Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nová Mazda 6: První fotografie a oznámení premiéry v Moskvě

Oproti Takeri bude mít nová generace Mazdy 6 jen lehce pozměněnou příď.
Zpět na článek
24. 7. 2012 21:36
24. 7. 2012 22:01
24. 7. 2012 22:12
24. 7. 2012 22:16
24. 7. 2012 22:54
24. 7. 2012 22:28
24. 7. 2012 22:42
24. 7. 2012 22:52
24. 7. 2012 22:55
24. 7. 2012 23:05
24. 7. 2012 22:57
24. 7. 2012 22:59
24. 7. 2012 23:06
24. 7. 2012 23:06
24. 7. 2012 23:09
24. 7. 2012 22:54
24. 7. 2012 22:57
24. 7. 2012 23:13
24. 7. 2012 23:44
25. 7. 2012 07:59
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
25. 7. 2012 10:49
25. 7. 2012 12:53
24. 7. 2012 23:17
24. 7. 2012 22:25
24. 7. 2012 22:46
24. 7. 2012 22:51
24. 7. 2012 22:51
24. 7. 2012 23:04
25. 7. 2012 01:49
25. 7. 2012 09:41
25. 7. 2012 09:51
25. 7. 2012 14:41
25. 7. 2012 12:55
25. 7. 2012 13:47
25. 7. 2012 20:08
25. 7. 2012 22:40
26. 7. 2012 10:19
26. 7. 2012 15:35
26. 7. 2012 22:19
24. 7. 2012 22:51
24. 7. 2012 23:27
24. 7. 2012 23:56
25. 7. 2012 00:39
25. 7. 2012 00:47
25. 7. 2012 00:55
25. 7. 2012 01:15
25. 7. 2012 15:08
25. 7. 2012 09:06
25. 7. 2012 13:00
24. 7. 2012 23:06
24. 7. 2012 23:07
24. 7. 2012 23:26
24. 7. 2012 23:30
24. 7. 2012 23:58
25. 7. 2012 00:32
25. 7. 2012 00:49
24. 7. 2012 22:51
24. 7. 2012 22:59
25. 7. 2012 08:02
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
25. 7. 2012 10:16
25. 7. 2012 10:40
25. 7. 2012 11:17
24. 7. 2012 23:17
25. 7. 2012 06:42
25. 7. 2012 08:00
25. 7. 2012 13:36
25. 7. 2012 08:00
25. 7. 2012 13:39
25. 7. 2012 15:54
25. 7. 2012 18:47
25. 7. 2012 08:04
25. 7. 2012 09:03
25. 7. 2012 13:40
25. 7. 2012 09:14
25. 7. 2012 10:31
25. 7. 2012 13:41
25. 7. 2012 14:55
25. 7. 2012 15:03
25. 7. 2012 10:02
25. 7. 2012 11:36
25. 7. 2012 14:52
25. 7. 2012 22:33
25. 7. 2012 13:43
25. 7. 2012 01:05
25. 7. 2012 08:01
25. 7. 2012 09:14
25. 7. 2012 09:10
25. 7. 2012 10:20
25. 7. 2012 02:37
25. 7. 2012 08:12
25. 7. 2012 10:25
25. 7. 2012 09:10
25. 7. 2012 10:59
25. 7. 2012 12:34
25. 7. 2012 13:17
25. 7. 2012 13:35
25. 7. 2012 14:39
25. 7. 2012 14:52
25. 7. 2012 15:39
25. 7. 2012 18:16
26. 7. 2012 10:36
Avatar - Aladeen
24. 7. 2012 21:36
:O
To musí uznať každý že je to nádhera ! >:D
Rozbalit vlákno
22
24. 7. 2012 22:12
Re: :O
A to i pod kapotou... myslím, že ten dvoulitr bude špička
24. 7. 2012 22:16
Re: :O
naprostá bomba.... :yes:
24. 7. 2012 22:52
Re: :O
No ještě žes tam dal toho ironického smajlíka...
Avatar - Aladeen
24. 7. 2012 22:55
Re: :O
Ale ironicky to myslené nebolo ;-)
24. 7. 2012 23:05
Re: :O
Nelži si do kapsy... ;-)
Avatar - skejpa
24. 7. 2012 22:57
Re: :O
Prisel si sem provokovat ? :-) Mas strach, ze sestka utre tveho apostola ? :-) Neboj, v nasich luzich a hajich to nehrozi. Ale snad jich tu bude dost aby mi zprijemnovaly dny.
Avatar - Ronault.
24. 7. 2012 22:59
Re: :O
Tobě je zpříjemňovat budou, ale GTImu ne.... podvědomě po šestce bude toužit, takže o to více bude v diskuzích ventilovat to sebezapírání >:-[]
24. 7. 2012 23:06
Re: :O
Myslím, že tu provokuje leda ta příď v dokonalé křeči.
Avatar - PeterLuk
24. 7. 2012 23:09
Re: :O
Náhodou nová CX5-ka je super auto a údajne je plnohodnotným konkurentom pre "Tigoša".
Avatar - skejpa
24. 7. 2012 22:54
Re: :O
Neni pochyb. Snad to necim nezkazej. Drzim jim pesti! Zatim maji zadelano na pekny uspech :-) CX5ku nestihaj vyrabet a ted prijde tohle :-)
Avatar - Aladeen
24. 7. 2012 22:57
Re: :O
Konečne ľudia uvidia niečo úpne iné ako ponúka VW-Group
24. 7. 2012 23:13
Re: :O
jáko milovní zmíněné VW group musim říct že tohle auto je nádherný... ale je pravda že pro mazdy jsem měl slabost vždycky... podobně jako u posledních hond accord
24. 7. 2012 23:44
Re: :O
Plnohodnotným konkurentem bude, až zapracuje na korozi. To, co se děje u Mazd na podvozku a karoserii je na dnešní dobu hrůza. Jestli má někdo jiný názor, tak já mám zkušenost na vlasní pětce. Vynikající auto, ale....... :-(
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
25. 7. 2012 07:59
Re: :O
Ja mam iny nazor. A 10-tisice inych ludi.
25. 7. 2012 10:49
Re: :O
vždyť mazda už pár let dává na všechny auta záruku prorezavění karoserie myslím na 12let. Tak co řešíš???
Avatar - Aladeen
25. 7. 2012 12:53
Re: :O
To bol problém 626 . Ja mám tiež mazdu 626 a kvitne prevažne pri zadných kolesách tu to už vyriešili plastom takže žiadne strachy
Avatar - 3_diamanty
24. 7. 2012 22:25
pekne
bude to spickove auto o tom niet pochyb akurat ze vyzera to byt dost velke to auto... honba za centimetrami v strednej triede nekonci....coskoro dame aj 5m hranicu.... 8-s

