Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Mazda CX-5: Na českém trhu od 499.900,- Kč

Nová Mazda CX-5 je prvním vozem, přinášejícím moderní techniku Skyactiv. Zde jsou její české ceny.
Zpět na článek
7. 12. 2011 13:52
7. 12. 2011 15:29
7. 12. 2011 16:13
7. 12. 2011 17:33
7. 12. 2011 17:48
8. 12. 2011 14:55
8. 12. 2011 15:26
8. 12. 2011 19:45
7. 12. 2011 18:39
7. 12. 2011 19:20
7. 12. 2011 20:02
7. 12. 2011 20:58
8. 12. 2011 15:27
7. 12. 2011 18:50
7. 12. 2011 19:03
7. 12. 2011 19:12
7. 12. 2011 19:11
7. 12. 2011 19:14
7. 12. 2011 19:19
7. 12. 2011 20:56
8. 12. 2011 08:01
8. 12. 2011 14:51
8. 12. 2011 16:02
7. 12. 2011 19:20
8. 12. 2011 08:26
8. 12. 2011 11:44
8. 12. 2011 14:57
7. 12. 2011 23:47
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
8. 12. 2011 08:08
8. 12. 2011 08:33
8. 12. 2011 09:37
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
8. 12. 2011 10:46
8. 12. 2011 14:41
8. 12. 2011 09:37
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
8. 12. 2011 11:57
8. 12. 2011 15:16
8. 12. 2011 16:07
8. 12. 2011 10:01
8. 12. 2011 10:11
8. 12. 2011 10:23
8. 12. 2011 12:39
8. 12. 2011 10:26
8. 12. 2011 14:26
8. 12. 2011 20:11
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
8. 12. 2011 21:45
8. 12. 2011 22:42
8. 12. 2011 23:26
9. 12. 2011 14:37
Avatar - KANKUNEN
7. 12. 2011 11:57
Naštěstí to nevypadá špatně
Dokonce automat i pro naftu, ale dynamika je menší než u manuálu, tedy v dynamice se DSG nevyrovná. Benzín má menší spotřebu než nafta - uvidíme v reálu. Ví někdo bude se dělat i 2,5 sky active?
Rozbalit vlákno
12
Avatar - roman.rs
7. 12. 2011 12:43
Re: Naštěstí to nevypadá špatně
Nevím, kde si vyčetl, že benzín má vyšší spotřebu než nafta. Benzín bude sice mnohem úspornější (6L ve dvoukolce), ale dieselu s dvojitým turbem se to určitě nevyrovná, informace je ale u dvoukolky 4.5L nafty na 100km. Podle mě se překlepli. 2.5i SKY není - zatím. S benzínovým dvoulitrem jsem jezdil a fakt hodně slušný posvezení ve srovnání s nynějším motorem 2,0 DISi. Garantuji, že tohle auto bude super a překvapí hodně lidí. :yes:
7. 12. 2011 12:52
Re: Naštěstí to nevypadá špatně
Ta spotřeba se mi také nějak nezdá, asi fakt překlep .... Jinak jsem opravdu dost zvědav, protože cenově je to podle mě tak střed, zato velmi slušně vybavený. Také jsem zvědavý na vnitřní prostor, protože u této třídy už požaduji prostor i vzadu ( tam jsem byl strašně zklamán u Yetiho, nevešel jsem se tam ).
7. 12. 2011 13:14
Re: Naštěstí to nevypadá špatně
Tak spotreba se meri podle platnych norem, tam si Mazda vymyslet nemuze. Pokud bude pravda to, ze Sky-G motory maji mit o 15% nizsi spotrebu nez dnesni motory a u Mazdy 6 by diky tomu mela byt spotreba 5,8 litru u benzinoveho dvoulitru, udaji 6,0 litru bych se u CX5 ani nedivil. Otazkou bude, jaka bude praxe, jenze to samozrejme zalezi na stylu jizdy (osobne nemam problem jezdit lehce pod normovanymi spotrebami, aspon u atmosferickych benzinu). Navic i to auto vypda dobre a za zajimave ceny. Jen tak dal ;-)
