Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Mazda CX-3: První statické dojmy

Nové malé japonské SUV míří do prodeje s dvěma verzemi zážehového čtyřválce a jedním turbodieselem.
Zpět na článek
4. 3. 2015 09:16
4. 3. 2015 09:38
4. 3. 2015 09:50
4. 3. 2015 10:11
4. 3. 2015 12:33
4. 3. 2015 13:03
4. 3. 2015 15:53
4. 3. 2015 17:04
4. 3. 2015 10:27
4. 3. 2015 10:33
4. 3. 2015 11:16
4. 3. 2015 11:45
4. 3. 2015 11:47
4. 3. 2015 12:04
4. 3. 2015 12:06
8. 3. 2015 08:41
8. 3. 2015 08:45
4. 3. 2015 10:20
4. 3. 2015 14:31
4. 3. 2015 15:02
4. 3. 2015 20:58
4. 3. 2015 10:17
4. 3. 2015 10:20
4. 3. 2015 09:28
4. 3. 2015 09:35
4. 3. 2015 09:55
4. 3. 2015 12:46
4. 3. 2015 13:06
4. 3. 2015 13:17
Avatar - Ghostyx
4. 3. 2015 09:16
Že prý
No autor nám tady tvrdí, že prý "Zpracování interiéru nedosahuje kvalit vozů německých značek". >:D :no: Tak to mě docela pobavilo, milý autore. No hlavně, aby ty vaše německé značky se alespoň přiblížily k celkovým kvalitám vozů značky Mazda! ;-)
Rozbalit vlákno
27
4. 3. 2015 09:25
Re: Že prý
jo redakce baví neustále >:D
Avatar - kosmonaut
4. 3. 2015 09:25
Re: Že prý
I mě by zajímalo, v čem "zpracování interiéru nedosahuje kvalit vozů německých značek"? Je to hůře slícované než u vozů německých značek? Vrže to více než u vozů německých značek? Sedačky jsou hůře sešité než u vozů německých značek? A kterých vlastně vozů německých značek? Opel? VW?
Avatar - Ozzman
4. 3. 2015 09:38
Re: Že prý
Tohle mne taky dojímá... zvláště, dkyž pak nastoupí tvrdoplastová ofenzíva v podobě Fabií, Rapidů a poloviny interiéru nových Oktávek... tam to neva...

