Diskuse

Mazda ukázala omlazenou šestku. Největší novinku zabalila do známého balení

30.11.2017

Japonská značka představila na autosalonu v Los Angeles facelift vlajkové lodi Mazdy 6. Změny se hledají těžko, ty nejvýraznější se odehrály pod kapotou.

 

  • 40 Reagovat !

    foto Emel

    Emel 30.11.2017  11:12

    No fajn, ale kde?

    Jednotka se bude párovat se šestistupňovým samočinným ústrojím, stejně jako dosavadní vrchol nabídky, tedy 2,5litrová atmosféra.

    To není úplně přesné. Tohle je americká premiéra a v US je 2.5G i s manuálem.

    Pokud vím (a slušelo by se to napsat), o evropské verzi se oficiálně neví nic... snad jsem zaznamenal, že kombík by měl fl dostat až v Ženevě, což zní jako logické datum pro uvolnění fl pro Evropu... ale jestli se bude týkat i 2.5T se můžeme jen dohadovat (tipuju že ano). V AutoBildu to ale píšou tak, jako by byl fl ihned i pro Evropu... ovšem bez 2.5T.
    [odkaz]
    • 20 Reagovat !

      foto iudex

      iudex 30.11.2017  11:32

      « Re: No fajn, ale kde?

      Neviem presne kde, ale inde som čítal, že turbo bude len pre Ameriku, pre EU zostane ako vrchol 2,5 atmo.
      Inak kolega si pár dní dozadu objednal šestku, chcel to naj, tak objednal 2,5 A/T Revolution top a teraz ho šľak triafa, že mohol počkať a mať silnejší motor. Tak som ho ukľudňoval, že k nám to turbo určite nepríde. >:D
      • 27 Reagovat !

        foto WinDiesel

        WinDiesel 30.11.2017  11:41

        « Re: Re: No fajn, ale kde?

        Kdyby chtěl silnější motor, mohl si objednat Sky-D.
        Jako my teď ve firmě. 4x4 plná palba.
        Bravo Mazda za podporu dieselů. :yes: :-)
        • 122 Reagovat !

          foto iudex

          iudex 30.11.2017  11:47

          « Re: Re: Re: No fajn, ale kde?

          Je to rozumný chalan a preto bral benzín ;-) , naviac k Mazda ako petrolheadská ikona sa priam pýta s benzínom. Naftu tak do služobného Passatu. ;-)
          • 21 Reagovat !

            foto J-W

            J@W 30.11.2017  11:49

            « Re: Re: Re: Re: No fajn, ale kde?

            Moje řeč. :-) :yes:
        • 101 Reagovat !

          foto Emel

          Emel 30.11.2017  11:57

          « Re: Re: Re: No fajn, ale kde?

          iudex má pravdu, když Mazdu, tak benzín. Krom toho... ta 2.5 sice není žádná raketa, ale samozřejmě je rychlejší než nafta.
      • 21 Reagovat !

        foto J-W

        J@W 30.11.2017  11:42

        « Re: Re: No fajn, ale kde?

        Já pořád doufám, že turbo v EU bude. Měl by to být logický krok, pokud chce aspoň nějak držet krok.
        • 00 Reagovat !

          foto iudex

          iudex 30.11.2017  11:49

          « Re: Re: Re: No fajn, ale kde?

          Jj, dúfam aj ja. Predsalen tak šoférsky orientované auto s výborným podvozkom by nemalo končiť na 192k, to je dnes málo aj na nižšiu strednú.
      • 10 Reagovat !

        foto GeekStar

        GeekStar 30.11.2017  14:48

        « Re: Re: No fajn, ale kde?

        Já přebíral 2.5 Revo Top v září :-)

        Ale facelift je pro mě spíš dobrá zpráva, říkal jsem si, jestli příští rok už nepředstaví novou generaci. Když letos představili facelift, tak to na novou generaci ještě nevypadá.
  • 151 Reagovat !

    foto Ozzman

    Ozzman 30.11.2017  11:28

    Trefa

    S Mazdou je třeba počítat, protože tohle je dle mne jedno z nejhezčích aut střední třídy. Interiér super, exteriér super, motorizace se taky dá vybrat velmi slušná, jsem zvědav na kombi, ale nepředpokládám v nějakou revoluci a to je jedině dobře. Kupovat v nejbližší době nové auto, určitě by to byl horký kandidát.
    • 41 Reagovat !

      foto Floyd

      Floyd 30.11.2017  12:12

      « Re: Trefa

      Jednoduše řečeno je krásná :yes:
    • 10 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 30.11.2017  12:15

      « Re: Trefa

      je krasna.. obzvlast prave v tej jej cervenej... majestatna... raz bude tato jej generacia legendarna :-)
    • 23 Reagovat !

      foto Hittman

      Hittman 30.11.2017  12:17

      « Re: Trefa

      Všechno super a prodeje na prd. To se mi vždycky líbí ty řeči, jaké je to krásné auto, koupil bych jedině s tím a tím motorem, ve výsledku si to koupí pár jedinců...
      Kolik kecálků tady má aktuální šestku a nebo si jde koupit? ;-)
      • 11 Reagovat !

        foto Emel

        Emel 30.11.2017  12:20

        « Re: Re: Trefa

        Šel jsem se projet. Potvrdil si, že 2.0G 165 je na to auto slabý. Váhám, jestli zkusit 2.5 a smířit se s kůží a automatem...
        • 33 Reagovat !

          foto Hittman

          Hittman 30.11.2017  12:22

          « Re: Re: Re: Trefa

          To je v nabídce benzinu jediná rozumná volba. Krom toho, pokud se chceš smiřovat, šel bych do šestiválce u D3, než čtyřhrnek u Mazdy (nebo jiného středního proudu). Mne se tedy potvrdilo, že příště u mne na prvním místě motor, pak zbytek.
          • 31 Reagovat !

            foto Ozzman

            Ozzman 30.11.2017  12:46

            « Re: Re: Re: Re: Trefa

            Otázka je, kolik stojí srovnatelná D3 s šestiválcem? Mazda 6 se dá ve skladovkách koupit kolem 600-700 v nějaké průměrné výbavě a třeba s 2.2D. U prémie s šestiválcem si skoro na dvojnásobku.
            • 13 Reagovat !

              foto Hittman

              Hittman 30.11.2017  12:56

              « Re: Re: Re: Re: Re: Trefa

              Ano, tam nekoupíš novou trojku, ale půjdeš do rok dva staré strojky. Prd najeto, záruka běží a provizi automobilce a prodejci již uhradil první kupující, takže jsi na podobné ceně jako Mazda, nehledě na to, že jízda i kvalita vozu bude někde jinde než u Mazdy.
              • 31 Reagovat !

                foto iudex

                iudex 30.11.2017  13:07

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Trefa

                Bazár vs. nové, pre niekoho toto nie je voľba. To rovno môžeš povedať, že za cenu novej Mazdy máš ojazdené Ferrari.
                • 11 Reagovat !

                  foto Hittman

                  Hittman 30.11.2017  13:18

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Trefa

                  Ojeté auto u dealera je ok, nebavím se o oplocené oranici a strejdovi v kukani.
                  • 20 Reagovat !

                    foto jiras-

                    jiras_ 30.11.2017  13:28

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Trefa

                    To je píchni řízni. Pochybuju, že auto plánované na rok nebo dva někdo zajížděl.
                    • 00 Reagovat !

                      foto Hittman

                      Hittman 30.11.2017  13:30

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Trefa

                      Za rok dva se toho moc zničit nedá. Navíc máš záruku.
                      • 10 Reagovat !

                        foto Ozzman

                        Ozzman 30.11.2017  13:32

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Trefa

                        To by si se hodně divil, jak se dá auto zhuntovat za dva roky, zvláště, jako předváděčka. Záruka je 2 roky ze zákona a prodlouženou nemá každé auto.
                      • 00 Reagovat !

                        foto kyklop

                        kyklop 30.11.2017  14:11

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Trefa

                        Zrovná ročné a dvojročné sú hlavne vrátené OL ;) . Zničiť sa dá čokoľvek ;)
              • 00 Reagovat !

                foto Ozzman

                Ozzman 30.11.2017  13:31

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Trefa

                Srovnáváš nesrovnatelné, dva roky stará šestka bude stát taky skoro polovinu.... když už chceš srovnávat. Mrkni, je tam dost kusů kolem 400 tisíc.
          • 20 Reagovat !

            foto GeekStar

            GeekStar 30.11.2017  14:56

            « Re: Re: Re: Re: Trefa

            Jenže ta 2.5 je za 850 s daní a je tam úplně všechno včetně head-up displeje, adaptivního tempomatu a LED matrix světel. U D3 za to máš holátko se základním motorem a s každou položkou výbavy to krvavě leze nahoru.

            Navíc podle mě ta 2.5 jede pěkně vzhledem k nízké hmotnosti. Mám přímé srovnání s A5 2.0 TFSI quattro 211 koní (tedy svého času vrcholná motorizace A5 mimo S verzí) a ta Mazda reálně jede v rychlostech do cca 140 km/h o citelný fous líp, což bych nečekal.
            • 02 Reagovat !

              foto Emel

              Emel 30.11.2017  15:09

              « Re: Re: Re: Re: Re: Trefa

              Kdy byla 211k vrcholná A5? Pokud se nepletu, 2009 začínala A5 s 3.2FSI 195kW, pak přišla 3.0TFSI cca. 200kW. S5 měla taky 3.0TFSI, ale cca. 250kW. Je fakt že to tak bylo pro Sportback, ale myslím, že kupé mělo totéž... nebo ne?

              Ale i tak... i ten dvoulitr je se svými parametry (211k, 350Nm, maximálka 241, 0-100 6,6s) jasný favorit, dost by mě překvapilo, kdyby ta 2.5 dokázala držet krok. Osobně mám vyzkoušené, že s 2.0TSI 220k krok držet nedokáže.
              • 10 Reagovat !

                foto GeekStar

                GeekStar 30.11.2017  17:31

                « Re: Re: Re: Re: Re: Trefa

                Mea culpa, pokud byla 3.2 FSI od začátku, tak na tu jsem zapomněl.

                Čas 0-100s má A5 rychlejší díky launch control a 4x4. Mazdí měničový automat neumí poslat motor do otáček a pak "odpálit", takže z nuly se sbírá o něco pomaleji, ale v reálném provozu při zrychlení třeba 80-120 při předjíždění je rychlejší ta 2.5 Mazda. Přesedal jsem několikrát z jednoho do druhého a je to celkem jasně cítit, bratr to konstatoval nezávisle na mě. Měření samozřejmě nemám. Ono to asi dost vyplývá z hmotnosti, A5 quattro s-tronic bylo skoro 1800kg, Mazda 1380 kg, to už je rozdíl, který ti těch necelých 20 koní nepokryje.
                • 10 Reagovat !

                  foto Emel

                  Emel 30.11.2017  17:47

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Trefa

                  Hm, mrknul jsem na zeperfs a tam se zdá, že by v pružnosti krok držet mohla... zvláštní, asi to bude tou hmotností.
                  [odkaz]
                  • 00 Reagovat !

                    foto GeekStar

                    GeekStar 01.12.2017  13:59

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Trefa

                    Pěkný web, ten jsem neznal.