7. 12. 2011 13:22
Re: Naštěstí to nevypadá špatně
Já měl na mysli spotřebu u dieslu, která tam ještě před chvilkou byla 6,5. Teď to opravili na 4,5 :-) To by ani papírově nebylo nic moc. Těch 4,5 je samozřejmě o něčem jinym.
7. 12. 2011 15:02
Re: Naštěstí to nevypadá špatně
ano, překlep, omlouváme se
7. 12. 2011 15:45
Re: Naštěstí to nevypadá špatně
Jo, tak to by pak byla dost vysoka spotreba, to je fakt :-)
Avatar - KANKUNEN
7. 12. 2011 14:02
Re: Naštěstí to nevypadá špatně
Já jezdím tak 2 litry nad, takže 6 + 2 je pro mě fantazie. Jen aby to nebylo 6 + 4.
7. 12. 2011 22:47
Re: Naštěstí to nevypadá špatně
Spotřeba je nejvíce o řidiči , s atmosférickým benzínem jezdím okolo normované spotřeby.
Avatar - LEGOPARK
7. 12. 2011 14:34
Re: Naštěstí to nevypadá špatně
Bezne sedavas na zadnych sedadlach vlastneho auta? Alebo preco skusas zadne sedadla? Lebo ak mas deti, tak to ze sa tam ty nezmestis neznamena, ze sa tam nezmestia oni.
7. 12. 2011 14:45
Re: Naštěstí to nevypadá špatně
Třeba kvuli tomu, ze nekdy vezes vic dospelych...nekdy opravdu muzes sedet v zadu (kdyz te veze "mááma" z hospody a nacestu si vzala kamaradku) a nebo taky proto, ze potrebujes prikurtovat decka do autosedacky a chces mit k tomu rozumny pristup a nemit okopané opěradlo...:) a tak bys e dalo pokracovat (-:
8. 12. 2011 07:56
Re: Naštěstí to nevypadá špatně
Třeba mým dětem je 12 let, takže až budu kupovat auto, musí vzadu mít místo. Protože za tři roky mě nejspíš skoro dorostou - jsou to kluci a já mám 192 cm - musím mít na zadních sedačkách místo jako pro sebe - protože mě nenapadá, jak to pak v autě rozsadit, aby dva velcí chlapi neseděli za sebou.
7. 12. 2011 14:48
Re: Naštěstí to nevypadá špatně
Vzadu vozím třeba rodiče, kamarády ( občas podniknem akci za lyžema do Francie ) atd. Těch příležitostí, kdy vzadu sedí někdo jiný než dítě je docela dost, ikdyž většinou je to právě to dítě. Navíc né každé dítě je 5tiletý škvrček. Stačí se podívat na základní školu a najdeš dost osmáků i deváťáků, kteří přerostly učitele. Určitě se najde hodně lidí, kteří prostor vzadu budou potřebovat.
Avatar - iudex
7. 12. 2011 13:52
Skyactiv
Konečne prichádzajú modely Mazdy novej generácie. Doterajšie "novinky" ako facelift M3 bolo len prešľapovanie na mieste a čakanie na Skyactiv technológiu, ktorá vyzerá byť konečne prevratná. To, čo som kritizoval pod článkom o FL trojky, t.j. zotrvávanie pri starých motoroch, takmer nulový progres (obdobné platí pre ďalšieho japonského konkurenta Civic) konečne Mazda vzala od podlahy: nové motory, prevodovky, podvozky, plus dôkladná redukcia hmotnosti... a k tomu vydarený dizajn céikspäťky; paráda. Aj prvé ohlasy na CX-5 sú veľmi pozitívne, tak snáď Mazda konečne rozvíri stojaté vody nielen vo svojej, ale aj v produkcii ostatných japonských výrobcov. Toto je správna cesta. :yes:
Rozbalit vlákno
0
7. 12. 2011 15:29
prvi polorecenze
[odkaz]