Zrovna Mazda má z Japonců nejlepší interiéry, neduh jsem pozoroval jen malý a to u MA6 před Fl, kdy měla tenčí dveře ( U Výše jmenovaných a interiérově chválených Škodovek však nic nobvyklého, zrovna v té výplni dveří)
4. 3. 2015 09:50
Re: Že prý
Design interieru je bezesporu zajimavy, ale bohužel jeho zpracovani je i ve srovnani se Skodovkou dosti forove viz. od cca 7:50 do 13:10 youtube.com/watch?… Polo nebo i Corsa jsou zcela jinde.
Avatar - Ozzman
4. 3. 2015 10:11
Re: Že prý
Cx3 sem ještě neviděl, ale 3,6 a Cx5 ano a na interiéry se záměruji, coz tady na diskuzi je o mně známe a nevidím az na vyse zminene rozdíl. Hlavně oproti Škodovkam nové generace. Ptám se tedy v cem je Mazda horsi? Mekcene je to.... nevrže to tak v cem je háček?
4. 3. 2015 13:03
Re: Že prý
To video je smazaný, asi to Mazda neunesla 8-s
4. 3. 2015 15:53
Re: Že prý
Nic nového pod sluncem. Když vyšla M CX-5 tak ve srovnávacím testu s Tiguanem taky bylo video o ne-kvalitě zpracování, kde ukazovali, jak se trhá uchycení kůže sedadla řidiče, protože jinak celém testu, VE VŠEM, byla CX-5ka lepší! Když jsem se chtěl podívat znovu (druhý den) už to bylo stažený!! Takže stejná písnička >:D
Avatar - wakantanka
5. 3. 2015 12:55
Re: Že prý
to video je na Mazdu 2, tu je diskusia o CX-3 nie? >:D
Avatar - miromen
4. 3. 2015 10:27
Re: Že prý
A co maji materialy společneho se zpracovanim ?
Avatar - Ozzman
4. 3. 2015 10:33
Re: Že prý
Nevšiml jsem si že by Mazda mela někde neslicovane části interiéru, vzala by, nebo něco nedrželo... ani jedno z prohlizenych vozu na to netrpělo.Tohle bych si odvážil tvrdit az po ujet i několika desítek tisíc km .Tam se uvidí, jak na tom jsou.
4. 3. 2015 11:16
Re: Že prý
Kvalita zpracování je hodně široký pojem. Pro mě je třeba nejdůležitější, aby nic nevrzalo. A to dle spár a lícování nepoznáš.
Avatar - Ozzman
4. 3. 2015 11:45
Re: Že prý
Proto mne zajímá, kde ta Mazda "kulhá" :-)
4. 3. 2015 11:47
Re: Že prý
Vrže... Normáně si sedneš dovnitř, rádio puštěný a v reproduktorech něco vrže na housle.
Avatar - Ozzman
4. 3. 2015 12:06
Re: Že prý
To je trága! >:D To by měli vyměnit houslistu a ne interiér! >:-[]
8. 3. 2015 08:41
Re: Že prý
Toto je exemplarna ukazka lajdackeho spracovania. Nova M3 a pokrcene zadne čelá sedadiel:
[odkaz]
[odkaz]
8. 3. 2015 08:45
Re: Že prý
Toto exemplarna ukazka lajdackeho spracovania. Nova M3 a pokrcene zadne čelá sedadiel:
[odkaz]
Avatar - white label
4. 3. 2015 09:40
Re: Že prý
Souhlas, pokud se to konkrétně nerozvede, je to spíš takové amatérské plácnutí do vody.
Avatar - pumpkin
4. 3. 2015 14:31
Re: Že prý
V Mazde jednoducho nedávali chlebíčky.
Avatar - white label
4. 3. 2015 14:47
Re: Že prý
Měli jen sushi,
proto teď suší...
4. 3. 2015 15:02
Re: Že prý
Dávka toho sushi,
byla vpravdě muší,
kdo chlebíčky zruší,
dostane za uši...
Avatar - AUDIRS6
4. 3. 2015 20:58
Re: Že prý
hmm... Po precitani celej diskusie som rad, ze aj ty ( aj ked uprednostnujes ine znacky ) uznavas kvalitu doterajsich interierov Audi ;-) :yes: a dokazes ma tu vcelku slusne zastupit :-) na niektorych by som tu ja take slusne reakcie nemal >:-[] :yes:
4. 3. 2015 10:17
Re: Že prý
Tohle mi také nedá. Jakých německých značek? Opelu :)? Volkswagen, Škoda či Seat mají v nabídce malý crossover? Chcete říct, že když Volkswagen postaví SUV na bázi Fabie či Pola, že budou mít lepší interiéry? Konkrétně u té Fábie? Seděl jsem ve všech nových Mazdách, Škodovkách a VW. To nikomu nevadí naprostá snaha o uspoření nákladů ve Fabii? Žadné výplně dveří (žádná jiná automobilka si to nedovolí)? Loketní opěrka nepoužitelná od dob první Octavie, kde není možnost normálně řadit (musí se zalomit ruka) a zatáhnout za ručku (musí se úplně vykloubit ruka). S Polem je interiér Mazdy srovnatelný. Co možná redakce myslela je přehlednost, ale to do kvality a zpracování nepatří!

na zahraničních serverech píšou o Mazdě 2 jako o nejlepším autu ve třídě, Mazda 3 atakuje designem i kvalitou A3..., jen na českých serverech ''nedosahuje kvalit německých konkurentů''

