Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Maybach v Ženevě 2004

Vitek
Od hyperluxusní značky na úrovni Rolls Roycu asi nelze čekat novinky každý rok a nic zvláštního by se nedělo ani letos v Ženevě, nebýt tedy tuningové firmy Brabus, která se rozhodla individualizovat již tak dost individualistickou limuzínu.

Brabus SV12

Úpravy se v první řadě týkaly motoru. Z původní již tak respekt budící jednotky 5.5 V12 Biturbo získal převrtáním objem 6,3 l a spolu s dalšími úpravami z něj získal strašidelných 471 kW, které jsou k dispozici již při 5100 ot/min a skutečně neskutečný je točivý moment 1026 (!) N.m při pouhých 1750 ot/min. Akcelerace se zlepšila na 4,9 s a elektronický omezovač rychlosti byl nastaven na rychlost 300 km/h. Zajímavý je i rozměr kol - 285/40 R21 vpředu a 325/35 R21 vzadu. Když k tomu přidáte vybavení špičkové mobilní kanceláře, vypadá to jako opravdu ideální manažerské vozidlo. Aby také ne, nekupte to za těch 18,7 milionu českých korun v případě základní úpravy krátké verze, nebo za 21,7 milionu Kč za prodloužené provedení.


Vitek