jediný kdo zatím bere je Fiat.

Jo srovnej si prodejní čísla 300C/Charger a Thesis, kolik se prodalo Thesisů na to stačily Chargeru 4 měsíce.

Takže dua 300C/Charger se prodalo rozhodně víc, než dua thesis/166.

O tom není pochyb, vygooglit prodejní počty si sand umíš ne.

A ohledně tvých příspěvků na ameriky - mam ti sem hodit komentáře na ně z autorevue.cz tka z roku 2007?
Já že bych si dal tu práci, uvidíme jak se korouhvička točí :-) >:D
Avatar - Barrichello
1. 8. 2011 10:32
Re: No jak to jinak říct
Sim tě která továrna se rozjela co byla dlouho zavřená?

Pojd mi o tom povědět, naopak se zavřel Conner Avenue (Viper) a starší z obou Trentonů, kde se dělali staré motory V6, ted jede jen novější kde se dělají Pentastary.

Jinak vše jelo i předtím, akorát že v toluce v Mexiku začli švíhat místo PtCruiseru Fiat 500 a v Jefferson North začli dělat krom grandčíra durango, opět hotové z 99% již před příchodem Fiatu.

A ty nové interiéry byly rovněž v přípravě, zjistit si prosím tě fakta!!!
31. 7. 2011 19:03
Re: No jak to jinak říct
Co dodat, tohle je hodně dobře napsané a je to tak, nicméně někteří místní groppo to nepřijmou a nepochopí, ale v zásadě to je jedno, čas skutečně ukáže a ještě lépe - čas už skutečně ukázal. On ten problém je taky v tom, co tady píše Barrichello, že až FIAT vybrakuje Chrysler, nicméně na dlaší vývoj stejně mít nebude (finančně, organozačně ani technicky), takže to může znamenat, že půjde do kytek nejen on, ale i Chyrsler. Jenže až za pár let a to už bude "účetní" v penzi. Ona to počínání managementu FIATu na čele s Marchionnem je jen takovým neustálým nekoncepčním přehazováním problémů z jedné hromady na druhou, že se člověk diví, jak dlouho to ještě může vůbec fungovat...
31. 7. 2011 19:44
Re: No jak to jinak říct
160mio EUR zisku ve druhém kvartálu z provozní činnosti.... nase*e, co? ;-)
1. 8. 2011 09:20
Re: No jak to jinak říct
Tebe? A proč? Že máš holou zadel? S tím se smiř....podle úrovně tvých příspěvků tady ji budeš mít vždycky, uplatnil by ses leda tak v politice, tam by tvoje demagogie kombinovaná s vytrvalostí možná nějakej ten úplateček přinesla, nicméně při tvé hlouposti, jakou tady předvádíš by tě asi dost rychle spolustraníci předhodili jako obětního beránka. Takže bys jí měl holou zase.....
1. 8. 2011 09:36
Re: No jak to jinak říct
>:D reagoval jsem na tebe už níže a platí to i pro tento příspěvek..... ;-)
Avatar - Barrichello
1. 8. 2011 10:44
Re: No jak to jinak říct
:-) >:D :yes: :yes: :yes:
Avatar - Barrichello
1. 8. 2011 10:21
Re: No jak to jinak říct
del42sa: zlatá slova, zlatá slova amico!
Avatar - Barrichello
1. 8. 2011 10:27
Re: No jak to jinak říct
zato Lancie hrála v evropě první housle a von Chrysler měl víc delarů než ona po evropě (mimo itálii) a v řadě zemí, vč. té naší mohem vyšší prodeje, a to přes nulovou reklamu a podivný management mercedesu, kterým o to prodat nějak moc chryslerů nešlo a to tu byl ještě šedý dovoz + indviduální - tedy opět - celková čísla mimo itálii byla u značek chrysler a dodge vyšší po zbytku evropy než u Lancie.

Jistě, ted tu někdo vytáhne slavná léta Lancie z roku nebreč, tak těmhle pamětníků připomenu, že v té době existoval jakýsi Chrysler France, vlastnící Simcu + jako testík si pamětníci mohou zjistit, koho vlastnil chrysler v anglii + import aut z USA a můžeme se zas bavit kdo toho prodal víc, že.
Avatar - Barrichello
1. 8. 2011 10:20
Re: No jak to jinak říct
No vidíš Wolffe - dostal si dářešek.