Zlatý pan Koubek, to je jediný novinář, který je objektivní.
4. 3. 2015 10:20
Re: Že prý
Už jsem se na totéž ptal u Mazdy 6 minulý týden, odpověď nepřišla...ona evidentně ani žádná odpověď neexistuje. Je to hloupej hospodsky působící koment...
4. 3. 2015 09:28
video
To je asi vtípek : reklama před videem má 1 minutu, video samotné 38s. :no:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - LEGOPARK
4. 3. 2015 09:35
Re: video
A ten redaktor tiez posobi jak z pomocnej skoly.
Avatar - white label
4. 3. 2015 09:38
K čemu je dobré to video?
Při vší úctě, pane Bureši, opravdu mě nebaví dívat se pomalu celé (i když krátké) video na to, jak sedíte v CX-3 s mikrofonem a říkáte něco, co už (nejen) tu bylo třikrát napsáno. Když už tam tu kameru máte, co kdybyste u toho řečnění zabrali třeba kompletně a detailně interiér vozu? Hlavně, že máte návlek na mikrofonu jako profíci, ale videa točíte jako naprostí diletanti, informační hodnota tohoto videa je absolutní NULA! :no:
Rozbalit vlákno
6
Avatar - miromen
4. 3. 2015 10:28
Re: K čemu je dobré to video?
:yes:
4. 3. 2015 12:32
Re: K čemu je dobré to video?
AMEN!
Avatar - Ji/Ri
4. 3. 2015 12:33
Re: K čemu je dobré to video?
Tak vidím, že krámy /diskuzní/, jdou napříč diskuzním spektrem anebo se jedná spíše o míru trpezlivosti a ochoty polykat prach /diskuzní/? Nicméně souhlas.... k tomu návleku - opravdu jsi si jistý, že se nejedná o podprahovou reklamu na ponožky, či jiné návleky na jiné části těla? >:-[] >:D
Avatar - white label
4. 3. 2015 14:08
Re: K čemu je dobré to video?
Ale já nemám "krámy" ve smyslu, že se neshodnu s nějakým subjektivním názorem redaktora, vadí mi nulová informační hodnota videa, ne případný komentář k němu apod. Tohle není podezřívání ze zištnosti, ale poukazování na prostý/čirý amatérismus. ;-)
Avatar - Ji/Ri
4. 3. 2015 18:09
Re: K čemu je dobré to video?
...souhlas. Amaterismus to je to pravé slovo, které jsem měl použít. Díky labele :yes:
Avatar - boost.
4. 3. 2015 21:53
Re: K čemu je dobré to video?
:yes: :yes: :yes:
4. 3. 2015 09:55
Vevnitř ubohá
Zvenku pěkná, ale vevnitř se mi nelíbí stejně jako Mazda MX5, kterou má šéf. Japonci prostě auta zevnitř neumí udělat, protože dělají pěkné pouze motorky ... klobouk dolů.
Rozbalit vlákno
11
4. 3. 2015 10:21
Re: Vevnitř ubohá
V čem je ubohá (bez útoku na tvý subjektivní cítění)?
Avatar - miromen
4. 3. 2015 10:30
Re: Vevnitř ubohá
Mam to stejně exterier nadherny ale interier hlavně u 2 a CX-3 dost bidny. U Mazdy se mi jako celek libi pouze M6 po FL.
4. 3. 2015 10:38
Re: Vevnitř ubohá
Ty jsi je už prolezl? Za mě se nikdo jinej nepřiblížil tak hezky minimalistickýmu a pohlednýmu řešení Audi jako právě Mazda.