pro vsechny zajemce co maji tu cest umet po madarsky >:D
Rozbalit vlákno
0
7. 12. 2011 16:13
4x4 - spotreba
Pri dnesnych modernych diesloch, ktore sa nehodia pre drvivu vacsinu populacie (kto z vas robi pri vacsine svojich jazd aspon 50km?) a z toho vyplyvajucich obrovskych problemov so spolahlivostou (a samozrejme aj servisnymi nakladmi), ale aj benzinovymi downsizingovanymi preplnovanymi casovymi bombami, je prichod noveho atmosferickeho benzinu, s primeranou spotrebou, pre mna ako vykupenie z pekla. Kupovat suv/crossover bez 4x4 mi pride trochu zbytocne, takze som zvedavy na testy toho dvojlitra vo stvorkolke. Ak prihodim nejaky obligatny liter navyse za blbe europske nastavenie merania spotreby (v USA by automobilky skrachovali na sudnych vydajoch) a dalsi liter za vyssi odpor 4x4, tak spotreba 8 litrov, bez vyrazneho obmedzovania sa, by bola super. Tesim sa na testy. Mozno este prehodnotim svoj vyber dalsieho auta a pockam si na nu. Kupovat novinku je sice blbost, ale mazda je znama svojou spolahlivostou, tak to hadam budu mat z vacsej casti uz vychytane.
Rozbalit vlákno
11
Avatar - WinDiesel
7. 12. 2011 16:50
Re: 4x4 - spotreba
Střílíš mimo terč. Zrovna Mazda má vstřikovací tlak 2500 barů, což znamená takovou atomizaci paliva, že téměř nepotřebuješ DPF (respektive potřebuješ jen maličký a rfegenerace DPF je rychá a snadná). Materiálově byly turba, EGR ventily a vstřikování natolik vylepšeny, že jsou prakticky bezporuchové.
Parametry benzínového motoru Mazdy SKY-G jsou bez turba opravdu dobré, ale ve všech recenzích se novináři shodují - mezi SKY-D a SKY-G je natolik obrovský rozdíl, že rozhodnout se pro benzín bude opravdu nesnadné. Jako obvykle zapůsobí fenomén ceny a benzíny budou kupovat převážně ti, kteří na diesel nedosáhnou nebo opravdu najedou hodně málo.
Píšeš, že moderní diesely se nehodí pro většinu populace, ale třeba v Norsku se prodává 80% aut v dieselu, jakkoli je Norsko na severu a je dražší než benzín. To je poněkud (ze Tvé strany) komické vyjádření (v EU se prodává přes 50% aut v dieselu).
7. 12. 2011 17:08
Re: 4x4 - spotreba
Tak diesel bude asi opravdu prodávanější ( alespoň v Evropě určitě, jinde asi ne ). Jen si nemyslím, že benzín budou kupovat ti, co na diesel nedosáhnou. V této cenové kategorii to nebude mít takový vliv. To opravdu spíš člověk, který bude jezdit tzv. "***čky", tam bude bezpochyby lepší benzín.
7. 12. 2011 22:15
Re: 4x4 - spotreba
Njn, tak ja bych si koupil benzin uz ze zasady :-)
7. 12. 2011 22:59
Re: 4x4 - spotreba
Nápodobně. :-) :yes:
7. 12. 2011 17:23
Re: 4x4 - spotreba
U nas sa auta vacsinou nekupuju na dobu, ktoru pokryje zaruka a kedy sa vyznamne chyby este nedostavuju. Rovnako ako je u nas dobre znama 'kvalita' nafty. V nasich zemepisnych sirkach si dovolim trvdit, ze je pre vacsinu ludi (denne dochadzanie do prace par km a to este vacsinou po meste) diesel ekonomickym hazardom. Argumentovat logikou trhu je mozne, ale riadit sa nou asi vzdy nejde. To by sme mohli tvrdit, ze Windows je najlepsia alternativa pre nas pocitac. Rovnako by som nepovazoval diesel za automaticky lepsiu volbu, aj ked to tvrdia testy. Preferencie kazdeho su ine. Napriklad diesel jednoducho nema kultivovanost benzinu. Niekoho zasa moze viac bavit vykonova spicka a vytacanie ako zatah odspodu. Len na cene by som to urcite nestaval.
7. 12. 2011 17:35
Re: 4x4 - spotreba
:yes: Právě proto se těším na benzín - auto vydrží déle a servisní náklady by mohly být nižší. Myslím, že pro toho, kdo jako já najede do 20ti tisíc ročně - z větší části okresky, bude benzín lepší alternativou ;-)
7. 12. 2011 18:47
Re: 4x4 - spotreba
:yes: Moc hezky napsáno s tím W :-) . Samozřejmě že podle toho, co kupuje většina, nelze usuzovat, že to tak je správně. Podle mě se pro diesel takových 80% lidí rozhodne omylem, protože vidí nízkou spotřebu a velkou sílu motoru ( jako že to jede ;-) ). Zbytek si nikdo nespočítá ( servisní náklady, rozdíl v ceně motorizací/ počet předpokládaných najetých km, atd. ). Nicméně někdy je diesel opravdu nejlepší volbou - samozřejmě hodně km najednou.
8. 12. 2011 18:21
Re: 4x4 - spotreba
Pokud vím, Mazda se právě chválí nízkými plnícími tlaky a to 1860 psi, tedy cca pouhých 1300 bar.
A to například zda:
[odkaz]

