Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Maserati Quattroporte: Čtyřdveřový trojzubec přiostřil hrany

Maserati modernizuje sedan Quattroporte pro druhou polovinu jeho kariéry. Kontroverzní přední světla ale zůstávají.
Zpět na článek
13. 6. 2016 16:14
14. 6. 2016 09:30
13. 6. 2016 17:06
13. 6. 2016 20:15
14. 6. 2016 05:31
14. 6. 2016 09:29
14. 6. 2016 11:04
Avatar - twistedTSD
13. 6. 2016 16:14
Headlights
Poprvé slyším, že má Quattroporte kontroverzní světla. :-O Já nevidím problém.
Rozbalit vlákno
12
Avatar - Hammunasakra
13. 6. 2016 16:47
Re: Headlights
To asi nikdo :-)

Slušný navýšení maximální rychlosti všech motorizací až na 310 km/h :yes: :yes:

O kterym v článku není ani zmínka >:-[]
14. 6. 2016 09:30
Re: Headlights
sú kontroverzné, je to vidieť aj na tejto diskusii, polovica za ne, polovica proti, kontroverzia. Ja by som ich tiež mierne povedané fejsliftoval.
13. 6. 2016 17:06
Re: Headlights
Holt už to není sportovní, dynamické či umělecké, ale jen "asijské, které se nehodí" :-)

Letmo...

Lukáš Vaverka - 5.3. 2013
Quattroporte ale nijak přerostle nevypadá, design, který na fotkách vypadá neforemně, se při živém kontaktu promění v kus automobilového umění. Obdivuhodně se designéři pod vedením Lorenza Ramaciottiho vypořádali s přídí – je mnohem vyšší a jinak řešená než u kupé GranTurismo, vypadá ale stejně dravě a příslušnost obou aut k jednomu designovému směru je jasně patrná.

Jakub Sochor - 11.11.2012
Nová, v pořadí již šestá generace modelu Quattroporte se řídí aktuálními tvarovými zásadami Maserati, které pracují s tradičními rysy vozidel značky (mohutná maska chladiče s charakteristickým tvarem, plynulý a uhlazený profil) jež jsou kombinovány s moderními prvky v dynamickém designu. To je patrné zejména na předních světlometech, které mají sportovní a v porovnání s minulou generací o poznání komplikovanější tvar.
Avatar - Pekelná Micinka
13. 6. 2016 17:14
Re: Headlights
Já trochu ano, teď jsem viděl Qp a Ghibli stát vedle sebe, stejná barva - černá. Zatímco vzadu u mě vítězí QP, vpředu mi přijde Ghibli harmoničtější, hodně na tom dělají světla. Nevím, jestli je nazvat kontroverzní, pro mě jsou hlavně malá. Tenhle fl je sice nezvětší, ale celkové vyznění by mohlo být lepší.
Je to o tom, co se komu líbí, už minulá generace QP měla na můj vkus malá světla. Stačí třeba srovnat s XJ (současný), které je také kus auta, přesto světla má tak nějak adekvátní velikosti.
13. 6. 2016 20:15
Re: Headlights
Souhlas, QP je velký auto a tenhle střih světel mu nesluší a dělá zbytek auta přesrostlý.

Předchozí generace po FL pro mě byla nejkrásnější, aktuálně taky zvedám ruku pro Ghibli ;-)
13. 6. 2016 17:30
Re: Headlights
:yes: taky nevidím problém. Možná pisatel automobilový designér ukáže vlastní skicu Quattroporta. Stačí přední partie. Děkuji
14. 6. 2016 05:31
Re: Headlights
Co třeba takto? [odkaz] P.S. Není zač.
14. 6. 2016 09:29
Re: Headlights
slušná odpoveď, tie svetlá sú kontroverzné, čo neznamená, že niekomu sa nebudú páčiť. Aj ja som vždy na ne čumel jak puk, že čo je to za patvar, ale ťažko ich nazvať škaredé, to zas nie, len kontroverzné.
Avatar - wakantanka
14. 6. 2016 10:49
Re: Headlights
No čo ja viem? Namarkovať rovnaký predok z GT na Q? Takto sú obe modely jasne odlíšiteľné. V opačnom prípade by zase bola kopa rečí, že sú to v podstate rovnaké autá len s iným počtom dverí (Q vs GT) alebo jedno dlhšie a druhé kratšie (Q vs Ghibli).
14. 6. 2016 11:04
Re: Headlights
bola to len odpoveď na podpich, že či by pániček vedel dať nejaký konkrétny návrh, tak dal a nie zlý, do výroby to ešte nejde.
14. 6. 2016 14:52
Re: Headlights
Tak to je slabý čajíček. To sem můžu dát linky na kupu aut...když už tak si dát práci a v compu naroubovat ty světla z jinýho modelu na Quattro...Ale vykrádání jednoho modelu jiným? Když něco kritizuju přispěju něčím svým a né fotkou jinýho modelu.
Avatar - Pekelná Micinka
14. 6. 2016 17:19
Re: Headlights
Blbost. Když něco kritizuju, měl bych umět vysvětlit proč. Tím to končí. Mně, a nejsem asi sám, světla na QP přijdou neadekvátní (malá), podle mě je ten problém možná i v tom že jsou jakoby obtočená kolem blatníku a hodně dole, když si k autu stoupneš. Protažení dozadu ve stylu Ferrari FF/F12b, případně čumák jako u GT by tomu z mého pohledu prospěl.
13. 6. 2016 18:02
Maserati v naftě
Bože, dávat naftu do takového auta... 8-s