Já taky rozdávám dárečky, za zrušení ofiko zastoupení v Evropě.
Což sem tu už taky sliboval.
Tak se těž na testy, každý test přeznačkovnaého chrysleru a Dodge kdekoliv na netu bude okořeně tím, jak se to celá má a kde je původ a kdo si na tom je hřeje polívčičku.

To víš no - riziko nákupu. K jahůdkám bývá i kyselý jablíčko, tak si ho hezky vy*erte.
To je můj dárek za to zrušení - o Chryslery s logem Lancie se Vám tu nikdo neprosil.
NAZDAR
1. 8. 2011 10:33
Re: No jak to jinak říct
>:D skoro to z toho vypadá, že za zrušení zastoupení Chrysleru může Wollf osobně a další čtenáři diskusí na ACZ, že je potřeba je takto trestat :yes:

Jahůdky od Chrysleru jsou opravdu slaďounké.... Parádní šestiválce, skvěle prodejný Grand Cherokee, slušný základ pro Freemont a navíc samotný Chrysler, který je sám o sobě ziskový. Ano, je to sladký koláč a Sergiovi se to povedlo, co? ;-) Jestli jediným kyselým jablíčkem má být jeden diskusní šílenec, tak i přesto to byl pro Fiat dobrej kauf.... :-)

Jinak jestli máš tedy potřebu pod každým článkem o F-CH napsat, že za krach (pardon, ochranu před věřiteli) Chrysleru můžou zlí Němci a že po nich přišli zlí Italové, kteří CH tunelují, tak je to samozřejmě tvé právo. Budeš se hezky doplňovat s uživatelem Euro89, který pod každý článek o Lancii píše, že by chtěl, aby vyráběli hranaté Delty někde kolem 300-500 koní :yes:

dej si svoje elaboráty do wordu a aplikuj osvědčenou metodu ctrl+C, ctrl+v :yes:

Realita je ovšem taková (a holt ti to asi budem muset připomínat pod každým článkem), že CH je majetkem Fiatu a ten s ním nakládá, jak uzná za vhodné a na tom není nic divného....

Celkově ale musím říct, že se nám tady pod články o F-CH schází mimořádné sestavy a jsem rád, že do tohoto létajícího cirkusu patřím
>:D

Přeji ti (stejně jako jiným) pohodový týden, lep si dál své samolepky Mopar na svůj stříbrný pětimetrový sedan a veď svatou válku za slávu Chrysleru, který v Evropě už asi 20 let nikoho nezajímá....
Avatar - del42sa
1. 8. 2011 12:57
Re: No jak to jinak říct
Svatou válku tu vedeš akorát ty se svým jednovaječným dvojčetem Wolffem >:D >:D
oba se tu "chrabře" bijete za Fiat, jedinou "slušnou" automobilkou , která ještě zbyla na téhle planetě.
Zní to jako pěkná pohádka, ale jen do té doby, než si oba přiznáte, že vaše příspěvky jsou plné nesmyslů, chybných závěrů pramenících z nedostatečných znalostí celé problematiky (obzvláště Wolff tady neskutečně perlí) a tuto skutečnost ještě více degraduje to, že pokud se vám někdo snaží naznačit, že vaše domněnky či závěry nebyly správné, snažíte se odvádět pozornost od sebe tím, že z dotyčných děláte hlupáky a demagogy, kterými jste sami :no:

takže ano: "vzhůru do boje bratři : za Fiat ...." >:D >:D >:D
1. 8. 2011 13:19
Re: No jak to jinak říct
jistě, Barik tady na Pentastar přísahá, že "každý test přeznačkovnaého chrysleru a Dodge kdekoliv na netu bude okořeně tím, jak se to celá má a kde je původ a kdo si na tom je hřeje polívčičku", ale já vedu svatou válku.... ;-)

Nikoliv, jenom skromně a pokorně vyvracím aspoň ty největší hovadiny, které se na ACZ pod člákny o Fiatu objevují....

