Lenže Európa nekončí vo Veľkom Nemeckom >:D V Rusku či Ukrajine, na Balkáne a v Turecku majú stále svoju dostatočne veľkú klientelu a takýto model určite ocení. >:D
Ako je to s odhlučnením? Lepšie ako pri Mazde 3? Na fórach sa dá dočítať že si niektorí majitelia dávajú dodatočne odhlučniť kabínu. Toto je už vážne zlý vtip takéto autá posielať do predaja. Kvalitné odhlučnenie je dnes minimálne európsky štandard.
U trojky je to horší jen s hlukem od podběhů, když jedeš třeba po štěrku, jinak určitě pro běžného uživatele žádná tragédie. Do Mazdy přesedávám z Audi a hluk nijak neregistruji.
Od kol souhlasím, jak píši podběhy, ale okna sem nějak nezaregistroval.Předpokládám, že se ale jedná (jak kdosi psal) o problém naddálničních rychlostí.
Nová Mazda 3 nemá problém s odhlučnením? Čo tak použiť gúgl, nižšie sú aj riešenia majiteľov:
Při testu mě ovšem rušilo horší odhlučnění, které zřejmě nevylepšila Mazda ani po některých stížnostech na šestku. Nejprve jsem si na dálnici myslel, že rádio není dost výkonné, aby hrálo hezky čistě, ale později jsem zjistil, že to není jeho vinou. Aerodynamický hluk se projevuje v rychlostech nad dálničním limitem a ani odhlučnění odvalujících se pneumatik mi nepřijde ideální. Na tohle jsou tu bezesporu jiní experti.
[odkaz]
To Mazda 3 se na silnici chová přesně tak, jak byste odhadli už od prvního ... Mazdy 3 i 6 nejsou příliš dobře odhlučněny od okolního prostředí.
Tak když to patřilo mě: napsal jsem, že kromě podběhů nemám po roce jěždění problém. Holt se asi svez a poznáš, jestli to tobě přijde moc nebo ne. Akademický otázky na dosud neprodávanou Mazdu 2 jsou asi zbytečný. Já osobně vidím u trojky jiný chyby než odhlučnění, ale možná jsem jen hluchej.
Nejaky mamlas v snahe najst negativum na Mazde 3 napise, ze je problem s hlukom - pretoze namiesto 73 decibelov nameral 75... Decibely sice rastu geometrickym radom (rozdiel v hluku medzi 72 a 73 je mensi ako rozdiel hluku medzi 74 a 75). Par inych mamlasov si to precita, a hned je z toho 'internetovy fakt' = Mazda 3 je hlucna.
Rad by som videl *, ktory si do auta berie decibelometer. A rad by som videl supecloveka, ktory vie rozoznat rozdie medzi 73 a 75 db. To je rovnaka volovina, ako riesit ci je sedak dlhy 62 alebo 63 cm.
Dalsia vec - Mazda stavia auta orientovane na vodica. Ako vodic chcem vediet, co sa deje na ceste a napr. zvuk od pneu ma spolahlivo upozorni napr. na vlhko ci namrazu - hlavne v noci, ked vizualna info nestaci.
Na Mazdach som cosi odjazdil, a nikdy som nemal pocit, ze by hluk obtazoval. Ale to je asi preto, lebo som si to odjazdil v krajinach, kde maju kvalitny asfalt a kvalitne cesty. Nie kazdy projektuje auta, ktorych ulohou je odjazdit vacsinu mileage na paneloch D1, a nie kazde auto ma polnohospodarske diesle u nas popularnych vyrobcov >:-[]
S poslednou generáciou som nemal ešte tú česť, takže neviem posúdiť. Ale napadla ma taká kacírska myšlienka, či to nerobia tí japonci naschvál preto tak, aby človek v aute mal šancu začuť aj blížiacu sa sanitku, hasičov či policajtou so zapnutými sirénami. >:D Lebo neodškriepiteľný fakt dnešných áut je ten, že sú odhlučnené natoľko, že tieto sirény začuje niekedy človek až keď je to auto tesne za ním. Takže možno len ďalší z prvkou k pasívnej bezpečnosti od Mazdy. >:D Ale vážne, neverím, že v dnešnej dobe pustí renomovaná japonská automobilka do sveta model, ktorý by bol odhlučnený na úrovni trebárs Felicie z polovice 90 tych rokov, ako sa niektorí "znalci" snažia naznačiť.
a ja asi uz aj tusim ako bude vyzerat... bude to zmensena 3-ka sedan .... na beton ;-\
doba uniformity uz zasiahla aj japonsko, nejako sa ani na nu netesim ked vidim tu sterilitu a rovnotvarnost akou mazda zacina prekypovat ... ok CX5 a M6 vyzeraju ok.... ale preco musia vsetky ostatne mazdy byt ich kopiami a zmenseninami? nuda nuda nuda... bohuzial aj o mazde uz to musim napisat co som nenapsial snad nikdy... zrazu ma kazda mazda rovnake krivky rovnako velku masku rovnake svetla.... hrozna doba ... kam sa podela kreativita a charizma starsich aut? vsetko je dnes prec....