Maserati GranTurismo MC Stradale dostalo zadní sedačky. K čemu?
Maserati samozřejmě tvrdí, jak si pořádně rychlou jízdu, avšak s dostatečným luxusem budou moci užívat čtyři cestující, ale popravdě, možná dva dospělí a dvě děti. Vzrostlá osoba se dozadu prostě nevejde a pokud ano, bude pro ni byť jen krátká jízda značným utrpením. Zadní sedadla tak přijdou vhod spíše spolujezdkyni, která si na ně může odložit luxusní kabelku a zajistit ji bezpečnostním pásem. A hlavně, znamenají kila navíc!
MC Stradale stejně jako jeho dvoumístný stejnojmenný předchůdce z podzimu 2010 vychází ze závodní pohárové verze MC Trofeo. Atmosférický vidlicový osmiválec má pro změnu původ ve variantě Sport a stal se nyní základem pro celou řadu GranTurismo. Z objemu 4,7 l dává 343 kW (466 k). Točivý moment na zadní kola přenáší robotizovaná manuální převodovka MC Race Shift se šesticí rychlostních stupňů.
MC Stradale dostalo novou karbonovou kapotu s nezbytným vstupem vzduchu a jezdí na dvacetipalcových litých kolech s pěticí dvojitých paprsků. Překoná magickou třístovku, dokáže uhánět až 302 km/h. Při deceleraci z vysokých rychlostí mu pomáhá čtveřice karbon-keramických vrtaných kotoučových brzd od Bremba s rudě lakovanými třmeny. Rychlé kupé se bude vyrábět v historické továrně na Viale Ciro Menotti v Modeně.