Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Mazda 3: premiéra na autosalonu v Los Angeles

Pařížský autosalon je sice v plném proudu, ale to nebrání japonské automobilce Mazda v ohlášení premiéry přepracované Mazdy 3 v provedení sedan na listopadový autosalon v Los Angeles.
Zpět na článek
9. 10. 2008 09:45
9. 10. 2008 16:29
neregistrovaný "Gilth"
9. 10. 2008 09:53
9. 10. 2008 11:07
9. 10. 2008 11:15
9. 10. 2008 11:19
9. 10. 2008 10:33
9. 10. 2008 10:38
neregistrovaný "babo"
9. 10. 2008 11:47
9. 10. 2008 11:58
9. 10. 2008 12:05
9. 10. 2008 12:13
9. 10. 2008 12:27
9. 10. 2008 12:38
9. 10. 2008 12:43
9. 10. 2008 12:47
neregistrovaný "babo"
9. 10. 2008 12:48
9. 10. 2008 13:17
9. 10. 2008 13:48
9. 10. 2008 14:41
9. 10. 2008 16:31
10. 10. 2008 13:16
9. 10. 2008 12:50
neregistrovaný "babo"
9. 10. 2008 13:23
9. 10. 2008 13:31
9. 10. 2008 13:49
9. 10. 2008 14:00
10. 10. 2008 13:12
10. 10. 2008 13:04
9. 10. 2008 12:16
9. 10. 2008 12:33
9. 10. 2008 13:15
9. 10. 2008 10:34
neregistrovaný "babo"
9. 10. 2008 10:49
neregistrovaný "babo"
9. 10. 2008 12:18
neregistrovaný "babo"
9. 10. 2008 15:31
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
9. 10. 2008 10:19
9. 10. 2008 10:35
neregistrovaný "babo"
9. 10. 2008 12:20
neregistrovaný "babo"
9. 10. 2008 12:43
neregistrovaný "babo"
9. 10. 2008 12:43
neregistrovaný "babo"
9. 10. 2008 13:11
neregistrovaný "507--"
9. 10. 2008 13:17
neregistrovaný "507--"
9. 10. 2008 12:53
9. 10. 2008 16:16
9. 10. 2008 13:12
neregistrovaný "507--"
9. 10. 2008 12:49
9. 10. 2008 13:08
9. 10. 2008 13:24
9. 10. 2008 13:09
neregistrovaný "507--"
9. 10. 2008 13:30
9. 10. 2008 13:35
neregistrovaný "507--"
10. 10. 2008 13:34
9. 10. 2008 13:11
9. 10. 2008 13:13
neregistrovaný "507--"
9. 10. 2008 13:46
9. 10. 2008 13:28
9. 10. 2008 13:33
9. 10. 2008 13:37
9. 10. 2008 13:41
9. 10. 2008 13:43
9. 10. 2008 14:03
9. 10. 2008 13:40
9. 10. 2008 13:53
9. 10. 2008 13:58
9. 10. 2008 14:06
9. 10. 2008 14:08
9. 10. 2008 14:33
9. 10. 2008 14:38
9. 10. 2008 14:39
9. 10. 2008 14:45
9. 10. 2008 14:53
9. 10. 2008 14:59
9. 10. 2008 14:32
9. 10. 2008 14:22
9. 10. 2008 14:33
10. 10. 2008 07:56
9. 10. 2008 13:31
10. 10. 2008 13:40
9. 10. 2008 12:52
9. 10. 2008 13:01
neregistrovaný "507--"
9. 10. 2008 13:36
neregistrovaný "507--"
9. 10. 2008 13:16
neregistrovaný "507--"
Avatar - Pierro
9. 10. 2008 09:45
Krásná Magda
Tak tohle může směle aspirovat na nejkrásnější japonské auto v nižší sřední. Je vidět, že Mazda umí. S touhle krasavicí bych si pořádnou jízdu nechal líbit... >:-[] Už se těším až si s Magdou někde před autosalonem napřesrok dohodnem randíčko... ;-)
Rozbalit vlákno
11
Avatar - jurajos
9. 10. 2008 10:12
Re: Krásná Magda
Čo o to, auto je to pekné aj teraz,ale ja by som skôr uvítal nové motorizácie. Dnes si totiž po tejto stránke nemáš z čoho vybrať. Stará dychavičná 1.6 a dízel už je tiež trochu v rokoch. Chýba výkon aj sila. ;-\
9. 10. 2008 10:51
Re: Krásná Magda
Do M3 (sucasnej) sa montuju 1.4i(62kW), 1.6i(77kW), 2.0i(110kW). K tomu naftaky 1.6(66kW, 80kW) a 2.0(105kW). Myslim ze je z coho vybrat, a vykon na takto male auto uplne staci. Snad len daky benzin s vykonom 85-90kW by tam este pasoval...
Avatar - jurajos
9. 10. 2008 10:57
Re: Krásná Magda
Do tejto veľkosti auta min. 1,6. A tá v mazde nie je bohviečo. Dvojliter som nejazdil ale samotný predajca ho neodporúčal. Malý dizel pomerne hlučný a o tom vačšom som v trojke jakživ nepočul!
Avatar - skejpa
10. 10. 2008 12:39
Re: Krásná Magda
to teda nechapu proc. dvoulitrovej benzin od mazdy patri k tomu nejlepsimu a hlavne nejspolehlivejsimu ve tride...
Avatar - iudex
9. 10. 2008 11:41
Re: Krásná Magda
No podla mojich skúseností je 1,6-ka v Mazde dokonalý príklad toho, ze nominálne hodnoty sú jedna vec a realita druhá. 77 kW skutocne v dnesnej dobe nie je vela, ale subjektívny pocit je ovela lepsí. Paradoxne zvez sa v novom 308 1,6, co má 88 kW. Clovek by povedal, ze rozdiel 15 k bude stacit na zahrabanie Mazdy do prachu, ale realita je úplne iná. Subjektívny pocit je v lepsom prípade rovnaký ako u Mazdy, na niektorých rýchlostiach dokonca horsí. Tolko k porovnávaniu podla katalógových císel ;-)
Avatar - jurajos
9. 10. 2008 11:45
Re: Krásná Magda
Asi som fakt vodič amatér, ale ja som z 1.6 Peugeot presadal (ak keď je pravda že to bola 307). Takže toľko k porovnávaniu katalógových čísel. ;-)
Avatar - iudex
9. 10. 2008 11:48
Re: Krásná Magda
No nehovor mi, ze 1,6 v 307 sa Ti javí ako zivý motor... Jedine ak jazdís na HTP.
Avatar - jurajos
9. 10. 2008 11:54
Re: Krásná Magda
Nič take netvrdím...a nie som si isty či 307 už HTP mala...len sa mi 1.6 v Mazde nezdala živšia. Mohlo to byť logicky nezabehnutým motorom, alebo tým že som na 307 mal najazdených už niekoľko tisíc, ale toť moj subjektívny dojem.
Avatar - iudex
9. 10. 2008 12:05
Re: Krásná Magda
No fight :-) Len som chcel poukázat na skutocnost, ze porovnávanie motorizácií len podla nominálnych hodnot je bezpredmetné, naviac ak ide o párkilowatové rozdiely; jazdné pocity mozu byt diametrálne odlisné.
P.S. Nemyslel som THP (preplnovanú 1,6) ale HTP (1,2 z Fabie) :-)
Avatar - jurajos
9. 10. 2008 13:02
Re: Krásná Magda
Tak preto sa mi tie písmenká zdaly divne poskladané. ;-)
neregistrovaný "Gilth"
9. 10. 2008 16:29
Re: Krásná Magda
Muzes se tesit, do nove trojky prijde i ten novy 2,2 diesel...
Avatar - King
9. 10. 2008 09:53
Golf syndrom