Avatar - Ozzman
4. 3. 2015 10:49
Re: Vevnitř ubohá
Taky me zajímá jestli to už někdo z nich viděl, nebo jen papouškuje novináře. ...ostatne Miromen hodnotil od pohledu spatne sedačky u Fordů, tak schválně jak to bude tady;)
Avatar - miromen
4. 3. 2015 11:57
Re: Vevnitř ubohá
Kde jsi přišel na to že od pohledu ? Ja psal o těch ve kterych jsem seděl. Je ale fakt že jsem napsal že Ford nikdy sedačky neuměl. Jek je to v součastnosti však nevim. Zde jsem seděl jen ve Fiestě a tam nejsem zdaleka sam kteremu ty sedačky přijdou dosti mizerne.
Avatar - Ozzman
4. 3. 2015 12:04
Re: Vevnitř ubohá
No, psals o všech, právě.... Ford stranou, seděls v MA2 a CX3, nebo odkud hodnotíš interiér? Jen z fotek?
Avatar - miromen
4. 3. 2015 20:31
Re: Vevnitř ubohá
Samozřejmě že neseděl ale tahle architektura mi prostě nesedi. Už u 3 kterou jsem si prolezl mi interier nesedi a proto si troufam tvrdit i když z obrazku že u 2 a CX-3 to bude ještě horši. Ne že bych s tim nedokazal žit ale prostě to neni muj šalek.
Avatar - Ji/Ri
4. 3. 2015 12:36
Re: Vevnitř ubohá
...drž se té mazdy.... neodbočuj k fiestě.... 8-s S cx3 jsi plácnul do kalné vody a ve 2jce jsi už seděl? jel? .... blábolíš...
Avatar - miromen
4. 3. 2015 11:54
Re: Vevnitř ubohá
A to je přesně to co memu oku nelahodi. Rozhodně vic se mi libi interier G7 než je tomu u A3 , M3 nebo Leonu.
4. 3. 2015 11:59
Re: Vevnitř ubohá
Tak to pak chápu. U mě je A3 na jiným levelu...ale to je individuální. Proto mě tolik oslovil i interiér Ma3.
Avatar - pumpkin
4. 3. 2015 14:35
Re: Vevnitř ubohá
Peugeot 308 nie? Mne sa interiér vo svetlej verzii veľmi páčil.
Avatar - Ghostyx
4. 3. 2015 12:29
Ještě mám pro pana autora podnět k zamyšlení
Když si sedne do nové pofaceliftové Mazdy 6, tak zjistí, že nejen kvalitou zpracování je to na úrovni německé prémie, ale i vypadá to, jako německá prémie, jezdí to, jako německá prémie a v plné palbě s bílou kůží to má vše myslitelné, ale je to za půlku německé prémie... :-! ;-)
Rozbalit vlákno
21
Avatar - Ozzman
4. 3. 2015 12:41
Re: Ještě mám pro pana autora podnět k zamyšlení
Prémie? A seděls někdy v BMW či Audi? >:-[]
Avatar - PepaJ
4. 3. 2015 13:10
Re: Ještě mám pro pana autora podnět k zamyšlení
to Ozzman : sedel a dost casto..nove verze Mazdy 6 po FC se jim plne vyrovnaji a v te bile ...bych rekl, ze nektere kozene interiery i predci..protoze je proste vse odladene ..a pasuje to do sebe...nejen ergonomie..ale design a kvalitou materialu i ovladacu..dojdi se schvalne podivat..jiz jsem mel tu cest a je to proste dobre odvedena prace..ale kazdemu se take libi neco jineho.

