Exteriér sedanu je velmi pěkný, ten zadek je vyřešený maximálně elegantně.
[odkaz]
Interiér je sotva průměr, trochu moc přeplastováno a do toho ještě dřevo nebo co to má být, no jsou lepší.
A tak u jednoho kusu se to stat muze, na jinych fotkach to neni, tragedii bych z toho nedelal.
Mazda snad jako jedina piluje a piluje, minula 6 je krasna, toto je vypiplane (ale ne preplacane) do dokonalosti, snad jen chromova lista na kombiku vzadu mi tak nejak pripomina i40, ja bych stejne bral sedan, ta jeho zad je uchvatna, interier musim rict, ze se mi zamlouva taky a 2,0 atmobenzin, no kdo vam to dneska v evrope da, vsechno uzasne
Podívej, když máš souvislou hranu ze jednoho kusu, tak se na ni můžeš koukat odkudkoliv a vždy bude dojem stejný - přímo navazující.
Tady se jim nepodařilo buď smontovat (což si myslím já), nebo nedejbože designově a konstrukčně sladit souvisle navazující hranu tří dílů.
to co chces je pri niektorych typoch karoserii, alebo obecne tvaroch priam nemozne, ludske oko sa da velmi jednoducho oklamat, my ludia sme velmi nedokonale bytosti.. Skus si pozriet tuto relaciu, mozno ti to pomoze: [odkaz]
Inac, ked sa nevies sam obhajit tak tvoju domnienku musim obhajit ja aj ked som ta kritizoval. Na tomto obrazku jasne vidno ze nejde o opticky klam ale o zle zmontovany kus a ako si sam napisal nemalo by sa to stavat: [odkaz]
Ten plech opravdu nesedí, jde to videt i na fotkach z profilu, ne ze ne, nicmene delat z toho tragedii je pouze zamerne hledani chyb, ja osobne jsem si toho nevsiml a nijak me to neurazi teda
Mě se taky líbí, ale obávám se, že po prodejní stránce moc nezazáří.Tedy aspoň v čr. A to mám Mazdu moc rád. Stačí se podívat na předchozí šestku, trojku, pětku, no krása. Doufám, že se pletu. Přeji si to.
ta 2,5 se přiblížila 2,4 od Hondy, akorát jí to trvalo 10 let :-) 2,4 od Hondy jezdila běžně za 8litrů, měla výborně zpřevodovaný 6ti kvalt a krouťák skoro jan nafta (200Nm při 2200ot/min). To, že to jelo jak z praku netřeba popisovat :-)
to jo, do 2500-3000ot to nebylo nic extra (myšleno na ten výkon), nad 3000 už se probouzel razantně, ve VTECu už to bylo peklo, dobře si to pamatuju >:D
chlapci, zabúdate, že to má rekuperáciu energie do kondenzátora i-eloop.
to v meste dosť pomôže, hlavne ked treba brzdiť na svetlách. myslím, že s tou 2,5i sa bude dat v pohode jazdiť za 7, pokiaľ tomu niekto nebude brutalne nakladať na dialnici. v rámci povolených limitov nevidím problém.
Ten kondík napájí rádio ne pohon. Já zrychluju zbytečně razantně a jezdím na dálnici tachometrových 150, prostě si řízení užívám. Mě zajímá spotřeba při takové jízdě.
stávající kombi 2,5 si vezme pri 150 tacho na dálnici a naložené 9. tebou popisované ježdění je tak 8,5, podle předpisů i pod 8. nová verze musí být minimálně o litr níže...
souhlas, s tou 2,5 těžko budeš jezdit za 7. To bys pak musel jezdit výhradně defenzivně a k čemu si pak kupovat 200 koní na takovou jízdu? Na 7 l/100km zapomeň, realita bude 8-9 při normální provozu (cesty do práce, na nákup, výlety atd).