"má vstřikovací tlak 2500 barů, což znamená takovou atomizaci paliva, že téměř nepotřebuješ DPF"

Dosti zavádějící tvrzení. Vysoké tlaky taky nejsou žádoucí. Je totiž nutné zabezpečit chudou směs, protože může docházet k rychlému, ale nerovnoměrnému prohořívání a mimo jiné k tvorbě extrémně malých částic procházejících filtrem. Navíc velmi chudé směsi s sebou nesou problém NOx.
7. 12. 2011 18:17
Re: 4x4 - spotreba
pokud chces videt cca realne udaje o spotrebe, podivej se na australske stranky znacky, tam totiz maji jiny, mnohem realnejsi merici cyklus.
8. 12. 2011 10:03
Re: 4x4 - spotreba
tam mají hlavně legislativu, že by zákazník mohl okamžitě na dealera skočit, že mu prodal šunt či ho podvedl, protože nedosahuje jím deklarované spotřeby - a to by bylo milionové tóčo, které tam nikdo neriskuje. Tady je jaksi normální spotřebitele natahovat ;-)
8. 12. 2011 14:25
Re: 4x4 - spotreba
Tak hlavně za dodržení evropské normy těžko někoho můžeš žalovat. Není neobvyklé, že na to výrobce upozorňuje - že jde o normované měření a že nemusíš spotřeby dosáhnout. Jiná věc je, že by mohl SDEU příslušnou normu zrušit, popřípadě doporučit její úpravu, aby více reflektovala reálný provoz. Norma možná odráží průměrný jízdní cyklus, ale rozhodně ne jízdní styl.
7. 12. 2011 17:33
System 4x4
Nevíte někdo, jaký systém pohonu zde mazda použije? Klasický Haldex 4 nebo něco jiného?
Ještě jak tak koukám do té tabulky, tak je mi zvláštní, že v té 4kolce je rychlejší automat a u dieselu je to naopak - manuál.

Jinak ceny mě trošku překvapily - čekal jsem tak o 10% nižší, ono to snad časem klesne ;-)
Rozbalit vlákno
6
7. 12. 2011 17:48
Re: System 4x4
Myslim, ze ak aj nie hned na uvod, tak neskor budu urcite akcie, ktore to o tych 10% daju dole bez problemov.
7. 12. 2011 18:56
Re: System 4x4
Haldex ne, ale v podstatě je to stejné. Spojka, která aktivně přerozděluje kroutící moment od 100:0 do 50:50 ( stajně jako CX-7 ).
8. 12. 2011 14:55
Re: System 4x4
Vypadá to, jako kdyby měl benzín a diesel každý jinou automatickou převodovku.
Avatar - Shr3k
8. 12. 2011 15:26
Re: System 4x4
Nevím co je to za tabulku, co použili, ale oficiální parametry jsou:
2.0 2WD MT: 9,2 / 200

2.0 AWD MT: 9,6 / 197
2.0 AWD AT: 10,5 / 187

2.2 2WD MT: 9,2 / 202
2.2 2WD AT: 10,0 / 198

2.2 AWD MT: 9,4 / 197
2.2 AWD AT: 10,2 /194

2.2 175 AWD MT: 8,8 / 207
2.2 175 AWD AT: 9,4 / 204
8. 12. 2011 19:45
Re: System 4x4
Prostě prohodili hodnoty zrychlení u benzínového dvoulitru.
8. 12. 2011 21:19
Re: System 4x4
:yes: To už vypadá lépe..taky mi to přišlo, že je to prohozený. Benzín AWD je jasná volba.. rok si počkat až bude malinko levnější ;-)
Avatar - salamoon
7. 12. 2011 18:39
ty kokso
ta vrcholna vybava ma vsetko,co moze mat a je radovo o desiatky tisic lacnejsia,ako konkurencia.... :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
4
7. 12. 2011 19:20
Re: ty kokso
asi tak, jen mi v tom ejste cybi odvetravane sedacky a radarovy tempomat.