Jinak chápu tvoji zavilou snahu každého stírat a furt dokazovat, jaký je Marchione pitomec. Už rok tady prognózuješ, jak to celé půjde do kopru a přitom Fiat má tu drzost a je ziskový.... Zamrzí, co naděláš.... Třeba se časem dočkáš....
Avatar - Barrichello
1. 8. 2011 16:48
Re: No jak to jinak říct
Jistě, každý máme svojí pravdu, a každý musíme osvětlit ostatním, jaká je ta realita - ale je zajímavý, že jak to tak vypadá spíš lidi podporují mě než tebe a wolffa.

Takže asi za toho demagoga kterého se tady ze mě snažíš udělat mají někoho jiného, nemyslíš? :-) >:-[] >:D

Narozdíl od vás já totiž o tom chrysleru něco vím a když nevím, vím kde to najdu. Takže si nic necucám z prstu.

A že Mercedes Chrysleru hrozně pomohl, to vidí každej kdo není slepej a není fanatickým zastáncem Mercedes AG. Ono si stačí přečíst výroční zprávu za rok 1997 a 1998 a posléze za takové 2006 a 2007.
Trošku rozdíl >:D
Avatar - Barrichello
1. 8. 2011 16:51
Re: No jak to jinak říct
A taky si přečíst pár rozhovorů s dělníky atd. z těch fabrik jak to chodilo za Chrysler corp a jak za DaimlerChrysler AG a jak se třeba hlídala kvalita a kde všude mercedes šetřil.

To sou moc zajímavý story >:D :-)
Jistě, určitě ti tlustí američani a mexičani byli líní a sváděli to vše na MB, a proto to nefungovalo. Tak jakto že to před 11998 fungovalo co?

HEHEHE
Avatar - Barrichello
1. 8. 2011 16:43
Re: No jak to jinak říct
A já ty články píšu vám?
Tak na ně neragujte, když jste tak inteligentní.

A máte klid, já si tu dál budu psát co si psát budu, aby náhodný kolemjdoucí nepadl náhodou do omylu, že slavný Fiat může za vše dobré a že všechno co Chrysler ted vyrábí vymysleli chlopci v Turíně jak se nám tu nenápadně snažíte vnutit.

Zel pravda je někde úplně jinde a milý turín akorát hojne využívá to, co vymysleli u Chrysleru. dávno před Fiatem, viz Pentastary ty Pentastare.

To co si kam lepím ti může být putna, taky se nestarám kam si lepší itlaský vlaječky (btw proti itálii vůbec nic nemam, Minardi byl muj oblíbený tým v F1 a mam i pár kámošů co žijí v itálii a non problemo amico).

Taky ti přeju pohodovej týden. >:D
31. 7. 2011 17:29
The Great Debate :-)
pánové smekám, opravdu luxusní diskuse :yes:

Jinak můžu jeden osobní dotaz? Uživatel "del42sa" je Lanciista? To by vysvětlovalo mnohé - děkuji za info jemu samotnému nebo někomu jinému....

Jinak když už tady tak vesele blábolíme o tom Fiatu a jeho ekonomických číslech, tak si z na italiaspeedu přečtete celý velký článek o druhém kvartálu a zjistíte toto (samozřejmě, mohou i tam sahat dlouhé prsty pana účetního a vše je podvod):

Reported net profit for Q2 2011 was €1,237 million (net loss of €17 million for Q2 2010). Excluding unusuals and related tax impacts, net profit was €156 million (€76 million excluding Chrysler, up €68 million on 2010).

Čili i bez zisků ze zahrnutí Chrysleru do účetnictví Fiatu byl reálný (nikoliv kapitálový) zisk Fiatu 156 miliónů EUR.... za druhý kvartál....

Takže miliardové zisky z prodeje aut se opravdu nekonají, nicméně Fiat je nadále v černých číslech.... Můžete plivat jak chcete, ale čísla jaksi neokecáte....