Tak ona ta 2,0 v M3 je na svou dobu tak trochu traga. 1,6 zrala i diky 5kvaltu vice jak o 25% vykonnejsi motory a zrychleni asi jak HTP, skoro 13s. 2,0 MZR na tom neni o nic lepe na 100 za 10,5s. Chce to mene subjektivne hodnotit a priste koupit neco objektivne lepsiho ;-)Jinak co se ti zdalo je celkem putna staci se podivat na nejake zdejsi testy a precist si vetu:
"Každopádně předsevzetí pokořit s 1.8 většinou konkurenčních dvoulitrů splnila Honda do puntíku."
a to s o litr lepsi spotrebou jak mrtva 1,6 >:-[]
Jinak pekny vikend snilku a uz nekrm tim jak to nejede ;-)
PS: kdybys nemohl najit tak si o slusnejch motorech precti tady:
[odkaz]
[odkaz]
Měl jsem předešlou M3 v 1,6 a dlouhodobě jsem jezdil za cca 7,5 - standardní jízda, nikoli na spotřebu (pak cca 6,2), ale žádné závodění. Ten motor přesně plnil funkci, ke které byl určen. To auto jsem neprodal, ale věnoval a jezdí dál v rodině, je to r.2003, pořád bez závad - jedině výměna ložiska a tyčky stabilizátoru před 3 měsíci.
Moje současné MPS jezdí za 9,6 dle počítače ( a to si užívám všude, kde to jde - ne na dálnici, tam 130), v reálu kolem 10 ( tu odchylku jsem měřil ale asi jen 2x). Pokud vezu manželku a děti, jsem nucen jezdit hodně podle předpisů a třeba trasu Rumburk - Ústí na L. jsem jel se spotřebou 6,7 a není to žádná rovinka, naopak hodně kopcovitý terén. Chci tím hlavně říct, že ta spotřeba u 2,5 v nové M6 opravdu nemusí být tak daleko od "papírových" hodnot, určitě né víc než u ostatních výrobců.
Hele, nechci ti tady nějak kazit podívanou ale já jsem tím civicem jel a do 4 tisíc je to celkem mrtvola. Jasně, pak to ožije ale v reálném provozu to tak praktický není. To ten dvoulitr od mazdy bylo jiný kafíčko...
Nechci tim tvrdit, že je honda špatná, jen aby sis sundal ty růžové brýle.
A teď zpět k tématu. Nová M6 je fakt bomba. Jak motory, tak design. Jediné, co bych snad pozměnil je ta navigace ale jinak bez chybičky. A ten sedan v rudé barvě... To je fakt něco :-)
Nejde o bryle, jde o objektivitu. To tvoje kaficko je horsi zrychleni a maximalka stejna. Kde je ten motor teda tak extra dobry? Ono to muze byt taky tak, ze do 4 tis stejne a po 4 tis. jine kaficko u Hondy ;-) Pokud vezmu tve tvrzeni, ze do 4tis. nic, tak od 4 do 7 to musi byt v Civicu raketa, aby to ten 2,0MZR udelalo o skor 2s na 100, ze by to tedy tahlo od 4tis jako 2,2MPS??? Tve tvrzeni mi pripomina bludy ohledne ukrtynych tahu 1,2 TSI, kdy vychvalovany Rapid ma pomalu o 3-6s horsi pruzne zrychleni na 4 a 5 kvalt. Ono to hlavne nechce hodnotit subjektivne, pac jinak bych rekl ze kamosovo Beanova MINI s 1,0l leti tak 250km/h a dle revu ma tak 250koni ;-)
Jine kaficko tady bude asi akorat tak 2,2MPS, ale jinak neni o cem.
Jinak dlouhy trasy dle predpisu 5,6-6,2l a dlouhodoba nejakych 6,2l na 17" sirky 225, coz je vice nez dobre.
Jinak hodnoceni z nejakeho testu:
Zrychlení 0-100 km/h benzinový dvoulitr zvládne za 10,4 sekundy, což je o dvě sekundy rychleji, než nejslabší 1.6 MZR, ale zároveň více než o sekundu pomaleji, než stejně silný naftový čtyřválec 2.2 MZR-CD.