                    Takže 80 - 120 je Mazda o 0,1s rychlejší. Musím se poplácat po zádech, jak jsem tu desetinku vycejtil >:D
                    • 00 Reagovat !

                      foto Emel

                      Emel 01.12.2017  14:10

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Trefa

                      Řekněme... zajímavý. Za všechna čísla bych ruku do ohně nedal. Ale ono úplně stačí, když se člověk podívá na naměřené brzdné dráhy tady na auto.cz - některé hodnoty jsou k pláči, pak zase Golf zabrzdí pod 30m...
                • 00 Reagovat !

                  foto -Karel-

                  _Karel_ 30.11.2017  17:47

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Trefa

                  Hele, nechci ti to kazit, ale M6 s 2,5 je v plné polní, a vsadím výplatu, že to auto nemůže vážit 14 metráků.
                  • 00 Reagovat !

                    foto Hammunasakra

                    Hammunasakra 30.11.2017  17:53

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Trefa

                    Kolik že máš plat? :-)

                    [odkaz] [odkaz] [odkaz]

                    Číslo účtu posílám po SZ >:-[]
                    • 00 Reagovat !

                      foto -Karel-

                      _Karel_ 30.11.2017  18:03

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Trefa

                      No jo, co na to říct. Píšou to. Nevěřím, že to tak je v reálu, ale můžu se sakra plést.
                      M6 s dvoulitrem, manuálem a nejnižší výbavou má vážit o 50kg míň. Tomu prostě nevěřím. Hádat se s tebou nebudu, nevážil jsem ji.
                      • 00 Reagovat !

                        foto Hammunasakra

                        Hammunasakra 30.11.2017  18:05

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Trefa

                        Ani já jí nevážil = ale relativně lehká asi fakt bude [odkaz] tak kolik bereš? :-)

                        Teď před Vánocema to bodne ;-)

                        Doufám že nejsi na podpoře nebo už v důchodu! :-)
                        • 00 Reagovat !

                          foto -Karel-

                          _Karel_ 30.11.2017  18:16

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Trefa

                          Zrovna od tebe to beru jako hodně velkou drzost. Tobě bych už neposlal ani pohlednici, natož nějakou sázku.
                          • 00 Reagovat !

                            foto Hammunasakra

                            Hammunasakra 30.11.2017  18:28

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Trefa

                            Tomu řikám = fakt drzost >:D

                            Jak sem ti napsal kdysi v hned na začátku a soukromě = nevím jestli si to věděl nebo byl = jaká já = byl napálen: Ale to co si poslal nebylo ani vzdáleně... ;-)

                            No a Mazda 6 je dle všech zdrojů = zhruba tak lehká jak ses chtěl vsadit = takže kolik bereš? :-)
                            • 00 Reagovat !

                              foto -Karel-

                              _Karel_ 30.11.2017  19:01

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Trefa

                              Amíci udávají pohotovostní hmotnost 1495kg [odkaz]

                              Když k tomu přidám řidiče.....
                              Nevím, nakolik je jejich pohotovostní porovnatelná s evropskou, ale je to dost velký rozdíl.

      • 10 Reagovat !

        foto H-K-svwet

        H/K_svwet 30.11.2017  12:22

        « Re: Re: Trefa

        podla mna by 6tke slusal aj nejaky este silnejsi motor... tu vidim istu slabinu.. hoc asi by predaje zdhihol len 3-4 percenta... je citit ze nejaky poriadny motor 6tke proste chyba
        • 30 Reagovat !

          foto Hittman

          Hittman 30.11.2017  12:23

          « Re: Re: Re: Trefa

          Mazda je na to malá, nemůže si dovolit zas až takové experimenty.
          • 20 Reagovat !

            foto H-K-svwet

            H/K_svwet 30.11.2017  12:58

            « Re: Re: Re: Re: Trefa

            poriadny motor su dovolit nemozu... ale mozu si dovolit roky sa "babrat" rozumej experimentovat stale s wankelom ... ;-) nie je to kusok divne takato logika? v dobrom ;-)
            • 20 Reagovat !

              foto Hittman

              Hittman 30.11.2017  13:00

              « Re: Re: Re: Re: Re: Trefa

              To už je tradice a nebo setrvačnost, Wankel bude mít asi využití jako generátor v hybridech... Tam se TSI moc nehodí ;-)
              • 00 Reagovat !

                foto H-K-svwet

                H/K_svwet 30.11.2017  13:02

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Trefa

                pritom mazda sa akoby tym hybridom stale vyhybala... ale aj na nu dojde... aby nakoniec nezaspala.. dodnes jej fandim za benziny ale tlak na hybridy ju casom zlomi stejne
                • 00 Reagovat !

                  foto Hittman

                  Hittman 30.11.2017  13:19

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Trefa

                  Hybrid je mrtvá ulička, buď fosil a nebo něco jiného, elektřina je v plenách a není u ní nic vyřešeno (výroba).
                • 00 Reagovat !

                  foto PepaJ

                  PepaJ 30.11.2017  15:56

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Trefa

                  Mazda ma hybridy jiz radu let, ale jen na svem domacim trhu..
      • 40 Reagovat !

        foto Ozzman

        Ozzman 30.11.2017  12:43

        « Re: Re: Trefa

        Jak bych ti to vysvětlil, doufal jsem, že už sem chodíš nějaký pátek a proto tohle nebude nutné. Nová auta střední třídy si do soukromých rukou kupuje málokdo, jednoduše proto, protože jsou drahá. Takové auta se kupují výhradně do firem a válí tam automobilky, které se na to zaměřují, což jasně potvrzují i prodeje. Passat, Superb, popřípadě Mondea, Insignie, nebo vystrkuje rohy i Hyundai s i40. Mazda nemá ani výborní kapacity pokrýt takovou poptávku a jde jinou cestou. Je pak logické, že se jich prodá násobně méně. Osobně bych rád viděl počty lidí, kteří si jako soukromníci koupili některé z výše uvedených aut jako nové a né na firmu ? Moc jich nebude...
        • 01 Reagovat !

          foto Hittman

          Hittman 30.11.2017  12:48

          « Re: Re: Re: Trefa

          Výrobní kapacity určitě na to má a cílem každé automobilky je navyšovat výrobu a zisk, myslím, že to platí i u mazdy.
          Počítáš do toho i živnostníky a nebo ty bereš jako "firmy"?
          Já třeba živnostníky beru jako "zaměstnance sebe sama". A ti si taková auta kupují. Ono je jedno, zda jsi manažer či živnostník přinášející domů 40 a více tis. Manažeři auta fasují (ovšem mají určitý výběr), živnostník si ho sám kupuje. A nevím, kolik živnostníků si koupí novou 6.
          • 10 Reagovat !

            foto Ozzman

            Ozzman 30.11.2017  12:56

            « Re: Re: Re: Re: Trefa

            Živnostník ano, to je taková mezikategorie, ale myslím, že i pro takové má VWkoncern velmi zajímavý program a nabídku, s Passatem to dobře umí. Záleží, kolik aut živnostník kupuje.

            Pořád to jádro prodejů je u fleetů, a jen se podívej do ČR, znáš mimo výjimkek (PČR,LesyČR) třeba úřady, kde jezdí něco jiného, než Škodovky ? Moc jich nenajdeš.To máš firmy + stát. To jsou největší odběratelé. Podívej se třeba do nabídky autopůjčoven (velkoodběratelé aut), moc Mazd tam taky nenajdeš po Evropě, Golfy, Fokusy, Passaty, nějaká D3 a pár francouzů...
            • 00 Reagovat !

              foto Hittman

              Hittman 30.11.2017  12:59

              « Re: Re: Re: Re: Re: Trefa

              Vag má prd, nejlépe je na tom Insignia. Levná, lepší výbava, motor D 125kW. Pokud bych měl vybrat, volím Insignii.
              Ano, máš pravdu, VAG je expert na velkoobjemové prodeje, ovšem ti ostatní by měli využít toho, že kašle na prodeje menší, živnostníci a malé firmičky. Ostatně tak to i ostatní dělají, třeba Opel ti dá lepší cenovku než Škoda na jedno auto a ještě i bohatší výbavu.
              • 01 Reagovat !

                foto Blue-Sun

                Blue Sun 30.11.2017  13:08

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Trefa

                Proč by taky Škoda dávala lepší cenu, když ani nemá jistotu, že budeš auto servisovat u nich? U firemních (a zejména státních) zakázek tu jistotu mají a přijdou si na své. Nějaký soukromníček pro ně není zajímavý.
                • 00 Reagovat !

                  foto Hittman

                  Hittman 30.11.2017  13:20

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Trefa

                  To by ses divil...není soukromníček jako soukromníček...
              • 00 Reagovat !

                foto Ozzman

                Ozzman 30.11.2017  13:35

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Trefa

                Otázka je, zdali živnostník kupuje auto této třídy ? Živnostník není manager... nepotřebuje takové auto na obchodní jednání. Nevím, nijak mne nenapadá moc živnostníků, kteří by ho využili, spíše mívají SUV, či dodávky, Transportery a podobné auta, které slouží i ve firmě a k tomu ti bohatší ještě jedno auto. Ale nechci mluvit za všechny.
                • 00 Reagovat !

                  foto Hittman

                  Hittman 30.11.2017  13:41

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Trefa

                  Záleží, v jakém oboru pracuje (právník, lékař, knihovník, majitel prodejny, majitel e-shopu,atd).
                  • 00 Reagovat !

                    foto Ozzman

                    Ozzman 30.11.2017  13:57

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Trefa

                    Právník a lékař - ano, ale první z profesí si myslím cílí trochu výše :-) Majitel prodejny - To už je otázka jaké, jestli myslíš malé prodejny, kdy je to živnostník, tak mívá právě tu dodávku, u nás typicky vietnamci >:D Majitel E-shopu, dejme tomu, ale to už nebývá malý živnostník. Já si pod tím pojmem představím řemeslníky, což bude nejčastější jev. Ti ostatní střední třídu moc nevytrhnou, i za předpokladu, že takovými auty jezdí a nekupují spíš SUV.
                    • 10 Reagovat !

                      foto iudex

                      iudex 30.11.2017  14:06

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Trefa

                      Ad prvá veta: paušalizovať sa nedá, poznám právnika, ktorý si aktuálne ide kupovať novú Fabiu, jeho dcéra právnička si práve kúpila Jettu. U lekárov je rozptyl rovnako veľký, poznám lekárov s Puntom i lekárov s GLE Coupé.
                      • 00 Reagovat !

                        foto Ozzman

                        Ozzman 30.11.2017  14:20

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Trefa

                        Tak... prostě a jednoduše střední třídu ve většině kupují fleety a stát. A tam se na krásu a sportovní jízdní vlastnosti moc nehraje.

                        Já znám jednoho lékaře s Meganem, vlastně ho známe všichni tady >:D Schválně bych se zeptal, proč si nekoupil radši střední třídu >:D
                        • 00 Reagovat !

                          foto iudex

                          iudex 30.11.2017  16:31

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Trefa

                          Keby Megane... ale ten lekár má ešte Favorita! >:D
                          • 00 Reagovat !