ako som uz pisal nedavno...mazda 6 bude taka japonska insignia kde dozadu vojde len clovek bez hlavy......lebo ta zvazujuca sa strecha vela miesta na hlavu vzadu neponukne....passat aj 508 alebo superb s mondeom to neohrozi.... bude to sice pekne stylove ale rodinny sedan vyzera inak.... passat a spol. mozu kludne spavat...
Rozbalit vlákno
15
Avatar - Aladeen
24. 7. 2012 22:46
Re: pekne
To nevieš pokial si tam nesedel ! Necháme sa prekvapiť
24. 7. 2012 22:51
Re: pekne
Ty jsi zase teoretik >:D Dokud se to nevyzkouší, nemůžeš vědět, jaké to tam bude.
Avatar - Uhlik
25. 7. 2012 01:49
Re: pekne
Ak sa to auto moc nezmeni a niekto konecne umozni konfigurovat Mazdy podla seba (alebo zazracne trafi moju idealnu vybavu), tak toto je horuci kandidat do nasej garaze :-)

A samozrejme musi stat +- tolko co konkurencia.

Insignia je v sucasnosti jediny nepremiovy voz, ktory (spolu s Passatom) prekrocil 100 tis. aut rocne. Aka obrovska priepast je medzi Passatom a Insigniou v predajoch, tak nasobne vacsia je medzi Inisginou a zbytkom.

Dufam ze som sa v tych tisicoch nepomylil, podstata ale plati.

Zmenit to moze jedine nove Mondeo, nic ine nema sancu hrat prvu ligu...

A Insignia je (bola) nadmieru uspesna aj na nasich trhoch.

Mazda zrejme pohori na cene a nemoznosti individualizacie, presne tak isto ako vsetci Japonci doteraz. Napriek tomu ze je to krasne, kvalitne a skvelo jazdiace auto.
25. 7. 2012 09:41
Re: pekne
Z hlediska vyrobnich kapacit jiste nevyhori, protoze co vyrobi, to i prodaji.

Pevne dane vybavy budou samozrejmosti, s tim je se treba smirit. Uvidime jak to namichaji, ale u CX-5 je tomu bohuzel tak, ze u nejvyssi vybavy je rada veci, ktere by clovek chctel mit i v nizsi vybave. Proste musi nalakat kupujiciho jit na vyssi vybavu az to chudak kupujici vzda :-)
25. 7. 2012 09:51
Re: pekne
Mazdy maju v poslednych rokoch upravene ne-akciove cenniky a ceny su porovnatelne, ak nie nizsie ako u konkurencie. Okrem toho sa pravidelne ponukaju akcie na vsetky vozy okrem CX-5. Podobne cena CX-5 je plne konkurencieschopna.
25. 7. 2012 14:41
Re: pekne
No prave, na CX-5 slevu ani nevyjednas. Se sestkou to bude na zacatek podobne.
Avatar - Aladeen
25. 7. 2012 12:55
Re: pekne
Podľa môjho názoru je teraz cena mazdy 6 úplne v pohode . Na Slovensku kúpiš 2.0 v dobrej výbave už za 25tis €
Avatar - Uhlik
25. 7. 2012 13:47
Re: pekne
Cena je porovnatelna cennikovo. Ak stale plati to co pred 3 rokmi, ze u Mazdy uz s cennikom moc nevedia urobit, tak ta cena je vysoka.

A hlavne musi cloveku sadnut vybava, co sa doteraz nestalo.
Avatar - Norge
25. 7. 2012 20:08
Re: pekne
..netreba zabudat na dolezitu vec, kde je 6.ka vyrabana, a ze ide jeden s poslednych skutocnych ¨Made in Japan¨, ..a logistika je draha vec dnes, na druhu stranu (pre mna podstatnejsie) ak to ma za ciel kvalitu resp. spolahlivost, ktoru si mazda strazi na vlasnej pode, plne to akceptujem a presne to ocakavam od nalepky ¨Made in Japan¨ ...
Avatar - Uhlik
25. 7. 2012 22:40
Re: pekne
Ak dokazu logistiku zvladnut Korejci, musia to zvladnut aj Japonci. Problemom je silny jen, pripadne mozno nejake cla... Ale to mna ako spotrebitela nezaujima.

Platit tisic € naviac za Mazdu oproti standartnym znackam by som mozno zniesol, ale platit 3 a viac tisic € + mat kratsiu zaruku + mozno motor ktory je horsi a vybavu, ktora mi nesedi uz odradi takmer kazdeho.
Avatar - Aladeen
26. 7. 2012 10:19
Re: pekne
Pravda ja osobne som mal už viac aut a momentalne mam Mazdu 626 . A už nikdy viac nechcem nejaké NEMECKE či FRANCUZKE auto s ktorím musíš stáť pri dialnici ako blbec alebo ísť raz za týždeň na výlet do servisu .Už chcem len auto vyrobené zlatými Japonskými ručičkami .Bohužial mi už ostáva len Mazda , Subaru a možno Mitsubishi. lebo ostatné sa vyrábajú v Anglicku , Rumunsku a boh vie kde ešte v licencii ....
Avatar - Uhlik
26. 7. 2012 22:19
Re: pekne
Samozrejme, keby nie som spokojny s nejakou znackou, ani ja si ju uz druhykrat nekupim. Ak ale za 16 rokov pouzivania Oplu (Astra F, Vectra B, Zafira A, Insignia 2x) zazijem dve zavady (vadny EGR a nefungujuce vyhrievanie sedaciek) tak, predsa nemam dovod odchadzat kvoli spolahlivosti. Takisto bez zavad sluzi Korejec a aj sluzobne Octavie.