Jsem zvědavý, kolik se tu zase objeví lidí, kterým se tohle auto takzvaně vůbec nebude líbit. ;-) Myslím si totiž, že mají Mazdí designéři vzácný talent udělat auto maximálně líbivé, což je i případ nové trojky. Za to. :yes: Co mě ale znepokojuje je, že jde vlastně jen o přičísnutou minulou generaci. Dostala lampy z šestky, někde nějaká ta hranka ubyla a jinde ji přidali; výsledkem ale je, že to auto vypadá asi tak nově, jako Golf 6 vedle Golfu 5. Navíc budou vznikat i situace, kdy se bude plást trojka se šestkou. Tak nevím, jestli to vzala Mazda za správný konec. :-|
Rozbalit vlákno
49
Avatar - Pierro
9. 10. 2008 09:57
Re: Golf syndrom
Souhlas. Jenže vezmi si to takhle nová Mazda 6 je také dosti podobná své předchúdkyni. Navíc současná trojka rozhodně nepatří designově do starého železa a generační obměna je skoro až dost předčasná. Jak říkám, uvidíme na žio, z těhle fotek toho, krom přední partie nic moc vidět a poznat není. Navíc nám tu prezentují kofrovou verzi, mě by spíše zajímal hatch. ;-)
Avatar - micaello
9. 10. 2008 10:12
Re: Golf syndrom
Tak prezentuji to, co zajima amiky, takze sedan :). Mno a teda nevim, ale jedine, co mi pripomina predchozi Mazdu3, tak je bocni partie oken :). Chtelo by to fotku primo zepredu, ten prostor, kde jsou umisteny mlhovky, mi prijde nejaky megalomansky. Dalsi vec je taky to, zda predek pro Evropu nebude trochu poupraven, prece jen, i Mazda6 vypada v US verzi trochu jinak nez v te Evropske.
Jo a jeste k te M6, exterierove se ti zdaji podobne? No nevim nevim :), v interieru ano, ale zvenci? ;)
Avatar - Pierro
9. 10. 2008 10:31
Re: Golf syndrom
Není to nijak výrazná podoba Majku, ale přeci jen se mi obě generace Mazdy 6 podobné zdají a nejen interiérem ale i zvenčí... ;-) Ten styl se prostě nezapře a je to tak dobře.
9. 10. 2008 11:07
Re: Golf syndrom
Samozřejmě, že když se auto jmenuje stejně jako předchozí generace, tak podobné trochu musí být, jinak by se ten nový model mohl jmenovat úplně jinak ;-)
Avatar - Pierro
9. 10. 2008 11:12
Re: Golf syndrom
a víš že ani ne? Podívej se na obě generace Superba. Jméno mají stejné a nepodobají se ani omylem... ;-)
9. 10. 2008 11:15
Re: Golf syndrom
Jo, není to vždy pravidlem, máš pravdu, taky jsem si pak vzpoměl třeba na Hondu Civik,ale něco podobného by tam vždy být mělo. U Golfu se mi to právě líbí že si takovou svoji linku drží pořád.
Avatar - jurajos
9. 10. 2008 11:15
Re: Golf syndrom
A čo taký Civic... >:D
9. 10. 2008 11:19
Re: Golf syndrom
:-) Napadlo nás to ve stejný okamžik :-)
Avatar - jurajos
9. 10. 2008 11:26
Re: Golf syndrom
>:-[] :yes: ;-)
Avatar - micaello
9. 10. 2008 11:19
Re: Golf syndrom
Mozna se ridi heslem: kdyz je neco tak uspesne, proc to radikalne menit? :-) - Nová Mazda3 spojuje dědictví Mazdy a zároveň to nejlepší ze současné Mazdy3. Od jejího uvedení na trh v roce 2003, se ve více než 100 zemích po celém světě prodalo asi 1,8 milionu vozů ...
Avatar - King
9. 10. 2008 10:33
Re: Golf syndrom
Světla jsou téměř stejná. A to při "bonbonovitosti" designu Mazd k záměně bohatě stačí.
neregistrovaný "babo"
9. 10. 2008 10:38
Re: Golf syndrom
len k tej libivosti - libivo ta M3 vyzera, ale zase sa skoro okuka, zrovna ako mondeo, ci m6.
Avatar - micaello
9. 10. 2008 10:44
Re: Golf syndrom
No me se Mondeo okoukalo hodne rychle, ale M6, te se nemuzu porad nabazit >:D
9. 10. 2008 11:47
Re: Golf syndrom
Jo, s tím nelíbením, na to jsi káp´. Považuji aktuálně mazdu 6 za snad (zepředu) vůbec nejhorší možnou variantu auta s níž se lze na evropských silnicích v dané kategorii setkat. Tohle nepřebiješ ani novým Accordem. A že tam je toho zpředu také hodně k diskuzi. Oba víme, že ikonou stylu je dnes v té třídě (prémiový, samozřejmě) Mercedes C-klasse. To je auto. V mainstreamu stále kraluje Passat, nic jej dodnes (vizualitou) nepřebíjí. Mondeo ani laguna ani C5 (ten ovšem jen tak tak), M6, ani Accord Passata nesesadili z trůnu s erbem - nejkrásnější střední mainstream. Nyní se tedy čeká na novou Vectru, ale i ze snímků je zřejmé, že harmonii karoserie Passatu nepřebije.
Avatar - jurajos
9. 10. 2008 11:51
Re: Golf syndrom
Je mnoho veci v ktorom M6, Accord atď. Passat neprebije. Vlastne je ich viac než dosť. Ale že by vo vizaulite?! No nič, hodnotenie designu je asi ta najsubjektívnejšia vec na svete a tak vlastne sa Tvoje tvrdenie dá prijať s blahosklonným pochopením.
Avatar - iudex
9. 10. 2008 11:58
Re: Golf syndrom
Presne tak: ako vyvátis subjektívny pocit, ze niekto povazuje urcité auto za najkrajsie? Tabulkami? Anketami? Sú síce ankety o najkrajse autá v jednotlivých triedach, napr. L´automobile piú bella del mondo, tam skutocne zvítazil v strednej triede M-B triedy C (pre GTI-ho: vo vyssej triede to bol - ó Boze - Japonec: Lexus!!!), ale inak uz nejaké to tisícrocie platí: de gustibus non est disputandum :-)
Avatar - Pierro
9. 10. 2008 11:56
Re: Golf syndrom
Jako předpolední vtip více než dobré... >:D >:D
9. 10. 2008 12:05
Re: Golf syndrom
Myslíš mazdu6, nebo céčko? Nevěděl jsem, žes slepec ;-)
Avatar - Pierro
9. 10. 2008 12:07
Re: Golf syndrom
ne ne kámo. myslel jsem apoštola. Apoštola Tvých snů... >:D ;-) Jinak s mercedesem souhlas. Céčko je náramný fešák ve své třídě. ;-)
Avatar - micaello
9. 10. 2008 12:12
Re: Golf syndrom
Taky ftip? Hlavne ten bocni vylis a kliky dveri, to je opravdu echt designerska prace, pan designer si asi pred tim, nez tu linku a ty kliky maloval, krapet prihnul >:D
9. 10. 2008 12:13
Re: Golf syndrom
Céčko všem (včetně AUDI) uteklo fantasticky, úchvatně. Možná jen nový BMW vystaví jistou hráz stylu.