Ja mam tu vyhodu, ze mi staci 4hrnek s 200koni za 850tis..nemusim mit premii za dvakrat tolik..kord kdyz dnes jiz neni ve srovnatelne vybave a motoru temer o nic lepsi..:)))
4. 3. 2015 13:25
Re: Ještě mám pro pana autora podnět k zamyšlení
Jasně, beru že stačí...fakt je ten, že u odcházející generace prémie se dokáže mainstream přiblížit. Otázkou pak je, jak vypadá interiér neprémiových aut po 200kkm.
Vím jakej je rozdíl na vlastních autech a ačkoliv mezi nimi Mazda nebyla, tak si nemyslím, že by dopadla o moc jinak...
Avatar - petrumr
4. 3. 2015 17:47
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - _Karel_
4. 3. 2015 18:42
Re: Ještě mám pro pana autora podnět k zamyšlení
Souhlas, neseděli ani v picasu, natož v pořádným autě.
Avatar - _Karel_
4. 3. 2015 17:02
Re: Ještě mám pro pana autora podnět k zamyšlení
Mám M3, pokukuju po M6 a před fl si M6 bohužel interiérem nečuchne ani k staré A4. Počínaje zavíráním dveří. M6 po fl se mi líbí opravdu hodně, ergonomické chyby jsou pryč a vypadá to výborně, ale silně pochybuju o dotažení na prémii.Budmě soudní.
Avatar - white label
4. 3. 2015 17:19
Re: Ještě mám pro pana autora podnět k zamyšlení
Souhlas.
Avatar - Ozzman
4. 3. 2015 19:59
Re: Ještě mám pro pana autora podnět k zamyšlení
Když může na prémii útočit Petrumrovo Picasso, tak proč ne Mazda? >:-[]
Avatar - _Karel_
4. 3. 2015 20:03
Re: Ještě mám pro pana autora podnět k zamyšlení
Když Picasso uspokojí takového borce, jako je Petrumr, pak na prémii neútočí, prémií už je ;-)
Avatar - white label
4. 3. 2015 20:15
Re: Ještě mám pro pana autora podnět k zamyšlení
Mě by Picasso taky uspokojil, třeba tohle v originále: [odkaz]
;-)
Avatar - _Karel_
4. 3. 2015 20:25
Re: Ještě mám pro pana autora podnět k zamyšlení
Poslední večeře páně po 3 gramech šňupacího prášku? >:-[]
Avatar - white label
4. 3. 2015 20:31
Re: Ještě mám pro pana autora podnět k zamyšlení
Takže tys tam byl taky, jo? Že ses tam ke mně vůbec neznal...? >:D >:-[]
Avatar - _Karel_
4. 3. 2015 20:32
Re: Ještě mám pro pana autora podnět k zamyšlení
Jak jsem měl poznat, kterej kus je z tebe? >:D
Avatar - white label
4. 3. 2015 20:35
Re: Ještě mám pro pana autora podnět k zamyšlení
No přece logicky ten, který blije bíle... 8-s >:-[]
Avatar - _Karel_
4. 3. 2015 20:52
Re: Ještě mám pro pana autora podnět k zamyšlení
Přitom evidentně maloval někdy i čistej [odkaz]
A když na to koukám, myslel jsem, že pobřežní hlídka je novější, než 1922- [odkaz]
Avatar - white label
4. 3. 2015 23:38
Re: Ještě mám pro pana autora podnět k zamyšlení
Jo, všechno už tu někdy bylo...
Avatar - wakantanka
5. 3. 2015 13:00
Re: Ještě mám pro pana autora podnět k zamyšlení
:yes: :yes: :yes:
5. 3. 2015 01:32
Re: Ještě mám pro pana autora podnět k zamyšlení
Motto je close-to-premium, cize vopchat sa medzi vw a audi, skor blizsie k audi. Dovolim si tvrdit, ze su veci ako riadenie, radenie a podvozok, kde to normalnu premiu aj prekona.