Taktiez vidim okolo seba ake auta sa sypu a ake nie, preto mam obavy napriklad z Alfy alebo Citroenu. Pricom nevylucujem, ze pri dostatocnej zaruke a priaznivej cene by som to riskol. (Ak by mi model vyhovoval).
24. 7. 2012 22:41
ANO
... konečně další neegoistická a procítěná alternativa k tupozrakým a zkostnatělým sedanům Evropy (čest výjimkám, kterých je velmi málo).

Formou Mazdy 6 očekávám elixír života, který bude osvěžením, oproti automobilům pivních národů...
Rozbalit vlákno
29
24. 7. 2012 22:51
Re: ANO
Kolego,jak je to s tvým nickem? Jsi tajnosnubně přejmenovaný staronovoý kolega, nebo zcela nová diskusní tvář?
24. 7. 2012 23:25
Re: ANO
Kolego, ani jedno. Jsem živá bytost, která v podstatě do žádné škatulky nepatří. Někdy je to nemilé, jindy zase nesmírně osvobozující... :-)
24. 7. 2012 23:27
Re: ANO
Tedy chceš tvrdit, žes tu nepsal ještě nedávno pod jiným nickem?
24. 7. 2012 23:36
Re: ANO
Nick říká jasné poselství - Nový futurismus si uvědomuje jen jeden časový interval: od nynějška do budoucnosti :-) Tedy - dobrovolně se zříkám dobrých vzpomínek, neboť mnoho věcí nelze vrátit (nač se tedy trápit vzpomínkami)... z toho je jasné, že špatné zcela vypouštím. Jinak jsem se tu (pro někoho možná nedávno) občas vyskytoval. Můj nick ale nebyl moc známý, byl takřka bezvýznamný.
24. 7. 2012 23:56
Re: ANO
Bezvýznamní jsme tu všichni. To ovšem nic nemění na věci, že měnit si tajně nick je záležitostí, která má jednak evidentně negativní vnitřní psychologické konsekvence na straně "měniče", jednak je to arogantní plivnutí do tváře diskusním kolegům.
25. 7. 2012 00:21
Re: ANO
O žádném vlivu na psychologii nemůže být řeč, alespoň zatím :-) Krom toho platí ona novo-futuristická zásada...

A arogance? Mě třeba přijde arogantní pořekadlo o prémiových lidech v souvislosti s automobilem. Každopádně máš pravdu, měl bych se polepšit.
25. 7. 2012 00:39
Re: ANO
To není o polepšování, to je o čestnosti. Je to o tom udržet především diskusní tvář sám před sebou. Tys ji tu ztratil, dobrovolně jsi ji zahodil.

Až budeš starší a zkušenější naučíš se ty prémiové lidi lépe trávit. Co je na prémiových lidech arogantního? Je to to samé, jako že existují lidé hloupí a lidé chytří, lidé, kteří zaběhnou sto metrů za deset vteřin a ovšem i lidé, kteří tu stovku dají za vteřin dvacet. Nebo se snad domníváš, že jsme si všichni ve všem rovni? >:D Leda v pekle. Zkus se svojí permanentkou na metro zítra sbalit kočku, co před tebou vystoupí z BMW X5. Budeš před ní červenej jak Ferrari Dino >:-[] ;-) Tak si tu nehraj na mravokárce a nauč se život brát přesně takový, jakým je.
25. 7. 2012 00:42
Re: ANO
7 miliard lidí, 7 miliard světů... ale česká klasika je nesmrtelná.
25. 7. 2012 00:47
Re: ANO
Čekám, až tu přiznáš svou předchozí diskusní identitu. Pak si spolu můžeme něco o životě napsat. Jestli o něm už něco víš... zatím se vždy utápíš jen v obecných proklamacích, které s životem společného nemají nic.
25. 7. 2012 00:51
Re: ANO
Vše si nechám projít hlavou, ctěný znalče života... v postkomunistickém Česku?

Jen dodám, že jeptiška, zdravotní sestra či záchranář jezdící metrem je pro mě daleko lepší člověk, než majitel X5 (+ možná také několika barů a nočních klubů...).
25. 7. 2012 00:55
Re: ANO
Opovrhuješ snad Českem, to by tak korespondovalo s tvými přízemními názory.

Možná, že ten majitel X5 je špičkovým lékařem, to ti holt tvoje hlavička zatím nebere :-)
25. 7. 2012 01:07
Re: ANO
Českem ne, čecháčkovstvím. Celkem dobrý názor měl na tohle téma V. Havel.