Jak jsem psal, celý článek (dlouhý jak prase) je na italiaspeedu, takže kdo chce ne blábolit, ale něco se dozvědět, musí se stavit tam.....
Rozbalit vlákno
6
Avatar - del42sa
31. 7. 2011 19:25
Re: The Great Debate :-)
musím tě zklamat,ale "Lanciista" nejsem ;-) Nicméně díky za info o tom jak se Fiatu daří, možná bys ještě mohl zjistit, jak vede Sergiovi ? Bude dál sedlat červené Ferrari nebo půjde sám příkladem a bude teď jezdit v Lancii Thema/300c, aby jí v Evropě aspoň trochu zvedl prodeje ? :-!
31. 7. 2011 19:40
Re: The Great Debate :-)
nevím, zeptám se ho, jdem spolu zítra na oběd.... ;-)
31. 7. 2011 19:48
Re: The Great Debate :-)
No tak trochu minimálně Lanciista si... Aspoň mám ten pocit... si tvoje příspěvky v tomto smyslu pamatuju... mimoto, zatím vesměs remcaj jen Lanciisti..

Ale to je celkem fuk. Podstatné je že nemáš pravdu a teprve až tak za deset let se ukáže, jestli tohle spojení bylo dobré a jestli funguje.

Jinak Marchionne převážně lítá (letadlem) a z aut používá Scaglietti a Q4. Míval i Thesis..., ale ta už je prostě out. Je to nejvyšší manager automobilky, sem si jistý, že 300kou (Themou) jezdit bude pouze v USA, v Evropě zůstane u domácí produkce.
Avatar - del42sa
31. 7. 2011 22:03
Re: The Great Debate :-)
jsem si jistý, že se to ukáže už dřívě, tak cca do 3-4 let ;-)
1. 8. 2011 00:03
Re: The Great Debate :-)
Posledni reakce... Pac je to ztrata casu bavit se s nekym kdo ma 1/2 informaci a tu druhou co ma neumi pouzit.
Fiat ma v chrysleru kontrolu od samotneho pocatku co je sergio ceo. Takze uvahy nad fakticitou rozhodnuti a jeho rozsahu jsou liche.
Avatar - Barrichello
1. 8. 2011 10:47
Re: The Great Debate :-)
Kontrolu možná, ovšem ne majoritní podíl a tudíž to pořád byly účetně i právně dva koncerny. Až do července letošního roku.

Fiat s.pa. a Chrysler Group LLC.

Pokud to neumíš pochopit, tak je to smutný.
31. 7. 2011 20:01
MASLER
Tak na tohle tu čeká málokdo... Ale na druhou stranu, trpkou cestu automobilového výprodeje, krachů a zoufalství si od osmdesátých let vychutnala dokonale Velká Británie, ostatně dnes po doslovně ikonických značkách, například - AUSTIN, MG, neštěkne snad ani čínská krysa... Vyplakat se můžeš dosytosti na veteránských srazech. Tak jak na jihu?

Evropa, doslovná kolébka aut, kolébka, která dala světu i legendární italskou produkci pod jménem - MASERATI. A dnes? Shánět za oceánem samovrtný šrouby... neuvěřitelné. Umíš si představit, že by PORSCHE :yes: obžebrával bazary v Bronxu a sháněl tam díly na novou devětsetjedenáctku?

Tedy ber na vědomí, že všechno bude jinak, žádná exklusivní malosériová legendární produkce, nýbrž na danou třídu prostá velkosérie. Doufejme, že technicky vybavená na výši doby a na požadavky především evropských diamantových a platinových jezdců.

Popravdě však píšu, že je mi zcela pochopitelný zájem evropských elit o vozy Aston Martin, dokonalou trefou je samozřejmě i Jaguar. V Zuffenhausenu pak čekají stáda těch nejsilnějších ikon - 911, Panamera a spol. Všechno jsou to vozy na světové technické špičce, přičemž každý z nich cílí na svou zájmovou skupinu taktéž špičkovým image, špičkovou filosofií, špičkových stylem.

Umí někdo popsat dnešní sílu značky, sílu image Maserati? Doluju to v sobě a nejde to, dře to. Tak zpět k racionalitě (?) - z pěti na padesát tisíc, modelová smršť... připadá mi to jako když čtu rozhovoror s ředitelem... Lega.