Passat je objektivně v mainstreamu nejharmoničtější karoserie. Dodnes. Chápu však že se mohou objevit i jedinci, jimž dělá dobře pohled zpředu na M6 8-s :-) ;-)
Avatar - Pierro
9. 10. 2008 12:17
Re: Golf syndrom
Vidíš brácho a já když vidím ty oteklé přední světla, úděsnou chromovou masku a z bočního pohledu ohromné převisy, mohu jen skonstatovat, že Apoštol se v poslední své inkarnaci nepovedl a k harmonii předchozí generace má na míle daleko. Nicméně je to auto co neurazí. Mercedes je mercedes, tam jaksi není o čem a naopak třeba ten prolis se mi velice líbí. A Mazda 6 příp Honda Accord?? Ano líbí se mi jak z pohledu zepředu, tak i z boku. Holt co člověk, to názor... ;-) Líbí se mi i Volvo V70 ;-)
9. 10. 2008 12:27
Re: Golf syndrom
Jo, vnímáme to jinak, Já se naživo accordu lekl :-) opravdu. A ty blinkry doš***ta... 8-s :-)
Avatar - Pierro
9. 10. 2008 12:32
Re: Golf syndrom
No accord se mi líbil více ten předchozí. V tom s tebou sohlasím. Příď toho současného je lehce přeplácaná. Ale Mazda6 i Mondeo, stejně jako třeba Insignia mi přijdou velmi pěkné. Na passatu mi vadí ta vlnka ve spodní části předních lamp (působí to dojmem pytlů pod očima staré Blažkové) a pak ta pouťově kýčovitá chromová maska. Ta je jedním slovem otřesná... Za jednoznačného favorita mainstreemové střední třídy pokládám Citroena C5...
9. 10. 2008 12:38
Re: Golf syndrom
Jo, C5 je pěknej, vždyť ho střihli poaudiovsku.
Avatar - King
9. 10. 2008 12:43
Re: Golf syndrom
Accord naléhavě potřebuje jezdit se sportkitem, stejně jako mercedes C. ;-) [odkaz]
neregistrovaný "babo"
9. 10. 2008 12:47
Re: Golf syndrom
jj, priplatkove naraznky, alebo aspon lizatka mu moc pomozu
Avatar - King
9. 10. 2008 12:48
Re: Golf syndrom
Hlavně ta maska...
Avatar - Pierro
9. 10. 2008 12:56
Re: Golf syndrom
ta maska s nárazníkem v tom kitu na Accorda vypadají opravdu dobře. Takhle se má dělat pěkný, nepřeplácaný tovární tunning. :-) :yes:
Avatar - Dinar
9. 10. 2008 13:17
Re: Golf syndrom
No, vidíš, a já bych zrovna sporkit na accordu zakázal, s céčkem souhlas, s AMG paketem je to žrádlo.
Avatar - jurajos
9. 10. 2008 13:21
Re: Golf syndrom
Súhlas. :yes:
Avatar - King
9. 10. 2008 13:48
Re: Golf syndrom
To nechápu. ;-)
Avatar - Dinar
9. 10. 2008 14:41
Re: Golf syndrom
No, ono to olepení vypadá jak nějaký bastl Milotecu, zvlášť efektní je to v nějaké světlé barvě, to auto v odkazu je v milosrdné barvě a navíc na osmnáctkách. Viděl jsem takto upravený accord ve stříbrné a na origo sedmnáctkách... a nevím jak to říct kulantně, prostě ne. Tmavá barva, bez plastových přídavků a kola s menším ET jsou pro accord, dle mého, to pravé.
Avatar - King
9. 10. 2008 16:31
Re: Golf syndrom
Fakt netuším, co máš na mysli. Pochopil bych, že se ti třeba nebude líbit tenhle agresivní aerokit [odkaz] , ale co máš proti tomu decentnímu, zahrnujícímu jen prahy a lízátko (případně masku bez chromu), to nechápu. Ale taky se nemusíme shodnout ve všem. ;-)
Avatar - skejpa
10. 10. 2008 13:16
Re: Golf syndrom
tak s timhle kitem chytl accord druhej dech. je naprosto uzasnej !
neregistrovaný "babo"
9. 10. 2008 12:50
Re: Golf syndrom
mazda6 je splacana, predok a la lexus, svetla neladia s maskou, zo zadoboku vidiet, ako keby to nebolo auto, ale dve zlepene dokopy :-)

C5 - tak skor KOMBI. INSIGNIA sedan - brambora. MONDEO - to u znie je stredna, je to moc obrovske.

ACCORD - podla prave predok je spravne drzi a bocny profil ma uzasny, paradnu linku a nesmierne domyselne prechadza az na kufor. A v pohybe vyzera pekne. Skor vidim problem v zadku, je taky na americky styl (vsak ACCO europsky je aj prezlecena ACURA TSX) a k tomu prilis komplikovane svetla. ASi tie svetla mohli byt lepsie, na starom boli uzsne
Avatar - Pierro
9. 10. 2008 12:58
Re: Golf syndrom
babo tebe sa jeden v strednej nezavďačí.... vieš čo je pre mňa neustále etalónom strednej triedy?? Aj po dvaciatich piatich rokoch?? Škodylak. Poctivý stodvaciášok. Keď ho miluješ niet čo riešiť.. ;-)
Avatar - King
9. 10. 2008 13:23
Re: Golf syndrom
Že se vám motám do diskuze, které evidentně nerozumím - tedy stylistická nadváda Evropy ve střední, ale: dle mého názoru naopak tentokrát konkurenci dost výrazně uteklo Audi A4. Na 3er už si nezvyknu a C vypadá bez sportkitu dost obyčejně. :-O
Avatar - Dinar
9. 10. 2008 13:31
Re: Golf syndrom
Ani xichtlift trojky se ti nezdá?
Avatar - King
9. 10. 2008 13:49
Re: Golf syndrom
Ale jo, posun to je, ale kdykoli to porovnám s 3 Coupe, mám pocit marnosti. ;-)
Avatar - Dinar
9. 10. 2008 14:00
Re: Golf syndrom
V tom máš, bohužel, pravdu, snad příště.
9. 10. 2008 14:22
Re: Golf syndrom
Ako sa napisalo vyssie, dizajn je subjektivny a naviac posudzovat dizajn podla fotiek sa neda... prave nova M6 je toho prikladom - na fotkach vyzera hlavne pohlad priamo zpredu dost nestravitelne... ale ked som ju uvidel nazivo a v tmavomodrej ci az ebenovej farbe, tak som neveril svojim ociam - jednym slovom NADHERA - nezamenitelne a uzasne... ale opakujem - na fotkach takmer GRC :*)

nuz a "apostol" - absolutne nevkusne opticky velmi dlhe a uzke auto... podla mna najskaredsi, alebo lepsie povedane "najnevyvazenejsi" az gycovity Passat vsetkych cias...

a rovnake sklamanie aj novy Mercedes C - fotky boli nezazivne a dufal som, ze nazivo to bude lepsie, ale ked som ho videl naozaj nazivo, tak som nemohol uverit, ze nieco take 8-s mohol Mercedes pustit do vyroby... skoda...