I takové případy mohout nastat. Ale - nemám důvod považovat (například) jeptišky, zdravotní sestry a další jednotlivce za "méně prémiové" A vůbec, zašli jsme příliš daleko... omlouvám se za svůj nevycválaný projev, ke starším lidem (než jsem já) je třeba jevit určitý respekt. Nad Tvými radami (beru tě jako kvalitního diskutéra, a to, že často nesouhlasím, je normální)pouvažuji.
25. 7. 2012 01:15
Re: ANO
Škoda, že ten tvůj Havel jezdil v Mercedes-Benz R-klasse >:D Ty bys ho potřeboval v odrbaném svetru někde v metru viď >:-[]
25. 7. 2012 15:08
Re: ANO
havel jezdival v leccems, renckem pocinaje a lancii konce.
Avatar - cerrbion
25. 7. 2012 09:06
Re: ANO
Za prvé jde o to jestli štětku z X5ky stojí za to balit. Za druhé se tímto příspěvkem zcela odhalilo tvé povrchní a snobské já.
Avatar - Aladeen
25. 7. 2012 13:00
Re: ANO
"Drahý "GTI už len podla tvojho názvu usúdim že si VW Lover a nechce sa ti priznať že mazde sa toto auto čo sa týka estetického hľadiska podarilo .A z technického hľadiska to bude posunuté minimálne o 1 generáciu vpred čo sa týka atmosféry oproti konkurencii ...
24. 7. 2012 23:06
Re: ANO
:-) :yes: Pěkně napsáno ;-)
24. 7. 2012 23:07
Re: ANO
To píše nějakej mladej hošan, co má zatím zakázané i to pivo... >:D
24. 7. 2012 23:22
Re: ANO
Pivo si nemusím zakazovat... rezavá voda patří do kanálu :-)
24. 7. 2012 23:26
Re: ANO
Nerozumím, jako že ho ho máš rád?

Co ten tvůj nick, nahoře jsem se tě opakovaně ptal, jestli jsi tu staronový, tajnosnubně přejmenovaný, či zcela nová tvář. Tak jak je to s tebou?
24. 7. 2012 23:29
Re: ANO
O nicku píšu nahoře. Pivo bych ale do debat o autech netahal, patří někam jinam než do motrismu :-)
24. 7. 2012 23:30
Re: ANO
O nicku nahoře nepíšeš. Je diskusně charakterní sdělit kolegům, že měníš nick a nadále, že se tu hodláš předvádět pod nickem novým.
24. 7. 2012 23:58
Re: ANO
Zkus ten svůj diskusní morální lapsus čestně napravit.
25. 7. 2012 00:12
Re: ANO
Jestliže jsi zde anonymně, nemůžeš hovořit o diskusní morálce.

Navíc jsem natolik bídná a (podle slovníku některých mísních diskutérů) neprémiová existence, že náprava by byla pouhou marností...
25. 7. 2012 00:32
Re: ANO
Ta první věta dokonale odráží tvůj zmatek. Jaká náprava, buďto máš na to tu vystupovat jako konsistentní diuskutér, nebo jsi bláto a měníš svou identitu jako boty. Můj názor na tyhle věci znáš. To ostatní už záleží jen na tobě. Navíc je doslova ostudné a absolutně nepřijatelné, aby osoba, která tu oficiálně publikuje sem lezla tajně pod proměnlivými nicky :no:
25. 7. 2012 00:44
Re: ANO
Ta poslední věta je naprosto neadekvátní. Nejsem osoba, která zde oficiálně publikuje. A měnit nicky není zakázné. Mezi anonymy je to navíc zcela legitimní a v pořádku.
25. 7. 2012 00:49
Re: ANO
Propadni se hanbou :no: :no: :no: zavádíš sem zvyky primitivů.
24. 7. 2012 22:51
Krása
Bude to jistě nádherný vůz. Co předchozí generace načrtla tohle to dotáhlo do cíle. Aneb proč se holkám vždycky líbí ty mazdy :-) Tedy těm skromným ...

A já hlavně oceňuji kupé!! to bude teprve dizajnový skvost. Navíc nevidím žádný downsizing a to je taky +. Mazda :yes:
Rozbalit vlákno
5
24. 7. 2012 22:59
Re: Krása
Kupe ano :yes: , ale mohli tam uz hodit i moznost 4x4. Tu Mazda este stale trochu "pokulhava". Ma ju Insignia, ma ju mat uz i Mondeo, mala ju mat aj 6-tka. Urcite by si nasla hodne priaznivcov. :-(
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
25. 7. 2012 08:02
Re: Krása
Kazda ma ma aj verzie awd. Ale len v Japonsku.
25. 7. 2012 10:16
Re: Krása
Tak o tom som este nikdy nepocul, ale verim ti. Potom nechapem, preco s tym nejde Mazda aj na europsky trh. Ved 4x4 tvori nezanedbatelny podiel v tejto kategorii. VW to uz davno zistilo a niet skoro klassy aut, ktore by 4x4 v ponuke nemalo.
25. 7. 2012 10:40
Re: Krása
Myslim ze sucasna generacia (GH) nema vobec awd. Podobne ako nie je ani MPS/Mazdaspeed verzia. Na druhej strane, s motorom V6/3.7L (bohuzial len v USA) je to celkom svizne auto.
Avatar - Shr3k
25. 7. 2012 11:17
Re: Krása
Samozřejmě, že GH má AWD, jen ne v Evropě (prodeje by byly tak nízké, že by se nevyplatila homologace).
24. 7. 2012 23:17
PŘÍĎ
Kdyby tě náhodou zajímalo,jak má vypadat harmonická, vyvážená příď auta - [odkaz] Je to linie, která horizontálně neprotíná (podobně jako u mazdy) celou příď, nýbrž právě tvarem grilu vytváří firemní estetiku. Toto nechť je ti inspirací.