Zrychlení z nuly na stovku rozhodně neřekne o dynamice auta vše, ale významně napoví. Jízda s Mazdou3 2.0 MZR tedy může být dost svižná, obzvlášť v otáčkách nad 4000 ot./min, kde zanedlouho vrcholí točivý moment. Ani s vytočeným motorem ale rozhodně nečekejte žádné výkony hot hatche. A pokud se pohybujete v otáčkách nižších, je potřeba počítat s daleko rozvážnější akcelerací. Odstupňování je bezchybné a z šestého převodu by měla teoreticky profitovat i spotřeba. Bohužel, v našem testu se taková hypotéza nepotrvdila, neboť jsme jezdili kolem 12 l/100 km, což považujeme u tak malého auta za hrubě vysoký výsledek.
Nebo staci porovnat v tabulce hodnoceni s tahem v nizsich otackach a vykonem.
[odkaz]
Takze kdyz to shrnu, tak sedí věta:
"Každopádně předsevzetí pokořit s 1.8 většinou konkurenčních dvoulitrů splnila Honda do puntíku."
Já bych jim celkem věřil.
Myslím, že reální bude při normální svižný jízdě + 0,5 litru, max 1 litr.
S CX -5 je dlouhodobý svižný průměr 7,5/100. A to se bavíme o vyšší stavbě a 4x4, bez i-Eloop.
Tak CX-5 se Sky motory má v praxi zhruba o 20% vyšší spotřebu než je udávaná normou, takže dvoulitr by mohl jezdit v průměru tak kolem 6,5-7 litrů, 2,5ka pak plus minus neco okolo 7,5 litru.
Pokud mate pochyby o spotrebe-- zkuste si nastudovat neco o SKYACTIV vylepsenich z techto stranek.
[odkaz]
Jinak realna spotreba nove M6 2,5i muj odhad dle predchozich motoru 2,5 a predtim jeste 2,3 bez turba---bude ve meste 9l, mimo mesto 6,5 a dalnice 130km 7l.
Jinak z vlastni zkusenosti mohu rici, ze
se musite presne naucit vyuzivat funkci promenne casovani ventilu a tocivy moment u daneho motoru..pak spotreba o dost klesne.
"Kombi a sedany střední třídy, to jsou dnes většinou pragmaticky navržená mohutná auta. O oslnivý design u nich totiž tolik nejde, důležitá je praktická stránka. Najdou se ale světlé výjimky, tou poslední byla Alfa Romeo 159. Po odchodu Alfy Romeo 159 někdo konečně postavil další opravdu pěkné kombi střední třídy. " Jistě, [odkaz] dokonce oceněné Red Dot Design Award. :-!
Sorry, ale vážně nechápu, co na tom Accordu porota shledala tak výjimečné. Ošklivý není, to ne, ale vůbec nic na něm není ani inovativní, ani nějak jinak podstatné.
Míco, design je o souladu tvarů a funkcí, což trochu omezuje pseudoinovativní výkřiky některých takydesignerů. Principy se nemění, pokud to má jezdit na čtyřech kolech na silnici. Red Dot se toho celkem úspěšně drží a dělá dobře.
Už roky ma žiadne auto takto nenadchlo. :-) Zozadu by to mohlo byť lepšie, ale kokpit a predok sú čarovné. Beriem slabší diesel kombík v strednej výbave. :yes:
Nie je jednoducho možné, aby Japonci postavili dokonalé auto. Ak by sa im to malo podariť, tak vždy auto nejako umelo dokaličia. Tentoraz s nezmyselným skrátením rázvoru a dĺžky u kombíka.
Rozum mi nad tým zostáva stáť.
Ak sa niekde dobre kombíky predávajú, tak je to Európa. Amerika, Rusko, Čína alebo India nechce o kombíkoch ani počuť. A mazda miesto toho, aby urobila jedne poriadny a pekný kombík, tak mu amputuje 7 centimetrov z dĺžky.
Kedy si BMW a Audi robili také symbolické kombíky, ale prišli na to, že dobrý kombík by mal mať aj dostatok priestoru. Kedy do docvakne tým šikmookým?
Som dosť nas.atý, lebo mazda je moja srdcovka. Predpokladám, že to znamená, že ani z budúcej trojky kombík nebude. Kto bude chcieť kombik, bude mu musieť stačiť okyptená šestka.
nad tím ti nemusí nic stát a rozum teprve ne. Mazda 6 sedan je velká kráva, dokonce tak velká kráva, že je větší, než Mondeo a 507, nevím teď co z toho bylo doteď největší ve střední třídě. Mazda 6 je dokonce tak velká kráva, že je jen o pár centimetrů kratší, než o třídu větší BMW 5.