ale je dobre, ze kazdy ma iny vkus, ved keby sa napr. kazdemu muzovi pacil ten isty typ zien , tak ludstvo zdegeneruje a vymrie... :yes:
Avatar - skejpa
10. 10. 2008 13:12
Re: Golf syndrom
GTImu se bude vzdy libit vse od VW, popripade koncernu a na konci jeho zebricku pak bude zbytek nemecka (s vyjimkou opelu). nic jineho nepripada v uvahu. snad jen u C5 se trochu osmelil ale to jen proto, ze se citroen inspiroval designem v nemecku :-) (a udelal dobre, nova C5 je moc pekna)
nema smysl s nim diskutovat. bohuzel me vzdycky svym komentem tak nastve ze zas musim reagovat :-(
Avatar - skejpa
10. 10. 2008 13:04
Re: Golf syndrom
heh, GTI, ty me vzdycky dokazes zkazit radost, dneska uvedenim trojky a tvym komentarem. clovek, co tvrdi, ze je passat nejhezci auto ve tride, ten nemuze byt zdravej. temer vsechny auta v jeho tride (M6, Accord, C5, Insignia, dokonce i to mondeo) sou mnohem hezci nez passat. Passat je stalice, neurazi, nenadchne. Je to vuz s image manazera. Ale to je vse. Mazda 6 ho strci do kapsy levou zadni. Kdyby si potkal sestku nepriklad v noci a videl ty nadherny svetla svitit za tmy, tak ti spadne brada - krasou. Passat zije pouze povesti manazerskeho vozu. Manazer kouka co by koupil, nerozumi poradne autum a potrebuje neco co malo zere a v cem bude dobre vypadat. tak si poridi passat. Ten kdo o tom trochu premysli, sve auto ma rad nejen jako nastroj k preprave, musi vybrat srdcem (a logikou) neco jineho. A mazda 6 je v tomhle smeru skvelym kandidatem. Moderni design, spolehlivost a moderni motory. A jeste si v ni lip zajezdis... Ted si vybavuju typicky priklad. Vysoce postaveny clen v ceske sporitelne (opravdu hodne vysoko :-) ) prijel na schuzku passatem 2.0TDI v "plný". Ten pan je rozumnej chlap ale auto je pro nej spotrebni zalezitost. Nedokazu si ho predstavit v mazde 6. Ale nadruhou stranu bych vsadil ruku na to, ze ani nevi, jak je mazda dobra a ze je v mnoha smerech lepsi nez ten jeho passat. Z toho plyne to co sem uz psal. Passata si z 99% nekoupi "řidič" ale spíš "spotřebitel"... A toho jaksi nezajima pouzita technika v motorech, nastaveni podvozku apod ;-) Chce jen aby lidi vedeli ze ma passata a aby ho to dovezlo z bodu A do bodu B, nejlepe za 5 na sto... Ale jak chces GTI, bud dal timhle uzivatelskym autolaikem. Ja budu nadale volit pozitek z jizdy, kvalitu a spolehlivost mazdy. To ze se mi mnohonasobne vic libi design mazdy uz je jen malickost.

ale jak uz tu zase nekdo rekl. design je zalezitost subjektivni. to vsak neznamena, ze tu musis vydavat moudra, jak tvuj nazor je ten nejlepsi (passat ze je nejlepsi) a vsechno psat tak sebejiste. Mozna kdyby ses jednou naucil prijimat konkurenci (rozumnej japonskou konkurenci), byl by z tebe objektivni diskutujicí. Do te doby (podle me navzdy) si jen takovy maly nemecky fanatik...
Avatar - Dinar
9. 10. 2008 12:16
Re: Golf syndrom
Jo kategorie líbí/nelíbí ta se tu klidně může rozebírat, jen ať se to nehalí do vět o kvalitě designu, číst tu každý den zaklínadlo "design je čistě subjektivní záležitost", je už fakt vopruz.

Pro vyjádření hlavního rysu designu mazdy 3 jsi použil správné slovo, líbivost, není co dodat, prvoplánový efekt jako designová filozofie, zooom zooooom.