neob to tam je?:)
Avatar - salamoon
7. 12. 2011 20:02
Re: ty kokso
odvetravane sedacky a cierne calunenie stlpikov a stropu,a je to pre mna DOKONALE AUTO. :yes:

o rad.tempomate netusim... ;-)
Avatar - Ghostyx
7. 12. 2011 20:58
Re: ty kokso
Souhlas. Mit to vicebarevny kozeny sedacky a vyplne dveri v kombinaci s cernymi sloupky a stropem, tak se muze jit jakakoliv konkurence definitivne klouzat... :yes: Uvidime, jestli Japici nakonec umozni vetsi skalu individualizace. ;-)
Avatar - Shr3k
8. 12. 2011 15:27
Re: ty kokso
Individualizace ano, ale jedině pro Japonsko.
7. 12. 2011 18:50
kupuju
Asi budu mezi prvníma zákazníkama a budu brát 2,2 D (129 kW) + 4x4 + manuál, který je bohužel jenom s nejvyšší výbavou, ale i tak 780 papírů nezní tak špatně.

na co se těším? Zrychlení 0-100 za 8.8s zní na české poměry dobře, ale daleko drtivější bude pružné zrychlení, jízdní vlastnosti předpokládám že budou špičkou ve třídě, spotřebu neřřším!

na co se netěším? Na všechny tyhle elektroniky systémy, alá mrtvý úhel, jízní pruhy, city-break, ... snad se to nebude sr*t :-(

Jinak v článku se mluví začátku prodeje o jaru a někde sem našel duben :-) Myslíte že dřív nebude?
Rozbalit vlákno
13
7. 12. 2011 19:03
Re: kupuju
Pokud spotřebu neřešíš tak kup něco v benzínu, kolem 300k a opravdu si užiješ. Rozhodně víc jak v SUV s dieslem. Přestože se jedná s největší pravděpodobností o špičkový vůz, tak pokud se těšíš nejvíc na to zrychlení, jsou lepší volby ( tedy pokud nechceš zrychlovat jen do dlouhýho táhlýho).
7. 12. 2011 19:12
Re: kupuju
no s tou spotřebou to berte s rezervou. Nejraději bych si koupil Mitsubishi Lancer Ralliart, jenomže ten žere ja smyslu zbavených a na benzínce by mě za chvíli začali tykat, jak často bych tam byl. Takže když píšu že spotřebu neřeším, tak tím myslím že mi je jedno že pojedu pomalu(za 4l) nebo svižně(za 10). Nad těch deset bych se moc často nechtěl dostávat.

Jinak za poslední rok se mě dost líbí právě auta typu Crossover a nemám rád auru kolem německých automobilek, takže tahle mazda je pro mě jasnou volbou :-)
Avatar - Shr3k
7. 12. 2011 19:11
Re: kupuju
Minimálně mrtvý úhel mi funguje v pohodě a to mám auto už dva a půl roku / 72000 km. Teda ono se zatím neporouchalo teda vůbec nic... :-)

Co se týče termínů, v únoru dorazí benzíny automaty modré předváděčky a dealeři měli možnost objednat jeden dva kusy dieselu automatu. Vše Revolution.
7. 12. 2011 19:14
Re: kupuju
díky za info

k tomu systému hlídání mrtvích úhlů - mám dojem že tady je někde článek že za to mazda dostala i nějaké vyznamenání.
Avatar - Shr3k
7. 12. 2011 19:19
Re: kupuju
Diesely mají oficiální zahájení prodeje květen.

Ad radar - funguje to dobře a asi bych už auto bez toho nechtěl. Občas to sice reaguje na svodidla na dálnicích, ale to je normální.