Ked postavis mazdu proti podobne motoricky vybavenej premii, vela podstatnych rodielov tam podla mna nenajdes, ked to postavis proti audi vo verzii s, s 250 konmi, resp. sestvalcom/vzduchovym podvozkom atd., tak jasne, ze premia je lepsia.

Ale ak nemas nekonecny rozpocet, tak radsej napr. tu mazdu v plnej palbe ako stredne vybavenu premiu...
Avatar - _Karel_
5. 3. 2015 09:20
Re: Ještě mám pro pana autora podnět k zamyšlení
Ale řeč byla o interiéru. Ten je pěknej, jeden z důvodů, proč jsem si koupil Mazdu, ale prémie? To ne. Proti řízení a podvozku nic nenamítám (ve srovnání s audi) , ale nevím, jestli by souhlasili kluci od BMW. Ale tam se nehádám.
Když nemáš nekonečný rozpočet, můžeš volit tak, jak píšeš ty, nebo taky volit mezi novým mainstreamem nebo mírně jetou prémií.
Avatar - miromen
5. 3. 2015 10:24
Re: Ještě mám pro pana autora podnět k zamyšlení
Měl bys ses z toho snu už probudit. Jestli někdo ma k te premii našlapnuto tak Mazda to rozhodně neni. Jakože meně komfortni podvozek včetně odhlučněni a řizeni je nad premii ? >:D
Avatar - Ghostyx
5. 3. 2015 12:55
Re: Ještě mám pro pana autora podnět k zamyšlení
OK. Ale zamyslel ses někdy, co to vlastně znamená to označení "prémie"? Není to náhodou už dneska tak, že slovo "prémie" je pouze pozlátko, image a jakýsi přežitek, prostě jakási se vlečící imaginární "přidaná hodnota" a pouhopouhý subjektivní pocit, který tam již i díky neustále se zvyšující dostupnosti oné "prémiové" techniky do tzv. "neprémiových" vod, který ve skutečnosti již někteří z té tzv. bývalé "neprémie" svou snahou dohnali ne-li ve skutečnosti v něčem i předehnali? Co to vlastně je prémie? Je to prémiová kvalita výroby spojená s dokonalým zpracováním a celkovou spolehlivostí stroje? Nebo je to kvalita celkových služeb? OK, tak Tě vyvedu z omylu, že když se Ti ještě nedávno třeba rozsypala automatická převodovka Tiptronic v "prémiové" Audině, tak Tě poslali "prémiově" do (_!_) aniž by to uznali a řešili na vlastní náklady stejně vehementně, jako někde v "neprémii"! Zkoušeli to třeba různými hláškami typu "Vy jste to rozbil špatným užíváním" apod.! Nebo když Ti povrzává interiér u nejnovějších modelů úplně nových BMW (made in USA) X6 již po pár tisících km (vlastní zkušenost) a v servisu jenom kroutí hlavou a dávaj Tě do jakési databáze a neví si s tím rady a nabízí Ti komplet rozebrání nového auťáků a polepování vnitřních částí jakousi pěnou (na Tvý náklady jak jinak), tudíž Tě posílaj do oné (_!_) tak či tak, jako nějaká "neprémie", jelikož soudný člověk na to nepřistoupí... Hláška, prý se to může u auťáků "made in USA" stát je pouze už jenom třešnička na dortu! Tudíž, co je ta "prémie"? Není to náhodou dneska už jenom přežitek a urč. póza koukejte já na to mám? Proč by ona Mazada 6 neměla být prémii konkurencí, když to vypadá jako prémie, jezdí to jako prémie a má prémiové zpracování i materiály v TOP výbavách a motorizacích a navíc je to spolehlivější jak leckterá prémie? A co víc stojí to půlku! :-! Přiznám se, že si auta kupuji ne podle pózy, ale proto, že se mi líbí. Miluji SUV kvůli jejich bezpečí a líbila se mi X6, ale dneska bych ji klidně hned vyměnil za nějakou novou Mazdu CX-9 (ne tu stávající starou US verzi prodávanou u nás jako za novou), pokud nějaká nová bude. Mám ještě "starou" CX-7 (teď jí požívá partnerka) a nikdy mi ten interiér nepovrzával tak a to ani po dodatečném namontování nějakých komponent, jako nyní v té "prémiové" zbrusu nové X6. Zvykám si (těžko za ty prachy), že to již lepší asi nebude, ale jen co jí zajedu, tak se jí asi zbavím a již nikdy více... Přiznám se, že zklamání je veliké! Za ty prachy jsem mohl mít dvě CX-7 v top výbavách a ještě by i zbylo na benzín... ;-\
4. 3. 2015 12:46
malý kufr
Nelpím na mega objemech kufru, ale 350 L mi k tomuto typu auta přijde málo. 400 L by bylo mnohem lepší; výhledově na rok 2016 jsem plánoval pro manželku buď toto nebo Hondu HRV, jenomže ten kufr může být problém, HRV v EU podle zpráv zase jenom předokolka... že by to vyhrála nakonec Vitara? Jenomže dle prvních recenzí z UK je docela tvrdá a moc pohodlí nepobrala..
Nevíte tady někdo kolik by měl mít kufr aby se tam dal dobře dát takový normální složený kočárek? :-) Do budoucna abych věděl kvůli tomu výběru pro ženu...
Rozbalit vlákno
13
Avatar - KANKUNEN
4. 3. 2015 13:00
Re: malý kufr
Sakra chlape, to přece nejde určit z luftu, to se musí vyzkoušet. Kromě toho než objednáš a příjde ti to, tak mimčo už bude ve sporťáku.
4. 3. 2015 13:06
Re: malý kufr
zalezi na typu kocaru a rozmerech kufru nikoli jeho objemu.
napr. Kia carens má rozměry kufru OK ale roletku 40 cm nad podlahou, takze objem bude litrove po roletku maly ale kocar tam das, jiné auta to maji opacne.