Ale já vím, ty se raději vyžíváš v tomhle - [odkaz] 8-s [odkaz] >:D (zde mimo tvaru předních světel je pohledově špatně úplně všechno).
Rozbalit vlákno
21
25. 7. 2012 06:42
Re: PŘÍĎ
Tu sa hovori o Mazde6, ak si si nevsimol. Beriem to teda tak,ze na nej si nenasiel nic do coho by si mohol rypat, v nemom uzase otvaras usta prekvapenim, a v stave zufalstva aspon davas odkazy na nepodarene fotky mazdy3 a cx5. Holt, priznat ze ta Mazda6/Takeri zasiahla priamo do srdca nedokaze kazdy...
:-P
25. 7. 2012 08:00
Re: PŘÍĎ
Asi to prodám, mám zkaženej celej den :-)
Avatar - Katikakus
25. 7. 2012 08:00
Re: PŘÍĎ
Ano, nova Mazda 6 je bezpochyby natolik designove povedenym vozem, ze nesnese srovnani nez s premiovou konkurenci. Jsem rad, ze to vidis i ty. ;-)

Za me a jiste i za tebe... Bravo Mazda :yes:
25. 7. 2012 13:39
Re: PŘÍĎ
Neohýbej mé příspěvky přes klandr ;-) Nahoře jsem dal příklad referenční přídě, která je tvořena vnitřně sevřeným grilem, podobně jako to bude mít právě nová M6. Posuzujme dnes navíc jen ten jeden snímek mazdy, to ostatní je jen studie. Sám jsem tu psal, že ta studie má silnou potenci, ovšem tvar reálného grilu, to je trága.
Avatar - Katikakus
25. 7. 2012 15:54
Re: PŘÍĎ
Nic neohybam. Tady musis objektivne priznat, ze z toho, co jsme zatim videli, vypada Mazda 6 na designove tridni eso. Tu referenci beru a jeste jednou te za jeji vyber chvalim. V mainstreamove stredni tride bys srovnatelne kvalitni design hledal jenom tezko. Takze sahnuti k premii bylo spravnym krokem. ;-)
Avatar - 3_diamanty
25. 7. 2012 08:04
Re: PŘÍĎ
ja neviem asi som nieco prehliadol ale mam pocit ze rec je o mazde 6 a ty tu hadzes fotky nejakych inych mazd....ktore su uplne v inych triedach.........

ja viem ze nie je lahke uznat ze passat je porazeny v dizajne okrem frantikov a korejcov uz aj mazdou ale hold musis sa s tym naucit zit ;-)

passat vyzera vedla novej 6tky ako pojazdna truhla pre dedkov
25. 7. 2012 09:03
Re: PŘÍĎ
To srovnání s přídí současného CLS mě taky napadlo, a souhlasím, Mercedes to má tak nějak lépe dávkované.
Uvidíme jako bude nová M6 vypadat jako celek. A zejména jsem zvědavý na interiér. Ten zatím vždy poněkud zaostával za vnějším designem.
25. 7. 2012 13:40
Re: PŘÍĎ
Ano, jako celek působí ta studie výborně.
25. 7. 2012 09:14
Re: PŘÍĎ
Nesrovnával bych takhle mezitřídně...na druhou stranu mi M6 přijde jako třídně jedno z nejvyváženějších aut a snad dá zapomenout na příliš kýčovitý prvky M3 nebo překombinovanost CX5.
25. 7. 2012 10:31
Re: PŘÍĎ
Z Mazdy Takeri mam velmi dobry pocit, ale ani mna by nenapadlo porovnavat ju s premiou. Ale ked GTI zrovnava predok novej Mazdy6 s CLS, tak je to od neho pre Mazdu neskutocna poklona. O to vacsia, ze on tusim zo vsetkych japoncikov zatial pochvalil iba MX-5 (aj to len verziu s platnom nad hlavou)...
25. 7. 2012 13:41
Re: PŘÍĎ
Nesrovnávm, dávám pouze referenční příklad, jak se takovéto přídě mají dělat. v reálu je příď mazdy (CX5, ale i starší M3) pro mne v podstatě směšná.
25. 7. 2012 14:55
Re: PŘÍĎ
Na jednu stranu ano, ale na druhou ne a nemělo by to být vytržený z kontextu (rozuměj auto jako celek).Ty fotky v tvých odkazech působí divně, ale do celku zapadají.

M3 už chytá roky, ano. Ale CX-5 prostě celkem pěkný auto je. Dnes jsem jich potkal asi 10 (na valníku:) ) v různých barvách a určitě bych si vybral.
25. 7. 2012 15:03
Re: PŘÍĎ
Podívej se na to auto zepředu.
25. 7. 2012 10:02
Re: PŘÍĎ
Nahodou GTI, ta prid od Mazdy je docela vyfachana, nevzpominam si, ktere "normalni" auto melo naposledy tu odvahu udelat drsnou kapotu vyustujici v ostrou hranu nad chladicem.
Jeste mi tak v pameti utkvi Ford Capri, ale to je hodne hodne davno. Astona za "normalni" auto nepocitam a nove Mondeo zustalo nekde na pul cesty.

Od Mazdy to je odvazne a dynamicke a v dnesni dobe oblbnute bezpecnosti chodcu to bylo urcite i drahe reseni.
Oproti Helmutovskemu designu VW a kolotocarskemu designu MB plneho plastovych sitek odnikud nikam to je uplne jina liga, skoro bych rekl i naprosto odlisna Galaxie. Ja v tom vidim zraloka plujiciho morem a za me jednoznacne :yes:
Avatar - boost.
25. 7. 2012 11:36
Re: PŘÍĎ
Kde má Mercedes plastové šitky? Nemají je náhodou i ostatní značky, třeba M3, jejíž jeden z otvorů na kapotě je fake? ;-)

Nová Mazda6 se naprosto designově povedla, čisté dynamické linie, řekl bych. Krása. :yes:

Jo, a CLS je taky velmi, velmi dobře vypadající auto. :yes:
25. 7. 2012 14:52
Re: PŘÍĎ
Jeden z otvorů na kapotě je fake? A který otvor? No to by mě zajímalo... Na MPS?
Avatar - boost.
25. 7. 2012 22:33
Re: PŘÍĎ
Myslel jsem BMW M3 E9x. >:D
Avatar - Pekelná Micinka
25. 7. 2012 13:16
Re: PŘÍĎ
Ta CX-5ka je vyfocená z úrovně očí desetiletého chlapce. Možná proto tě to tak rozčiluje.... ;-)
25. 7. 2012 13:43
Re: PŘÍĎ
Jde o tvar grilu, který je v obou případech zoufalý. Jel jsem dnes dopoledne proti CX5 a musel jsem se fakt až rozesmát, jak infantilně ta příď působí. Vím, že máš kvalitní voko, mrkni na to někde v reálu.
25. 7. 2012 01:05
NE
Kdy jsou ty časy, kdy v jednoduchosti byla síla a čisté linie vítězily... dnes musí dizajnér umět plácat cinkrlátka, chromované lišty, komplikovanou optiku světel apod.... výsledkem jsou na první pohled bombastické kreace, které ale stárnou rychleji, než by tvůrce chtěl... za sebe říkám... NEe....
Rozbalit vlákno
4
Avatar - 3_diamanty
25. 7. 2012 08:01
Re: NE
presne tak: boze kde su tie casy p406, p306 alebo xantie, casy XM alebo casy stareho volva 850 - to boli nadherne auta bez zbytocnych somariniek :-( , ta dnesna dizajnova moda sa aj mne akosi uz prestava pacit...

inak v tomto treba pochvalit rapida...je to auticko bez skutocnych somariniek esteticky ciste jednoduche pekne a nestarnuce....len skoda tych motorov...to neprekusnem...no nic....dufajme ze pride na trh viac takych aut...uz sa tesim na noveho logana....mozno aj to bude v buducnosti jeden z kandidatov na nove auto... uvidime...
25. 7. 2012 09:10
Re: NE
Stárnou? Jak které. Bangleův design BMW 5 byl taky přijímán jako extravagance a (alespoň pro mne) rozhodně nezestárnul.
25. 7. 2012 10:20
Re: NE
Porsche 911 je taky slusna zmet linii.. no a vidis, design vubec nezezstarnul.
Coz bych treba o krabicoidnim designu Trabantu nebo Zigula nebo Opelu Senator netvrdil 8-s

Podle me to je syndrom "sklerotik", i davno byla spousta hnusnych aut, ktere ovsem pamet milosrdne zatlacila do pozadi a zustaly nam tam Jaguary, Astony a Ferrari. A to urcite nebyl vypovidajici vzorek produkce te doby.
25. 7. 2012 02:37
Proč ne
koncept sice působí domyšlenějším dojmem než nová 6ka, ale proč ne. Vypadá dobře, bude na cestách zase o jedno auto navíc za kterým se člověk podvědomě otočí. Nemám vyloženě nic proti koncernu VW až na to, že už by konečně mohli zaměstnat odvážnějšího designéra. Protože když už je ten náš středoevropský trh zaplaven passatama golfama a octaviema, tak by ta auta alespoň nemusela být tak nudná. Takže 6ce fandím. Bude to v našich končinách takový nabroušený samurai mezi konzervativní "říšskou" uniformitou. :-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - 3_diamanty
25. 7. 2012 08:12
nova moda
pozeram ze zacina byt modou ze chromovany pas nad poznavacou znackou zachadza do linii zadnych svetiel priapadne do svetiel samotnych:

[odkaz]
[odkaz]

preco aj nie, nevyzera to zle aj ked v mazde je ten pas trosku siroky a zakriveny...zvlastny dizajnovy prvok...len aby casom neboli tie chromovane lemy pozdlz celych aut po obvode... zacina to byt uz akesi vycencane.....

lexus ma ten pas decentnejsie rieseny:
[odkaz]

v jaguari to vyriesili podla mna najzaujimavejsie aj ked ta masa chromu je dost velka:
[odkaz]

tu to sice do svetiel nezachadza ale tvarova linia chromu a jeho spojenie so svetlami je zaujimave opat ale na mna velka masa chromu:
[odkaz]

ze to ide vzadu aj bez chromovaneho pasu vidime tu:
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]

bez chromovaneho pasu sa dokonca zaobide aj audi o triedu vyssie:
[odkaz]
Rozbalit vlákno
2
25. 7. 2012 10:25
Re: nova moda
chybi ti tam podle me nejzajimavejsi ***ka letoska:

[odkaz]
Avatar - 3_diamanty
25. 7. 2012 10:31
Re: nova moda
:yes:

pekne riesene a vidime ze bez chromu sa to opat da a paradne,

ja som skor pisal o beznych autach limuzinach nie sportovych kupatkach ale ok :yes:
Avatar - Well-being
25. 7. 2012 08:38
No, ... nevím
Na první pohled to auto vypadá docela zajímavě, kdo ví jak se na to budeme dívat s odstupem času. Myslím, že je to pouze módní vlna pokroucených plechů, která brzy odezní ...
Rozbalit vlákno
1
Avatar - cerrbion
25. 7. 2012 09:10
Re: No, ... nevím
ano Rapid je jasná volba ! :-)
25. 7. 2012 09:10
Na první?
Na první pohled těžko soudit, přesto se mi zdá příd relativně jednoduchá a podstatně povedenější než CX5, kde kazí vizualně podařenej celek.
Je potřeba vyčkat na snímky celýho vozu, jak se podařilo sjednotit jazyk Mazdy...
Rozbalit vlákno
1
Avatar - 3_diamanty
25. 7. 2012 10:41
Re: Na první?
tak ono je fakt ze CX5-ka vyzera pri pohlade spredu ako uz stara znama mazda...nic nove.....generacne uz skor zastaraly pohlad.....ktory kazi linie celeho auta....musim suhlasit.....

