No autor nám tady tvrdí, že prý "Zpracování interiéru nedosahuje kvalit vozů německých značek". >:D:no: Tak to mě docela pobavilo, milý autore. No hlavně, aby ty vaše německé značky se alespoň přiblížily k celkovým kvalitám vozů značky Mazda! ;-)
I mě by zajímalo, v čem "zpracování interiéru nedosahuje kvalit vozů německých značek"? Je to hůře slícované než u vozů německých značek? Vrže to více než u vozů německých značek? Sedačky jsou hůře sešité než u vozů německých značek? A kterých vlastně vozů německých značek? Opel? VW?
Tohle mne taky dojímá... zvláště, dkyž pak nastoupí tvrdoplastová ofenzíva v podobě Fabií, Rapidů a poloviny interiéru nových Oktávek... tam to neva...
Zrovna Mazda má z Japonců nejlepší interiéry, neduh jsem pozoroval jen malý a to u MA6 před Fl, kdy měla tenčí dveře ( U Výše jmenovaných a interiérově chválených Škodovek však nic nobvyklého, zrovna v té výplni dveří)
Design interieru je bezesporu zajimavy, ale bohužel jeho zpracovani je i ve srovnani se Skodovkou dosti forove viz. od cca 7:50 do 13:10 youtube.com/watch?… Polo nebo i Corsa jsou zcela jinde.
Cx3 sem ještě neviděl, ale 3,6 a Cx5 ano a na interiéry se záměruji, coz tady na diskuzi je o mně známe a nevidím az na vyse zminene rozdíl. Hlavně oproti Škodovkam nové generace. Ptám se tedy v cem je Mazda horsi? Mekcene je to.... nevrže to tak v cem je háček?
Nic nového pod sluncem. Když vyšla M CX-5 tak ve srovnávacím testu s Tiguanem taky bylo video o ne-kvalitě zpracování, kde ukazovali, jak se trhá uchycení kůže sedadla řidiče, protože jinak celém testu, VE VŠEM, byla CX-5ka lepší! Když jsem se chtěl podívat znovu (druhý den) už to bylo stažený!! Takže stejná písnička >:D
Nevšiml jsem si že by Mazda mela někde neslicovane části interiéru, vzala by, nebo něco nedrželo... ani jedno z prohlizenych vozu na to netrpělo.Tohle bych si odvážil tvrdit az po ujet i několika desítek tisíc km .Tam se uvidí, jak na tom jsou.
hmm... Po precitani celej diskusie som rad, ze aj ty ( aj ked uprednostnujes ine znacky ) uznavas kvalitu doterajsich interierov Audi ;-):yes: a dokazes ma tu vcelku slusne zastupit :-) na niektorych by som tu ja take slusne reakcie nemal >:-[]:yes:
Tohle mi také nedá. Jakých německých značek? Opelu :)? Volkswagen, Škoda či Seat mají v nabídce malý crossover? Chcete říct, že když Volkswagen postaví SUV na bázi Fabie či Pola, že budou mít lepší interiéry? Konkrétně u té Fábie? Seděl jsem ve všech nových Mazdách, Škodovkách a VW. To nikomu nevadí naprostá snaha o uspoření nákladů ve Fabii? Žadné výplně dveří (žádná jiná automobilka si to nedovolí)? Loketní opěrka nepoužitelná od dob první Octavie, kde není možnost normálně řadit (musí se zalomit ruka) a zatáhnout za ručku (musí se úplně vykloubit ruka). S Polem je interiér Mazdy srovnatelný. Co možná redakce myslela je přehlednost, ale to do kvality a zpracování nepatří!
na zahraničních serverech píšou o Mazdě 2 jako o nejlepším autu ve třídě, Mazda 3 atakuje designem i kvalitou A3..., jen na českých serverech ''nedosahuje kvalit německých konkurentů''
Zlatý pan Koubek, to je jediný novinář, který je objektivní.
Už jsem se na totéž ptal u Mazdy 6 minulý týden, odpověď nepřišla...ona evidentně ani žádná odpověď neexistuje. Je to hloupej hospodsky působící koment...
Při vší úctě, pane Bureši, opravdu mě nebaví dívat se pomalu celé (i když krátké) video na to, jak sedíte v CX-3 s mikrofonem a říkáte něco, co už (nejen) tu bylo třikrát napsáno. Když už tam tu kameru máte, co kdybyste u toho řečnění zabrali třeba kompletně a detailně interiér vozu? Hlavně, že máte návlek na mikrofonu jako profíci, ale videa točíte jako naprostí diletanti, informační hodnota tohoto videa je absolutní NULA! :no:
Tak vidím, že krámy /diskuzní/, jdou napříč diskuzním spektrem anebo se jedná spíše o míru trpezlivosti a ochoty polykat prach /diskuzní/? Nicméně souhlas.... k tomu návleku - opravdu jsi si jistý, že se nejedná o podprahovou reklamu na ponožky, či jiné návleky na jiné části těla? >:-[] >:D
Ale já nemám "krámy" ve smyslu, že se neshodnu s nějakým subjektivním názorem redaktora, vadí mi nulová informační hodnota videa, ne případný komentář k němu apod. Tohle není podezřívání ze zištnosti, ale poukazování na prostý/čirý amatérismus. ;-)
Zvenku pěkná, ale vevnitř se mi nelíbí stejně jako Mazda MX5, kterou má šéf. Japonci prostě auta zevnitř neumí udělat, protože dělají pěkné pouze motorky ... klobouk dolů.