                            foto Hammunasakra

                            Hammunasakra 30.11.2017  16:39

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Trefa

                            Sakra neni to ten:

                            Doktore neměl by si tolik kouřit
                            Ale vždyť i jiní doktoři kouří
                            Doktore neměl by si tolik pít
                            Ale vždyť i jiní doktoři pijí
                            Doktore neměl by si se tolik milovat se svými pacientkami
                            Ale vždyť i jiní doktoři to dělají
                            To jo ale ty si zvěrolékař
                    • 00 Reagovat !

                      foto Hittman

                      Hittman 30.11.2017  14:14

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Trefa

                      Máme u nás malé živnostníka - kameník, jezdí A8 >:-[]
                      • 00 Reagovat !

                        foto white-label

                        white label 30.11.2017  14:19

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Trefa

                        Kterou generaci? ;-)
                        • 00 Reagovat !

                          foto Hittman

                          Hittman 30.11.2017  14:45

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Trefa

                          Dnes je to to ta předposlední. Přední ní měl dnes již předposlední řadu 5, tu dal synovi.
                      • 00 Reagovat !

                        foto Ozzman

                        Ozzman 30.11.2017  14:21

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Trefa

                        Mám kamarády živnostníky, řemeslníky a jezdí dodávkami >:D Pak dalšího, co jezdí ve Ferrari... Střední třída je nezajímá.
                        • 10 Reagovat !

                          foto white-label

                          white label 30.11.2017  14:55

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Trefa

                          Mě vlastně taky ne, nižší střední, nebo vyšší střední...
                      • 00 Reagovat !

                        foto wakantanka

                        wakantanka 30.11.2017  14:36

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Trefa

                        10 rokov starú? >:D
                  • 00 Reagovat !

                    foto wakantanka

                    wakantanka 30.11.2017  14:35

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Trefa

                    u nás sa takíto živnostníci za posledné dva či tri roky pretransformovali na one man s.r.o.
                    a včíl buď múdry :-) v dobrom :-)
          • 00 Reagovat !

            foto iudex

            iudex 30.11.2017  13:09

            « Re: Re: Re: Re: Trefa

            Už som to vyššie písal, kolega (SZČO) si práve M6 objednal (benzín 2,5). Pritom predtým mal klasiku Passata TDI. A vo svojom okolí tých M6 vídavam dosť, sedanov aj kombíkov a prekvapivo vo väčšine prípadov tie vyššie (a teda drahšie) výbavy.
            • 00 Reagovat !

              foto Hittman

              Hittman 30.11.2017  13:21

              « Re: Re: Re: Re: Re: Trefa

              Tak u nás na Moravě asi tak nejdou na odbyt jako v Čechách :-)
              • 00 Reagovat !

                foto Enthusiastic-driver

                Enthusiastic.driver 30.11.2017  14:30

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Trefa

                Ale jdou. Třeba okolo Ostravy jsou Mazdy velmi častý zjev. Dokonce bych řekl, že jich vídám stejně jako nových VW nebo Hjondé. Což je možná kvůli toho, že mají v okolí zastoupení hned čtyřmi dealery.
                • 00 Reagovat !

                  foto wakantanka

                  wakantanka 30.11.2017  14:37

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Trefa

                  asi aj v tom bude pes zakopaný, dealerská a servisná sieť Mazdy je úplne niekde inde ako Škody či VW :-) teda jej veľkosť
          • 00 Reagovat !

            foto -MT-

            _MT_ 30.11.2017  16:30

            « Re: Re: Re: Re: Trefa

            Dnes je asi situace trochu jiná, ale Mazda trpěla velkým nedostatkem výrobních kapacit, mimo jiné proto, že rozchodem s Fordem přišla o kapacity v USA. Náhradní továrna už myslím stojí a běží.

            Mazda v EU nic nevyrábí, takže věřím, že se jim nechce jít do segmentu trhu, kde se tlačí značné slevy a marže jsou citelně nižší. Nejspíš bude mít lepší možnosti, jak růst. Je tu velká konkurence. Ne každý však na takové nabídky dosáhne. Na to, jak je Mazda relativně malá automobilka, měla šestka v EU slušné výsledky.
        • 00 Reagovat !

          foto H-K-svwet

          H/K_svwet 30.11.2017  12:49

          « Re: Re: Re: Trefa

          jednak su drahe suhlas ale uz aj obrovske.... kedysi auto strednej triedy malo velkost dnesnej astry kombi ( mnohe boli este aj mensie ) .... takze ono automobilky si za to mozu sami ... spravili strednu triedu uz tak obrovsku ze ludia v praxi pre sukromne ucely taketo jachty uz ani moc nepotrebuju hoc na ne aj maju ... akoby zo strednej tiredy sa nam stala uz len akasi firemna trieda...a sukromnik uz kupi potom radsej tucosna ako nejaky 5m sedan/kombik... takze automobilky same tuto triedu zakaznikom "zobrali" ...
          • 00 Reagovat !

            foto Blue-Sun

            Blue Sun 30.11.2017  13:12

            « Re: Re: Re: Re: Trefa

            Myslíš jako třeba Passaty nebo Ascony ze sedmdesátých let s délkou necelé 4,2 metru? Jo, to při dnešních pětimetrových monstrech vypadá už jako pohádky.
        • 00 Reagovat !

          foto ptr078

          ptr078 30.11.2017  13:01

          « Re: Re: Re: Trefa

          Pred casom som mal vybratu 165ku v revolution kombi, ale v tom case nebola ziadna skladovka na slovensku a pristup predajcov vlazny. A ked som dodatocne zistil, ze do garaze by som ju dal tak s obuvakom tak som vzal mensi golf v dobrej zlave. Silnejsi benzin s turbom jej urcite pristane tak hadam pride aj do eu. Ja sa tesim na novu generaciu a dovtedy dufam bude aj garaz vhodnych rozmerov
          • 20 Reagovat !

            foto wakantanka

            wakantanka 30.11.2017  14:39

            « Re: Re: Re: Re: Trefa

            to mi vysvetli ako človek čo chce Mazdu 6 skončí u Golfa? :-) nič v zlom, ale čakal by som pri takomto ústupe od veľkosti skôr voľbu Mazdy 3 HB alebo sedan.
            • 00 Reagovat !

              foto Emel

              Emel 30.11.2017  15:56

              « Re: Re: Re: Re: Re: Trefa

              Možná Variant?
              • 00 Reagovat !

                foto ptr078

                ptr078 30.11.2017  17:35

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Trefa

                presne tak, ja musim mat kombi, zvazam v aute castesie kadejaky bordel ako ludi a 3ka sa v kombi nerobi a golfa som dostal za dobru cenu a to rozhodlo. Chcel som auto hned a tak to dopadlo. >:D
      • 10 Reagovat !

        foto Th0r

        Th0r 30.11.2017  12:51

        « Re: Re: Trefa

        Česko není pro většinu automobillek zajímavý. Mazda žije z prodejů v Japonsku, Austrálii, USA,..... Já jich měl osobně za svůj život několik. Resp. jí akutálně mám a přístí auto bude zase Mazda.

        V mém okolí se jich pár aktuálně objevilo taky.
        • 00 Reagovat !

          foto Hittman

          Hittman 30.11.2017  12:54

          « Re: Re: Re: Trefa

          Tak to gratuluji, v mém okolí žádného takového neznám, a to nemyslím zle či uštěpačně.
      • 10 Reagovat !

        foto nathan

        nathan 30.11.2017  13:51

        « Re: Re: Trefa

        Naštěstí ještě existuje výrobce který necílí svou produkci na tupé masy ale na znalce. A máš pravdu, prodá se jich málo, protože skutečných znalců je prostě málo. ;-)
        • 10 Reagovat !

          foto Hittman

          Hittman 30.11.2017  13:54

          « Re: Re: Re: Trefa

          Znám stejně dobré modely i od jiných výrobců a neřekl bych, že je berou pouze tupci, zatímco Mazdu kupují pouze znalci.
      • 00 Reagovat !

        foto Shr3k

        Shr3k 30.11.2017  17:56

        « Re: Trefa

        Já mám aktuální šestku kombi a jdu si koupit insignii CT, protože mi šestka nenabídne tolik prostoru a dynamiky.
        • 00 Reagovat !

          foto Hammunasakra

          Hammunasakra 30.11.2017  17:57

          « Re: Re: Trefa

          Nechceš počkat jestli bude M6 2.5T? ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto Shr3k

            Shr3k 30.11.2017  18:10

            « Re: Re: Re: Trefa

            Nechci, protože nic ve velikosti Country Toureru s 260k za ty peníze nebude (i ten 260k dvoulitr Francouzi z vedení v srpnu zaříznou). Kombík M6 je prostě malý, je menší než přechozí model M6 a já se chci ještě svézt, než to bude všechno na elektřinu.
            • 00 Reagovat !

              foto Hammunasakra

              Hammunasakra 30.11.2017  18:12

              « Re: Re: Re: Re: Trefa

              Nojo = tak úspěšnej nákup i všechno potom :-)
              • 00 Reagovat !

                foto Shr3k

                Shr3k 30.11.2017  18:20

                « Re: Re: Re: Re: Re: Trefa

                Snad jo, z ceníkovky 1.3 mega 0.3 mega sleva? To mi Kiriakovský u mazdy nedá... >:D Za týden to podepíšu a stylově, stejnou barvu, co už mám na M6: [odkaz]
                • 00 Reagovat !

                  foto Emel

                  Emel 30.11.2017  19:20

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Trefa

                  To je exklusivní barva za těch 65, nebo má CT něco navíc proti běžné Insi?
                  • 00 Reagovat !

                    foto Shr3k

                    Shr3k 30.11.2017  19:53

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Trefa

                    Ano je to exkluzivní barva, budou je bouchat cca od března. Je to tahle [odkaz]
                    • 00 Reagovat !

                      foto -Karel-

                      _Karel_ 30.11.2017  20:01

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Trefa

                      Vypadá skvěle, ale aspoň v tom videu není Red soul ani trochu podobná.
                      • 00 Reagovat !

                        foto Shr3k

                        Shr3k 30.11.2017  20:08

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Trefa

                        [odkaz] Ani trochu? Jako chápu kdyby to byla tyrkysová modř... :-) Samozřejmě je to o něco jiný odstín Glory (nějakou dobu se už dělá, např. Astra OPC v tom byla, Zafira [odkaz] atd), dělá ještě červenou Vanity (je tu vyfocená když je zataženo a vypadá [odkaz] takto).
                        • 00 Reagovat !

                          foto -Karel-

                          _Karel_ 30.11.2017  20:13

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Trefa

                          Obrazovka počítače kecá, mě to přijde podobné malinové metle škodovky (která se mi mimochodem moc líbí). Naživo to může být úplně jinak.
                          ;-)
                          • 00 Reagovat !

                            foto Shr3k

                            Shr3k 30.11.2017  20:16

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Trefa

                            Ještě mám čas do čtvrtka na rozhodnutí, jestli Glory, nebo Vanity. Tak uvidím. :-)
                            • 00 Reagovat !