Přes to všechno, přejme (si), aby se Maserati našel, aby uměl auta, aby mi nemusel vysvětlovat, jak to všechno jednou bude, ale aby to prostě na silnicích Evropy, v garážích Evropy tak nějak zcela přirozeně... bylo.

P.S. Můj tip - nebude.
Rozbalit vlákno
11
31. 7. 2011 20:08
Re: MASLER
nedávno Porsche publikovalo, že chce dělat 300.000ks aut ročně. Asi taky z lega, co? ;-)

Uvidíme, až vyjede Cajun 2.0TDi - to bude asi taky zajímavá kárka....
31. 7. 2011 20:29
Re: MASLER
Jenže u Porsche jsem si o dost jistější, že bude i druhý konec modelové řady, kde budou auta, která budou stále patřit ke špičce sportovní/superspotovní třídy. U Maserati mám tu obavu, že celá řada bude kompromisní a i dnešního monstr fešáka mezi GT (rozuměj GranTurismo a GranCabrio) zasáhne unifikace s mainstreamem z USA.
U Porsche je vidět stálá cílená práce a posun vpřed. U Maserati ten drive cítit není. Resp. nejvíce na celém Fiatu jsou vidět (slyšet) "kecy" velkého kápa. To je ten rozdíl.
31. 7. 2011 20:31
Re: MASLER
PORSCHE letos vyrobí kolem 100.000 vozů, očekávání na rok 2018 je 200.000, tedy jednou tolik. Pokud bys chtěl dávat do souladu tahle čísla s tvrzením maserati o jistotě desetinásobku, pak ti asi něco podstatného v životě uniká.

Početně je PORSCHE samozřejmě v jiném patře, srovnávat maserati bychom mohli možná tak s LAMBORGHINI. Ale, že by tu někdo regulérně hodlal diskutovat o tom, že to lambo vytáhne na padesát tisíc ročně... tomu bys snad nevěřil ani ty ;-)

P.S Cajun bude jakýmsi usuvéčkovým sportovním "caymanem". Pokud tuhle filosofii neumíš vstřebat, pak chyba je ve tvé garáži, nikoliv snad v Zuffenhausenu.
31. 7. 2011 21:12
Re: MASLER
jo jo 200 tisíc, máš recht, už jsem ten článek dohledal....

Jinak ale nešlo mi o přesné počty, ale spíš o vývoj vnímání značky.... A že s vývojem Porsche mají problém i někteří místní matadoři (myslím třeba Dinara, aniž bych mu chtěl tedy cokoliv podsouvat.....), je prostě reálný fakt....

Tak jak ty se u Mase směješ tomu, že někdo bude voblejzat vrakáče s Dodgema v USA, tak stejně dobře bude někdo shánět na Cajun váhu vzduchu z nějaké vylítané Audiny ;-)

Ale jestli považuješ čtyřválcovou naftu (dle info ACZ) za důstojnou motorizaci pro Porsche, je to samozřejmě tvé právo.

Chci jen říct, že pro opravdu "značkové" výrobce není velký problém navyšovat prodejní čísla. Opravdový problém je zachovat přitom identitu značky....
31. 7. 2011 21:47
Re: MASLER
S tím souhlasím. Rozdíl mezi Porsche a Maserati vnímám v tom, že u Porsche věřím, že ví, co dělají, kdežto u Sergia si tak uplně jistý nejsem. Na počínání Maserati hledím trochu s hrůzou, protože současné GranTurismo považuji za současného krále GT. Takhle si představuji současnou, trochu přidrzlou eleganci klasické koncepce a to i vedle takové klasiky jakou je Aston Martin. Bohužel třeba MC Stradale už mi přijde moc. Působí na mne uměle nastaveně nad "základní" modely. Naopak třeba top verze malého Astonu v podobě V12 je správně přidrzlá a vedle ní mi V8 přijde příliš při zemi.
1. 8. 2011 09:16
Re: MASLER
tak určitě má lepší výchozí pozici Porsche, když má za zády úspěšného giganta VW. To ale nic nemění na tom, že i u Mase může rozšíření nabídky za využití koncernových dílů fungovat....

