Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Mazda 6 se chystá na další facelift. Dostane nový 2,5litr. S turbem!

Modernizovaný model střední třídy se dočká nových zážehových motorů. Atmosférický čtyřválec se dočká systému vypínání válců, nabídku rozšíří i turbobenzin.
Zpět na článek
20. 11. 2017 14:47
Avatar - KANKUNEN
19. 11. 2017 10:51
Je jasné, že to pojede mnohem líp,
Ale jestli zůstane zachováno, že na dálnici pojedeš rovinu s firemníma octavkama a to celé za 8,5.
Rozbalit vlákno
11
Avatar - _Karel_
19. 11. 2017 11:45
Re: Je jasné, že to pojede mnohem líp,
Pointa?
Avatar - KANKUNEN
19. 11. 2017 12:07
Re: Je jasné, že to pojede mnohem líp,
Se zvyšující se rychlostí neroste tak rychle spotřeba
Avatar - Emel
19. 11. 2017 12:24
Re: Je jasné, že to pojede mnohem líp,
Dneska asi nerozumím řeči tvého kmene. Se zvyšující se rychlostí roste odpor vzduchu exponenciálně a spotřeba taky (od nějaké hranice, do které ještě aerodynamika není hlavním konzumentem výkonu).

S 2.5T nemusíš jezdit rovinu s firemníma oktávkama.

Jinak teda... kdyby se objevil 2.5 s manuálem, byla by to pecka... a možná bych se spokojil i s tou atmo. Ale tuhle kombinaci už dneska v US mají a my nic, takže moc na to nevěřím. Ale každopádně, pokud by někdo měl jakékoli informace, tak mě to zajímá, ještě by byl čas poslat nějaké peníze do Hirošimy :-)
Avatar - _Karel_
19. 11. 2017 12:28
Re: Je jasné, že to pojede mnohem líp,
Hm, těžko čekat, že spotřeba zůstane +- stejná. Bylo by to fajn. Ale podstatný je, jestli ten motor v dohledné době vůbec pošlou k nám.
Avatar - Beefcake
19. 11. 2017 13:57
Re: Je jasné, že to pojede mnohem líp,
Udajne ano, uz to ktosi zistoval.
Podstatnejsia bude cena, vzhladom na emisne vypalne zrejme bude vyrazne navysena. Teda ak nejako zazracne neuhraju nizku tabulkovu spotrebu (podla novej normy pochybujem).
Avatar - PepaJ
19. 11. 2017 13:02
Re: Je jasné, že to pojede mnohem líp,
.. CX9 jezdi za 8,8L na sto..odecti tech vice jak pul tuny rozdilu ve vaze..a zcela jiste se dostanes standard jizdou k osmi nikoliv vsak vice. Cas nam ukaze..sam. Ja tipuji bez AWD pod 8litru prumer jako hrave dosazitelny. Jinak doplnim parametry pro US trh 170 Kw a 420 Nm!!! :-)
Avatar - _Karel_
19. 11. 2017 13:39
Re: Je jasné, že to pojede mnohem líp,
Za takovou nějakou spotřebu jezdí CX5 2,5 atmo. Daleko lehčí, slabší. 8,8 je nesmysl.
Avatar - Beefcake
19. 11. 2017 13:59
Re: Je jasné, že to pojede mnohem líp,
Pepovi musis verit, je odbornik na Mazdu a Subaru :-) Impreza 1.6 atmosfericka nad 9 a tazka Mazda s 2.5L turbom za menej.
Avatar - _Karel_
19. 11. 2017 17:05
Re: Je jasné, že to pojede mnohem líp,
;-)
20. 11. 2017 08:37
Re: Je jasné, že to pojede mnohem líp,
Octavia 1.0 TSI se při 130km rychlosti může vejít pod 6 l/100 km. Tak vypadá úsporné auto.
Avatar - _Karel_
20. 11. 2017 12:42
Re: Je jasné, že to pojede mnohem líp,
Tohle srovnání tu chybělo :yes: :yes: :yes: >:-[]
20. 11. 2017 14:47
Hausnumera
Turbobenzín je opravdu dobrá zpráva, přeci jen konkurenční automobilky honí u svých vlajkových lodí výkony mnohem výš a i když jsou Mazdy o něčem jiném, než o výkonu motoru, tak zbytečně ztrácejí další skupinu zákazníků. A pokud se pro vrcholnou motorizaci nově objeví i AWD varianta, bude to super. Údaj 184kW platí pro BA 93+, což v USA není samozřejmost, ale prémiový benzin.
Současný 2.5 Skyactiv-G má sice papírově 141kW/256Nm, ale na motorové brzdě to rozhodně nepotvrdil: [odkaz]
Rozbalit vlákno
0