Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Mazda 2: Interiér nové generace odhalen na videu

Nová generace malého japonského hatchbacku povyroste. V nabídce bude i nový vznětový čtyřválec 1.5 Skyactiv-D.
Zpět na článek
8. 7. 2014 12:53
8. 7. 2014 11:06
Zaujimave video
Interier nie je na urovni trojky, hlavne ten stredovy tunel a chybajuci tempomat na volante?? Tak ale je to segment B a je to prototyp. Zvonku podla fotiek parada. Ostavaju klasicke otazky mazdy:
- ake bude odhlucnenie? Chlapik na videu to kritizuje, mazda nie je znama dobrym odhlucnenim a kedze toto ma byt rozmerovo aj motorom auto nie len do mesta, je odhlucnenie dolezite
- pevne verim, ze ten silnejsi benzin nebude iba v najvyssej vybave ako v Australii, lebo to by uplne zabilo cenu a zmysel tohto auta
- a opat vybavove stupne, auto na obrazkoch na inych serveroch ma kozeny volant, chromove prvky, asistentov a nema tempomat???

Nechajme sa prekvapit, dufam, ze to nebude negativne prekvapenie...
Rozbalit vlákno
4
8. 7. 2014 13:40
Re: Zaujimave video
S tím odhlučnění je to také nesmysl. Řídím minulou generaci 6tky i nejnovější Superb. Superb je možná tišší mezi 90-120km/h, ale pak i tam hluk stoupne a nad 150km/h už je Mazda tišší, stejně tak je Mazda tišší do cca 70km/h. Ten pocit větší hlasitosti dělá jiná filozofie. VW zvenku řahta jako Ávia a tak se hraje na tlumení, to samozřejmě pomáha i se zvukem zvenku (pneu a vítr). Mazda má motor tichý (někdy nevím, zda už je nastartováno!), tak se hraje méně na tlumení a o to více jde slyšet co se děje venku. V pomalé rychlosti (nízky hluk od pneu a větru) i vysoké (nízký hluk od motoru) vede Mazda. Superbu se pak nejlépe daří v pásmu, kde hluk od větru je únosný (do 120km/h) a hluk motoru už se akceptuje (nad 90km/h). Někdy mám pocit, že při testech se Mazdy asi porovnávají s Bentleyem a ne s jen lehce (a nepochopitelně) dražší konkurenci. Ve finále v Mazdě 6 vždy mám rádio více potichu.
Avatar - _Karel_
8. 7. 2014 18:04
Re: Zaujimave video
Minulá generace šestky má jiné motory.Nový G120 je rozhodně slyšet, i když pro mě příjemně. A že mají nové Mazdy špatné odhlučnění podběhů, je holý fakt.
Aerodynamický hluk v M3- v legálních rychlostech normál.
8. 7. 2014 13:44
Re: Zaujimave video
tichá nebude, indície sú jasné a chlapík vo videu sa tiež vyjadril jasne. Je to trochu zákerný spôsob odľahčovania. Zákazníci, čo nesomrujú po serveroch, počas krátkej skúšobnej jazdy po meste nezistia, že je fešanda trochu hlučná. Je pravdepodobné, že silnejšie motory pôjdu k vyšším výbavám a poskladanie výbav bude mnohým vadiť, takže pomaly sa obzeraj po inej fešande.
9. 7. 2014 12:20
Re: Zaujimave video
Ja som pred pol rokom kupil mazdu 3 sedan, takze to sledujem ako fanusik znacky. Dokonca som bol na 30 km predvadzacku aj po dialnici, kedze mazda ma zlu povest ohladom hluku a zdalo sa mi to v pohode. Po polroku musim skonstatovat, ze mi ten hluk vadi, hlavne od podvozka. Pri tak skvelom aute je to jednoducho negativum - hluk je podla mna jedine, co tomu autu objektivne chyba, aby mohlo konkurovat premii. Nastastie cesky predajca je ochotny a ked som mu spomenul dodatocnu izolaciu podvozka dynamatom, povedal, ze sa informuje, ale praca u nich nie je ziadny problem...

- ano, je to zakerne odlahcovanie, radsej 50 kil navyse...
- s tymi motormi sa to fakt bije - na jednej strane to ma byt univerzalne auto nie len do mesta, na druhej bude najpredavanejsi motor dost slaby a silnejsi dost nedostupny.
8. 7. 2014 12:53
mazda 2
dám na to krk, že sériovka bude zvonka vyzerať takmer identicky ako koncept... a to bude v triede riadna sexy šťabajzna...

mazda :yes:

interiér celkovo zatiaľ subjektívne hodnotím ako priemer v triede...
Rozbalit vlákno
0