Jinak je to krása. Ač k Italům jako národu nijak nevzhlížím, tak design dělat prostě umí a QP je toho důkazem. Tohle už je skutečně auto, které udělá parádu. A s tím osmiválcem to platí dvojnásob. :yes:
Rozbalit vlákno
14
Avatar - wakantanka
13. 6. 2016 20:58
Re: Maserati v naftě
no bohužiaľ, v Európe bez dieslu predáš nula, nula, prd aj v tejto kategórii. Ale ak to otočíme, ďakujme tým dieslom za to, že stále je aj benzínový osemvalec. >:D
14. 6. 2016 08:19
Re: Maserati v naftě
CL, resp. S coupe nema problém...
14. 6. 2016 09:51
Re: Maserati v naftě
No však Grandturismo (ekvivalent S coupe) taky nemá naftu.
14. 6. 2016 06:38
Re: Maserati v naftě
Ono nevyrábět co chce zákazník spousta automobilek zkoušelo. Co Lancia, Saab, Rover ;-)
Avatar - Barrichello
14. 6. 2016 10:48
Re: Maserati v naftě
U Roveru byl problém trochu někde jinde.....
14. 6. 2016 11:02
Re: Maserati v naftě
Ale jo, v tom máš pravdu. To dávání dehtu do QP jsem nemyslel jako výtku výrobci, ale právě zákazníkům, kteří se takovéto zvrhlosti dožadují.

Vážně by mě zajímalo, co člověka vede ke koupi nádherné italské limuzíny s dieselovým motorem. Spotřebu a dojezd neberu jako argument. Když mám peníze na Maserati, nemusím snad řešit, že mě 100 km bude stát 150 korun navíc. A i s benzínem to na nádrž těch 500 km ujede jako nic a minimálně na záchod musím beztak stavět častěji.

Posledně jsem tu v diskuzi četl nějaký argument, že diesel se lépe prodá jako ojetina. Opět souhlas, avšak nečekal bych, že toto bude nějak zvlášť řešit člověk, který si může dovolit Maserati.
Avatar - Barrichello
14. 6. 2016 11:12
Re: Maserati v naftě
čím bohatší člověk, tím větší držgrešle. To neznáš?
14. 6. 2016 11:18
Re: Maserati v naftě
Znám. Ale nechápu to. ;-\
14. 6. 2016 11:32
Re: Maserati v naftě
Jistě a čím chudší, tím by se víc dělil...to jsou zase teorie. ;-)
14. 6. 2016 16:17
Re: Maserati v naftě
Koukal jsem na ojetiny na mobile.de a těch naftových je tam tak 25%, což je pěkné číslo. U BMW, Audi a MB by to bylo tak 70%... takže zákazníci Maserati si drží trochu stylu.
Avatar - Pekelná Micinka
14. 6. 2016 17:32
Re: Maserati v naftě
Jak kdo, někdo jede ve stylu "lehce nabyl, lehce pozbyl". Rozumnej člověk, tedy ten, co už v životě něco zažil, nemusí být ani vzdělaný ani moc chytrý, stačí když se umí poučit, své peníze zbytečně nerozhazuje a větší investice si promyslí. Pro někoho to může být třeba už pár desítek tisíc, pro někoho řády milionů, myslím osobní investice, nikoliv business. Pokud někdo kupuje srdcem, tak do Mase naftu neveme a ty náklady na palivo navíc si vyřeší jinde, pokud to někdo má jen na "firemní" ježdění, což nechápu - snad pronájem na svatby? tak možná vezme ten diesel. Znáte někdo firmu/státní instituci, kde mají Maserati jako fleet? Nepočítám státní složky v Dubaji. ;-)
14. 6. 2016 16:19
Re: Maserati v naftě
No vono je to totiž tak, že v podobě benzínu dostaneš motor s rodokmenem Ferrari a u dieselu jenom VM Motori... což je pro mně docela silný argument.
Avatar - Pekelná Micinka
14. 6. 2016 17:38
Re: Maserati v naftě
Neslyšel jsem toho moc, ale nepamatuji si, že bych slyšel tak hezky znějící diesel, jako benzín.
Avatar - Barrichello
16. 6. 2016 09:02
Re: Maserati v naftě
Navíc VM Motori má u dieslů skvělou pověst se slavný m motorem 2,5 TD. To byl etalon mezi diesly, horší plečka neexistuje >:D