inak ani nova 6tka nebude v seriovom vyhotoveni taka vycencana ako tato studia, pozor na to aby mnohi neboli sklamani ked zbadaju seriovku....ano bude to pekna stihla sportova mazda ale ta zvazujuca sa linia strechy je podobne ako v insignii dost brutalna a pasazieri vzadu no neviem neviem....nechcel by som vzadu sediet...asi to bude take dvojmiestne auto podobne ako insignia a az kombik bude normalny pre 4roch ;-) , nejake velke uspechy tej mazde nedavam....pri jej predrazenej cene a slabej ponuke motorov....darmo ze je pekna....na uspech treba viac...
Avatar - RWD
25. 7. 2012 10:53
subjektivní hodnocení
zadek je super, konečně se odprostili od těch tuzingových laciných a otřesných zadních lamp :yes:

předek se zbavil stupidního úsměvu, který se možná líbí ženám a geyům, ale na silnici se agresivní výraz vozu vyplácí víc. :yes:

přední svělomety (bixenony?) vypadají suprově, uvidíme jak dopadnou halogeny :yes:

design se jim tedy povedl a je to velký skok kupředu od předchozích verzí, které se tváří tak nějak zženštile.

otázkou je, co bude s interiérem, resp. především s výbavou, kde je mazda pořád ještě daleko za konkurencí a to nemluvím raději o 4x4 nebo automatech. to jsou pro někoho zásadní body, které ani hezká kastle a barva nenahradí (možná u žen ano) :-)

exteriér tedy :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
9
Avatar - Shr3k
25. 7. 2012 11:14
Re: subjektivní hodnocení
Stejně jako v Japonsku nekoupíš všechny motorizace a výbavy Passatu, nekoupíš v Evropě všechny motorizace a výbavy Mazdy6, a to včetně 4x4 a 6kvaltových automatů.
25. 7. 2012 11:16
Re: subjektivní hodnocení
hm, pises , jak dopadnou halogeny, ale tam toho "dopadne " jeste o dost vic, zaprve ty fotky jsou retusovane jak krava a asi 50x prohnane Photoshopem (spousta technologickych spar proste "zmizla"), zpetna zrcatka resp kamery nebo co to je jsou taky jako od konceptu a ne jako od produkcniho auta a tak by se dalo jeste pokracovat nadlouho.

Snad to celkovy dojem moc nezhnusi.
Avatar - boost.
25. 7. 2012 11:42
Re: subjektivní hodnocení
Samozřejmě, ale v reálu to bude -doufám- vypadat velmi pěkně. Zase takový fotošop by si snad nedovolili...
25. 7. 2012 12:18
Re: subjektivní hodnocení
dovolili si toho dost...
nektere ty Photoshopove zasahy jsou az smesne, treba

[odkaz]

kolo se jako ze toci a ja maznute, ale znacek mazdy uprostred kola je zaostreny a za volantem nikdo nesedi ... hodne zajmave >:D
Avatar - boost.
25. 7. 2012 12:47
Re: subjektivní hodnocení
Tak jasný, je to počítačová animace. Ten obrázek s tím "neřidičem" je sice nereálný, ale v podstatě se takto fotky dělají. Nazývají se rig shots a funguje to tak, že na auto nainstaluješ menší konstrukci s foťákem [odkaz] a vznikne toto [odkaz]
25. 7. 2012 11:38
Re: subjektivní hodnocení
K tomu poslednímu odstavci - nemyslím, že by zrovna výbava Mazd byla nějak daleko za konkurencí. Slabinou je (a asi i bude) nemožnost konfigurace (dána hlavně výrobou v Japonsku), nikoli chybějící výbava. Třeba v nabídce CX-5 mi chybí prakticky jen adaptabilní tempomat a je otázkou, zda se v dané třídě jedná o standardní vybavení. Co se týká automatu, tak ten je opravdu vynikající (zkoušel jsem) a to jsem příznivec manuálního řazení.
Podle mě Mazda nabízí prakticky všechny běžné systémy a vymoženosti, jen není moc jejich průkopníkem. Asi je to tím, že vše, co se do Mazd montuje, musí být dlouhodobě spolehlivé a tohle vychytat nějaký ten čas stojí. Někdo láká na technické inovace, někdo na pověstnou spolehlivost. Neříkám, že jedno z toho je lepší nebo horší, prostě je to tak a je to dobře.
Avatar - deliqent4
25. 7. 2012 12:12
Re: subjektivní hodnocení
souhlasím, není vždycky výhra mít auto nacpané posledníma dostupnýma novinkama, na to dojela třeba Alfa Romeo, vzhledově jsou to skvosty ale jak došlo na elektroniku bylo zle, taky se s toho už poučili. Navíc si myslím že někdy je toho v autech až přespříliš a spousta lidí zdaleka nevyužijí potencíal plné výbavy, to se ale tyká hlavně vyšších tříd ale postupně se to zahušťuje i směrem dolů. Je to podobné jako u počítačů, výjde nový windows který má spoustu nových vychytávek a vymožeností ale opravu jej využije jen malá hrstka lidí. Já osobně jsem taky raději pro spolehlivost :yes: Akorád Alfinám bych to byl i odpustil protože vzhled a motory mají vynikajcí >:D
Avatar - Ghostyx
25. 7. 2012 17:05
Re: subjektivní hodnocení
Neni to jen o tech inovacich, ale pokud sis CX-5 prohledl pozorne, tak zjistis, ze byt ta nejvyssi vybava ma elektricky seriditelne sedadlo ridice jiz ve standardu v cene vybavy, tak spolujezdec ho nemuze mit ani za priplatek. Nechapu tu asymetrii, u jinych vyrobcu jsem se s tim nesetkal. ;-\ Dale CX-5 postrada vyvody (konecne aspon dvouzonove) klimatizace na zadni sedacky, jak je to bezne u jinych evropskych vyrobcu. Nechapu, pritom je to prkotina to vyvest ze stredoveho tunelu. Takto se musi foukat v lete zbytecne ze predu az do zadu a pritom ti ve predu jiz mrznou a v zadu to porad neni ono. A tak bych mohl pokracovat. Jsou to detaily, ale podle me potrebne... Aspon, ze se uz konecne vzpamatovali a zacali tam davat ty parkovaci senzory od vyroby, jelikoz s takhle vysokym zadkem to tam ma byt jiz ve standardu a dodelavat to tady na dilnach a rozebirat tak fungl novej autak, jak to bylo donedavna zvykem u CX-7 je znacna traparna a leckdy se stalo, ze ti nekde neco nasadili ti "experti" tady krive nebo ti treba poskrabali fungl novej interier... 8-s :no: O obcasnem povrzavani u takto "odborne" slozeneho interieru ani nemluvim! :-(
Avatar - Norge
25. 7. 2012 20:25
Re: subjektivní hodnocení
:yes:
25. 7. 2012 10:59
Bok
MY TO CHCEME Z BOKU!!! >:D a informace o délce by nebyla špatná!

jinak nevím proč, ale ten zadek mi připomíná poslední generaci 626, Takeri ho měl rozhodně lepší.