A jsem docela zvědav, co se teď dočtu od mazdafans jako obhajobu zjevné podobnosti mazdy 3 a mazdy 6, tolik kritizované např. u modelů Audi.
Avatar - Pierro
9. 10. 2008 12:22
Re: Golf syndrom
Já bych to nenazýval prvoplánovitostí. Mazdy jako takové nejsou hápány jako auta která by měla stavět nějaké designové milníky. Styl zoom zoom je reakcí na poptávku po novém svěžím designu, který bude aktuální do obměny modelové řady a pak se bude buďto dále rozvíjet anebo jej nahradí zase něčím jiným neokoukaným. Je fakt, že za dvacet, třicet let si na tyhle auta a jejich design nikdo moc nevzpomene, na stranu druhou však dnes svou roli se svým designem plní dobře. Líbí se a docelůa dobře i prodávají. A to je to hlavní. Prvoplánovost je Mazdě u zadku stejně jako čeští fans... ;-)
Avatar - King
9. 10. 2008 12:33
Re: Golf syndrom
Víceméně jsi potvrdil, že je to prvolánový design ;-) , zároveň máš pravdu, že se nové Mazdy lidem hodně líbí, dokonce jsem viděl nějkou studii, podle níž si v posledních letech kupuje 75-80 % lidí. Číslo už nevím, vím ale, že to bylo fakt hodně.
Avatar - Dinar
9. 10. 2008 13:15
Re: Golf syndrom
Souhlas, ale já ani nemůžu říct, že bych tento způsob Mazdy nějak odsuzoval, jen mě prostě nebere a nepovažuju ho z hlediska automobilového designu za nějaký přínos nebo za hodna označení kvalitní design. Že plní svůj účel, vidím i z nadšených reakcí zdejších "kupců". :-) ;-)
Avatar - Pierro
9. 10. 2008 13:31
Re: Golf syndrom
zdejší "kupci"..... >:-[] >:-[] >:D :yes:
Avatar - micaello
9. 10. 2008 10:05
Autor necht si opravi
Tu chybu a pitomost o faceliftu. Mazda3 ma zcela novy podvozek, ktery pozdeji dostane v mensi ci vetsi uprave novy Ford Focus, to uz se podle me za facelift povazovat neda, hm? ;-)
Rozbalit vlákno
8
Avatar - manitou
9. 10. 2008 10:14
Re: Autor necht si opravi
no jistě !!! snad s tím podvozkem nepůjde trojka focusu moc po krku ...
Avatar - micaello
9. 10. 2008 10:19
Re: Autor necht si opravi
Oficialni tiskova zprava:
[odkaz]
neregistrovaný "babo"
9. 10. 2008 10:34
Re: Autor necht si opravi
co mate s tymi podvozkami stale? Nijaka velky suvis medzi podvozkami Focus a Mazda by som nehladal... Staci si pozriet MONDEO a MAZDA 6. Lisia sa uz len v zaveseni - Mazda6 ma v predu double wishbones, kym MONDEO ma McPherson. Podobne sucasna mazda3 vs. Focus. Tam je zas v zadu ine zavesenie, mazda6 ma double wisbhones a Focus ma multilink...
Avatar - micaello
9. 10. 2008 10:43
Re: Autor necht si opravi
No me se to taky nepozdava, ale udajne je to tak - (Nová Mazda3 bude postavena na kompletně novém podvozku připravované další generace Fordu Focus (tzv. C1 platforma). Pohonné jednotky budou takřka totožné se současnými, jen budou mírně přepracované (snížení spotřeby a CO2, mírné zvýšení výkonu) a všechny budou disponovat s novou šestistupňovou převodovkou. Vrcholnou nabídkou se kromě verze MPS stane 2.5l čtyřválec, který je momentálně v nabídce nové Mazdy6. Nová Mazda3 by měla poskytnout více vnitřního prostoru, který by měl být zároveň lépe využitelný. ).
nicemene, bude treba pockat az na ofiko info primo z Mazdy, ze :-)
neregistrovaný "babo"
9. 10. 2008 10:49
Re: Autor necht si opravi
pf, nova mazda3 mps 2.5 atmosfera z mazda6? No to nepokladam za prave dobry tah (aj ked premotorizovana m3 s 2.3 disi tiez nie)... 3-ka s tym bude tazka na cumak a vykon ten motor teda ohromujuci nema a celkovo je taky... dost mrtvy.
Ako platforma este moze byt podobna, pojde hlavne o sasi... ale dalsie komponenty uz mozu byt ine, to by este davalo zmysel
Avatar - micaello
9. 10. 2008 10:51
Re: Autor necht si opravi
2.5 nebude v MPS. Citaj lepsie ;), je tam pisane okrem verzie MPS bude ve vrcholnej nabidke motor 2.5 (cize MPSka dostane podla mna iny motor). Inac o 2.5 pise aj autor clanku, a myslim si, ze s tymto motorom stejne v EU nebude dostupna, je to spis pre Amikov, tak ako 3.6 v M6 ;-)
neregistrovaný "babo"
9. 10. 2008 12:18
Re: Autor necht si opravi
aha, tak si to myslel.
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
9. 10. 2008 15:31
Re: Autor necht si opravi
Dvojliter je uplne novy motor
Avatar - manitou
9. 10. 2008 10:19
CO UDĚLÁŠ ?
tak pokud si nedozrál (a to jak řidičskými, duševními, tak i finančními schopnostmi) ke koupi focusu, máš jen jednu možnost, koupit tuhle krasavici. nebo se snad necháš opíjet šestkrát faceliftovaným saským rohlíkem, nebo spíše natvrdlým preclíkem ? ;-)
Rozbalit vlákno
48
Avatar - King
9. 10. 2008 10:31
Re: CO UDĚLÁŠ ?
Tohle zavání GTIlovinou. Ale abych ti udělal radost:
Řidičsky jsem naštěstí nedozrál do Focusu, protože M3 je hravější, sponánnější a zábavnější.
Duševně jsem do Focusu také nedozrál, protože je nudný a ošklivý.
A finančně jsem také nedozrál - do stádia, kdy budu ochoten bezdůvodně vyhazovat prachy doufám hned tak nedospěju. To, co nabízí M3 mě totiž oslovuje mnohem víc než oferta Focusu. Jen to naladění řízení, kdyby Mazda měla...
Avatar - Pierro
9. 10. 2008 10:33
Re: CO UDĚLÁŠ ?
Kingu já myslel že tvoje srdce bije pro Hondu... :-O
Avatar - King
9. 10. 2008 11:33
Re: CO UDĚLÁŠ ?
To přece neznamená, že jsou pro mě všechna ostatní auta sh*t. ;-)
neregistrovaný "babo"
9. 10. 2008 10:35
Re: CO UDĚLÁŠ ?
no dobre, ale radsej 1 x Focus ST ako 10x M3 MPS... A to Focus ST nepokladam za idealny HH, mozno tk RS, ked dojde novy
Avatar - iudex
9. 10. 2008 11:46
Re: CO UDĚLÁŠ ?
Schválne, co pokladás za ideálny hothatch? Lebo pre mna túto ideu 2,5 R5 s turbom a najlepsím podvozkom v triede (predohrabov) napĺna...
Avatar - King
9. 10. 2008 11:51
Re: CO UDĚLÁŠ ?
Co znamená ideální? Každý má u hh ty ideály jinde. Pro mě třeba - jak překvapivé - Civic Type R. >:-[] :yes:
Avatar - iudex
9. 10. 2008 12:00
Re: CO UDĚLÁŠ ?
Respect ;-)
Avatar - Pierro
9. 10. 2008 12:11
Re: CO UDĚLÁŠ ?
pre mňa po stránke jazdných vlastností je asi ideálnym hothatchom Renault Mégane Sport R26. Spojuje v sebe základné vlastnosti čo by mal mať hothatch v tej najrýdzejšej podobe. Že sa mi inak nepáči je druhá vec. On sa mi nepáčil Mégane ani v civílnom prevedení. ;-)
neregistrovaný "babo"
9. 10. 2008 12:20
Re: CO UDĚLÁŠ ?
Chlapci v RenaultSport su moc sikovny, to je fakt. Megane RS ma akurat desne riadenie a prevodovku a v R26 nie je ziaden vyrazny posun... ale podvozok, spera a motor, to je o inom :yes:

R26 sa ale v podstate neda zohnat (u nas sa ani nepredava) a standardnym RS si nie som az taky isty
Avatar - Pierro
9. 10. 2008 12:24
Re: CO UDĚLÁŠ ?
R26 by sa mal dať zohnať v Nemecku ak sa nemýlim?? Alebo na akomkolvek vačšom trhu v EU - kupríkladu vo Francúzsku... :-|
neregistrovaný "babo"
9. 10. 2008 12:43
Re: CO UDĚLÁŠ ?
no ale je to vopruz >:D
9. 10. 2008 19:18
Re: CO UDĚLÁŠ ?
Na RS2 mit stejne nebude ;-)
9. 10. 2008 19:16
Re: CO UDĚLÁŠ ?
Pro mne ne :no:
neregistrovaný "babo"
9. 10. 2008 12:43
Re: CO UDĚLÁŠ ?
za mna? Tazko povedat. Mozno CTR ale este 7G. 8G je predsa len tazsi a je to chyba s tou torzkou. Sice drzi, ale je zbytocne tvrde. Uvidime po F/L ako to bude (v bielej a s LSD by to slo).
ST - podla mna lepsi podvozok ma mozno aj GTI, CTR a Renault urcite.
9. 10. 2008 19:19
Re: CO UDĚLÁŠ ?
Leda ve snu ;-)
Avatar - skejpa
10. 10. 2008 13:24
Re: CO UDĚLÁŠ ?
ale bavime se to o bezne M3 a beznem focusu ne ? tak sem netahej STcko. STcko sice je lepsi ale normal focus ne. A to jak dusevne, tak ridicsky. Finacne na tom budou nastejno... Focus mozna o trochu levnejsi...
neregistrovaný "507--"
9. 10. 2008 13:11
Re: CO UDĚLÁŠ ?
ÁÁÁ King, to si ty čo tu predčadom, už veľmi dávno driftoval po kuchyni s BMW M3? :-)
neregistrovaný "507--"
9. 10. 2008 13:17
Re: CO UDĚLÁŠ ?
Tak po koberci? :-)
Avatar - Pierro
9. 10. 2008 13:40
Re: CO UDĚLÁŠ ?
Vieš čo máš slúbené ak budeš dobrý a slušný chlapec?? Superba od Abrexu. S tým si budeš môcť driftovať po kuchyni, čo len gumy vydržia... :-) ;-)
Avatar - skejpa
10. 10. 2008 13:25
Re: CO UDĚLÁŠ ?
ÁÁÁ lamička 507 so ozvala...
9. 10. 2008 19:14
Re: CO UDĚLÁŠ ?
Nehul tolik >:D
Avatar - iudex
9. 10. 2008 11:44
Re: CO UDĚLÁŠ ?
Tak aspon u nás vychádza M3 drahsie ako FF, takze ako lacnejsiu alternatívu by som to neprezentoval. Ale so "saským rozkom" súhlas >:D
Avatar - Dinar
9. 10. 2008 12:27
Re: CO UDĚLÁŠ ?
Jedním ze znaků osobní zralosti je používání vlastního stylu, chování, vystupování, oblíkání nebo psaní. S tebou to zatím vypadá, že dokážeš tak maximálně zplodit nějakou plastelínovou napodobeninu toho saského preclíku.
Avatar - manitou
9. 10. 2008 12:42
Re: CO UDĚLÁŠ ?
tak i já bych se mohl vyjádřit k tvému stylu, chování, vystupování, oblíkání nebo psaní, ale neb je to tu diskuse k článku o autě, neučíním tak, poněvadž nehodlám sestoupit na mrzkou úroveň danou tvým příspěvkem ;-)
9. 10. 2008 12:53
Re: CO UDĚLÁŠ ?
Ty jsi ten bývalý manitou, co tu obdobnou prostituci provozoval již v minulosti, viď? Co to? Nedoléčený ses nyní zaregistroval?