                              foto -Karel-

                              _Karel_ 30.11.2017  20:19

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Trefa

                              Taky jsem u novýho auta vybral červenou. :-)
                            • 00 Reagovat !

                              foto -Karel-

                              _Karel_ 30.11.2017  20:32

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Trefa

                              Když koukám do konfigurátoru, tak tam je v barvách dost vymeteno. To mají výběr jen na šourůmu?
                              • 00 Reagovat !

                                foto Shr3k

                                Shr3k 30.11.2017  20:44

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Trefa

                                Oni to mají celý pošašený ten český konf, jdou tam nasázet kombinace výbav, které ani nejdou pak objednat. Pro barvy jdi na [odkaz] nebo konf [odkaz] tam jdou barvy naklikat (ale pakety výbav se liší). A na šourůmu vůbec, ten vzorník je prý pekelně drahej, asi 50 nebo tak, vůbec není v CZ. >:D Já to risknu, představu o barvách mám.

                                A vymeteno, no na pohřební ústav aka konf Volkswagen Passat Alltrack to nemá... :-)
                                • 00 Reagovat !

                                  foto -Karel-

                                  _Karel_ 30.11.2017  21:00

                                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Trefa

                                  :yes: tak na tom německým konf. je to už pěkná paleta.Jen tak na displayi se mi asi nejvíc líbí ta karmínová. Ale zrovna na CT bych asi sám šel do nějaké šedé.Červená mi skvěle pásne ke GS.
                                • 00 Reagovat !

                                  foto Emel

                                  Emel 30.11.2017  22:05

                                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Trefa

                                  A kolik teda ta barva stojí? Já jsem z těch standardních po pravdě dost zoufalej... modrá metla je skoro černá, červená metla je hnědá... snad ta modrostříbrná Magnetic... a nebo pak obyč bílá / červená.

                                  Sranda je, že Němci to mají naceněné jinak... u nás je dražší ta světlá, v Německu ta tmavá.
                                  • 00 Reagovat !

                                    foto Shr3k

                                    Shr3k 30.11.2017  22:08

                                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Trefa

                                    65 ceníkovka, viz ceník, tam je to správně.
                                    • 00 Reagovat !

                                      foto Emel

                                      Emel 30.11.2017  22:09

                                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Trefa

                                      Jo, tak to jsem viděl správně... a za 165 je úplně cokoli, right? No, tolik se mi za barvu dát nechce... holt si hodím korunou.
                                      • 00 Reagovat !

                                        foto Shr3k

                                        Shr3k 30.11.2017  22:15

                                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Trefa

                                        165 je úlet, ale 65 při slevách, jaké se dávají, jde. Jinak bych šel do Magnetic, bílé perleti, ocelově šedé nebo té hnědočervené. Šedá met. vypadá dobře [odkaz] ...
                                        • 00 Reagovat !

                                          foto Emel

                                          Emel 30.11.2017  22:19

                                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Trefa

                                          Šedá tomu sedne, to je pravda... ale není to úplně moje barva. 65-22% je pořád 50. Ale jestli máš ještě lepší slevu někde... tak by mě to vlastně zajímalo :-)
                                          • 00 Reagovat !

                                            foto Shr3k

                                            Shr3k 30.11.2017  22:30

                                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Trefa

                                            Sleva odpovídá... :-)
                              • 00 Reagovat !

                                foto white-label

                                white label 30.11.2017  20:59

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Trefa

                                Viz 20:57
                                • 00 Reagovat !

                                  foto -Karel-

                                  _Karel_ 30.11.2017  21:03

                                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Trefa

                                  :yes:
                        • 10 Reagovat !

                          foto white-label

                          white label 30.11.2017  20:57

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Trefa

                          [odkaz]
                          V čase 12:34 je vidět vzorník, ve kterém je Glory a Vanity vedle sebe.
                          • 00 Reagovat !

                            foto Shr3k

                            Shr3k 30.11.2017  21:55

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Trefa

                            Cool díky za odkaz. :yes:
            • 00 Reagovat !

              foto Lubos-1

              Lubos.1 30.11.2017  21:19

              « Re: Re: Re: Re: Trefa

              V novej Insignii som sedel a zdala sa mi dost uzka. Na dlzku sa samozrejme M6 nechyta. Ale si si isty, ze chces byt testovaci jazdec v novinke? Podla testov jej napr. dost vrzga interier a sedacky a sem tam nefunguje tempomat.
              Ak beries bi-turbo diesel, tak predosly model s tymto motorom bol dost poruchovy. Benzin je novinka a 8-stupnovy automat tiez. Podla mna je to riziko, aspon prve 2-3 roky.
              Inak je Insignia fajn, dalsia uz bude postavena na platforme PSA aj s jej motormi.
              • 00 Reagovat !

                foto Shr3k

                Shr3k 30.11.2017  21:49

                « Re: Re: Re: Re: Re: Trefa

                Beru 2.0 SIDI Turbo (aka B20NFT / Ecotec LTG), není to novinka, dával se už do staré od 2015, je to EURO 6 a zaříznou ho v srpnu 2018, protože se jim prý nevyplatí předělat na 6.2. Automat je podobné konstrukce jako Mazda Skyactiv-Drive, také má lock měniče ve velkém rozsahu, nemám strach, Aisin je renomovaný výrobce. Než budou vyrábět moje auto, tak to bude v březnu, to už bude insi rok na trhu, takže nemám obavy. Vrzala a hučela mi i mazda a vždycky se to nějak vychytalo (i když to přišlo importéra na pěkný peníze >:D ... odhlučňovací sada za 25)
                • 00 Reagovat !

                  foto Lubos-1

                  Lubos.1 30.11.2017  22:55

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Trefa

                  Tak potom je vsetko v poriadku :-)
                  Zlavy dava Opel vyborne, tazko je odolat. Mne hned ponukali 20,5% bez nejakych podmienok. Ale ostavam este u Mazdy, zvyk je zvyk. Ta 2.5 je celkom fajn, oproti mojej sucasnej 2.0 165k je tam citit slusny rozdiel. A kedze to beriem ako sukromna osoba a benzin si platim sam, tak musim pozerat aj na spotrebu a tam sa nic ine (benzinove) s podobnym vykonom nechyta.
                  • 00 Reagovat !

                    foto Emel

                    Emel 01.12.2017  08:37

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Trefa

                    Spotřeba je u Insi trošku bolístka, tam jsou jednociferné hodnoty asi možné jen při jízdě na klobouk.

                    S tou spotřebou si nejsem jistý, řekl bych, že třeba koncernová 1.8TSI by měla dokázat jezdit s podobnou spotřebou. Máme jednu firemní v Passatu a zatím to vypadá jako hodně povedená kombinace.
                    • 00 Reagovat !

                      foto Lubos-1

                      Lubos.1 02.12.2017  16:21

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Trefa

                      1.8T bude koncit a bude nahradena 2.0T. Spotreba je u toho 1.8T Passatu s DSG v porovnani s Mazdou vyssia cca o liter.
                      • 00 Reagovat !

                        foto Emel

                        Emel 02.12.2017  22:40

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Trefa

                        Spritmonitor hovoří o rozdílu ve spotřebě v desetinkách... nicméně když 1.8TSI, tak v manuálu, tam suchá 7DSG s momentem sníženým na ubohých 250Nm oproti běžným 320Nm nedává smysl.
      • 00 Reagovat !

        foto euro89

        euro89 30.11.2017  20:08

        « Re: Re: Trefa

        Podle ceho soudis, ze jsou prodeje na prd? Ja tedy neznam presna prodejni cisla, ale kdyz to budu hodnotit odhadem podle toho, jak casto ty auta potkavam tady u nas na silnici, tak je Mazda 6 s prehledem nejprodavanejsi japonsky auto ve stredni tride a po Superbu neprodavanejsi nenemecky auto stredni tridy.
        Jeste pred 10 lety tu clovek potkaval nejvic Laguny a Avensise ze zahranicni produkce, dneska bych rekl, ze jezdi novych Avensisu tak polovina oproti sestce a Talismanu tak ctvrtina, jestli vubec...
      • 00 Reagovat !

        foto Lubos-1

        Lubos.1 30.11.2017  21:12

        « Re: Trefa

        Ja jednu mam a uz mam objednanu dalsiu. A mal som aj vsetky predosle modely :-)
  • 60 Reagovat !

    foto romeus

    romeus 30.11.2017  11:38

    Jiný bych nechtěl

    Už delší dobu si řikám, že kdybych měl peníze na nový auto v týhle kategorii, tak fakt nevim, proč si kupovat jiný. Tohle auto je pro mně prostě láska na 1. pohled.
  • 100 Reagovat !

    foto Ghostyx

    Ghostyx 30.11.2017  11:43

    Mazda je moje srdcovka

    a tato 6 vypadá fantasticky, jak exteriér, tak interiér... :yes: Zdá se, že až teprve teď to Mazda dotáhla na naprostý vrchol co se v této kategorii na trhu vůbec nabízí. :-!
    • 10 Reagovat !

      foto Hammunasakra

      Hammunasakra 30.11.2017  11:45

      « Re: Mazda je moje srdcovka

      Souhlasim a nechápu [odkaz]
      • 10 Reagovat !

        foto PepaJ

        PepaJ 30.11.2017  11:50

        « Re: Re: Mazda je moje srdcovka

        to Hammunaskara: ja jsem rad, ze jich u nas i jinde nejezdi jako skodovek v Cr. Nejspise za ty prodeje muze nekonfigurovatelnost vybav, jinak ei to neumim vysvetlit. I kdyz na zapade nemame problem s tim, ze auto stoji co stoji, takze rozumne vysvetleni neni. Je to suverenne nejlepe jezdici auto value for money v teto tride. Navic s tou spotrebou a spolehlivosti benzinu, proste mi to tez hlava nebere. Design je ciste individualni vec, ale nikdo nerekne, ze to auto je osklive..proste nevim :-(
        • 00 Reagovat !

          foto Hammunasakra

          Hammunasakra 30.11.2017  11:56

          « Re: Re: Re: Mazda je moje srdcovka

          To já ani ne. Teda škodovky v čr už sou tak trochu nasycený roztok >:-[]

          Ale to že podle mě hodně povedená Mazda 6 v Evropě prodejně nesoupeří s Pašíkem nebo aspoň Mondeem ale má blíž k C5 která skončila = to je fakt tristní (ne)úspěch ;-\
          • 20 Reagovat !

            foto Emel

            Emel 30.11.2017  12:03

            « Re: Re: Re: Re: Mazda je moje srdcovka

            Nevím proč sem taháš C5, která nemá ani třetinové prodeje. Teda asi vím proč, ale je to zbytečné. Reálně 6 soupeří s 508, Avensisem a i40... to ale nezní tak dramaticky.