Jinak CX-5 se mi líbí, ale pro mě je škoda, že asi na nějakou dobu nahradí CX-7, která se počítám někdy příští rok přestane definitivně vyrábět. Něco ve velikosti CX-7 nebo CX-9 bych bral spíš. Proto asi přespříští rok vyměním stávající kombajn za novou Takeri/6 - možná už bude stačit sedan. Jde mi hlavně o místo vpředu. Ale nepopírám, že SUV mě láká. Na Infiniti FX ale asi mít nebudu...
7. 12. 2011 20:56
Re: kupuju
Já také s radarem problém nemám, funguje perfektně. Zezačátku jsem to pokládal za "blbůstku", ale změnil jsem názor.
Na novou 6 se také moc těšim, koncept vypadá špičkově !!!
8. 12. 2011 08:01
Re: kupuju
No v rozměrech(až na těch 14,5cm na délku) moc rozdíl není:

CX7 - 4700x1870x1645, rozvor 2750, zavaz. prostor 455
CX5 - 4555x1840x1670, rozvor 2700, zavaz. prostor 500
Avatar - Shr3k
8. 12. 2011 14:51
Re: kupuju
Já to myslel ve smyslu, že bych si koupil raději CX-7 nebo CX-9, kdyby byl nový model - což asi nějakou dobu nebude, protože se zdá, že CX-7 skončí bez náhrady. Nechce se mi jít do něčeho, ve čem je podélně méně místa, než v šestce kombi.
8. 12. 2011 16:02
Re: kupuju
jj, kombi je jiná liga
7. 12. 2011 19:20
Re: kupuju
jo ještě jedna věc, které se docela bojím je hlučnost. Četl sem o zážitcích s prototypy a hluk v nich mohl být lepší, ale produkční verze na tom asi bude lépe :-)
8. 12. 2011 08:26
Re: kupuju
... no tešiť sa môžeš, nejaký ten mesiac jazdím s trojkou 2,2 GTA 132kw a ten motor je naozaj vyborny, zrychlenie pod 8 s. to by až taká sláva nebola ale pružným zrýchlovaním budeš nadšený, ozaj bezkonkurenčné. Využiteľný záťah motora je od 1700 - 4400, max. krutiaci moment 400 nm od 1800-3000...
O regeneracii DPF ani netušíš (len pozorným sledovaním aktuálnej spotreby)
Spotreba tiež poteší 6-8 l. Na 9-10l sa dostaneš len vyslovene hrubým jazdením. Tiez všetky elektronické položky výbavy sú funkčné a bez poruchy.

Novy SKY-diesel je konštrukčne iný ale nepochybujem, že to bude ešte lepší motor, ako ten sucasný diesel.

a všetci tí, ktorí konkrétne mazde 3 vyčítajú "materiály" v interieri, odhlučnenie motora, farebné zladenie displayov NIKDY nesedeli a nejazdili v top vybave. (ako su na tom nizsie vybavy neviem...) Tym som chcel naznačiť, ze ak zvažuješ TOP vybavu CX-5 na reči o hlučnosti, o použitých materiáloch ... rovno zabudni.
8. 12. 2011 11:44
Re: kupuju
díky za uklidnění.
Avatar - Shr3k
8. 12. 2011 14:57
Re: kupuju
Skyactiv-D je bezesporu technicky na úrovni, jen mi chybí nějaká opravdu High Power verze. Představoval bych si něco, co má alespoň 150 kW. Když to umí biturbo dvoulitry od BMW sice s filtrem a ne EURO6, proč by to neměl umět ekologicky laděný biturbo 2.2? Dvě decky obejmu navíc bychom mohli za tu ekologii vyměnit.
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
7. 12. 2011 23:47
Dilema
Rozmyslal som na Lexusom CT200h.

Ale CX-5 v specifikacii 2.2, 6A, Attraction za 750K znie lepsie :-)
Rozbalit vlákno
0
8. 12. 2011 08:08
hmotnost
ta zatím nebyla zveřejněna??? nebo se mýlím? Na to jejich skyactiv-body sem dost zvědavej!
Rozbalit vlákno
8
8. 12. 2011 08:33
Re: hmotnost
a ešte ku hmotnosti, mazda 3 2,2 D, GTA má v oficialnych udajoch hmotnosť 1 385 kg. SKUTOČNÁ pohotovostná hmotnosť auta je 1 527kg. To je rozdiel...
Podobne je to i s inými modelmi. Mám pocit, že mazda trocha zavádza s tým znižovaním hmotnosti, preto oficiálny údaj o váhe CX 5 treba brať "s rezervou"
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
8. 12. 2011 09:37
Re: hmotnost
Preboha.... to bolo zvolanie nad tvojimi "vedomostami". Mazda nikoho nezavadza.