P.S. Sakra asi mi unikla nějaká finta na diskuzích... ty by ses tu mohl vyjádřit k Dinarovu oblékání? No, vidím, že mám co dohánět, jdu si vzít čistou košili...
9. 10. 2008 13:00
Re: CO UDĚLÁŠ ?
Až budeš mít "napříspěvkováno", tak můžeš ukazovat, co máš ve slipech. Zatím to jen vypadá, že sis ze zoufalství a neúspěchu musel navlíknout novej ksicht.
Avatar - Pierro
9. 10. 2008 13:07
Re: CO UDĚLÁŠ ?
já mám napříspěvkováno až až ale stejně bych se neodvážil GTImu ukazovat obsah svých leopardích tang... >:-[] a to ani s maskou Paroubka na ksichtě... >:-[]
9. 10. 2008 13:10
Re: CO UDĚLÁŠ ?
Myslíš, že by tě ukousnul? >:D
Avatar - Dinar
9. 10. 2008 13:25
Re: CO UDĚLÁŠ ?
>:D :yes: i když s tou maskou bys to mohl zachránit, pod ní by prej měl být sexy mozek.
Avatar - Pierro
9. 10. 2008 13:33
Re: CO UDĚLÁŠ ?
No nekecej.... >:D Že by jedna blondýnka pustila hubičku na špacír... >:D ??
9. 10. 2008 16:16
Re: CO UDĚLÁŠ ?
>:D >:D :yes:
Avatar - Dinar
9. 10. 2008 13:23
Re: CO UDĚLÁŠ ?
A jak bys to tak chtěl provést, ve stylu GTI nebo někoho jiného? Já myslím, že na to nemáš, "poněvadž" tam prostě nemáš... ;-)
Avatar - Pierro
9. 10. 2008 13:36
Re: CO UDĚLÁŠ ?
že tě opiju suchým saským preclíkem ty jeden sexy mozku.... ;-) :-)
Avatar - Dinar
9. 10. 2008 13:41
Re: CO UDĚLÁŠ ?
Suchým? ;-)
Avatar - Pierro
9. 10. 2008 13:44
Re: CO UDĚLÁŠ ?
no můžeš si ho zkusit máčet do tuzemskýho rumu, uvidíme co to s tebou provede... ;-)
Avatar - Dinar
9. 10. 2008 14:09
Re: CO UDĚLÁŠ ?
Coby, vytáhnu kolekce a začnu zpívat koledy. ;-)
Avatar - Pierro
9. 10. 2008 14:14
Re: CO UDĚLÁŠ ?
budu se moci i přidat??? :-)
Avatar - Dinar
9. 10. 2008 14:43
Re: CO UDĚLÁŠ ?
Zpívat můžeš, z kolekce ti nedám, sám mám málo. ;-)
Avatar - Pierro
9. 10. 2008 14:51
Re: CO UDĚLÁŠ ?
vyčenžuju s tebou nějaký ty cukrátka za čokoládovýho mikuláše z Lídlu co ty na to?? ;-)
Avatar - jazva
9. 10. 2008 15:02
Re: CO UDĚLÁŠ ?
ten z Lídla ani okolo čokolády nešiel. Možno tak niekde v sklade pri rozvoze... 8-s
Avatar - Pierro
9. 10. 2008 15:04
Re: CO UDĚLÁŠ ?
tiež si to nemusel hneď vyžvaniť... >:D
Avatar - jazva
9. 10. 2008 15:10
Re: CO UDĚLÁŠ ?
ešte by Dinar dostal "riedky problém s hustým behaním" a kto by tu potom písal? >:D
9. 10. 2008 12:39
Re: CO UDĚLÁŠ ?
Tak z tohoto příspěvku by Hatátitlá skočil rovnou do salámu.
Avatar - skejpa
10. 10. 2008 13:28
Re: CO UDĚLÁŠ ?
:yes: >:D >:D
neregistrovaný "507--"
9. 10. 2008 13:12
Re: CO UDĚLÁŠ ?
Vítaj späť KIKINA KIKIN.
9. 10. 2008 12:49
IMAGE
Čím to, že trojka od mazdy postráda v česku image? Šestka ne, ta je velmi oblíbená, v jistých kruzích i ceněná, ale trojka nikoliv. Focus, Golf, Astra, Civic, Bravo, to i na diskuzích zní jak vykovanej ingot, trojku však nedohledáš... přitom spřízněnost s fordem by mohla nahrávat ve prospěch mazdy. No, neděje se. Ví někdo proč? Můj odhad je, že mazda rozmělnila svůj tah na branku z devadesátých let. Pamatuje si někdo na zklamání z prvních snímků poslední mazdy3? To byl šok - tatam jakákoliv sportovnost, auto velmi slevilo z estetiky, nafouklé, krátké, do toho naroubovaný sedan, auto oblíbené zde především starší generací...

Nebo snad má někdo jiné vysvětlení?
Rozbalit vlákno
32
9. 10. 2008 13:08
Re: IMAGE
Nemam. Ale musim říct, že do loňska měla moje účetní Magdu 3 sedan asi 7 let a jediná závada bylo ukradený rádio a rozbitý okno.
9. 10. 2008 13:24
Re: IMAGE
Proti spolehlivosti mazd nelze mít výhrady, to je v normě.
neregistrovaný "507--"
9. 10. 2008 13:09
Re: IMAGE
Tovj problém je niekedy v tom, že hoci máš pravdu, niekedy argumentuješ niečím s čím sa nedá súhlasiť a potom to vyzerá, že už ani s prvovotnou dobrou myšlienkou niekto nesúhlasí. Mazda 3 dnešnej generácie nie je auto s nudným dizanom a už vôbec nemá priemerný IMAGE kvôli dizajnu. Musím povedať, že nové Mazdy sú také slabé, že tie staré sú ako priam teplí manekíni. A aj bez provnania, minulá trojka sa celkom vydarila. Niekomu sa pozdávala, niekomu nie. Mne sa páči sa Focus a Golf takže mne až tak nesadla. No bola zajímavá a mala svoj štýl, ktorý rozhodne nebol na zahodenie. Tie zadné originálne svetlá a dynamický a ostrý dizajn. To bolo auto, ktoré malo vkus. A priemerná IMAGE-priemerné AUTO. Toto platilo u Mazdy 3 do bodky. To je ten dôvod, prečo jej chýba IMAGE. Máš nazoaj pravdu, že Mazdu si s jej dizajnom neviem predstaviť ako líra, lebo ten má proste iný dizajn. Mazda vyzerá ako pre mladých. Ale určite ten priemerný IMAGE nie je len od dizajne.