            Že nemůže soupeřit na domácím hřišti s první čtyřkou je jasné, král Passat a trojice princů Superb, Mondeo a Insignia jsou stabilně daleko před ostatními.
            • 10 Reagovat !

              foto Hammunasakra

              Hammunasakra 30.11.2017  12:08

              « Re: Re: Re: Re: Re: Mazda je moje srdcovka

              No aby to křičelo jak moc špatný to s prodejema je ne? >:D

              Prostě místo aby tak povedený auto jako je M6 soupeřilo o špičku = je dole mezi Optimou, i40 a končícim Avensisem a Pažoutem 508 = má prodeji blíž k C5 než k Pašíkovi = fakt smutný :no: :-|

            • 00 Reagovat !

              foto Hammunasakra

              Hammunasakra 30.11.2017  12:08

              « Re: Re: Re: Re: Mazda je moje srdcovka

              No aby to křičelo jak moc špatný to s prodejema je ne? >:D

              Prostě místo aby tak povedený auto jako je M6 soupeřilo o špičku = je dole mezi Optimou, i40 a končícim Avensisem a Pažoutem 508 = má prodejníma číslama blíž k C5 než k Pašíkovi = fakt smutný :no: :-|

              • 00 Reagovat !

                foto Emel

                Emel 30.11.2017  12:17

                « Re: Re: Re: Re: Re: Mazda je moje srdcovka

                Jenže tak špatný to zase není :-) , Mazda 12.900 a Citron 3.900? Co má k čemu blíž, to jsou takové hry s čísly... Mazda má blíž k Mondeu než Mondeo k Passatu například... prostě Golf a Passat jsou ve svých třídách na dvojnásobku nejbližších konkurentů.

                Střední třída vypadala v posledních letech takhle: Passat... pak cca. na polovině trojice Superb-Mondeo-Insi... a pak znovu na polovině 508, Avensis a další. Letos se to trošku rozpadlo - Mondeo a Insi už jsou jen na třetině Passatu, na polovině Superbu se drží jen Talisman a ostatní z té třetí skupinky opět ztrácejí.
                • 00 Reagovat !

                  foto Hammunasakra

                  Hammunasakra 30.11.2017  12:28

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mazda je moje srdcovka

                  No právě že je! Nechytej se jednoho období = prostě prodeje M6 sou tristní

                  Je to dlouhodobě = loni stejný období Pašík 53 t. Mazda6 9 t. = i když ti to hlava nebere a mě teda taky ne = M6 je prodejně blíž k C5 než Pašíkovi :-)
                  • 00 Reagovat !

                    foto Emel

                    Emel 30.11.2017  13:30

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mazda je moje srdcovka

                    Mně to hlava bere, tohle je evropský trh, tak se tu prodávají primárně evropská auta. Srovnání s C5 je mimo, Mazda je prodeji +- na úrovni Peugeotu... a to je úspěch. Nebo neúspěch Peugeotu.
                    • 00 Reagovat !

                      foto Hammunasakra

                      Hammunasakra 30.11.2017  13:39

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mazda je moje srdcovka

                      Především je to naprostej neúspěch Mazdy = na tak dobrý auto

                      Popíráním absurdity že M6 má celkově prodejně blíž k C5 = to nezměníš ;-)

                      Sme holt primárně pito-miové :-)
                      • 00 Reagovat !

                        foto Emel

                        Emel 30.11.2017  13:52

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mazda je moje srdcovka

                        Je ekonomicky chytré kupovat domácí produkty... a Korea nebo Japonsko jsou v tom ještě daleko extrémnější než Evropa. Mazda nikdy nemohla počítat s prodeji na úrovni VW, Fordu nebo Opelu.

                        Technicky vzato budiž, má prodejně blíž k C5, v absolutních číslech má blíž i k 0... stejně jako všechna ostatní auta v segmentu, protože na těch 50% Passatu si letos za pololetí nikdo nesáhl. To je ale účelová interpretace.
                      • 00 Reagovat !

                        foto PepaJ

                        PepaJ 30.11.2017  16:09

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mazda je moje srdcovka

                        Proste se na to prestante divat ceskyma ocima. Ve svete to takhle neni. Zadruhe a tomto pripade je dulezitejsim faktem, ze Mazda ani momentlane nema primarni zajem o navysovani prodanych kusu ze sve produkce. Pokud si prectete jejich strategii a vyrocni zpravy..dozvite se z nich, ze se soutredi na vylepseni vseho co dosud delaji..produkt a cely vyrobni proces. Dale na nastup motoru Skyactiv X a jedinou novinku co ted opravdu v realnem case chystaji je uvedeni noveho SUV pro US v rade Premium, jde o vuz velikosti byvale CX -7
              • 00 Reagovat !

                foto H-K-svwet

                H/K_svwet 30.11.2017  12:19

                « Re: Re: Re: Re: Re: Mazda je moje srdcovka

                mazdy k nam frcia az priamo z japonska... takze asi ich nejde predavat tolko ako passaty... rovnako nechci aby passat frcal v japonsku.. to tiez nepojde... kazdy trh ma svoje pravidla a svoju genetiku... tu nezmenime... da sa sice kde co osalit ( rovnake podvozky motory aj podobne kasne ) logo ale nepusti....
                • 00 Reagovat !

                  foto Nonsens

                  Nonsens 30.11.2017  12:29

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mazda je moje srdcovka

                  myslím, že tam bude niečo iné ako krajina pôvodu. Dominantný benzín v strednej triiede, navyše veľkoobjemový môže mnohých plašiť. Flýtové auto to tiež nie je. K tomu stačia storky o korózii a je to. A mazda mala vždy o pár evry vyššiu cenu.
                  • 20 Reagovat !

                    foto Hammunasakra

                    Hammunasakra 30.11.2017  12:36

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mazda je moje srdcovka

                    V nějakym z posledních Auto-tipů byla M6 po 100.000 km. Jeden z nadpisů: Koroze už není problém. Text k fotce: "Pohled endoskopem do dutin potvrdil dostatečnou, místy až přehnanou vrstvu protikorozní ochrany" :yes:

                    Ale koho by zajímala realita = když tu sou městský legendy :-)
                    • 00 Reagovat !

                      foto Nonsens

                      Nonsens 30.11.2017  13:28

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mazda je moje srdcovka

                      na pokazenie reputácie stačí jedna generácia, na nápravu treba aspoň dve. To nie je chyba ľudí, to je chyba automobilky.
                      • 10 Reagovat !

                        foto Hammunasakra

                        Hammunasakra 30.11.2017  13:44

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mazda je moje srdcovka

                        To nesouhlasím = je to chyba lidí. Podívej se třeba a průšvihy VW = maj snad vliv na prodeje? ;-)
                        • 20 Reagovat !

                          foto Nonsens

                          Nonsens 30.11.2017  14:07

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mazda je moje srdcovka

                          nikdy to nie je chyba ľudí. O priazeň sa bojuje na všetkých frontoch (politika, história, technika, marketing, komunikácia), ak v ktorejkoľvek oblasti zaváhaš, nepredávaš. Samozrejme výkyvy zodpovedajú postaveniu značky, čo ustojí vw, nemusí mazda.
                  • 00 Reagovat !

                    foto H-K-svwet

                    H/K_svwet 30.11.2017  12:38

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mazda je moje srdcovka

                    to je pravda... je to suhra viacerych faktorov... cena je sice kusok vyssia ale v strednej triede to nie je az tak uz citelne ... clovek pri kupe takehoto vozu uz nepocita kazde euro ako povedzme pri malych vozoch... podla mna je to hlavne v motoroch.. dizlove mazdy nemaju dobru povest... a zrovna dizle su stale v strednej triede este domiantne... k tomu pripocitaj povest ohladom korozii ( niekto sa stale este moze zlaknut ) ... pridaj malo predajcov... drahsi servis... dlhe cakacie doby a je jasne ze passatu v eu sa nemoze predajom vyrovnat aj keby bola zo zlata...
                    • 01 Reagovat !

                      foto romeus

                      romeus 30.11.2017  13:19

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mazda je moje srdcovka

                      je fakt, že cenou patří mezi manažerský auta, kde se z důvodu většího nájezdu preferují diesely, který má Mazda problematický.
                • 00 Reagovat !

                  foto dochtor

                  dochtor 30.11.2017  12:39

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mazda je moje srdcovka

                  Mazda hlavne nie je kráľovná miestneho fleet-u.
                  Zahraničný kapitál si tu tlačí svoje nemecko / francúzske perie, preto je (u nás) Mazda tam, kde je. Nakoniec je to možno aj dobre. Popri svojich kvalitách je tak aj exkluzívna.
                  Čo si tak pamätám, Kofola používala Toyotu - ale ani to už tuším nie je pravda.
            • 00 Reagovat !

              foto -MT-

              _MT_ 30.11.2017  16:43

              « Re: Re: Re: Re: Re: Mazda je moje srdcovka

              Prodeje Avensisu jsou mi celkem záhadou. I i40 je na tom vzhledem k té mizérii překvapivě dobře.
              • 00 Reagovat !

                foto Emel

                Emel 30.11.2017  16:50

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mazda je moje srdcovka

                Ber to tak, že Toyota jako taková má pořád nějaké renomé, přece jen je to jedna z největších automobilek světa, Avensis byl jednu dobu absolutně nejprodávanější auto v nějaké severské zemi (už nevím jestli Dánsko nebo Finsko). V naftě je to asi dvoulitr jako každý jiný (z pohledu běžného uživatele). Benzínová mizérie je věc jiná.

                Nebo... jak jsi myslel tu záhadu - pochopil jsem správně, že prodává víc než si zaslouží? :-)
                • 00 Reagovat !

                  foto -MT-

                  _MT_ 30.11.2017  17:04

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mazda je moje srdcovka

                  No ano. Je starý a není ničím zajímavý. Ani bych ho nenazval hezkým. Chápu, že je to Toyota. Ale ta čísla mi přišla dost vysoká.
                  • 00 Reagovat !

                    foto Emel

                    Emel 30.11.2017  17:12

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mazda je moje srdcovka

                    Subjektivně souhlas, Avensis nemá čím zaujmout krom značky. Zase to ber tak, že Avensis byl ještě před 10 lety přes 100t, podobně jako 407 nebo Vectra, před Lagunou... prostě tam asi je nějaká setrvačnost. Myslím Ji/Ri tu na něj pěl ódy, tak by nám mohl říct víc, akorát už jsem ho tu dlouho neviděl.
                    • 00 Reagovat !

                      foto -MT-

                      _MT_ 30.11.2017  17:22

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mazda je moje srdcovka

                      Jak říkám, chápu, je to Toyota, ohromná automobilka, renomé a tak. Ale to auto je pěkně vyčpělé. Na trhu je slušný výběr. Záhadou asi není správné slovo (i když mohu jen spekulovat, proč si ho někdo koupí), ale rozhodně to překvapilo. Je možné, že je to solidní nabídka pro někoho, kdo nepotřebuje nejnovější hračky. Nevím, jaké na ně dávají nabídky.
                      • 00 Reagovat !

                        foto Emel

                        Emel 30.11.2017  17:25

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mazda je moje srdcovka

                        Jj, souhlas, ani by mě nenapadlo jít se zeptat... :yes:
                        • 00 Reagovat !

                          foto Nonsens

                          Nonsens 01.12.2017  10:57

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mazda je moje srdcovka

                          kamoš sa teraz obšmietal aj okolo avensisa, je to typ, ktorý nebrouzuje po serveroch, nesleduje autostránky, ale raz za 3 - 5 rokov, pokuká čo je na šourumoch a keď zabrúsi do toyoty a je tam avensis, tak ho zvažuje a nerieši, či je nový alebo výbehový, ani to poriadne nevie, len posúdi, či je to dobrá značka, či sa mu páči, či má dobrú cenu. Na tomto serveri má každý prehľad, ale väčšina ľudí nemá. A podstatná vec, hovoril, že ich mali na sklade dosť, takže žiadne polročné čakačky, to je silný argument.
                      • 00 Reagovat !