Taky me zajímá jestli to už někdo z nich viděl, nebo jen papouškuje novináře. ...ostatne Miromen hodnotil od pohledu spatne sedačky u Fordů, tak schválně jak to bude tady;)
Kde jsi přišel na to že od pohledu ? Ja psal o těch ve kterych jsem seděl. Je ale fakt že jsem napsal že Ford nikdy sedačky neuměl. Jek je to v součastnosti však nevim. Zde jsem seděl jen ve Fiestě a tam nejsem zdaleka sam kteremu ty sedačky přijdou dosti mizerne.
Samozřejmě že neseděl ale tahle architektura mi prostě nesedi. Už u 3 kterou jsem si prolezl mi interier nesedi a proto si troufam tvrdit i když z obrazku že u 2 a CX-3 to bude ještě horši. Ne že bych s tim nedokazal žit ale prostě to neni muj šalek.
Když si sedne do nové pofaceliftové Mazdy 6, tak zjistí, že nejen kvalitou zpracování je to na úrovni německé prémie, ale i vypadá to, jako německá prémie, jezdí to, jako německá prémie a v plné palbě s bílou kůží to má vše myslitelné, ale je to za půlku německé prémie... :-!;-)
to Ozzman : sedel a dost casto..nove verze Mazdy 6 po FC se jim plne vyrovnaji a v te bile ...bych rekl, ze nektere kozene interiery i predci..protoze je proste vse odladene ..a pasuje to do sebe...nejen ergonomie..ale design a kvalitou materialu i ovladacu..dojdi se schvalne podivat..jiz jsem mel tu cest a je to proste dobre odvedena prace..ale kazdemu se take libi neco jineho.
Ja mam tu vyhodu, ze mi staci 4hrnek s 200koni za 850tis..nemusim mit premii za dvakrat tolik..kord kdyz dnes jiz neni ve srovnatelne vybave a motoru temer o nic lepsi..:)))
Jasně, beru že stačí...fakt je ten, že u odcházející generace prémie se dokáže mainstream přiblížit. Otázkou pak je, jak vypadá interiér neprémiových aut po 200kkm.
Vím jakej je rozdíl na vlastních autech a ačkoliv mezi nimi Mazda nebyla, tak si nemyslím, že by dopadla o moc jinak...
Mám M3, pokukuju po M6 a před fl si M6 bohužel interiérem nečuchne ani k staré A4. Počínaje zavíráním dveří. M6 po fl se mi líbí opravdu hodně, ergonomické chyby jsou pryč a vypadá to výborně, ale silně pochybuju o dotažení na prémii.Budmě soudní.
Motto je close-to-premium, cize vopchat sa medzi vw a audi, skor blizsie k audi. Dovolim si tvrdit, ze su veci ako riadenie, radenie a podvozok, kde to normalnu premiu aj prekona.
Ked postavis mazdu proti podobne motoricky vybavenej premii, vela podstatnych rodielov tam podla mna nenajdes, ked to postavis proti audi vo verzii s, s 250 konmi, resp. sestvalcom/vzduchovym podvozkom atd., tak jasne, ze premia je lepsia.
Ale ak nemas nekonecny rozpocet, tak radsej napr. tu mazdu v plnej palbe ako stredne vybavenu premiu...
Ale řeč byla o interiéru. Ten je pěknej, jeden z důvodů, proč jsem si koupil Mazdu, ale prémie? To ne. Proti řízení a podvozku nic nenamítám (ve srovnání s audi) , ale nevím, jestli by souhlasili kluci od BMW. Ale tam se nehádám.
Když nemáš nekonečný rozpočet, můžeš volit tak, jak píšeš ty, nebo taky volit mezi novým mainstreamem nebo mírně jetou prémií.