P.S.: Obľúbené staršou generáciou? Tak nehnevaj sa, ale to si môžeš dať do ZLATEHO VENTILKU. Mazda 3 je auto pre mladých, lebo tí starší, tí majú už vyššiu úroveň vkusu. A jazdia v Golfoch, Fokusoch, Octaviach. Proste elegánoch.
9. 10. 2008 13:30
Re: IMAGE
S tím, že mám pravdu problém nemám, a s tím, že je to auto oblíbené starší generací problém nemám taky. Jak je to u vás nevím, ale že by tu jezdili mladí lidé v kompaktech mazdou jsem si ještě nevšiml. Naopak, často vídám za volanty trojek právě starší, usedlé lidi (šedovlasé pány). Abys mi rozuměl, proti tomu žádná, já jen to uvedl na podporu toho nízkého image. Tedy - evropští drzci trojky milují jinde... ;-)
neregistrovaný "507--"
9. 10. 2008 13:35
Re: IMAGE
V poriadku. ;-)
Avatar - skejpa
10. 10. 2008 13:34
Re: IMAGE
ja si obcas pripadam jako kdybych zil v jinym statu nez ty, GTI. nemuzu si vzpomenout, ze bych v trojce videl nejakeho starika. (a ano, vidam je ;) )

a musim souhlasit s tim co napsal 507-- a to byla ta veta o tom, jak mas v prvopocatku perfektni myslenku, sk terou souhlasi vetsina lidi ale pak to prebijes necim tak "subjektivne divnym", ze na tu hlavni myslenku vetsina lidi proste zapomene...

P.S.: trojky sou pekny jak na silnici, tak na ... :D
Avatar - Pierro
9. 10. 2008 13:11
Re: IMAGE
Já bych jedno měl. Zanedbaný marketing a slabá reklamní kampaň. Navíc se trojky proávaly i za poměrně dost peněz. Toť asi největší důvody, proč se výrazněji v čechách neprosadila... Nicméně co znám pár jejích najitelů, nemohou si na svá auta stěžovat. Jsou spolehlivá, neserou se, nezajímají zloděje atd...
neregistrovaný "507--"
9. 10. 2008 13:13
Re: IMAGE
Slabá reklamaná kampaň. Já tuším, že ak by sa Rolls-Royce zle predávali, tak ty by si arugmentoval(NA OBRANU): Málo luxusu, prestíže a tradície. :yes: :yes: :yes:
Avatar - Pierro
9. 10. 2008 13:46
Re: IMAGE
Pítal sa ťa niekto na tvoj názor bratček?
Avatar - Dinar
9. 10. 2008 13:28
Re: IMAGE
S tou reklamou, nevím, přijde mi, že v jakékoliv debatě o slabě se prodávajícím autě tohle někdo zmíní, a já pak otevřu noviny a vypadne na mně Mazda, Laguna, Croma...atd.
Avatar - jurajos
9. 10. 2008 13:33
Re: IMAGE
Nerozprávaj...Mazdu(okrem dvojky) a Cromu som v reklame v novinách ešte nevidel.
Ale argument je to obľúbený, to uznávam.
Avatar - Dinar
9. 10. 2008 13:37
Re: IMAGE
Máš štěstí, že novinama zatápím v krbu, hned bych ti obrázek Cromy poslal, zrovna nedávno mi po otočení stránky blesklo, co?... bravo už je v kombíku, a pak mi došlo, že je to croma. Tak prolítla komínem. ;-)
Avatar - jurajos
9. 10. 2008 13:41
Re: IMAGE
Nechce sa mi veriť že by sme na slovači mali zodpovednejších inzerentov. >:-[]
Avatar - jurajos
9. 10. 2008 13:43
Re: IMAGE
Pravdou ovšem je, že som si až doteraz poriadne reklamy na auta v novinách nevšímal. Idem to hneď skuknuť. Ale v týždeníkoch u nas vedie AUDI a BMW.
Avatar - Dinar
9. 10. 2008 14:03
Re: IMAGE
Já jich sice moc nečtu, ale v Reflexu a Týdnu to je často Lexus a Renault.
9. 10. 2008 13:40
Re: IMAGE
Ano, a do jisté míry je to paradoxně - čím menší prodeje, tím silnější masáž. Velcí hráči BMW, Mercedes, AUDI, VW se jen ukáží párkrát s novým modelem v TV a je vystaráno. A naopak:

Příklad - právě otevírám Hospodářské noviny:

str. 3 Lexus, prý vysoký výkon, čisté svědomí. Hmmm, asi předvolební kampaň hlávkovejch salátů,

str. 7 - Kia cee´d - 7 důvodů pro Kia... Hmmm, mně by stačil jeden...

str. 30 - FIAT - prý zavezte své pasažéry, kam jiní nemohou. Hmm, no, hlavně jde o to dojet...

Tolik z dnešního tisku... >:D ;-)
Avatar - Dinar
9. 10. 2008 14:06
Re: IMAGE
>:D >:D Jo, zvlášť ten Lexus je teď všude, ale také už někde psali, že je ta reklama snad v šetření etické komise, technické údaje spotřeby a emisí prý nesouhlasí s realitou.
Avatar - Pierro
9. 10. 2008 14:08
Re: IMAGE
Myslíš, že by si Toyota dovolila ve svých reklamách lhát??
9. 10. 2008 14:33
Re: IMAGE
Mám tě vsadit do okovů Zlatého ventilku?... >:D ;-)
Avatar - Pierro
9. 10. 2008 14:38
Re: IMAGE
jedině snad nominace na diamantový ventil... ;-)
9. 10. 2008 14:39
Re: IMAGE
>:-[] Sakra, to by byla dobrá rubrika... :yes:
Avatar - Dinar
9. 10. 2008 14:45
Re: IMAGE
Eště ňákej... :-) ;-)
Avatar - Pierro
9. 10. 2008 14:53
Re: IMAGE
tak teda jo: "mistr propr čistí čistí až se sami vidíte"... >:-[] anebo bys rád nějakej flák od Horsta Fuchse?? >:D
Avatar - jazva
9. 10. 2008 14:59
Re: IMAGE
no u nás bolo donedávna "nekonečno" v podaní mob. operátorov cca 1000min. mesačne... >:D
9. 10. 2008 14:32
Re: IMAGE
No, to by byla bouchačka... :-)
9. 10. 2008 14:22
Re: IMAGE
FIAT - prý zavezte své pasažéry, kam jiní nemohou. Hmm, no, hlavně jde o to dojet...
>:D >:D
10. 10. 2008 07:56
Re: IMAGE
Zlatejch 15.., už máš vybranou střední školu? ;-)
9. 10. 2008 13:31
Re: IMAGE
Ke spolehlivosti nic nenamítám, s tím souhlas.
Avatar - skejpa
10. 10. 2008 13:40
Re: IMAGE
slaba reklama ? no to asi ne. spis neznalost a obava lidi z mensiho poctu servisu a malinko vyssi cena oproti focusu. Lidi proste radsi zvoli focus s tim, ze ikdyz je vetsi riziko ze se na nem neco pokazi, servis je v kazdym meste a tam se to pokusi opravit (z vlastni zkusenosti zamerne nepisu opraví). Mazda ma servisu min ale jejich vozy sou zase spolehlivejsi takze je vetsinou nepotrebujes.