                        foto Hammunasakra

                        Hammunasakra 30.11.2017  17:26

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mazda je moje srdcovka

                        Já to skoro nechápu = nová Camry [odkaz] je zajímavá a asi právem mezi [odkaz] Avensis je prostě dojíždějící model = M6 zřejmě nesahající ani.. přesto se prodává v Evropě líp

                        Evropský komerční vlastně neúspěch Mazdy = prostě nechápu nerozumim
          • 20 Reagovat !

            foto Ozzman

            Ozzman 30.11.2017  12:52

            « Re: Re: Re: Re: Mazda je moje srdcovka

            Nemůže soupeřit se svatou čtveřicí, protože je Japonská. Jak jsem psal výše, taková auta se kupují nejvíce do fleetu, soukromníků je zanedbatelně, a tam se řídí trochu jinými pravidly, i kdyby Mazda byla ve všem nejlepší a daleko před konkurencí.
      • 01 Reagovat !

        foto J-W

        J@W 30.11.2017  11:57

        « Re: Mazda je moje srdcovka

        Ač fanda Mazdy, musí se přiznat, že je to již druhý radikálnější fc. Pokud ji srovnáme s prvními kusy z roku 2013, sice dobrý základ, ale interiér měl hodně špatné plasty a i design, trošku do auta foukalo a podobně, tak je to kvalitou a celkovou prémiovostí někde jinde. Škoda toho zpoždění.
      • 00 Reagovat !

        foto H-K-svwet

        H/K_svwet 30.11.2017  12:07

        « Re: Re: Mazda je moje srdcovka

        inak neviem co tam v tej tabulke robi levorg s razvorom astry .... ktory mimochodom sa prepadol takmer az o polovicu... sila... ale ono celkovo stredna trieda pada.. klesa aj 508 aj avensis... nielen mazda... ludia uz kupuju miesto tychto vozov proste SUVecka a crossy .. megasedany a megakombiky uz dnes netiahnu..a podla mna padnu este hlbsie.. lebo novych crossov a SUV nam stale pribuda
      • 20 Reagovat !

        foto Ghostyx

        Ghostyx 30.11.2017  12:13

        « Re: Re: Mazda je moje srdcovka

        Stávající 6, byť podvozkově a v benzínovém vrcholu 2.5 byla skvělá, tak měla z mého pohledu ještě o chloupek horší výbavu než konkurence v dané konfiguraci. Já osobně jsem třeba postrádal možnost mít (jako v CX-9) prémiové čalounění stropu v černé barvě, full ledková zadní světla včetně malých ledkových couvaček na obou stranách (opět má to CX-9 i nová CX-5) a né na jedné, jak je to u 6 doposud a taktéž třeba jiný design (prémiovější) vnitřního zpětného zrcátka, kdy stávající verze má ho s jakýmsi (pro mě nepochopitelným) viditelným přívodním kabelem ze stropu do zrcátka, který už prakticky nikdo z asijských výrobců kromě Nissanu (a možná i Hondy u některých verzí) tam nemá. U evropských výrobců jak by smet, ale tušil jsem, že změny někdy přijdou, jelikož se v Mazdě poslední dobou učí a přizpůsobují dost rychle, ale netušil jsem, že mně až takto a do detailu vyslechnou a vyjdou mi prakticky ve všem, co jsem doposud kritizoval a postrádal vstříc >:D , jelikož vše co jsem výše zmínil je už zdá se minulostí v této nové Mazdě 6 a dá se tušit, že podobné úpravy brzy nastanou i v jiných modelech... :yes:
        • 10 Reagovat !

          foto PepaJ

          PepaJ 30.11.2017  16:17

          « Re: Re: Re: Mazda je moje srdcovka

          Jedine co Mazda musi dotahnout, aby opravdu byla na spici a tim padem bez slabiny..je infotainment, kde proste musi asap implantovat Apple play Android auto..nebo jak se ty dva systemy jmenuji. V pred fc verzich jak u M6, tak u M3 to bylo problemove.,vcetne bluetooth prehravani. Ve verzi po prvnim fc to opravili, ale porad si mazda infot... s temito systemy nedorozumi. Dalsi drobnosti, kterou bych tam osobne doplnil, je jeste bedratove nabijeni. Ale z toho co zatim vim, oboje bohuzel bude az v nove M3, ktere nabiha od 2019. Pak je uz jen par vymozenosti jako adapt tempomat do vice vybavovych verzi,stejne jako to AWD. Posledni drobnosti je automaticke otevirani/zavirani patych dveri..a to je za me zcela vse.
          • 00 Reagovat !

            foto Emel

            Emel 30.11.2017  16:39

            « Re: Re: Re: Re: Mazda je moje srdcovka

            Takových blbinek se jistě najde víc, namátkou: digitální budíky, elektrické víko kufru, WiFi Hotspot, třízónová klimatizace, adaptivní tlumiče, automatická nivelizace dle zatížení, laminovaná skla, automatické parkování, 360° kamera, vyhřívané sklo... já osobně v tom žádné must-have nevidím, snad ty adaptivní tlumiče jsou už pomalu třídní standard.

            Co je horší je nekonfigurovatelnost... 2.5 jen v kůži a s automatem, čtyřkolka jen v naftě a kombíku apod.
      • 00 Reagovat !

        foto Ozzman

        Ozzman 30.11.2017  12:48

        « Re: Re: Mazda je moje srdcovka

        Taky nechápu, že se do tabulky vešel třeba Avensis >:D To auto je příšerné >:D
        • 00 Reagovat !

          foto Hammunasakra

          Hammunasakra 30.11.2017  17:16

          « Re: Re: Mazda je moje srdcovka

          Já spíš nechápu celou Evropu [odkaz] ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto Emel

            Emel 30.11.2017  17:24

            « Re: Re: Re: Mazda je moje srdcovka

            No... tady je mi líto Amíků. O titul auto roku si to rozdá Kia, Toyota a Honda, o SUV Alfa, Volvo a Honda? Domácí produkce jen v kategorii Truck?

            Pro mě jediné zajímavé auto Stinger, možná dejme tomu Accord a Stelvio.
            • 00 Reagovat !

              foto Hammunasakra

              Hammunasakra 30.11.2017  17:30

              « Re: Re: Re: Re: Mazda je moje srdcovka

              Mě je líto spíš nás evropanů = že ty auta nejsou domácí neni tak důležitý. U nich nevítězej Pažouty 3008, Nissany Micra, Citroeny C3, Opely Astra atd. = to je jen pár který v posledních letech zabodovaly.

              Kia Stinger je Kia = ale jednoznačně nad těma co uspěly tady. Honda Accord, SUV Alfa atd. = vůbec to neni špatný
              • 00 Reagovat !

                foto Emel

                Emel 30.11.2017  17:40

                « Re: Re: Re: Re: Re: Mazda je moje srdcovka

                Jak to že to není důležitý? Amerika, kolébka automobilismu, a dneska tam nejvíc aut vyrábí japonské značky?

                Letošní finalisté v Evropě - Stelvio, XC40 a Stingera máme společného. V Evropě je navíc A8, 5er, Aircross a Ibiza... já se ošizeně necítím.

                Jestli mají vyhrávat spíš menší auta pro lid nebo větší, technicky sofistikovanější... to je spíš filosofická diskuse. Koupit si můžeš to i to.
                • 00 Reagovat !

                  foto Hammunasakra

                  Hammunasakra 30.11.2017  18:00

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mazda je moje srdcovka

                  V Evropě neni žádná A8 a 5er = Evropský auto roku je Pažout 3008. Druhá Giulia to trochu vylepšuje a průšvih neni ani 3tí MB-E. 4válcový Volvo S90 mě nebere, C3 a Micra = nojo Evropa no :-|

                  Jo a eště C-HR = no jezdí se v tom příjemně, ale Stelvio bude dost jinde ;-)
                  • 10 Reagovat !

                    foto Emel

                    Emel 30.11.2017  19:10

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mazda je moje srdcovka

                    Bavíme se o aktuálních finalistech, což je i to, co bylo v tom tvém US odkazu. A finalisté jsou A8, 5er, Aircross, Ibiza, Stelvio, XC40, Stinger.
      • 00 Reagovat !

        foto romeus

        romeus 30.11.2017  13:16

        « Re: Re: Mazda je moje srdcovka

        Ty žebříčky prodeje taky nechápu. A nejvíc mne překvapily ty poměrně vysoký prodeje Talismanu, kterej u nás na silnicích není vidět.
        • 00 Reagovat !

          foto Emel

          Emel 30.11.2017  13:43

          « Re: Re: Re: Mazda je moje srdcovka

          Myslím, že Talisman táhne Francie, kde je v tuhle chvíli Talisman nejreprezentativnější domácí auto.
          • 00 Reagovat !

            foto Ozzman

            Ozzman 30.11.2017  13:58

            « Re: Re: Re: Re: Mazda je moje srdcovka

            Talisman jezdí i u nás a hojněji jsem ho vídám v Polsku :-)
            • 00 Reagovat !

              foto Emel

              Emel 30.11.2017  14:02

              « Re: Re: Re: Re: Re: Mazda je moje srdcovka

              U nás sice jezdí, ale je nejen za svatou čtveřicí, ale i třeba za tou Mazdou, i40, Avensisem...
              • 00 Reagovat !

                foto Ozzman

                Ozzman 30.11.2017  14:05

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mazda je moje srdcovka

                To nepopírám, jen že není pravda, že v ČR není vidět :-)
                • 00 Reagovat !

                  foto Emel

                  Emel 30.11.2017  14:06

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mazda je moje srdcovka

                  Všechno je relativní, já jich tedy taky moc nevídám. Ono je to podle mě i tím, že kombík je na trhu zatím relativně krátce.
    • 10 Reagovat !

      foto -Teddy-

      _Teddy_ 30.11.2017  12:52

      « Re: Mazda je moje srdcovka

      Exterier bol skvely uz pred FL, a teraz vyrazne vylepsili aj interier. Je to parada! Nemozem si pomoct, ale ked otvorim katalog Skody, tak interier Superbu aj vo vybave L&K stale vyzera vedla Mazdy6 ako chudobny pribuzny. Same tvrde plasty kam clovek pozrie...
  • 40 Reagovat !

    foto PepaJ

    PepaJ 30.11.2017  11:59

    Interier

    Jinak se mi velmi libi jak uklidili a dotahly ten interier. Navic opet zvysili kvaltitu materialu, coz je super..uz jsou za me na hranici premie..za dvoutretinovou cenu..idealni volba ve vsech smerech. Jsem zveddavy, jak se poprali s Combi, zatim jsem zadne foto nenasel.
    • 20 Reagovat !

      foto Warrual

      Warrual 30.11.2017  12:27

      « Re: Interier

      Čumím jak puk na ten až německý, horizontálně dělený interiér/palubku. Líbí se mi!
  • 90 Reagovat !