Na zaklade me zkusenosti by mel mit kufr alespon 85 cm hloubku a 90 cm sirku, pak bys tam kocar typu easy walker mel dat na lezaka i bez sundavani kolecek.

Ale saaozrejme, ze muzes koupit kocar, ktery potrebuje na sirku 105 cm, protoze je tak blbe delany, ze po slozeni se jeho pudorys zvetsi.

Takze doporucuji spise dohlidnout na zenu pri koupi kocaru, pokud koupi blbe nebudes se citit dobre ani s kombikem.

Ja mam kombinaci Honda jazz 09 (kufr 330 l) a Easywalker Qtro Plus - jako sportak ho slozeny dam do kufru na stojaka (bez plata kufru) s korbou na lezaka po sundani jednoho zadniho kolecka (s platem)

EDIT: ta hloubka 85 se muze zdat laikovi moc, nicmene je to myslena hloubka u dna kufru. Protoze zadni sedadla maji sklon a kolecko kocaru treba 20 cm ---> je rozhodujici ta hloubka kufru cca 20 cm nad podlahou kufru (tedy rovina pudorysu na nejvyssim bode kocaru)
4. 3. 2015 13:29
Re: malý kufr
Díky moc za info! :yes:
Avatar - PepaJ
4. 3. 2015 13:17
Re: malý kufr
to JayJay3: ten vuz je velikostne mezi Mazdou 2 a 3, takze je to vuz maly..na podvozkove platforme M2.

CX-3 má na délku 4275 mm a rozvor náprav činí jen 2570 mm.. toho musis vychazet. Dulezitejsi je ale stejne plna vyuzitelnost a dle fotek je dobra.
4. 3. 2015 13:31
Re: malý kufr
Jo já vím z čeho ten vůz vychází, ale HRV což je přímý konkurent má o 100 L víc a to je znatelnej rozdíl. Dle fotek to opravdu vypadá slušně..
5. 3. 2015 01:34
Re: malý kufr
HRV podla testov jazdi o triedu horsie ako mazda, takze tu je to bud-alebo...
Avatar - sexfive
4. 3. 2015 13:27
Re: malý kufr
to JayJay3, problem? kup CX-5 po sklopeni operadiel, tam daš aj postielku a do nej dva kočiare s mikrovlnkou :-)
4. 3. 2015 13:33
Re: malý kufr
Chtěl jsi napsat kup CX5 a přihoď 150 tisíc ;-) (pokud se bavíme o novém autě)
Avatar - petrumr
4. 3. 2015 17:52
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
4. 3. 2015 15:11
Re: malý kufr
Kočík sa kupuje podľa auta, nie naopak!
Avatar - demonicus
4. 3. 2015 23:39
Re: malý kufr
co když jsem měl první dítě a teď teprve jsem koupil auto? >:D To jsem ho měl celou dobu to dítě tahat za sebou na provázku?
Avatar - white label
5. 3. 2015 00:39
Re: malý kufr
Kočárek prodat a koupit nový podle nového auta... ;-)
5. 3. 2015 15:45
Re: malý kufr
Ale netaraj, v sitovom grafe je to inak: prvni dovolena v Jugoslavii, prvni dite, automobil, druha dovolena, druhe dite, atd. Mezitim chata, barevny televizor, prives. Musis planovat na 10 rokov dopredu! :-)