To je myslim hlavni problem. Nadruhou stranu se za posledni dva roky silne rozrusta prodej mazd v ČR a s tim podle me prijde konecne i vetsi znalost lidi respektive ze padne ta obava z drahych nahradnich dilu a jinych nesmyslu...
9. 10. 2008 12:52
ble
No neviem , ale ja som sklamaný, veď to je facelift na úrovni Focusu, čo nie je nový model. Toto by bola iná káva : [odkaz]
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "507--"
9. 10. 2008 13:01
SVET PADÁ NA ZADOK
Tak tomuto sa hovorí vkus. Tak toto je už iná trieda dizajnu. Kde taký úbožiak Mégane. A čo nudný Golf, ktorý oproti Mazde 3 s doslova intergaktickou filozofiou Nagare vyzerá ako chudý príbuzný z Rumunska oproti zákazníkovi Waldorf Astoria. A keď príde na scénu Alfa 147, svet padá na zadok, ktorý mechanik dokázal namalovať túto nezvhľadnú kysňu, ehm krabicu. DÁMI A PÁNI: PRIVÍTAJTE MAZDU 3!!! SME POCTENÍ!
Rozbalit vlákno
27
9. 10. 2008 13:13
Re: SVET PADÁ NA ZADOK
Nějak už tý slovenštině přestávám rozumět... :-O
Avatar - jazva
9. 10. 2008 13:21
Re: SVET PADÁ NA ZADOK
z toho si nič nerob. To nie je o slovenčine, je to o autorovi... 8-s
Avatar - Dinar
9. 10. 2008 13:34
Re: SVET PADÁ NA ZADOK
Děláš si p.del, já si do teď myslel, že je to srbsky. :*)
neregistrovaný "507--"
9. 10. 2008 13:36
Re: SVET PADÁ NA ZADOK
:*) enžáv šílsymen to
Avatar - jazva
9. 10. 2008 13:37
Re: SVET PADÁ NA ZADOK
>:D :yes:
Avatar - Pierro
9. 10. 2008 13:43
Re: SVET PADÁ NA ZADOK
??okletam šán ej ot ež šílsyM
Avatar - jazva
9. 10. 2008 13:45
Re: SVET PADÁ NA ZADOK
so o tom na 9534537364354537867% presvedčený... >:D
Avatar - jazva
9. 10. 2008 13:45
Re: SVET PADÁ NA ZADOK
takzvaný "Návrat Kráľa" >:D
Avatar - Pierro
9. 10. 2008 13:50
Re: SVET PADÁ NA ZADOK
vyzerá to tak.... >:D >:D
Avatar - jazva
9. 10. 2008 13:59
Re: SVET PADÁ NA ZADOK
už tu začínala byť pomali, ale isto, nuda... dávno nebolo 400 príspevkov. >:-[]
Avatar - Pierro
9. 10. 2008 14:07
Re: SVET PADÁ NA ZADOK
len nedráždi hada bosou nohou, lebo sa do toho maličký oprie a potom ešte všetci uvidíme kto je tu králom kuchyňských driftov a kto vie najrýchlejšie rezať na trojkolke zátačky okolo pieskoviska... >:-[]
Avatar - jazva
9. 10. 2008 14:09
Re: SVET PADÁ NA ZADOK
už nebudem. Jurajos sa tuším zľakol návštevy... najprv ťa volá a teraz začína vymýšľať... >:D
Avatar - Pierro
9. 10. 2008 14:15
Re: SVET PADÁ NA ZADOK
nezlakol, skôr sa zlakol našich báb... >:D
Avatar - jazva
9. 10. 2008 14:19
Re: SVET PADÁ NA ZADOK
no veď uvidíme... A v ako časom horizonte by si to videl?
Avatar - Pierro
9. 10. 2008 14:27
Re: SVET PADÁ NA ZADOK
ideálne by to bolo tak do konca novembra maximálne. Potom už bude hnusne a zima.
Avatar - jazva
9. 10. 2008 14:40
Re: SVET PADÁ NA ZADOK
tak to by mi aj vyhovovalo. V decembri už môže aj sneh padať a tam na tých zabudnutých cestách do TO by sme to nemuseli zvládnuť... ;-\
Avatar - Pierro
9. 10. 2008 14:55
Re: SVET PADÁ NA ZADOK
myslíš na dlhom tiahlom??? >:-[]
Avatar - jazva
9. 10. 2008 15:05
Re: SVET PADÁ NA ZADOK
tam sú skôr krátke a prudké... vlastne celá cesta od diaľnice po TO je ako húsenková dráha! na niektorých úsekoch to chce silný žalúdok... >:-[]
Avatar - Pierro
9. 10. 2008 15:07
Re: SVET PADÁ NA ZADOK
takže dačo ako naša "hradecká" ak ju poznáš?
Avatar - jazva
9. 10. 2008 15:12
Re: SVET PADÁ NA ZADOK
tak tú nepoznám. možno som už po nej šiel, ale takto po "mene" mi to nič nehovorí.
Avatar - Pierro
9. 10. 2008 15:16
Re: SVET PADÁ NA ZADOK
keď ideš z Prahy na Hradec Králové tak smerom na Poděbrady je dialnica taká hrbolatá, že ti chrastia aj tie najmekčenejšie plasty. Jednoznačne najhoršia dialnica (eRko) v čechách. Horšia už bola azda len v Srbsku pred Belehradom... :-!
Avatar - jazva
9. 10. 2008 15:19
Re: SVET PADÁ NA ZADOK
ahá... tak toto nie je diaľnica. je to norm. cesta, len je v takom teréne, že zídeš z jedného kopca a hneď sa driapeš na druhý...
Avatar - Pierro
9. 10. 2008 15:26
Re: SVET PADÁ NA ZADOK
No tak ak na tej ceste neni samá diera a kolajnice od kamionov, nemusí to byť zlé, čo povieš?
Avatar - jazva
9. 10. 2008 15:31
Re: SVET PADÁ NA ZADOK
cesta je OK. vcelku udržiavaná. Teda na SR/ČR pomery... ;-)
Avatar - jurajos
9. 10. 2008 15:38
Re: SVET PADÁ NA ZADOK
Pozerám že som sa dostal do rečí...páni tak kôli Vám si nejakú tu čočoriedku nájdem. >:-[]
Inak cesta je to naozaj zábavná. Samý horizont a neprehľadná zákruta. Kto to tam ale pozná, tak potrápť kdejaké BMW nie je problém.
Avatar - iudex
9. 10. 2008 13:38
Re: SVET PADÁ NA ZADOK
No to nude asi tým, ze slovencina nie je jeho materinský jazyk (Cecha mozno oklame, ale Slováka nepresvedcí castými prienikmi bohemizmov do jeho pokusov o slovencinu, nar. "já" namiesto ja, "chudý" namiesto chudobný atd). Ale bavme sa radsej o autách...
9. 10. 2008 13:53
Re: SVET PADÁ NA ZADOK
Takže je z gulášova?
neregistrovaný "507--"
9. 10. 2008 13:16
SVET PADÁ NA ZADOK
Ty si aj tak Čech. >:D ;-)

P.S.: Nemám chuť si nejak výrazne kontrolovať text. :-!
Rozbalit vlákno
0
Avatar - jazva
9. 10. 2008 13:39
OT: celkom dobré rádio...
sem-tam síce zahrajú strašnú blbosť, ale väčšina sa dá počúvať... :-) [odkaz]
Rozbalit vlákno
0
9. 10. 2008 19:24
Moc povedeny sedan
Moc povedeny sedan :yes:
Rozbalit vlákno
0