    foto Barrichello

    Barrichello 30.11.2017  12:00

    Moc pěkný auto

    to se japoncům povedlo, jasný :yes: :yes: :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 30.11.2017  12:11

      « Re: Moc pěkný auto

      skoda ze novy accord v eu uz nemame... mala by to mazda kusok tazsie :-)
      • 03 Reagovat !

        foto webpaja

        webpaja 30.11.2017  12:50

        « Re: Re: Moc pěkný auto

        Viděl jsi nový Accord? Neskutečná obluda, designér Hondy asi nedostává plat, tak patlá a patlá.
        • 20 Reagovat !

          foto H-K-svwet

          H/K_svwet 30.11.2017  12:54

          « Re: Re: Re: Moc pěkný auto

          ved vyzera vcelku ok [odkaz] popravde sa mi paci este viac ako 6tka

          tu obludu si nemylis s novym mensim civicom? lebo ten je fakt kusok extravagantny .. vacsi accord je uz ale vcelku slusak v obleku nie?
          • 00 Reagovat !

            foto webpaja

            webpaja 30.11.2017  13:13

            « Re: Re: Re: Re: Moc pěkný auto

            To jsi trochu zaspal...tady je nový model: [odkaz]
            • 00 Reagovat !

              foto Nonsens

              Nonsens 30.11.2017  13:25

              « Re: Re: Re: Re: Moc pěkný auto

              ale to je podpásovka, lebo na tej fotke mu odpadol kus plechu pod maskou >:D
            • 00 Reagovat !

              foto Ozzman

              Ozzman 30.11.2017  13:38

              « Re: Re: Re: Re: Re: Moc pěkný auto

              Pořád bys ho nevyměnil, třeba za tohle [odkaz] ? >:D
              • 00 Reagovat !

                foto webpaja

                webpaja 30.11.2017  13:57

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Moc pěkný auto

                Hondě se Accord tak roztekl, že už čekám, kdy se to stane i s logem ;-)

                Technicky samo ne >:D
            • 00 Reagovat !

              foto -MT-

              _MT_ 30.11.2017  16:56

              « Re: Re: Re: Re: Re: Moc pěkný auto

              Americký Accord ale není evropský Accord. To, čemu se v EU říkalo Accord, se v USA prodávalo jako Acura, už nevím která. V Japonsku tomu bylo myslím jako v EU. Pro USA byl jiný, podobně jako Passat je pro USA jiný. V minulé generaci to měla Mazda také tak - pro USA měli větší, ale horší šestku (až na ten šestiválec).
              • 00 Reagovat !

                foto webpaja

                webpaja 01.12.2017  06:37

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Moc pěkný auto

                Ale evropský Accord už není, proto jsem postnul poslední, obludnou generaci ;-)
                • 00 Reagovat !

                  foto -MT-

                  _MT_ 01.12.2017  10:57

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Moc pěkný auto

                  Pointa je, že americký Accord je jiné auto. Bylo to jiné auto i dříve. My jsme měli japonský Accord. Mají sice stejná jména, ale jsou to rozdílné modely a nemá smysl míchat jejich generace. Když už, nástupce našeho Accordu je tohle: [odkaz]
  • 00 Reagovat !

    foto autogurman

    autogurman 30.11.2017  12:08

    tato

    mazda 6 ma obrovsky potencial ale doteraz som nepochopil par detailov, napr. preco nema automaticke zatvaranie kufra. toto je dost fail ked to uz dnes ponukaju takmer vsetci. nemam aktualne info ci sa to zmenilo. alebo preco ma len 6 stupnovu aut. prevodovku, preco vo vyssej vybave ponuka len kozene sedacky a nie napr. alcantaru ;-\
    • 10 Reagovat !

      foto Ghostyx

      Ghostyx 30.11.2017  12:25

      « Re: tato

      To automatické zavírání kufru jak píšeš má již nová CX-5, takže se dá vytušit, že kromě dalších věcí jej bude mít ve vrcholové výbavě i tato inovovaná 6... ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto nathan

      nathan 30.11.2017  14:12

      « Re: tato

      6 st automat je akorát. Když to má vice kvaltů, je to mnohdy kontraproduktivní.
    • 10 Reagovat !

      foto Enthusiastic-driver

      Enthusiastic.driver 30.11.2017  14:37

      « Re: tato

      Automatický kufr by měl přijít. Ty u převodovky koukáš na papírové čísílka nebo reálný projev? Ten Aisin je velmi dobrá skříň, koukat na ni skrz prsty , protože má "jen 6" stupňu je postavené na hlavu. Kůže / alcantara a jiné detailnější volby výbavy jsou a nejspíš vždy budou obětí logistiky a paketových výbav u asijských vozů.
      • 00 Reagovat !

        foto -MT-

        _MT_ 30.11.2017  17:07

        « Re: Re: tato

        Dříve to u Mazdy řešila výbava GTA. Tam jsi měl kombinaci kůže a látky, pokud si dobře vzpomínám. Byla to ta sportovněji zaměřená (prakticky vrcholná) výbava. Dnes nic takového Mazda nemá a je to škoda.

        Jinak ta dnes používaná převodovka by měla být vlastní konstrukce Mazdy, ne? Vím, že Aisin používala dříve.
        • 10 Reagovat !

          foto Shr3k

          Shr3k 30.11.2017  18:15

          « Re: Re: tato

          Předtím to byly JATCO a ano, Skyactiv-Drive (EW6A, FW6A, GW6A) je jim hodně podobný, ale je to vlastní konstrukce i výroba.
  • 20 Reagovat !

    foto Hittman

    Hittman 30.11.2017  12:15

    Kvituji

    to ovládací kolečko infotainmentu a lá audi či BMW, lepší než jezdit prstem po displayi.
    • 00 Reagovat !

      foto -Karel-

      _Karel_ 30.11.2017  18:32

      « Re: Kvituji

      Musím říct, že tohle ovládání v Mazdě 3 považuju za lepší, než u aktuální (před fl) A6, kde musím za jízdy na všechno čumět na čudlíky dolů k řadičce.
  • 30 Reagovat !

    foto Nonsens

    Nonsens 30.11.2017  12:19

    velice velice silná pochvala

    tak toto vyšlo dokonale vonku aj vnútri. Je to o to lepší výkon, že často sa fejsy končia štýlom viac svetiel, viac chrómu, viac gýč, ale mazda to zjednodušila a vyčistila. Kokso, krásne auto.
    • 00 Reagovat !

      foto -Karel-

      _Karel_ 30.11.2017  18:33

      « Re: velice velice silná pochvala

      Souhlas, ale o trochu víc toho chromu vepředu přece jen přidali. ;-\
      • 00 Reagovat !

        foto Nonsens

        Nonsens 01.12.2017  11:07

        « Re: Re: velice velice silná pochvala

        pridali, ale decentne s citom, nie je to prilepené jak po tuzingu.
  • 40 Reagovat !

    foto Seabow

    Seabow 30.11.2017  12:22

    Mazda 6

    Pred par dnami som sa vozil na teraz uz predfl. 2.5 G a je to genialne auto.

    Plusy:
    Podvozok: tak akurat tuhy, nevytrasie dusu ani neni prehnane makky a auto sa velmi nenaklana, jasne ze Passat a Suberb s DCC alebo Insignia s Flexride budu pohodlnejsie (na rezimy Comfort, Tour)
    Interier: Velmi pekne spracovany, bol to Revulution TOP a vypracovanie, materialy a design si nezada s niektorymi premiovkami...palubka aj vyplne dveri potiahnute hnedou kozou. Vzadu dost miesta, meriam viac ako 2m, nie je to Superb ale postacuje to uplne
    Motor: Tociva atmosfera s celkom peknym zvukom, tahalo to dost dobre, ok nie je to turbo takze ziadny kopanec ale na obcasne dynamicke jazdenie je to v pohode. Prirovnal by som to dynamicky k mojej byvalej Octavii II 1.8 TSI DSG aj ked samozrejme turbo ma uplne iny prejav a tahalo od 1500ot. Spotreba za vyse 35 km bola 7,5 l s asi 6X kickdownom a jazdou aj po meste
    Prevodovka: 6 stup. HDM radil hladko aj celkom rychlo, nieje to dvojspojka co sa rychlosti tyka ale nemam co vytknut mozno 1 stupen naviac na dialnicu

    Minusy: Motor mal na volnobeh dost citelne vibracie a to aj vzadu som to citil, po chvili to ustalo, mozno blbost ale nepacilo sa mi to
    Cena a vybavy: 2.5 G len v najvyssej vybave a v Mazde je zlava takmer skarede slovo
    Pre niekoho mozno ze sa neda s manualom
    Kombik ma mensi razvor ako sedan WTF?
    HEAD UP display na sklicku v tejto cenovej kategorii nema co hladat....da sa to aj inak vid nova Insignia

    2.5 T vyzera zaujimavo ale Mazda by ho pravdepodobne v EU opat zabila vysokou cenou s nulovou moznostou individualizacie a to odpajanie valcov sa mi tiez moc nezda. Na spestrenie trhu preco nie, len ci sa im to oplati (homologizacie EU, emisie atd),
    • 10 Reagovat !

      foto -MT-

      _MT_ 30.11.2017  17:14

      « Re: Mazda 6

      Pokud jde o sedan vs. kombi: Mazda si v téhle generaci nemohla dovolit udělat zvlášť větší sedan pro USA a menší (ať už sedan, nebo liftback) pro EU a Japonsko. Udělali kompromis a sedan má rozměry spíš dle zvyklostí v USA, protože je to pro ně důležitý trh. Kombi je tam však celkem irelevantní, takže ho rozměrově udělali blíž našim zvyklostem.
      • 00 Reagovat !

        foto Tycoon

        Tycoon 30.11.2017  19:20

        « Re: Re: Mazda 6

        Tak, tak. Můžeme být rádi, že kombíka vůbec udělali. Třeba v 90. letech udělali "kulatou" 626 bez verze kombi a kdo chtěl kombíka, dostal starou "hranatou" 626ku.
  • 00 Reagovat !

    foto Mixo

    Mixo 30.11.2017  12:59

    Automaticke zamykani

    Zajimalo by me, zda uz Mazda poresila automaticke zamykani po rozjezdu a odemknuti vozu zevnitr jedinym tlacitkem. To mi prijde uz jako naprosty standard, ale Mazdy v EU se tomu nejak brani, coz uplne nechapu.

    Na palubce tlacitko pro odemykani porad nevidim, ale to zamykani uz snad dodelali.
    • 00 Reagovat !

      foto Skyactive

      Skyactive 30.11.2017  13:53

      « Re: Automaticke zamykani

      Odomykanie / zamykanie celeho auta na jedno tlacitko ma uz moja M6 z 2014 -- cudlik na vodicovych dverach odomyka / zamyka vsetky dvere. Automaticke zamykanie pri rozjazde pridali od MY 2015.
      • 00 Reagovat !

        foto Mixo

        Mixo 30.11.2017  14:05

        « Re: Re: Automaticke zamykani

        S tim zamykanim je to zajimave, diky za info. Ohledne otevirani u dveri - to je trochu nesikovne pokud chce zamykat/otevirat dvere spolujezdec. Ten cudlik u jeho dverich nema?

