Modernizovaný model střední třídy se dočká nových zážehových motorů. Atmosférický čtyřválec se dočká systému vypínání válců, nabídku rozšíří i turbobenzin.
Dneska asi nerozumím řeči tvého kmene. Se zvyšující se rychlostí roste odpor vzduchu exponenciálně a spotřeba taky (od nějaké hranice, do které ještě aerodynamika není hlavním konzumentem výkonu).
S 2.5T nemusíš jezdit rovinu s firemníma oktávkama.
Jinak teda... kdyby se objevil 2.5 s manuálem, byla by to pecka... a možná bych se spokojil i s tou atmo. Ale tuhle kombinaci už dneska v US mají a my nic, takže moc na to nevěřím. Ale každopádně, pokud by někdo měl jakékoli informace, tak mě to zajímá, ještě by byl čas poslat nějaké peníze do Hirošimy :-)
Udajne ano, uz to ktosi zistoval.
Podstatnejsia bude cena, vzhladom na emisne vypalne zrejme bude vyrazne navysena. Teda ak nejako zazracne neuhraju nizku tabulkovu spotrebu (podla novej normy pochybujem).
.. CX9 jezdi za 8,8L na sto..odecti tech vice jak pul tuny rozdilu ve vaze..a zcela jiste se dostanes standard jizdou k osmi nikoliv vsak vice. Cas nam ukaze..sam. Ja tipuji bez AWD pod 8litru prumer jako hrave dosazitelny. Jinak doplnim parametry pro US trh 170 Kw a 420 Nm!!! :-)
Turbobenzín je opravdu dobrá zpráva, přeci jen konkurenční automobilky honí u svých vlajkových lodí výkony mnohem výš a i když jsou Mazdy o něčem jiném, než o výkonu motoru, tak zbytečně ztrácejí další skupinu zákazníků. A pokud se pro vrcholnou motorizaci nově objeví i AWD varianta, bude to super. Údaj 184kW platí pro BA 93+, což v USA není samozřejmost, ale prémiový benzin.
Současný 2.5 Skyactiv-G má sice papírově 141kW/256Nm, ale na motorové brzdě to rozhodně nepotvrdil: [odkaz]