Důvod?
Mazda 6 sedan není vůbec pro nás. Mazda 6 má teď velikost "midsize" sedanu v Americe, aby mohla konkurovat autům, jako je Accord, Camry, Altima a Fusion, což je trh, který může šestku zachránit a Mazdu udržet při životě. V Evropě je jen proto, že tady být může, protože v našem D segmentu už pár takových nesmyslů je, byť ne až tak extrémních. Naproti tomu Mazda6 kombi je auto, udělané podle relativně běžných měřítek evropské střední třídy.
Když to na začátku roku říkal Tamatani (že utnou HB a místo HB bude kompaktnější Sportwagon, přičemž sedan bude "velký globální", tzn. i pro USA), tajně jsem doufal, že si dělá legraci a že kombi dostane stejně dlouhý rozvor. Nedělal si ji. To je jedna chyba.
Druhou chybou je pouhých 129 kW z 2.2 twinturbo dieselu, to si dělají legraci ne? Mám aktuální GH se 135 kW a chtěl bych aspoň výkonovou úroveň dvoulitru BMW... to si novou šestku mám nechat očipovat, když chci aspoň 200 koní? To mi teda hlava nebere...
lidé si kupoují diesel hlavně kvůli spotřebě, takže na výkonu až tak moc nesejde. Když budete opravdu využívat výkon motoru(vyšší spotřeba), tak bude asi lepší si koupit benzín(třeba ten 2.5l). Jinak souhlasím, že s těmi 129kW to mohl být dvoulitr!
V některých zemích EU máš na benzín a diesel jiné úlevy/ odpisy (na diesel samozřejmě vyšší). Ať už jde o palivo nebo o auto jako takové. Takže můžeš klidně jezdit mnohem rychleji a pořád levněji.
Myslím si, že určitě příjde nějaká MPS verze s pohonem všech kol(jeden rozhovor s hlavouny mazdy ukázal, že se o AWD hodně uvažuje).
Co se týká motoru, tak minule mazda měla atmosférický 2.3l a ten osadila turbem. Nyní bych hádal, že to samé udělají s 2.5l a odhaduji tak 300koňí(předešlá měla 265k) a to už snad stačit bude?
Pokuď půjdou v US prodeje dobře, tak je nemine ani V6, která se ale v evropě určitě neobjeví)
Ze všecho, co je o nové šestce známo, je zřejmé, že je to auto postavené pro radost z jízdy. Superlehká konstrukce, benzinové atmosférické motory - důkaz, že všechno jde, když se opravdu chce. A ještě si nemohu odpustit poznámku pro diskutéry, kteří se na mě sesypali, když jsem se pohoršoval nad elektrickou parkovací brzdou u nového Golfu GTI: je příznačné, že nová šestka tento nesmysl nemá, a to se jedná o auto střední třídy. Konstruktéři a marketing Mazdy totiž (na rozdíl od VW) chápe, že by tímto "vynálezem" omezilo pocit bezprostředního sepětí řidiče s autem a naštvalo tak spoustu svých zákazníků: yes: :yes::yes: (A stejně správně uvažovali například také při konstrukci nejnovější generace BMW 1 a 3). V některých automobilkách naštěstí ještě pořád myslí hlavou.
Ja by som to s tou SUPERlahkou konstrukciou tak neprehanal. Mam Mondeo 2006 a vo vybave Ghia vazi 1378 kg. Pokial mi je zname, Mazda bude v zaklade vazit 1340 kg. Cize az tak uzasne to nevidim. Samozrejme to, ze konkurencia trpi znacnou nadvahou (napr. Insignia) je uz ina vec, ale samozrejme "Skyactive" projekt je dobra vec.
Oproti AR 159 je nová šestka stylisticky negací principů dynamických linií, rozložení hmot a proporcionality tvarů. Začíná to předimenzovaným čelním nasávacím otvorem s hranou nesmyslně vysoko, pokračuje předními blatníky v linii 40. let a končí profilem bočních oken. Kde jsi, Laurensi van den Ackere?