Jinak o top auta z nabídky typu Granturismo bych se opravdu nebál. Tam prostě vždycky budou hrát hlavní roli motory od Ferrari - byli by naprostí blázni, kdyby tomu bylo jinak....

Jinak i teď si Mase drží stabilní prodeje, zisk za Q2 byl 9mio EUR (což není moc, ale furt si to na sebe vydělá), takže to zas není tak, že by byli ve slepé uličce a tápali, jak se z toho vyhrabat.....
1. 8. 2011 09:23
Re: MASLER
Porovnávat Porsche a Maserati může jenom slabý duchem - což ty vlastně seš, takže ty můžeš.
1. 8. 2011 09:35
Re: MASLER
Berane, tvoje neurotické osobní výpady už myslím začínají nudit nejen mě, ale všechny slušné diskutující. Jinak neporovnávám "obsah" Porsche a Maserati, ale princip, kdy "luxusní" značka sestupuje do nižších pater (a že Porsche třeba Cajunem začíná lovit v nižší cenové hladině, to mi doufám rozporovat nebudeš).

ale vážně zkus hlavně tento týden začít bez urážek.... Už jsme tě postupně odnaučili šovinisticky urážet celý italský národ, tak teď třeba zvládneš oprosti se od nenávist k jednotlivcům z diskusí. Budu ti držet palce, hloupý určitě nejsi :yes:
1. 8. 2011 12:37
Re: MASLER
Neurotické výpady? Víš jste tady s wolffem dva největší domagogové (dlouho se tady neobjevil etykón - ten do tý vaší party taky patří...), kteří mají plnou hubu slušnosti, pravdy a bůhví čeho ještě, nicméně na vaši aroganci a hloupost (ty tvoje výlevy radosti nad tím, že Fiat vlastní Chrysler a ať se třeba všichni...a představa jak to všechny hněte a trápí, stejně jako hysterické útoky na baryka a hlavně del24sa.jsou toho docela dobrým důkazem) není možné nereagovat - s hloupostí se sice nedá vyhrát (to znamená, že rozumný názor z vaší partičky nedostaneme, stejně jako záplavu nesmyslů tady budete šířit pořád dál stejným způsobem a stejným tempem), ale musí se s ní bojovat, aby se dál nerozšiřovala.

Jinak sice nevím, kde a jak jste mně odnaučili (?) šovinisticky urážet celý italský národ, to jsem nikdy nedělal, pokud ovšem nemáš za urážku fakt, že Italové jsou prostě méně organizačně a technicky schopní, nespolehliví, chybí jim vytrvalost a houžavnatost a jak tady někdo před časem psal, hrají si na velký národ, ale třeba na Francouze nemají ani náhodou. Navíc jejich nabubřelost, která se obratem ruky změní v ublíženecké kňourání, jak jim všichni ubližují, je taky notoricky známa. Nakonec, tahle vlastnost tu vaši místní partičku charakterizuje úplně stejně.

Takže pochvala na závěr - ty Murphy (proč nemáš nick třeba Murfíňo, když seš takovej italovil?), stejně jako wolff, stejně jako etykón a pár dalších jste skutečně mentálně taliáni jako vyšití a bojujete svůj boj stejnými zbraněmi, jako by to dělal typický talián. Tak pokračujte, naštěstí u většiny diskuzí se nevyskytujete, protože to je na vás příliš vysokej level, takže stejně jako je FIAT okrajová firma a Itálie méně významná evropská země s celkovou váhou menší, než je počet obyvatel, tak je četnost článků o FIATu dost malá na to, abyste to tady otrávili tak, abyste tady zůstali sami. Máte prostě smůlu, co na to víc říct. Nakonec, nebylo by pro vás zabavnější a míň stresující si psát jenom sami mezi sebou?
Avatar - del42sa
1. 8. 2011 13:05
Re: MASLER
ona ta podobnost jeho nicku s jedním černým americkým komikem není náhodná >:D ;-)
1. 8. 2011 13:16
Re: MASLER
jako vždy, dopřeji ti ten luxus posledního slova ;-)
PS: o můj nick, se prosím nestarej. Zase do toho taháš nějaké osobní věci (jako vždy).... podivné.... Jinak nemá cenu cokoliv řešti, už to tady bylo 100x....