Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Maybach v Ženevě 2010

Maybach nemá v zásobě žádnou novinku, proto na ženevském autosalonu prezentuje nejdražší ze svých modelů – polokabriolet Maybach Landaulet.

Tento model měl premiéru v roce 2007 na autosalonu v Dubaji, od té doby byl ale v Evropě k vidění zatím jen jednou, na pařížském autosalonu v roce 2008.

Landaulet je odvozen od Maybachu 62 S. Pohání ho motor 6,0 V12 se dvěma turbodmychadly, který byl vyvinut ve spolupráci s divizí AMG. Nejvyšší výkon je 450 kW při 4800-5100 min-1, točivý moment vrcholí 1000 Nm mezi 2000 a 4000 min-1. Na každém motoru je tabulka s podpisem technika, který ho ručně sestavil.

Dříve u luxusních limuzín oblíbený typ karoserie landaulet má nad prostorem řidiče pevnou část, stahuje se jen střešní panel nad zadními sedadly, rámy dveří jsou taky pevné. Jedná de facto o polokabriolet, který má výbornou tuhost karoserie a poskytuje cestujícím dostatek soukromí. Stáhnutí plátěné střechy trvá méně než 20 sekund, při překročení rychlosti 70 km/h se vysune deflektor.

Karoserie byla vyztužena, aby chybějící střešní díl negativně neovlivnil jízdní vlastnosti a komfort. Boční silueta zůstává ale touto úpravou nedotčena. Uvnitř se nachází dvě oddělená komfortní sedadla, plně elektricky nastavitelná, s nastavitelnými vzduchovými polštáři v opěradle a s masážní funkcí.

Vysokou míru luxusu podtrhují použité materiály. V interiéru se nachází zlacené ozdobné prvky a několik částí je vyhotoveno z vzácné indické žuly. V rámci standardní nabídky budou na výběr tři barvy karoserie (Antigua White, Baltic Black a Nevada Silver), dále tři druhy kůže a dvě provedení dekoru – buď dřevo s černým piano lakem a karbon, nebo antracitový dekor. 20palcová kola s pneumatikami 275/45 mohou být lakována v barvě vozu, nebo vyleštěna do vysokého lesku.

Kromě bohaté standardní výbavy si zákazníci mohou bez příplatku vybrat mnoho nadstandardních prvků včetně barevných kombinací z dalších modelů Maybach. Připlácet se bude jen za ryze individuální požadavky.