        Typicka situace - jde vecer z auta neco zaridit a manzelka v nem zustane a chce si zamknout auto proti pripadnym mene prizpusobivym vnejsim vlivum.
        • 00 Reagovat !

          foto nathan

          nathan 30.11.2017  14:17

          « Re: Re: Re: Automaticke zamykani

          Tak se prostě natáhne a zamkne na řidičových dveřích. Když ovšem nemá 160 kg a visící prsa ji nedovolí přehup přes středový tunel >:D
        • 00 Reagovat !

          foto Skyactive

          Skyactive 30.11.2017  14:24

          « Re: Re: Re: Automaticke zamykani

          Cudlik u spolazdca je, ale ten ovlada iba jeho dvere.
          Mazda ma na stranke vsetky manualy, tam sa da pozriet ako to funguje: [odkaz]
          (strany 3-17 az 3-19).

          A vyzera ze po FL sa to velmi nezmenilo: [odkaz] (gombiky vlavo na dverach)
          • 00 Reagovat !

            foto Mixo

            Mixo 30.11.2017  15:32

            « Re: Re: Re: Re: Automaticke zamykani

            Tak jo, ale stejně škoda. Tlaćítko dveří uprostřed na palubce jak to má BMW, francouzi a mnoho dalších mi přijde nejlepší.
            • 00 Reagovat !

              foto Emel

              Emel 30.11.2017  16:01

              « Re: Re: Re: Re: Re: Automaticke zamykani

              Hmmm... na autě jsou i důležitější věci ;-)
              • 10 Reagovat !

                foto Mixo

                Mixo 30.11.2017  18:04

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Automaticke zamykani

                Jsou, ale toto je naprostý standard už i 15 let staré Laguně na vrakovišti. Auto prostě po rozjezdu musí být zamknuté. Bohužel žijeme ve světě, kdy je riziko zastavit na červenou s odemklým autem a notebookem na zadních sedačkách. Osobně prožito ve Francii pár let zpátky.
                • 10 Reagovat !

                  foto Shr3k

                  Shr3k 30.11.2017  18:06

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Automaticke zamykani

                  M6 od 2013 automatické zamykání má, kde není aktivní, lze aktivovat. Pro automat je 5 možných voleb [odkaz] pro manuál 3.
        • 00 Reagovat !

          foto PepaJ

          PepaJ 30.11.2017  16:26

          « Re: Re: Re: Automaticke zamykani

          Tak ten lock out maji kazde dvere samostatne, ale jen ridicuv ovlada vsechny ctyri dvere. Nasteveni aut zamykani po rozjezdu ..mazda nedisponuje
      • 00 Reagovat !

        foto nathan

        nathan 30.11.2017  14:20

        « Re: Re: Automaticke zamykani

        Odemykání/zamykání jedním čudlíkem na řidičových dveřích má už moje Mazda Xedos 9 r.v. 2001.
        • 00 Reagovat !

          foto Mixo

          Mixo 30.11.2017  15:30

          « Re: Re: Automaticke zamykani

          To měla i moje stará Mazda 3. Jde o automatické zamykání, které Mazda dlouho ignorovala. Holt bezpečnost v Japonsku a v Evropě se asi celkem liší.
      • 10 Reagovat !

        foto Shr3k

        Shr3k 30.11.2017  18:00

        « Re: Re: Automaticke zamykani

        Zamykání po rozjezdu umím nakódovat i pro starší M6 než 2015.
  • 11 Reagovat !

    foto kosmonaut

    kosmonaut 30.11.2017  14:23

    Dělo

    Nádherné auto, pořád. Výbavy zas tak moc neřeším, subjektivně jde o nejlepší volbu v předokolkové střední. I takhle v letech. Motory jsou fajn, ale tady jde především o sladění řidiče s jízdou. Tam kde si konkurence pomáhá el.nastavením podvozku, tahle šestka tak nějak přirozeně ohromí samozřejmostí jak bezproblémově se umí přizpůsobit stylu jízdy. Umí jak akčně, tak plavně. Kombinace řidič- řízení- tlumení- jistota, tohle nemá ve střední předokolkové konkurenci :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto nathan

      nathan 30.11.2017  18:02

      « Re: Dělo

      MOhu to jen potvrdit. Mazda tomu říká Jinba Ittai. Kůň a jezdec. Dokonalá harmonie vozu a řidiče. Je mi 56 let a jezdil jsem už s mnoha vozy. Od snad všech škodovek, VW, Mercedes, Audi, Fiat, Suzuki, Ford. V ničem jsem neměl ten pocit jak v Mazdě kde to auto prostě cítím tak jakoby bylo mou součástí. Nevím čím to je a nedá se to ani dobře popsat ale je to prostě tak.
      • 10 Reagovat !

        foto Shr3k

        Shr3k 30.11.2017  18:07

        « Re: Re: Dělo

        Osobně mám už 4 novou mazdu za 14 let a dle mého názory jsou tyhle vzletné názvy a filozofie jen leštěné prdy. :-)
        • 00 Reagovat !

          foto parafin

          parafin 01.12.2017  14:09

          « Re: Re: Re: Dělo

          Pre bežného užívateľa, ktorý používa auta na presun z A do B možno áno.
          Pre šoféra, ktorý aj naozaj vie šoférovať a cítiť správanie auta, je to úplne o niečom inom. Ako často si išiel autom v šmyku, ktorý si dokázal cítiť a korigovať?
          Videl som video, kde bývalý pretekár dokázal na mazde 3 vo vysokej rýchlosti na širokej ceste urobiť otočku o 360° a pokračovať ďalej rovno. Potom hovoril, že to dokázal urobiť preto, lebo perfektne cítil správanie auta. Na inej mainstreamovej seriovke by si také niečo nedovolil, lebo by skončil niekde v pangejte.
          • 00 Reagovat !

            foto Emel

            Emel 01.12.2017  14:23

            « Re: Re: Re: Re: Dělo

            Hm... a tohle znáš?
            [odkaz]

            Tím chci říct... Mazda je v tomhle určitě dobrá, ale zase je nesmysl tvrdit, že by byla někde jinde než ostatní. Pokud je bývalý pretekár profík, tak by to střihnul v jakémkoli autě.

            Udělal jsem s Mazdou na úzké cestě otočku o 720° v relativně vysoké rychlosti (cca. 120)... ale moc se tím nechlubím, naopak to považuju za jedno z řidičských selhání :*)
  • 00 Reagovat !

    foto PepaJ

    PepaJ 30.11.2017  16:43

    Jak vypada interier video

    ..vice od 3:17 v tomto videu ze vcerejsi premiery v LA

    [odkaz]

    Ventilovane sedacky v top verzi..hura
  • 00 Reagovat !

    foto Speed

    Speed 30.11.2017  17:40

    2,5T

    2,5T by se náramně hodilo do nové CX-5.
  • 02 Reagovat !

    foto kacko

    kacko 01.12.2017  08:57

    Mazdu už nikdy více a měl jsem jich 7 :-(

    • 10 Reagovat !

      foto Emel

      Emel 01.12.2017  09:00

      « Re: Mazdu už nikdy více a měl jsem jich 7 :-(

      A nebyla to nafta? O problému se SkyD se všeobecně ví, bylo k tomu několik článků (mimo jiné od Vaculíka)... dodnes si nejsem jistý, že je to vyřešeno. Ale jak už zaznělo někde výš... když Mazdu, tak benzín.
      • 10 Reagovat !

        foto Shr3k

        Shr3k 01.12.2017  10:26

        « Re: Re: Mazdu už nikdy více a měl jsem jich 7 :-(

        Nekrmte trolly. ;-) Zde vysvětlení jejich chování: [odkaz]
  • 00 Reagovat !

    foto Wolf

    Wolf 09.01.  09:05

    Pekne

    Neni o nic mensi napaditosti, kdyz nekdo dokaze vkusne cizelovat myslenku, tedy ne az tak rozvijet, ale uchovavat nadcasoveho ducha myslenky, pokud to predstavuje facelifty mazdy z poslednich let:) Aspon ja mam pocit, ze prijit s necim novym, je mozna nekdy lehci nez umet navazat na na opravdu dobry zaklad. A jak se rika, ze pokud dojde ohledne designu na revoluci, je na miste aspon po jednu nebo dve obnovy, zachovat shovivavost pokud by slo jen o evoluci, tak u mazdy mi tohle pojmenovani nesedi. Neni to v jejim pripade jen esteticka etapa, kdy jakoby, ac pri mainsteamovejsim vzhledovem pojeti, predstavovala svym uspechem symbol „dress code“ typu porsche. Neni to jedinecnost, definujici znacku, zakladni znak. Ale je to tak vkusnej vzhled, kterej je tak vkusne pusouvan nebo inovovan, ze pri nem muze mazda jeste nejaky ten patek zustat, aniz by budila opravneny dojem absence kreativnosti. Libi se mi. Vzdyt se jen staci podivat „na onu prvni generaci stale nastavajici jak vypada ted“ a nemuze byt pochyb, ze neni jen nahodou, ze se povedla, kdyz s jejim vzhledem umi nadale pracovat, kdy jestli spatruji opatrnost, tak z vedomi, ze se neco povedlo a byla by „to skoda, zahodit to“, kdy v tomhle pripade se tak nastesti nedeje, zdravim Superb:)
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Masová sebevražda sekty Chrám lidu: 918 lidí vypilo limonádu s kyanidem a ulehlo ke smrti

Masová sebevražda sekty Chrám lidu: 918 lidí vypilo…

Snad nejděsivější událost spojená s existencí nebezpečných sekt se odehrála už před 40 lety. Sektář Jim Jones…

Nubia X je hit. První várka „celodisplejového“ smartphonu se vyprodala za minutu

Nubia X je hit. První várka „celodisplejového“…

Nubia X je další z novodobých smartphonů, které se snaží od konkurence odlišit atypickou konstrukcí. V případě…

 

iSport.cz

Skvělý úspěch Šonky! Český akrobatický pilot se stal poprvé mistrem světa

Skvělý úspěch Šonky! Český akrobatický pilot se stal…

Akrobatický pilot Martin Šonka vyhrál poprvé sérii Red Bull Air Race. Celkové vítězství si čtyřicetiletý rodák z…

Šilhavého asistent otevřeně o svém handicapu. Proč odmítl klub z ligy?

Šilhavého asistent otevřeně o svém handicapu. Proč…

O svém handicapu se nezdráhá mluvit, svou celoživotní překážku v podobě chybějící části předloktí umí i humorem…

 

Reflex.cz

Jste pro zvýšení televizních a rozhlasových poplatků? Já tedy určitě NE!

Jste pro zvýšení televizních a rozhlasových…

Veřejnoprávní Česká televize i rozhlas chtějí navýšit koncesionářské poplatky. Nic nového pod sluncem, asi…

Světově proslulý jazzový chameleón Emil Viklický vyráží na narozeninové turné

Světově proslulý jazzový chameleón Emil Viklický…

Emil Viklický je hudební pojem, který by jistě vystačil na samostatnou knihu. Moravský rodák z Olomouce, kde…