A předek mě příjde, že se mazda opravdu snažila zachovat Takeri look, ale musela udělat nějaké ustupky, kvůli bezpečnosti, ...., takže palec nahoru!
Rozbalit vlákno
0
25. 7. 2012 11:24
Mazda se zvedá až impozantně
CX-5 a 6 nastolují nový čas u Mazdy.
Dle mého nejlíp reflektují současnou vizuální dobu a technické možnosti.

Je až neuvěřitelný, s čím menší samostatná automobilka dokáže přijít na trh.

Mazdě jednoznačně :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ghostyx
25. 7. 2012 11:44
Neni co dodavat
proste vnejsim designem bude urcite best of the best! :yes: :yes: :yes: Doufejme, ze se stejne povede i interier a ze ve vybavach nebude chybet nic, na co je evropskej zakaznik zvyklej, coz je bohuzel letita bolistka u vetsiny modelu, teto jinak skvele znacky... ;-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - deliqent4
25. 7. 2012 12:05
nádhera jak z Itálie :)))
Kdybych nevěděl co je to za značku a kdo to vyrábí řekl bych že tohle auto má na svědomí nějaký ital. Rozhodně Mazda tímhle u mě boduje a navíc modely mazdy jsou celkově působivé a tak nějak blíž k evropskému zákazníkovi. Co mě zklamalo je vzhle Hondy poslední dobou. Je až příliš asijský nebo spíš vyloženě Japonský viz. nový Civic, což je škoda protože technicky jsou to skvělá auta ale tak každý má jiný vkus :))) ale Mazda 6 má určitě víc než působivého nástupce ;-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - jj_de
25. 7. 2012 12:34
krasne auto ...
.... velmi silno som zvazoval sucasnu sestku, ale myslim, ze sa oplati pockat a posetrit:):) ... a tie hadky o vyvazenosti designu su prinajmensom smiesne, kolko ludi, tolko chuti .... :-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Pekelná Micinka
25. 7. 2012 12:47
Ne 7, ale 6
Bezpochyby nejkrásněji střižený sportovně se tvářící sedan střední třídy.
Rozbalit vlákno
0
25. 7. 2012 13:17
Liftback
Co je na Mazde6 nejlepsiho? No prece to, ze vuz nabizi nejen jako sedan a kombi, ale i liftback. Prave tato karoserie je nejlepsim kompromisem mezi eleganci sedanu a prakticnosti kombi. Vzdyt i Insignie prodava 2x tolik liftbacku nez sedanu. Mondeo sedan jsem snad ani nevidel.

Je nejaky duvod proc VW, PSA, Toyota a dalsi (uz) nevyrabi ve stredni tride liftbacky?
Rozbalit vlákno
7
25. 7. 2012 13:35
Re: Liftback
Jj, liftbacky jsou super (byt jsem slysel, ze sestka jako liftback nebude - na fotce je podle vseho sedan). Mondeo v sedanu jsem videl jedno jedine a vypadalo priserne :-)
25. 7. 2012 14:39
Re: Liftback
sestka liftback nastesti mit bude :yes: a nepochybuji, ze se bude jednat o nejzadanejsi karoserii.
na rozdil od avensisu, ktery s liftbacky prestal :no:
25. 7. 2012 15:39
Re: Liftback
No to snad ne! Prej ze majitele liftbacku vyuziji vstupni otvor jednou do roka...??? Nastesti je ten clanek hodne stary - listopad 2011 a od te doby se uz vicekrat psalo i o liftbacku.

ale zase v tomhle clanku se spy fotkami opet pisou, ze liftback nebude...
[odkaz]
25. 7. 2012 18:16
Re: Liftback
No tak oni by to nebyli Japonci, aby neprisli s dokonalou veci a necim to pekne nezabili. Ale dokud to neni oficialni, tak nevesme hlavu. Ja mam ted liftback a je pravda, ze kazdodenne ten kufr nevyuziju, ale obcas se to uz hodilo. Sedana jsem ochoten akceptovat jen kdyz bude strasne pekny (coz je duvod, proc jsem ochoten koupit Accorda v sedanu :-)
26. 7. 2012 10:36
Re: Liftback
Tak jsem to resersoval a liftback opravdu nebude! Redakce auto.cz, prosím opravte si to. Je to obrovská škoda Mazdo...
Avatar - twistedTSD
25. 7. 2012 15:24
Re: Liftback
Současná Mazda 6 liftback vypadá i po letech úžasně. :yes:
Avatar - ZaklinacTristan
26. 7. 2012 11:56
Krasne auto.
Kral (kralovna?) strednej triedy.
Rozbalit vlákno
0
28. 7. 2012 00:38
Škoda přísných
crash testů, díky tomu má Mazda necitlivě přeseknutou kapotu, jednolitá kapota až k masce by vypadala líp. Celkově ten design není zase taková bomba jako byla ve své době třeba 626 HB nebo Xedos 6. Nevidím na tom autě nic moc světoborného, prostě standard poplatný dnešku.
Rozbalit vlákno
0