Měl bys ses z toho snu už probudit. Jestli někdo ma k te premii našlapnuto tak Mazda to rozhodně neni. Jakože meně komfortni podvozek včetně odhlučněni a řizeni je nad premii ? >:D
OK. Ale zamyslel ses někdy, co to vlastně znamená to označení "prémie"? Není to náhodou už dneska tak, že slovo "prémie" je pouze pozlátko, image a jakýsi přežitek, prostě jakási se vlečící imaginární "přidaná hodnota" a pouhopouhý subjektivní pocit, který tam již i díky neustále se zvyšující dostupnosti oné "prémiové" techniky do tzv. "neprémiových" vod, který ve skutečnosti již někteří z té tzv. bývalé "neprémie" svou snahou dohnali ne-li ve skutečnosti v něčem i předehnali? Co to vlastně je prémie? Je to prémiová kvalita výroby spojená s dokonalým zpracováním a celkovou spolehlivostí stroje? Nebo je to kvalita celkových služeb? OK, tak Tě vyvedu z omylu, že když se Ti ještě nedávno třeba rozsypala automatická převodovka Tiptronic v "prémiové" Audině, tak Tě poslali "prémiově" do (_!_) aniž by to uznali a řešili na vlastní náklady stejně vehementně, jako někde v "neprémii"! Zkoušeli to třeba různými hláškami typu "Vy jste to rozbil špatným užíváním" apod.! Nebo když Ti povrzává interiér u nejnovějších modelů úplně nových BMW (made in USA) X6 již po pár tisících km (vlastní zkušenost) a v servisu jenom kroutí hlavou a dávaj Tě do jakési databáze a neví si s tím rady a nabízí Ti komplet rozebrání nového auťáků a polepování vnitřních částí jakousi pěnou (na Tvý náklady jak jinak), tudíž Tě posílaj do oné (_!_) tak či tak, jako nějaká "neprémie", jelikož soudný člověk na to nepřistoupí... Hláška, prý se to může u auťáků "made in USA" stát je pouze už jenom třešnička na dortu! Tudíž, co je ta "prémie"? Není to náhodou dneska už jenom přežitek a urč. póza koukejte já na to mám? Proč by ona Mazada 6 neměla být prémii konkurencí, když to vypadá jako prémie, jezdí to jako prémie a má prémiové zpracování i materiály v TOP výbavách a motorizacích a navíc je to spolehlivější jak leckterá prémie? A co víc stojí to půlku! :-! Přiznám se, že si auta kupuji ne podle pózy, ale proto, že se mi líbí. Miluji SUV kvůli jejich bezpečí a líbila se mi X6, ale dneska bych ji klidně hned vyměnil za nějakou novou Mazdu CX-9 (ne tu stávající starou US verzi prodávanou u nás jako za novou), pokud nějaká nová bude. Mám ještě "starou" CX-7 (teď jí požívá partnerka) a nikdy mi ten interiér nepovrzával tak a to ani po dodatečném namontování nějakých komponent, jako nyní v té "prémiové" zbrusu nové X6. Zvykám si (těžko za ty prachy), že to již lepší asi nebude, ale jen co jí zajedu, tak se jí asi zbavím a již nikdy více... Přiznám se, že zklamání je veliké! Za ty prachy jsem mohl mít dvě CX-7 v top výbavách a ještě by i zbylo na benzín... ;-\
Nelpím na mega objemech kufru, ale 350 L mi k tomuto typu auta přijde málo. 400 L by bylo mnohem lepší; výhledově na rok 2016 jsem plánoval pro manželku buď toto nebo Hondu HRV, jenomže ten kufr může být problém, HRV v EU podle zpráv zase jenom předokolka... že by to vyhrála nakonec Vitara? Jenomže dle prvních recenzí z UK je docela tvrdá a moc pohodlí nepobrala..
Nevíte tady někdo kolik by měl mít kufr aby se tam dal dobře dát takový normální složený kočárek? :-) Do budoucna abych věděl kvůli tomu výběru pro ženu...
zalezi na typu kocaru a rozmerech kufru nikoli jeho objemu.
napr. Kia carens má rozměry kufru OK ale roletku 40 cm nad podlahou, takze objem bude litrove po roletku maly ale kocar tam das, jiné auta to maji opacne.
Na zaklade me zkusenosti by mel mit kufr alespon 85 cm hloubku a 90 cm sirku, pak bys tam kocar typu easy walker mel dat na lezaka i bez sundavani kolecek.
Ale saaozrejme, ze muzes koupit kocar, ktery potrebuje na sirku 105 cm, protoze je tak blbe delany, ze po slozeni se jeho pudorys zvetsi.
Takze doporucuji spise dohlidnout na zenu pri koupi kocaru, pokud koupi blbe nebudes se citit dobre ani s kombikem.
Ja mam kombinaci Honda jazz 09 (kufr 330 l) a Easywalker Qtro Plus - jako sportak ho slozeny dam do kufru na stojaka (bez plata kufru) s korbou na lezaka po sundani jednoho zadniho kolecka (s platem)
EDIT: ta hloubka 85 se muze zdat laikovi moc, nicmene je to myslena hloubka u dna kufru. Protoze zadni sedadla maji sklon a kolecko kocaru treba 20 cm ---> je rozhodujici ta hloubka kufru cca 20 cm nad podlahou kufru (tedy rovina pudorysu na nejvyssim bode kocaru)
Ale netaraj, v sitovom grafe je to inak: prvni dovolena v Jugoslavii, prvni dite, automobil, druha dovolena, druhe dite, atd. Mezitim chata, barevny televizor, prives. Musis planovat na 10 rokov dopredu! :-)