Tu je udaj o zakladnej benzinovej Americkej verzii:

[odkaz]
3272 LBS = 1 484 kg

Ak si dobre spominam na clanok Autoblogu, CX-5 je lahsia ako cokolvek z konkurencie a ma aj najnizsi koeficient odporu vzduchu - 0.33.
8. 12. 2011 10:46
Re: hmotnost
klobúk dolu pred tebou, VŠEVED...
Ale čítať ešte viem a keď výrobca auta udáva vo svojich oficiálnych materiáloch hmotnosť 1 385 kg a v COC alebo tech.preukaze (a tiež na váhe) máš 1 527 kg
tak je to určitým "zavádzaním" je. Zvlášť ak mazda určuje pevné stupne výbavy ku konkrétnym motorom bez možnosti individualizácie a tým i zvyšovania hmotnosti dodatočnou výbavou.
8. 12. 2011 14:41
Re: hmotnost
Za normálních okolností se do hmotnosti nepočítá příplatková výbava. Jak to dělá Mazda při jejich struktuře nabídky netuším. Rozhodně je na to evropská norma. Teď jsem na to koukal a rozdíl mezi 110 kw a 136 kw verzí je na papíře 1 kg. Každý motor se prodává v jiné výbavě, takže Mazda nejspíš nezapočítává nejnižší nabízenou výbavu. Tu normu do detailu neznám, takže nevím, co přikazuje ohledně výbav.

Pro tvojí Mazdu je aktuálně uváděná hmotnost bez řidiče rovných 1300 kg. V tomhle případě bych konfrontoval prodejce, ať mi to vysvětlí.
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
8. 12. 2011 09:37
Re: hmotnost
[odkaz]
8. 12. 2011 11:57
Re: hmotnost
to je váha benzínu s automatem a pouze předokolkou.
Pro nejsilnější diesel, AWD, manuál, hádám tak +243kg :), takže 1727kg, což stále není špatný číslo.

jinak pěkný čtení:
"Do that, and the CX-5 will easily be the best-driving small crossover on sale, not to mention the added fuel economy benefits."
Avatar - Shr3k
8. 12. 2011 15:16
Re: hmotnost
Pohotovostní hmotnosti:
2.0 2WD MT: 1345

2.0 AWD MT: 1425
2.0 AWD AT: 1425

2.2 2WD MT: 1445
2.2 2WD AT: 1480

2.2 AWD MT: 1530
2.2 AWD AT: 1580
8. 12. 2011 16:07
Re: hmotnost
tak v tom případě to původní 1 484 kg je na těch stránkách o 120kg špatně, ale hlavní je že čísla to jsou hezký - vzhledem ke krouťákům dieselů. To Cx7 na tom je o dost hůř.
8. 12. 2011 10:01
cena
to len mne sa to zda predrazene? Aj na mazdu? Za tie peniaze si kupim CX-7.
Alebo premiovu znacku. Myslim ze cenami dost prestrelili.

ale stale to je favorit, pockam na novu sestku. Ak bude taka krasna ako slubovali asi pojdem do nej.

Aj ked...octavia scout.... :-) :-)
Rozbalit vlákno
6
Avatar - roman.rs
8. 12. 2011 10:11
Re: cena
Aj ked .... octavia scout ...... bude za stejnou cenu, nebo možná dražší ve stejné výbavě, tu ale nikdy dosahovat nebude, protože CX-5 má prvky, které se v octávii nekoupí a superb je neskutečně předraženej, nechápu, jak si to někdo může za ty prachy koupit, tam všichni mlčí a kupujou to i když by za ty prachy měli jakékoliv špičkové auto levněji. Za každej dobrej den na saloně Škodovky se platí a platí a platí, ale jinak je to opravdu levný auto. :no: 8-s
8. 12. 2011 10:23
Re: cena
no ved tak som to myslel,
ze skodovku octavia kupis za par eur, tie iste plechy napravy, volant, image,
kupis cez 30 tisic len pre to ze je to "zdvihnute" ma to haldex a plasty...

Teda toto je mozno naozaj dobra cena za to co to ponuka. Ale aj tak mi to nepride ako value for money :-)
Avatar - salamoon
8. 12. 2011 12:39
Re: cena
ved octavka scout vyjde minimalne rovnako,ako tato cx5,vo fullke ked nie drahsie...a to stale nema taku vybavu,ako cx5.... :no:

cx5 dvojliter benzin 6m,full vybava vychadza v prerpocte 28500eur.
1,8tsi 4x4 scout zacina na 26 700eur.
pridas navi,interier alcantara a si na 30 500.
a to tam este nema BLIS(ani nemozes mat),parkovaciu kameru,BOSE audiosystem,bezklucovy vstup(ani nemozes mat)...
Avatar - KANKUNEN
8. 12. 2011 10:26
Re: cena
Já majitel M6 tvrdím, že Octávka je vynikající auto a má prvky, co já nemám, přesto že mám hodně vybyvený model.
Avatar - roman.rs
8. 12. 2011 14:26
Re: cena
Nikdo zde neříká, že Octávka je špatný auto, sám jí vlastním, jen jsem konstatoval, že za jako za dobrý prachy se dá koupit až do chvíle, kdy jí začnu dovybavovat věcma, který má mazda v holým základu, tak se pěkně prohnu. A srovnáváme CX-5 s Octávií 4x4.
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
8. 12. 2011 20:11
Re: cena
Premiovu znacku? A ktoru? Nebodaj je VW premia...

A sorry, ale co i len uvazovat o Scoute pri CX-5 je ... offroad. Scestne.
8. 12. 2011 21:45
nic moc
cx7 vypda hosne dobre aj po rokoch toto je taka seda myska :no: obzvlast tato modra farba :no: :no:
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Ghostyx
8. 12. 2011 22:42
Re: nic moc
V tomhle souhlas, design CX-7 je stale vynikajici a i po tech letech nezevsednel. Klobouk dolu pred tehdejsim designerem Mazdy! :yes: To skoseni predniho skla a bocni linka s jakoby vyboulenym zadnim blatnikem a zmensenym zadnim bocnim okynkem je neprekonatelna a autak pusobi stale muskulaturnim a jedinecnym dojmem. To byla doslova pecka a designova trefa na solar, kdyz si porovname tehdejsi konkurenci. Trosku me mrzi, ze to neprevzala i CX-5. ;-\ Takhle tou bocni siluetou se mi zda, ze se Mazda zbytecne vratila k tomu beznemu "sedemu" prumeru, ale to je jen muj subjektivni pocit z fotek a treba se pletu a na zivo to bude vypadat lepe. :-) Nicmene si myslim, ze u stavajici CX-7 by stacilo zakomponovat SKYACTIVE technologii, trosku doladit interier (hlavne nektere detaily), dat poradnou navi, automat a jeste par dalsich kousku nove vybavy z CX-5 a klidne ji mohli bouchat dal a urcite by se to prodavalo i pri rozmerove podobne CX-5. :yes: Skoda jen, ze u Mazdy pry o tom jiz neuvazuji... :-(
8. 12. 2011 23:26
Re: nic moc
Máme doma CX9 a do budoucna zvažujeme aktualizaci....Toto vypadá vymazleně, ale je to malé.

Má někdo důvěryhodné info ohledně budoucnosti CX7? Bude další generace? Pokud ano, pak by asi logicky měla skyactive?...
Avatar - Shr3k
9. 12. 2011 14:37
Re: nic moc
Důvěryhodné info? To neexistuje, Mazda takto konkrétně dlouhodobě neplánuje nebo plány nesděluje. Podle vyjádření zástupců Mazdy v Tokiu je spíš naděje, že bude další velké SUV o velikosti CX-9 - především kvůli zákazníkům v USA, Blízkém Východě, než že vyjede nová CX-7. Chtěli by přitom zachovat motorizaci V6 Cyclonem, ale rádi by stáhnuli emise CO2, takže možná dojde na přeplňovaný čtyřválec s technologiemi Sky-G. Nicméně není to teď prioritou, takže stávající CX-9 vydrží cca do 2013-2014. Prioritou je teď vývoj nové šestky a nástupce MX-5.